Gisteren onze Plus opgehaald en vanmorgen eerste langere rit naar werk.
Best even wennen zo in het donker en de regen. Zicht naar achter tijdens regen is wat moeilijk iets over te zeggen omdat het nog donker was. Sowieso is de ruit lager dan bij onze vorige auto, dus het zicht is sowieso wat beperkter.
Nog wat observaties:
- Switchen naar CarPlay lijkt minder eenvoudig dan bij onze vorige Kia. Je moet een menu in, ipv dat er een knopje op het homescreen staat.
- Als je in de stromende regen weg moet om je zoon van sport te halen en je vergeet om het rempedaal in te drukken als je de startknop indrukt dan lijkt het allemaal aan te staan, maar de auto gaat dan niet in Drive. Inmiddels weet ik dat, maar gisteren was dat best vervelend en ik miste wat informatie. Sommige zaken worden namelijk wel aangegeven op het scherm.
- Buitenspiegel kan automatisch naar beneden als je de auto in de achteruit zet (knopje in deur moet op L of R staan, naar gelang de spiegel die je wil laten verstellen).
- Ambient lighting van kleur veranderen kan ik de optie niet voor vinden.
- Slimme achterklep moet ik vermoedelijk ook nog ergens aanzetten, want die heb ik ook nog niet werkend gezien.
@
Dartlink @
Freezhost Hebben jullie voor deze 2 laatste opties al wel iets gevonden?
[
Voor 62% gewijzigd door
Peetman op 21-10-2021 08:42
]