Dit beoordelen ze normaal gesproken nooit zo snel.
Dit was ondanks Bijlow want die uitworp was wel echt baggerslecht, zo traag.snmght schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:03:
Klasse Bijlow!
Ik hoop hetQu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:04:
Ik denk dat een Utrechter nog zo met rood van het veld stapt
Ik weet zeker dat ik getilt zou hebbenQu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:04:
Maar dan eerder met een bal 'per ongeluk ' richting de scheids dan iets richting de tegenstander
...
Mja prima. Als je de groepsfase haalt, toch weer extra inkomsten.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:04:
Beste Rotterdammers, gefeliciteerd met de voorronde Conference League!
Geen goede wedstrijd van Feyenoord, maar evenmin van Utrecht.
Janssen, smerig ventje, altijd al geweestdr.lowtune schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:07:
Nummer 14 utrecht, wat een opgefokte vent. Samen met Spajic er af aub
Dat is gewoon ff laten zien dat je alles geeft.Qu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:04:
Krijgt niks alleen Janssen krijgt geel. Maar logisch volgens de instructies van de knvbtoolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:08:
Donkerrood Spajic....
De logica is ver te zoeken en onwenselijk gedrag wordt zo niet echt bestraft...
Hoezo laat ik me kennen? Beide clubs het ik even veel of even weinig mee dus ik ben neutraal
Zou me niet verbazen. Ik ben gewend om alleen een eerste plek te vieren. In het verleden is een tweede plek ook gevierd in Rotterdam, als je dat al doet, waar leg je dan wel de grens?
Zonder enige context kwam de vorige reacties wel provocerend / trollerig over. DIe zijn dan ook naar de TC gegaan.
[ Voor 48% gewijzigd door tweakduke op 23-05-2021 20:22 ]
XXXVI
Schandalig dat het via play off moet maar ja. Gefeliciteerd met de ticket.Lekkerboeie86 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:09:
We gaan Europa in!!! Jaaaaaa
Tomorrow is not today!
Spajic heeft ook geel gekregen (wat wel te weinig is). Ze hadden er allebei afgemoeten. Spajic voor de overtreding, Janssen voor de doorgesnoven reactie.Joostje123 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:08:
[...]
Krijgt niks alleen Janssen krijgt geel. Maar logisch volgens de instructies van de knvb
Verwijderd
Ik denk dat de inkomsten van de conference league echt minimaal zijn. Nu vind ik het goed dat ze hier voor gaan hoor, maar ik heb geen hoge pet op van die derde Europese competitie. Je merkt al bij de Europa League het enorme verschil in alles t.o.v. de CL, hoe moet dit dan wel niet zijn bij deze nieuwe league.chengbondkwok schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:08:
[...]
Mja prima. Als je de groepsfase haalt, toch weer extra inkomsten.
Geen goede wedstrijd van Feyenoord, maar evenmin van Utrecht.
En wat jammer dat de KNVB die wedstrijd niet serieus neemt door er een goede scheids op te zetten, en nog belangrijker, een fatsoenlijke VAR (Makkelie). Echt belachelijk.
Nee, dit is toch belachelijk slecht voor een Feyenoord om het via play off te halen? Dan vind ik de blijdschap te overdreven.LAD93 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:15:
Mijn hemel, wat een reacties hier.. na een seizoen zoals dat van Feyenoord zouden andere clubs ook blij zijn..
Begin zelf dan ook niet met het over 1 kam scheren en een groep wegzetten. Dat draagt bijzonder weinig bij aan de sfeer.
[ Voor 78% gewijzigd door tweakduke op 23-05-2021 14:30 ]
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Ik denk dat het te maken heeft met de statuur van Feyenoord. Plek 5 is beschamend gezien de statuur van Feyenoord, maar de realiteit is dat het misschien wel het maximaal haalbare is. Het is maar net door welke bril je kijkt.LAD93 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:15:
Mijn hemel, wat een reacties hier.. na een seizoen zoals dat van Feyenoord zouden andere clubs ook blij zijn..
Dat onderschrijft iedere Feyenoorder. Het hele seizoen al. Maar je snapt toch we dat de opluchting groot is of ken jij het begrip emotie niet?Qu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:16:
[...]
Nee, dit is toch belachelijk slecht voor een Feyenoord om het via play off te halen? Dan vind ik de blijdschap te overdreven.
Volgens mij was het vergelijkbaar met Europa League. Tuurlijk een groot verschil met de Champions League, maar goed, daar moet Feyenoord voorlopig ook niet aan denken. Elke euro telt, en dan is het mooi meegenomen.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:13:
[...]
Ik denk dat de inkomsten van de conference league echt minimaal zijn. Nu vind ik het goed dat ze hier voor gaan hoor, maar ik heb geen hoge pet op van die derde Europese competitie. Je merkt al bij de Europa League het enorme verschil in alles t.o.v. de CL, hoe moet dit dan wel niet zijn bij deze nieuwe league.
En het zou in principe "makkelijk punten scoren" moeten zijn, voor de coëfficiënten. Ook niet onbelangrijk.
Oftewel, geld. Als je dat weg denkt is het een mooie competitie. Uiteindelijk hebben clubs zichzelf ermee als ze hun best niet zouden doen. Dan worden de kansen in Europa kleiner en kleiner.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:13:
[...]
Ik denk dat de inkomsten van de conference league echt minimaal zijn. Nu vind ik het goed dat ze hier voor gaan hoor, maar ik heb geen hoge pet op van die derde Europese competitie. Je merkt al bij de Europa League het enorme verschil in alles t.o.v. de CL, hoe moet dit dan wel niet zijn bij deze nieuwe league.
...
Daar lijkt het wel op ja.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Ik denk dat het te maken heeft met de statuur van Feyenoord. Plek 5 is beschamend gezien de statuur van Feyenoord, maar de realiteit is dat het misschien wel het maximaal haalbare is. Het is maar net door welke bril je kijkt.
Ik zie Feyenoord nog steeds als top 3 club...
Oh emoties snap ik wel, en dat er weer supporters bij zijn, maar dan nog vind ik de blijdschap iets te overdreven.CR1691 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Dat onderschrijft iedere Feyenoorder. Het hele seizoen al. Maar je snapt toch we dat de opluchting groot is of ken jij het begrip emotie niet?
Door de cynische ondertoon en gebrek aan context is dit eerder een troll.
[ Voor 30% gewijzigd door tweakduke op 23-05-2021 20:43 ]
Het valt me best mee. Het is gewoon opluchting. Bovendien vertrekken er ook gewoon een hoop spelers. Ik snap het wel. Ondanks dat het een slecht seizoen was.Qu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:18:
[...]
Oh emoties snap ik wel, en dat er weer supporters bij zijn, maar dan nog vind ik de blijdschap iets te overdreven.
Ok! We zullen er mee stoppen omdat jij dat zegt!Qu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:18:
[...]
Oh emoties snap ik wel, en dat er weer supporters bij zijn, maar dan nog vind ik de blijdschap iets te overdreven.
Ik hoop het, want de punten zijn net zo als bij CL en EL. Feyenoord zie ik wel meer punten pakken dan FC Utrecht.chengbondkwok schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Volgens mij was het vergelijkbaar met Europa League. Tuurlijk een groot verschil met de Champions League, maar goed, daar moet Feyenoord voorlopig ook niet aan denken. Elke euro telt, en dan is het mooi meegenomen.
En het zou in principe "makkelijk punten scoren" moeten zijn, voor de coëfficiënten. Ook niet onbelangrijk.
Vergeet de ereronde nietHan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:13:
Als of ze CL hebben gewonnen… kinderen van de spelers op het veld, meer vuurwerk buiten het stadion dan op het veld, een trainer die jankend wegvlucht, hilarisch allemaal
Heeft er ook een club die de playoffs heeft gewonnen het toernooi ook daadwerkelijk gehaald?Qu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:20:
[...]
Ik hoop het, want de punten zijn net zo als bij CL en EL. Feyenoord zie ik wel meer punten pakken dan FC Utrecht.
[ Voor 34% gewijzigd door ephymerous op 23-05-2021 14:22 ]
XXXVI
Ik zeg niet dat je er mee moet stoppen, zeg ik dat ergens? Nee. Maar dan vind ik het voor een club als Feyenoord met hun geschiedenis totaal misplaatst om zo de voorronde van de Conference League te vieren.remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:19:
[...]
Ok! We zullen er mee stoppen omdat jij dat zegt!
Uhh, ik kan me nog zo'n 12349892183492184 posts van jou over Ajax herinneren hier.ph4ge schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:18:
[...]
Ik ze me doodschamen dat je je zo druk maakt om een andere club. Wat een azijn op Pinksteren.
Maar iig mooi voor Feyenoord, toch Europa in, alleen het is wel via de achterdeur naar de achterdeur van 't Europees voetbal. Iets wat Feyenoord zonder enige moeite zou moeten halen, dus ik vind het ook wel een beetje allemaal overdreven om na zo'n wedstrijd en het behalen van iets wat van zelfsprekend zou moeten zijn om zo overdreven blij te gaan doen.
Dat is het andere uiterste.LAD93 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:19:
@Qu3st @toolkist tuurlijk is het diep triest dat je zo afzakt. Maar nu wordt er nog iets ‘gewonnen’. Dan maar met z’n allen jankend de kleedkamer in over wat voor kutseizoen het was? Lekker leven heb je dan...
Gewoon Dick een mooi afscheid geven door em op de schouders een ere ronde te geven, supporters bedanken, en klaar.
Vuurwerk erbij enzo gaat mij wat ver.
Nee dat zeg ik niet. Alleen dat ik het te overdreven vind.LAD93 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:19:
@Qu3st @toolkist tuurlijk is het diep triest dat je zo afzakt. Maar nu wordt er nog iets ‘gewonnen’. Dan maar met z’n allen jankend de kleedkamer in over wat voor kutseizoen het was? Lekker leven heb je dan...
Het is andersom ook, supporters laten zich per definitie kennen in zulke situaties.remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:14:
[...]
Doet het pijn?![]()
Wat laten sommigen zich kennen hier zeg!
Blij dat die Playoffs verkort zijn, wat een wangedrocht en druist tegen alles ín wat een 'competitie' (!) inhoudt.
@toolkist is objectief én sportief vandaag. Complimenten! Maar wat laten anderen zich kennen zeg. Mag je alleen blij zijn als je eerste of tweede wordt in Nederland? Gezien de huidige staat van Feyenoord (zeker de tweede seizoenshelft en de geschiedenis in de PO) is dit gewoon het maximale wat je kunt bereiken. Mag je dan een feestje vieren samen met de spelers?! Ik vind van wel.ph4ge schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:22:
[...]
Misschien moet je je gewoon niet uitlaten als je nog zo hoog in de emotie zit. Triest.
Moet je eens kijken hoe het topic reageert als er dit soort kansloze opmerkingen over Ajax gemaakt worden.
Dat post ik misschien dan niet, maar dat veroordeel ik net zo hard.ph4ge schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:22:
[...]
Misschien moet je je gewoon niet uitlaten als je nog zo hoog in de emotie zit. Triest.
Moet je eens kijken hoe het topic reageert als er dit soort kansloze opmerkingen over Ajax gemaakt worden.
Ik heb bv echt vaak genoeg TR's ingediend als er weer eens een Ajax troll bezig ging...
En qua hoog in de emotie, ik ben juist blij dat Feyenoord wint en niet Utrecht. Europees voetbal gaat hartstikke belangrijk zijn voor de ontwikkeling van het team onder Slot en de grote 3 in NL horen gewoon altijd Europees te spelen. Alleen de manier waarop dat nu gerealiseerd wordt (scheidsrechter, niet spel Feyenoord) is zo jammer.
Tweede helft was matig omdat Feyenoord te ver naar achteren ging en geen snelheid had om te counteren. De offensieve speelwijze van Utrecht had ons de das om kunnen doen maar gelukkig waren die gasten niet scherp voorin. Al met al denk ik wel de terechte winnaar.
Verder beschamend seizoen, soms meerdere vlakken, snel vergeten.
Utrecht was eerste helft echt zwak, maar tweede helft wel stukken beter tot het VAR moment, daarna hebben ze het voor wat mij betreft laten lopen. Maar de scheids heeft zeker wel hier een flinke duit in het zakje gedaan in deze wedstrijd, Higler was erg zwak.CR1691 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:28:
Het lag niet alleen aan de scheids. Ja fer had rood moeten krijgen maar eerste helft had utrecht niks in te brengen.
Tweede helft was matig omdat Feyenoord te ver naar achteren ging en geen snelheid had om te counteren. De offensieve speelwijze van Utrecht had ons de das om kunnen doen maar gelukkig waren die gasten niet scherp voorin. Al met al denk ik wel de terechte winnaar.
Verwijderd
Het is een feit dat Feyenoord al jaren onder zijn kunnen presteert. In potentie de tweede club van Nederland. Ik ben een objectieve kijker en denk dat juist te maken heeft met het typische fenomeen wat we nu zien: het overdreven vieren van een, in mijn ogen, matig eindresultaat. Natuurlijk mag je opgelucht zijn dat je uiteindeljk toch nog iets bereikt, maar ik denk dat het een verkeerd soort mentaliteit is. Ik denk dat echte toppers in sport geen overdreven blijdschap hebben in alles minder dat het hoogst haalbare. Feyenoord is een topclub en daarom is de explosie aan vreugde bij een weinig opzienbarend resultaat best opmerkelijk.
Het maakt mij verder niet uit, maar ik gun Feyenoord juist meer en dan denk ik dat een kritischere benadering daarin kan bijdragen. Het is geen FC Groningen hé?
Andersom is dat net zoPWM schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:30:
Ik zit oprecht met een glimlach in de speeltuin de reacties te lezen hierWeet ik in ieder geval weer waarom ik Feyenoorder ben
![]()
Verder beschamend seizoen, soms meerdere vlakken, snel vergeten.
Doel je op de zogenaamde penalty? Ik mag toch hopen dat je gezien hebt dat daar niks aan de hand wasQu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:30:
[...]
Utrecht was eerste helft echt zwak, maar tweede helft wel stukken beter tot het VAR moment, daarna hebben ze het voor wat mij betreft laten lopen. Maar de scheids heeft zeker wel hier een flinke duit in het zakje gedaan in deze wedstrijd, Higler was erg zwak.
Wie kan Feyenoord zoal treffen in de tweede voorronde van de ECL? Sumgayit FK, Paide Linnameeskond of Sfântul Gheorghe zou mooi zijn, als die de eerste voorronde doorkomen. Raków Częstochowa een van de lastigste opponenten.
— Michel Abbink (@sportzeloot) 23 mei 2021
Mooie namen kunnen ze tegen komen..
[ Voor 20% gewijzigd door Gynnad op 23-05-2021 14:32 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die rechtsbuiten van Raków Częstochowa is ijzersterk in de counter maar misschien raken ze hem nog kwijt in de transferwindow
Dat is gewoon een penalty in mijn ogen. Die rode kaart vind ik dan weer overdreven voor Fer.CR1691 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:31:
[...]
Doel je op de zogenaamde penalty? Ik mag toch hopen dat je gezien hebt dat daar niks aan de hand wasmaar rood was het zeker eerste helft.
Zou mooi zijn!CR1691 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:33:
Misschien moeten we maar weer eens, niet voor het eerst, de Nederlandse club zijn die als eerst een Europese prijs wint. En oh ja, ook de laatste Nederlandse club die dat voor elkaar heeftconference league let’s go!
Moet zeker kunnen, als ik 2389423 seizoenen van Football Manager mag geloven dan is het zeker mogelijk.CR1691 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:33:
Misschien moeten we maar weer eens, niet voor het eerst, de Nederlandse club zijn die als eerst een Europese prijs wint. En oh ja, ook de laatste Nederlandse club die dat voor elkaar heeftconference league let’s go!
De "grotere" teams zijn dan de nr 6 van Engeland enzo. Dus zeer haalbaar voor menig Europees spelende Nederlandse club.
En dan moeten wij dat weer aanhoren, maar dan zijn wij weer arrogantCR1691 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:33:
[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 23-05-2021 14:36 ]
Beetje cynische humor moet kunnenQu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:34:
[...]
En dan moeten wij dat weer aanhoren, maar dan zijn wij weer arrogant
De nummer 6 van de Premier League schat is alsnog hoger in dan menig Nederlandse club, een enkeling zal daar consequent lastig maken laat staan winnen.Terranova schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:34:
[...]
De "grotere" teams zijn dan de nr 6 van Engeland enzo. Dus zeer haalbaar voor menig Nederlandse club.
Precies de nummer 6 is nu Tottenham of west ham? Ga je gewoon verliezen. Everton zou ook nog kunnen. Bizar hoe breed de (sub)top in Engeland is.Napo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:36:
[...]
De nummer 6 van de Premier League schat is alsnog hoger in dan menig Nederlandse club, een enkeling zal daar consequent lastig maken laat staan winnen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja, maar het is wel mogelijk voor Nederlandse teams om die teams te verslaan. Ver komen is zeker mogelijkNapo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:36:
[...]
De nummer 6 van de Premier League schat is alsnog hoger in dan menig Nederlandse club, een enkeling zal daar consequent lastig maken laat staan winnen.
Jup, zie ook WikipediaQu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:37:
Maar, ga je nu als je 3e wordt in Europa League dan door naar de knockout in Conference League?
De nummer twee van de groupfase ECL tegen de nummer 3 van de EL waarna er blijkbaar dus 16 teams overblijven voor de knockout fase.
Mogelijk ja, ik zie een PSV, AZ en Feyenoord daar echter niet consequent van winnen. In een goede wedstrijd kunnen ze die teams het wel lastig maken maar de favoriet zie ik ze op voorhand zeker niet zijn.Terranova schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:38:
[...]
Ja, maar het is wel mogelijk voor Nederlandse teams om die teams te verslaan. Ver komen is zeker mogelijk
Ja, het enige verschil is minder bonuspunten voor bijv. de poulefase halen.Agent47 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:38:
Elke Nederlandse ploeg in Europa is het best. Volgens mij telt conference league gewoon mee in de punten voor de landen.
Financieel valt het gat met de EL ook best mee.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja telt net zoveel mee als Champions League en Europa LeagueAgent47 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:38:
Elke Nederlandse ploeg in Europa is het best. Volgens mij telt conference league gewoon mee in de punten voor de landen.
Ik geloof niet dat Feyenoord volgend seizoen met 95% van deze selectie verder gaat. Dat er niet veel geld is betekent natuurlijk niet dat er helemaal niks mogelijk is.autje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:43:
Voor de Europese 'ambities' moet Feyenoord hopen dat Berghuis blijft. Want anders is het snel voorbij.
GrappenmakerNapo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:33:
[...]
Die rechtsbuiten van Raków Częstochowa is ijzersterk in de counter maar misschien raken ze hem nog kwijt in de transferwindow
Hoe bedoel je?toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:43:
Tegenwoordig schijnbaar ook nog 'bonus'punten als je in de voorronde eruit vliegt.
Wat je te vaak ziet is dat er nogal wat onderschatting op de loer ligt en dat er nogal wat puntenverlies is geleden juist tegen dit soort clubs. Het zou mooi zijn als dit soort wedstrijden gemakkelijk zouden zijn, de realiteit is helaas onders gebleken. Wellicht brengt de ECL daar wat verandering in.Vincent Dave schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:45:
[...]
Grappenmaker![]()
Nummer twee van Polen, alsof een NLse club daar zo makkelijk van wint.
Mja, voor dit zooitje ongeregeld krijg je natuurlijk ook niet veel geld, dus investeren zal een probleem blijven. Naast Berghuis is denk ik alleen Toornstra een speler met enig niveau (en nog wel een paar redelijke talenten, maar die hebben altijd ups en downs en kun je dus niet op rekenen), maar dat is geen trekker. Ik vraag me nog altijd af wat Slot heeft bewogen de stap te maken. Zou hij ook alleen maar naar de naam gekeken hebben? AZ is toch echt twee stappen verder.toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:44:
[...]
Ik geloof niet dat Feyenoord volgend seizoen met 95% van deze selectie verder gaat. Dat er niet veel geld is betekent natuurlijk niet dat er helemaal niks mogelijk is.
Die zijn er al een tijdje.toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:43:
Tegenwoordig schijnbaar ook nog 'bonus'punten als je in de voorronde eruit vliegt.
Verder ben ik gewoon trots op de boys en op de club. We hebben geen rooie rotcent en hebben denk ik het maximale eruit gehaald. Alleen de beker wedstrijd tegen Heerenveen was een grote aanfluiting. Mede door de rode kaart van Berghuis.
Volgend seizoen gaan we weer met te hoge verwachtingen starten. Om er achter te komen dat top 5 misschien wel het maximale is.
uitgeschakeld worden in de qualificatie voor de ECL:toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:43:
D.4.3 Points awarded in the UEFA Europa Conference League
Qualifying phase and play-offs
1 point awarded to each club eliminated in the first qualifying round;
1.5 points awarded to each club eliminated in the second qualifying round;
2 points awarded to each club eliminated in the third qualifying round;
2.5 points awarded to each club eliminated in the play-offs.
Verder ben ik gewoon trots op de boys en op de club. We hebben geen rooie rotcent en hebben denk ik het maximale eruit gehaald. Alleen de beker wedstrijd tegen Heerenveen was een grote aanfluiting. Mede door de rode kaart van Berghuis.
[/quote]
Tegen Wolfsberger was ook natuurlijk jammer. En tegen ADO is de vierde plek in de Eredivisie uit zicht geraakt. Dick Advocaat mag ook best wel wat terechte kritiek krijgen. Als vandaag de voorronde conference league niet gehaald was was het gewoon een slecht seizoen.
Dat kan ie sowieso… er is vast wel iemand die daar een sleutel van heeft en Dick er uit kan latenLekkerboeie86 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:51:
En vind ik het super tof dat Dick door de voordeur naar buiten kan.
Ik ben uiteindelijk weggezapt omdat de voorbeschouwing van de F1 in Monaco begon, maar is Dick uiteindelijk nog naar buiten gegaan voor een afscheid?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bijlow, Geertruida, Sinisterra, Senesi en Kokcu zijn allen gewoon prima spelers.autje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:49:
[...]
Mja, voor dit zooitje ongeregeld krijg je natuurlijk ook niet veel geld, dus investeren zal een probleem blijven. Naast Berghuis is denk ik alleen Toornstra een speler met enig niveau (en nog wel een paar redelijke talenten, maar die hebben altijd ups en downs en kun je dus niet op rekenen), maar dat is geen trekker. Ik vraag me nog altijd af wat Slot heeft bewogen de stap te maken. Zou hij ook alleen maar naar de naam gekeken hebben? AZ is toch echt twee stappen verder.
Haps en Jorgensen krijg je ook nog wat knaken voor.
En bij Feyenoord krijg je stukken meer betaald als bij AZ. Lijkt mij ook een wel een dingetje
Je mag sowieso van een slecht seizoen spreken. Vitesse raakte het op het eind volledig kwijt en daar had je als topclub zijnde van moeten profiteren. Het is slecht dat het alsnog via deze weg moet. Europees en beker was natuurlijk drama.PolarBear schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:55:
[...]
[/quote]
Tegen Wolfsberger was ook natuurlijk jammer. En tegen ADO is de vierde plek in de Eredivisie uit zicht geraakt. Dick Advocaat mag ook best wel wat terechte kritiek krijgen. Als vandaag de voorronde conference league niet gehaald was was het gewoon een slecht seizoen.
Bijlow zou ik niet verkopen, je weet nooit wat je terugkrijgt, en die jongen kan wel wat (wel heel blijven). Geertruida en Sinisterra zijn aardige talenten, maar daar kun je nog niet op bouwen. Kokcu is minder, en Senesi is gewoon middelmaat.remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:56:
[...]
Bijlow, Geertruida, Sinisterra, Senesi en Kokcu zijn allen gewoon prima spelers.
Haps en Jorgensen krijg je ook nog wat knaken voor.
En bij Feyenoord krijg je stukken meer betaald als bij AZ. Lijkt mij ook een wel een dingetje
Misschien moet Feyenoord eens wat minder gaan betalen aan dramatische spelers als Fer, dan valt er wat te investeren in talent. Ze zullen toch echt een keer van de grond af moeten gaan bouwen, maar ze vertikken het jaar op jaar.
Ik reageer op jou "zooitje ongeregeld" postautje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:01:
[...]
Bijlow zou ik niet verkopen, je weet nooit wat je terugkrijgt, en die jongen kan wel wat (wel heel blijven). Geertruida en Sinisterra zijn aardige talenten, maar daar kun je nog niet op bouwen. Kokcu is minder, en Senesi is gewoon middelmaat.
Misschien moet Feyenoord eens wat minder gaan betalen aan dramatische spelers als Fer, dan valt er wat te investeren in talent. Ze zullen toch echt een keer van de grond af moeten gaan bouwen, maar ze vertikken het jaar op jaar.
Kokcu en Senesi staan niet voor niets in de belangstelling bij meerdere Italiaanse clubs. Senesi is de laatste maanden echt stukken minder, maar middelmaat? Nee.
Dit is Senesi's echte niveau, hij is een tijdje boven zichzelf uitgestegen.
Bizar goed of bizar slecht?CR1691 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:51:Bizar talent die jongen.
Dat zijn punten voor de clubranking.Napo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:54:
[...]
uitgeschakeld worden in de qualificatie voor de ECL:
[...]
Randzaken :
VIDEO: Feyenoordsupporters gooien met kliko's en vuurwerk, politie spuit met waterkanon
Correct, dat zijn de overige bonuspunten voor 1ste plek in groupsfase van EL & ECL) en kwalificatie voor groupsfase & overwinteren CL natuurlijk ook
Bizar goedVincent Dave schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:42:
[...]
Bizar goed of bizar slecht?Prima redding maar hij was die kant al op gerend het was moeilijker om hem niet te houden. Talent is het zeker.
Veel keepers gaan er niet zo vol voor als Bijlow daar deed. Ook een reden waarom ie vaak een tik krijgt en geblesseerd raakt
Talent spelend bij Feyenoord en geen enkele andere grote club die het ziet.CR1691 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:51:
Trouwens die Bijlow hè. Blijft die een jaar blessurevrij dan is het gewoon de absolute beste keeper die Nederland voor oranje heeft. Waanzinnige redding op die kans op 1-1 nog ijzersterk in de lucht en coaching. Bizar talent die jongen.
Dat is inderdaad bizar.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De andere clubs zien het ook wel. Maar die zien allereerst zijn blessure gevoeligheid.OPSLAGHOND schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:06:
[...]
Talent spelend bij Feyenoord en geen enkele andere grote club die het ziet.
Dat is inderdaad bizar.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ja, je hebt uiteindelijk alsnog Europees voetbal maar gezien de misstappen van Vitesse op 't eind had dat zonder playoffs gekund.PolarBear schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:55:
[...]
en hebben denk ik het maximale eruit gehaald.
En belangrijker: we hebben geen ontwikkeling in het spel van het elftal gezien. Nooit hebben we een speelstijl gezien waarop verder geborduurd kon worden. Het was allemaal teveel gebaseerd op bevliegingen en toeval. En dat mag je de trainer verwijten.
En er is natuurlijk ook geld weggegooid met spelers als Diemers en Pratto. Daar had Arnesen wat meer weerstand moeten bieden aan een trainer die naar de korte termijn kijkt. Een trainer die er dan per se wat bij wil hebben, hoe modaal ook.
/edit
En het hardste vuurwerk
[ Voor 25% gewijzigd door PolarBear op 23-05-2021 18:13 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken