[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 90 Laatste
Acties:
  • 138.297 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Martinusz schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:19:
[...]

Waar wordt Utrecht gestraft :?
offtopic:
Genaaid is het woord dat je zoekt.

2 jaar op rij, met dezelfde partij als gedoodverfde winnaar op voorhand.

Eigenlijk maakte de KNVB het vorig jaar nóg bonter, door de winnaar ‘aan te wijzen’.
offtopic:
Dat mag je hopen ja.

Feyenoord heeft nu 100% thuisvoordeel omdat alle plekken al aan seizoenskaarthouders zijn vergeven.

Hoe oneerlijk wil je het hebben?

Ik heb er als neutrale toeschouwer geen goed woord voor over, en ik vind het een bizarre ontwikkeling.

Hoe kun je dit als KNVB laten gebeuren?

Je bent er voor alle clubs!

Dit soort verdachtmakingen hoort natuurlijk niet

“Cui bono?”, zeg ik dan.

Ongelooflijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 22-05-2021 21:21 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Togi schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:06:
[...]

Ik weet toevallig dat dit echt zo is.
Ik weet niet hoe jij zou reageren als je op vrijdag hoort van je baas dat je maandag moet komen werken terwijl je op zaterdag zou vertrekken. ;)
Als ik weet dat het risico er is dat ik t/m 7 juni zou moeten kunnen werken, dan zou ik hoogstens mezelf goed dom vinden...
Dit is trouwens ook wel een mooie... "Van Seumeren: 'KNVB is een verschrikkelijk slecht georganiseerde bende'"

Hoeveel verlies maakt Utrecht ook alweer de afgelopen jaren?
Club in de 4e stad van NL ofzo, en nog geen fatsoenlijk budget/beleid wat daarbij past kunnen organiseren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 07:49:
[...]

offtopic:
Genaaid is het woord dat je zoekt.

2 jaar op rij, met dezelfde partij als gedoodverfde winnaar op voorhand.

Eigenlijk maakte de KNVB het vorig jaar nóg bonter, door de winnaar ‘aan te wijzen’.
Toch is het best handig om, als je dan toch dit soort verwijten wil gaan maken, eerst even de feiten te checken.
De KNVB heeft niemand aangewezen als winnaar, de KNVB had geen andere optie dan moeten besluiten dat er GEEN winnaar was omdat de wedstrijd niet gespeeld kon worden voor de deadline van de UEFA. Ook die deadline in augustus was niet haalbaar, er mocht pas vanaf 1 september weer gespeeld worden.

Dat ze nu het sportieve element vele malen zwaarder laten wegen dan het regeltjesgeneuzel, is alleen maar te prijzen vind ik. Zeker aangezien het Utrecht, zoals ze zelf ook duidelijk aangeven, ook echt alleen maar om die regeltjes te doen is (en dan niet om aan te tonen hoe fout ze zijn, nee ze willen gewoon die plek administratief toegewezen krijgen).

Dat de KNVB het nodige werk heeft om die regels duidelijker te maken en beter op elkaar aan te sluiten is gisteren wel duidelijk geworden.

Enneh, überhaupt qua naaien... Als de rechter je geen gelijk geeft, ben je dan wel genaaid?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Er werd in augustus al gevoetbald, allemaal live op ESPN te zien.

Het blijft bizar hoe sommige mensen hun pijlen richten op FCU, terwijl de KNVB hier steeds de gebeten hond zou moeten zijn. Wees blij dat iedereen gisteren heeft kunnen zien wat voor organisatie dat is....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:50
toolkist schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:30:
[...]

Als ik weet dat het risico er is dat ik t/m 7 juni zou moeten kunnen werken, dan zou ik hoogstens mezelf goed dom vinden...
Dit is trouwens ook wel een mooie... "Van Seumeren: 'KNVB is een verschrikkelijk slecht georganiseerde bende'"

Hoeveel verlies maakt Utrecht ook alweer de afgelopen jaren?
Club in de 4e stad van NL ofzo, en nog geen fatsoenlijk budget/beleid wat daarbij past kunnen organiseren.
Volgens mij heeft FCU ong evenveel verlies geleden als Feyenoord en is het net zoals bij Feyenoord door sponsoren recht getrokken.
Dus aan het einde was er geen verlies.
En wat van Seumeren zegt klopt toch? Je organiseerde een competitie, stelt daar regels voor op en nav een slechte ervaring (lees ellende vorig jaar) pas je de regels aan en een paar maanden later kom je erachter dat je regels niet kloppen.
Wat dat betreft was de rechter ook wel duidelijk dat de knvb nu echt hun werk een keer goed moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
On_E schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:14:

Het blijft bizar hoe sommige mensen hun pijlen richten op FCU, terwijl de KNVB hier steeds de gebeten hond zou moeten zijn. Wees blij dat iedereen gisteren heeft kunnen zien wat voor organisatie dat is....
En de opgave voor de UEFA hoefde daarna pas binnen te zijn. Dus midden augustus had makkelijk die beker gehouden kunnen worden. En Feyenoord wilde die wedstrijd wel maar dan niet om dat ticket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:10

Typhone

Who Dares Wins

Daar komt verandering in met de komst van een krachtige vrouw die de boel daar even recht gaat trekken.

wat een hielenlikkerij, rechterhand wast de linker, politiek en achterkamertjes geneuzel bij de KNVB :r

Overigens ben ik niet pro de argumenten van FC Utrecht. Wat een armoede (spelers hebben zich ingesteld op een wedstrijd op zaterdag)… :D

Maar de KNVB heeft heel duidelijk na vorig seizoen nog steeds een heel scala aan gaten in hun beleid waar niks mee gedaan is en schijnbaar ook niets aan gedaan wordt…. - met dit soort trammalant tot gevolg. Schandalig.

[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 22-05-2021 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:11

Togi schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:17:
[...]

En de opgave voor de UEFA hoefde daarna pas binnen te zijn. Dus midden augustus had makkelijk die beker gehouden kunnen worden. En Feyenoord wilde die wedstrijd wel maar dan niet om dat ticket
De deadline voor inschrijven was 3 augustus.

https://www.vi.nl/nieuws/...-voorronde-al-in-augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

2 hele dagen voor een bekerfinale dus. Maar Feyenoord wilde het door reglementen toegewezen EL-ticket niet op het spel zetten en hooguit voor de eer spelen. En zelfs dat was niet mogelijk volgens de KNVB.

Een jaar later hameren ze beiden op ‘sportiviteit’ :D

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 22-05-2021 09:26 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:07
toolkist schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:30:
[...]

Maar zo is het dus niet. Je weet heel zeker dat je deze zaterdag klaar bent, want zo staat het in alle regels. De mogelijke varianten waren namelijk zaterdag spelen in Rotterdam, zaterdag spelen op neutraal terrein of reglementair winnen.
Dus iedereen kan sowieso vanaf zondag met vakantie (en regelt het ook zo). En dan blijkt toch dat iedereen er zondag moet zijn. Beetje vreemd niet?

Ik vind het prima dat er gespeeld wordt hoor, maar de regels zijn gewoon duidelijk dus ik snap heel goed dat Utrecht wil dat de KNVB zich er aan houdt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:32:
[...]

Maar zo is het dus niet. Je weet heel zeker dat je deze zaterdag klaar bent, want zo staat het in alle regels.
Nee, de regels noemen keihard 7 juni. Werd gisteren tijdens het kort geding ook hardop opgelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
ElPaco schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:32:
[...]

Ik vind het prima dat er gespeeld wordt hoor, maar de regels zijn gewoon duidelijk dus ik snap heel goed dat Utrecht wil dat de KNVB zich er aan houdt.
Blijkbaar zijn de regels niet duidelijk genoeg, en dat is vooral de KNVB te verwijten. Sportief is het volslagen onzin dat Utrecht tegen verplaatsing in beroep gaat, maar de reglementen (twee stuks zelfs) zorgen ervoor dat ze deze mogelijkheid dus wel realistisch achtten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Togi schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:16:
[...]

Volgens mij heeft FCU ong evenveel verlies geleden als Feyenoord en is het net zoals bij Feyenoord door sponsoren recht getrokken.
Dus aan het einde was er geen verlies.
En wat van Seumeren zegt klopt toch? Je organiseerde een competitie, stelt daar regels voor op en nav een slechte ervaring (lees ellende vorig jaar) pas je de regels aan en een paar maanden later kom je erachter dat je regels niet kloppen.
Wat dat betreft was de rechter ook wel duidelijk dat de knvb nu echt hun werk een keer goed moet doen.
Kun je nagaan, met een budget wat nog niet half zo hoog is (1/3e zelfs maar) even veel verlies maken. Dan leef je heel ver boven je stand, eigenaar die alles goedmaakt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PrinsPils schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:36:
[...]

Blijkbaar zijn de regels niet duidelijk genoeg, en dat is vooral de KNVB te verwijten. Sportief is het volslagen onzin dat Utrecht tegen verplaatsing in beroep gaat, maar de reglementen (twee stuks zelfs) zorgen ervoor dat ze deze mogelijkheid dus wel realistisch achtten.
Precies dit. Aan de KNVB (en de clubs zelf) dus de taak om dat duidelijker te krijgen.
Hoop alleen niet dat die wauwelende advocaat van de KNVB daarmee gaat assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
toolkist schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:40:
[...]

Precies dit. Aan de KNVB (en de clubs zelf) dus de taak om dat duidelijker te krijgen.
Hoop alleen niet dat die wauwelende advocaat van de KNVB daarmee gaat assisteren.
Wat dat betreft was de zitting wel exemplarisch voor het de hele soap. Utrecht kon zich uitstekend uitdrukken, Feyenoord ook, maar de KNVB-raadsman was niet te volgen.

Ik snapte in eerste instantie niet dat Feyenoord er ook zat, uiteindelijk was het denk ik een zegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
On_E schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:24:
[...]

2 hele dagen voor een bekerfinale dus.
How the fuck had jij een bekerfinale op 1 augustus willen spelen? Je kunt van alles willen maar sommige dingen gaan praktisch gewoon niet. In mijn herinnering was het eerste oefenduel van Feyenoord ook pas op 9 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
On_E schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:24:
[...]
2 hele dagen voor een bekerfinale dus.
Ten tijde van de beslissing om geen bekerfinale te spelen lag er een verbod vanuit de overheid tot en met 31 augustus. Pas op 24 juni, twee volle maanden later, kregen het NOC*NSF en de KNVB te horen dat contactsporten zoals het voetbal per 1 juli weer werden toegestaan.

Door niet te wachten op een eerder datum dan 1 september hebben de clubs een redelijk normale voorbereiding kunnen afwerken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Worden jullie nooit moe van elke keer weer hetzelfde riedeltje herhalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PrinsPils schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:46:
[...]

Wat dat betreft was de zitting wel exemplarisch voor het de hele soap. Utrecht kon zich uitstekend uitdrukken, Feyenoord ook, maar de KNVB-raadsman was niet te volgen.

Ik snapte in eerste instantie niet dat Feyenoord er ook zat, uiteindelijk was het denk ik een zegen.
En dan vooral van Benthem...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
De KNVB zit vol met idioten die graag in het voetbal wereldje willen werken.
Mensen waarvan je je afvraagt hoe het kan dat ze ooit succes hebben gehad in het zakenleven

Dit soort mensen wil je niet bij je club, dus zorg je ervoor dat ze bij de bond een baan krijgen.
Kunnen ze het daar verzieken.

Ze hebben daar echt een paar mensen nodig die willen aanpakken.

Overal, in elk bedrijf heb je dat doet figuren. We kennen ze allemaal. Problemen krijg je wanneer je teveel van dat soort gasten hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
toolkist schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:38:
[...]

Kun je nagaan, met een budget wat nog niet half zo hoog is (1/3e zelfs maar) even veel verlies maken. Dan leef je heel ver boven je stand, eigenaar die alles goedmaakt of niet.
En met een budget dat 3x zo hoog is is het dus blijkbaar onmogelijk om capabele mensen aan te nemen die een wedstrijdje kunnen organiseren op een afgesproken tijdstip ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:57
Hoop dat Feyenoord wint straks. Ik ben eigenlijk voor geen van de 2 teams maar Feyenoord doet daar meer mensen een plezier mee met zo'n grote achterban. Om 12.15

Kijk meer uit naar
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten -- Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning -- Combinatie Breda
vs
Nijmegen Eendracht Combinatie
:)

Om 18.00

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 23-05-2021 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Harribo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:15:
Hoop dat Feyenoord wint straks. Ik ben eigenlijk voor geen van de 2 teams maar Feyenoord doet daar meer mensen een plezier mee met zo'n grote achterban. Om 12.15
Niet alleen dat, Feyenoord maakt sneller gehakt van de nummer 8 uit Wit-Rusland, daar ben ik met Utrecht een stuk minder zeker van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Togi schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:16:
[...]

En met een budget dat 3x zo hoog is is het dus blijkbaar onmogelijk om capabele mensen aan te nemen die een wedstrijdje kunnen organiseren op een afgesproken tijdstip ;)
Feyenoord organiseert die wedstrijden helemaal niet........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fijne vent die van Seumeren... Lekker op de middenberm van een snelweg gaan staan om je team aan te moedigen. Ga lekker op een viaduct staan ofzo...

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388790

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22
toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:50:
Fijne vent die van Seumeren... Lekker op de middenberm van een snelweg gaan staan om je team aan te moedigen. Ga lekker op een viaduct staan ofzo...

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388790
Persoonlijk vind ik dit erger dan een paar woorden die een jonge vent met een paar drankjes op in euforie zingt. Maar het is niet hip om tegen gevaarlijk gedrag te ageren he.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Daar gaan we! Utrecht waarschijnlijk super gretig, kijken if Feyenoord het kan matchen en overtreffen! Hopelijk houden beide teams het netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:50:
Ziet er niet uit als de middenberm van de snelweg maar eerder de rechter berm waarvoor je eerst een N-weg mag oversteken :+

Een niet zo heel erg wenselijk actie. Iets wat sowieso vaker te zien is rondom de voetbalwereld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

UUUUUU

We pakke ze in!

Fransie is onze held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Napo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:15:
[...]

Ziet er niet uit als de middenberm van de snelweg maar eerder de rechter berm waarvoor je eerst een N-weg mag oversteken :+

Een niet zo heel erg wenselijk actie. Iets wat sowieso vaker te zien is rondom de voetbalwereld :|
Dat is idd de invoegstrook naar de A12, volgens mij in de buurt van de benzinepomp daar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

dr.lowtune schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:16:
[...]

Dat is idd de invoegstrook naar de A12, volgens mij in de buurt van de benzinepomp daar.
Is na de pomp.
Laat die ouwe baas lekker man.
Laat dit maar achterwege

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 23-05-2021 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Het gaat zo’n wedstrijd worden dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Aarebe1 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:17:
[...]

Is na de pomp.
Wat een azijnzeikers hier.
Lekkere instelling...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
Hij heeft gelijk
Jij begint te zeuren dat ie op een snelweg staat terwijl dat totale onzin is (staat bij de parallel weg N419)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Terechte 1-0 voor Feyenoord… de enige ploeg die voetbalt, Utrecht loert enkel op de counter via Kerk.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Togi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:40:
[...]

Hij heeft gelijk
Jij begint te zeuren dat ie op een snelweg staat terwijl dat totale onzin is (staat bij de parallel weg N419)
Daar mag je ook niet staan.
En ze zitten nota bene 2 dagen terug in een zaak omdat ze vinden dat de KNVB de regels niet volgt... Hypocriet much?

Wat een heerlijke goal trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:34
Prachtige goal van Sinisterra!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:08

OMX2000

By any means necessary...

Fer eraf aub!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Togi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:40:
[...]

De berm is natuurlijk wel "gewoon" onderdeel van de weg, dat hij niet op de rijbaan staat maakt nog niet dat hij niet op het wegvlak staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat had nu best gekunnen ja ;)
Voorspellende gave?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:10

Typhone

Who Dares Wins

Haha Fer, lompe nietskunnende schopper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 22:28

Qu3st

Aarebe1 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:17:
[...]

Is na de pomp.
Wat een azijnzeikers hier.
Gaat nooit veranderen :9
Net als het zeiken op het zeiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:08

OMX2000

By any means necessary...

toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:56:
[...]

Dat had nu best gekunnen ja ;)
Voorspellende gave?
Is een kwestie van tijd. Hij maakt op zijn best 2/3 goede acties. Tegenover 4-5 fouten gemiddeld. Per wedstrijd. Veel spirit.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
De knvb heeft de regels aangepast
Regel is nu dat Feyenoorders geen rood kunnen krijgen (zelfs niet voor een doodschop van achter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:41
Togi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:04:
[...]

Regel is nu dat Feyenoorders geen rood kunnen krijgen (zelfs niet voor een doodschop van achter)
Dit is natuurlijk in meerdere opzichten een onzinnige opmerking, maar rood was het m.i. wél. Nul intentie om de bal te spelen, veel risico om iemand te blesseren. Gewoon rood dus. Geen idee waarom hij hem niet krijgt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jorizzz schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:06:
[...]

Dit is natuurlijk in meerdere opzichten een onzinnige opmerking, maar rood was het m.i. wél. Nul intentie om de bal te spelen, veel risico om iemand te blesseren. Gewoon rood dus. Geen idee waarom hij hem niet krijgt...
Higler, die heeft iets teveel naar Nijhuis gekeken...
Wie is eigenlijk de VAR? Want die mag je sowieso gewoon ontslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Togi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:04:
[...]

Ik zie net de beelden, je gaat jouw post bijna geloven :o Donker rode kaart.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:41
toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:09:
[...]

Eens. Bruggink had ook gewoon gelijk. Als je dit als VAR ziet en niet ingrijpt, waarom zit je daar dan nog. Veel duidelijker dan dit wordt het niet, toch? Afgezien van matpartijen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:09:
[...]

Martin van den Kerkhof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:18
Jorizzz schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:06:
[...]

Andersom was het rood. Dat staat vast.

Komt ook wel door publiek als er wat rumoer op de tribunes is gaat scheids veel sneller zelf vragen naar de var.
*knip*
Dat is je eigen complottheorie die je hier op hangt. Dat voegt niks toe.

[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 23-05-2021 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Joostje123 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:12:
[...]

Op basis waarvan concludeer je dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Joostje123 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:12:
[...]

Hoezo dat? Volgens mij fluit ie gewoon consequent slecht. Denk bv aan Warmerdam die Berghuis bijna uit mag kleden bij de cornervlag, werd ook niks voor gegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Dat was gewoon diep rood, slecht dat Fer ‘m niet krijgt. Voor het spel van Feyenoord ook beter als hij er niet in staat....

Gemiste kans van Advocaat om ‘m niet in de kleedkamer te laten..

[ Voor 22% gewijzigd door dr.lowtune op 23-05-2021 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Napo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:14:
[...]

Op basis waarvan concludeer je dit?
Als je de rest van mijn post leest staat mijn uitleg.

De 1ste reden is gewoon feit.
De 2de en 3de is wel een mening die ik heb en naar gevoel over de knvb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:57
Ach dan kijkt hij in de rust de beelden terug en geeft ie Fer zometeen nog een x geel voor niks :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:44
Werkelijk onbegrijpelijk dat Fer voor die actie geen rood kreeg. Terechte opmerking van Bruggink waarom de VAR er dan überhaupt zit. Hij had z’n been wel kunnen breken met deze lompe actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Joostje123 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:15:
[...]

Als je de rest van mijn post leest staat mijn uitleg.

De 1ste reden is gewoon feit.
De 2de en 3de is wel een mening die ik heb en naar gevoel over de knvb
Dat de scheidsrechter zich laat beinvloeden door het publiek is een aanname, niet een feit. Het tweede punt is eveneens niet evident dat ze 100% tegen FC Utrecht zijn maar de voorkeur hebben dat een wedstrijd door zou gaan, iets wat best wel te begrijpen is voor een voetbalbond.

Eigenlijks taan er weinig feiten in je eerdere post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Het feit dat Advocaat hem laat staan..........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
En dit is ook een kaart, fluit gewoon een erg slechte wedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:18:
Het feit dat Advocaat hem laat staan..........
Fer is een ervaren speler, Advocaat mag er dan toch best op rekenen dat Fer doorheeft dat ie gewoon op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:19:
Gelukkig helpt Mahi hier om dat inderdaad te bevestigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:33

Vos

AFCA

Is er wel een var? Donderdag was er ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:19:
Nee hoor, hij speelt de bal. Geen gestrekt been of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:20:
[...]

Fer is een ervaren speler, Advocaat mag er dan toch best op rekenen dat Fer doorheeft dat ie gewoon op moet letten?
Heb het meer over het voetballend vermogen (wat Fer niet heeft :X )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:21:
[...]

Heb het meer over het voetballend vermogen (wat Fer niet heeft :X )
Dan kan ik je geen ongelijk geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Het gaat wel hard tegen hard. Higler is zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Hoe kun je daar ooit geel voor geven?!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Jeetje Bijlow. Wat een redding. Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
En weer Maher geen kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Reddinkje hoor... pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:35:
Hoe kun je daar ooit geel voor geven?!!
Arm bewust naar voren, dus eigenlijk heel logisch.
Die arm op die plek was totaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat doet Senesi daar helemaal weg uit het centrum?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
De gelijkmaker zou wel terecht zijn :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Feyenoord is gestopt met voetballen, gelukkig profiteerde Utrecht daar niet van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat zal toch wel een penalty zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:53:
100%....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Geen rode kaart voor Feyenoord, nu geen penalty na dat debiel schoppen van Malacia. Onvoorstelbaar.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
ephymerous schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:55:
[...]

Geen rode kaart voor Feyenoord, nu geen penalty na dat debiel schoppen van Malacia. Onvoorstelbaar.
Vergeet de kaarten die Maher hoorde te krijgen voor het gemak even?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gewoon te laat door de speler van Feyenoord, op elke andere plek zou dit waarschijnlijk een vrije trap zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:42
Feyenoord heeft wat geld neergelegd bij de KNVB...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wederom een schandalige beslissing...
Je zou nu haast hopen dat Utrecht een zaak begint tegen de overduidelijk verkeerde beslissingen want ze worden nu toch wel echt heel erg hard genaaid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

De VAR hadden ze op kunnen besparen in Zeist voor vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:55:
[...]

Staat in geen verhouding tot deze twee miskleunen van besluiten.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:55:
[...]

Geen een gezien. Tegen Kokcu bv was Kokcu de enige die wellicht geel had moeten krijgen, voor ruzie zoeken.
En herinner je hoe ik deze wedstrijd kijk, met een voorkeur voor winst van Feyenoord... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
ephymerous schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:57:
[...]

Staat in geen verhouding tot deze twee miskleunen van besluiten.
Had ook gewoon betekend dat Maher eraf had gemoeten he? Rood voor Fer was zeker op zijn plek, penalty vond ik oprecht meevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
Qu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Gaat nooit veranderen :9
Net als het zeiken op het zeiken :9
Het houdt nooit op.. ;)
remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:57:
[...]

Had ook gewoon betekend dat Maher eraf had gemoeten he? Rood voor Fer was zeker op zijn plek, penalty vond ik oprecht meevallen.
Kwam niet eens in de buurt van een penal, ongelukkig maar daar heeft de speler in kwestie patent op.

[ Voor 46% gewijzigd door Vincent Dave op 23-05-2021 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:57:
[...]

Geen een gezien. Tegen Kokcu bv was Kokcu de enige die wellicht geel had moeten krijgen, voor ruzie zoeken.
En herinner je hoe ik deze wedstrijd kijk, met een voorkeur voor winst van Feyenoord... ;)
Overtreding op Toornstra, net voor de 16. Ik kijk ook door een bril, dat snap ik zelf ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:57:
[...]

Hoe dan? Je ramt iemand vol tegen z'n been en je speelt geen bal... Dat is dan geen penalty...
En ondertussen is een sliding van Mahi op de bal wel geel volgens jou? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:59:
[...]

Hoe dan? Je ramt iemand vol tegen z'n been en je speelt geen bal... Dat is dan geen penalty...
En ondertussen is een sliding van Mahi op de bal wel geel volgens jou? ;)
Door mijn Feyenoord-bril denk ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Stemmen op man van de wedstrijd..... In Rotterdam moeten ze wel massaal op Higler stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Qu3st schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:00:
Stemmen op man van de wedstrijd..... In Rotterdam moeten ze wel massaal op Higler stemmen.
Bijlow!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Higler heeft jullie meer gered dan Bijlow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:58:
[...]

Overtreding op Toornstra, net voor de 16. Ik kijk ook door een bril, dat snap ik zelf ook :)
Het ging me niet om jouw bril, maar meer dat het nu wellicht lijk dat ik alles tegen Feyenoord terecht lijk te vinden (wat het merendeel van de beslissingen ook is) maar dat dat dus niet komt door een Fc Utrecht brilletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Die commentator met zijn intensiteit van een finale. Ja de intensiteit van het Songfestival heeft het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Buitenspel volgens mij
[edit]misschien ook niet door die voet naar achteren van de verdediger..

[ Voor 63% gewijzigd door toolkist op 23-05-2021 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:30
Jammer, ik had het Utrecht veel meer gegund. Maar hopelijk kan Feyenoord dan wat betekenen in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Net niet lijkt me, echt net niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:51

snmght

imho dan he

Klasse Bijlow!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Pagina: 1 ... 84 ... 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken