Waar is Sainz als je hem nodig hebt
?
Wat een fucking tijd, dit is echt amazing. Wat een seizoen gaat dit worden
Leclerc.. damn.. waar komt dat vandaan? Mooi hoor!
Hallo met Tim
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
F voor Toto's tafel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
JESUS... 4tiende
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lekkerrr4 bijna 4 tienden

I am the great Cornholio!
sadge toto
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die reactie van Max... niet verbaasd haha!!
Mijn boefje is liev!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:12
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Eindelijk!! Voorzichtig juichen
0.400 zelfsFranco10 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:55:
Max gaat ze nog op 0.200 seconden zetten. High rake & Honda lijkt goud dit jaar.
Mijn hart...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lewis, let op waar je hem parkeert.
Ik zou het doen!
Jaaa die oogjes van Max door zn helm heen
Goeiemorgen zeg! Wat een verschil.. en de motorstanden zijn morgen hetzelfde...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
3x paars is wel echt goed hoor. Beloofd heel wat
Hamilton kan misschien wel rijden, parkeren in een krap plekje is toch moeilijk
Flickr PSN ID= cheironnl
Hoppa! Mooie pole en een mooi gat naar de mercs.
Goeiemorgen. Wat een begin van het seizoen,
Piece together what could never be.
Wat een wereldtijd!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat zal z'n tijd worden met een complete vloer dan?
Geweldige kwalificatie van VER, beloofd wel wat voor de rest van het seizoen.
Hoeveel tafels zou Mercedes mee nemen naar een race? Lijkt mij toch dat op een slecht weekend er wat tafels doorheen gaan.
Die Honda is een raket.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wat een genot om die paarse sectoren zien verdwijnen bij Mercedes, wetende dat die dan wel bij Max moeten komen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Haha moet Ham hem even lekker parkeren
Zo ga maar in het hoekje zitten
Ik mis de snelste ronde tijdens de race
Gasly feliciteert Max, ook mooi om te zien.
Flickr PSN ID= cheironnl

eat this!!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Goed begin van het seizoen...he's going to the Max
Heerlijk!! Wat een lekker spannende kwali was dit.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik had dit echt niet verwacht. Ik dacht na Q2 dat Mercedes er toch weer net voor zou komen. Maar het is dit keer RB die extra over had in Q3. Dat is niet des RB's, en al helemaal niet aan het begin van het seizoen. Dat zijn toch hele mooie voortekenen voor een seizoen dat spannder is dan het vorige. Meer conclusies wil ik er nog niet aan verbinden
Heerlijk pole.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hamilton en parkeren.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Yess dit is leuk en klasse f1 kijken als Nederlander
Paars paars paars
Paars paars paars
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Woooooooo!!! Liep te springen door de woonkamer hier, wat een begin van dit seizoen, prachtig! Morgen nog even de kers op de kaart drukken
- DaniëlWW2
- Niet online
Elke race eentje.Transportman schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:04:
Geweldige kwalificatie van VER, beloofd wel wat voor de rest van het seizoen.
[...]
Hoeveel tafels zou Mercedes mee nemen naar een race? Lijkt mij toch dat op een slecht weekend er wat tafels doorheen gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wow bizar dit! Echt niet verwacht. Nadeel is wel dat we op deze manier wederom een saai seizoen gaan krijgen. Alleen kan ik met deze saaiheid wel een jaartje leven...
Typisch Nederlandse redenatie;
Is er al ooit een seizoen geweest waarin de winnaar een clean sweep deed? Dus alle races pole en P1?
Is er al ooit een seizoen geweest waarin de winnaar een clean sweep deed? Dus alle races pole en P1?
De schaatsers paar jaar geleden.LA-384 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:05:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Doet ie heel netjes en zelfs aan de ander denken. Niks mis mee en zelfs beter dan een ander denkt. Respect voor hemgambieter schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:05:
Hamilton en parkeren.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
PER gaat nu de fout in, maar dit verschil met Mercedes dat VER maakt geeft me wel het idee dat in de rest van het seizoen hij het Mercedes echt wel lastig gaat maken, zeker BOT.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nope.LA-384 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:05:
Waar zijn al die Mercedes sandbag comments nu?
Maar goed, duidelijk dat mijn clubje veel verloren is tussen 2020 en 2021
I have no special talent. I am only passionately curious.
Als VER nog steeds van die poepstarts vanaf P1 maakt, zal dat wel meevallen...CF230 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:05:
Wow bizar dit! Echt niet verwacht. Nadeel is wel dat we op deze manier wederom een saai seizoen gaan krijgen. Alleen kan ik met deze saaiheid wel een jaartje leven...
ex 1e engineer van Max zit nu even achter zijn oren te krabben of weggaan een goede beslissing was
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Mercedes had wel degelijk sandbags, maar VER had er dit keer een grotere zak in liggenricardo246 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:06:
Waar zijn al die Mercedes sandbag comments nu?![]()
Hopelijk komt tie morgen goed weg! Dat was vorig seizoen ook niet altijd even goed.
13:37
Even mbt ontwikkeling dit seizoen. Wat mogen ze allemaal nog dit jaar aanpassen?
Oh, was dat dat nieuwe ding van Toto? Kwalificeren met de zandzak er nog in?
Haha inderdaad, dat houdt het dan hopelijk nog een beetje spannend.Amphiebietje schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:07:
[...]
Als VER nog steeds van die poepstarts vanaf P1 maakt, zal dat wel meevallen...
Maar zonder dollen: wat een enorme overmacht, de rollen lijken ineens totaal omgedraaid!
HAM zegt dat het een goede lap van hem was.. dus MERC is echt 4 tienden achter RBR
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat lijkt vergelijkbaar op vermogen en meer neerwaartse druk.

Mis alleen het mondkapje van Max na de race. Overige rijders dragen hem wel.
Is niet meer verplicht bij deze interviews. wel in het vierkantje.Woudloper schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:09:
En er zijn Finnen met humor, Bottas gefeliciteerd met je verjaardag David
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens Olav mocht hetWoudloper schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:09:
Nou.. mogen we er nu dan toch echt vanuit gaan dat Honda een bom van een motor gebouwd heeft?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Max p1, Bo p3 in moto2
Dit word een mooi jaar!
Dit word een mooi jaar!
I am the great Cornholio!
LEC gaat nog een luis in de pels worden voor de Mercedessen bij de start morgen. Hij begint immers op rode bandjes...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het hoeft blijkbaar niet meer dit seizoen bij de post-session interviews. Vrije keuze.Woudloper schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:09:
Liever niet, bommen zeggen BOEM!Chiron schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:09:
Nou.. mogen we er nu dan toch echt vanuit gaan dat Honda een bom van een motor gebouwd heeft?
Nou het is te hopen dat die bom niet afgaat danChiron schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:09:
Hahahahahahah max!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max is al gevaccineerd dus zal er ook wat vrijer mee omgaan wellicht.
I served in a company of heroes.
Maar wel weer typisch.. Mercedes de hele tijd moeilijk moeilijk, zielig zielig.. en bam 2 & 3 (En nét mazzel dat het niet 1 was)

- DaniëlWW2
- Niet online
DC krijgt ook even een taart in zijn gezicht van Max.

Ok ik moest lachen!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Die taart hahaha.
Denk dat dat wel klopt. Hamilton is gek op racen dus dit is ook wel uitdagend voor hem (en voor Mercedes om het gat te dichten).Catmandos schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:08:
HAM zegt dat het een goede lap van hem was.. dus MERC is echt 4 tienden achter RBR
Het zou wel eens spannend seizoen kunnen worden, hetl veld zit tenminste dicht op elkaar dus de kans een echte F1,5 lijkt kleiner te zijn dan de afgelopen jaren.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.