Hij denkt aan onze puntjes in de pouleOPSLAGHOND schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:01:
100% bam Haller!! 100%!!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hij denkt aan onze puntjes in de pouleOPSLAGHOND schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:01:
100% bam Haller!! 100%!!
Ja red je hier maar eens uit!Erapaz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:01:
[...]
Ik wilde eerst “het universum “ typen, luister de radio, dus kan dat helemaal niet zien. Was absoluut niet mijn intentie om hier te beweren dat de VAR hem helpt.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Vervelende Automatische ReplyErapaz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:01:
[...]
Ik wilde eerst “het universum “ typen, luister de radio, dus kan dat helemaal niet zien. Was absoluut niet mijn intentie om hier te beweren dat de VAR hem helpt.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Heb mijn post al aangepast om verdere misverstanden te voorkomen.Typhone schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:03:
[...]
Ja red je hier maar eens uit!
(Ik begreep hem wel)
Of een prijswinnaar die eens een keertje mag meespelen voor't goeie doelTyphone schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:06:
Bij Ekkelenkamp heb ik altijd het idee dat zijn moeder naast het veld staat met een lunchtrommel. 0 uitstraling.
Een keertje Ronaldo vloeren en je mag 2 jaar bij Ajax spelenTyphone schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:06:
Bij Ekkelenkamp heb ik altijd het idee dat zijn moeder naast het veld staat met een lunchtrommel. 0 uitstraling.
[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 07-03-2021 14:08 ]
XXXVI
Mjah, als je 1 keer hebt gehoord hoe hij Tagliafico uitspreekt weet je al dat deze man geen voetbalcommentator hoort te zijnQu3st schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:06:
Ook wel mooi om het niveau van Leo Driessen aan te tonen:
bij de 3-0: "Ajax gooit de boel in het slot".
Groningen scoort de 3-1: "het kan nog voor Groningen......"
Vloeren? In judo was het een ippon geweest hoor xDephymerous schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:07:
[...]
Een keertje Ronaldo vloeren en je mag 2 jaar bij Ajax spelen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
3? 10! @TyphoneGynnad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:08:
De drie punten zijn weer binnen!
Als je Ronaldo dan een keer vloert als hij uit de spelersbus komt ...ephymerous schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:07:
[...]Een keertje Ronaldo vloeren en je mag 2 jaar bij Ajax spelen
Wat ik zou betalen om dàt te zien...OPSLAGHOND schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:10:
[...]
Als je Ronaldo dan een keer vloert als hij uit de spelersbus komt ...
Ik wil dan wel met rugnummer 666 spelen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ah, gelukkig, was al bang dat Bazoer was veranderd. Nu het weer goed gaat komen de oude trekjes weer boven drijvenBazoer (24) misdroeg zich vrijdag op de training. Hij schopte na bij Daan Huisman en ging verbaal de strijd aan met trainer Letsch en doelman Remko Pasveer, zo melden bronnen rond de club. Letsch heeft meteen ingegrepen. Bazoer is voor het duel met AZ geschorst.
[ Voor 38% gewijzigd door Han op 07-03-2021 14:22 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hebben ze geleerd van PSV tijdens Ajax - PSV eerder dit jaarQu3st schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:00:
Wat me echt begint op te vallen, de totale overheersing op het veld in het eerste kwartier, wedstrijd na wedstrijd, maar dan zo weinig afmaken. Vorige week PSV helemaal overdonderd in die eerste 15 minuten, woensdag was Heerenveen ook zo en dan nu tegen Groningen. En misschien al wel langer bezig dit, wel benieuwd naar xG in eerste kwartier
Toch blijft het jammer van zo'n spelers dat zoiets er in blijft zitten.Han schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:21:
https://www.ad.nl/nederla...ing-op-training~a46985d7/
[...]
Ah, gelukkig, was al bang dat Bazoer was veranderd. Nu het weer goed gaat komen de oude trekjes weer boven drijven
Het blijft een beetje het manco van de Bazoer's en Tannane's van deze wereld. Ze hebben zeker kwaliteiten maar niet van wereldklasse. Het negatieve gedrag laat een smet achter en dat lijken ze dan niet te kunnen accepteren.Gynnad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:26:
[...]
Toch blijft het jammer van zo'n spelers dat zoiets er in blijft zitten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
zal denk ik ook de omgeving zijn.Napo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:30:
[...]
Het blijft een beetje het manco van de Bazoer's en Tannane's van deze wereld. Ze hebben zeker kwaliteiten maar niet van wereldklasse. Het negatieve gedrag laat een smet achter en dat lijken ze dan niet te kunnen accepteren.
Voor vrijwel iedere club in Nederland zijn dit spelers die van meerwaarde zijn maar ze maken het zichzelf zo lastig. Wellicht de leeftijd, wellicht karakter maar al met al zo ontzettend zonde.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
⏩ PVOutput☀️
Tja, er zijn hier denk ik 10+ actieve Ajax supporters en 3 of 4 actieve PSV supporters. Als die paar dan ook nog de wedstrijd kijken ipv hier zittenQuad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:03:
Het topic is een wereld van verschil tijdens de wedstrijd van PSV tov die van Ajax..
Prima 0-2 van PSV though.
Tsja het is een beetje om des keizers baard voor mij. De kampioenswedstrijd is gespeeld.Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:03:
Het topic is een wereld van verschil tijdens de wedstrijd van PSV tov die van Ajax..
Prima 0-2 van PSV though.
#DoeNouNietDriessnmght schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:07:
[...]
Tsja het is een beetje om des keizers baard voor mij. De kampioenswedstrijd is gespeeld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En behoorlijk egoïstisch met tijden.sNielz123 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:59:
Malen is gewoon echt uit vorm. Blij dat Zahavi in goede doen is.
⏩ PVOutput☀️
I see what you did there 😉Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:05:
Fein, Malen eraf.
Je voelt gewoon aan dat dit in 2-2 gaat eindigen.carpebios schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:06:
Zou PSV als underdog de winst over de streep kunnen trekken?
Nee vertel?
⏩ PVOutput☀️
Fijn/fein :-)Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:08:
[...]
Nee vertel?
Hopelijk houdt PSV de voorsprong vast, goed voor m'n Toto.
Gelukkig valt het allemaal mee door het wisselbeleid van SchmidtElPaco schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:10:
Nog maar een blessure er bij. Madueke is net weer fit, dus er was inderdaad weer een plekje in de ziekenboeg
Maar door wie? Ze zijn allemaal vervangbaar, alleen zijn er geen vervangerssNielz123 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:11:
Het fijne van blessures bij psv is dat je de meeste niet echt mist. Boscagli is wel beter dan vorig seizoen maar het is niet dat die onvervangbaar is.
⏩ PVOutput☀️
Mwa, Boscagli is wel een van de sterkhouders dit seizoen. Net zoals dat we Gakpo, Götze en Madueke ook missen/hebben gemist. Sommige merk je minder van omdat het al niet 1e keus was (Ledezma, Mauro Junior, Maxi Romero) maar dat maakt allemaal wel dat je minder keus hebt. We zitten al niet echt dik in de verdedigers.sNielz123 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:11:
Het fijne van blessures bij psv is dat je de meeste niet echt mist. Boscagli is wel beter dan vorig seizoen maar het is niet dat die onvervangbaar is.
Madueke is terug in ieder geval 💪🏻👍🏻ElPaco schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:14:
[...]
Mwa, Boscagli is wel een van de sterkhouders dit seizoen. Net zoals dat we Gakpo, Götze en Madueke ook missen/hebben gemist. Sommige merk je minder van omdat het al niet 1e keus was (Ledezma, Mauro Junior, Maxi Romero) maar dat maakt allemaal wel dat je minder keus hebt. We zitten al niet echt dik in de verdedigers.
Waarom gebruik je vetgedrukte letters bij Malen?carpebios schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:16:
Kijk Malen, zo scoor je een doelpunt.
⏩ PVOutput☀️
Zodat Outerspace ziet dat ik namen goed schrijf, en niet per ongeluk een letter vergeet.
Blijf het ook apart vinden dat er niet een oude verdediger gehaald is voor de bank of een jong talent.ElPaco schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:14:
[...]
Mwa, Boscagli is wel een van de sterkhouders dit seizoen. Net zoals dat we Gakpo, Götze en Madueke ook missen/hebben gemist. Sommige merk je minder van omdat het al niet 1e keus was (Ledezma, Mauro Junior, Maxi Romero) maar dat maakt allemaal wel dat je minder keus hebt. We zitten al niet echt dik in de verdedigers.
Tja, Baumgartl is ook wel erg hard door de ondergrens gegaan dit jaar. Teze is dan weer dat jonge talent wat een kans kreeg en met bij handen heeft gegrepen.Deadsy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:27:
[...]
Blijf het ook apart vinden dat er niet een oude verdediger gehaald is voor de bank of een jong talent.
Maar zo is er wel meer wat ze afgelopen zomer anders hadden kunnen doen.
Met die redenatie is de beste kans op vijf clubs in de groepsfase als Vitesse misschien wel boven AZ en Feyenoord eindigd.OPSLAGHOND schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:36:
Als AZ en Feyenoord maar boven Vitesse eindigen, die pakken tenminste nog punten in Europa.
Dat Baumgartl het niveau niet aankan zag je vorig seizoen al.ElPaco schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:38:
[...]
Tja, Baumgartl is ook wel erg hard door de ondergrens gegaan dit jaar. Teze is dan weer dat jonge talent wat een kans kreeg en met bij handen heeft gegrepen.
Met Viergever zou je verwachten die oude verdediger te hebben. Het is nu vooral hopen dat Boscagli niet al te lang er uit ligt.
Vooral goed voor PSV, deze uitslag!DoeEensGek schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:14:
Zo Vitesse op 2-0 tegen AZ. Prima doelpuntje.
Tja, ze hebben er al veel verhuurd dit seizoen. Dan had je letterlijk niemand meer gehad als invaller.Deadsy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:17:
[...]
Dat Baumgartl het niveau niet aankan zag je vorig seizoen al.
Ik had hem dit seizoen verhuurd om te kijken of er van de investering nog iets te redden valt.
Die leert het nooit. Gruwelijke prutser.Han schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:21:
https://www.ad.nl/nederla...ing-op-training~a46985d7/
[...]
Ah, gelukkig, was al bang dat Bazoer was veranderd. Nu het weer goed gaat komen de oude trekjes weer boven drijven
Inderdaad, en dan te bedenken dat er al weer gespeculeerd werd of hij naar Ajax gehaald moest worden door sommige analisten
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Klopt, dat is ter compensatie van Wijndal zijn mooie stervende zwaan uitbeeldingDoeEensGek schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:33:
Pasveer heeft ook aanstelleritus opgelopen.
Goed man, toppercarpebios schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:23:
[...]
Zodat Outerspace ziet dat ik namen goed schrijf, en niet per ongeluk een letter vergeet.
En waarom stel jij die vraag alleen bij Malen en niet bij Schmidt?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 07-03-2021 19:27 ]
Wellicht om de indruk te wekken dat de keuze breed gesteund werd? Dat het niet enkel vanaf de technische staf kwam maar dat ook de spelers het gedrag van Ihataren beu waren? Een andere reden kan ik mij niet bedenken. Staat het interview ergens online? Heb het gemist, nog niet gezien.Exocet schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:27:
Waarom dat dan toch op die verklaring zetten dat het ook namens de spelersgroep was?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax krijgt nog PEC, RKC, ADO en Emmen. Dat zijn normaliter al 12 punten. PSV moet de aankomende weken tegen Feyenoord en AZ. Mocht PSV punten laten liggen dan kan Ajax al begin mei het kampioenschap binnen halenMark31 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:43:
Nog 8 wedstrijden winnen voor Ajax en weer een bananenschil gewonnen
Ziet er steeds beter uit.
Kan overigens ook nog 6 x winst en 4 x gelijk dan ben je er ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Han op 07-03-2021 19:56 ]
Maar Ajax krijgt ook nog AZ, Feyenoord, Vitesse en Utrecht. Dus al die andere wedstrijden moeten ze wel winnen en niet zo'n misser als tegen Willem II maken.Han schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:52:
[...]
Ajax krijgt nog PEC, RKC, ADO en Emmen. Dat zijn normaliter al 12 punten. PSV moet de aankomende weken tegen Feyenoord en AZ. Mocht PSV punten laten liggen dan kan Ajax al begin mei het kampioenschap binnen halen
AZ thuis is speelronde 30Exocet schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:15:
[...]
Maar Ajax krijgt ook nog AZ, Feyenoord, Vitesse en Utrecht. Dus al die andere wedstrijden moeten ze wel winnen en niet zo'n misser als tegen Willem II maken.
Eerst zeg je dat er spelers bij de voorselectie zitten die er niet thuis horen en nu wil je Siem de Jong in de basis?remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:41:
[...]
Gravenberch, de Jong en Wijnaldum is niet mogelijk? Lijkt mij een heerlijk middenveld!
De rest van de discussie is dan ook verplaatst naar Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021Gynnad schreef op maandag 8 maart 2021 @ 07:06:
[...]
Eerst zeg je dat er spelers bij de voorselectie zitten die er niet thuis horen en nu wil je Siem de Jong in de basis?![]()
Laten we het Nederlands Elftal lekker in het Nederlands Elftal topic houden.
Deze week alweer Europees voetbal, Ajax - Young Boys, waarbij de basis van Young Boys afgelopen weekend rust heeft gehad. Hopelijk keert Blind weer terug bij Ajax, toch een erg belangrijke schakel.
Las dat Young Boys een slechte generale heeft gehad tegen de nummer (voor)laatst. Bovendien is de keeper geblesseerd (hersenschudding). To be fair: YB mag gewoon geen probleem zijn normaal gesproken. Dat ze Leverkussen hebben uitgeschakeld zegt meer over de vorm van Leverkussen dan over YB. Dat is mijn gevoel althans.Gynnad schreef op maandag 8 maart 2021 @ 07:06:
[...]
Deze week alweer Europees voetbal, Ajax - Young Boys, waarbij de basis van Young Boys afgelopen weekend rust heeft gehad. Hopelijk keert Blind weer terug bij Ajax, toch een erg belangrijke schakel.
Ze speelden met hun B-elftal om de rest rust te geven. Die slechte generale zegt dus niksSterqVerhael schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:32:
[...]
Las dat Young Boys een slechte generale heeft gehad tegen de nummer (voor)laatst. Bovendien is de keeper geblesseerd (hersenschudding). To be fair: YB mag gewoon geen probleem zijn normaal gesproken. Dat ze Leverkussen hebben uitgeschakeld zegt meer over de vorm van Leverkussen dan over YB. Dat is mijn gevoel althans.
Zou goed zijn als Overmars zijn pijlen richt op een type Blind in de zomer. Dan heb je een alternatief waarbij je de as / basis intact kan laten zodra hij wegvalt. In mijn ogen kom je in de Eredivisie dan automatisch uit bij Koopmeiners.
Die zijn al kampioen dus de Europa League is prioriteit nummer 1 voor Young Boys, dat is zeker een nadeel voor Ajax. Met de ambities van Ajax moet je dit tweeluik natuurlijk wel winnen, maar het zal zeker niet eenvoudig zijn.toolkist schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:09:
[...]
Ze speelden met hun B-elftal om de rest rust te geven. Die slechte generale zegt dus niks
Nah ja, het is niet zo dat de concurrentie alles wint natuurlijk.Exocet schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:15:
[...]
Maar Ajax krijgt ook nog AZ, Feyenoord, Vitesse en Utrecht. Dus al die andere wedstrijden moeten ze wel winnen en niet zo'n misser als tegen Willem II maken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq