Je hebt natuurlijk ook spitsen die je nauwelijks ziet, totdat er gescoord moet worden.
Ook nuttig
Ook nuttig
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Daarom speelt ie ook niet EuropeesTerranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:34:
[...]
Oh dat zeker, maar om nou een spits te kopen voor dat geld...
Van wat ik nu van Haller heb gezien is het gewoon niveautje Utrecht, wat prima past bij de andere aankopen van Ten Hag zelf(dus niet via de scouting).
Och, anderhalf miljoen meer dan Blind (ik neem aan dat alle bonussen wel uitbetaald moeten worden van de transfer van Blind).Erapaz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:33:
[...]
Duur voor de eredivisie, was reactie op dat mensen zeiden dat het een dure miskoop was.
Dat was ook in de wedstrijden dat Antony wel speelde. Een Ajax spits wordt altijd hard aangepakt.tweakduke schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:34:
[...]
Ja nu houden ze vooral Haller in de gaten en die mede daardoor wat ongelukkig in de wedstrijd zat. De typische spitsengoal maakt dat allemaal weer goed en ach het is op zich wel een leuke pot al valt Groningen wel erg tegen.
Wat is de verwachting van Robben eigenlijk? Komt hij nog terug of is het einde carrière?Harribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:34:
Je hebt natuurlijk ook spitsen die je nauwelijks ziet, totdat er gescoord moet worden.
Ook nuttig
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
haha goeie, maar even serieus, een speler voor beker/eredivisie hoort bij Ajax altijd uit de jeugd te komen ipv een dure aankoop te zijnErapaz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:35:
[...]
Daarom speelt ie ook niet Europeesprima spits voor beker en eredivisie.
Dan druk je 'm uit.Terranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:37:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, waarom nou Ekkelenkamp...
De Ekkelenkamp/Leo Driessen combo is echt te veel voor mij
⏩ PVOutput☀️
Ik hoorde dat Labyad zich ook warm liepTerranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:37:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, waarom nou Ekkelenkamp...
De Ekkelenkamp/Leo Driessen combo is echt te veel voor mij
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Had ik geen diehard fan van Ajax geweest dan had ik dat zeker gedaan ja...
Hij heeft het nog niet opgegeven. Traint weer en de planning is om over een aantal weken weer een keer in te vallen. Dat is wat ik nu weet.Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:36:
[...]
Wat is de verwachting van Robben eigenlijk? Komt hij nog terug of is het einde carrière?
Ja daar noem je ook een paar namen die zichzelf hebben bewezen en zelf ook hard van zich af kunnen bijten. (soms letterlijkTerranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:36:
[...]
Dat was ook in de wedstrijden dat Antony wel speelde. Een Ajax spits wordt altijd hard aangepakt.
Tadic had er geen moeite mee, Huntelaar niet, Suarez niet, zelfs Pantelic niet. Haller blijkbaar wel
Dat klopt, maar dat is toch ook het kaliber(niet klaiber) spits dat bij Ajax moet spelen. Haller is te oud om die groei te maken denk ik. Je zou verwacht hebben dat hij het wel gewend zou zijn in de premier league, maar dat lijkt het niet op.tweakduke schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:39:
[...]
Ja daar noem je ook een paar namen die zichzelf hebben bewezen en zelf ook hard van zich af kunnen bijten. (soms letterlijk)
Haller komt er wel, denk dat ondanks het een dure aankoop was hij juist deze groei nog moet maken. Niet piepen, maar slim en goed spelen en dat kan hij wel gezien onder andere de laatste goal.
[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 07-03-2021 13:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Wie schaar je allemaal onder zijn aankopen dan?OPSLAGHOND schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:43:
Absoluut geen fan van Ten Hag, maar Haller doet het itt de rest van zijn aankopen grandioos.
En dat komt ook omdat de rest helemaal niks is.
[ Voor 6% gewijzigd door MeNTaL_TO op 07-03-2021 13:46 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 45% gewijzigd door Typhone op 07-03-2021 13:46 ]
⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat mij betreft veranderen we deze regels tijdens het “spel”. Nog voordat de penalty wordt genomen.Han schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:47:
Mjah... weer zo’n penalty. Armen gewoon tegen het lichaam, kom op zeg. Afschaffen die regel. En ook nog geel geven, fucking ongelofelijk dit.
[ Voor 88% gewijzigd door ephymerous op 07-03-2021 13:48 ]
XXXVI
Of 0-1Typhone schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:46:
Goedkope penalty hoor. Bah bah. Die moet je geven bij een 0-0 niet bij een 2-0.
Alle slechte aankopenMeNTaL_TO schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:45:
[...]
Wie schaar je allemaal onder zijn aankopen dan?
Waarom niet, eigenlijk was ik niet eens zenuwachtig toen hij Onana moest vervangen. Ruime ervaring en stabiel.Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:45:
Stekelenburg met alweer een goede redding, die gaat 1e keeper worden van NL elftal.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zou het ook oprecht top vinden, want de twee reddingen vandaag waren ook erg goed. En een stabiele keeper is welk fijn.tweakduke schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:47:
[...]
Waarom niet, eigenlijk was ik niet eens zenuwachtig toen hij Onana moest vervangen. Ruime ervaring en stabiel.
Het blijft triest dat de spoeling met echt goede keepers dun is in Nederland. Cillissen heeft de stap naar de echte top nooit kunnen maken helaas.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 61% gewijzigd door Vos op 07-03-2021 13:49 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Precies, ik had echt het zelfde gevoel. Echter Cilessen is weer 1e keeper last ik laatst. Dus die speelt iig weer.tweakduke schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:47:
[...]
Waarom niet, eigenlijk was ik niet eens zenuwachtig toen hij Onana moest vervangen. Ruime ervaring en stabiel.
Het blijft triest dat de spoeling met echt goede keepers dun is in Nederland. Cillissen heeft de stap naar de echte top nooit kunnen maken helaas.
Karma, niet vanwege Ajax, maar om wie hij is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
U zei?carpebios schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:49:
[...]
Karma, niet vanwege Ajax, maar om wie hij is.
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Precies de spelers die Ten Hag uit z'n verleden kent en denk ik alleen Promes zou door de scouting aangedragen worden.PolarBear schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:47:
[...]
Alle slechte aankopenMaar in ieder geval Klaiber (die niet meer is dan een derde optie, maar wel nuttig), Labyad (nog steeds onbegrijpelijk), Promes (die een half seizoen tot heeft gespeld met Ziyech).
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En de VAR ook.ephymerous schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:47:
Higler is een Ajacied
[...]
Wat mij betreft veranderen we deze regels tijdens het “spel”. Nog voordat de penalty wordt genomen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
Ik had 3-0, dus doe maar niet. Mijn poule is dit jaar al zo verpest dat ik die extra punten wel kan gebruikenHan schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:51:
Nu maakt ie hem wel, 3-0. Nog 1 doelpunt aub, had 4-0 genoteerd voorafgaande aan deze wedstrijd.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
⏩ PVOutput☀️
En wie raakt de bal daarna? Die speler inderdaad. Dus, gewoon terecht opnieuw.snmght schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:52:
Bullshit dat ie opnieuw moet natuurlijk. Op de lat is op de lat.
Te vroeg inlopen is te vroeg inlopen zeker als je daarna het eerste balcontact hebt.snmght schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:52:
Zijn de regels.snmght schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:52:
Het is natuurlijk geen bullshit, zeker als die knakker er voordeel bij heeft, bij het verwerken van de bal. Maar ik vind dat dit totaal niet iets is waar de VAR zich mee moet bemoeien.snmght schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:52:
Twente komt eraan!
[ Voor 28% gewijzigd door Erapaz op 07-03-2021 14:03 ]
Even beter oplettenJoteW schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:54:
Word zo onderhand een lachertje met die reglementen en VAR/scheidsrechters in NL. Hij peert 'm gewoon op de lat, bullshit dat er weer een regeltje is dat die dan weer opnieuw mag omdat 1 persoon 1 stap te vroeg inloopt
Maarja, Groningen simpelweg niet opgewassen tegen dit Ajax, zo is het dan ook wel weer!
Groningen heeft gewoon een prima elftal, maar nu veel geblesseerden. Een maatje te klein nu voor Ajax, maar die gaan het de andere ploegen bovenin zeker moeilijk maken.Harribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:52:
Zeer pijnlijk dit voor mij.
Ajax is gewoon echt te goed.
Erapaz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:54:
Haha, Tadic mist echt nooit! Anders help de VAR hem zelfs
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heeft de KNVB als enige in Europa de VAR? Heeft de KNVB als enige de regels bedacht? Of is dit iets wat uit de koker van de UEFA komt?JoteW schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:54:
Word zo onderhand een lachertje met die reglementen en VAR/scheidsrechters in NL.
⏩ PVOutput☀️
Laten we blij zijn dat deze regel gewoon duidelijk issnmght schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:54:
Ik snap de regels wel maar soms zijn de regels regelrecht ruk.
IFAB doet de spelregels.Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:55:
[...]
Heeft de KNVB als enige in Europa de VAR? Heeft de KNVB als enige de regels bedacht? Of is dit iets wat uit de koker van de UEFA komt?
Omdat? Kijk gewoon de hele wedstrijd. Zeg alleen dat ik sommige regels onzin vind, zoals bij deze penal.
Twente komt eraan!
Nee, nee, ja.Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:55:
[...]
Heeft de KNVB als enige in Europa de VAR? Heeft de KNVB als enige de regels bedacht? Of is dit iets wat uit de koker van de UEFA komt?
Ja dat is waar denk ik.Exocet schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:55:
[...]
Groningen heeft gewoon een prima elftal, maar nu veel geblesseerden. Een maatje te klein nu voor Ajax, maar die gaan het de andere ploegen bovenin zeker moeilijk maken.
Maar het gaat dus om het voordeel wat hij er uit behaald, dan is het fluiten toch logisch? Anders gaan alle spelers lekker vroeg inlopen. Dat wordt een lekker zooitje.JoteW schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:56:
[...]
Omdat? Kijk gewoon de hele wedstrijd. Zeg alleen dat ik sommige regels onzin vind, zoals bij deze penal.
Daar is ieOPSLAGHOND schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:54:
Shut ... Daar ging mijn 3-1
Sorry, wat is er mis met mijn reactie? Was een grapje, omdat Tadic bijna niet mist en nu hij mist het alsnog een keer mag proberen. Dat is toch heel grappig?
[ Voor 5% gewijzigd door Erapaz op 07-03-2021 13:58 ]
[ Voor 100% gewijzigd door JoteW op 07-03-2021 13:59 ]
Twente komt eraan!
Omdat je beweert dat de VAR wel even helpt.Erapaz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:58:
[...]
Sorry, wat is er mis met mij reactie? Was een grapje, omdat Tadic bijna niet mist en nu hij mist het nog een keer mag proberen.
Niks tegenin te brengen.
⏩ PVOutput☀️
Ik wilde eerst “het universum “ typen, luister de radio, dus kan dat helemaal niet zien. Was absoluut niet mijn intentie om hier te beweren dat de VAR hem helpt.
Hahah heb het maar weggehaald. Soms is het beter het maar te laten voor wat het is, ipv overal een weerwoord op te hebben
Twente komt eraan!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq