[F1 2021] Testdagen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 69.952 views

Onderwerpen

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Lolbroek :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwSkh5sWYAQg5r9?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Zò slecht dat het toch weer een beetje goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb het vandaag niet kunnen volgen maar Max heeft zo te zien een nuttige dag gehad, lekker veel rondjes gereden en hoop data verzameld. d:)b

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qLTZgCXFUn65wVVxMMgOMeNwp98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XlkvAcItUpG9SIWIPOPmQghN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hij weet zelf ook wel dat hij voor Ferrari, Astin Martin, Renault en McLaren spreekt. Mercedes zal er wel weer minimaal een seconde voor zitten.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Killjoy

Klingon lawn products

Er zat zoveel zand in die auto dat er zelfs een zandstorm ontstond ;)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fy3ijswqBPVA5cYxLToJYXQtZAc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pXbdDWHsZJxbZHrVA2G6ZZWn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:13
Als een walvis op het strand. Blauw, dik, en in het zand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Chefbierrr schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:12:
MClaren lijkt toch echt wel een lekker wagentje te hebben. Verwacht ook wel wat van Alpine en wie weet gaat die Aston Martin ook wel hard. Zouden we dan echt een interessant seizoen gaan krijgen waar top en midfield binnen .5s racepace zitten?

Bovenstaande nergens op gebasseerd ;) ;) ;)
Dan kan je er haas en williams ook nog wel bij zetten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
RobertMe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:16:
[...]

Als een walvis op het strand. Blauw, dik, en in het zand.
Qua livery vind ik het daarentegen toch wel een van de mooiste op de baan, duidelijk herkenbaar zo.

Ik moest bij de donkergroene Aston al twee keer kijken of het niet de zwarte Mercedes was.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Paaldanscarriere incoming... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

MikeyMan schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:40:
[...]
Paaldanscarriere incoming... ;)
Dit is toch een spin-oefenapparaat? :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 13-09 10:30
Aantal rondes per team en motor

TeamTotaal
Mercedes48
Red Bull139
Ferrari116
Alpine129
Mclaren91
Aston Martin97
Alpha Tauri111
Alfa Romeo131
Haas85
Williams83

MotorTotaalAantal teamsPer team
Mercedes319479,75
Renault1291129
Ferrari3323110,67
Honda2502125

[ Voor 6% gewijzigd door Extigo op 12-03-2021 20:28 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

pro_6or

amateur_60r

RBR zat de hele middag te sandstormen. Bij Merc was het bagger. Sandbaggen, nee, gewoon bagger. Ham reed zich de blubber. Bot daarentegen helemaal niet, die zat meer in de garage aan te modderen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Nu nog iemand die Kubica erbij shopt als 2e Pole.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Spotmatic schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:01:
[...]

Dit is toch een spin-oefenapparaat? :P
Pronti Seb, S🅱️innala
Nein.
:+

Maar ik hoop echt dat het nu afgelopen is om twee redenen.
1) Ik wil eens zien wat Vettel kan in een fatsoenlijke auto met een fatsoenlijk team.
2) Ferrari staat voor lul als Vettel nu weer opleeft.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Extigo schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:43:
Aantal rondes per team en motor

TeamTotaal
Mercedes48
Red Bull139
Ferrari116
Alpine129
Mclaren91
Aston Martin97
Alpha Tauri111
Alfa Romeo131
Haas85
Williams83

MotorTotaalAantal auto'sPer auto
Mercedes319479,75
Renault1291129
Ferrari3323110,67
Honda2502125
Heeft Alpha Tauri geen Honda motor meer tegenwoordig?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:25:
[...]

Heeft Alpha Tauri geen Honda motor meer tegenwoordig?
Ja zeker, maar je mag maar één auto per team gebruiken. Dus 2 auto's staat gelijk aan 2 teams, Red Bull en Alpha Tauri.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Extigo schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:26:
[...]

Ja zeker, maar je mag toch maar één auto per team gebruiken. Dus 2 auto's staat gelijk aan 2 teams, Red Bull en Alpha Tauri.
Ah right, maar 1 persoon heeft gereden vandaag...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:26:
[...]

Ah right, maar 1 persoon heeft gereden vandaag...
Dat maakt niet uit. Er heeft vandaag 1 Red Bull en 1 Alpha Tauri gereden. Ik heb het even aangepast naar het aantal teams om het wat te verduidelijken.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Niemand die vind dat Ocon ook gewoon een top dag heeft gehad? Die Renault Alpine komt ook lekker uit de startblokken zo!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tristan schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:39:
Niemand die vind dat Ocon ook gewoon een top dag heeft gehad? Die Renault Alpine komt ook lekker uit de startblokken zo!
Ocon is hier niet zo geliefd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
* tweakduke rolt de grote steen eens weg

Stoffige boel vandaag zo te zien. Als de Red Bull minder spint vandaag dan is dat in ieder geval positief.
Zeker omdat de teams doorborduren op de auto van vorig jaar zijn de verschillen hopelijk kleiner geworden.

Maar we weten het pas echt bij de eerste race. Daarom hou ik mij meestal koest in de winterstop, de komkommertijd met speculaties is niet mijn ding.
Bedankt voor de leuke en mooie afbeeldingen heb ik toch een indruk van de omstandigheden d:)b

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:04
FastFred schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:18:
[...]

Meer koeling of meer lucht inlaat? Achter de intake is de motorkap ook flink breder geworden
Dat is inderdaad de vraag, ik vermoed dat ze meer inzetten op hun CCS (center line cooling system) wat ze al langer gebruiken.
ArcticWolf schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:43:
[...]

Ocon is hier niet zo geliefd ;)
Inderdaad een belachelijke actie die die ooit uit gehaald heeft in die roze auto, ik mag hem persoonlijk ook niet maar uiteindelijk moet je sommige dingen ook een keer in het verleden laten en erkennen dat die vandaag wel een lekker dagje gehad heeft.

[ Voor 37% gewijzigd door melcon op 12-03-2021 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Tristan schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:39:
Alpine heeft zeker een goede dag gehad, veel rondjes gereden en hebben ze dus veel data verzameld. Maar Ocon in het bijzonder weet ik niet. Als hij echt heeft lopen trappen op de rode bandjes dan zitten ze nog ver achter mclaren en redbull aangezien die hun snelste rondje op geel hebben gereden. Al weten we allemaal dat dit niks zegt. De echte snelheid zien we pas over een paar weken in Q3.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 21:47
melcon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:02:
Dat is inderdaad de vraag, ik vermoed dat ze meer inzetten op hun CCS (center line cooling system) wat ze al langer gebruiken.
Op F1Technical wordt gesuggereerd dat ze een deel van de koeling die in de sidepods zat naar onder de motorkamp verplaatst hebben zodat de sidepods zwevend zouden zijn en er 'clean air' naar de achtervleugel en diffuser gevoerd kan worden. Echter zijn de sidepods nagenoeg hetzelfde als op de Renault van 2020...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Geen Ted's notebook oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Was meteen na de tweede sessie. Dus als je weer inlogd bij F1TV en de herhaling bekijkt kun je hem terug zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ted heeft een paar minuten wat mogen vertellen na de testdag, in het F1TV programma. En uit mijn hoofd zou Sky "om 8 uur" met een show komen met o.a. Teds notebook. Maar Sky en 8 uur is natuurlijk UK tijd, dus 9 uur hier. Dus wellicht dat er binnen nu en een uurtje of zo iets te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12

Formula1.com, you know what to do.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:29:
[...]

Was meteen na de tweede sessie. Dus als je weer inlogd bij F1TV en de herhaling bekijkt kun je hem terug zien
Jammer genoeg geen F1TV.....En eigenlijk nog liever gewoon helemaal SKY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Is het de mode, die dikke motorkappen?

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/r56o7cum1mm61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=1e88e5f1271316f30acce3ec891968443533b82e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

"Wolff warns Mercedes can’t afford any more ‘stumbling blocks’ after ruined first morning in Bahrain"

https://www.formula1.com/...03pjczCSen04A5Ao237H.html
Valtteri Bottas’s morning was restricted to just six laps as his W12’s gearbox failed 45 minutes into the first session, requiring the full box to be replaced. That has set the alarm bells ringing in the Silver Arrows garage given that testing lasts just three days this season compared to six in 2020, meaning every moment of track time is precious. And Wolff was left unimpressed by his team's start.
Los van de haha-sandbagging-toestanden: ook als Merc zijnde wil je dit gewoon niet. Juist omdat testen zo ingekort is vs eerdere jaren.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Mercedes faket problemen om nog meer te sandbaggen. :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

pilskes schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:32:
[...]

Jammer genoeg geen F1TV.....En eigenlijk nog liever gewoon helemaal SKY!
F1TV == Sky commentaar.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

pilskes schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:42:
Is het de mode, die dikke motorkappen?

[Afbeelding]
Jup, meer koeling in de hump back, om te zorgen voor kleinere radiatoren in de sidepods en meer open vloeroppervlak.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

Phusebox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:53:
Mercedes faket problemen om nog meer te sandbaggen. :+
Denk je dat nou echt? Of is dat clownskoppie een grapje?

Waarom zou Mercedes Bottas na 1 rondje al binnen halen? Om GEEN data binnen te krijgen?
Die laatste 3 ronden van Hamilton waren echt dramatisch. Denk je dat Hammie zo goed kan acteren dat hij er zo ontzettend geloofwaardig er van af kan vliegen? Die Merc was gewoon een dweil. Dat was duidelijk te zien.
Dat kan morgen opgelost zijn of over 2 weken misschien. Vandaag was echt een hele slechte dag voor Mercedes.

Oh ja, en een hele goede voor RB. Of hebben die ook gefaket?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@AvK, 🤡 = sarcasme.... 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
AvK schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:11:
[...]

Denk je dat nou echt? Of is dat clownskoppie een grapje?

Waarom zou Mercedes Bottas na 1 rondje al binnen halen? Om GEEN data binnen te krijgen?
Die laatste 3 ronden van Hamilton waren echt dramatisch. Denk je dat Hammie zo goed kan acteren dat hij er zo ontzettend geloofwaardig er van af kan vliegen? Die Merc was gewoon een dweil. Dat was duidelijk te zien.
Dat kan morgen opgelost zijn of over 2 weken misschien. Vandaag was echt een hele slechte dag voor Mercedes.

Oh ja, en een hele goede voor RB. Of hebben die ook gefaket?
Nee denk het niet echt maar pre season testing is nog niet de helft van het ware verhaal. Waarschijnlijk test Mercedes gewoon iets compleet nieuws, een gok of iets briljants. En als het niet werkt pakken ze de 2020B auto en rijden ze alsnog iedereen weg.

Die liggen er echt niet wakker van. Hamilton kan dan misschien niet goed acteren, Toto Wolff in ieder geval wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

Phusebox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:29:
[...]

Nee denk het niet echt maar pre season testing is nog niet de helft van het ware verhaal. Waarschijnlijk test Mercedes gewoon iets compleet nieuws, een gok of iets briljants. En als het niet werkt pakken ze de 2020B auto en rijden ze alsnog iedereen weg.

Die liggen er echt niet wakker van. Hamilton kan dan misschien niet goed acteren, Toto Wolff in ieder geval wel.
Iets compleet nieuws kan helemaal niet. Door de reglementen. En ja DAS had niemand voorzien.
Het lijkt erop dat Merc een beetje achterover geleund heeft. Zie ook de problemen die andere Teams hadden met de Merc versnellingsbak.
Zo een theater stuk kan je niet uitschrijven. Dat overkomt je als je denkt dat je die 8e overwinning ook automatisch wel haalt. Wellicht vergis ik me. Kan goed zijn.
Als ze de oude auto pakken dan vermoed ik dat Merc overklast wordt door Honda.

Komt er op neer dat ik verwacht dat komend seizoen best wel eens bijzonder kan worden.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Technobabbel FOM dussuh...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Phusebox
AvK schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:47:
[...]

Iets compleet nieuws kan helemaal niet. Door de reglementen. En ja DAS had niemand voorzien.
Het lijkt erop dat Merc een beetje achterover geleund heeft. Zie ook de problemen die andere Teams hadden met de Merc versnellingsbak.
Zo een theater stuk kan je niet uitschrijven. Dat overkomt je als je denkt dat je die 8e overwinning ook automatisch wel haalt. Wellicht vergis ik me. Kan goed zijn.
Als ze de oude auto pakken dan vermoed ik dat Merc overklast wordt door Honda.

Komt er op neer dat ik verwacht dat komend seizoen best wel eens bijzonder kan worden.
Mercedes leunt nooit achterover. Elk jaar in preseason testing lijkt het weer of Mercedes niet oppermachtig is en of het spannend gaat worden dat jaar. Zodra de eerste kwalificatie begint staat iedereen weet met beide benen op de grond.

Anderzijds hoop ik dat ik over een paar maanden kan zeggen "verrek, je had gelijk en ik zat er naast".

Iets compleet nieuws, daar bedoel ik mee een of andere loophole of nieuw concept binnen de regels uiteraard. Dat de regels buiten de vloer nauwelijks verandert zijn wil niet zeggen dat je niet iets compleet nieuws kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Over vloeren gesproken. Hier kwamen wat foto's langs van de W12 met een aantal vluegeltjes achteraan de vloer voor het achterwiel. Volgens mij heb ik nog zoiets gezien bij een "budget" team (Alfa? Haas? Williams?), met iets van een vleugeltje/flapje voor het achterwiel, maar dan niet zo complex als de W12. Maar van de RB16B heb ik niks gezien, volgens mij is die vloer helemaal kaal?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• renzo4000
Mogguh allemaal! Ben erg benieuwd naar vandaag, in het bijzonder naar Alonso en Perez!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SI3yMFWD3cfUa-pWIxjKZxktinc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yhb9Sq9ZBEiKs0tIFIw4hYoX.jpg?f=fotoalbum_large

Een kleine tip voor iedereen. Je kan dus zoals bekend nu ook F1tv casten alleen nog niet vanuit de app zelf maar alleen via de webbrowser op je pc. Als je via je mobiele chrome browser naar de site gaat en je zet de settings op "desktop/bureaublad weergave" dan kan je wel casten vanaf je mobiel. We zijn tenslotte liever lui dan moe nietwaar? :+

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:28:
Mogen ze aan de wagen werken tijdens de lunch?
Hierop terugkomende. Volgens mij is de lunchpauze er niet zozeer voor de teams, maar is deze er voor de marshells. Immers hebben de monteurs iets van rust als de auto op de baan is, en zeker bij de teams waar beide rijders rijden kunnen ze met beide teams aan monteurs werken. Maar de marshells moeten continu "scherp" zijn als er een auto op de baan is, en dat is in principe de hele dag door zo. Daarom het uurtje pauze zodat de marshells ook even rust hebben.
Volgens mij is het daarom ook wel al voorgekomen dat als er in de morgen een lange tijd een rode vlag is (door bv slecht weer) dat de lunchpauze wordt overgeslagen. De marshells hebben dan immers ook lange tijd niks te doen gehad en in zoverre al pauze gehad.

En v.w.b. de teams, zoals al aangegeven is het voor de teams waar beide rijders op dezelfde dag rijden ook wat makkelijker. Immers zullen de meeste coureurs overwegend met hun eigen monteurs werken dus die hoeven dan ook maar een halve dag. En ook bij anderen zal het iets meer door elkaar geschud zijn. Het team zal immers willen dat alle monteurs om en nabij dezelfde ervaring hebben met het werken aan de auto. Dus ook daarbij kan het best dat monteurs van Perez gisteren hebben gewerkt aan de auto van Verstappen en vandaag andersom. Of dat ze dus ook door de dag wat meer afwisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Duidelijk!

Benieuwd naar het interview met PER aan het einde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Oe, ALO bijna de baan op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Mooie discussie meteen. Of Alonso met iets van "bescherming" voor de mond/kaken rijd. Op de rechte stukken wil de helm nog wel eens omhoog gezogen worden waarbij de band dus de kaak omhoog "trekt".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 17:33
Phusebox schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 06:53:
[...]
Mercedes leunt nooit achterover. Elk jaar in preseason testing lijkt het weer of Mercedes niet oppermachtig is en of het spannend gaat worden dat jaar. Zodra de eerste kwalificatie begint staat iedereen weet met beide benen op de grond.
Dit dus.

Hoeveel jaar is Mercedes nu al aan het sandbaggen? En hoeveel jaar vertelt Toto al dat RBR of Ferrari een enorme bedreiging is? En hoeveel jaar winnen ze daarna met 2 vingers in de neus het WDC / WCC?

Dit is al sinds het 2e seizoen van de nieuwe motorformule bezig, sinds 2015 dus. En dit is de 7e keer dat dit script herhaald wordt.

Hoop ook oprecht dat ik het fout heb, maar dat geloof ik pas als Lewis op 28 maart niet op pole staat :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
HONDA loeigroot op die achtervleugel ziet er echt top uit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Rivanov schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:33:
HONDA loeigroot op die achtervleugel ziet er echt top uit.
Dat is om Bottas nachtmerries te bezorgen. Want meer dan de achtervleugel van Max (of beter: Pérez) zijn auto zal hij dit seizoen niet te zien krijgen :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• renzo4000
Inderdaad, inmiddels heeft Honda die plek ook wel verdiend vind ik. Nu dit jaar maximaliseren en iets meer risico nemen... VTEC IS KICKING IN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Ricardo even stuur wisselen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 12:03
Is het al tijd om Perez af te schrijven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:27
Pitstop Ferrari gaat lekker :'D

Als ze dit ook tijdens de races doen, dan wordt het leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 00:58

JB

Cédric roelt!

Pace “Merc” is nu goed volgens dame F1/Sky?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik haak net aan vandaag. Hoe doet Perez het? Op 9 tiende van Alonso zie ik en 3,5 seconden op VER van gisteren... oh boy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 13-09 15:38

Blokker_1999

Full steam ahead

Tristan schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:06:
Ik haak net aan vandaag. Hoe doet Perez het? Op 9 tiende van Alonso zie ik en 3,5 seconden op VER van gisteren... oh boy.
En hoe wil je vergelijken? Je kan pas vergelijken over een paar weken wanneer we gaan racen, dan heb je pas sessies waar ze het tegen elkaar kunnen opnemen.

Testdagen zeggen niks. :+

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Voor de Kodi bezitters: er bestaat een F1-tv app zodat je de tests gewoon op je 65" TV kan kijken. Werkt top :) :)

Je moet natuurlijk wel een F1-tv abbo hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 12:03
Prutser inderdaad, beter Jos Verstappen in die wagen zetten!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

VER zijn snelste tijd was ook pas in het tweede deel van de dag.
Volgens mij zit PER rond dezelfde tijd als VER rond deze tijd, en zoals ze zeggen. Testen zegt niks.

Hoop voor hem dat hij ook 130+ rondjes kan rijden en hem straks aan het einde van de dag + of - 1 tiende van VER zijn tijd zet gewoon omdat het kan. En ze nog lang niet op hun top rijden, denk dat we dat pas zondag gaan zien.
Daarom PER ook sochtends zodat VER sneller dan hem kan gaan in de middag :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Oh no.. HAM in de grindbak

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Raar gezicht :+ Kan er wel aan wennen :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
LAT shredded a tire... :'D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Hahahaaaa, Lewis de gravelmeister. Rood.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:22
Hebben we daar beelden van? :9~ })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

De eerste haarscheurtjes in de Mercedes hegemonie worden zichtbaar. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Oh wacht, ik loop een paar minuten achter...

Afijn, ff gereset en loop nu weer bij, wel een paar minuten terug gespoeld om HAM het grind in te zien gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ja, nu de stream op zetten :p Achterkant breekt uit en hij belandt waarschijnlijk in ongeveer de enige grindbak die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:34
haha, hoop dat die vent met die brandblusser zo even losgaat in de uitlaat van de FW12 })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Ik laat even de hond uit en ik mis de een fout van HAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Ham zoekt even de grenzen op. Deed Max gister ook.

Max deed het allen niet bij een grindbak :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Die leggen we even vast :+Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/24aVINmd8Fo6OwrREYMv5CXqB4o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RDHkAlDrWxudQlJEmc6wxzAg.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GertjanO
  • Laatst online: 00:29
Testdagen zeggen niets!

Wij hebben al vaker gezien dat de condities van een baan gedurende een dag flink kunnen veranderen. Zelfs in een tijdbestek van 10 minuten kan een baan meerdere seconden sneller of langzamer worden. Het is daarbij bekent dat Bahrein in de loop van de dag, vanwege het weer, steeds sneller wordt.

Je weet niet hoeveel brandstof er in de auto zit, je weet niet wat ze aan het testen zijn, je weet niet wat de pace is die ze moeten rijden. Wat wij wel weten is dat er maar 3 dagen getest kan worden en dat er echt geen tijd is voor zogenaamde "glory-runs". Tel daarbij op dat Max al een heel jaar ervaring heeft met deze lastig te besturen auto en dat dit de eerste keer is dat Sergio er in zit. Pas als hij na een paar wedstrijden nog steeds totaal niet mee kan komen ga ik mij zorgen maken, niet eerder.

En tot slot: waarom zijn fans zo gefixeerd op dat ene snelle rondje? Kijk naar Max gisteren: hij heeft 139 rondjes gereden. 138 daarvan boeien niet, dat ene snelste rondje bepaald alles in de ogen van de fans. Dat het ene snelle rondje totaal niet representatief is voor de gehele test, dat vergeten wij maar voor het gemak. Of gaan wij nu ook roepen dat het dit jaar niets wordt met Mercedes? Voor degenen die dat denken: dat gaat een koude kermis worden.

Oftewel: testdagen zeggen niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Jasphur schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:22:
:(:) Och wat erg. We hebben tenminste de beelden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Dat was de walk of shame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Geen Walk of Shame?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:16

Edd

Jasphur schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:22:

https://streamable.com/0qetcz

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Nu die MER vastleggen fotografen!!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Replay gezien. Leek er op dat HAM daar weinig aan kon doen denk ik. Volledig overgenomen door de wind

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• renzo4000
Merc: "nothing to see here, just filling up the sandbags for 2021"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Kan natuurlijk nooit de wind zijn, met al die zandzakken aan boord.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Horner in AT kleding???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ze pakken die auto echt helemaal in om het foto's maken tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Ja viel mij ook op. AT logootje.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy

Remy

Pierre schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:25:
Ze pakken die auto echt helemaal in om het foto's maken tegen te gaan.
Ze doen flink hun best ja. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7E1dmVfYKcc4Rg_VVJn4U5vP8To=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3DTLXblE3VOoaMbphdvRzcUs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yG2petNB8c5KPZ1IOhB9NDyWXaQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gOzKXnBHS7l2OJDF3aCyHo9H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wqf7KXSdXpuhnUPk7uGkVoaCQpQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R49RQ7UNBvP7oxSYVnEpS8xc.jpg?f=fotoalbum_large

Wat zouden ze te verbergen hebben (8>

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

AT verkoopt casual kleding. Daarom ook die sponsoring. Ik vind het wel gave jasjes e.D. Maar enorm duur.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
TrekDr0p schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:16:
VER zijn snelste tijd was ook pas in het tweede deel van de dag.
Volgens mij zit PER rond dezelfde tijd als VER rond deze tijd, en zoals ze zeggen. Testen zegt niks.

Hoop voor hem dat hij ook 130+ rondjes kan rijden en hem straks aan het einde van de dag + of - 1 tiende van VER zijn tijd zet gewoon omdat het kan. En ze nog lang niet op hun top rijden, denk dat we dat pas zondag gaan zien.
Daarom PER ook sochtends zodat VER sneller dan hem kan gaan in de middag :+
Bedankt voor je on-topic antwoord d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Die voorband van de Williams is ook gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Remy schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:29:
[...]

Ze doen flink hun best ja. [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Geen zandzakken denk ik >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Hun kleding sponsor zal wel Alpha zijn :+
Net als dat Hugo boss sponsor geweest is van andere teams. Is nu de kleding sponsor van RBR Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Remy schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:29:
[...]

Ze doen flink hun best ja. [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

In ieder geval een plank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy

Remy

Natuurlijk, het is Red Bull's fashion merk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pzXM4wjCYkErsN1_NmS5xvVw_70=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YyvJ5cwt10zMF295XrtLoBpO.jpg?f=fotoalbum_large

Logisch dat 'de chef' in de mode van je submerk rondloopt :)

Deed hij vorig seizoen ook al btw.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Tristan schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:29:
[...]

Bedankt voor je on-topic antwoord d:)b
Ver had een 1:32.2 in de ochtend op wit. Daar zit Perez nog ver vandaan.

Maar ja...

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Er wordt gesuggereerd dat de wind niet anders is dan de afgelopen 10 jaar alhier. Ja ja ik weet het, testen zegt niets.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Heerlijk om weer F1 te kunnen kijken. Lekker op de bank met koffie erbij.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Volgens de sky mevrouw was de mercedes fantastisch en de redbull very very good.

Maar elke keer (tot nu toe) dat Lewis gaat pushen, zelfs op geel, is hij echt all over the place. Net met dat in het gravel glijden was zijn 1e rondje op nieuw geel en had hij al 4 momenten gehad voor hij in het grind eindigde.

een treffende spreuk

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Testdagen zeggen niks. :+

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Live blogs
https://www.formula1.com/...ite.html#live-leaderboard
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...-de-wintertest-in-bahrein
https://nl.motorsport.com...ertest-in-bahrein/558681/
https://www.autosport.com...-pre-season-testing-day-1

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.