I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja lekker over de voet gestuiterd. Veld in de Arena hèHan schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:22:
Op zich geeneens zo lekker ingeschoten van Gravenberch. Maar de verdediging van Groningen is nog niet echt wakker, ging wel heel simpel

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verdediging is groningen nooit wakker in het begin. Dat is tot nu toe altijd met wat geluk goed gegaan.Han schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:22:
Op zich geeneens zo lekker ingeschoten van Gravenberch. Maar de verdediging van Groningen is nog niet echt wakker, ging wel heel simpel
Degene met de assist krijgt alle tijd om de pass te geven, nota bene in het strafschopgebied en 5 Groningers die staan toe te kijken maar niemand durft in te grijpen. Tja...
Maar wat ik al zei, wordt een eitje voor Ajax vandaag. Aanvallend is elke essentiële speler van Groningen geblesseerd.
Ik ga nog wel ff kijken hoe lang ik dit leuk ga vinden
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Er zijn toch amper goede commentatoren in Nederland, Wietse van der Goot vind ik nog wel fijn, maar zit bij SBS.Typhone schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:27:
Koploper uit de Eredivisie krijgt de commentator van de degradatieplek toebedeeld. Verschrikkelijk.
Van beide kanten slecht.
Van Dankerlui begrijp ik dat, slechtste speler van Groningen.
Van gravenberch verwacht je een betere bal.
Commentator inderdaad zeer matig, alleen maar open deuren en monotoon verslag
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 12:30 ]
De laatste weken ben ik al blij als ie een bal überhaupt raakt.Harribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:29:
Dankerlui gunt de goal aan gravenberch zie ik nu.
Van beide kanten slecht.
Van Dankerlui begrijp ik dat, slechtste speler van Groningen.
Van gravenberch verwacht je een betere bal.
Commentator inderdaad zeer matig, alleen maar open deuren en monotoon verslag
Dat subjectieve geneuzel doet overigens nog het meeste pijn aan de oren.
@Harribo Het zit 'm dan ook in zijn naam: liever lui dan moe. En hij is er dankbaar voor.
[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-03-2021 12:32 ]
Waarom organiseert espn niet gewoon een programma waarin de nieuwe commentator wordt gezocht. Goedkoop te produceren, en kunnen ze een programma bieden op een random avond.Qu3st schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:28:
[...]
Er zijn toch amper goede commentatoren in Nederland, Wietse van der Goot vind ik nog wel fijn, maar zit bij SBS.
Jaren geleden was er ook zo'n programma weet alleen niet meer op welke zender?
Die ouwe mannetjes willen niet van hun plekje.groggy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:32:
[...]
Waarom organiseert espn niet gewoon een programma waarin de nieuwe commentator wordt gezocht. Goedkoop te produceren, en kunnen ze een programma bieden op een random avond.
Zo waar een goede voorzet van Dankerlui. Memorabel moment.Typhone schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:31:
[...]
De laatste weken ben ik al blij als ie een bal überhaupt raakt.
Hij doet zijn best wel maar het is een bange juffrouw die slap de duels in gaat
Ach ja je bent prof maar kan niet koppen, dat gebeurt vaker in Nederland... Zucht
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 12:35 ]
So you think you can comment?groggy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:32:
[...]
Waarom organiseert espn niet gewoon een programma waarin de nieuwe commentator wordt gezocht. Goedkoop te produceren, en kunnen ze een programma bieden op een random avond.
Holland next SierdOPSLAGHOND schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:35:
So you think you can comment?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mooi als je dat synchroon kunt krijgen met het beeld.
Als Ajax supporter dan he
Edit: mocht Ajax een tweede maken, dan is dit gespeeld
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 12:37 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Doe eens rustig met Haller, die hebben we in Europa nog hard zat nodig ... volgend seizoen!
[ Voor 67% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-03-2021 12:41 ]
Sowieso het gevoel dat de vroege goal de wedstrijd niet ten goede komt, je ziet Ajax nu al gas terugnemen.
Dat zeg ik niet omdat ik voor Groningen ben. Ik zie hem wekelijks.
Zo jammer dat hij vanwege bepaalde redenen niet in Oranje staat maar die dropstaaf van een Cillissen.
Einde betoog
Uiteraard moet Klaassen die wel afmaken.
Maar gravenberch wist ook niet goed te richten.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 12:42 ]
Dan is het slecht gesteld met de keepers in Nederland. Niet echt een compliment voor keepend Nederland. Padt is een aardige keeper maar niet meer dan dat.Harribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:40:
Padt is de beste Nederlandse keeper die er nu is.
Mwah Cillessen is toch ook niet slecht. Vind ze eigenlijk op zijn best vrij gelijkwaardig en de dropstaaf (?) sneer niet zo nodig.Harribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:40:
Padt is de beste Nederlandse keeper die er nu is.
Dat zeg ik niet omdat ik voor Groningen ben. Ik zie hem wekelijks.
Zo jammer dat hij vanwege bepaalde redenen niet in Oranje staat maar die dropstaaf van een Cillissen.
Einde betoog
Cillissen is niet zo goed vind ik. En ik vind hem een vreemd ventje.snmght schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:42:
[...]
Mwah Cillessen is toch ook niet slecht. Vind ze eigenlijk op zijn best vrij gelijkwaardig en de dropstaaf (?) sneer niet zo nodig.
Padt is beter dan mensen denken denk ik.
Groningen krijgt altijd een kans nog.
Daarom moet Ajax het afmaken.
Tweede en het is gebeurd
Mwah denk dat niveau voor een keeper minder uitmaakt.snmght schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:43:
Los daarvan heeft Cillessen het op een niveau laten zien waar Padt voorlopig alleen van kan dromen. Dat telt ook mee.
Het gaat om meer of je goed kan keepen.
Enige redelijke aanvaller van Groningen is Suslov. Toch mooi te zien dat hij met de week beter wordt.
Dit de wedstrijden zou groningen meer moeten spelen dan kunnen ze niet meer laconiek rondtikken maar moeten ze hun uiterste best doen
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 12:49 ]
Welke Heerlense voetballer speelde zowel bij Ajax als Groningen?
Welke zoon van een beroemde ajacied leek niet goed genoeg maar keerde glorieus terug na een uitleenperiode aan Groningen?
Welke kanibalistische goalgetter ging van Groningen naar Ajax?
Z'n enige sterke punt is z'n kracht. Hij kan niet passen, de bal goed aannemen, hij's traag en z'n schot/kopkracht is ook niet super.
Leuk tegen klein clubjes, maar zodra er enige tegenstand is, dan is ie nutteloos.
Kudus vind ik trouwens erg goed spelen, heerlijk zo'n speler
Nu is het een leuke wedstrijd geworden.
Misschien moet Ajax nog eens op afwerk kamp... Tjonge
Ging de eerste wedstrijd net zo, miste Ajax ook zo veel kansen
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 12:57 ]
Vandaar ook de toptransfer naar Ludogorets, transfervrij notabene. Dus geen interesse vanuit de traditionele top3, waar een Cillessen dat wel geniet.Harribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:47:
[...]
Mwah denk dat niveau voor een keeper minder uitmaakt.
Het gaat om meer of je goed kan keepen.
Psv minder qua keepers, maar ja Padt is niet Duits
[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-03-2021 12:59 ]

Haller weer niet best.
[ Voor 16% gewijzigd door ephymerous op 07-03-2021 13:00 ]
XXXVI
Meteen verkopen, ook onzichtbaar in Europa!Harribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:59:
Haller valt erg tegen tot nu toe
VallerHarribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:59:
Haller valt erg tegen tot nu toe
Hij ligt verrassend vaak voor iemand van zijn postuur inderdaad
Doet me denken aan een zekere Veltman in het begin van zijn carrière.
Goede redding van Padt
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 13:03 ]
Dat is al een paar wedstrijden zo. Maar om nou miljoenen uit te geven aan een speler wiens enige skill het afleiden is, complete miskoop als ie zo blijft spelen.gws24 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:04:
Haller is vandaag niet heel goed inderdaad maar de grote kans van Klaassen kwam wel omdat Haller met zijn loop aktie 2 groningers meetrok. Daarnaast prutsen alle anderen ook in de 16 bij Groningen door alles weer teveel door te voeren en niet sneller voor eigen kans te gaan.
Klaagt en ligt meer dan dat de bal heeft (en behoudt). Gewoon super irritant, vorige week ook al. Iedereen om hem heen werkt zich een slag in de ronde terwijl hij mopperend rond sjokt. Na een duel houdt het ook gelijk op, gaat niet achter de verloren bal aan. Voor dat salaris mag hij wel wat harder werken, ook zonder bal, loopt (soms)/staat (vaak) compleet verkeerd.Terranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:01:
Hij ligt verrassend vaak voor iemand van zijn postuur inderdaad
Qua aantal goals+assists liep hij toch één op één ongeveer? Lijkt mij niet heel slecht voor een net nieuwe speler.Terranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:05:
[...]
Dat is al een paar wedstrijden zo. Maar om nou miljoenen uit te geven aan een speler wiens enige skill het afleiden is, complete miskoop als ie zo blijft spelen.
Ach ja, Alvarez is afgelopen half jaar tientallen keren afgeschreven en als miskoop bestempelt. Nu is het een vaste waarde. Laten we het even wat tijd geven voor iemand een miskoop te bestempelen.Terranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:05:
[...]
Dat is al een paar wedstrijden zo. Maar om nou miljoenen uit te geven aan een speler wiens enige skill het afleiden is, complete miskoop als ie zo blijft spelen.
9 wedstrijden (8 in de basis) 5 goals en 5 assistsgws24 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:06:
[...]
Qua aantal goals+assists liep hij toch één op één ongeveer? Lijkt mij niet heel slecht voor een net nieuwe speler.
Ja, maar kijk naar het merendeel van z'n goals. Praktisch elke spits had die gemaakt. Intikkertjes en dat terwijl hij net zo vaak te laat is bij die intikkers.gws24 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:06:
[...]
Qua aantal goals+assists liep hij toch één op één ongeveer? Lijkt mij niet heel slecht voor een net nieuwe speler.
[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 07-03-2021 13:11 ]
Na zoveel assists en goals idd!PolarBear schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:08:
[...]
Ach ja, Alvarez is afgelopen half jaar tientallen keren afgeschreven en als miskoop bestempelt. Nu is het een vaste waarde. Laten we het even wat tijd geven voor iemand een miskoop te bestempelen.
Sergio ligt telkens op het Padt naar het goal, irritant!Harribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:03:
Die te Wierik schopt elke wedstrijd tegen spelers aan, wat een onkunde.
Doet me denken aan een zekere Veltman in het begin van zijn carrière.
Goede redding van Padt
Ik vind het een leuke wedstrijd. Strijd van beide kanten. Gelukkig gaat / kan groningen niet alleen verdedigen.
Mi heeft Ajax al jaren het beste team van de eredivisiestrafschop schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:16:
Mooi, dan kan het argument dat Ajax de titel koopt en dat dit oneerlijk is .. ook weer de prullenbak in.
[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 13:18 ]
Vergeet niet dat Ajax zo’n spits niet had, speelden zelfs vaak zonder spits in de eerste seizoenshelft. Als Haller niks anders doet dan een assist of goal meepakken per wedstrijd is het prima.Terranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:10:
[...]
Ja, maar kijk naar het merendeel van z'n goals. Praktisch elke spits had die gemaakt. Intikkertjes en dat terwijl hij net zo vaak te laat is bij die intikkers.
Nog alle vertrouwen in hem aan deze kant.
En toch maar 1 kampioenschap in de laatste 6 jaar.Harribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:16:
Als groningen de tweede helft weer zo slaperig begint, is het gebeurd.
Ik vind het een leuke wedstrijd. Strijd van beide kanten. Gelukkig gaat / kan groningen niet alleen verdedigen.
[...]
Mi heeft Ajax al jaren het beste team van de eredivisie
Labyad < Haller.
Brobbey is zo'n spits, maar die werd nog te vaak overgeslagen voor Traore. Gelukkig heeft Ten Hag wat betreft de Traore/Brobbey keuze nu wel het licht gezien. Maar wel te laat. Had Brobbey basis gestaan dan had ie vast ook bijgetekendErapaz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:19:
[...]
Vergeet niet dat Ajax zo’n spits niet had, speelden zelfs vaak zonder spits in de eerste seizoenshelft. Als Haller niks anders doet dan een assist of goal meepakken per wedstrijd is het prima.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 13:23 ]
Zo'n moment had hij nog niet op zijn dvdcarpebios schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:22:
Je had hem ook gewoon kunnen aannemen, ipv zo gek te doen voor de goal.
Ik zeg het niet voor niets. Ik zie hem elke week.
Haller speelt misschien slecht maar hij heeft ook wel steeds te maken met een fantastische Itakura
Alleen wel een spits die de eerste seizoenshelft nog bezig was om fit genoeg te raken om een KKD wedstrijd uit te spelen.Terranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:21:
[...]
Brobbey is zo'n spits, maar die werd nog te vaak overgeslagen voor Traore. Gelukkig heeft Ten Hag wat betreft de Traore/Brobbey keuze nu wel het licht gezien. Maar wel te laat. Had Brobbey basis gestaan dan had ie vast ook bijgetekend
Tja voor mensen die alleen naar de statistieken kijken wel...
Maar eens koffie zetten...
[ Voor 46% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 13:29 ]
Kwam door mijn vertrouwen in hem, en die van Erik.
[ Voor 18% gewijzigd door PolarBear op 07-03-2021 13:29 ]
Gelukkig is voetbal geen jury sport maar gaat het om die statistieken.Terranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:28:
[...]
Tja voor mensen die alleen naar de statistieken kijken wel...
Correctie, niet van Nederland maar NederlandsGynnad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:30:
Je zou verwachten dat de beste keeper van Nederland wel wat meer ballen tegen zou houden..
Onana bijvoorbeeld is beter
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 07-03-2021 13:31 ]
Voor andere clubs dan Ajax misschien, bij Ajax staat goed spel nog bijna boven statistieken.Qu3st schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:31:
[...]
Gelukkig is voetbal geen jury sport maar gaat het om die statistieken.
10 assists dit seizoen.Qu3st schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:30:
Vraag me af of Antony die bal had afgelegd, Neres speelt echt leuk vandaag.
Sinds Haller er is hebben we weer normale corners. Sowieso had Ajax een spits nodig, dan maar een dure.Terranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:21:
[...]
Brobbey is zo'n spits, maar die werd nog te vaak overgeslagen voor Traore. Gelukkig heeft Ten Hag wat betreft de Traore/Brobbey keuze nu wel het licht gezien. Maar wel te laat. Had Brobbey basis gestaan dan had ie vast ook bijgetekend
Komt ook omdat hij, in ieder geval de eerste helft, erg veel ruimte kreeg. Bij de andere wedstrijden waren zowel hij als Antony beide bijna niet aanspeelbaar of zat de tegenstander er direct bovenop.Exocet schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:31:
Neres lijkt zijn vorm eindelijk weer te vinden
Tja, wat heet duur tegenwordig in voetbal....Erapaz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:32:
[...]
Sinds Haller er is hebben we weer normale corners. Sowieso had Ajax een spits nodig, dan maar een dure.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ach kijk eens naar vandaag, Haller wordt vanaf minuut 1 omver gelopen/geschopt, makkelijk scoren als criticus dat het dan niks is. En eerst moet ook bij Ajax statistieken goed zijn, en dan komt het goede spel vanzelf.Terranova schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:31:
[...]
Voor andere clubs dan Ajax misschien, bij Ajax staat goed spel nog bijna boven statistieken.
Duur voor de eredivisie, was reactie op dat mensen zeiden dat het een dure miskoop was.MeNTaL_TO schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:32:
[...]
Tja, wat heet duur tegenwordig in voetbal....
[ Voor 14% gewijzigd door Erapaz op 07-03-2021 13:34 ]
Niet als dat de nieuwe standaard wordt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh dat zeker, maar om nou een spits te kopen voor dat geld...Erapaz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:32:
[...]
Sinds Haller er is hebben we weer normale corners. Sowieso had Ajax een spits nodig, dan maar een dure.
Van wat ik nu van Haller heb gezien is het gewoon niveautje Utrecht, wat prima past bij de andere aankopen van Ten Hag zelf(dus niet via de scouting).
Ja nu houden ze vooral Haller in de gaten en die mede daardoor wat ongelukkig in de wedstrijd zat. De typische spitsengoal maakt dat allemaal weer goed en ach het is op zich wel een leuke pot al valt Groningen wel erg tegen.gws24 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:32:
[...]
Komt ook omdat hij, in ieder geval de eerste helft, erg veel ruimte kreeg. Bij de andere wedstrijden waren zowel hij als Antony beide bijna niet aanspeelbaar of zat de tegenstander er direct bovenop.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken