Net bij ESPN stond het beeld even stil op het moment van contact, daar lijkt de bal dus echt naast z’n schouder op de bovenarm terecht te komen. Snap de beslissing dus wel.
Makkelie ook. Zonnetje, lekker een beetje volgens z'n eigen regeltjes fluiten enzo...Aghanim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:31:
Arnold heeft de middag van zijn leven denk ik.
Álvarez is de eerste speler van Ajax met een directe rode kaart in De Klassieker (alle competities) in De Kuip. Niklas Moisander (2012), Hatem Trabelsi (2001) en Marciano Vink (1991) werden ooit met twee keer geel uit bij Feyenoord het veld uitgestuurd, allen in de eredivisie.
En 0-1 voor Ajax 😎toolkist schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:33:
[...]
Makkelie ook. Zonnetje, lekker een beetje volgens z'n eigen regeltjes fluiten enzo...
TIL Regel kende ik niet.Gynnad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:27:
[...]
Edit: zie nu dat Alvarez op de lijn stond, dus als het dan hands is dan is het ook rood
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En maandag op't bureau weer schouderklopjes ophalen(als ie nog bij de politie werkt).toolkist schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:33:
[...]
Makkelie ook. Zonnetje, lekker een beetje volgens z'n eigen regeltjes fluiten enzo...
Bij Rijnmond zeiden ze het mooi. De twijfel straalde van Fer af en hij wees nog niet niet aan ik welke 'hoek' hij ging schieten.
Was er nou echt niemand met meer vertrouwen te vinden? Linsen nam ze gewoon bij Vitesse, en dat is toch ook wel een mannetje.
Overigens zal Feyenoord ook nog wel rood krijgen.
Was er nou echt niemand met meer vertrouwen te vinden? Linsen nam ze gewoon bij Vitesse, en dat is toch ook wel een mannetje.
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 09-05-2021 15:36 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gezien het overduidelijke thuisfluiten betwijfel ik dat ten zeerste.ph4ge schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:35:
XXXVI
Wat jammer dat oneindige gehuil op de arbitrage hier.
Uit de officiele regels:
Leg mij maar uit hoe hij zijn lichaam groter maakt dan normaal met z'n bovenarm... Hij heeft em naast z'n lichaamMet uitzondering van bovenstaande overtredingen, is het geen overtreding als de bal de hand of arm van een
speler raakt:
• rechtstreeks vanaf het eigen hoofd of lichaam (inclusief de voet) van de speler;
• rechtstreeks vanaf het hoofd of lichaam (inclusief de voet) van een andere, dichtbij zijnde, speler;
• als de hand of arm dicht tegen het lichaam wordt gehouden en het lichaam niet op onnatuurlijke wijze groter maakt;
• als een speler valt en de hand of arm zich tussen de bal en de grond bevindt om het lichaam te
ondersteunen, maar niet zijwaarts of verticaal van het lichaam af uitgestrekt.
Tja moet ie normaal fluiten en niet z'n eigen regels verzinnen...PrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:40:
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 09-05-2021 15:42 ]
Oneindige gehuil? Lekker overdreven.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja want jij hebt redenen om te stellen dat de arbitrage goed fluit?!PrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:40:
XXXVI
Ligt altijd aan de clubvoorkeur heephymerous schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:42:
[...]
Ja want jij hebt redenen om te stellen dat de arbitrage goed fluit?!
Naast z’n lichaam?? Veel verder van z’n lichaam kan je ‘m niet bewegen volgens mij.toolkist schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:41:
Uit de officiele regels:
[...]
Leg mij maar uit hoe hij zijn lichaam groter maakt dan normaal met z'n bovenarm... Hij heeft em naast z'n lichaam
:strip_exif()/f/image/FIeDZygeeg4NJpvspU8Tf0cD.jpg?f=fotoalbum_large)
Of het z’n schouder of arm is.. tja, ik zie de bovenarm en daarmee een doelpunt ontnemend. Dus dan terecht rood.
Leuk bedacht maar dat is niet het moment van raken dan wel vanuit een onduidelijke hoek. Hij stak zijn arm overduidelijk uit maar kreeg de bal op zijn borst/schouder. Als hij bewust wilde keepen moet hij morgen naar Specsavers.
Volgens mij zag ik net een herhaling dat zn arm veel dichter langs zn lichaam zat toen ie de bal raakte, maar je brengt me nu wel aan het twijfelenPrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:45:
[...]
Naast z’n lichaam?? Veel verder van z’n lichaam kan je ‘m niet bewegen volgens mij.
[Afbeelding]
Of het z’n schouder of arm is.. tja, ik zie de bovenarm en daarmee een doelpunt ontnemend. Dus dan terecht rood.
Precies, dit is weer zeer bewust vanuit een club voorkeur neergezet, volgens mij was dit na het raken. De arm was veel lager toen de bal daadwerkelijk op de schouder kwamAghanim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:46:
Leuk bedacht maar dat is niet het moment van raken dan wel vanuit een onduidelijke hoek. Hij stak zijn arm overduidelijk uit maar kreeg de bal op zijn borst/schouder. Als hij bewust wilde keepen moet hij morgen naar Specsavers.
Dat was ook z'n bedoeling, dit was niet het moment dat de bal op de schouder kwamtoolkist schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:47:
[...]
Volgens mij zag ik net een herhaling dat zn arm veel dichter langs zn lichaam zat toen ie de bal raakte, maar je brengt me nu wel aan het twijfelen
Is wel het moment van raken en de hoek lijkt me ook vrij duidelijk. Heeft niets met bewust keepen te maken, opzet is de vraag helemaal niet.Aghanim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:46:
Geef maar rood aan Malacia
[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2021 23:17 . Reden: Autocorrect ]
Nu ook een kaart geven dan…
[ Voor 5% gewijzigd door Aghanim op 09-05-2021 15:49 ]
Waar is de VAR nu? Waar gaat dit over?OPSLAGHOND schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:48:
Geef maar rood aan malaria
[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 09-05-2021 15:49 ]
XXXVI
Hoe is dit geen rood? Dit is doelbewust proberen iemand te verwonden. Van de trap afgooien(hoe klein dat trappetje ook is)
Ik stop er hier weer mee. Inhoudelijke discussie kan niet, het moet meteen weer over clubvoorkeur gaan en de tendens van het constant klagen op de scheids als het tegenzit en de toon van de reacties als je hier wat tegenin brengt valt me best tegen.
Dit mag dan weer wel?
Stonden er vannacht een paar doorgesnoven idioten op de stoep bij Makkelie?
Stonden er vannacht een paar doorgesnoven idioten op de stoep bij Makkelie?
Gelukkig, je was net zo hard bezig met je clubvoorkeur uiten. Maar zelf zie je dat niet in.PrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:50:
Ik stop er hier weer mee. Inhoudelijke discussie kan niet, het moet meteen weer over clubvoorkeur gaan en de tendens van het constant klagen op de scheids als het tegenzit en de toon van de reacties als je hier wat tegenin brengt valt me best tegen.
Called it. Lekker handig ook dat Dick dit soort jongens laat staan. Dit was het grootste risico zeker als je zo aanvallend gaat staan.ph4ge schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:35:
[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 09-05-2021 15:52 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Haha wat een simpele ziel die Malacia. Hier trap je toch niet in?
XXXVI
En zo is het weer 10 tegen 10
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat een thuisfluiter! O wacht
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha ja, maar hier kan ook niet zoveel over gezegd worden. Vrij dom
10 tegen 10, minimale spelers is 6 toch?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Terwijl je Haps op de bank hebt zitten. Je weet dat de ruimtes groot worden en dat Malacia al geel heeft. Dan neem je dit risico toch niet?Terranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Haha ja, maar hier kan ook niet zoveel over gezegd worden. Vrij dom
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 09-05-2021 15:53 ]
Dit bedoel ik. Ik probeer wat inhoudelijke discussie over de al dan niet handsbal te hebben maar dit is de enige soort reactie die je krijgt. Als je niet constant klaagt op Makkelie ben je een Feyenoorder en kan je hier oprotten. Nou doei dan inderdaad.Terranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:50:
[...]
Gelukkig, je was net zo hard bezig met je clubvoorkeur uiten. Maar zelf zie je dat niet in.
Thuis-uitfluiter?carpebios schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:51:
Zelfs de grootste thuisfluiter kan deze stommiteit van Malacia niet laten gaan zonder daar zelf schade van te ondervinden. Dat blijkt wel weer.carpebios schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:51:
XXXVI
WTF DICK. SPITS ERUIT VOOR EEN VERDEDIGER? Terwijl je moet winnen.
Oprotten en wel nu.
Oprotten en wel nu.
Ze hebben al een goal gemaakt, dat moeten ze verdedigenAghanim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:53:
Huh wisselt Dick nu verdedigend?
Je plaatst een vertekende foto van het moment en doet voorkomen dat je dat "objectief" doet.PrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Dit bedoel ik. Ik probeer wat inhoudelijke discussie over de al dan niet handsbal te hebben maar dit is de enige soort reactie die je krijgt. Als je niet constant klaagt op Makkelie ben je een Feyenoorder en kan je hier oprotten. Nou doei dan inderdaad.
Het maakt ook niet uit dat je een voorkeur hebt. Maar je moet niet doen alsof je er bovenstaat terwijl je dat heel duidelijk niet staat.
Dick voetbalt al lang niet meer om te winnenph4ge schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:53:
WTF DICK. SPITS ERUIT VOOR EEN VERDEDIGER? Terwijl je moet winnen.
Oprotten en wel nu.
Ja da's niet zo slim inderdaad.ph4ge schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Terwijl je Haps op de bank hebt zitten. Je weet dat de ruimtes groot worden en dat Malacia al geel heeft. Dan neem je dit risico toch niet?
Ik heb een screenshot van internet geplukt, zie hier geen betere voorbij komen.Terranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:54:
[...]
Je plaatst een vertekende foto van het moment en doet voorkomen dat je dat "objectief" doet.
Het maakt ook niet uit dat je een voorkeur hebt. Maar je moet niet doen alsof je er bovenstaat terwijl je dat heel duidelijk niet staat.
Als je hier toch niet meer wilde reageren kun je die misschien zoekenPrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:55:
Ik heb een screenshot van internet geplukt, zie hier geen betere voorbij komen.
(was een grapje natuurlijk!)
Hahahahaha 
In godsnaam wat is dat Feyenoord van een kansloos laag niveau
In godsnaam wat is dat Feyenoord van een kansloos laag niveau

[ Voor 72% gewijzigd door ephymerous op 09-05-2021 15:59 ]
XXXVI
Hoppaaa!!
Bam
Weer een eigen goal Hahaha
Ik snap nu wel dat Dick Haps niet voor Malacia bracht.
Whahahaha... wat is het ook een slapstick die ploeg uit Rotterdam. Zal Slot al huilend voor de tv zitten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
@Vos als het in Zwolle zo blijft kan het nog eens héél spannend worden!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zijn toch de spelers met een neus voor de goal
Wat een respect dwingt Ajax af bij de Feyenoorders.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb gezocht, maar kan niet zo snel zelf een beeld vinden tijdens de wedstrijd.PrinsPils schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:55:
[...]
Ik heb een screenshot van internet geplukt, zie hier geen betere voorbij komen.
Kwam wel deze tegen
Bozenik stond buitenspel, dus het had nooit een penalty horen te zijn.
Als dit wel op't juiste moment is, niet zelf mn screenshot
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 09-05-2021 16:00 ]
Ja,hou op...pffSuperkiwi schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:59:
@Vos als het in Zwolle zo blijft kan het nog eens héél spannend worden!
Toch echt zonde zo zonder publiek. Eigen goal, rode kaart, penalty gestopt, nog een rode kaart, nog een eigen goal. Die blije blikken op de tribune had ik graag gezien 😅
Dick Advocaat: "Koste wat kost Ajax niet laten scoren"
Feyenoord kan er beter nog wat verdedigers bij zetten voor meer scorend vermogen. Blijf me verbazen hoe zwak Feyenoord al jaren is.
Kanonnen je zou maar Feyenoord supporter zijn (en nee dit is absoluut geen troll). Dit hou je toch niet voor mogelijk?

ED, Das balen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat lukt dus nog steeds niet.Deadsy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:54:
[...]
Ze hebben al een goal gemaakt, dat moeten ze verdedigen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heb je de scheidsrechter niet tegen doe je jezelf zo tekort ...
Zie je ze door de play offs komen?Aghanim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:01:
Stel je voor dat dit team punten in Europa moet binnen halen zeg….
Hoe de doelpunten tot stand zijn gekomen past volledig bij het niveau van de wedstrijd, om te huilen. Slechte pot, slechte scheids, slecht spel.
Ik zap met enige regelmaat naar F1, dat is veel leuker met Verstappen voorop en dat is veelzeggend voor iemand die graag voetbal kijkt en jeugdtrainer is
Ik zap met enige regelmaat naar F1, dat is veel leuker met Verstappen voorop en dat is veelzeggend voor iemand die graag voetbal kijkt en jeugdtrainer is

Het is toch echt te hopen dat dit de laatste wedstrijd van Advocaat is.
En als de bal niet via Ajax kwamTerranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:59:
[...]
Ik heb gezocht, maar kan niet zo snel zelf een beeld vinden tijdens de wedstrijd.
Kwam wel deze tegen
[Afbeelding]
Bozenik stond buitenspel, dus het had nooit een penalty horen te zijn.
Als dit wel op't juiste moment is, niet zelf mn screenshot
psst spoiler!Miki schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:01:
Hoe de doelpunten tot stand zijn gekomen past volledig bij het niveau van de wedstrijd, om te huilen. Slechte pot, slechte scheids, slecht spel.
Nee kwam van Linssen dacht ik
Maar was chaos, dus kan het niet met zekerheid zeggen, ging echt over 4 man ofzo
En die screenshot kwam sowieso uit een Ajax hoek, dus op de timing klopt, geen idee. Kan pas na de wedstrijd terug kijken naar't moment
[ Voor 50% gewijzigd door Terranova op 09-05-2021 16:08 ]
Haha die Schuurs laat maar weer eens zien dat hij echt in de uitverkoop mag.
Stekelenburg lijkt me toch echt eerste keeper in Oranje worden.
Martinez raakt de speler, toch geel?
Stekelenburg lijkt me toch echt eerste keeper in Oranje worden.
Martinez raakt de speler, toch geel?
[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 09-05-2021 16:10 ]
XXXVI
Bam
Kudus!
Zo... toch nog een Ajax doelpunt. Einde wedstrijd, straks even een burn-out met bus op de Coolsingel en dan met 3 punten terug naar Amsterdam
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat is Feyenoord toch matig zeg. Je speelt voor de 4e plaats tegen een ongemotiveerd Ajax en je kunt totaal geen potten breken, bizar..
En een klacht indienen bij de KNVB over Makkelie.Han schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:11:
Zo... toch nog een Ajax doelpunt. Einde wedstrijd, straks even een burn-out met bus op de Coolsingel en dan met 3 punten terug naar Amsterdam
Dat laatste moment was echt bizar, die rodekaart+penalty kan nog over gediscussieerd worden(ook al vond ik het geen penalty).toolkist schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:12:
[...]
En een klacht indienen bij de KNVB over Makkelie.
Hoe kan je in godsnaam nou geel geven aan een speler omdat hij toevallig op de plek ligt waar een tegenstander uit zichzelf naar de grond gaat.
Pratto is stuk ... #miskoop
Tijd voor het Slot-akkoord?
[ Voor 34% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-05-2021 16:24 ]
Daar ligt een half miljoen op de grond..OPSLAGHOND schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:23:
Pratto is stuk ... #miskoop
Vooruit dan, een gifje kunnen vinden.Aghanim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:56:
[...]
Als je hier toch niet meer wilde reageren kun je die misschien zoeken
(was een grapje natuurlijk!)
https://twitter.com/Judas...91385968087797765/photo/1
Volgens mij vertaalt die screenshot het dus prima.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken