Ik had dus de onboard zoals altijd aan. Tja, Max zat toch regelmatig te mopperen dat hij maar geen goede ronde reed. Die laatste, die was goed.
Ik denk gewoon dat dit het verschil wel is op deze baan. Moet je nagaan dat dit traditioneel gezien, echt geen RBR baan is. Dit is al jaren Ferrari terrein en in mindere mate ook Mercedes, omdat Mercedes normaal gesproken overal goed is. Let dus ook op Ferrari want deze baan kan wel eens verteken hoe goed die nu echt zijn.
Qua vermogen zit het wel goed met de Honda, maar het verschil kwam echt uit S2 met alle bochten. De RB16B ligt gewoon zoveel stabieler dan vorig jaar toen die ook heel snel was, maar niet zo stabiel. Er lijkt nu toch wel een duidelijk voordeel in neerwaartse druk te zijn en als je dan ook goed zit qua vermogen, dan krijg je dit. Ik heb ook even heel snel proberen te kijken naar vleugels en het lijkt erop dat RBR weer eens een relatief kleine had. Tweede is dat de RB16B weer de RB15 stijl voorvleugel heeft met flink oplopende vleugel naar de endplates, waar de RB16 meer een tussenmaat had die je Mercedes ook nog ziet rijden. Ik denk dat de RB16B ook heel scherp zal kunnen insturen en dat die nu wel stabiel blijft, is denk ik ook erg goed nieuws.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.