[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 90 Laatste
Acties:
  • 138.298 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
ephymerous schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:41:
[...]

Niet handig en prima om Lang (of kort) voor te straffen, voor de rest een kwajongen die in de euforie wat roept. Maakt hem dan een antisemiet? Lekker makkelijk scoren voor de Belgische politiek, zie ons eens deugen.
Het woord anti-semitisch wordt er al snel bijgehaald, vooral door/in de media. Er is al een definitie voor, in de dikke Van Dale onder het woord Discriminatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

toolkist schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:35:
Als je de vragen van de rechter zo hoort wiebelt de verdediging van de KNVB van alle kanten ;)
Dat gevoel heb ik ook. De KNVB (en Feyenoord) doen voorkomen dat het een uitzonderlijk geval is, maar dat is het niet. Er waren ook andere oplossingen mogelijk maar die zijn niet overwogen/geprobeerd. Er wordt terecht aangedragen dat wanneer spelen in Rotterdam op de vastgestelde datum niet mogelijk is, er dient te worden gekeken naar uitwijken naar neutraal terrein of anders bij Utrecht. En ik krijg het gevoel dat dat niet gebeurt is en er direct is gegrepen naar uitstel, hoe klein dan ook, maar dat niet gegrond is.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:50
Han schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:47:
[...]

Dat gevoel heb ik ook. De KNVB (en Feyenoord) doen voorkomen dat het een uitzonderlijk geval is, maar dat is het niet. Er waren ook andere oplossingen mogelijk maar die zijn niet overwogen/geprobeerd. Er wordt terecht aangedragen dat wanneer spelen in Rotterdam op de vastgestelde datum niet mogelijk is, er dient te worden gekeken naar uitwijken naar neutraal terrein of anders bij Utrecht. En ik krijg het gevoel dat dat niet gebeurt is en er direct is gegrepen naar uitstel, hoe klein dan ook, maar dat niet gegrond is.
Idd Feyenoord geeft nu aan dat ze enorm hechten aan het thuisvoordeel
Vraag me dus echt af of ze rondgebeld hebben naar andere steden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
BoB_HenK schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:39:
[...]

Burgmeesters en steden staan niet in dienst van de KNVB en clubs. Als de KNVB of een voetbalclub iets wil informeren ze zelf maar. Voetbal als gemeenschap moet echt eens ophouden met denken dat ze een status aparte hebben.
Voor zover is dat ook precies wat de knvb elk jaar doet. Zij stellen hun voorlopige kalender op en leggen dat voor aan de burgemeesters. Dat Aboutaleb dan zit te slapen is niet de schuld van de knvb.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Ik krijg veel meer het idee dat die reglementen elkaar tegenspreken en eigenlijk gewoon een bende zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 23:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

DoeEensGek schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:33:
Wat is er eerder, de beslissing van de rechter of een kabinet?
eeeehmmm dat hangt eeehm af van de hoeveelheid eeehms die er nog vallen van de eeehmm rechter denk ik ;)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

remco112 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:05:
Hebben zich bij de KNVB gevoegd. Snap ook niet helemaal waarom.
Best wel onbegrijpelijk, zij zijn geen partij in deze, het betreft een geschil tussen de KNVB en FC Utrecht. Dat Feyenoord nu aan de zijde zit van de KNVB vind ik persoonlijk zeer opmerkelijk en ook veelzeggend. Dat de KNVB dat zelf uberhaupt voor kiest, dat hadden ze niet moeten willen. Ook voor de beeldvorming in deze casus vind ik het niet echt handig.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:41:
[...]

Nee dus, dat is pas afgelopen maandag bekend gemaakt.
Ik dacht hetzelfde te horen als @BoB_HenK. De KNVB wist echter toen nog niet dat er in Rotterdam gespeeld zou worden :X En was er dus geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 22:28

Qu3st

[...]

Ze doen dat het een onvoorzien geval is, maar dit is niet onvoorzien, want we wisten allang dat 22 mei het ESF finale werd gehouden in Rotterdam. En dat er ook dus een kans was dat er op dat moment in Rotterdam gespeeld zou worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Togi schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:49:
[...]

Idd Feyenoord geeft nu aan dat ze enorm hechten aan het thuisvoordeel
Vraag me dus echt af of ze rondgebeld hebben naar andere steden
En terecht, dat recht hebben ze sportief verworven door hoger te eindigen dan Utrecht in de competitie.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:11
[...]

Het is toch ook een uitzonderlijk geval? De planning was (zowel voor burgemeester (songfestival als deze wedstrijd) al langer bekend in die zin dat er gerede kans bestond dat dit zou gebeuren. Nu het pas definitief is wordt gekeken naar 'hoe gaan we hiermee om' en dat is natuurlijk niet te begrijpen. Feyenoord maakt de planning niet, dat doet de KNVB. Feyenoord heeft niet bepaald dat er supporters bij mogen zijn, maar ik snap ook heel goed dat zij zeggen: wij willen liever niet van het thuisvoordeel af.

Beide kanten zijn prima te begrijpen, (zowel van Utrecht als van Feyenoord) maar ik heb geen / weinig begrip voor de manier waarop de gemeente Rotterdam hiermee om is gegaan, en ook niet hoe de KNVB hiermee om is gegaan.
Echter vind ik het wel bijzonder dat (zie ook mijn vorige post) FC Utrecht vorig jaar (omdat het in hun voordeel kon zijn) de wedstrijd (bekerfinale) later alsnog wou spelen, dus dan is verplaatsen wel prima voor de club, maar nu het NIET in hun voordeel kan zijn (ook niet in hun nadeel, want buiten dat het een paar uur later plaatsvindt vindt het in dezelfde situatie plaatst dan wanneer het wel gewoon gespeeld zou worden op de initieel geplande dag) vindt de club dat het niet kan en dat hun spelers het niet (aan) kunnen.

Buiten dat vind ik dat de clubs hier niets in te verwijten valt, maar wel de organisator (KNVB) en het stadsbestuur Rotterdam.
Qu3st schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:53:
[...]

Ze doen dat het een onvoorzien geval is, maar dit is niet onvoorzien, want we wisten allang dat 22 mei het ESF finale werd gehouden in Rotterdam. En dat er ook dus een kans was dat er op dat moment in Rotterdam gespeeld zou worden.
Het is voor de KVNB toch ook een onvoorziene situatie dat de burgemeester pas wakker wordt wanneer de kans ong 90% is dat die wedstrijd er gaat komen in Rotterdam? De KNVB kan niet voorspellen dat de burgemeester het allemaal prima lijkt te vinden tot het moment dat het ook echt moet gebeuren.

Is vooral een kwestie van 'definitie van een onvoorziene situatie'. Simpel gezegd is dat een situatie waarin de KNVB niet had voorzien, en die hebben we natuurlijk nu.
Je zou het ook zo kunnen zien, een situatie die niet te voorzien was (Corona vorig jaar bijvoorbeeld), dat is hier niet het geval natuurlijk, het was zeker te voorzien, alleen heeft men (KNVB en bestuur) dat niet gedaan.

[ Voor 20% gewijzigd door jbdeiman op 21-05-2021 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
Ankona schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:53:
[...]

En terecht, dat recht hebben ze sportief verworven door hoger te eindigen dan Utrecht in de competitie.
maar dan moeten ze zorgen voor een stadion en dat kunnen ze dus niet
Dus dan moet je dat opgeven volgens de regels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ze zitten nu gewoon te liegen daar van de KNVB, die man komt er gewoon niet uit.... oei oei oei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
KNVB echt aan het kloten laatste 10 minuten, gestuntel, gelieg. Ziet er niet goed uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

jbdeiman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:54:
[...]

Het is toch ook een uitzonderlijk geval? De planning was (zowel voor burgemeester (songfestival als deze wedstrijd) al langer bekend in die zin dat er gerede kans bestond dat dit zou gebeuren. Nu het pas definitief is wordt gekeken naar 'hoe gaan we hiermee om' en dat is natuurlijk niet te begrijpen. Feyenoord maakt de planning niet, dat doet de KNVB. Feyenoord heeft niet bepaald dat er supporters bij mogen zijn, maar ik snap ook heel goed dat zij zeggen: wij willen liever niet van het thuisvoordeel af.

Beide kanten zijn prima te begrijpen, (zowel van Utrecht als van Feyenoord) maar ik heb geen / weinig begrip voor de manier waarop de gemeente Rotterdam hiermee om is gegaan, en ook niet hoe de KNVB hiermee om is gegaan.
Echter vind ik het wel bijzonder dat (zie ook mijn vorige post) FC Utrecht vorig jaar (omdat het in hun voordeel kon zijn) de wedstrijd (bekerfinale) later alsnog wou spelen, dus dan is verplaatsen wel prima voor de club, maar nu het NIET in hun voordeel kan zijn (ook niet in hun nadeel, want buiten dat het een paar uur later plaatsvindt vindt het in dezelfde situatie plaatst dan wanneer het wel gewoon gespeeld zou worden op de initieel geplande dag) vindt de club dat het niet kan en dat hun spelers het niet (aan) kunnen.

Buiten dat vind ik dat de clubs hier niets in te verwijten valt, maar wel de organisator (KNVB) en het stadsbestuur Rotterdam.
Uitzonderlijk? Ja. Onvoorzien? Nee, en daar gaat het om in de regelementen.

KNVB en de driehoek hebben continue overleggen, het is al wel even duidelijk dat Feyenoord (als ze in de finale kwamen) thuis zouden spelen. Dan hadden ze daar allang met de burgemeester over kunnen hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 21-05-2021 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Als analist mis ik gewoon 1 belangrijk punt bij de KNVB/Feyenoord: scenario denken. Als je serieus pas afgelopen week verrast wordt door deze omstandigheid dan doe je als professionele organisatie iets echt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Qu3st schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:57:
[...]

Uitzonderlijk? Ja. Onvoorzien? Nee, en daar gaat het om in de regelementen.
Zie mijn laatste reactie op een ander in dit topic. Lijkt vooral uit te komen op definitie van 'wat is onvoorzien':
- Je kunt het niet hebben voor zien
- Je hebt het niet voorzien.

Beiden zijn vanuit het standpunt van de KNVB onvoorziene omstandigheden ;)
Han schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:58:
Als analist mis ik gewoon 1 belangrijk punt bij de KNVB/Feyenoord: scenario denken. Als je serieus pas afgelopen week verrast wordt door deze omstandigheid dan doe je als professionele organisatie iets echt niet goed.
Als je van Feyenoord: De stad Rotterdam maakt, ben ik het met je eens. Die had eerder duidelijkheid moeten geven, en niet wachten tot het een feit was, om te zeggen 'dit kan niet'.
Simpel gesteld:
FEyenoord speelt in opdracht en in planning van de KVNB, je verwart de uitvoerder met de beleidsmaker en planner in deze.
BoB_HenK schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:59:
[...]

[...]

Struisvogelen dus :/ Met je kop in het zand zie je nooit wat er om je heen gebeurd.
Dat klopt, maar dat zeg ik ook steeds: KNVB en Rotterdam falen hierin keihard, door niet vooruit te kijken naar 'wat als'. Daarbij was ook aangegeven door de politie dat ze beide evenementen prima kunnen handelen (vooral ook omdat Songfestival eigenlijk altijd een vrij risicoloze bedoening is). Dat de burgemeester dan toch anders beslist, dat kan maar dat is dan toch wel echt onvoorzien.

[ Voor 64% gewijzigd door jbdeiman op 21-05-2021 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:14
Ankona schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:50:
[...]

Voor zover is dat ook precies wat de knvb elk jaar doet. Zij stellen hun voorlopige kalender op en leggen dat voor aan de burgemeesters. Dat Aboutaleb dan zit te slapen is niet de schuld van de knvb.
Ik leer net van @Verwijderd dat de KNVB maandag pas 'bekend' was met dit feit. KNVB struisvogelt dus lekker en doet alsof iedereen behalve zijzelf gek zijn. Men houdt de boel voor de gek terwijl ze dondersgoed doorhebben dat ze niet juist zitten, blijkt ook wel aan het enorme gestuntel (gelieg?) van de advocaat van de bond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
jbdeiman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:58:
[...]

Zie mijn laatste reactie op een ander in dit topic. Lijkt vooral uit te komen op definitie van 'wat is onvoorzien':

Struisvogelen dus :/ Met je kop in het zand zie je nooit wat er om je heen gebeurd.

[ Voor 26% gewijzigd door BoB_HenK op 21-05-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Mag je ook meenemen dat de politie (formeel of informeel dat weet ik niet) recent nog aangegeven heeft dat die twee evenementen samen geen probleem voor zou zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

jbdeiman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:58:
[...]

Vanuit de standpunt KNVB? Ja. Want makkelijk dat zo te gooien.
Vanuit de standpunt FC Utrecht? Nee.

En daar mag dus de rechter een oordeel over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:26
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom ze deze finale niet al tijden geleden op zondag gepland hebben. Waarom precies plannen op de enige dag in mei dat er een groot evenement in Nederland georganiseerd wordt? Waarom moest het per se op zaterdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BoB_HenK schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:58:
[...]

Ik leer net van @Verwijderd dat de KNVB maandag pas 'bekend' was met dit feit. KNVB struisvogelt dus lekker en doet alsof iedereen behalve zijzelf gek zijn. Men houdt de boel voor de gek terwijl ze dondersgoed doorhebben dat ze niet juist zitten, blijkt ook wel aan het enorme gestuntel (gelieg?) van de advocaat van de bond.
Nee ik zeg dat ik hetzelfde dacht te horen als jou ;) Namelijk dat de gemeente Rotterdam dit wel had doorgegeven bij het opstellen van speelkalender of in ieder geval eerder dan pas geleden. Maar er was niet bekend waar er gespeeld zou worden dus er werd niet op gehandeld door de KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ik ben benieuwd hoe dit trouwens voor Aboutaleb uitpakt als de rechter een oordeel velt waardoor Feyenoord reglementair verliest. Lekker als je dat op je naam hebt als burgemeester der Rotterdammers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
"Het gaat om de gemeenschap en de impact die het heeft".

Een fucking 16 uur... Wat een drama queen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

dr.lowtune schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:03:
Ik ben benieuwd hoe dit trouwens voor Aboutaleb uitpakt als de rechter een oordeel velt waardoor Feyenoord reglementair verliest. Lekker als je dat op je naam hebt als burgemeester der Rotterdammers
Dan wijst Aboutaleb naar de regels van de KNVB waar Feyenoord ook mee akkoord is gegaan, dit is niet zijn schuld als dit zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Qu3st schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:00:
[...]

Vanuit de standpunt KNVB? Ja. Want makkelijk dat zo te gooien.
Vanuit de standpunt FC Utrecht? Nee.

En daar mag dus de rechter een oordeel over geven.
Dat ben ik met je eens, dat is aan de rechter, maar ik zeg ook alleen dat voor beide kanten wat te zeggen is. In deze zijn er alleen maar verliezers (de clubs/ spelers), waarbij mensen (nog) meer voor/ tegen bepaalde clubs zijn en dat allemaal door gestuntel van de organisator (KNVB) en de overheid (gemeente Rotterdam).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:11
Wat een zwaktebod van Utrecht. Zelf de weg via de rechter zoeken en nu klagen dat er vooral advocaten aan het woord zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

jbdeiman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:05:
[...]

Dat ben ik met je eens, dat is aan de rechter, maar ik zeg ook alleen dat voor beide kanten wat te zeggen is. In deze zijn er alleen maar verliezers (de clubs/ spelers), waarbij mensen (nog) meer voor/ tegen bepaalde clubs zijn en dat allemaal door gestuntel van de organisator (KNVB) en de overheid (gemeente Rotterdam).
Gestuntel is het zeker, maar wel leuk om er naar te kijken met de popcorn erbij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
toolkist schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:04:
"Het gaat om de gemeenschap en de impact die het heeft".

Een fucking 16 uur... Wat een drama queen zeg
geen drama queen
Hij zegt alleen; We spreken na ervaring vorig jaar betere regels op
en nu komen die niet goed uit en veranderen we ze weer.

Ik vind hem de enige die serieus wat goeds zegt
Want die advocaten lullen maar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
dr.lowtune schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:03:
Dan moet het liedjesfeestje om veiligheidsredenen afgelast worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Qu3st schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:05:
[...]

Dan wijst Aboutaleb naar de regels van de KNVB waar Feyenoord ook mee akkoord is gegaan, dit is niet zijn schuld als dit zou gebeuren.
Aboutaleb ligt al niet lekker bij een groot deel van het legioen, mocht dit niet doorgaan, ben ik heel benieuwd naar dit weekend.

"Utrecht wil spelen!!" _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Qu3st schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:05:
[...]

Ik denk niet dat Henkie uit de haven daar zo over denkt.

Als ik die algemeen directeur zo hoor, met hun tere gemeenschap, dan moeten ze misschien maar FC Sneeuwvlok gaan heten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincent Dave
Een ding is zeker, FC Utrecht en Feyenoord verdienen elkaar met deze schertsvertoning.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

remco112 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:06:
[...]

Aboutaleb ligt al niet lekker bij een groot deel van het legioen, mocht dit niet doorgaan, ben ik heel benieuwd naar dit weekend.

"Utrecht wil spelen!!" _O-
Ze mogen beste Femke lenen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Qu3st schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:08:
[...]

Ze mogen beste Femke lenen hoor :+
Ik vind Aboutaleb een hele geschikte burgemeester, op twee punten na: voetbal en uitgaan. Beide ziet hij het liefste kapot gaan, heb ik zo'n idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

remco112 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:09:
[...]

Ik vind Aboutaleb een hele geschikte burgemeester, op twee punten na: voetbal en uitgaan. Beide ziet hij het liefste kapot gaan, heb ik zo'n idee.
In alle punten beter en sterker dan Femke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
remco112 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:09:
[...]

Vanaf zijn aanstelling was al bekend dat hij groot voetballiefhebber is. Maar ja, hij komt niet uit Rotterdam.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Vincent Dave schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:08:
Een ding is zeker, FC Utrecht en Feyenoord verdienen elkaar met deze schertsvertoning.
En de KNVB is de 3e nar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Joris van Benthem ijzersterk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat de voorzieningenrechter hier het geduld voor heeft, alles is al drie keer gezegd inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrinsPils
remco112 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:15:
Joris van Benthem ijzersterk! _/-\o_
Is ook echt de enige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Ik hoop dat die wedstrijd gespeeld wordt. Maar de KNVB liegt waar ze bij zitten joh.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
PolarBear schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:17:
Dat de voorzieningenrechter hier het geduld voor heeft, alles is al drie keer gezegd inmiddels.
Word er ook een beetje simpel van. Dat van Utrecht dat zij wel hun Algemeen Directeur hebben meegenomen. Wat moet je met die informatie? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
remco112 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:19:
[...]

Word er ook een beetje simpel van. Dat van Utrecht dat zij wel hun Algemeen Directeur hebben meegenomen. Wat moet je met die informatie? |:(
De beste uitkomst zou zijn als de voorzieningenrechter gewoon Sparta en Groningen aanwijst als finalisten. Feyenoord en Utrecht verliezen allebei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
PolarBear schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:21:
[...]

De beste uitkomst zou zijn als de voorzieningenrechter gewoon Sparta en Groningen aanwijst als finalisten. Feyenoord en Utrecht verliezen allebei.
En dan zaterdag spelen op het Kasteel. Als je toch alles omdraait, ook dat.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Ankona schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:22:
[...]

Ajax gedegradeerd, ADO kampioen!!! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
remco112 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:24:
[...]

Ajax gedegradeerd, ADO kampioen!!! :D
Emmen naar de MickeyMouseCup

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

De grap is dat die lui van Utrecht zeiden:

Rotterdam kon er vanuit gaan dat de finale daar gespeeld ging worden. Als sparta had gewonnen van Feyenoord, moesten ze NAAR Utrecht toe.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:22:
[...]

Nee in Utrecht ligt lekker tussen Rotterdam en Groningen in ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PrinsPils
Volgt er zo direct een uitspraak, of gaat daar ook weer tijd overheen?

Moet morgenochtend wel m’n sneltest halen voor de wedstrijd zondag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
PrinsPils schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:28:

volgende week?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
PrinsPils schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:28:

Grote kans dat de rechter of direct of later vanavond uitsprak doet. Het kort geding heeft niet heel veel zin als er langer gewacht wordt op de uitspraak. Het is overigens een voorlopige uitspraak, als nu FC Utrecht gelijk krijgt kan er nog een bodemprocedure gestart worden. Dan kan de uitspraak weer anders uitvallen. Duurt wel veel langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
Uitspraak vanavond om 19:30. Ik ben benieuwd :)

[ Voor 12% gewijzigd door BoB_HenK op 21-05-2021 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

BoB_HenK schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:09:
Uitspraak vanavond om 19:30. Ik ben benieuwd :)
Ik denk dat de uitspraak weinig verrassend zal zijn; op basis van de slot pleidooien neig ik naar het handhaven van de verplaatsing. Ik kan mij niet voorstellen, mede vanwege de belangenafweging, dat de rechter in het voordeel van Utrecht zal oordelen. Al ben ik persoonlijk het wel eens met FC Utrecht en hekel ik het 1-2’tje tussen de KNVB en Feyenoord in deze zaak. Maar uiteindelijk dient de deelname aan Europees voetbal beslist te worden op het veld en niet in de rechtbank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:45

On_E

Housemusic

Qu3st schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:12:
[...]

En de KNVB is de 3e nar
De Hofnar bedoel je.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
Het zijn toevalligerwijs twee organisaties die het woord professioneel heel erg verborgen weten te houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Zijn jullie ook zo zenuwachtig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wordt het nog uitgezonden? Via de eerdere link is niks te zien en het zou om 19:30 uur beginnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Han schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:36:
Wordt het nog uitgezonden? Via de eerdere link is niks te zien en het zou om 19:30 uur beginnen
Blessuretijd in het overleg tussen de rechters denk ik.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Je kan het hier volgen:
https://streams.nfgd.nl/kort-geding-fc-utrecht-knvb/

Ze zijn nog niet begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
DoeEensGek schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:19:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig. :+
Eerlijk? Ja! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Stelletje ambtenaren daar! 19:30 uur is 19:30 uur :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Han schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:46:
[...]

Stelletje ambtenaren daar! 19:30 uur is 19:30 uur :+
Hiermee laat de rechter blijken hoe flexibel een vooraf bepaalde tijd geïnterpreteerd kan worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

we gaan beginnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ankona schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:50:
Hiermee laat de rechter blijken hoe flexibel een vooraf bepaalde tijd geïnterpreteerd kan worden.
Ze hebben gewacht totdat de nationale garde in Rotterdam is gearriveerd aangezien Utrecht gelijk gaat krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Bondig zei ze toch? Kom op, een ja of nee is voldoende, de rest lezen we wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

KNVB krijgt gelijk!......maar toch even de rest afwachten..

[ Voor 51% gewijzigd door dr.lowtune op 21-05-2021 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Klaar… zondag spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
TL;DL: KNVB heeft redelijk gehandeld.

per aspera ad astra

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• remco112
Ja! Terecht! (vind ik)

Nu hopen dat de KVNB hier lering uit trekt!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Dat wordt morgenochtend in een kale bus naar Rotterdam rijden, want ze mogen nog even 5k ophoesten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
Idd hopen dat de KNVB hier een keer van leert
Want 2 jaar op rij zo'n tering zooi er van maken is wel heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 11:16
Krijg een deja vu van de bekerfinale van 1991.

Een gang naar de rechter ten nadele van Feyenoord heeft doorgaans weinig zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Togi schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:06:
Dat is triest interdaad. En het is triest voor FCU dat het hen 2x op rij overkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het is natuurlijk ook wel heel kinderachtig van Utrecht. Staan die even lekker voor aap zeg. En terecht

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als Feyenoord regelementair had verloren, hadden de supporters Zeist bestormd, had de KNVB voor ze geklapt en ze toch het ticket gegeven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Ja echt hè, Ze moeten gewoon zorgen dat het zwart wit is in plaats van grijs gebied creëren met de regels.
En zorgen dat ze proactief gaan handelen in plaats van reageren. Veel handiger.
Ik weet ook zeker dat wanneer de KNVB proactief was geweest en voordat de play-offs begonnen dit had geregeld dat er niet aan de hand was geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dr.lowtune schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:04:
Dat wordt morgenochtend in een kale bus naar Rotterdam rijden, want ze mogen nog even 5k ophoesten.
En ze maken al zoveel verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Utrecht krijgt terecht de deksel op de neus.

Maar goed, voetballend geef ik heb zeker meer kans dan Feyenoord op dit moment, dus geen tijd voor teveel vingerwijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat ik nog niet mee gekregen heb en ik ook in het nieuws niet echt terug kan vinden is waarom Utrecht überhaupt niet op zondag wilde. Was daar een specifieke reden voor of was het echt niet meer dan principieel doen dat men zich blind aan de planning moet houden?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
PWM schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:47:
Utrecht krijgt terecht de deksel op de neus.

Maar goed, voetballend geef ik heb zeker meer kans dan Feyenoord op dit moment, dus geen tijd voor teveel vingerwijzing.
Terecht vind ik het niet
Ik snap gewoon niet hoe Feyenoord en de KNVB zo hebben zitten slapen.
De clubs hebben volgens mij wekelijks contact met hun lokale 3 hoek waarom is er nooit ergens een belletje gaan rinkelen dat dit zaterdag niet kon. En hebben ze dit niet eerder gecommuniceerd.
En ook de KNVB natuurlijk want op het moment dat je een planning maakt moet er toch wel ergens een lampje gaan branden dat je een finale planned op het zelfde moment als 1 van de grootste evenementen van Europa.
Ik vind dat de KNVB en Feyenoord echt in gebreke zijn gebleven

maar vind het wel mooi dat het gewoon op het veld uitgevochten wordt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Gonadan schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:58:
Wat ik nog niet mee gekregen heb en ik ook in het nieuws niet echt terug kan vinden is waarom Utrecht überhaupt niet op zondag wilde. Was daar een specifieke reden voor of was het echt niet meer dan principieel doen dat men zich blind aan de planning moet houden?
Omdat de spelers al hun vakanties hadden gepland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Echt alleen principe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
In de regels stond dat het op zaterdag plaats moest vinden en dat uitstel niet mogelijk was
De hoog geclaseerde thuis speelt en als dat niet mocht moest het op neutraal terrein
als dat niet geregeld kon worden dan winst van uitspelende club

Alleen nu verplaatste ze hem naar zondag

Met de geschiedenis van vorig jaar in het achterhoofd (waar de KNVB niet flexibel wilde zijn mbt regels) vond Utrecht dat ze nu ook aan de regels moesten houden

Dus was idd meer een principe kwestie om de regeltjes en om aan te tonen dat ze er gewoon (weer) een zooitje van maken in Zeist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
remco112 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:02:
[...]

Omdat de spelers al hun vakanties hadden gepland :+
Ik weet toevallig dat dit echt zo is.
Ik weet niet hoe jij zou reageren als je op vrijdag hoort van je baas dat je maandag moet komen werken terwijl je op zaterdag zou vertrekken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:35
Togi schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:59:
[...]

Terecht vind ik het niet
Ik snap gewoon niet hoe Feyenoord en de KNVB zo hebben zitten slapen.
De clubs hebben volgens mij wekelijks contact met hun lokale 3 hoek waarom is er nooit ergens een belletje gaan rinkelen dat dit zaterdag niet kon. En hebben ze dit niet eerder gecommuniceerd.
En ook de KNVB natuurlijk want op het moment dat je een planning maakt moet er toch wel ergens een lampje gaan branden dat je een finale planned op het zelfde moment als 1 van de grootste evenementen van Europa.
Ik vind dat de KNVB en Feyenoord echt in gebreke zijn gebleven

maar vind het wel mooi dat het gewoon op het veld uitgevochten wordt
Misschien was het normaal gesproken ook helemaal geen issue, maarja er waren vorige week natuurlijk nog wat pannenkoeken die de Kuip moesten enteren ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dus plat gezegd had het volgens de regels op neutraal terrein plaats moeten vinden? Dan kan ik mij voorstellen dat Utrecht zich wat benadeeld voelt, maar dat is wel spijkers op laag water zoeken. Want in principe wordt er dus gewoon bij Feyenoord gespeeld en is neutraal terrein al een B-keuze. Beetje flauw allemaal.

Al juich ik elk statement tegen dat incompetente zootje van de KNVB toe.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Wordt makkelijk zondag. 11 tegen 5 ofzo denk ik. Merendeel is al met vakantie van utrecht dus tja. Als ze er wel allemaal zijn hebben ze gelogen vanmiddag tegen dd rechter...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remco112
daveytje schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:11:
Wordt makkelijk zondag. 11 tegen 5 ofzo denk ik. Merendeel is al met vakantie van utrecht dus tja. Als ze er wel allemaal zijn hebben ze gelogen vanmiddag tegen dd rechter...
Ik zie Elia er wel voor aan om zondagochtend het vliegtuig naar Ibiza te pakken. Niet dat je daar wat aan mist....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
daveytje schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:11:
Nee vakanties worden ingetrokken en de spelers declareren de kosten bij de clubwaardoor het nu nog een duurder geintje wordt voor FCU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Togi schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:13:
[...]

Nee vakanties worden ingetrokken en de spelers declareren de kosten bij de clubwaardoor het nu nog een duurder geintje wordt voor FCU ;)
Gaan ze een dag later... merendeel is toch nog oranje..

Ze hadden kosten kunnen besparen maar zijn nu alsnog ruim 3200 en dan hun eigen kosten nog van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
remco112 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:12:
[...]

Ik zie Elia er wel voor aan om zondagochtend het vliegtuig naar Ibiza te pakken. Niet dat je daar wat aan mist....
Zouden ze spijt hebben van de transfer? Ik gok dat hij qua salaris toch wel in de top zit van Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Deadsy schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:19:
[...]

Zouden ze spijt hebben van de transfer? Ik gok dat hij qua salaris toch wel in de top zit van Utrecht
Lijkt mij wel. Naast dat het een jongen die altijd voor gezeur en problemen zorgt (en daar zelf nooit verantwoordelijk voor denkt te zijn) is het voetbaltechnisch al helemaal om te huilen. 903 minuten gespeeld, 2 doelpunten en welgeteld 1 assist dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
FC Uterecht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:07
Togi schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:13:
[...]

Ik neem aan dat die kosten worden verhaalt op de KNVB, blijkbaar is het allemaal maar uitzonderlijk, dat er al een jaar lang een evenement gepland stond morgen, dus dan zal de KNVB in deze uitzonderlijke situatie de kosten wel dragen :+

Echt zum kotsen dat de KNVB hier op deze manier onderuit komt. Er staat heel duidelijk in het regelement wat er moet gebeuren, FC Utrecht wil dat die regels gevolgd worden en worden daar nu voor gestraft?

Ik hou van een goeie pot voetbal hoor, maar waarom hebben we nog regels als er blijkbaar maar 1 regel is: Wij zijn de KNVB en we doen toch wel wat we willen.

Edit: Als men blijkbaar heel graag wil dat er gevoetbald wordt kan er toch hetzelfde als vorig jaar worden gedaan? FC Utrecht wint reglementair omdat de KNVB en Feyenoord hun zaakjes niet op orde hebben, maar zondag spelen die wedstrijd nog wel. Iedereen tevreden lijkt me?

[ Voor 13% gewijzigd door ElPaco op 21-05-2021 22:19 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:35
ElPaco schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:11:
[...]

Ik neem aan dat die kosten worden verhaalt op de KNVB, blijkbaar is het allemaal maar uitzonderlijk, dat er al een jaar lang een evenement gepland stond morgen, dus dan zal de KNVB in deze uitzonderlijke situatie de kosten wel dragen :+

Echt zum kotsen dat de KNVB hier op deze manier onderuit komt. Er staat heel duidelijk in het regelement wat er moet gebeuren, FC Utrecht wil dat die regels gevolgd worden en worden daar nu voor gestraft?

Ik hou van een goeie pot voetbal hoor, maar waarom hebben we nog regels als er blijkbaar maar 1 regel is: Wij zijn de KNVB en we doen toch wel wat we willen.
Waar wordt Utrecht gestraft :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:07
Martinusz schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:19:
[...]

Waar wordt Utrecht gestraft :?
Ok, verkeerd verwoord, belachelijk gemaakt en uitgelachen hier.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:26
Nu hopen op een 0-3 morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Daar zou ik minder moeite mee hebben dan met een andere uitspraak....(en het zou voor Feyenoord misschien ook wel goed zijn)
Pagina: 1 ... 83 ... 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken