Ferrari viel wel mee hoor. Die gaven na het testen vorig jaar al aan dat ze achter de concurrenten zouden liggen, daar werkt echt helemaal niks. Deze testdagen ziet het er ook niet geweldig uit tot nu toe.RobertMe schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 14:36:
[...]
Hamilton die spint vind ik anders toch bijzonder. Zie je echt niet vaak, ook niet tijdens de trstdagen of FPs. En dat juist hij dan ook meteen degene is die hem in de grindbak zat terwijl die er vrijwel niet zijn.
Daarnaast rijdt Mercedes weer zeer weinig. En Vettel die vanmorgen niet kon rijden omdat er issues waren met de versnellingsbak. De Mercedes 2021 versnellingsbak dus, waar Mercedes gisteren ook problemen mee had.
Ik wil daarmee niet zeggen dat het er perse slecht uit ziet voor Mercedes, maar het lijkt toch allemaal net niet te lopen.
En kijk bv ook naar vorig jaar. Red Bull, paar spinnetjes. "Niks aan de hand, we zoeken de grenzen op", maar achteraf bleek het toch allemaal niet lekker te gaan. Ze waren niet slecht, maar de auto was het net niet qua stabiliteit. En Ferrari: "wat kleine issues hier en daar", en dat bleken ook gewoon grote issues te zijn. Zwakke motor, draggy auto, niet stabiel, ....
Dan heb ik het nog niet eens gehad over die afschuwelijke livery (imo).