Vind je het alleen zuur of heb je inhoudelijk ook een mening?Martinusz schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:23:
[...]
Ik miste je zuurpruim post al deze middag, thanks!
Ik ben erg blij hoor met het kampioenschap
XXXVI
Ow wacht, Pasveer komend seizoen op de bank..

Tot zover m'n hoop deze zomer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat er met deze selectie zeker in de tweede seizoenshelft meer uit te halen was. Maar kan me voorstellen dat een wedstrijd in de eredivisie ook niet echt motiveert. Probleem voor Ajax is het niveau van deze competitie. Als Ajax een niveau omhoog wil moeten ze toch echt naar een super league achtige constructie.ephymerous schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:26:
Gefeliciteerd allemaal
[...]
Vind je het alleen zuur of heb je inhoudelijk ook een mening?
Ik ben erg blij hoor met het kampioenschapAl is het maar om de CL volgend seizoen. De manier waarop kan mij niet bekoren. Ik heb heel weinig genoten dit seizoen.
Die hebben zich de eerste helft kapot gelopen.Aghanim schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:25:
Bizar hoe Ajax over AZ heen walst de laatste 30 minuten
Begin 2e helft liet Ajax ook regelmatig de bal rond gaan en toen zag je al dat het afjagen niet meer ging bij AZ
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat, en ook het inbrengen van Nous. Want Rensch was echt dramatisch. Daardoor kwam AZ er vaak aan die linkerkant overheen.Deadsy schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:29:
[...]
Die hebben zich de eerste helft kapot gelopen.
Begin 2e helft liet Ajax ook regelmatig de bal rond gaan en toen zag je al dat het afjagen niet meer ging bij AZ
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:04
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
AZ ging denk ik te fanatiek erop de eerste helft, zeker als er dan geen doelpunt valt. Ajax moest dan alleen het geduld hebben om uiteindelijk de omschakeling te maken als AZ vermoeid raakte.
Klaar voor de volgende stap. Op naar Roma?Martinusz schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:30:
Toffe peer die Teun
Of Overmars heeft 'm een aanbieding gedaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar dan ook opzouten uit de eredivisie. Of je wilt in de Europese voetbalpiramide zitten of je wilt 't niet (en dat geldt voor alle andere wannabee SL clubs wat mij betreft)Aghanim schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:28:
[...]
Als Ajax een niveau omhoog wil moeten ze toch echt naar een super league achtige constructie.
Niks daarvan, Emmen moet gewoon 16e eindigen zodat Willem II en RKC erin blijven.tweakduke schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:33:
Ik gun Emmen de punten overigens wel volgende week, maar goed tijd om de schaal te pakken volgende week. Emmen speelde overigens vandaag met veel passie, wordt denk ik ern leuke pot.
Ik denk dat hij nog wel beter kan dan Roma
Als de geruchten kloppen dat Liverpool hem als een vervanger voor Wijnaldum ziet, dan zou ik Roma.toch vriendelijk bedanken. Sowieso overigens, Roma heeft 0,0 beleid dus de kans dat de trainer die jou gehaald heeft er een paar maanden later nog zit is niet groot.
Hadden we 't over Koopmeiners? Ik heb eerlijk gezegd het idee dat hij heel afhankelijk is van het systeem en geen potentiële topper is. Hij moet echt de bal komen halen en daar ruimte voor hebben.
Emmen 14, die twee op plek 15 en 16 is ook primatoolkist schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:36:
[...]
Niks daarvan, Emmen moet gewoon 16e eindigen zodat Willem II en RKC erin blijven.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 25-04-2021 16:41 ]
Ik vind het een hele goede speler, zou een Blind kunnen vervangen bij Ajax (gaat niet gebeuren natuurlijk).D-e-n schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:39:
[...]
Hadden we 't over Koopmeiners? Ik heb eerlijk gezegd het idee dat hij heel afhankelijk is van het systeem en geen potentiële topper is. Hij moet echt de bal komen halen en daar ruimte voor hebben.
Voor 23 jaar een volwassen speler, heeft spelinzicht en zet toch wel de lijnen uit bij AZ. En ook scorend vermogen (ja veel penalties ook natuurlijk).
Nah, itt jou zal ik Emmen totaal niet missenVos schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:40:
[...]
Emmen 14, die twee op plek 15 en 16 is ook primaEn dan via nacompetitie er in blijven.
Ik zat er nog in de hoek. Dus heel fideel van Klaasen om pas in de tweede helft te scoren.OPSLAGHOND schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:00:
@PolarBear Zit je er nog of ging je net naar huis?
alles kan off-topic
Berghuis krijgt straks nog wel rood van Higler...want zo is Higler.Ankona schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:04:
Vrees voor de nodig blessures vandaag. Vitesse mag aardig schoppen van Higler. Wat rood is bleef bij geel en de rest mag gewoon door.
[ Voor 54% gewijzigd door dr.lowtune op 25-04-2021 17:06 ]
De scheidsrechters hebben deze week niet echt zin in fluiten lijkt het wel.Ankona schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:04:
Vrees voor de nodig blessures vandaag. Vitesse mag aardig schoppen van Higler. Wat rood is bleef bij geel en de rest mag gewoon door.
Als hij er voor die tijd niet af is met een blessure. Snap niet dat Dick de boel niet naar de kant roept, liever reglementair 0-3 om de oren dan zo schade oplopen door een doorgesnoven scheids.dr.lowtune schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:06:
[...]
Berghuis krijgt straks nog wel rood van Higler...want zo is Higler.
alles kan off-topic
Ach, hij is al een paar keer weggekomen zonder rood waar dat wel op z'n plaats was geweest dit seizoen dus dat zou dan mooi compenserendr.lowtune schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:06:
Toornstra moet ingrijpen omdat Higler slaapt. Dan moet je Toornstra geen kaart geven maar jezelf
alles kan off-topic
Higler gaat voor de hoofdrol vandaag en zoals je al indirect aangaf, ik verwacht ook wel de nodige blessures vandaag want er zal in de 2e helft wel weer een hoop hout gehakt worden...Ankona schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:12:
gvd Higler optyfebn!!!!
Toornstra moet ingrijpen omdat Higler slaapt. Dan moet je Toornstra geen kaart geven maar jezelf
Twente komt eraan!
alles kan off-topic
- tweakduke
Vooral de kans van Berghuis had erin gemoeten.
alles kan off-topic
alles kan off-topic
- tweakduke
Zolang Openda geen NL paspoort heeft vind ik het bestremco112 schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:31:
Bijlow in oranje!!!!!!
Is het oranje? Lijkt ook wel wat roze.remco112 schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:31:
Bijlow in oranje!!!!!!
alles kan off-topic
You called itdr.lowtune schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:06:
Higler is ook weer lekker bezig. Wat een aanfluiting is die verschrikkelijke vent toch. Zeker vanochtend met Pol gecarpoold ofzo...
[...]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
...
Dat is altijd met Berghuis. Even opkomend venijn, zwart voor zijn ogen en hij heeft zijn team weer genaaid.DoeEensGek schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:22:
Ook op een onnodige plek... Man man man Berghuis.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik haat het om gelijk te krijgen in dit soort zaken.....maar kortsluiting bij Berghuis in een wedstrijd met arbitrage die het ook niet onder controle heeft. Ik denk dat Higler zo ook nog een pingel aan Vitesse geeft. (als dat echt zo is, dan koop ik daarna een staatslot met eindcijfer 4).
Zeker waar, daarom vond ik het ook erg triest dat Ajax supporters het deden. Daarnaast heb je nou echt niks beters te zingen als je weer eens in het stadion mag zijn... Je kan mij niet vertellen dat de 3 topclubs allemaal geen andere liedjes hebben die je zou kunnen zingen.D-e-n schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:14:
[...]
Van beide zijden zouden mensen daarmee moeten stoppen.
Mij raakt het niet, maar er wordt al jaren gezegd dat sommige mensen er aanstoot aannemen dus dan voelt het extra zinloos als de ploeg waarom je het zou zingen niet eens je tegenstander is. Dan doe je het echt alleen om het kwetsen.
Ik schakel pas net (70e minuut) in, maar deze rode kaart had niks te maken met hoe Higler fluit. Dit is gewoon kortsluiting bij Berghuis.dr.lowtune schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:23:
[...]
Ik haat het om gelijk te krijgen in dit soort zaken.....maar kortsluiting bij Berghuis in een wedstrijd met arbitrage die het ook niet onder controle heeft. Ik denk dat Higler zo ook nog een pingel aan Vitesse geeft. (als dat echt zo is, dan koop ik daarna een staatslot met eindcijfer 4).
Raakt bal kwijt, gaat man met bal achterna, dubbel gestrekt been van achter. Blijkbaar mag dat niet.
Edit: oh en ergens rond de middellijn, met nog een paar verdedigers achter zich.
[ Voor 14% gewijzigd door ElPaco op 25-04-2021 18:27 ]
Mag ook niks meer tegenwoordigElPaco schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:25:
[...]
Raakt bal kwijt, gaat man met bal achterna, dubbel gestrekt been van achter. Blijkbaar mag dat niet.
Voor rust had Vitesse ook minimaal 1 rode kaart moeten krijgen, maarja zelfs zo'n marchandeur kan hier niet aan voorbij gaan. Dom.dr.lowtune schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:23:
[...]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jammer hoor, het wordt wel een beetje een patroon zo. Heeft hij helemaal niet nodig.ElPaco schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:25:
[...]
Edit: oh en ergens rond de middellijn, met nog een paar verdedigers achter zich.
XXXVI
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
...
Ik bedoel niet dat het elke wedstrijd raak is, maar voor een aanvaller over het hele seizoen gezien heb je met hem gewoon de kans dat hij een paar keer rood of geel rood pakt vanwege een smerige en onnodige overtreding.
En dan nog de wedstrijden waar hij onzichtbaar is.
Er is een reden dat zich nog geen club voor hem gemeld heeft met die lage transfer clausule.
Je team moet een leider hebben die voorop gaat in de strijd maar niet met de botte bijl.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Maar je had wel dichter bij AZ kunnen komen.groggy schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:38:
Rustig rustig, feyenoord had echt geen kampioen kunnen worden hoor.
En je wilt geen play offs spelen ofzo

[ Voor 23% gewijzigd door Luxicon op 25-04-2021 18:45 ]
...
Heeft hij geen voorwaardelijke schorsing open staan?Luxicon schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:43:
De wedstrijd tegen Ajax zal Berghuis niet als speler meemaken in ieder geval. Lijkt me sowieso een schorsing van 3 wedstrijden, als het er niet meer zijn.
Perez, steelt mijn quotes!!!!!
[ Voor 13% gewijzigd door Qu3st op 25-04-2021 18:47 ]
Ik zat ook al te denken dat Vitesse mogelijk juist sterker zou worden als volgend jaar deze speler die denkt dat hij Messi is door verkoop kwijt is. Met geluk speel je met 11 man, maar volgens mij speel je de meeste wedstrijden of delen van wedstrijd met maximaal 10 man door o.a. zijn werktempoQu3st schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:32:
Feyenoord heeft geluk dat Tanane den egoïst is en geen zin heeft in een goede aanval opzetten met zijn teamgenoten.
Hij komt er te vaak mee weg.Martinusz schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:47:
Pas 1ste directe rode kaart Berghuis? Dat had ik dan weer niet gedacht
Sowieso veel werk aan de winkel voor Slot. Hopelijk krijgt hij daar de tijd voor, neemt Feyenoord een besluit over een eventueel nieuw stadion en worden ze structureel 2e (achter Ajax uiteraard)
XXXVI
Leuke eerste helft, grote kansen over en weer. Beide keepers pakten een aantal goede ballen. AZ was het kwijt in de tweede helft, jammer voor de amusementswaarde. En toch weer Klaassen met twee goals, wat is die man toch belangrijk
Dikke pluim voor het publiek, ze maakten behoorlijk lawaai!
Fey-Vitesse
Wat een draak van een wedstrijd...
Voor de wedstrijd zei ik nog "of Bazoer of Berghuis krijgt rood"; en zie daar
Dat Vitesse met een man meer stond zag ik op het veld niks van terug. Het ergste aan deze wedstrijd was dat ie 6 minuten langer duurde.
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 25-04-2021 19:24 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
:fill(white):strip_exif()/f/image/49dY9A25OHR7hXgUzHihw3iQ.png?f=user_large)
...
Dat hij verkeerd gebruikt werd in BL?Sjah schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:29:
Die Davy Klaassen, , in de BL breekt die geen potje, hier is hij de man. Wat zegt dat...
Hij speelde daar meer op 6 geloof ik, niet te vergelijken dus.
Dat hij het beste is bij een aanvallende ploeg, dat hij het beste is achter de spits etcSjah schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:29:
Die Davy Klaassen, , in de BL breekt die geen potje, hier is hij de man. Wat zegt dat...
Wout Weghorst scoort nagenoeg net zoveel doelpunten in de Bundesliga als bij AZ. Wat zegt dat...Sjah schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:29:
Ajax fans gefeliciteerd. Zonder enige twijfel de terecht kampioen van dit seizoen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het gekke is dat dat geschop de hele wedstrijd wel mocht.ElPaco schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:25:
[...]
Blijft een typische oliedomme Berghuis actie. Maar in deze wedstrijd was het wel grote willekeur. Hajek had na 3 minuten ook rood kunnen (moeten?) krijgen. En zeker aan het eind zijn tweede geel. Verder was zeker in de eerste helft Vitesse meer naar de tegenstander dan naar de bal aan het schoppen en werden ze daar over het algemeen niet voor bestraft.
Is Higler overigens al bij de alcohol controle geweest? Alle kaarten seponeren en liefst ook de wedstrijd zelf overspelen zou zo gek niet zijn.
alles kan off-topic
https://www.nu.nl/286903/...oenschap-met-spelers.html
[ Voor 29% gewijzigd door groggy op 25-04-2021 20:49 ]
Allemaal getest toch? 😁groggy schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:43:
Gênant dat de spelers van Ajax zich met de huidige corona maatregelen laten zien bij het gehos van de ajax supporters.
Dat was te verwachten. Femke heeft met het toestaan van de BLM protesten een mooi precedent geschapen voor de Ajax supporters.groggy schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:43:
Gênant dat de spelers van Ajax zich met de huidige corona maatregelen laten zien bij het gehos van de ajax supporters.
XXXVI
En dan al helemaal de kreet officieus erbij.... Niks officieus aan. Officieel ben je kampioen als je na 34 wedstrijden bovenaan staat. Als ze volgende week niet meer in te halen zijn zou je dat officieus kunnen noemen. (kan natuurlijk altijd nog iets gebeuren met punten aftrek ofzo al verwacht ik dat ook weer niet)
Ze zullen echt wel kampioen worden en dat is dan ook terecht gezien het spel. Maar nu al vieren is gewoon ongepast.
alles kan off-topic
Stel dat het kabinet komende week zegt dat er vanwege oplopende cijfers tot het eind van de competitie geen supporters meer bij mogen zijn, heb je nu toch mooi even je feestje mét supporters kunnen vieren
Goed argument. Ik ben voorstander van 9 punten aftrek voor ajax, dan hebben we weer een spannende competitieSuperkiwi schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:03:
Nah ja, nu zijn er nog supporters bij.
Stel dat het kabinet komende week zegt dat er vanwege oplopende cijfers tot het eind van de competitie geen supporters meer bij mogen zijn, heb je nu toch mooi even je feestje mét supporters kunnen vieren
Zelf met 3 of 6 punten aftrek zie ik het nog wel spannend worden...
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken