Lijkt mij ook inderdaad, maar blijkbaar denkt @loekf2 daar anders over.Sniffels schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:29:
[...]
Neem toch aan dat ze "echte" rij data willen hebben van de vloer bijvoorbeeld
Jaaaa ChromeCast wordt toegevoegdNovarion schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:13:
Met de revamp was toch (via de website) airplay en chromecast mogelijkheden toegevoegd?
Ik zie het helemaal niet terug.

.... ergens in de 1e helft van het seizoen

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Die Weltmeister komt dan toch de baan op. Hup HAM !
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik begin er een beetje in te geloven dat RBR de zaken een stuk beter voor elkaar heeft dan afgelopen jaar aan het begin van het seizoen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Will zei het net ook dat ondanks alle wind die RBR wel lekker lijkt te liggen.hansvk schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:39:
Ik begin er een beetje in te geloven dat RBR de zaken een stuk beter voor elkaar heeft dan afgelopen jaar aan het begin van het seizoen.
Mijn boefje is liev!
Laten we het hopen.hansvk schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:39:
Vanmorgen zeiden ze nog van niet, ze zijn dus wel snel overtuigdJB schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:40:
[...]
Will zei het net ook dat ondanks alle wind die RBR wel lekker lijkt te liggen.
Het kan natuurlijk dat er nu het eea. is afgesteld waardoor het beter is.
Was vorig jaar Ferarri ook niet aan het knokken om bovenaan te staan tijdens de testen? best wel door het ijs gezakt als ik het zo mag zeggen.hansvk schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:39:
Vanmorgen hadden ze nogal last van de wind.Plenkske schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:41:
[...]
Vanmorgen zeiden ze nog van niet, ze zijn dus wel snel overtuigd![]()
"When you grow up your heart dies"
Hmm dan weet ik het ook niet (meer)Plenkske schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:41:
[...]
Vanmorgen zeiden ze nog van niet, ze zijn dus wel snel overtuigd![]()

Mijn boefje is liev!
Elk jaar wachten tot die eerste race waarbij ik hoop dat RBR gelijk aan kan sluiten bij MERC. Ik weet het, het is een utopie, maar ik hoop gewoon dat ik dit jaar eens flink positief verrast kan worden door RBR

per aspera ad astra
Mn pup is er klaar mee bijna 6 uur F1 is te veel voor ‘m
:strip_exif()/f/image/RIYCFNEBuUBtMw3SFgO7a91P.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 12-03-2021 16:12 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik verwacht dat de grootste verrassingen komen van Aston Martin en McLaren. Het zou ook een verrassing zijn als RBR en/of Mercedes achteraan eindigen bij de eerste raceLAD93 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:42:
Elk jaar wachten tot die eerste race waarbij ik hoop dat RBR gelijk aan kan sluiten bij MERC. Ik weet het, het is een utopie, maar ik hoop gewoon dat ik dit jaar eens flink positief verrast kan worden door RBR
Lekker rondje van TSU ... GAS wordt al zenuwachtig ...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dit is ook een beetje de hond de jas voorhoudenJasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:42:
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Stream jij hem vanaf de playstation? Ik probeerde de app te installeren op mijn sony tv maar dat lukt niet en kan het niet casten vanuit de app.Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:42:
[Afbeelding]
Zero.
Vroeg me serieus af hoe het kon dat er twee Mercedesen achter elkaar reden......is dus 'n Aston Martin
Casten vanuit de website in chromePelox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:47:
[...]
Stream jij hem vanaf de playstation? Ik probeerde de app te installeren op mijn sony tv maar dat lukt niet en kan het niet casten vanuit de app.
Same, zat al te zoeken naar de startnummers op de autoType-R739 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:47:
Vroeg me serieus af hoe het kon dat er twee Mercedesen achter elkaar reden......is dus 'n Aston Martin
DAS effe wennen. Wie heeft de vloer al bestudeerd?Sniffels schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:48:
[...]
Same, zat al te zoeken naar de startnummers op de auto
Mijn boefje is liev!
Kan niet wachten op het interview met Toto:
Het is duidelijk dat Red Bull favoriet is en grote stappen heeft gezet in de winter, we hebben nog veel werk te doen om deze achterstand in te halen.
Die Alpine ziet er een beetje uit als een veertiger die net wat te corpulent is.
ping 127.212.23.124
Was al aan het zoeken naar een plaatje van een Beluga walvis om te photoshoppen in die alpinepjottum schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:51:
Die Alpine ziet er een beetje uit als een veertiger die net wat te corpulent is.
Wat is Mercedes aan het testen? Race-afstanden?
Nou nee, er ging meer mis vandaag. Intro die ze wilde laten zien hield er mee op. Rare typefouten. Ted die een half uur lang staat te praten maar niet te horen is...Mensen die niet kunnen inloggen, storing in duitsland....YakuzA schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:53:
[...]
Nou nou, paar minuutjes echo en dan al zo gestressed?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
…En in BrazillieDamian schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:54:
[...]
Nou nee, er ging meer mis vandaag. Intro die ze wilde laten zien hield er mee op. Rare typefouten. Ted die een half uur lang staat te praten maar niet te horen is...Mensen die niet kunnen inloggen, storing in duitsland....
Die hebben vast en zeker weer iets geniaals...Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:52:
Wat is Mercedes aan het testen? Race-afstanden?
Mijn boefje is liev!
Is dat je privacy tactiek, dat het gezicht van je vrouw wel op het internet mag, maar jouw gezicht niet?Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:42:
[Afbeelding]
@MercedesAMGF1 team principal #TotoWolff says the outfit's early gearbox issue on the opening day of testing “came out of nowhere” and is yet to be fully understood:#F1Testing 🇧🇭
— MotorLat (@motorlat) 12 maart 2021
📸 @F1 pic.twitter.com/MIRACNpISr
ja ja ja RBR is favoriet, dit kan Mercedes echt niet oplossen
Misschien wilt hij ons in verwarring brengen en is het gewoon de standaard foto die erin zat toen hij het lijstje kochtDeKaerften schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:56:
[...]
Is dat je privacy tactiek, dat het gezicht van je vrouw wel op het internet mag, maar jouw gezicht niet?
Met dit soort foto’s snap ik je wel hoor, @poor Leno
nog paar uurtjes:
zo lekker in het kunstlicht..
We've got two hours of track action remaining. The sun sets in 45 minutes, so the floodlights will be turned on soon for a little but of twilight running. via @24liveblog https://t.co/zjzCcBKG2x
— Motorsport Week (@MotorsportWeek) 12 maart 2021
Die aankondiging zag ik ook in een mailtje inderdaad, maar blijkbaar is dat een toekomstige update "ergens in de eerste helft van het seizoen." Jammer weer...Novarion schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:13:
Met de revamp was toch (via de website) airplay en chromecast mogelijkheden toegevoegd?
Ik zie het helemaal niet terug.
Niet zo dik als de Alpine
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Laps completed*
— MotorLat (@motorlat) 12 maart 2021
VERST 94
RIC 45
GAS 74
GIO 24
TSU 25
OCO 98
SAI 29
NOR 18
LEC 59
RAI 63
VET 51
NIS 55
HAM 16
MAZ 26
MSC 15
BOT 6
HAM 6
STR 10#F1Testing 🇧🇭
📸 @F1 pic.twitter.com/8ChaYYWQBL
rondjes tot zover
Haha ja dat gebeurt, wij hebben twee lijstjes met de orginele leveringsfoto er nog in tussen de andere lijstjes staan. Altijd mooi om gasten zich zien te verbazen.roda_djavulen schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:57:
[...]
Misschien wilt hij ons in verwarring brengen en is het gewoon de standaard foto die erin zat toen hij het lijstje kocht
Maar leuke dag vandaag tot nu toe met de test, dacht dat we in shanghai reden even maar dat is zand geen smog.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
roda_djavulen schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:57:
[...]
Misschien wilt hij ons in verwarring brengen en is het gewoon de standaard foto die erin zat toen hij het lijstje kocht
Was potverdorie een duur lijstje haha
Lampen staan al aan!nachtnet schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:59:
nog paar uurtjes:
[Twitter]
Jammer dat ze het type band niet achter de tijden zetten.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Denk dat die hond ook doodmoe wordt van dat elke dag z'n baasje op de Telegram groepen zit te kijken of er ergens een PS5 wordt aangeboden.. en dan weer achter het net vist. Het is 2021 hoor, die PS4 Pro kan echt niet meerJasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:42:
[Afbeelding]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Op de livetime app meestal wel (soms staat er een "?")hansvk schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:05:
hansvk schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:05:
/f/image/RVprYtDV5uNX1C7fS7ylxQkE.png?f=fotoalbum_large)
Valt me alleen op dat er heel weinig teams met sensoren rond rijden (die hekjes). Of het heeft gewoon geen zin om er ook flowvizz op te doen met die zandstorm.
Alleen McLaren lijkt met sensoren op de barge boards te rijden, soort ingebouwde ? Lijken metalen onderdelen bij de louvre's te zitten.
@loekf2 vanmorgen reden er genoeg 1 of 2 rondjes met een patatsnijder..
hmm frietsnijder klinkt inderdaad niet.. touchénachtnet schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:08:
@loekf2 vanmorgen reden er genoeg 1 of 2 rondjes met een patatsnijder..
Het zijn de patatten die gesneden worden, zodat er friet van gemaakt kan worden, hè, dus patatsnijder is mijns inziens correct.
Het zijn aardappels die gesneden worden
Stroll doet goed z'n best op 6,5 seconde.
Stroll doet goed z'n best op 6,5 seconde.
Zo'n rack bestaat uit een groot aantal zogenaamde pitot tubes.Dat zijn kleine buisjes die de wind opvangen en dan de snelheid meten van de wind die er doorheen blaast. Ik kan me beste voorstellen dat die met deze omstandigheden best snel vol zittenloekf2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:07:
[...]
Valt me alleen op dat er heel weinig teams met sensoren rond rijden (die hekjes). Of het heeft gewoon geen zin om er ook flowvizz op te doen met die zandstorm.
Alleen McLaren lijkt met sensoren op de barge boards te rijden, soort ingebouwde ? Lijken metalen onderdelen bij de louvre's te zitten.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dat de lichten aanstaan rond de baan, zegt denk ik al alles.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ja, de zon gaat daar onderDaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:18:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja dat het donker wordtDaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:18:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Het is daar al tien voor half zes heDaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:18:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jammer. Had verwacht dat F1 teams een Henry stofzuiger zouden gebruiken. Ik bedoel als dan toch alles de top van de top is bij de Formule 1…
..
[ Voor 98% gewijzigd door nachtnet op 12-03-2021 15:23 ]
De breedte van de achtervleugel is toch standaard voor iedereen?
Heeft RBR een ander lettertype voor HONDA of zit er toch een verschil in breedte van de vleugels tussen RBR en STA?
Heeft RBR een ander lettertype voor HONDA of zit er toch een verschil in breedte van de vleugels tussen RBR en STA?
poor Leno schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:24:
Je ziet ook iedereen van de crew kijken:
[Afbeelding]
We hate sand. Its course, and ruff, and irritating. And it gets everywhere.
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 12 maart 2021
Don't tell us... The sand got in your sandwiches?
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 12 maart 2021
Erg praktisch is het nog niet, erg benieuwd naar vernieuwingen komend seizoen.magnifor schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:28:
[...]
Ik dacht ik start de stream in Safari (iOS) en doe AirPlay en stream het zo maar nee hoor zogenaamd “playback nog supported”. Ik heb tegenwoordig een pc onder de tv voor gaming (Steam) en ga dit seizoen de streams starten op de pc en bekijken op tv. Geen gezeik geen gezeur.
Vooral de native AppleTV app kijk ik naar uit.
Ja, ik dacht dus nu al via de website, later via de bestaande apps, en nog later nieuwe apps voor AppleTV, AndroidTV en Firestick.asing schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:38:
[...]
Jaaaa ChromeCast wordt toegevoegd![]()
![]()
.... ergens in de 1e helft van het seizoen
Achja, nog even geduld voordat je makkelijk(er) F1TV kan kijken op de TV.
Is de voorraad zandzakken van Mercedes niet correct opgeslagen?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Heb een win10 stream pc'tje naast mn tv staan met draadloos muis/toetsenbord. makkelijk/goedkoop/snelNovarion schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:27:
[...]
Erg praktisch is het nog niet, erg benieuwd naar vernieuwingen komend seizoen.
[...]
Ja, ik dacht dus nu al via de website, later via de bestaande apps, en nog later nieuwe apps voor AppleTV, AndroidTV en Firestick.
Ja dat is top! Dan kom je altijd wel uit de voeten.Sniffels schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:28:
[...]
Heb een win10 stream pc'tje naast mn tv staan met draadloos muis/toetsenbord. makkelijk/goedkoop/snel
Wat zien we hier? dat hij een stoepje heeft geraakt en zn stuur scheef staat?
Novarion schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:27:
[...]
Erg praktisch is het nog niet, erg benieuwd naar vernieuwingen komend seizoen.
[...]
Ja, ik dacht dus nu al via de website, later via de bestaande apps, en nog later nieuwe apps voor AppleTV, AndroidTV en Firestick.
Wilde ik ook net toevoegen. Ik kijk TV via een win10 mini-pc, dus voor mij is het nu al praktisch genoeg en voegen die apps niks toe.Sniffels schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:28:
[...]
Heb een win10 stream pc'tje naast mn tv staan met draadloos muis/toetsenbord. makkelijk/goedkoop/snel
Waar ik dus mee wil zeggen: of het nu al makkelijk is, is afhankelijk van je eigen situatie.
Ik ben het wel eens: hoe meer mogelijkheden, hoe beter het is voor iedereen.
Maar eigenlijk hoort dit in: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Iemand Verstappen al verteld dat ie niet thuis achter z'n sim zit ? Zit nu op 102 rondjes.
Die is aan het racen met Ocon ;-)loekf2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:32:
Iemand Verstappen al verteld dat ie niet thuis achter z'n sim zit ? Zit nu op 102 rondjes.
Laat die jongen lekker!loekf2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:32:
Hij mag tenminste weer lekker rondjes rijden in zn nieuwe miljoenen auto
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat oranje op dit beeld lijkt wel gephotoshopt. Of uit een game te komen.
Soms lijkt het ook alsof Norris langs de baan zit, zoveel zand ligt er inmiddels.
OCO ligt nog 5 rondjes voor..loekf2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:32:
:fill(white):strip_exif()/f/image/jTcGh5UFh51dFzuDJ9CGOMfo.png?f=user_large)
Tests zeggen hoegenaamd niks, maar het had ook veel slechter kunnen gaan tot nu toe.loekf2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:32:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik vind Honda op de spoiler ook erg tof voor het gezicht!
Weet iemand meer? Vorig jaar stond er natuurlijk Austin Martin. Die hebben nu een eigen team(naam).
Wordt zo'n sponsordeal bij Red Bull dan direct doorgescheurd/afgekocht? Logischerwijs wil je de naam van een ander team niet op jouw auto hebben.
Weet iemand meer? Vorig jaar stond er natuurlijk Austin Martin. Die hebben nu een eigen team(naam).
Wordt zo'n sponsordeal bij Red Bull dan direct doorgescheurd/afgekocht? Logischerwijs wil je de naam van een ander team niet op jouw auto hebben.
En Mercedes is nu officieel niet meer aan te raden voor een "neem je kind mee naar je werk dag".

offtopic:
Ja ja nachtnet is aan het proberen hoe paint en f1tv te combineren tot snelle posts..
Ja ja nachtnet is aan het proberen hoe paint en f1tv te combineren tot snelle posts..
:fill(white):strip_exif()/f/image/koIxeBZAt9r3FaDLPAYUeMmT.png?f=user_large)
Kijken of Checo hem morgen op de baan houdt en niet een Gasly/Albonnetje doet en Newey hoofdpijn krijgt van een RB16B als een bouwpakket langs de baan.alexbl69 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:34:
[...]
Tests zeggen hoegenaamd niks, maar het had ook veel slechter kunnen gaan tot nu toe.
Dat jij nog tijd hebt om te kijken!nachtnet schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:35:
offtopic:
[Afbeelding]
Die sponsor dead met AM liep tot en met vorig jaar.Novarion schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:34:
Ik vind Honda op de spoiler ook erg tof voor het gezicht!
"How much sand is there?" "Yes!" #F1Testing 🇧🇭 pic.twitter.com/tgpRJa7DFP
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 12 maart 2021
:strip_exif()/f/image/hsOjVq8UN44VxpSnPuIvrNcH.jpg?f=fotoalbum_large)
Sssstttt... daar dacht ik ook aan maar als je het uitspreekt komt het misschien uitloekf2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:36:
[...]
Kijken of Checo hem morgen op de baan houdt en niet een Gasly/Albonnetje doet en Newey hoofdpijn krijgt van een RB16B als een bouwpakket langs de baan.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit is juist lekker, veel meters gemaakt, veel data verzameld. Itt Mercedes die een dure dag hadden met de kapotte bak, zeker met dit nieuwe trainingsdagenschema.. nog maar 2 trainingsdagenloekf2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:32:
Al zullen ze het wel weer inhalen, ze zijn er knap genoeg voor, dag 3 weer bovenaan, al dan niet met 0.5 sec voorsprong.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Rookt de auto van VER vandaag al vaker in een vd laatste bochten?
Lama, was een lock-up
Lama, was een lock-up
[ Voor 19% gewijzigd door ricardo246 op 12-03-2021 15:44 ]
Dat is nie goed nie
Of was het bandenrook? Ik heb geen F1tv dus no idea
Of was het bandenrook? Ik heb geen F1tv dus no idea
[ Voor 59% gewijzigd door FastFred op 12-03-2021 15:46 ]
lockup bandjes ... no worries...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ja of wel...FastFred schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:45:
Dat is nie goed nie
Meer dan 100 ronden, liever dat ding aan het eind van de dag stuk dan aan het begin
Oh het is bandenrook
[ Voor 5% gewijzigd door SideSwipe op 12-03-2021 15:47 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
testdagen zeggen niks blablabla
maar het feit dat beiden rijders van Haas onder de Williams van NIS staan, is niet heel goed..
maar het feit dat beiden rijders van Haas onder de Williams van NIS staan, is niet heel goed..
Haas heeft sowieso al laten weten dat ze 2021 als 'verloren' seizoen beschouwen, gaan ook niks nieuws meer doen met de wagen, al het budget en tijd gaat naar 2022.basvn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:47:
testdagen zeggen niks blablabla
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Jep. vind het Jammer dat SCH een ''verloren'' jaar zal gaan rijden in F1, hopen dat hij net als Russell een paar leuke dingen kan laten zien, en zijn teamgenoot uiteraard verslaan. Maar denk dat we niet veel meer te zien krijgen.Chiron schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:49:
[...]
Haas heeft sowieso al laten weten dat ze 2021 als 'verloren' seizoen beschouwen, gaan ook niks nieuws meer doen met de wagen, al het budget en tijd gaat naar 2022.
F1TV onderuit? Ik moet in 1x opnieuw aanmelden en de uitzending is afgekapt. Opnieuw aanmelden lukt niet.
[ Voor 16% gewijzigd door JB op 12-03-2021 15:52 ]
Mijn boefje is liev!
Eigenlijk is dit alleen maar prettig voor MSC, die heeft een tijdje nodig om op gang te komen, nu wordt er eigenlijk niet veel van hem verwacht met de 2021 auto.basvn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:50:
[...]
Jep. vind het Jammer dat SCH MSC een ''verloren'' jaar zal gaan rijden in F1, hopen dat hij net als Russell een paar leuke dingen kan laten zien, en zijn teamgenoot uiteraard verslaan. Maar denk dat we niet veel meer te zien krijgen.
Testing, one, two ...
Werkt nog prima hier, onafgebroken.JB schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:52:
F1TV onderuit? Ik moet in 1x opnieuw aanmelden en de uitzending is afgekapt. Opnieuw aanmelden lukt niet.
Haha wow, door de reacties van de anderen ben ik gewoon naar het fotolijstje gaan kijken en je vrouw kwam me heel bekend voor. Ik heb vroeger dus gewoon een aantal jaren met haar (en haar broertje) gewerkt. Ff gecheckt op Facebook, yep ze is het. Nu heb ik ook een beeld van onze JasphurJasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:42:
[foto]
Gewerkt... jajaLoeWn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:52:
[...]
Haha wow, door de reacties van de anderen ben ik gewoon naar het fotolijstje gaan kijken en je vrouw kwam me heel bekend voor. Ik heb vroeger dus gewoon een aantal jaren met haar (en haar broertje) gewerkt. Ff gecheckt op Facebook, yep ze is het. Nu heb ik ook een beeld van onze Jasphurbusted!
Hmm vaag, via FF werkt het niet meer (There was a problem with your password or email address. Please check your details and try again.). De iOS app werkt wel...
Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen niks.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Live blogs
https://www.formula1.com/...ite.html#live-leaderboard
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...-de-wintertest-in-bahrein
https://nl.motorsport.com...ertest-in-bahrein/558681/
https://www.autosport.com...-pre-season-testing-day-1
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Testdagen zeggen niks.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Live blogs
https://www.formula1.com/...ite.html#live-leaderboard
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...-de-wintertest-in-bahrein
https://nl.motorsport.com...ertest-in-bahrein/558681/
https://www.autosport.com...-pre-season-testing-day-1
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.