De kans dat je als jongere langdurig last hebt van Corona is nog steeds heel veel groter dan de kans dat je last krijgt van dat vaccin. Daarnaast is de kans dat je het als jongere verspreid naar iemand die een veel grotere kans heeft om er iets aan over te houden ook nog eens heel veel groter dan het risico van het vaccin. En bovenal, de kans dat maatregelen langer aanhouden als veel (ook jongeren) zich niet laten vaccineren is ook een heel stuk groter.ArcticWolf schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:34:
[...]
Er zit toch een verschil tussen preventief behandelen en behandelen... maar ik ben niet gelovig dus ik gaf enkel mijn visie.
Maar op dit moment ben ik zelf ook nog geen voorstander om mijzelf te laten vaccineren. Het gaat mij te gehaast, te geforceerd en een overheid die er "dubieuze" maatregelen (ik noem het maar even zo) doorheen drukt voor een virus waar het grootste deel van de bevolking weinig tot geen last van heeft.
En ja het vaccin heeft tot nu toe ook weinig tot geen bijwerkingen (al ken ik er een paar die er een paar dagen ziek van zijn geweest) maar het is kiezen uit twee kwaden op dit moment en ik denk dat een heel groot deel van de jongeren/ jong volwassenen er zo over denkt.
En vooral dat laatste mag voor veel mensen wel eens duidelijker worden. Ik kom iets teveel mensen tegen die klagen over de maatregelen, maar zich er ook vooral niet aan houden en dat vaccineren helemaal slecht vinden...... Dan houd je het dus ook zelf in stand en moet je ook niet klagen.
En dit is niet persoonlijk bedoelt, maar ik vind het raar dat er zo veel mensen twijfelen. Zo apart is dit vaccin niet en er zijn al miljoenen mensen mee gevaccineerd. Verder geeft alles aan dat het virus voor iedereen veel meer risico geeft dan het vaccin.
[removed]