Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heb het vandaag niet kunnen volgen maar Max heeft zo te zien een nuttige dag gehad, lekker veel rondjes gereden en hoop data verzameld.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hij weet zelf ook wel dat hij voor Ferrari, Astin Martin, Renault en McLaren spreekt. Mercedes zal er wel weer minimaal een seconde voor zitten.
alles kan off-topic
Er zat zoveel zand in die auto dat er zelfs een zandstorm ontstond
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Als een walvis op het strand. Blauw, dik, en in het zand.
Dan kan je er haas en williams ook nog wel bij zettenChefbierrr schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:12:
MClaren lijkt toch echt wel een lekker wagentje te hebben. Verwacht ook wel wat van Alpine en wie weet gaat die Aston Martin ook wel hard. Zouden we dan echt een interessant seizoen gaan krijgen waar top en midfield binnen .5s racepace zitten?
Bovenstaande nergens op gebasseerd![]()
![]()
Qua livery vind ik het daarentegen toch wel een van de mooiste op de baan, duidelijk herkenbaar zo.RobertMe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:16:
[...]
Als een walvis op het strand. Blauw, dik, en in het zand.
Ik moest bij de donkergroene Aston al twee keer kijken of het niet de zwarte Mercedes was.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Paaldanscarriere incoming...
Dit is toch een spin-oefenapparaat?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Team | Totaal |
---|---|
Mercedes | 48 |
Red Bull | 139 |
Ferrari | 116 |
Alpine | 129 |
Mclaren | 91 |
Aston Martin | 97 |
Alpha Tauri | 111 |
Alfa Romeo | 131 |
Haas | 85 |
Williams | 83 |
Motor | Totaal | Aantal teams | Per team |
---|---|---|---|
Mercedes | 319 | 4 | 79,75 |
Renault | 129 | 1 | 129 |
Ferrari | 332 | 3 | 110,67 |
Honda | 250 | 2 | 125 |
[ Voor 6% gewijzigd door Extigo op 12-03-2021 20:28 ]
een treffende spreuk
Nu nog iemand die Kubica erbij shopt als 2e Pole.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pronti Seb, S🅱️innala
Nein.
Maar ik hoop echt dat het nu afgelopen is om twee redenen.
1) Ik wil eens zien wat Vettel kan in een fatsoenlijke auto met een fatsoenlijk team.
2) Ferrari staat voor lul als Vettel nu weer opleeft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heeft Alpha Tauri geen Honda motor meer tegenwoordig?Extigo schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:43:
Aantal rondes per team en motor
Team Totaal Mercedes 48 Red Bull 139 Ferrari 116 Alpine 129 Mclaren 91 Aston Martin 97 Alpha Tauri 111 Alfa Romeo 131 Haas 85 Williams 83
Motor Totaal Aantal auto's Per auto Mercedes 319 4 79,75 Renault 129 1 129 Ferrari 332 3 110,67 Honda 250 2 125
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Ja zeker, maar je mag maar één auto per team gebruiken. Dus 2 auto's staat gelijk aan 2 teams, Red Bull en Alpha Tauri.Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:25:
[...]
Heeft Alpha Tauri geen Honda motor meer tegenwoordig?
Ah right, maar 1 persoon heeft gereden vandaag...Extigo schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:26:
[...]
Ja zeker, maar je mag toch maar één auto per team gebruiken. Dus 2 auto's staat gelijk aan 2 teams, Red Bull en Alpha Tauri.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Dat maakt niet uit. Er heeft vandaag 1 Red Bull en 1 Alpha Tauri gereden. Ik heb het even aangepast naar het aantal teams om het wat te verduidelijken.Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:26:
[...]
Ah right, maar 1 persoon heeft gereden vandaag...
Ocon is hier niet zo geliefdTristan schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:39:
Niemand die vind dat Ocon ook gewoon een top dag heeft gehad? Die Renault Alpine komt ook lekker uit de startblokken zo!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Stoffige boel vandaag zo te zien. Als de Red Bull minder spint vandaag dan is dat in ieder geval positief.
Zeker omdat de teams doorborduren op de auto van vorig jaar zijn de verschillen hopelijk kleiner geworden.
Maar we weten het pas echt bij de eerste race. Daarom hou ik mij meestal koest in de winterstop, de komkommertijd met speculaties is niet mijn ding.
Bedankt voor de leuke en mooie afbeeldingen heb ik toch een indruk van de omstandigheden
Dat is inderdaad de vraag, ik vermoed dat ze meer inzetten op hun CCS (center line cooling system) wat ze al langer gebruiken.FastFred schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:18:
[...]
Meer koeling of meer lucht inlaat? Achter de intake is de motorkap ook flink breder geworden
Inderdaad een belachelijke actie die die ooit uit gehaald heeft in die roze auto, ik mag hem persoonlijk ook niet maar uiteindelijk moet je sommige dingen ook een keer in het verleden laten en erkennen dat die vandaag wel een lekker dagje gehad heeft.
[ Voor 37% gewijzigd door melcon op 12-03-2021 21:04 ]
Alpine heeft zeker een goede dag gehad, veel rondjes gereden en hebben ze dus veel data verzameld. Maar Ocon in het bijzonder weet ik niet. Als hij echt heeft lopen trappen op de rode bandjes dan zitten ze nog ver achter mclaren en redbull aangezien die hun snelste rondje op geel hebben gereden. Al weten we allemaal dat dit niks zegt. De echte snelheid zien we pas over een paar weken in Q3.Tristan schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:39:
Niemand die vind dat Ocon ook gewoon een top dag heeft gehad? Die Renault Alpine komt ook lekker uit de startblokken zo!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Op F1Technical wordt gesuggereerd dat ze een deel van de koeling die in de sidepods zat naar onder de motorkamp verplaatst hebben zodat de sidepods zwevend zouden zijn en er 'clean air' naar de achtervleugel en diffuser gevoerd kan worden. Echter zijn de sidepods nagenoeg hetzelfde als op de Renault van 2020...melcon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:02:
Dat is inderdaad de vraag, ik vermoed dat ze meer inzetten op hun CCS (center line cooling system) wat ze al langer gebruiken.
Was meteen na de tweede sessie. Dus als je weer inlogd bij F1TV en de herhaling bekijkt kun je hem terug zienpilskes schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:17:
Geen Ted's notebook oid?
Ted heeft een paar minuten wat mogen vertellen na de testdag, in het F1TV programma. En uit mijn hoofd zou Sky "om 8 uur" met een show komen met o.a. Teds notebook. Maar Sky en 8 uur is natuurlijk UK tijd, dus 9 uur hier. Dus wellicht dat er binnen nu en een uurtje of zo iets te vinden is?pilskes schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:17:
Geen Ted's notebook oid?
Formula1.com, you know what to do.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Jammer genoeg geen F1TV.....En eigenlijk nog liever gewoon helemaal SKY!Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:29:
[...]
Was meteen na de tweede sessie. Dus als je weer inlogd bij F1TV en de herhaling bekijkt kun je hem terug zien
"Wolff warns Mercedes can’t afford any more ‘stumbling blocks’ after ruined first morning in Bahrain"
https://www.formula1.com/...03pjczCSen04A5Ao237H.html
Los van de haha-sandbagging-toestanden: ook als Merc zijnde wil je dit gewoon niet. Juist omdat testen zo ingekort is vs eerdere jaren.Valtteri Bottas’s morning was restricted to just six laps as his W12’s gearbox failed 45 minutes into the first session, requiring the full box to be replaced. That has set the alarm bells ringing in the Silver Arrows garage given that testing lasts just three days this season compared to six in 2020, meaning every moment of track time is precious. And Wolff was left unimpressed by his team's start.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
F1TV == Sky commentaar.pilskes schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:32:
[...]
Jammer genoeg geen F1TV.....En eigenlijk nog liever gewoon helemaal SKY!
PSN
Jup, meer koeling in de hump back, om te zorgen voor kleinere radiatoren in de sidepods en meer open vloeroppervlak.pilskes schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:42:
Is het de mode, die dikke motorkappen?
[Afbeelding]
PSN
Denk je dat nou echt? Of is dat clownskoppie een grapje?Phusebox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:53:
Mercedes faket problemen om nog meer te sandbaggen.
Waarom zou Mercedes Bottas na 1 rondje al binnen halen? Om GEEN data binnen te krijgen?
Die laatste 3 ronden van Hamilton waren echt dramatisch. Denk je dat Hammie zo goed kan acteren dat hij er zo ontzettend geloofwaardig er van af kan vliegen? Die Merc was gewoon een dweil. Dat was duidelijk te zien.
Dat kan morgen opgelost zijn of over 2 weken misschien. Vandaag was echt een hele slechte dag voor Mercedes.
Oh ja, en een hele goede voor RB. Of hebben die ook gefaket?
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Testing, one, two ...
Nee denk het niet echt maar pre season testing is nog niet de helft van het ware verhaal. Waarschijnlijk test Mercedes gewoon iets compleet nieuws, een gok of iets briljants. En als het niet werkt pakken ze de 2020B auto en rijden ze alsnog iedereen weg.AvK schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:11:
[...]
Denk je dat nou echt? Of is dat clownskoppie een grapje?
Waarom zou Mercedes Bottas na 1 rondje al binnen halen? Om GEEN data binnen te krijgen?
Die laatste 3 ronden van Hamilton waren echt dramatisch. Denk je dat Hammie zo goed kan acteren dat hij er zo ontzettend geloofwaardig er van af kan vliegen? Die Merc was gewoon een dweil. Dat was duidelijk te zien.
Dat kan morgen opgelost zijn of over 2 weken misschien. Vandaag was echt een hele slechte dag voor Mercedes.
Oh ja, en een hele goede voor RB. Of hebben die ook gefaket?
Die liggen er echt niet wakker van. Hamilton kan dan misschien niet goed acteren, Toto Wolff in ieder geval wel.
Iets compleet nieuws kan helemaal niet. Door de reglementen. En ja DAS had niemand voorzien.Phusebox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:29:
[...]
Nee denk het niet echt maar pre season testing is nog niet de helft van het ware verhaal. Waarschijnlijk test Mercedes gewoon iets compleet nieuws, een gok of iets briljants. En als het niet werkt pakken ze de 2020B auto en rijden ze alsnog iedereen weg.
Die liggen er echt niet wakker van. Hamilton kan dan misschien niet goed acteren, Toto Wolff in ieder geval wel.
Het lijkt erop dat Merc een beetje achterover geleund heeft. Zie ook de problemen die andere Teams hadden met de Merc versnellingsbak.
Zo een theater stuk kan je niet uitschrijven. Dat overkomt je als je denkt dat je die 8e overwinning ook automatisch wel haalt. Wellicht vergis ik me. Kan goed zijn.
Als ze de oude auto pakken dan vermoed ik dat Merc overklast wordt door Honda.
Komt er op neer dat ik verwacht dat komend seizoen best wel eens bijzonder kan worden.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Technobabbel FOM dussuh...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mercedes leunt nooit achterover. Elk jaar in preseason testing lijkt het weer of Mercedes niet oppermachtig is en of het spannend gaat worden dat jaar. Zodra de eerste kwalificatie begint staat iedereen weet met beide benen op de grond.AvK schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:47:
[...]
Iets compleet nieuws kan helemaal niet. Door de reglementen. En ja DAS had niemand voorzien.
Het lijkt erop dat Merc een beetje achterover geleund heeft. Zie ook de problemen die andere Teams hadden met de Merc versnellingsbak.
Zo een theater stuk kan je niet uitschrijven. Dat overkomt je als je denkt dat je die 8e overwinning ook automatisch wel haalt. Wellicht vergis ik me. Kan goed zijn.
Als ze de oude auto pakken dan vermoed ik dat Merc overklast wordt door Honda.
Komt er op neer dat ik verwacht dat komend seizoen best wel eens bijzonder kan worden.
Anderzijds hoop ik dat ik over een paar maanden kan zeggen "verrek, je had gelijk en ik zat er naast".
Iets compleet nieuws, daar bedoel ik mee een of andere loophole of nieuw concept binnen de regels uiteraard. Dat de regels buiten de vloer nauwelijks verandert zijn wil niet zeggen dat je niet iets compleet nieuws kan proberen.
:strip_exif()/f/image/Yhb9Sq9ZBEiKs0tIFIw4hYoX.jpg?f=fotoalbum_large)
Een kleine tip voor iedereen. Je kan dus zoals bekend nu ook F1tv casten alleen nog niet vanuit de app zelf maar alleen via de webbrowser op je pc. Als je via je mobiele chrome browser naar de site gaat en je zet de settings op "desktop/bureaublad weergave" dan kan je wel casten vanaf je mobiel. We zijn tenslotte liever lui dan moe nietwaar?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hierop terugkomende. Volgens mij is de lunchpauze er niet zozeer voor de teams, maar is deze er voor de marshells. Immers hebben de monteurs iets van rust als de auto op de baan is, en zeker bij de teams waar beide rijders rijden kunnen ze met beide teams aan monteurs werken. Maar de marshells moeten continu "scherp" zijn als er een auto op de baan is, en dat is in principe de hele dag door zo. Daarom het uurtje pauze zodat de marshells ook even rust hebben.Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:28:
Mogen ze aan de wagen werken tijdens de lunch?
Volgens mij is het daarom ook wel al voorgekomen dat als er in de morgen een lange tijd een rode vlag is (door bv slecht weer) dat de lunchpauze wordt overgeslagen. De marshells hebben dan immers ook lange tijd niks te doen gehad en in zoverre al pauze gehad.
En v.w.b. de teams, zoals al aangegeven is het voor de teams waar beide rijders op dezelfde dag rijden ook wat makkelijker. Immers zullen de meeste coureurs overwegend met hun eigen monteurs werken dus die hoeven dan ook maar een halve dag. En ook bij anderen zal het iets meer door elkaar geschud zijn. Het team zal immers willen dat alle monteurs om en nabij dezelfde ervaring hebben met het werken aan de auto. Dus ook daarbij kan het best dat monteurs van Perez gisteren hebben gewerkt aan de auto van Verstappen en vandaag andersom. Of dat ze dus ook door de dag wat meer afwisselen.
Benieuwd naar het interview met PER aan het einde van de dag
Mooie discussie meteen. Of Alonso met iets van "bescherming" voor de mond/kaken rijd. Op de rechte stukken wil de helm nog wel eens omhoog gezogen worden waarbij de band dus de kaak omhoog "trekt".Jasphur schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:19:
Oe, ALO bijna de baan op!
Dit dus.Phusebox schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 06:53:
[...]
Mercedes leunt nooit achterover. Elk jaar in preseason testing lijkt het weer of Mercedes niet oppermachtig is en of het spannend gaat worden dat jaar. Zodra de eerste kwalificatie begint staat iedereen weet met beide benen op de grond.
Hoeveel jaar is Mercedes nu al aan het sandbaggen? En hoeveel jaar vertelt Toto al dat RBR of Ferrari een enorme bedreiging is? En hoeveel jaar winnen ze daarna met 2 vingers in de neus het WDC / WCC?
Dit is al sinds het 2e seizoen van de nieuwe motorformule bezig, sinds 2015 dus. En dit is de 7e keer dat dit script herhaald wordt.
Hoop ook oprecht dat ik het fout heb, maar dat geloof ik pas als Lewis op 28 maart niet op pole staat
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is om Bottas nachtmerries te bezorgen. Want meer dan de achtervleugel van Max (of beter: Pérez) zijn auto zal hij dit seizoen niet te zien krijgenRivanov schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:33:
HONDA loeigroot op die achtervleugel ziet er echt top uit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als ze dit ook tijdens de races doen, dan wordt het leuk.
Mijn boefje is liev!
En hoe wil je vergelijken? Je kan pas vergelijken over een paar weken wanneer we gaan racen, dan heb je pas sessies waar ze het tegen elkaar kunnen opnemen.Tristan schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:06:
Ik haak net aan vandaag. Hoe doet Perez het? Op 9 tiende van Alonso zie ik en 3,5 seconden op VER van gisteren... oh boy.
Testdagen zeggen niks.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Je moet natuurlijk wel een F1-tv abbo hebben
Prutser inderdaad, beter Jos Verstappen in die wagen zetten!!!!!Tristan schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:06:
Ik haak net aan vandaag. Hoe doet Perez het? Op 9 tiende van Alonso zie ik en 3,5 seconden op VER van gisteren... oh boy.
Volgens mij zit PER rond dezelfde tijd als VER rond deze tijd, en zoals ze zeggen. Testen zegt niks.
Hoop voor hem dat hij ook 130+ rondjes kan rijden en hem straks aan het einde van de dag + of - 1 tiende van VER zijn tijd zet gewoon omdat het kan. En ze nog lang niet op hun top rijden, denk dat we dat pas zondag gaan zien.
Daarom PER ook sochtends zodat VER sneller dan hem kan gaan in de middag
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Raar gezichtloekf2 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:16:
Oh no.. HAM in de grindbak
Mijn boefje is liev!
een treffende spreuk
Hebben we daar beelden van?loekf2 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:16:
Oh no.. HAM in de grindbak
Afijn, ff gereset en loop nu weer bij, wel een paar minuten terug gespoeld om HAM het grind in te zien gaan.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ja, nu de stream op zetten
Max deed het allen niet bij een grindbak

Testdagen zeggen niets!Tristan schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:06:
Wij hebben al vaker gezien dat de condities van een baan gedurende een dag flink kunnen veranderen. Zelfs in een tijdbestek van 10 minuten kan een baan meerdere seconden sneller of langzamer worden. Het is daarbij bekent dat Bahrein in de loop van de dag, vanwege het weer, steeds sneller wordt.
Je weet niet hoeveel brandstof er in de auto zit, je weet niet wat ze aan het testen zijn, je weet niet wat de pace is die ze moeten rijden. Wat wij wel weten is dat er maar 3 dagen getest kan worden en dat er echt geen tijd is voor zogenaamde "glory-runs". Tel daarbij op dat Max al een heel jaar ervaring heeft met deze lastig te besturen auto en dat dit de eerste keer is dat Sergio er in zit. Pas als hij na een paar wedstrijden nog steeds totaal niet mee kan komen ga ik mij zorgen maken, niet eerder.
En tot slot: waarom zijn fans zo gefixeerd op dat ene snelle rondje? Kijk naar Max gisteren: hij heeft 139 rondjes gereden. 138 daarvan boeien niet, dat ene snelste rondje bepaald alles in de ogen van de fans. Dat het ene snelle rondje totaal niet representatief is voor de gehele test, dat vergeten wij maar voor het gemak. Of gaan wij nu ook roepen dat het dit jaar niets wordt met Mercedes? Voor degenen die dat denken: dat gaat een koude kermis worden.
Oftewel: testdagen zeggen niets!
Jasphur schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:22:
Ik laat even de hond uit en ik mis de een fout van HAM

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jasphur schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:22:
Ik laat even de hond uit en ik mis de een fout van HAM
https://streamable.com/0qetcz
-
Mijn boefje is liev!
een treffende spreuk
Ja viel mij ook op. AT logootje.Jasphur schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:24:
Horner in AT kleding???
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ze doen flink hun best ja.Pierre schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:25:
Ze pakken die auto echt helemaal in om het foto's maken tegen te gaan.
:strip_exif()/f/image/3DTLXblE3VOoaMbphdvRzcUs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gOzKXnBHS7l2OJDF3aCyHo9H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R49RQ7UNBvP7oxSYVnEpS8xc.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat zouden ze te verbergen hebben
een treffende spreuk
Bedankt voor je on-topic antwoordTrekDr0p schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:16:
VER zijn snelste tijd was ook pas in het tweede deel van de dag.
Volgens mij zit PER rond dezelfde tijd als VER rond deze tijd, en zoals ze zeggen. Testen zegt niks.
Hoop voor hem dat hij ook 130+ rondjes kan rijden en hem straks aan het einde van de dag + of - 1 tiende van VER zijn tijd zet gewoon omdat het kan. En ze nog lang niet op hun top rijden, denk dat we dat pas zondag gaan zien.
Daarom PER ook sochtends zodat VER sneller dan hem kan gaan in de middag
Geen zandzakken denk ikRemy schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:29:
[...]
Ze doen flink hun best ja. [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hun kleding sponsor zal wel Alpha zijnJasphur schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:24:
Horner in AT kleding???
Net als dat Hugo boss sponsor geweest is van andere teams. Is nu de kleding sponsor van RBR Alpha
In ieder geval een plankRemy schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:29:
[...]
Ze doen flink hun best ja. [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Natuurlijk, het is Red Bull's fashion merkJasphur schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:24:
Horner in AT kleding???
:strip_exif()/f/image/YyvJ5cwt10zMF295XrtLoBpO.jpg?f=fotoalbum_large)
Logisch dat 'de chef' in de mode van je submerk rondloopt
Deed hij vorig seizoen ook al btw.
Ver had een 1:32.2 in de ochtend op wit. Daar zit Perez nog ver vandaan.
Maar ja...
een treffende spreuk
Het lijkt net de RB16!
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Mijn boefje is liev!
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Maar elke keer (tot nu toe) dat Lewis gaat pushen, zelfs op geel, is hij echt all over the place. Net met dat in het gravel glijden was zijn 1e rondje op nieuw geel en had hij al 4 momenten gehad voor hij in het grind eindigde.
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
Testdagen zeggen niks.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Live blogs
https://www.formula1.com/...ite.html#live-leaderboard
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...-de-wintertest-in-bahrein
https://nl.motorsport.com...ertest-in-bahrein/558681/
https://www.autosport.com...-pre-season-testing-day-1
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.