Lastig. In een goed lopend team is het natuurlijk stukken makkelijker (mee-)voetballen. Misschien is Blind dan wel de beste, want het zag er echt stukken minder uit zonder zijn aanwezigheid.Jorizzz schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Nou, ik zou uit dat rijtje wat je zojuist noemde Tadic en Blind sowieso, en misschien ook wel Klaassen al boven hem plaatsen in dat lijstje. En dan heb ik het alleen nog over Ajax. Ik vind Berghuis met vlagen best goed hoor, maar ook vaak totaal niet en hij doet veel te vaak domme dingen om de beste van de eredivisie te zijn.
Nou, dat is zeker waar natuurlijk. Maar persoonlijk zie ik het bij Berghuis gewoon echt niet, al kijk ik van Feyenoord veel minder volledige wedstrijden dan van Ajax. Ik heb de helft van de tijd gewoon echt het idee dat als hij er niet bij was geweest, het totaal niet gemist zou worden. De andere helft van de tijd laat hij hele mooi dingen zien en hij is natuurlijk ook best effectief. Maar dat is m.i. echt niet genoeg om de beste van de eredivisie te zijn.remco112 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:11:
[...]
Lastig. In een goed lopend team is het natuurlijk stukken makkelijker (mee-)voetballen. Misschien is Blind dan wel de beste, want het zag er echt stukken minder uit zonder zijn aanwezigheid.
Maar ook Blind is weer afhankelijk van het team. Die moet echt snelle, goede verdedigers om zich heen hebben. Die moet kunnen doorschuiven in de opbouw. In Oranje is het verdedigend vaak ook net niet.remco112 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:11:
[...]
Lastig. In een goed lopend team is het natuurlijk stukken makkelijker (mee-)voetballen. Misschien is Blind dan wel de beste, want het zag er echt stukken minder uit zonder zijn aanwezigheid.
Die is in Oranje echt schandalig slecht zelfs. Echt een gigantisch contrast inderdaad. Leuke discussie welD-e-n schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:20:
[...]
Maar ook Blind is weer afhankelijk van het team. Die moet echt snelle, goede verdedigers om zich heen hebben. Die moet kunnen doorschuiven in de opbouw. In Oranje is het verdedigend vaak ook net niet.
Schandalig slecht is overdreven. Maar het is natuurlijk geen De Ligt, De Vrij of v Dijk verdedigend gezien. Maar net zo belangrijk: Oranje is minder ingespeeld dan een clubteam als Ajax en heeft met ander soort tegenstanders te maken. Met name als je dan ver naar voren wilt spelen zoals De Boer dat wil dan valt elke verdedigende fout op.remco112 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Die is in Oranje echt schandalig slecht zelfs. Echt een gigantisch contrast inderdaad. Leuke discussie wel
Schandalig slecht is wat overtrokken, maar hij komt daar niet tot zijn recht inderdaad.remco112 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Die is in Oranje echt schandalig slecht zelfs. Echt een gigantisch contrast inderdaad. Leuke discussie wel
Eens, het punt is ook dat hij qua positie een beetje half verdediger, half middenvelder is. Bij Ajax is het team zo opgebouwd en ingesteld dat het goed gaat. In oranje zou hij eigenlijk net vóór de verdediging moeten spelen, niet als centrale verdediger en zeker niet linksback. Dit Oranje zou nu trouwens natuurlijk ook gewoon 5-3-2 moeten spelen met twee uit het rijtje de Ligt, de Vrij en van Dijk centraal en Blind daar vlak voor. Kun je ook met wat meer opstomende backs spelen die dan verdedigend wat minder kunnen zijn, daar hebben we er namelijk méér en betere van.D-e-n schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:28:
[...]
Schandalig slecht is overdreven. Maar het is natuurlijk geen De Ligt, De Vrij of v Dijk verdedigend gezien. Maar net zo belangrijk: Oranje is minder ingespeeld dan een clubteam als Ajax en heeft met ander soort tegenstanders te maken. Met name als je dan ver naar voren wilt spelen zoals De Boer dat wil dan valt elke verdedigende fout op.
Blind is ook helemaal geen verdediger. Verdedigende kwaliteiten zijn matig, snelheid onvoldoende. Waar hij sterk in is is de opbouw en zijn (lange) pass. Zet die vent dan ook op het middenveld en laat het verdedigen over aan verdedigers.D-e-n schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:20:
[...]
Maar ook Blind is weer afhankelijk van het team. Die moet echt snelle, goede verdedigers om zich heen hebben. Die moet kunnen doorschuiven in de opbouw. In Oranje is het verdedigend vaak ook net niet.
alles kan off-topic
Blind kan/kon (de laatste periode was hij gevoelsmatig er wat minder in) positioneel zo veel oplossen waardoor hij er verdedigend meer dan prima uit de verf komt. Natuurlijk heeft hij wat manco's maar dat heeft elke speler in een competitie als de EredivisieAnkona schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:59:
[...]
Blind is ook helemaal geen verdediger. Verdedigende kwaliteiten zijn matig, snelheid onvoldoende.
Is die positie er in 352 (want zo zie ik dat dan) wel? Het lijkt me dat je in dat systeem bijvoorbeeld met De Jong en Wijnaldum speelt, twee man voor die defensie. Anders heb je wel erg veel spelers die het spel voor zich hebben.Jorizzz schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:33:
[...]
Dit Oranje zou nu trouwens natuurlijk ook gewoon 5-3-2 moeten spelen met twee uit het rijtje de Ligt, de Vrij en van Dijk centraal en Blind daar vlak voor.
Met snelle, sterke wingbacks als Wijndal en (potentieel) ook Dumfries heb je dan wel een flink wapen over de flanken, terwijl de defensie er bepaald niet zwakker op wordt...D-e-n schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:46:
[...]
Is die positie er in 352 (want zo zie ik dat dan) wel? Het lijkt me dat je in dat systeem bijvoorbeeld met De Jong en Wijnaldum speelt, twee man voor die defensie. Anders heb je wel erg veel spelers die het spel voor zich hebben.
Maar dan moet je wel met een controleur op het middenveld spelen en liefst 2 creatieve middenvelders met een splijtende pass op de stropdas. Blind kan dat, maar bijv. een Ihattaren in goede doen ook. Moeten het wel een links én een rechtspoot zijn liefst, of tweebenig, zoals destijds Sneijder.
Gevaarlijk in de counter is dan een pré, met een snelle, fysiek sterke, kopsterke target man met een schot in de benen. Je kunt dan met Wijnaldum als 'loper' en Memphis als zwervende spits wel heel gevaarlijk zijn rond en in de 16 van de tegenstander.
Eén ding is dan wel een eerste vereiste: meeverdedigen, wat destijds Kuijt heel goed deed, en wat later zelfs Robben deed.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
toolkist schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:46:
[...]
Dat beste speler van de Eredivisie...
Maar goed 't is een mening, dus als jij dat vindt heb ik het maar te accepteren
/f/image/hxbRChuubGRTvnJg3WkwlAq2.png?f=fotoalbum_large)
De statistieken tussen Tadic en Berghuis ontlopen elkaar niet zo heel veel. Alleen heeft Tadic het ook buiten de Eredivisie laten zien (met name in Europa).
Ik zal maar niet weer met statistieken komentoolkist schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:46:
[...]
Dat beste speler van de Eredivisie...
Maar goed 't is een mening, dus als jij dat vindt heb ik het maar te accepteren
Moet je voorstellen hoe knap het is wat Berghuis laat zien! Met alle respect naar de supporters van Feyenoord, maar Berghuis haalt die statistieken dus met een aanzienlijk minder team. Zeker als aanvallers heb je veel baat bij een goed team om je heen.PolarBear schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:15:
[...]
[Afbeelding]
De statistieken tussen Tadic en Berghuis ontlopen elkaar niet zo heel veel. Alleen heeft Tadic het ook buiten de Eredivisie laten zien (met name in Europa).
@Ramzzz
Volgens mij is het in een 352 vaker andersom: twee complete middenvelders naast elkaar en dan drie aanvallende mensen ervoor? Anders heb je twee aanvallende middenvelders achter twee spitsen wat volgens mij een vreemde veldbezetting geeft.
Volgens mij is het in een 352 vaker andersom: twee complete middenvelders naast elkaar en dan drie aanvallende mensen ervoor? Anders heb je twee aanvallende middenvelders achter twee spitsen wat volgens mij een vreemde veldbezetting geeft.
De opstelling van Oranje is geen discussie. Onze Frank kent alleen maar 4-3-3 en speelt de bal graag breed en naar achteren.
Eens, een middelmatig elftal met een passende middelmatige coach. Het elftal op het WK van 1998 (ik word oud) had op iedere positie tenminste een betere speler. Van de huidige voorhoede zou niemand ook maar bij de voorselectie zitten.remco112 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:21:
[...]
[ Voor 65% gewijzigd door ephymerous op 07-05-2021 19:21 ]
XXXVI
Dat ligt er ook maar net aan hoe je daar naar kijkt.ElPaco schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:49:
[...]
Moet je voorstellen hoe knap het is wat Berghuis laat zien! Met alle respect naar de supporters van Feyenoord, maar Berghuis haalt die statistieken dus met een aanzienlijk minder team. Zeker als aanvallers heb je veel baat bij een goed team om je heen.
Misschien dat alle tegenstanders tegen Ajax meer met hun kont in de 16 hangen dan tegen Feyenoord, en heeft Berghuis meer ruimte. Of krijgt hij alle ballen, incl vrije trappen, wegens geen goede alternatieven terwijl die er bij Ajax wel zijn. Zeg niet dat het zo is, maar zouden zomaar verklaringen kunnen zijn.
Karsdorp? Is voor mij nog steeds de ideale back, zeker als je 3-5-2 wilt gaan spelen. Speelde gisteren ook weer een prima pot, sowieso raar dat hij niet opgeroepen wordt.Ramzzz schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:07:
[...]
Met snelle, sterke wingbacks als Wijndal en (potentieel) ook Dumfries heb je dan wel een flink wapen over de flanken, terwijl de defensie er bepaald niet zwakker op wordt...
Het blijft bijzonder lastig om spelers uit andere teams te vergelijken. Te veel factoren die invloed hebben op de beperkte statistieken die getoond worden. De voornaamste is de speelstijl van het eigen team maar ook hoe de tegenstander in de wedstrijd zit. Daarnaast zijn assists in grote mate afhankelijk van de overige spelers in het elftal van de speler.toolkist schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Dat ligt er ook maar net aan hoe je daar naar kijkt.
Misschien dat alle tegenstanders tegen Ajax meer met hun kont in de 16 hangen dan tegen Feyenoord, en heeft Berghuis meer ruimte. Of krijgt hij alle ballen, incl vrije trappen, wegens geen goede alternatieven terwijl die er bij Ajax wel zijn. Zeg niet dat het zo is, maar zouden zomaar verklaringen kunnen zijn.
Tadic rendeert goed in het elftal van Ajax en Berghuis doet hetzelfde in het elftal van Feyenoord. Op basis van de aangehaalde statistiek zou ik niet kunnen vaststellen of Tadic of Berghuis de betere speler is (laat staan de beste speler van de Eredivisie)
De enige die je er enigszins fair vanaf kan pellen zijn strafschoppen (34 tadic vs 17 Berghuis).
Net even de selectie erbij gepakt.ephymerous schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:18:
Het elftal op het WK van 1998 (ik word oud) had op iedere positie tenminste een betere speler. Van de huidige voorhoede zou niemand ook maar bij de voorselectie zitten.
Aanvallers:
- Bergkamp
- van Hasselbaink
- Kluivert
- Overmars
- van Hooijdonk
- Zenden
Vergeet Michael Mols ook niet op de reservelijstremco112 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:48:
[...]
Net even de selectie erbij gepakt.
Aanvallers:Verschil is absurd ja!
- Bergkamp
- van Hasselbaink
- Kluivert
- Overmars
- van Hooijdonk
- Zenden
XXXVI
Hup Jong Ajax (1-0 voor tegen de Graafschap)
Hup Go Ahead
Zou het fantastisch vinden als de Graafschap directe promotie nu nog misloopt
Hup Go Ahead
Zou het fantastisch vinden als de Graafschap directe promotie nu nog misloopt
Sparta helpt Feyenoord als het zo blijft
Voor wat het waard is, die wedstrijd zondag zonder de twee beste spelers kan gewoon schriftelijk afgedaan worden.Deadsy schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:26:
alles kan off-topic
Wat glijdt Vitesse af de laatste tijd zeg. Die deden het in de eerste seizoenshelft toch heel aardig.Deadsy schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:26:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zo kennen we Pasveer weer, zo keept hij al 20 jaar. Gewoon kijken hoe de bal naast je richting doel gaat.
alles kan off-topic
Daarom snap ik ook niet dat Ajax em haalt... 1 seizoen zit het een beetje mee, maar daarvoor had ie echt elke wedstrijd wel een grote foutAnkona schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:40:
Zo kennen we Pasveer weer, zo keept hij al 20 jaar. Gewoon kijken hoe de bal naast je richting doel gaat.
Dit is wel een knappe reeks van Sparta
20 - Since the beginning of March, only Ajax have won more points in the Eredivisie than @SpartaRotterdam. European? pic.twitter.com/67ZNUc3MDo
— OptaJohan (@OptaJohan) 7 mei 2021
Krijg net een Appje dat Sparta heeft gewonnen met 3-0 van Vitesse
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Achjah, komt toch om de bank warm te houden, maar idd ik snap het ook niet. Heeft bij PSV toch ook wel laten zien dat hij niet de ideale backup is zou ik zeggen.toolkist schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:42:
[...]
Daarom snap ik ook niet dat Ajax em haalt... 1 seizoen zit het een beetje mee, maar daarvoor had ie echt elke wedstrijd wel een grote fout
Fakenews.Hackus schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:53:
Krijg net een Appje dat Sparta heeft gewonnen met 3-0 van Vitesse
Dat kan toch nooit.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
4 lui in onze poule hadden winst voor Sparta staan, ik heb hun namen doorgegeven aan de FBI en Homeland. Iets is hier niet in de haak.
2 spelers waar het om draait en eentje heeft de laatste maanden ego problemen.Superkiwi schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:39:
[...]
Wat glijdt Vitesse af de laatste tijd zeg. Die deden het in de eerste seizoenshelft toch heel aardig.
De laatste maanden? Over wie heb je het nu precies?Deadsy schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:33:
[...]
2 spelers waar het om draait en eentje heeft de laatste maanden ego problemen.
Vooral TannaneSnowdog schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:34:
[...]
De laatste maanden? Over wie heb je het nu precies?
Ah, ik dacht Bazoer, ik dacht dat Tannane zich vrij aardig gehouden heeft dit seizoen? Wedstrijd vandaag verder niet gezien ofzo.
Bazoer ook. Dat zijn de 2 beste spelers, maar brengen de laatste maanden niet meer dat wat ze aan het begin wel wisten te brengen.Snowdog schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:37:
[...]
Ah, ik dacht Bazoer, ik dacht dat Tannane zich vrij aardig gehouden heeft dit seizoen? Wedstrijd vandaag verder niet gezien ofzo.
Vooral Tannane kan het echte verschil niet meer maken.
Yea, ik weet dat het de beste 2 spelers zijn en vond Bazoer al eerder wat inzakken en die heeft zoals bekend een minder geweldige instelling. Vind Tannane wel een enorm goede speler eigenlijk. Maar zie lang niet alles van Vitesse dus dat kan een vertekend beeld geven I guess.Deadsy schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:38:
[...]
Bazoer ook. Dat zijn de 2 beste spelers, maar brengen de laatste maanden niet meer dat wat ze aan het begin wel wisten te brengen.
Vooral Tannane kan het echte verschil niet meer maken.
Die Rotterdammers staan best wel een heel goed seizoen te draaien.
Als de competitie 5 wedstrijden langer had geduurd, zouden ze zomaar Europa in kunnen gaan. Normaal zou je daar RKC of Willem II verwachten als ze een goed seizoen draaien.

Als de competitie 5 wedstrijden langer had geduurd, zouden ze zomaar Europa in kunnen gaan. Normaal zou je daar RKC of Willem II verwachten als ze een goed seizoen draaien.
Zijn dat toevallig Chinezen?Superkiwi schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:08:
4 lui in onze poule hadden winst voor Sparta staan, ik heb hun namen doorgegeven aan de FBI en Homeland. Iets is hier niet in de haak.
alles kan off-topic
Hun namen doen vermoeden van niet. Ik wacht het onderzoek nog even af.
Sparta in de eerste helft wel een beetje mazzel want volgens de huidige regels had een penalty moeten zijn. Maar het lijkt erop dat het grootste deel van het scheidsrechter corps die regel negeert.
Maar een heerlijke overwinning. Ik zelf had 0 punten uit de laatste 4 wedstrijden verwacht. Dus 6 is nu al mooi mee genomen.😊
Maar een heerlijke overwinning. Ik zelf had 0 punten uit de laatste 4 wedstrijden verwacht. Dus 6 is nu al mooi mee genomen.😊
Fraser haalt echt het maximale uit deze groep. Vind het apart dat nog geen andere club interesse heeftVrietje schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 23:47:
Sparta in de eerste helft wel een beetje mazzel want volgens de huidige regels had een penalty moeten zijn. Maar het lijkt erop dat het grootste deel van het scheidsrechter corps die regel negeert.
Niks ervan. Geluk dwing je af. Dat is een natuurkundige wet.Vrietje schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 23:47:
Sparta staat gewoon verrekes stabiel te spelen. Dan moet je niet ineens met zijn allen met de billen dichtgeknepen hopen op het beste. Dat moeten ze aan de overkant doen, maar daar gaat het niet om.
Hoe dan ook, aan het einde van het seizoen kan je met opgeheven hoofd afscheid nemen. Dit jaar eens geen gespartel onderin, om net niet te verzuipen.
Hulde aan Sparta en ook Fortuna.
不是我Superkiwi schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:08:

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Gelukkig dat ze daar geen penalties voor gaan geven, een bal wegkoppen bijna buiten de 16 tegen je eigen speler aan zonder enige Vitesse speler in de buurt. Als we daarvoor in dit geval Vitesse een penalty voor zouden geven, dan staat dat niet echt in verhouding met de “overtreding”.Vrietje schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 23:47:
Ik vind trouwens sowieso dat het zou mogen veranderen wat betreft penalties, wat mij betreft zijn er genoeg situaties waarbij een penalty veel te zwaar is, gewoon een vrije trap is dan al zwaar genoeg.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 08-05-2021 09:10 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Daar zouden ze het spel voor stil moeten leggen om ff met z'n allen diegene uit te lachen. En dan weer verder...Martinusz schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:08:
[...]
Gelukkig dat ze daar geen penalties voor gaan geven, een bal wegkoppen bijna buiten de 16 tegen je eigen speler aan zonder enige Vitesse speler in de buurt.
Als je zo slecht kunt koppen als prof...
Eredivisie speelronde 32
zaterdag16:30u
FC Twente v Heracles
18:45u
sc Heerenveen v FC Utrecht
20u
AZ v Fortuna Sittard
21u
VVV-Venlo v RKC
-
zondag 12:15u
FC Emmen v FC Groningen
14:30u
Feyenoord v Ajax
PEC Zwolle v ADO Den Haag
16:45u
Willem II v PSV
Paar leuke streek potjes, verder niets bijzonders
reeds gespeeld met verrassende uitslag
vrijdag 20u
Sparta 3-0 Vitesse
zaterdag16:30u
FC Twente v Heracles
18:45u
sc Heerenveen v FC Utrecht
20u
AZ v Fortuna Sittard
21u
VVV-Venlo v RKC
-
zondag 12:15u
FC Emmen v FC Groningen
14:30u
Feyenoord v Ajax
PEC Zwolle v ADO Den Haag
16:45u
Willem II v PSV
Paar leuke streek potjes, verder niets bijzonders
reeds gespeeld met verrassende uitslag
vrijdag 20u
Sparta 3-0 Vitesse
Ondanks dat het nergens meer over gaat, heb ik er toch zin in Feyenoord - Ajax. Nog 1 wedstrijd knallen en dan mogen wat mij betreft (en ik denk ook Ajax) de spelers die deze zomer in actie komen met vakantie.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vind ik niet kunnen, gewoon de competitie uitspelen met de hele selectie.Gynnad schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:23:
Ondanks dat het nergens meer over gaat, heb ik er toch zin in Feyenoord - Ajax. Nog 1 wedstrijd knallen en dan mogen wat mij betreft (en ik denk ook Ajax) de spelers die deze zomer in actie komen met vakantie.
Ze hebben al bekend gemaakt dat dat ook gaat gebeuren.Gynnad schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:23:
Tagliafico is al met vakantie, en na de wedstrijd tegen Feyenoord zal Ten Hag nog 2 of 3 spelers weg sturen.
Vind het wel goed, er zijn spelers die pakweg elke wedstrijd hebben moeten spelen en dan deze zomer ook nog actief zullen zijn.
Ongelovelijk die VAR dat ze hiervoor die penalty niet toekennen bij Twente
Twente komt eraan!
Schandalige beslissing var bij twe-her. Absoluut absurd en ontoelaatbaar. Hier moeten letterlijk koppen voor gaan rollen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Heerlijke goal van Danilo!
Twente komt eraan!
Dat is toch ook gewoon rood voor Bizot? Knie vooruit en ik kijk wel wie ik raak
[edit]ongelofelijk, ze durven het gewoon niet, twee keer rood in 2 minuten. Dit was echt lomp++
[edit]ongelofelijk, ze durven het gewoon niet, twee keer rood in 2 minuten. Dit was echt lomp++
[ Voor 38% gewijzigd door toolkist op 08-05-2021 21:16 ]
Ik meen me te herinneren dat hij dat geintje vaker heeft gedaan.toolkist schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:14:
Dat is toch ook gewoon rood voor Bizot? Knie vooruit en ik kijk wel wie ik raak
Yup, een keer 2x in 1 wedstrijd en 2x geen roodDoeEensGek schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:20:
[...]
Ik meen me te herinneren dat hij dat geintje vaker heeft gedaan.
Hopelijk vragen ze van Egmond om een oordeel. Dit lijkt een vrijbrief om een aanloop te nemen en iemand vervolgens flink te raken met je knie 'want ik ben keeper'Terranova schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:23:
[...]
Yup, een keer 2x in 1 wedstrijd en 2x geen rood
Ooit hoorde ik ene meneer Diesel zeggen:
"It doesn't matter if you win by an inch or a mile, winning is winning".
Ik had ook een grotere overwinning staan overigens
Meestal verlies je het kampioenschap tegen de kleintjes.. Mocht PSV dit jaar geen 2e worden dan hebben ze het duidelijk in de toppers laten liggen..
Stand in onderlinge topduels:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 9 mei 2021
AZ 6-12
Ajax 5-11
Feyenoord 5-4
PSV 6-3
Feyenoord - Ajax laatste topper dit seizoen.
FC Groningen met Robben in de basis tegen FC Emmen...
Ben voor FC Emmen maar gun Robben ook een goal.
De problemen van een sympathiesupporter...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben voor Groningen maar ze spelen de laatste maanden zo verschrikkelijke slecht dat ik een hekel aan mijn eigen club begin te krijgen. Zo slap.
Dan kunnen ze zich op deze manier al bij voorbaat terugtrekken uit de play-offs.
Paar punten heeft fc Groningen misschien nog wel nodig.
Van de andere kant, als Emmen zou winnen, zou ik dat ook prima vinden. Hoop dat Emmen erin blijft.
Ondanks hun afgrijselijke kunstgras.
Robben die mee doet is natuurlijk leuk. Hoop dat hij heel blijft.
Je kunt wel zien dat hij al een tijd niet gespeeld heeft in die minuten die hij maakte. Mensen moeten nu denk ik nog niet teveel verwachten van hem. Mist wedstrijd ritme.
Ajax Feyenoord ook leuk. Hoop dat Feyenoord wint. Om verschillende redenen terwijl ik normaal voor Ajax ben.
Ik heb die uitschakeling tegen dat matige Roma nog steeds niet verwerkt...
Dan kunnen ze zich op deze manier al bij voorbaat terugtrekken uit de play-offs.
Paar punten heeft fc Groningen misschien nog wel nodig.
Van de andere kant, als Emmen zou winnen, zou ik dat ook prima vinden. Hoop dat Emmen erin blijft.
Robben die mee doet is natuurlijk leuk. Hoop dat hij heel blijft.
Je kunt wel zien dat hij al een tijd niet gespeeld heeft in die minuten die hij maakte. Mensen moeten nu denk ik nog niet teveel verwachten van hem. Mist wedstrijd ritme.
Ajax Feyenoord ook leuk. Hoop dat Feyenoord wint. Om verschillende redenen terwijl ik normaal voor Ajax ben.
Ik heb die uitschakeling tegen dat matige Roma nog steeds niet verwerkt...
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 09-05-2021 11:44 ]
2-1 is ook primaMaarten_E schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:34:
FC Groningen met Robben in de basis tegen FC Emmen...
Klassieker gaat door!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Oh, ik lees net dit:Agent47 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:57:
Klassieker gaat door!
[quote]Update - 11.30 uur (9 mei 2021) - Politiechef Rotterdam: 'Klassieker afgelast bij staking'[/quote]
Is half uurtje geleden of is het alweer veranderd?
Jup!
Update II - 11.55 uur (9 mei 2021) - Staking van de baan, Klassieker gaat door
[ Voor 15% gewijzigd door chim0 op 09-05-2021 12:05 ]
Ja sorry
Groningen heeft er opeens zin in
Robben speelt ook beter nu, en een assist
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 09-05-2021 13:29 ]
Helaas voor jou inderdaad, nu nog Willem II verliezen en het wordt ongemeen spannend daar beneden.
[ Voor 44% gewijzigd door Vincent Dave op 09-05-2021 13:29 ]
Rensch op de plek van Tagliafico, Mazraoui daardoor in de basis.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A9e0TCnIsW8izbIgKhg2IVGX.jpg?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 09-05-2021 13:33 ]
Ajax in nieuwe uitshirts, dus moet wel goed komen
Alleen daarom al mogen ze er van mij gewoon uit vliegen... Al gaat dat niet gebeuren als ze als 16e eindigen.Harribo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:41:
Weet niet hoe echt deze foto is, maar vind het zeker geen mooi uitshirt mocht dit hem worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/TAx9Arl5Lc6YMI5uaManESFO.png?f=user_large)
Edit verschijnen nu meer foto's..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hv8Fg9UD4iQz2B42MrTP1Tx8.jpg?f=user_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Gynnad op 09-05-2021 13:56 ]
Gaan ze samen met Club Brugge?Gynnad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:53:
[...]
Weet niet hoe echt deze foto is, maar vind het zeker geen mooi uitshirt mocht dit hem worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Emmen wordt wat afgedroogd...
Zie ook https://www.voetbalshirts.com/blog/ajax-uitshirt-2021-2022/Gynnad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:53:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De tekst is al helemaal klaar...
Echt, BAH BAH BAH. Geef dit shirt maar aan Inter ofzo.Het nieuwe Ajax uitshirt 2021-2022 heeft een klassiek design en wordt dit seizoen gekenmerkt door de verticale donkerblauwe (door adidas ‘’Legend Ink’’ genoemd) en blauwe (‘’Glory Blue’’) verticale banen. Deze banen worden geflankeerd door dunnere fel gele lijnen. Dit is direct ook de kleur van de drie adidas strepen, welke dit seizoen alleen op de schouders van het Ajax uittenue staan.
Moest toch hier aan denken.Gynnad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:53:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Die van Inter is mooi, deze van Ajax lelijk.toolkist schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:00:
[...]
Zie ook https://www.voetbalshirts.com/blog/ajax-uitshirt-2021-2022/
De tekst is al helemaal klaar...
[...]
Echt, BAH BAH BAH. Geef dit shirt maar aan Inter ofzo.
Vind ik
Vind ik
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 09-05-2021 14:07 ]
Het past toch ook helemaal niet bij Ajax 
Dan is zelfs het uitshirt van dit seizoen nog beter te pruimen.
Iets anders: @Vos wat doet Emmen mij (en andere pro-Emmen voorspellers) aan? Dit was niet de afspraak...

Iets anders: @Vos wat doet Emmen mij (en andere pro-Emmen voorspellers) aan? Dit was niet de afspraak...
Jah geen idee. Aardige offday en een goed Groningen, gecombineerd is dat kansloos.Superkiwi schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:07:
Het past toch ook helemaal niet bij Ajax
Zonde hoor, nu worden die laatste 2 speelronden nog onnodig spannend voor jullie.
Het is de wedstrijd van Arjan Robben zegt de commentator...
Ok 2 assists,hij speelde goed en 80 minuten , maar da Cruz scoort 2x
Dan is het mi de wedstrijd van da Cruz maar ja Robben is nieuws
, da Cruz niet
Ja dat hij weg wil, maar we willen allemaal wel eens wat
Media maakt van fc Groningen de fc Robben
Ok 2 assists,hij speelde goed en 80 minuten , maar da Cruz scoort 2x
Dan is het mi de wedstrijd van da Cruz maar ja Robben is nieuws
Ja dat hij weg wil, maar we willen allemaal wel eens wat
Media maakt van fc Groningen de fc Robben
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 09-05-2021 14:16 ]
Blijkbaar nog iets te veel in Braziliaanse sferen, want doet mij erg denken aan de shirts van Gremio en FlumineseGynnad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:53:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Huh? Feyenoord - Inter toch?DoeEensGek schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:36:
Leuk Feyenoord-Pec zwolle!
Oioi gezapige pot tot dusverre. Eerste kans voor Feyenoord.
[ Voor 31% gewijzigd door ephymerous op 09-05-2021 14:39 ]
XXXVI
Feyenoord - Club Brugge bedoel je?
Uitshirt vind ik niet lelijk, maar als Vitesse met dit shirt een wedstrijd was gaan voetballen had ik het ook geloofd.
Feyenoord is niet slecht begonnen, Ajax moet wel scherp blijven.
Feyenoord is niet slecht begonnen, Ajax moet wel scherp blijven.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vrije trap Ajax, tegenstander opgelucht, net als corners amper tot nooit gevaarlijk.
XXXVI
Wel lekker weer afentoe. Als gaat onweren is het staken natuurlijk.
Vind het gekozen font daarentegen wel lelijk, veel te blokkerig en industrieel voor een club die bekend staat om mooi vloeiende aanvallen. Misschien niet heel belangrijk maar vind het "verhaal" van het font dus niet echt matchen.Quad schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:41:
Uitshirt vind ik niet lelijk, maar als Vitesse met dit shirt een wedstrijd was gaan voetballen had ik het ook geloofd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken