Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Track limits zou ik zeggen. Ging wel erg wijd.Sniffels schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:03:
Daar komt weer een mooie tijd
Mijn boefje is liev!
Lekker sandbaggen.. zoals altijd. Nu alleen iets letterlijker.JB schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:04:
Maar MER heeft nog steeds problemen of wat zijn zij vandaag aan het doen
Wat denk je ... dit staat er in de garage bij MERC:JB schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:04:
Maar MER heeft nog steeds problemen of wat zijn zij vandaag aan het doen
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Komt door PirelliPlenkske schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:08:
Hamilton heeft totaal geen grip, goed te zien op de onboard
Mijn boefje is liev!
“Houdt het gekartelde raampje op de Mercedes duiven van de auto?”
Nouja, er zijn geen duiven te zien hèJasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:09:
Haha
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Bottas heeft het gewoon recht, altijd bijzonder gevondenJasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:09:
Haha
Die blower zit in de wegrenzo4000 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:13:
Ocon kan op rood niet eens in de buurt komen van Max op geel
Mijn boefje is liev!
Volgens mij niet. Als ik het goed gelezen heb zat Kimi al op het verkeerde kortere deel van het circuit (verkeerde afslag).Chefbierrr schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:13:
Zijn er tracklimits tijdens tests of telt gewoon elke ronde?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik vind het knap hoor met blok-zolen rijden omdat je anders niet bij de pedalen kan ;-)TrekDr0p schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:19:
Kunnen wel al zeggen dat Tsunoda beste rookie is van het jaar?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik denk het wel. Van de rookies is hij wel de meest spectaculaire. Mick hoeven we nog niet veel van te verwachten denk ik.TrekDr0p schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:19:
"When you grow up your heart dies"
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hoorde vanmorgen ergens dat SKY gaat proberen niet te veel van hem te verwachten, gezien zn achternaam. En hem gewoon objectief naar hem te kijken tijdens het seizoen. Ben benieuwd. Volgens mij komt het we goedChiron schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:24:
Mick heeft helaas voor hem een hondenhok op wielen dit seizoen, dus als ie wel iets presteert zou het alleen maar knapper zijn
in 2020 leek het net of hij niet meer zo nerveus achter het stuur zat, maar nu op relatief lage snelheden is hij weer lekker nerveus.Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:26:
Stroll stuurt veel
Moet nog ff wennen, na paar maanden Mario cart gespeeld te hebben.djmelvee schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:26:
Vraag me oprecht af wat Stroll aan het doen is. Dit is toch nog geeneens racepace?
Natuurlijk verwacht Sky niet te veel, het is een Duitser, geen Engelsman.Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:28:
[...]
Hoorde vanmorgen ergens dat SKY gaat proberen niet te veel van hem te verwachten, gezien zn achternaam. En hem gewoon objectief naar hem te kijken tijdens het seizoen. Ben benieuwd. Volgens mij komt het we goed
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Zullen we die conclusie niet trekken op basis van wat Sky observaties?loekf2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:28:
Interessante discussie op F1/Sky. High-rake gaat beter samen met de 2021 aero regels.
Ja ik zou ook wel graag een "Ferrari" seizoen voor Mercedes willen zien, maar high vs. low is een detail in het geheel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aangezien Haas met de 2020 auto rijd en het hele jaar niks gaat ontwikkelen en op p19 +p20 zullen kamperen weet ik vrijwel zeker dat Tsunoda rookie of the year wordt idd.TrekDr0p schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:19:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De Haas is langzamer dan Nissany in een WilliamsDaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:33:
Schumacher hoeft bij de eerste race alleen even een compleet onverwachte P7 te kwalificeren en dan is dat ook weer geregeld.
Ik denk dat dat de goede samenvatting wordt voor het Haas 2021 seizoen
PSN
Je vergeet dat ze eruit zullen zien als een stelletje fokking vankers met hun totaal niet Russische vlag livery.YakuzA schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:35:
[...]
De Haas is langzamer dan Nissany in een Williams
Ik denk dat dat de goede samenvatting wordt voor het Haas 2021 seizoen
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-03-2021 16:36 ]
Testing, one, two ...
Een echt snelle tijd zie je sowieso niet snel tijdens testdagen. Vorig jaar hebben ze niet eens geprobeerd de snelste tijd te rijden..hardware-lover schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:37:
Verstappen ging eruit op nieuw geel, voor Norris uit, maar niet voor een snelle tijd blijkbaar?
Alweer in de pits...(VER), en er weer uit?hardware-lover schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:37:
Verstappen ging eruit op nieuw geel, voor Norris uit, maar niet voor een snelle tijd blijkbaar?
[ Voor 3% gewijzigd door ricardo246 op 12-03-2021 16:38 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
En weer out lapricardo246 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:38:
[...]
Alweer in de pits...(VER), en er weer uit?
V.w.b. de RB16, die had in het begin de snelheid ook helemaal niet.djmelvee schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:38:
[...]
Een echt snelle tijd zie je sowieso niet snel tijdens testdagen. Vorig jaar hebben ze niet eens geprobeerd de snelste tijd te rijden..
Dat ze geen kwalificatierondjes rijden tijdens het testen, dat is al langer het geval [of het moet ze aan sponsoren ontbreken
Testing, one, two ...
Steiner chagrijnig, meteen fok smash doorDaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:35:
[...]
Je vergeet dat ze eruit zullen zien als een stelletje fokking vankers met hun totaal niet Russische vlag livery.
En weer naar binnen en naar buiten (VER) dat is de 3e keer op rij.....
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Wat een zenuwachtig ventje is dat met sturen zeg, man man man...
VET is gezien dit jaar...djmelvee schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:43:
+1.1
Wat een zenuwachtig ventje is dat met sturen zeg, man man man...
Mijn boefje is liev!
Pitstops aan het oefenen lees ik in een liveblogricardo246 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:42:
[...]
Ze zijn pitstops aan het oefenen. Las ik op GP today.ricardo246 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:42:
[...]
Verstappen 132 laps and counting.. Die gast moet toch wel pijn in z'n nek hebben vanavond.
[ Voor 33% gewijzigd door djmelvee op 12-03-2021 16:48 ]
<disclaimers>DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:47:
Max zit over de 700km met nu al 132 ronden vandaag.
- ja het is alleen testen
- ja het is pas de eerste dag
- testen zeggen niks
</disclaimers>
Is dit niet een van de beste eerste testdagen van Red Bull in jaren? En snelste tijd en de meeste rondes?
Jij hebt alle rondjes vandaag gezien. Daar zat tenminste 1 spin tussen. Was die te vergelijken met vorig jaar? Is er risico op diezelfde instabiliteit?
V.w.b. dat snelste....?Zahariac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:49:
[...]
<disclaimers>
- testen zeggen niks
</disclaimers>
Is dit niet een van de beste eerste testdagen van Red Bull in jaren? En snelste tijd en de meeste rondes?
Edit: nope.....
Edit 2: Nope reloaded...
Edit 3: u weet wel ....
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 12-03-2021 16:56 ]
Testing, one, two ...
Zeker weten. Vorig jaar spinde er nog wel eens eentje, tijden halverwege het veld.Zahariac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:49:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door djmelvee op 12-03-2021 16:53 ]
Ik heb zeker niet alle rondjes gezien.BlauweFles schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:50:
@DaniëlWW2 vorig jaar spinde de RBR een aantal keren tijdens de tests. Dit bleek instabiliteit te zijn aan de voorkant, en heeft ze het seizoen misschien wel gekost.
Jij hebt alle rondjes vandaag gezien. Daar zat tenminste 1 spin tussen. Was die te vergelijken met vorig jaar? Is er risico op diezelfde instabiliteit?
Maar volgens mij is die ondanks de flinke wind, want zandstorm, toch beduidend stabieler.
Yup.Zahariac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:49:
[...]
<disclaimers>
- testen zeggen niks
</disclaimers>
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-03-2021 16:51 ]
In in de middag lijkt de auto een stuk stabieler dan vanochtend. Heb geen rare bewegingen meer gezien.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:51:
[...]
Ik heb zeker niet alle rondjes gezien.![]()
Maar volgens mij is die ondanks de flinke wind, want zandstorm, toch beduidend stabieler.
https://www.formula1.com/...32Fynco6n8hysYj4BPhX.html
Eens. In de middag lijkt die auto echt op rails te gaan.Zahariac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:51:
[...]
In in de middag lijkt de auto een stuk stabieler dan vanochtend. Heb geen rare bewegingen meer gezien.
Vergeet niet dat ze nu rijden in een 'zandbak' en niet in Barcelona. Dat kon ook de spin nog verklaren...BlauweFles schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:50:
@DaniëlWW2 vorig jaar spinde de RBR een aantal keren tijdens de tests. Dit bleek instabiliteit te zijn aan de voorkant, en heeft ze het seizoen misschien wel gekost.
Wel een mooi uit de startblokken voor Red Bull!
Ja ja, zijn de testdagen, I know...
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Alexa, play Darude!Zahariac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:51:
[...]
In in de middag lijkt de auto een stuk stabieler dan vanochtend. Heb geen rare bewegingen meer gezien.
Mijn boefje is liev!
Mercedes deed er 173. Die splitsen altijd coureurs.Malt007 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:51:
Vorig jaar ook het hoogste aantal rondjes van alle teams op dag 1.
https://www.formula1.com/...32Fynco6n8hysYj4BPhX.html
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Scherp! Max WK confirmed dus.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:52:
[...]
Mercedes deed er 173. Die splitsen altijd coureurs.
Dat is nog zacht uitgedrukt.ricardo246 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:53:
Mmmh, de Mercs zien er toch niet stabiel uit.....
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
het is blijkbaar ook op YT op het officiële kanaal
*hopen mag altijd
[ Voor 5% gewijzigd door Malt007 op 12-03-2021 16:56 ]
Max op de gele band naar buiten. Gaat 'ie nog ff pushen?
[ Voor 22% gewijzigd door djmelvee op 12-03-2021 16:56 ]
Zou het aan die nieuwe banden kunnen liggen?djmelvee schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:56:
Mijn God, die mercs zijn verre van stabiel. Heeft Reb Bull de stability issues van vorig jaar doorgegeven?
Maakt niet uit waar het aan ligt, als het maar zo is ipv een paar kuub zandZahariac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:56:
[...]
Zou het aan die nieuwe banden kunnen liggen?
[ Voor 4% gewijzigd door JB op 12-03-2021 16:58 ]
Mijn boefje is liev!
VSC, ze mogen niet inhalen.djmelvee schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:57:
En nu komt het spelletje wie gaat voor wie. Max wilt niet lijkt het wel.
Maar een beetje zand offline.
haha owjeej, begint deze trend weer hahahaha
-Meeste ronden.
-Paars in alle sectoren.
-Geen zware spins voor zover ik weet.
-Geen problemen.
Ja, Max WDC confirmed.
Ik ga mee duimen. Ziet er goed uit. Alleen wel eerst nog even afwachten hoe/of Merc kan terugkomen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:01:
Eens kijken:
-Meeste ronden.
-Paars in alle sectoren.
-Geen zware spins voor zover ik weet.
-Geen problemen.
Ja, Max WDC confirmed.
En de verwachting was dat high rake meer last zou hebben van de nieuwe reglementen, maar tegendeel lijkt waar?
[ Voor 45% gewijzigd door MikeyMan op 12-03-2021 17:08 ]
Bovenstaande nergens op gebasseerd
[ Voor 9% gewijzigd door Chefbierrr op 12-03-2021 17:12 ]
Wel netjes voor de nieuwe Honda.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:47:
Max zit over de 700km met nu al 132 ronden vandaag.
Ben wel benieuwd naar de km's per motor leverancier.
Ben zelf te lui om die even op te tellen
PSN
Ik dacht even dat ie geploft was, ook omdat ie stug rechts bleef rijden uit de racelijnDaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:58:
[...]
VSC, ze mogen niet inhalen.
Maar een beetje zand offline.
[Afbeelding]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Are Netflix with you today @MercedesAMGF1 ???
— F1 Reaction Pictures (@FormulaReaction) 12 maart 2021
Dit topic is gesloten.
![]()
Testdagen zeggen niks.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Live blogs
https://www.formula1.com/...ite.html#live-leaderboard
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...-de-wintertest-in-bahrein
https://nl.motorsport.com...ertest-in-bahrein/558681/
https://www.autosport.com...-pre-season-testing-day-1
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
:strip_exif()/f/image/cuetyQPvCz03qXL7HGHCUUpE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WuXPY6sq9GvPbq7NDk9seeaV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SGhWP4YDI0brYg7CyWMNR4nu.jpg?f=fotoalbum_large)