You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Waiting on the world to change
De programmering is hier dan anders, hier niks dat met F1 te maken heeftpinda powerrr schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:15:
De uitzending die nu op NPO1 bezig is, herinnert mij eraan waarom ik liever naar F1 kijk
Ging mij even om het feit dat ik toch weer de moeite deed om in te schakelen op een stel ongemotiveerde voetballers. Hoe tegengesteld is het met F1, waar zelfs het kleinste team met het mes tussen de tanden alles op alles zet om vooruit te komen, beter te worden enz enz.Shinji schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:21:
[...]
De programmering is hier dan anders, hier niks dat met F1 te maken heeft
Ik kan dus zeker niet wachten op vrijdag, zaterdagmiddag Q en natuurlijk zondag!
Zo herkenbaar, hoe ik eerst alle voetbalwedstrijden wel checkte of keek, kan het me de laatste tijd echt geen reet meer interesseren. F1 zit ik helemaal in (voor zover ik kan, want inhoudelijk zit hier veel meer kennis), echt zin in dit weekend!pinda powerrr schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:30:
[...]
Ging mij even om het feit dat ik toch weer de moeite deed om in te schakelen op een stel ongemotiveerde voetballers.
Mijn boefje is liev!

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Wat? Kvyat is weer eens gedropped en dan wint Max altijd de race erna.
Ja, dat bedacht ik me opeens.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik bewonder je enthousiasme... en ga daar deels in mee. Dat zijn echter in-season effecten geweest tot nu toe, dus nu met een geheel nieuw seizoen ben ik iets voorzichtiger.DaniëlWW2 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:57:
Maar uh, ik denk dat Max gaat winnen.
Wat? Kvyat is weer eens gedropped en dan wint Max altijd de race erna.![]()
RIC - VER - HAM
Teams to watch:
McLaren - Alpha Tauri - Aston Martin
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwachten "we" veel van Williams? Gaan ze meer midfield komen?Jasphur schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:23:
@Remy Voeg Williams toen aan je “teams-to-watch” en je hebt me
Hmm, intrigerend: ik ben vooral benieuwd waarom. De nieuwe investeerders? Dat ze meer windtunneltijd hebben gehad net als Ferrari vs Merc? Russell die er genoeg van heeft en gewoon dik in de punten gaat rijden?Jasphur schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:23:
@Remy Voeg Williams toen aan je “teams-to-watch” en je hebt me
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vindt Vettel zijn mojo weer bij AM? Hoe gaan die het doen onder hun rebrand?
Wat doet Ferrari, en kan Sainz het duel aan met Leclerc?
Kan Alonso Alpine helpen, of krijgen we McLaren-Honda flashbacks?
Krijgen we vuurwerk bij RBR tussen Perez en Max, en wat kan Max doen tegen een Mercedes die op het eerste gezicht niet zo feilloos bleek als eerdere jaren?
Is de overstap van Ricciardo naar McLaren een goede keuze? Kan McLaren zich aanpassen aan de Mercedes-motor, en hoe gedijt Norris naast zo'n ervaren en snelle teamgenoot?
Hoe goed is de AT dit jaar, en kan Tsunoda zch al meteen meten met Grandprix winnaar Gasly?
Zegt Kimi BWOAH?
ZIN IIIIIIN
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar wat als dit binnen AlphaTauri al bekend was voor aanvang van de GP van Abu Dhabi? Dan heeft Verstappen die overwinning al gehad.DaniëlWW2 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:57:
Maar uh, ik denk dat Max gaat winnen.
Wat? Kvyat is weer eens gedropped en dan wint Max altijd de race erna.![]()
Dat en ze waren vorig jaar redelijk wat sneller dan het seizoen daarvoor dus volgens mii zitten ze qua concept ook wel op het goede spoor.Remy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:38:
[...]
Hmm, intrigerend: ik ben vooral benieuwd waarom. De nieuwe investeerders? Dat ze meer windtunneltijd hebben gehad net als Ferrari vs Merc? Russell die er genoeg van heeft en gewoon dik in de punten gaat rijden?
Ik verwacht niet dat ze echt mee gaan doen in het middenveld maar dat ze ten opzichte van vorige jaar heel veel beter zijn geworden. Tijdens testen hadden ze volgens mij de zesde tijd en hadden ze best wel ronden gereden
Nee, niet op die manier. Meer dat ze er gewoon goed bij zitten en niet op eindeloos veel ronden gezet gaan worden.pinda powerrr schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:35:
[...]
Verwachten "we" veel van Williams? Gaan ze meer midfield komen?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Alpine is Red, White, Black and Blue
Red Bull will have to fight off the largest midfield ever
Mercedes 1-2
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Dat laatste sowiesoMaarten_E schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 22:50:
Heb er echt heel veel zin in dit seizoen.
Vindt Vettel zijn mojo weer bij AM? Hoe gaan die het doen onder hun rebrand?
Wat doet Ferrari, en kan Sainz het duel aan met Leclerc?
Kan Alonso Alpine helpen, of krijgen we McLaren-Honda flashbacks?
Krijgen we vuurwerk bij RBR tussen Perez en Max, en wat kan Max doen tegen een Mercedes die op het eerste gezicht niet zo feilloos bleek als eerdere jaren?
Is de overstap van Ricciardo naar McLaren een goede keuze? Kan McLaren zich aanpassen aan de Mercedes-motor, en hoe gedijt Norris naast zo'n ervaren en snelle teamgenoot?
Hoe goed is de AT dit jaar, en kan Tsunoda zch al meteen meten met Grandprix winnaar Gasly?
Zegt Kimi BWOAH?
ZIN IIIIIIN
Kan niet wachten op de eerste Q!
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
SAME!
Lets race

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En met veel zand en wind!Vuvuzela schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:17:
Lijkt erop dat we een droge race krijgen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
maar even, ik heb er zin in.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
"Om de performance te verbeteren hebben we flink wat van de motoronderdelen onder handen genomen. In zekere zin mogen we daardoor spreken van een volledig nieuwe power unit. ten opzichte van vorig jaar hebben we meer vermogen weten te genereren, het zwaartepunt weten te verlagen en alles weten te verpakken in een compacter geheel", zo blikt de Japanner vooruit op de Grand Prix van Bahrein.
Even een ander vraagje, ik neem aan dat nog steeds de high speed test wordt gedaan op de donderdag door de SC's en MC. Ik zie deze echter nergens terug in de schedules voor dit weekend, maar ook niet in die voor ronde 2.
Heb ik iets gemist en rijden ze niet meer hun rondjes op donderdag? Of staan die gewoon niet in de schedules. Kon me herinneren dat deze er vorig seizoen wel vaak in stonden.
Hopelijk hebben ze ook aan de softwarekant het e.e.a. verbeterd... dat heeft Verstappen vorig seizoen toch een paar keer een mooie klassering gekost.
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Iets meer, Haas heeft 2 rookies + ferrari motor, dus verwacht dat die gewoon laatste zijn.pinda powerrr schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:35:
[...]
Verwachten "we" veel van Williams? Gaan ze meer midfield komen?
Alfa Romeo is ook niet het beste van het beste tegenwoordig, Dus dan zou williams vaker moeten gaan qualificeren tussen plek 14-16.
Met wat uitvallers zit er dan best wel een plek 9 in.
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:29:
[...]
Alfa Romeo is ook niet het beste van het beste tegenwoordig,

Als het goed is vanmiddag volgens het Schedule van F1TVPatrickPR schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:21:
Yes het seizoen gaat weer beginnen.
Even een ander vraagje, ik neem aan dat nog steeds de high speed test wordt gedaan op de donderdag door de SC's en MC. Ik zie deze echter nergens terug in de schedules voor dit weekend, maar ook niet in die voor ronde 2.
Heb ik iets gemist en rijden ze niet meer hun rondjes op donderdag? Of staan die gewoon niet in de schedules. Kon me herinneren dat deze er vorig seizoen wel vaak in stonden.
:strip_exif()/f/image/Orv4vdHTETyZVS18MJF0dqA3.jpg?f=fotoalbum_large)
Lokale tijd trouwensPatrickPR schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:21:
Yes het seizoen gaat weer beginnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 25-03-2021 11:58 ]
Here we are the reason of the bulk on the W12 Mercedes engine cover. New plenum camera.
The comparison
Aston Martin has moved the side crash structure downwards. Now, the sidepod cooling intake is on a higher position compared to 2020.
Andnhere compared to the RP20. That's a new chasis.
The new Honda Engine on the Alpha Tauri.
Interesting image of Aston Martin's nose upside down.
Another one of the Mercedes engine, this one on the McLaren
Mercedes PU with all the cooling on. No radiators on top of engine. I guess that's the reason we see a bulge of the chamber. It's slimmer
I guess the reason Alpine's big engine cover is cooling. More cooling on top, less on the sidepods, but looks moved backwards, due engine?
Waarom denkt hij dit? Alpine heeft dit volgens mij zelf al lang en breed bevestigd/aangegeven. Je kunt dus hoogstens stellen dat dit bevestigt wat Alpine zegt.Jasphur schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:56:
I guess the reason Alpine's big engine cover is cooling. More cooling on top, less on the sidepods, but looks moved backwards, due engine?
[Afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik hoop dat de rest ook mee mag doen?RBH schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:51:
Ik kon deze afbeelding in dit topic nog niet vinden. Poster voor de aanstaande race van Alfa Romeo.![]()
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Dank, ik zie het nu inderdaad in de F1TV app staan (had er niet aan gedacht daar in te kijken). Op zowel de website van F1TV (https://f1tv.formula1.com...r-bahrain-grand-prix-2021) als het full schedule op formula1.com (https://www.formula1.com/...21/Bahrain/Timetable.html) staat het er niet tussen.Fox-Racing schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:39:
[...]
Als het goed is vanmiddag volgens het Schedule van F1TV
[Afbeelding]
Viel mij ook al op, maar dit wordt toch niet uitgezonden?PatrickPR schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:12:
[...]
<knip> Op zowel de website van F1TV (https://f1tv.formula1.com...r-bahrain-grand-prix-2021) als het full schedule op formula1.com (https://www.formula1.com/...21/Bahrain/Timetable.html) staat het er niet tussen.
Jazeker! live nuschumi2004 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:52:
[...]
Viel mij ook al op, maar dit wordt toch niet uitgezonden?
MasterMaceMichu schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:56:
Jawel, begint zo!
Ow thanks.
Wel ruk dat ik dit niet via mijn laptop webbrowser kan bekijken (ik zie het niet althans) maar alleen via de app.
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Dit dus. Ik kan in de browser niet vinden waar dit afgespeeld kan worden. Wilde dit ook opzetten via mijn laptop. Via de app direct de playknop voor de live sessie.schumi2004 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:00:
[...]
[...]
Ow thanks.
Wel ruk dat ik dit niet via mijn laptop webbrowser kan bekijken (ik zie het niet althans) maar alleen via de app.
Ook via Race Control van @Spollie is de sessie niet zichtbaar. Maar misschien is dit meer iets voor het "waar F1 te kijken"-topic.
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Mwah, vind Spa een interessantere baan eigenlijk.DuDePrOdUcTiOnS schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:25:
Zijn ze nu serieus gewoon alleen rondjes aan het crossen met die safetycar? En dat een uur lang? Wat een baan zeg
Klopt.. en straks even een wissel naar de andere Safety Car.DuDePrOdUcTiOnS schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:25:
Zijn ze nu serieus gewoon alleen rondjes aan het crossen met die safetycar? En dat een uur lang? Wat een baan zeg
Begin sessie is altijd wel grappig, oefen startprocedure met Safety Car en Dokters auto op grid.
soms afbreek van start oefenen.
Daarna is het rondjes knallen voor Bernd, en filmpjes voor eventuele track limits opnemen.
*Badum tsss*Jasphur schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:27:
[...]
Mwah, vind Spa een interessantere baan eigenlijk.
De F1TV apps gebruiken nog de oude API, vandaar dat de high speed track test daar wel te bekijken is. De website (en Race Control) gebruiken de nieuwe API waar deze blijkbaar niet worden uitgezonden.PatrickPR schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:22:
[...]
Dit dus. Ik kan in de browser niet vinden waar dit afgespeeld kan worden. Wilde dit ook opzetten via mijn laptop. Via de app direct de playknop voor de live sessie.
Ook via Race Control van @Spollie is de sessie niet zichtbaar. Maar misschien is dit meer iets voor het "waar F1 te kijken"-topic.
Wolff hint naar nieuwe Mercedes-innovatie: "DAS is hierbij kinderspel"
Mayländer is ook echt aan het stampen, mooi om te zien hoe de remschijven rood opgloeien en de auto duikt als hij vol in de ankers gaat.DuDePrOdUcTiOnS schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:25:
Zou toch graag ook hier rondetijden zien, zeker nu er 2 automerken zijn ben ik eigenlijk wel benieuwd of daar nou verschil in tijden tussen zit (niet data het echt belangrijk is, het blijft natuurlijk een satefycar en geen racecar
Weet iemand misschien of er voor de safetycar maar een type band beschikbaar is en of deze voor iedere race hetzelfde is naast de regenband of zijn daar ook een intermediates?
Weinig onderbouwd artikelG_Dragon schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:54:
Het blijft toch lastig om te zeggen of dit wederom een mediastunt van MERC is of dat we ze serieus moeten nemen. Want ons voor de gek houden via de media zijn ze goed in
Ik dacht dat de Safety Car altijd op gewone profielbanden stond.smurf_nl schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:00:
[...]
Mayländer is ook echt aan het stampen, mooi om te zien hoe de remschijven rood opgloeien en de auto duikt als hij vol in de ankers gaat.
Zou toch graag ook hier rondetijden zien, zeker nu er 2 automerken zijn ben ik eigenlijk wel benieuwd of daar nou verschil in tijden tussen zit (niet data het echt belangrijk is, het blijft natuurlijk een satefycar en geen racecar.
Weet iemand misschien of er voor de safetycar maar een type band beschikbaar is en of deze voor iedere race hetzelfde is naast de regenband of zijn daar ook een intermediates?
even bandjes verwisselen als er plots een buitje valt is natuurlijk niet te doen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kDwqZFCdSC5j45KaIiosAwez.jpg?f=user_large)
Bij de Alpine vroeg ik me af waarom ze uberhaupt nog sidepods hebben.Jasphur schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:56:
[Afbeelding]
Alle koeling via de airbox is nog effectiever voor je vloer?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja wel weer leuk, maar waarom moeten ze altijd zo 'stoer' kijken alsof ze met z'n 20en de stranden van D-Day persoonlijk gaan bestormen?

(Idem met darters, voetballers etc)
Want strijd! En ze haten elkaar! Kunnen de fans mooi modder gooien terwijl de coureurs gezellig samen een biertje drinkenpoor Leno schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:22:
[...]
Ja wel weer leuk, maar waarom moeten ze altijd zo 'stoer' kijken alsof ze met z'n 20en de stranden van D-Day persoonlijk gaan bestormen?
Lewis was ook moe zag ik. Ging er maar bij zitten.poor Leno schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:22:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ha, dat doet ie echt veel op het momentIllegal_Alien schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:39:
[...]
Lewis was ook moe zag ik. Ging er maar bij zitten.
:strip_exif()/f/image/zacJYwVAQEOoBRiohghLV9Ru.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder nog wat ploatjes
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zzGazH5O4GfxOShkbyEXFBwX.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/XnCHSLB05qHDZkvmpn14MnfX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O3jHnLkr535q7PT78mu0iCzx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u1MazPEpOI5QnmuGzgRJmC2Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Mp3xoBIunnHavtZvAzH8MPlM.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/duleCe0UxzkKV5M4qLhlDMNP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yq7KYSdOLeopJcOKHLchHxEQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z3JM51zQNftCvD4dT1owU7gh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KIGoc6Hw1G0cUfzEfvorriOY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EbIXOrJKBCz80ATHunCu2ypk.jpg?f=fotoalbum_large)
By the way, Seb heeft z'n AMR-wagen 'Honey Ryder' genoemd, naar de allereerste Bond-girl
Waarom niet een keer een uit deze lijst?Remy schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:09:
By the way, Seb heeft z'n AMR-wagen 'Honey Ryder' genoemd, naar de allereerste Bond-girl
Alotta Fagina
Felicity Shagwell
Ivana Humpalot
Dixie Normous
En om niet te vergeten de zusjes
Fook Mi
Fook Yu
Mijn boefje is liev!
Omdat er bij het filmen een irritante kerel met een megafoon tegen ze aan staat te schreeuwen.poor Leno schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:22:
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Detalle de intercambiadores para refrigeración en la tapa motor del Alpine #A521
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 25 maart 2021
Detail of the cooling system under the engine cover of the @AlpineF1Team pic.twitter.com/VbGnjkl2Sq
Something odd is going on under there🤔
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 25 maart 2021
En als Scarbs zegt dat er iets ‘odd’ is dan ben ik wel erg benieuwd wat dan
Hij heeft het al uitgewerkt op z'n twitter
Of smallere sidepods, zodat er meer lucht over de vloer heen kan?sloth schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:31:
En wat is het doel?
Meer air intake en koelere temperaturen > meer vermogen?
-
Het is racing news 365 hé? Die zetten zelfs een scheet om in clickbaitJasphur schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:02:
[...]
Weinig onderbouwd artikelAlleen de uitspraak van Toto heel uitgebreid uitgeschreven
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Waarom doet Perez me hieraan denken

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jylzc59tzAsJQOwZsw45NVz4.gif?f=user_large)
Signature
TaATS: Teleportation and Adversary Time-Stop. Automatisch 1-2 en de rest van het veld verlaat nooit de startposities.G_Dragon schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:54:
Het blijft toch lastig om te zeggen of dit wederom een mediastunt van MERC is of dat we ze serieus moeten nemen. Want ons voor de gek houden via de media zijn ze goed in
Geen flauw ideeBMW_M3 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 22:13:
[...]
[Afbeelding]
Ze staan er allemaal okay tot goed op behalve Stroll... beetje onzeker komt hij over op de video

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
smurf_nl schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:00:
[...]
Mayländer is ook echt aan het stampen, mooi om te zien hoe de remschijven rood opgloeien en de auto duikt als hij vol in de ankers gaat.
Zou toch graag ook hier rondetijden zien, zeker nu er 2 automerken zijn ben ik eigenlijk wel benieuwd of daar nou verschil in tijden tussen zit (niet data het echt belangrijk is, het blijft natuurlijk een satefycar en geen racecar.
SC heeft 1 type band eronder zitten voor alle omstandigheden, omdat even bandjes wisselen er niet bij is. Niet alleen omdat als er plots een bui valt en er regenbanden onder moeten, maar ook omdat de baan daarna de neiging heeft om op te drogen en de regenbanden dat ook niet heel leuk vinden. Die banden zijn volgens mij ook voor iedere race hetzelfde.Fox-Racing schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:05:
[...]
Ik dacht dat de Safety Car altijd op gewone profielbanden stond.
even bandjes verwisselen als er plots een buitje valt is natuurlijk niet te doen.
[Afbeelding]
Waarom heb jij dit gifje überhaupt in je gedachtenBMW_M3 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 22:13:
[...]
[Afbeelding]

Dit gifje misschien niet haha, maar ik had een 90s RnB vibe bij die ongemakkelijk zwoele move van 'm. Wel cheesy maar ook wel weer leuk dat Hamilton als enige zittend er een beetje als the boss is neergezet.BMW_M3 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 22:13:
[...]
[Afbeelding]
Ik kon het niet goed zien, was dat zitten of knielen?Franco10 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 04:32:
Wel cheesy maar ook wel weer leuk dat Hamilton als enige zittend er een beetje als the boss is neergezet.
[ Voor 10% gewijzigd door basvn op 26-03-2021 07:07 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ff loskomen, zo in de ochtend!
ping 127.212.23.124
En heel erg benieuwd!
Ik denk wat @Edd zegt. Meer lucht over de vloer voor meer downforce. Maar ik ben dan wel benieuwd hoe je dat aanpast als je een race wilt rijden met minder downforce. Dan een hele lage downforce achtervleugel erop?sloth schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:31:
En wat is het doel?
En wanneer heb je de eerste gekeken, eergisteren?MikeyMan schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:40:
Zo, laatste drive to survive gisteren gekeken. Ik ben er klaar voor
Drive to Survive is voor mij een jaarlijks binge-feest. Dit keer in drie dagen onder het genot van drie zakken chips en een half kratje bier.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zaterdagavond denk ik.hoevenpe schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:11:
[...]
En wanneer heb je de eerste gekeken, eergisteren?![]()
Drive to Survive is voor mij een jaarlijks binge-feest. Dit keer in drie dagen onder het genot van drie zakken chips en een half kratje bier.
Ben een beetje druk met werk, sporten en klussen in huis. Dus mooie afsluiter van de dag.
En hoewel ik het wel een beetje een must see vind; heb ik ook wel wat op en aanmerkingen op het geheel. Maar das voor een ander topic
Nogmaal, Alpine heeft al een tijd terug aangegeven dat ze een deel van de koeling verplaatst hebben, naar achter de airbox, om zo een groter vloeroppervlak te hebben en dus hogere downforce. Daar hoeft in zoverre dus niet naar gegokt te worden, tenzij jullie het statement van Alpine wantrouwen.Jasphur schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:09:
[...]
Ik denk wat @Edd zegt. Meer lucht over de vloer voor meer downforce.
Ik denk dat er 0 races zijn waar ze met minder downforce willen rijden. Downforce kost drag, en ze willen sommige races minder drag hebben, waardoor er een afweging wordt gemaakt tussen minder drag, en minder downforce, of meer drag en meer downforce. Downforce uit de vloer is echter relatief goedkoop (ten opzichte van een vleugel die rechtop staat). Dus als de theorie van Alpine een beetje klopt kunnen ze of alle races sneller met dezelfde vleugels (want meer downforce bij dezelfde drag), of kunnen ze sneller door een kleinere vleugel te gebruiken en alsnog de oude hoeveelheid downforce hebben.Maar ik ben dan wel benieuwd hoe je dat aanpast als je een race wilt rijden met minder downforce. Dan een hele lage downforce achtervleugel erop?
Extreme koeling mag alleen niet meer.sloth schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:31:
En wat is het doel?
De lucht mag Max 20 graden gekoeld worden ten opzichte van de omgevings temp dacht ik.
Ze hebben echt overal wel een regel voor.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik heb er zo'n zin in dat ik 12.30 uur er klaar voor zit.
Ik zit er nu al klaar voor!Bestla schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:34:
Eens zien of het sandbags waren of dat Mercedes werkelijk problemen had met de testdagen.
Ik heb er zo'n zin in dat ik 12.30 uur er klaar voor zit.
Ik heb nog eens gekeken naar de uitslagen van de practice sessions van de openingsrace van vorig seizoen (Oostenrijk), en daar zag je HAM & BOT toch al iedere sessie bovenaan staan. Als ze straks in FP 1 / FP 2 het al "lastig" krijgen (voor Mercedes normen) ga ik toch wel beginnen hopen op eindelijk een spannend seizoen... of de sandbags moeten er alsnog afvallen tijdens de quali.
Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.