ondering de ED ontzettend spannend trouwens.
Sparta is de club van Rotterdam.
Daar kunnen we Pec en Feyenoord voor bedankenjaapstobbe schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:32:
ondering de ED ontzettend spannend trouwens.
En ook mijn screenshot. Het was buitenspel van Bozenik. Dus geen hands van Alvarez, want had afgefloten moeten worden.PrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:29:
[...]
Vooruit dan, een gifje kunnen vinden.
https://twitter.com/Judas...91385968087797765/photo/1
Volgens mij vertaalt die screenshot het dus prima.
Ik vind dit hands en dus een rode kaart.PrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:29:
[...]
Tenzij Boženík buitenspel staat, want hij krijgt de bal van Linssen.
Als PSV wint van Willem II dan gaan we twee spannende speelrondes tegen moet onderin de Eredivisie.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Doen ze niet, wordt gewoon 1-1Gynnad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:44:
Als PSV wint van Willem II (...)
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 09-05-2021 16:45 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wauw dat valt me toch tegen van onze Rotterdamse vrienden.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik kan natuurlijk heel kinderachtig reageren en zeggen dat je screenshot niet het moment van de bal spelen laat zien (verre van zelfs), maar goed. Misschien was het buitenspel. De discussie hier ging over bovenarm of schouder, rood of niet. Ik vind dat op basis van de beelden. Ik heb geen beelden gezien waaruit buitenspel blijkt.Terranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:34:
[...]
En ook mijn screenshot. Het was buitenspel van Bozenik. Dus geen hands van Alvarez, want had afgefloten moeten worden.
Ik was dus echt zo scheel als een otter, arm langs z'n zijPrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:29:
[...]

Mea culpa
Hij komt op zijn schouder toch?strafschop schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:34:
[...]
Ik vind dit hands en dus een rode kaart.
Tenzij Boženík buitenspel staat, want hij krijgt de bal van Linssen.
No problem! Ik ben hier om oa hierover te discussiëren, niks leuker dan ouwehoeren over voetbal. Top dat je dan zo reageert, vind het vooral jammer hoe er door een aantal op gedoken wordt alsof je vanuit clubvoorkeur beelden manipuleert.toolkist schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:46:
[...]
Ik was dus echt zo scheel als een otter, arm langs z'n zij![]()
Mea culpa
De marteling dat PSV heet begint ook weer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"BDSM-club PSV is één van de grootste sadomasochistische verenigingen in Zuid-Nederland. De fanleden worden gemarteld met glas van kapotte gloeilampen, de smaak van Senseo en het spel van PSV."carpebios schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:50:
De marteling dat PSV heet begint ook weer.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zouden die martelcontainers die ze hier vorig jaar in Brabant vonden daar ook voor gebruikt worden? Alhoewel, niemand kan zó inhumaan zijn toch?
Dan liever de gifbeker van Feyenoord leegdrinken met een rietje.
Die gifbeker zit rechtstreeks aangesloten op de Maas, succes!Superkiwi schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:59:
Zouden die martelcontainers die ze hier vorig jaar in Brabant vonden daar ook voor gebruikt worden? Alhoewel, niemand kan zó inhumaan zijn toch?
(Love you Feyenoord)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb hem uitgezet. Wat een bagger wedstrijd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En Malen scoort ... Kom maar terug!carpebios schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:04:
Ik heb hem uitgezet. Wat een bagger wedstrijd.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bam!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
PrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:29:
[...]
https://streamable.com/yr3wyd
Voor wat het nog toedoet met de discussie. Maar hierbij complete video.
Leo Driessen ... Alleen hij had Feyenoord - Ajax van vandaag nog slechter kunnen maken.
Ajax eerde vandaag het kampioenschap van Inter?DoeEensGek schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:17:
[...]
[Streamable]https://streamable.com/yr3wyd
Voor wat het nog toedoet met de discussie. Maar hierbij complete video.
Ziet er wel beter uit de shirtjes van Inter met dat zig-zag/profiel patroon
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Weet niet of het eigenlijk in randzaken hoort, maar er is inmiddels een matchfixing onderzoek gestart naar een Eredivisie speler die mogelijk opzettelijk een gele kaart heeft gepakt. Hierna heeft een gokker, die gemeenschappelijke vrienden heeft en in de buurt woont, 13k gewonnen op een 3k inzet.
https://nos.nl/artikel/23...rt-politie-doet-onderzoek
Edit: Sorry, zie nu net dat het daar al is gepost. Mods, deze mag dus weg
https://nos.nl/artikel/23...rt-politie-doet-onderzoek
Edit: Sorry, zie nu net dat het daar al is gepost. Mods, deze mag dus weg
[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 09-05-2021 17:25 ]
Malen scoort. Dat is een zin die ik niet verwachtte vandaag!
Hoe mist die die kopbal nu weer! Hahaha
Voor het leven!!toolkist schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:00:
Kanonnen je zou maar Feyenoord supporter zijn (en nee dit is absoluut geen troll). Dit hou je toch niet voor mogelijk?
Hoe kut het ook gaat.
BAM bam!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Geen idee wie het was, maar der liep één psv'er continu buitenspel bij dat doelpunt. Geluk voor hem dat hij geen bal kreeg.
Ik blijf het twijfelachtig vinden maar omdat hij zijn arm uitsteekt vind ik het wel terecht om te geven. Had hij zijn arm naast zijn lichaam hangend gehouden dan zou ik hem niet gegeven hebben.PrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:29:
[...]
Bij psv moet je 1 ding kunnen als spits. Recht op de keeper schieten.
Tot dusver Pratto. (aldus het AD.)Einde seizoen voor Lucas Pratto na voetbreuk in Klassieker
Het teleurstellende verblijf van Lucas Pratto bij Feyenoord krijgt een dramatisch einde. De Argentijnse spits, die tegen Ajax als invaller binnen de lijnen kwam, heeft een voetbreuk opgelopen en gaat vandaag nog onder het mes.
Sportredactie 09-05-21, 18:11 Laatste update: 18:14
Dat meldt Feyenoord via de eigen clubkanalen. De enkel van de 32-jarige spits klapte in een duel met Davy Klaassen dubbel, waardoor hij met pijn op het gezicht van het veld moest worden gedragen. ESPN besloot de herhaling niet uit te zenden omdat de beelden ‘te schokkend waren.’ Pratto komt dit seizoen niet meer in actie.
Pratto kwam afgelopen januari op huurbasis over van River Plate, maar kon niet overtuigen. De Argentijn begon zijn avontuur in Rotterdam nog als basisspeler, maar kwam de afgelopen weken nog nauwelijks aan bod. In totaal staat de teller op zeven optredens. Daarin was hij bij nul doelpunten betrokken. Pratto mocht van trainer Dick Advocaat eerder terugkeren naar zijn geboorteland, maar Pratto wilde het seizoen in Nederland afmaken.
Edit: Blijkbaar heeft Linssen maar één strafschop genomen in zijn carrière en is die gestopt. Geen wonder dat die hem dus niet nam.
[ Voor 4% gewijzigd door Maarten_E op 09-05-2021 18:17 ]
Echt heel zielig voor hem. Wat zal hij spijt hebben dat hij gekomen is zeg.Maarten_E schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:15:
[...]
Tot dusver Pratto. (aldus het AD.)
Edit: Blijkbaar heeft Linssen maar één strafschop genomen in zijn carrière en is die gestopt. Geen wonder dat die hem dus niet nam.
Fer wil ik liever nooit meer in een Feyenoord-shirt zien, die is zó afgegleden.
Wie heeft hem eigenlijk gehaald?remco112 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:24:
[...]
Echt heel zielig voor hem. Wat zal hij spijt hebben dat hij gekomen is zeg.
Fer wil ik liever nooit meer in een Feyenoord-shirt zien, die is zó afgegleden.
Pratto? Arnesen. Met instemming van Advocaat (en er vervolgens amper gebruik van maakt

Heeft toch aardig wat wedstrijden dit seizoen.remco112 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:28:
[...]
Pratto? Arnesen. Met instemming van Advocaat (en er vervolgens amper gebruik van maakt)
260 minuten in 8 potjes zie ik, geen goals of assists en 2 gele kaarten. Een vrij 'ongelukkige' transfer netjes uitgedrukt
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 09-05-2021 18:32 ]
Ah ik snap hem al, ik bedoelde FerVos schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:32:
[...]
260 minuten in 8 potjes zie ik, geen goals of assists en 2 gele kaarten. Een vrij 'ongelukkige' transfer netjes uitgedrukt
Fer zijn statistieken dit seizen:
26 wedstrijden. 1968 minuten
0 goals
0 assists
Daar kom je niet fer mee.remco112 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:37:
[...]
0 goals
0 assists
Vond hem toen ze hem haalden al niet goed genoeg, maar geen andere opties.remco112 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:37:
[...]
0 goals
0 assists
Denk dat Feyenoord nog wel een tijdje in de hoek zal zitten waar ze spelers halen die niet goed genoeg zijn maar die toch gehaald worden puur omdat ze geen andere opties hebben.
Pratto, dat geld hadden ze ook aan mij kunnen geven. Denk dat ik zelfs nog gezelliger ben in de kleedkamer.
Tijd voor een transFerremco112 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:37:
[...]
0 goals
0 assists
Willem 2 wel een record vandaag. Sinds OPTA statistieken bijhoudt (seizoen 2011/2012) is het nog niet voorgekomen dat een ploeg 0 schoten op doel en 0 schoten had. Willem 2 gaat er nu met die eer vandoor.
Moet je nagaan hoe dominant PSV speelt!!!ElPaco schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:42:
Willem 2 wel een record vandaag. Sinds OPTA statistieken bijhoudt (seizoen 2011/2012) is het nog niet voorgekomen dat een ploeg 0 schoten op doel en 0 schoten had. Willem 2 gaat er nu met die eer vandoor.
Ze speelden als Willem 2 ipv Willem 11.ElPaco schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:44:
[...]
Nou ja, deze wedstrijd domineerde ze wel, maar dat had meer met Willem 2 dan met PSV te maken.
Yep, saaie wedstrijd, maar blij dat ze hebben gewonnen. Hopen dat AZ punten verspeelt tegen Groningen, dat zou alles wel wat relaxter maken (als PSV zelf wint tegen PEC). Maar goed, zal allemaal wel goedkomen.ElPaco schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:44:
[...]
Nou ja, deze wedstrijd domineerde ze wel, maar dat had meer met Willem 2 dan met PSV te maken.
Als ik hem zie lopen dan oogt hij totaal niet fit en sjokt uitgeblust rond. Daardoor is hij traag en mislukt praktisch alles wat hij aanraakt. Ik reken dit de staf van Feyenoord aan dat ze hem niet fit hebben gekregen. Prato idem, er zijn legio amateur spelers die fitter ogen dan deze gozer en dan hebben we het maar niet over zijn gewicht. Die blessure is niet opzichzelfstaand, die zie je van mijlenver aankomen.remco112 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:37:
[...]
0 goals
0 assists
Er is echt iets goed mis daar bij Feyenoord

Wat is er mis dan?Miki schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:49:
[...]
Als ik hem zie lopen dan oogt hij totaal niet fit en sjokt uitgeblust rond. Daardoor is hij traag en mislukt praktisch alles wat hij aanraakt. Ik reken dit de staf van Feyenoord aan dat ze hem niet fit hebben gekregen. Prato idem, er zijn legio amateur spelers die fitter ogen dan deze gozer en dan hebben we het maar niet over zijn gewicht. Die blessure is niet opzichzelfstaand, die zie je van mijlenver aankomen.
Er is echt iets goed mis daar bij FeyenoordOngelofelijk zonde van zo’n historisch mooie club en dat zeg ik als Amsterdammer.
Want zodra er weer 3x op rij gewonnen wordt is het altijd standaard weer hosanna in de hoge.
Doorpakken gebeurt niet, er wordt geld weggegooid aan een speler als Pratto, alles wat waarde heeft speelt niet, jeugd krijgt amper of geen kans, Bozenik wordt standaar d als een nietskunner weggezet en niemand maar dan ook echt niemand grijpt in!
En Advocaat zit er nog en het zal allemaal wel want crisismanager, historie en dit en dat blabla. Ze vinden het wel welletjes volgens mij want anders was er echt al keihard ingegrepen.
Ik snap je initiële reactie niet maar ik ben het verder wel met je eensTyphone schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:59:
[...]
Wat is er mis dan?
Want zodra er weer 3x op rij gewonnen wordt is het altijd standaard weer hosanna in de hoge.
Doorpakken gebeurt niet, er wordt geld weggegooid aan een speler als Pratto, alles wat waarde heeft speelt niet, jeugd krijgt amper of geen kans, Bozenik wordt standaar d als een nietskunner weggezet en niemand maar dan ook echt niemand grijpt in!
En Advocaat zit er nog en het zal allemaal wel want crisismanager, historie en dit en dat blabla. Ze vinden het wel welletjes volgens mij want anders was er echt al keihard ingegrepen.
Robben doet het idd echt puur voor de lol, waarom naar de amateurs als je ook bij FC Groningen kan afbouwen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
FactsVos schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:06:
[...]
Die van Inter is mooi, deze van Ajax lelijk.
Vind ik

Die van Feijenoord vinden ook alles mooi als het maar groen is

Nog een inspiratiebron:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/62btSEHwckzJRILvPi6Dvxxi.jpg?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 09-05-2021 22:57 ]
Ga je nu zeggen dat fc Groningen minder is dan Bayern München?Bossie schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:38:
Robben doet het idd echt puur voor de lol, waarom naar de amateurs als je ook bij FC Groningen kan afbouwen
Zeer grappig vanmiddag
Volgens mij is 't al een paar jaar geen hosanna meer bij Feyenoord, ook na een paar overwinningen niet. Dat is het probleem niet.Typhone schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:59:
[...]
Arnesen is best goed bezig om de boel op te schudden. Hij is heel erg bezig geweest met de onder 21, heeft scouts ontslagen en met Slot heeft hij in elk geval gebroken met de traditie om een coach aan te stellen die "goed bij Feyenoord zou passen".Doorpakken gebeurt niet, er wordt geld weggegooid aan een speler als Pratto, alles wat waarde heeft speelt niet, jeugd krijgt amper of geen kans, Bozenik wordt standaar d als een nietskunner weggezet en niemand maar dan ook echt niemand grijpt in!
Maar kennelijk heeft ook hij niet de mogelijkheden of de ballen gehad om Advocaat ergens dit seizoen een schop naar de uitgang te geven. Want Dick heeft er natuurlijk al maanden met de pet naar gegooid en vooral gekeken naar hoe hij er zelf het beste uitzag in de media. Want oh jee, het zou maar eens aan Advocaat liggen. Dat kon Dick niet hebben.
Het is voor mij onbestaanbaar dat een trainer jonge spelers zoals Bozenik, die waarde vertegenwoordigen, zo in het openbaar afzeikt. Dan denk je niet aan de club. Het helpt een ploeg ook niet als je de kwaliteiten constant in twijfel trekt en klaagt dat Ajax betere spelers kan kopen. Alsof spelers dat zelf niet weten. En dan huurt een TD speciaal voor de zeurende trainer een dikkige spits, is 't weer niet goed. Ondertussen blinkt deze trainer wekelijks uit in laffe wissels.
Nou ja, nog een paar weken en dan maar eens kijken wat een frisse blik kan doen. En dan ook een heel seizoen de kans geven.
Arnesen heeft vooral in jong geinvesteerd. Dat Dick dan ook loopt te zeuren om wat versterkingen voor zijn elftal hoort bij zijn rol. Waar Dick in de fout ging is dat hij constant om een spits vroeg. Die heeft hij uiteindelijk gekregen en toen was Dick stil. Jammer alleen dat het grootste probleem niet het missen van een spits is maar het missen van een goed middenveld. (Toornstra is met kop en schouders de beste maar heeft het niveau dat het minimum zou moeten zijn voor een club als Feyenoord, de rest zit daar dus onder (Fer) of ver onder (de Kokcu, Diemers, Teixera)
Sneu voor Arnesen is dat juist zijn kweekvijver voor de toekomst dit seizoen vooral stil stond en dat die aankopen nu enkel beoordeeld zijn op een niveau waar ze naar toe hadden moeten groeien maar waar ze nog niet hoeven te zijn.
Sneu voor Arnesen is dat juist zijn kweekvijver voor de toekomst dit seizoen vooral stil stond en dat die aankopen nu enkel beoordeeld zijn op een niveau waar ze naar toe hadden moeten groeien maar waar ze nog niet hoeven te zijn.
alles kan off-topic
Lekker overdreven allemaal, hij speelde tegen fuckin Emmen en dan traantjes laten wat een ellende heeft meneer doorgemaakt. Hij kiest er zelf voor om als man van glas als een bejaarde door te blijven voetballen.Terranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:01:
Oeh Robben wil naar het EK
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388146
Kan nooit slechter zijn dan Babel/Promes etc
En dat constante Promes/Babel bashen is ook triest. Die presteren tenminste wat constanter.
Je kan nog zulk goed materiaal hebben, maar als je consequent je spits eruit haalt voor een verdediger terwijl je moet scoren ga je nooit ver komen.Ankona schreef op maandag 10 mei 2021 @ 06:39:
Arnesen heeft vooral in jong geinvesteerd. Dat Dick dan ook loopt te zeuren om wat versterkingen voor zijn elftal hoort bij zijn rol. Waar Dick in de fout ging is dat hij constant om een spits vroeg. Die heeft hij uiteindelijk gekregen en toen was Dick stil. Jammer alleen dat het grootste probleem niet het missen van een spits is maar het missen van een goed middenveld. (Toornstra is met kop en schouders de beste maar heeft het niveau dat het minimum zou moeten zijn voor een club als Feyenoord, de rest zit daar dus onder (Fer) of ver onder (de Kokcu, Diemers, Teixera)
De wedstrijd gisteren is, los van pech, beslist op 2-3 momenten waar Dick gewoon compleet onbegrijpelijk handelde, voor de zoveelste keer. Fer die penalty laten nemen was net zo slechte beslissing als "de wissel", ik snap niet dat er niemand op de bank Dick geen klap voor zn kanis heeft gegeven toen het werd voorgesteld. Zou er iemand in Nederland hebben gedacht toen Fer de bal oppakte dat hij hem binnen zou schieten?
De tweede fout was het niet wisselen van Malacia. Ik zei het al in de rust en ik ben toch niet zo slim? Je weet gewoon dat de ruimtes groot worden en dat Ajax ook opzoek gaat naar die 2e gele kaart, plus dat de scheidsrechter ook onder druk staat en Malacia jong is. Je hebt Haps op de bank zitten die tot voor kort een prima back was, geef hem dan een kans. Het enige wat echt mis kon gaan was dat je zelf ook snel een rode kaart zou pakken, en dat zag je van mijlenver aankomen. Dick deed niets.
Vervolgens besluit Dick om bij een 0-1 achterstand verdedigend te wisselen. Bozenik, die ondanks alles wel weer bewees scherp te zijn voor de het doel, werd gelijk weer geslachtofferd. En dan vinden we het gek dat die jongen zonder vertrouwen speelt? En wat gaat er door een elftal heen bij zo'n wissel? Gelukkig was er geen publiek want anders had je het gefluit er nog eens bovenop gehad. Wat geef je nou voor signaal af aan je eigen ploeg en aan je tegenstander met zo'n wissel?
Dan kan je wel klagen dat ze bij Ajax 100 miljoen euro op de bank hebben zitten, maar dit doet Dick gewoon zelf. Waar was dat excuus toen je er kansloos afging tegen ADO, en blij was met gelijke spelen tegen clubs met veel minder geld? Net als dat Ten Hag ook wel spelers bij zn selectie heeft zitten waar hij het niet in ziet zitten, maar het niet in zn hoofd zal halen om zo'n speler consequent keihard in de media af te branden (sterker nog, die worden door dit beleid zelden met verlies verkocht). De schorsingen van Toornstra en Berghuis staan natuurlijk ook niet los van Dick.
Echt he, dan lees ik Van Hanegem zn column en dan zie ik alleen maar hoeveel vrienden Dick heeft in de media. Is nou echt de conclusie van gisteren dat de spitsen niet goed zijn en niet beter worden? Hoe vaak worden ze opgesteld, hoeveel ballen hebben ze gehad? Bozenik liet wel zien dat hij er stond bij de ene goede bal die hij kreeg, helaas net buitenspel dat is een stukje pech. En dan de sociale media, alsof andere clubs daar geen last van hebben. Bij elke andere club had de trainer volop onder vuur gelegen. Stam is ontslagen na zo'n reeks, en dat begreep iedereen. Stam had tenminste nog het excuus van een niet-fitte en incomplete selectie. Maar als Dick het slecht doet ligt het overal aan behalve aan Dick.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wie een penalty neemt mag niet zoveel uitmaken. Technisch moet elke eerste klasse speler elke ED keeper kansloos kunnen laten. Het is puur de mentale druk die maakt dat ze soms slecht ingeschoten worden (en ja, die van Fer was erg slecht)
Ik snap eigenlijk niet dat Advocaat niet begonnen is met een 5-3-2 opstelling. Juist tegen Ajax wil je de ruimte voor je eigen doel klein houden en hun middenveld op jouw helft erbij hebben. Die verdediging van hun daar kun je dan wel met een snelle uitbraak doorheen rennen.
Ik snap eigenlijk niet dat Advocaat niet begonnen is met een 5-3-2 opstelling. Juist tegen Ajax wil je de ruimte voor je eigen doel klein houden en hun middenveld op jouw helft erbij hebben. Die verdediging van hun daar kun je dan wel met een snelle uitbraak doorheen rennen.
alles kan off-topic
Je kan zien hoe een speler in de wedstrijd zit, hoe hij in een seizoen zit. Hij zat er slecht in en heeft dit seizoen nog 0 goals en 0 assists. Fer van vorig seizoen had ik nog begrepen, maar gisteren zag je hem met zn ziel onder zn arm naar de stip lopen. Het is inderdaad puur mentaal, en daar was Fer de laatste persoon voor. Senesi of 1 van de aanvallers lijkt mij logischer. Linsen en Bozenik zijn types die juist bewijsdrang hebben in plaats van angst om te missen. Het is ook een moment dat een carriere van Bozenik had kunnen maken, letterlijk en figuurlijk een gemiste kans.Ankona schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:29:
Wie een penalty neemt mag niet zoveel uitmaken. Technisch moet elke eerste klasse speler elke ED keeper kansloos kunnen laten. Het is puur de mentale druk die maakt dat ze soms slecht ingeschoten worden (en ja, die van Fer was erg slecht)
Daar ben ik het niet mee eens. In 2 wedstrijden tegen Ajax (en tegen Vitesse en PSV) is juist gebleken dat als je zelf naar voren speelt je het ze lastiger maakt dan als je terug gaat hangen. Je moest ook winnen.Ankona schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:29:
Geef Dick nou vooral niet het idee dat hij nog defensiever moet spelen.
[ Voor 31% gewijzigd door ph4ge op 10-05-2021 09:52 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
@Vos Wat zijn dit voor grappen met Emmen?
En PEC Zwolle verliest van ADO... sjonge jonge het moet niet gekker worden.
En PEC Zwolle verliest van ADO... sjonge jonge het moet niet gekker worden.
Buiten bovenstaande situatie is het toch niet bijzonder uniek dat Nijhuis de regels met regelmaat anders toepast dan de rest van het scheidsrechtersteam? Deze situatie is wellicht overduidelijk maar zelfs op meer punten mag er wat harder ingegrepen worden om meer consistentie te krijgen (en dan niet concluderend dat de stijl van Nijhuis beter of selchter is).'Puur volgens de regel is dit een handsbal', erkende Van Egmond. 'Als je je armen zo hoog houdt, dan kun je niet anders dan fluiten. Ik weet dat Bas heeft meegenomen dat de bal wordt weggekopt, van de goal af. Maar dat staat niet in de regel, dat is dus geen overweging die kan worden meegenomen. De regel is helder. Dit moet een strafschop zijn omdat hij zijn arm in deze positie heeft. Daar mag geen misverstand over bestaan. Hij had hier voor een strafschop moeten fluiten.'
Het blijft op deze manier nogal afwachtend

Wie was gisteren de aanvoerder? Want ik begreep van Advocaat dat de aanvoerder, bij afwezigheid van Berghuis, beslist wie de penalty neemt.ph4ge schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:43:
[...]
Je kan zien hoe een speler in de wedstrijd zit, hoe hij in een seizoen zit. Hij zat er slecht in en heeft dit seizoen nog 0 goals en 0 assists. Fer van vorig seizoen had ik nog begrepen, maar gisteren zag je hem met zn ziel onder zn arm naar de stip lopen. Het is inderdaad puur mentaal, en daar was Fer de laatste persoon voor. Senesi of 1 van de aanvallers lijkt mij logischer. Linsen en Bozenik zijn types die juist bewijsdrang hebben in plaats van angst om te missen. Het is ook een moment dat een carriere van Bozenik had kunnen maken, letterlijk en figuurlijk een gemiste kans.
Fer was gisteren aanvoerder. Lachwekkend om dit op het bordje van Advocaat te leggen. Zo'n ervaren speler als Fer moet die bal er gewoon inschieten.toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:42:
[...]
Wie was gisteren de aanvoerder? Want ik begreep van Advocaat dat de aanvoerder, bij afwezigheid van Berghuis, beslist wie de penalty neemt.
We moeten gewoon reeël zijn. Feyenoord zonder Berghuis is niet veel beter dan een middenmoter als Heerenveen of Heracles. Met Berghuis is Feyenoord vergelijkbaar met een FC Utrecht of als het een goede dag heeft Vitesse. Ik heb gisteren geen één speler bij Feyenoord gezien die bij Ajax uberhaüpt aanspraak zou maken op een plaats in de selectie. Normaliter vind ik Senesi wel oké, maar die was gisteren ook niveau Magallan.
[ Voor 18% gewijzigd door VDS91 op 10-05-2021 11:02 ]
Fer. Typisch dat Advocaat die verantwoordelijkheid weer van zich afschuift. Je maakt toch afspraken van te voren, je spreekt toch scenario's door, je hebt toch een lijstje? Fer bedenkt toch niet ter plekke dat hij hem maar moet nemen?toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:42:
Wie was gisteren de aanvoerder? Want ik begreep van Advocaat dat de aanvoerder, bij afwezigheid van Berghuis, beslist wie de penalty neemt.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 10-05-2021 11:03 ]
Fer is wel een ervaren ex international, niet iemand die pas net komt kijken. Je kunt dan wel alles op Advocaat afschuiven (en grotendeels terecht), maar die penalty? Nah... En schijnbaar liep ie 4 op 4 qua penalty'sph4ge schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:02:
[...]
Fer. Typisch dat hij die verantwoordelijkheid weer van zich afschuift. Je maakt toch afspraken van te voren, je spreekt toch scenario's door? Fer bedenkt toch niet ter plekke dat hij hem maar moet nemen?
Ik heb Sparta-Vitesse niet gezien, dus hoe duidelijk dit was en hoe eigenwijs Nijhuis hierin was kan ik niet over oordelen. Maar als het zo zwart-wit is als het gepresenteerd wordt is het zeker de VAR aan te rekenen. Een scheidsrechter op het veld kan dingen ook ontgaan, juist daar is de VAR voor.Napo schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:13:
[...]
Buiten bovenstaande situatie is het toch niet bijzonder uniek dat Nijhuis de regels met regelmaat anders toepast dan de rest van het scheidsrechtersteam? Deze situatie is wellicht overduidelijk maar zelfs op meer punten mag er wat harder ingegrepen worden om meer consistentie te krijgen (en dan niet concluderend dat de stijl van Nijhuis beter of selchter is).
Het blijft op deze manier nogal afwachtend
Wat betreft die ander wedstrijd tussen Twente en Heracles. Ik ben van mening dat ze met ingrijpen van de VAR wel de juiste beslissing genomen hebben en het dus slechts gaat om geneuzel wat een VAR wel en niet mag. Zou Lindhout het gezien hebben dan had hij die achterbal echt wel over hebben laten nemen. Een grensrechter had dit ook in kunnen seinen. Die overtreding die tot een penalty zou leiden was direct het gevolg van het supersnel nemen van die achterbal waarbij dus duidelijk voordeel was van het niet stilliggen van de bal.
alles kan off-topic
Dus gewoon een gevalletje Tadic tegen Roma?toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:04:
[...]
Fer is wel een ervaren ex international, niet iemand die pas net komt kijken. Je kunt dan wel alles op Advocaat afschuiven (en grotendeels terecht), maar die penalty? Nah... En schijnbaar liep ie 4 op 4 qua penalty's
Ik vind het altijd wel bijzonder hoe in Nederland dit soort zaken tot in detail geanalyseerd moeten worden, liefst nog met psychologisch onderlegde argumenten. Die jongen mist gewoon een penalty, niks meer niks minder. Maar dat zijn mijn 2 centjes.
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 10-05-2021 11:12 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:56
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Een aantal berichten omtrent de overval bij Zahavi zijn verhuisd naar [Voetbal] Randzaken
Haha die Affelay. Wat een vent ook. Bij gebrek aan erehaag besloot Feyenoord maar om 2x in eigen doel te schieten. 
Ik zie Feyenoord niet als winnaar uit de playoffs komen. Voor mij als (semi) neutrale kijker naar de stand onderin weet ik wel welke wedstrijden ik daar ga kijken. Geweldig slot van het seizoen maar mijn zwak voor Emmen blijft staan (en mijn antipathie tegen ADO idem).
Ik zie Feyenoord niet als winnaar uit de playoffs komen. Voor mij als (semi) neutrale kijker naar de stand onderin weet ik wel welke wedstrijden ik daar ga kijken. Geweldig slot van het seizoen maar mijn zwak voor Emmen blijft staan (en mijn antipathie tegen ADO idem).
Ehm ja, 6 a 10m voor een speler van VVV wat degradeert... 2.5m misschienHet hierna nog één seizoen doorlopende contract met de topscorer bevat geen gelimiteerde transfersom. VVV – dat een optie op een extra contractjaar heeft - mikt op een afkoopsom tussen de zes en tien miljoen euro, geld dat de club in alle scenario's heel goed kan gebruiken.
Moet je nagaan, een speler in een team dat zo slecht is dat zich geeneens kan handhaven in de eredivisie weet het te presteren om meer te scoren dan de aanvallers bij de teams die per saldo veel meer doelpunten maken!toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:26:
[...]
Ehm ja, 6 a 10m voor een speler van VVV wat degradeert... 2.5m misschien
Kennelijk heeft Advocaat niet vooraf een lijstje gemaakt en niet de omstandigheden gecreëerd waarbij iemand nog kon zeggen tegen Fer dat hij slecht in de wedstrijd zat en er uit zag als een zielige puppy en er wellicht iemand anders beter geschikt was. Ze hadden misschien voor de wedstrijd ook even 5 minuten kunnen oefenen als hij de aangewezen man was, want hij telefoneerden wel heel duidelijk waar hij ging schieten, als je vooraf even 5 minuten wat valkuilen bespreekt dan pak je dat ook op. Overigens heeft Fer recent maar 1 penalty genomen, dat was meer dan een jaar geleden. De rest gaat bijna 10 jaar terug. Toen heeft hij trouwens ook weleens gemist (tegen Roda).toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:04:
Fer is wel een ervaren ex international, niet iemand die pas net komt kijken. Je kunt dan wel alles op Advocaat afschuiven (en grotendeels terecht), maar die penalty? Nah... En schijnbaar liep ie 4 op 4 qua penalty's
Waar het om gaat is dat er een lange reeks aan slechte beslissingen die punten kosten. Dat Fer kennelijk niet klaar is voor die penalty, en dat er geen structuur is om dat te constateren en corrigeren, is ook gewoon zijn verantwoordelijkheid. Maar dat is nog een kleinigheidje, ook, elke wedstrijd maar weer aanvallers voor verdedigers brengen terwijl je moet winnen en het constant de grond in praten van je spelers is veel kwalijker. Hij moet ze juist vertrouwen geven.
Stam had 7 overwinningen in 18 wedstrijden. Dick 6... (en Stam had verzachtende omstandigheden)
[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 10-05-2021 11:35 ]
Die wedstrijden onderin worden nog leuk. Potjes KKD ook. Hopelijk komen zowel GAE als de Graafschap erbij qua stadion en qua echt gras.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Volgens mij werd Toornstra meer gemist dan Berghuis gisteren.VDS91 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:59:
[...]Fer was gisteren aanvoerder. Lachwekkend om dit op het bordje van Advocaat te leggen. Zo'n ervaren speler als Fer moet die bal er gewoon inschieten.
We moeten gewoon reeël zijn. Feyenoord zonder Berghuis is niet veel beter dan een middenmoter als Heerenveen of Heracles. Met Berghuis is Feyenoord vergelijkbaar met een FC Utrecht of als het een goede dag heeft Vitesse. Ik heb gisteren geen één speler bij Feyenoord gezien die bij Ajax uberhaüpt aanspraak zou maken op een plaats in de selectie. Normaliter vind ik Senesi wel oké, maar die was gisteren ook niveau Magallan.
Toornstra is ook veel constanter vind ik, bij Berghuis is het eerder alles of helemaal niets.
Maar Berghuis zou spelen tegen een linksback die geen linksback is.OPSLAGHOND schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:32:
[...]
Volgens mij werd Toornstra meer gemist dan Berghuis gisteren.
Toornstra is ook veel constanter vind ik, bij Berghuis is het eerder alles of helemaal niets.
Toornstra is altijd erg belangrijk. De kracht bij Berghuis is dat hij als hij het op zijn heupen krijgt uit het niets ineens een opening kan creeren. Juist als je hem zit te vervloeken en op een wissel hoopt legt hij hem er dan in.OPSLAGHOND schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:32:
[...]
Volgens mij werd Toornstra meer gemist dan Berghuis gisteren.
Het zijn gewoon beiden belangrijke spelers die zeker gemist werden. Maar, misschien klinkt het gek, ik was toch nog wel blij verrast over hoe de wedstrijd gisteren ging. Het zat Feyenoord niet echt mee (ok, die vroege rode kaart was natuurlijk wel lekker) maar ze wisten toch zelf ook bij Ajax in de 16 te komen en als we niet zo gastvrij waren geweest om Ajax met eigen doelpunten te bedienen was de uitslag ook totaal niet schokkend geweest.
Gezien de schorsingen en het toch wel erg zwakke middenveld was ik bang dat Ajax ons op een 0-10 zou trakteren die ons jaren een trauma zou geven.
alles kan off-topic
Ik hoop dat Ajax tegen Feyenoord nooit zo stom is om die fout te maken. Dat zou het beste middel zijn om Feyenoord boven zichzelf uit te laten stijgen in toekomstige wedstrijden. Ik heb Feyenoord knock-out tegen een superieur PSV wedstrijden uit het vuur zien slepen wat niemand anders voor mekaar heeft gekregen.Ankona schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:44:
[...]
Gezien de schorsingen en het toch wel erg zwakke middenveld was ik bang dat Ajax ons op een 0-10 zou trakteren die ons jaren een trauma zou geven.
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 10-05-2021 13:02 ]
Ja, nadat Marcel van Roosmalen dat al in zijn wekelijkse praatje had verwerkt.Typhone schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:22:
Haha die Affelay. Wat een vent ook. Bij gebrek aan erehaag besloot Feyenoord maar om 2x in eigen doel te schieten.
En voor een team zijn vanwege antipathie voor een ander moet jou als ajax-fan toch wel conflicterend werken.
ADO - Willem2, dat wordt een mooie kraker volgende week!
Incorrect. Voor Emmen omdat ze als enige onderin het hoofd hebben koel gehouden en ik Lukkien wel een toffe gast vind.Vincent Dave schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:21:
[...]
En voor een team zijn vanwege antipathie voor een ander moet jou als ajax-fan toch wel conflicterend werken.
ADO hoeft van mij niet te degraderen maar mag direct failliet verklaard worden. Die twee staan dus letterlijk los van elkaar
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 10-05-2021 14:33 ]
Ik heb nog nooit gehoord van een speler die een penalty tegen zijn zin moest nemen, of het moet na afloop zijn bij een beslissende serie.
Fer moet toch ervaren genoeg zijn om te beslissen ik doe het wel/niet. Feyenoord en Dick zijn professioneel genoeg om van te voren afspraken te maken, maar als je geen vertrouwen in jezelf hebt, neem je de penalty niet. Desnoods claim je na afloop dat je linkerpink wat stijf voelde.
Het zit bij Feyenoord op meerdere vlakken fout op dit moment, niet alleen bij Dick, Fer of Arnesen. het is de combinatie van veel factoren.
Fer moet toch ervaren genoeg zijn om te beslissen ik doe het wel/niet. Feyenoord en Dick zijn professioneel genoeg om van te voren afspraken te maken, maar als je geen vertrouwen in jezelf hebt, neem je de penalty niet. Desnoods claim je na afloop dat je linkerpink wat stijf voelde.
Het zit bij Feyenoord op meerdere vlakken fout op dit moment, niet alleen bij Dick, Fer of Arnesen. het is de combinatie van veel factoren.
Hattrick: Thorgal Eagles
The total xG in the match for Feyenoord was 2.63. The total xG in the match for Ajax was 0.72. (link) En dan 0-3 verliezen is ook een kunst.
Ookal vind ik heel dat expected goals geneuzel eigenlijk geen discussie waard (nooit, dus niet alleen gisteren), ik ben heel benieuwd hoe ze aan 2.6 komen voor Feyenoord.. Buitenspel kans + rode kaart + penalty, verder geen grote kansen gezien...
En hoe die goal van Kudus niet als 1, of 0,95 of whatever gezien wordt...
Bevestigt dus eigenlijk weer dat heel dat expected goals geneuzel echt als een tang op een varken slaat.
Bevestigt dus eigenlijk weer dat heel dat expected goals geneuzel echt als een tang op een varken slaat.
Je kan precies zien hoe ze elke kans wegen. De goal van Kudus geven ze 18 procent. Bij de Opta is het verschil nog groter.toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:33:
Ookal vind ik heel dat expected goals geneuzel eigenlijk geen discussie waard (nooit, dus niet alleen gisteren), ik ben heel benieuwd hoe ze aan 2.6 komen voor Feyenoord.. Buitenspel kans + rode kaart + penalty, verder geen grote kansen gezien...
[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 10-05-2021 17:05 ]
Dus een 18% kans om voor open goal te scoren...ph4ge schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:57:
[...]
Je kan precies zien hoe ze elke kans wegen. De goal van Kudus geven ze 18 procent. Bij de Opta is het verschil nog groter.
Dat bedoel ik, zo ongeloofwaardig als wat.
[edit]Nog los van dat ze de penalty en de 2 inzetten van Bozenik (o.a. tegen de arm van Alvarez) allemaal optellen, alsof daar meer dan 1 goal uit had kunnen vallen.
Lijkt wel een hobby projectje van een scholier die zojuist z'n 1e lesuur statistiek heeft gehad.
[ Voor 24% gewijzigd door toolkist op 10-05-2021 17:49 ]
Heeh eeuh. Vitesse staat op P4. Nog wel.
een treffende spreuk
Ik dacht eerst ook dat het een makkie was, maar die kon je nog makkelijk missen zag ik in de herhaling. Ik vind hem best goed ingeschoten in 2e instantie. Of het een 18% kans is. Tja....toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:40:
[...]
Dus een 18% kans om voor open goal te scoren...
[edit]Nog los van dat ze de penalty en de 2 inzetten van Bozenik (o.a. tegen de arm van Alvarez) allemaal optellen, alsof daar meer dan 1 goal uit had kunnen vallen.
Lijkt wel een hobby projectje van een scholier die zojuist z'n 1e lesuur statistiek heeft gehad.
een treffende spreuk
Open goal is een overstatement van de kans. De rechterhoek lag zeker open en er wordt weinig druk gezet op Kudus maar dat het vrijwel een zekerheid (zoals je stelt 100% of 95%) is is natuurlijk ook niet zo.toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:40:
[...]
Dus een 18% kans om voor open goal te scoren...
Elk model heeft zijn beperkingen en die moet je natuurlijk wel in acht nemen bij het lezen van de uitkomst.[edit]Nog los van dat ze de penalty en de 2 inzetten van Bozenik (o.a. tegen de arm van Alvarez) allemaal optellen, alsof daar meer dan 1 goal uit had kunnen vallen.
Bevestigd het niet eerder dat een kans groter ingeschat wordt dan dat die daadwerkelijk is?toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:33:
Feyenoord heeft er 2 gescoord, Ajax eentje. Statistieken zijn dus afgezien van afronding betrouwbaar.ph4ge schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:02:
The total xG in the match for Feyenoord was 2.63. The total xG in the match for Ajax was 0.72. (link) En dan 0-3 verliezen is ook een kunst.
Wat ik begreep hebben ze bij die ene aanval van Feyenoord waarbij ze 3x op doel schieten die alledrie geteld als kans. Dat klopt technisch wel, maar dat was maar één aanval. Als de bal er de eerste keer in was gegaan has je een xG van 1,2 gehad denk ik.toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:33:
Penalty met rood telt als +2toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:33:
Goed dan gaan weer fijn mierenneuken over 90, 80 of 70,12853% jij je zin.Napo schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:59:
[...]
Open goal is een overstatement van de kans. De rechterhoek lag zeker open en er wordt weinig druk gezet op Kudus maar dat het vrijwel een zekerheid (zoals je stelt 100% of 95%) is is natuurlijk ook niet zo.
Feit is dat dit gewoon op z'n minst een totaal onlogische keuze is omdat iedereen begrijpt dat 2.6 uitgelegd wordt als 'had eigenlijk 2 a 3 keer moeten scoren en dat er niemand gaat zoeken naar de beperkingen ervan.Elk model heeft zijn beperkingen en die moet je natuurlijk wel in acht nemen bij het lezen van de uitkomst.
Nope. Een kans als Kudus had gaat er echt niet maar 1 op de 5 keer in. Misschien bij Zaterdag 17, niet bij een topclub.Bevestigd het niet eerder dat een kans groter ingeschat wordt dan dat die daadwerkelijk is?
En nu heb ik alweer teveel tijd besteed aan het hobbyprojectje. /klaarermee
Als dit al mierenneuken is heb je werkelijk geen enkel idee wat mierenneuken is.toolkist schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:24:
[...]
Goed dan gaan weer fijn mierenneuken over 90, 80 of 70,12853% jij je zin.
Het houdt het wel feitelijker, zeker als je een keuze moet maken om een bepaalde kans wel of niet mee te tellen in een aanval en wanneer een aanval dan wel of niet stopt. Trek je de lijn om elke poging dan mee te tellen ben je in ieder geval één discussie kwijt. Het is zeer zeker niet ideaal maar dat zal een keuze zijn om de kansen weg te strepen ook niet zijn.[...]
Feit is dat dit gewoon op z'n minst een totaal onlogische keuze is omdat iedereen begrijpt dat 2.6 uitgelegd wordt als 'had eigenlijk 2 a 3 keer moeten scoren en dat er niemand gaat zoeken naar de beperkingen ervan.
Dat niemand er naar gaat zoeken is iets anders, men interpreteerd te vaak en te gemakkelijk uitkomsten van modellen zonder er stil bij te staan. Zeker in dit geval is het van significant belang om te weten hoe iets meegeteld wordt. Zomaar een conclusie trekken op basis van een cijfer is niet handig (zie voorgaande discussie Tadic v Berghuis)
Die gaat er naar mijn gevoel ook vaker in, waarbij ik dus ook zeker niet zeg dat gevoelsmatig .18 afdoende zou moeten zijn maar waar het dan wel ligt is de vraag. Je eerder genoemde 100% of 95% is het zeer zeker ook niet. Maar goed, blijkbaar is dat mierenneuken...[...]
Nope. Een kans als Kudus had gaat er echt niet maar 1 op de 5 keer in. Misschien bij Zaterdag 17, niet bij een topclub.
Die komkommertijd valt nog wel mee vergeleken met de mierenneukerstijd ...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken