"we laten ze alle hoeken van het veld zien!" ?
Of gewoon Ajax uit 93Pompi schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:29:
[...]
Blijkbaar nog iets te veel in Braziliaanse sferen, want doet mij erg denken aan de shirts van Gremio en Fluminese
[Afbeelding]
[Afbeelding]

hopen dat Ajax hun 3e shirt gaat dragen als uit shirt
BAM! Werelddoelpunt!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Misschien is dat de tactiek. Kansloos slechte corners nemen zodat de tegenstander in slaap valt en dan de bal via 3 tegenstanders in de eigen goal Ping Pongt.
Scoren uit een hoekschop, en dan nog eens een eigen doelpunt ook.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dus Ajax heeft nog altijd niet zelf gescoord uit een corner?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Deze goal is tekenend voor het seizoen dat beide teams hebben.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Is er nog hoop dat Senesi voor veel geld weg gaat?
Dat ze kampioen zijn geworden, ongelooflijk!Maarten_E schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:53:
Dus Ajax heeft nog altijd niet zelf gescoord uit een corner?
Beide? Hoe dat dan?ph4ge schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:54:
Kan prima goals maken anders..Deadsy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:54:
Is er nog hoop dat Senesi voor veel geld weg gaat?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Statistisch gezien wel ja.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kijk naar dit topic.Qu3st schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:55:
[...]
Statistieken doen er niet toe!!! Alleen maar meningen.
Randje buitenspel, wat jammer. Bozenik laat wel weer zien dat hij scherp is voor de goal.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Haha thuis zien we in 10 seconden dat het buitenspel is. De VAR moet nog even studeren
XXXVI
Mis een beetje de strijd en energie die Feyenoord normaal in deze wedstrijd gooit, komt er berustend over terwijl ze nog gewoon voor Europese kwalificatie strijden.
Tijd voor een nieuwe rondvraag van Opslaghond:Qu3st schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:55:
[...]
Statistieken doen er niet toe!!! Alleen maar meningen.
wie vindt er dat Ajax kampioen is geworden?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik!Superkiwi schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:59:
[...]
Tijd voor een nieuwe rondvraag van Opslaghond:
Dan sluiten we hierbij de poll en concluderen dat Ajax statistisch gezien kampioen is dit jaar
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
We moeten de wedstrijden opnieuw tellen, Ajax heeft wedstrijd fraude gepleegd.Superkiwi schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:59:
[...]
Tijd voor een nieuwe rondvraag van Opslaghond:
Ze hebben wedstrijden meegeteld die niet van de Eredivisie waren.
Oeh Robben wil naar het EK
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388146
Kan nooit slechter zijn dan Babel/Promes etc
Ja want bij Ajax zit alles altijd meeph4ge schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:54:

*denkt aan meerdere onterechte rode kaarten, diverse niet gegeven penalty's begin dit seizoen*
Toen riep ik al dat we die momenten van tien dan maar moesten compenseren in de toppers..
Alstublieft niet zeg.Deadsy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:01:
Zit ADO nu in een flow?
Moet ie een kaartje kopen.Terranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:01:
Bij WVF in Zwolle loopt een linksbuiten die ook niet slechter is dan Babel of PromesTerranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:01:
XXXVI
Nouja op 20% is ie nogsteeds beter dan de KKD vleugel aanval van Oranje
Je hoeft je niet aangevallen te voelen, dat kampioenschap staat al vast. Maar het kampioensgeluk / gifbeker moet leeg gevoel straalt duidelijk van het moment af.toolkist schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:01:
[...]
Ja want bij Ajax zit alles altijd mee![]()
*denkt aan meerdere onterechte rode kaarten, diverse niet gegeven penalty's begin dit seizoen*
Toen riep ik al dat we die momenten van tien dan maar moesten compenseren in de toppers..
Zeker als Promes in de gevangenis zit rond die tijd.Terranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:01:
Het is duidelijk dat Ajax het allemaal wel prima vind zo..
Feyenoord maakt de goal en toch zijn ze niet blij.Gynnad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:13:
Het is duidelijk dat Ajax het allemaal wel prima vind zo..
Nou varretje, bal op de borst, even corrigeren gaarne.
XXXVI
Is toch geen penalty man. Keertje rood voor Makkelie….
[ Voor 38% gewijzigd door Aghanim op 09-05-2021 15:16 ]
En nog rood ook
Rood voor Alvarez en een pingel tegen?
Uitgestoken arm dus penalty, dat rood vind ik echt zo overdreven.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En rood ...
Gerechtigheid!
Gerechtigheid!
[ Voor 42% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-05-2021 15:17 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoppaa
Makkelie per direct ontslaan, walgelijk figuur.
Zelfs zonder publiek bezwijkt de arbitrage onder de druk van de Kuip!
Steek!
Waarom laten ze dit niet uit alle hoeken zien? Nooit een penalty.
Steek!
Waarom laten ze dit niet uit alle hoeken zien? Nooit een penalty.
[ Voor 29% gewijzigd door ephymerous op 09-05-2021 15:18 ]
XXXVI
Fer eruit die bal.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon niet Fer genoeg in de hoek.
Stekelenburg! 

Je bedoelt de VAR dan?Terranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:17:
Makkelie per direct ontslaan, walgelijk figuur.
Zelfs als het hands zou zijn, dan zou die rode kaart toch niet meer mogen volgens de regels?
Snap ook niet dat Fer hem neemt. Die neemt ze nooit en is geen doelpunten maker.
Nee, Makkelie, dit beslist toch zelf. Had ie maar moeten kijken.
Die rode kaart werd door de VAR bepaald hè
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Volgens mij werkt het zo niet.Terranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:18:
[...]
Nee, Makkelie, dit beslist toch zelf. Had ie maar moeten kijken.
Volgens mij niet nee, maar kan het niet zijn dat het zijn 2de geel was en dus rood? Want dan kan het wel gewoon.Terranova schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:18:
Zelfs als het hands zou zijn, dan zou die rode kaart toch niet meer mogen volgens de regels?
Belachelijke beslissing zeg, dit was echt geen rood…
Wie wel bij dit Feyenoord?ph4ge schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:18:
Snap ook niet dat Fer hem neemt. Die neemt ze nooit en is geen doelpunten maker.
@Agent47
De uiteindelijke keuze ligt bij de scheids. Die kan gaan kijken
Nee was direct rood.Pompi schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:19:
[...]
Volgens mij niet nee, maar kan het niet zijn dat het zijn 2de geel was en dus rood? Want dan kan het wel gewoon.
Nee hij had daarvoor geel. Maar deze geel sloeg nergens op.
De VAR "kon het niet zien" ongetwijfeld.
Lesje anatomie voor beiden kan geen kwaad.
Ondertussen mag Senesi natrappen, mag Fer veel en veel te laat tackelen, mag Linssen ruzie zoeken, mag er tegen Bozenik niks wat tegen Haller wel mag... Zouden ze medelijden hebben met Feyenoord?
Is ook niet de eerste zeer dubieuze rode kaart van Ajax dit jaar. En dan zit er ook nog een stel bijziende idioten in die VAR bus. Man man.
Gaat echt nergens over dit. Bij 2 meter buitenspel krijgen we uit 13 verschillende hoeken allerlei beelden en nu maar een?!

XXXVI
Hij gaf direct roodHugo! schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:20:
[...]
Nee hij had daarvoor geel. Maar deze geel sloeg nergens op.
Die bal gaat er volgens mij anders in en dan is het direct rood.Hugo! schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:19:
Belachelijke beslissing zeg, dit was echt geen rood…
Direct rood is als je de bal met de hand tegen houdt als het anders een doelpunt was geweest. Zoals Suarez ooit deed voor Uruguay op het WK.
Maar volgens mij was dat hier niet het geval en het was van ontzettend dichtbij?
Edit: zie nu dat Alvarez op de lijn stond, dus als het dan hands is dan is het ook rood
Maar volgens mij was dat hier niet het geval en het was van ontzettend dichtbij?
Edit: zie nu dat Alvarez op de lijn stond, dus als het dan hands is dan is het ook rood
[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 09-05-2021 15:26 ]
Heb jij tagliafico wel eens mensen zien natrappen of veel te laat inkomen? Ajax heeft ook vaak zat “ mazzel” gehad in zulke situaties.toolkist schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:21:
[...]
De VAR "kon het niet zien" ongetwijfeld.
Lesje anatomie voor beiden kan geen kwaad.
Ondertussen mag Senesi natrappen, mag Fer veel en veel te laat tackelen, mag Linssen ruzie zoeken, mag er tegen Bozenik niks wat tegen Haller wel mag... Zouden ze medelijden hebben met Feyenoord?
100% aangeschoten op de borst/schouder. Een beetje scheids had hier helemaal niks voor gegeven.Gynnad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:21:
Direct rood is als je de bal met de hand tegen houdt als het anders een doelpunt was geweest. Zoals Suarez ooit deed voor Uruguay op het WK.
Nico trapt niet na….die trapt gewoon directAgent47 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:22:
[...]
Heb jij tagliafico wel eens mensen zien natrappen of veel te laat inkomen? Ajax heeft ook vaak zat “ mazzel” gehad in zulke situaties.
Ik denk niet dat zijn intentie was ok bal tegen te houden. Maar het leek erop dat hij er anders wel in gegaan was.Gynnad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:21:
Rood vind ik overdreven. Dus ook als het een 2e geel was.
Ik ga niet hard klagen als Feyenoorder, maar vond de beslissing discutabel.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik weet ook de regels niet meer, maar er bestaat niet zoiets als aangeschoten hands.Aghanim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:22:
[...]
100% aangeschoten op de borst/schouder. Een beetje scheids had hier helemaal niks voor gegeven.
Linsen kan een penalty nemen en samen met Bozenik iig een neusje voor de goal.Deadsy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:19:
[...]
Wie wel bij dit Feyenoord?
@Agent47
De uiteindelijke keuze ligt bij de scheids. Die kan gaan kijken
[ Voor 34% gewijzigd door ph4ge op 09-05-2021 15:25 ]
Als het niet tegen z'n schouder was ja.Agent47 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:21:
[...]
Die bal gaat er volgens mij anders in en dan is het direct rood.
En om het compleet te maken, waar de bal hem raakte, als het uberhaupt net tegen het deel wat wel hands kan maken kwam, dan nog was dat natuurlijke houding. Want zie jij je arm maar eens weg te krijgen van die plek zonder je arm recht omhoog te steken.
Een herhaling om het nog eens rustig te bekijken zou helpen maar die is er blijkbaar niet. Misschien dat de VAR daarom niet ingreep….ph4ge schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:23:
[...]
Ik weet ook de regels niet meer, maar er bestaat niet zoiets als aangeschoten hands.
Speelt Nico vandaag dan?Agent47 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:22:
[...]
Heb jij tagliafico wel eens mensen zien natrappen of veel te laat inkomen? Ajax heeft ook vaak zat “ mazzel” gehad in zulke situaties.
Andere wedstrijden in het verleden. Die jongen van Ajax kan z’n hand ook niet ergens anders hebben, daar niet van.
Is z’n bovenarm en staat op de doellijn. Lijkt me een te billijken rode kaart.
Ik snap niet dat hij hier meer hand? dan borst in ziet? Dit was gewoon vol op z'n schouder
Edit: zie nu dat Alvarez op de lijn stond, dus als het dan hands is dan is het ook roodGynnad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:21:
Waarom laten ze het moment niet nog eens zien. Wat is dit voor doorgestoken kaart.
En kent de regels niet.Aghanim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:26:
Kenneth is zijn bril ook vergeten blijkbaar.
Daarom doet hij vandaag ook niet mee, hij wordt er voor gestraft...Agent47 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:22:
[...]
Snap ik, maar dat Nico andere wedstrijden ergens mee wegkomt wil niet zeggen dat dat de nieuwe regel is.Agent47 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:26:
[...]
Andere wedstrijden in het verleden. Die jongen van Ajax kan z’n hand ook niet ergens anders hebben, daar niet van.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken