Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En nu weer geen geel gevenHupske schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:50:
Tenenkrommend hoe slecht die fluit.
[ Voor 87% gewijzigd door Outerspace op 25-04-2021 16:00 ]
Ik zou er niet op rekenen, Neres gaat het echt niet brengenAghanim schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:50:
Ik hoop dat Neres zo in valt en aan Anthony laat zien hoe het moet.
Kunnen ze elkaar scherp houden.Aghanim schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:50:
Ik hoop dat Neres zo in valt en aan Anthony laat zien hoe het moet.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Beker finale vergeten?Exocet schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:52:
[...]
Ik zou er niet op rekenen, Neres gaat het echt niet brengen
Idrissi in de 91e minuut mag ook.Exocet schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:52:
[...]
Ik zou er niet op rekenen, Neres gaat het echt niet brengen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Twente komt eraan!
...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
GooooallllDeadsy schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:57:
wat is het programma van AZ en PSV?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nou, je ziet dat ie de bal probeerde te rakengws24 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:57:
Dit is toch wel goed van Haller hoor.

Mislukt hakje achter het standbeen, als je goed kijkt.gws24 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:57:
Dit is toch wel goed van Haller hoor.
Zet zich wel mooi breed, prima.
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Volgens mij was je nog niet klaar. Ga nog eens
Speelt Blind niet gaat Pol grappig doen ...Terranova schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:00:
Van Boekel is zo ongelofelijk blind, echt niet normaal
Een stoffen bank werkt ook prima

⏩ PVOutput☀️
De hele uitdaging van het voorgaande seizoen zitten in zijn geheel in juist dat probleem. Een lopend siezoen dat op zo' n manier afgebroken wordt had helemaal geen afgesprokne regels. Ook hetgeen wat is besloten was vooraf niet conform afgesproken regels omdat ze er simpelweg niet warenTerranova schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:39:
[...]
Dude, jij begrijpt heel de spelregels niet en wil andere regels die niet van te voren af gesproken zijn.
Al zouden die regels veeeeeeeeel eerlijk zijn, ze waren niet afgesproken dus moet er vastgehouden worden aan de afgesproken regels.
dat lijkt mij niet
Elect a clown, expect a circus.
Er waren geen regels inderdaad, maar je kan niet verwachten dat een voorlopige stand op basis van de afgesproken regels niet voldoende is als het opeens de eindstand is.Napo schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:04:
[...]
De hele uitdaging van het voorgaande seizoen zitten in zijn geheel in juist dat probleem. Een lopend siezoen dat op zo' n manier afgebroken wordt had helemaal geen afgesprokne regels. Ook hetgeen wat is besloten was vooraf niet conform afgesproken regels omdat ze er simpelweg niet waren
Bij geen regels(die er overigens nu wel zijn en Ajax zou dan alsnog de CL in gaan, alleen geen kampioen) is de niet helemaal geschikte regels het enige wat er gevolgd kan worden.
XXXVI
Kan je beter niks zeggen.ephymerous schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:08:
Nah ik ben net ingeschakeld maar ik zie negen man in het veld voor Ajax spelen? Haller en Neres werken vooral tegen.
Haller speelt dikke prima vandaag. Behoorlijk balvast en prima vervolg.
Neres doet het beter dan Anthony. Stuk meer dreiging komt er vanaf.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Haller speelt echt niet slecht hoor. Alleen mag AZ veel aan hem hangen zonder maar terug gefloten te worden.ephymerous schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:08:
Nah ik ben net ingeschakeld maar ik zie negen man in het veld voor Ajax spelen? Haller en Neres werken vooral tegen.
Haller speelt zowaar goed voor zijn doenephymerous schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:08:
Gelukkig is er nu wel iets afgesproken inderdaad (buiten dat - zover ik kan herinneren - het hiaat dat de tickets voor Europa niet benoemd zijn). Het punt is wel dat indien er geen regels zijn eenieder mag aangeven wat ze een "eerlijke" manier vinden om tot een eindpunt te komen. Dat men doelredenaties gebruikt (alle partijen) om daar te komen is evident maar dat maakt de onderbouwing niet per definitie slecht.Terranova schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:07:
[...]
Er waren geen regels inderdaad, maar je kan niet verwachten dat een voorlopige stand op basis van de afgesproken regels niet voldoende is als het opeens de eindstand is.
Bij geen regels(die er overigens nu wel zijn en Ajax zou dan alsnog de CL in gaan, alleen geen kampioen) is de niet helemaal geschikte regels het enige wat er gevolgd kan worden.
Dat de voorlopige stand geen perfect beeld geeft is een feit en er potentieel betere perspectieven zouden kunnen valt eveneens te beargumenteren.
De geldende regels kunnen wellicht niet passend zijn en die regels gaan overigens ook niet op voor die specifieke situaties, daar rechten aan ontlenen is te kort door de bocht (hoewel wellicht de meest eerlijke oplossing)
[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 25-04-2021 16:11 ]
Tickets gaan op eindstand, dus hoeven niet benoemd te worden dacht ik. Want de voorlopige stand wordt dan de eindstand. Maar ik ben het ook met je eens hoor, de vorige voorlopig stand was niet het eerlijkst.Napo schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:10:
[...]
Gelukkig is er nu wel iets afgesproken inderdaad (buiten dat - zover ik kan herinneren - het hiaat dat de tickets voor Europa niet benoemd zijn). Het punt is wel dat indien er geen regels zijn eenieder mag aangeven wat ze een "eerlijke" manier vinden om tot een eindpunt te komen. Dat men doelredenaties gebruikt (alle partijen) om daar te komen is evident maar dat maakt de onderbouwing niet per definitie slecht.
Dat de voorlopige stand geen perfect beeld geeft is een feit en er potentieel betere perspectieven zouden kunnen valt eveneens te beargumenteren.
In mijn ogen was het meest eerlijk de stand halvewege, waar iedereen tegen elke tegenstander heeft gespeeld. Alleen het uit/thuis gedeelte is dan niet helemaal eerder. Al zou die stand niet veel veranderen(behalve dat Feyenoord dacht ik 1 plek zou verliezen en dus Europees).
Nou ik heb de afgelopen 15 minuten nog niets gezien dat Labyad in de spits ook kan. En Labyad in de spits vind ik pure armoede.Hupske schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:09:
[...]
Kan je beter niks zeggen.
Haller speelt dikke prima vandaag. Behoorlijk balvast en prima vervolg.
Neres doet het beter dan Anthony. Stuk meer dreiging komt er vanaf.
XXXVI
Graag, ik zie het nog verkeerd gaanExocet schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:14:
Ajax loopt er nu wel helemaal overheen. Nu nog een doelpunt
Mooi dat gefluit!
[ Voor 25% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-04-2021 16:16 ]
Da's knap, ik heb AZ al ruim een kwartier niet meer in balbezit gezien.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Denk dat Haller op is, die heeft nog nooit zo hard gewerkt in een Ajax shirt
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Er is echt geen enkele reden om Brobbey nog op te stellenQuad schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:17:
Zet dan Traore erin.
naja 3 punten en een kampioenschap
⏩ PVOutput☀️

[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 25-04-2021 16:21 ]
XXXVI
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Je bent die gasten toch niets verschuldigd? Geen enkele noemenswaardige prestaties in Ajax shirt.
[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 25-04-2021 16:23 ]
XXXVI

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als Emmen er ff 20 intikt tegen Ajax..
⏩ PVOutput☀️
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
ph4ge schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:23:
Gefeliciteerd Ajacieden.
Ik miste je zuurpruim post al deze middag, thanks!ephymerous schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:22:
Haha typische Erik wissels weer. Twee spelers die niets toevoegen, nu niet en volgend seizoen ook niet
Wow jij mag Erik zeggen?ephymerous schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:22:
Haha typische Erik wissels weer. Twee spelers die niets toevoegen, nu niet en volgend seizoen ook niet![]()
Je bent die gasten toch niets verschuldigd? Geen enkele noemenswaardige prestaties in Ajax shirt.
* Quad is jaloers.
Ajax moet flink en slim inkopen deze zomer..
⏩ PVOutput☀️
Dan moet Ajax een doelsaldo verschil van 33 verspelen met nog wedstrijden tegen VVV en Emmen, als dat gebeurd dan drink ik de rest van m'n leven alcohol vrij bierHanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:23:
Als ajax dit seizoen geen kampioen meer word drink ik de rest van mijn leven Heineken
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken