"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik kan er met mijn kop ook niet bij dat hier geen rood voor word gegeven?! 🤔Gynnad schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:54:
Komt hij goed weg met geel, is toch gewoon rood?
Rood had zeker gekund, maar ik kan wel leven met geel. Keeper raakt em, toevallig of niet niet vol met de noppen.Gynnad schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:54:
Komt hij goed weg met geel, is toch gewoon rood?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je had kunnen weten dat Emmen ging winnenSuperkiwi schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:06:
In 2 minuten tijd de maximale score door mijn neus geboord, bedankt hoor Emmen
Zullen ze bij PSV hopen dat Ajax wint?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja. 1e plek is realistisch gezien niet haalbaar. Beter zet je de concurrent dan op 3 punten in het gevecht om plek 2.Deadsy schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:09:
Emmen zorgt voor mijn eerste punten dit weekend.
Zullen ze bij PSV hopen dat Ajax wint?
Haha, hopelijk puntje volgende week. Ajax moet straks gewoon winnen!Superkiwi schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:09:
Gefeliciteerd @Vos
Volgende week zal ik ze weer gewoon op winst zetten, goed?
Maar Ajax ligt Emmen totaal niet goed, itt Feyenoord en PSV.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 25-04-2021 14:13 ]
Gaat me wel goed geld kosten want ik had gewed dat als ze er in bleven ik twee shirts zou kopen volgend seizoen
⏩ PVOutput☀️
Eenmalig test weekend van fieldlab.DoeEensGek schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:25:
Waarom nu weer volgende week (nog) geen fans?
⏩ PVOutput☀️
Ja, maar hoeveel test hebben we nodig? We weten toch dat de besmettingen op deze manier zeer zeer laag blijven.
Ik heb geen idee. Wel blij om eens geen bandje te horen.DoeEensGek schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:29:
[...]
Ja, maar hoeveel test hebben we nodig? We weten toch dat de besmettingen op deze manier zeer zeer laag blijven.
Hopelijk een mooie wedstrijd, hup Ajax.

⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Schwalbe is gewoon geel toch?OPSLAGHOND schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:36:
Lui hoor Klaassen, gaat ie weer liggen.
In de 16 is rood wat mij betreft.
Ik hoop het niet maar de killersmentaliteit in einde competitie heb ik nog niet zo vaak gezien.
Leek wel een flying kickOPSLAGHOND schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:39:
Wat doet Bizot daar nou? Een radslag?
Het zou me, gezien het vertoonde spel de laatste maanden van Ajax, niet verbazen nee.Aghanim schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:38:
Ik heb zo’n gevoel dat Ajax het gewoon weer spannend gaat maken de komende weken. Eerst genaaid worden tegen Utrecht, dan vanmiddag verliezen en je kunt nog aan de bak tegen Vitesse en Feijenoord.
Ik hoop het niet maar de killersmentaliteit in einde competitie heb ik nog niet zo vaak gezien.
Als de andere clubs een beetje in vorm komen en daadwerkelijk een beetje naar kunnen gaan spelen zal t geen makkie worden.
Ajax moet ook nog tegen Feyenoord, VVV en Emmen (en Vitesse maar die is altijd lastig) en heeft aan 4 punten genoeg (3 punten voor officieus). Dus hoe graag jullie ook allemaal willen dat het weer spannend gaat worden, dat gaat niet gebeuren.LZ86 schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:49:
[...]
Het zou me, gezien het vertoonde spel de laatste maanden van Ajax, niet verbazen nee.
Als de andere clubs een beetje in vorm komen en daadwerkelijk een beetje naar kunnen gaan spelen zal t geen makkie worden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het is al tijden niet spannend. Ajax heeft gewoon veruit de beste selectie en heeft een prima beleid. Als Feyenoorder kan ik alleen maar met lede ogen aanzien hoe wij op zuid aanklooien in de marge en dat niveau niet binnen afzienbare tijd zullen bereiken.Gynnad schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:59:
[...]
Ajax moet ook nog tegen Feyenoord, VVV en Emmen (en Vitesse maar die is altijd lastig) en heeft aan 4 punten genoeg (3 punten voor officieus). Dus hoe graag jullie ook allemaal willen dat het weer spannend gaat worden, dat gaat niet gebeuren.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gelukkig dat afronding matig was en Stekelenburg oplet.
⏩ PVOutput☀️
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En met de ontwikkelingen in de CL gaat dat ook niet beter worden. Want ook die zijn er, onder druk van de Madrids en City's van deze wereld, vooral op gericht meer geld te laten vloeien naar degenen die nu ook al cashen. Nederland is wat dat betreft een kleine vertaling van de verhoudingen in Europa: de rijken worden rijker en de armen worden armer. En ook al gaan die armen vanaf nu het perfecte beleid voeren: dat halen ze niet meer in zolang er niks verandert aan de verdeling. En dan is de eredivisie feitelijk ten dode opgeschreven. Want een competitie waar het alleen maar om plek 2 t/m 18 gaat is geen competitie.dr.lowtune schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:00:
[...]
Het is al tijden niet spannend. Ajax heeft gewoon veruit de beste selectie en heeft een prima beleid. Als Feyenoorder kan ik alleen maar met lede ogen aanzien hoe wij op zuid aanklooien in de marge en dat niveau niet binnen afzienbare tijd zullen bereiken.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 25-04-2021 15:08 ]
Zullen leuke laatste 20min worden als Ajax slim is.tweakduke schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:05:
AZ loopt zich compleet leeg op deze manier en mist de scherpte in de afronding.
Punt is uiteraard ook dat AZ nog ergens om speelt
Die heeft geen plaspil nodig! Die gaat er 's nachts al 5x uit.gws24 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:05:
Stekelenburg beter dan Onana! 😀
Mwa, deze pijn kan ik me goed voorstellen.OPSLAGHOND schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:08:
Ze vallen wel heel erg makkelijk ...
Gaat zo weer rennen hoor, het is niets meer dan aandikken.
? Was gewoon op de balAghanim schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:08:
Slagerij Martinez....
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Eerder verbaasd dat hij zo snel weer terugloopt. Ik dacht die scheurt wat af kijkende naar zijn reactie.
Bijna meteen, wonderdokter!OPSLAGHOND schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:09:
[...]
Dat maakt de initiele reactie niet minder begrijpelijk. Een lichaamsdeel maakt een beweging met een potentiele korte scherpe pijn. Dat die daarna relatief snel wegebt is niet ongewoon.OPSLAGHOND schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:09:
[...]
AZ wil geen zaken meer doen met AjaxAghanim schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:12:
Ik hoop dat Ajax eens naar Wijndal kijkt als vervanger voor Nico in plaats van van Aanholt. Of er moet een nieuwe Argentijnse sloper in de pijplijn zitten natuurlijk...
Mwa, PSV is wel effectiever. AZ is meestal hetzelfde liedje, zich leeglopen en als de tegenstander dan nog niet verslagen is, gaan ze gewoon verliezen.Aghanim schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:16:
Toch gun ik AZ die tweede plek een stuk meer dan PSV, kijkende naar het attractieve voetbal.
Laat die discussie voor wat het is aub
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 25-04-2021 20:07 ]
Dit leer je zelfs bij een amateur club.Exocet schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:19:
Alvarez mist handelingssnelheid
Je beschrijft nu exact het PSV van de eerste seizoenshelft. Veel kansen creeeren maar niet scoren in de eerste helft en dan compleet leeg zijn en verliezen of gelijk spelen.LZ86 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:19:
[...]
Mwa, PSV is wel effectiever. AZ is meestal hetzelfde liedje, zich leeglopen en als de tegenstander dan nog niet verslagen is, gaan ze gewoon verliezen.
Quote weggeknipt
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 25-04-2021 20:08 ]
Winnen van Emmen of VVV wat toch mogelijk met zijn.OPSLAGHOND schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:20:
Nog 4 gelijkspelen en Ajax is ook kampioen of wat is nu de gedachte?
Deze discussie ga ik verstandig niet aanMartinusz schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:29:
[...]
Overigens was er geen gelijke standAjax stond op 1 en AZ op plek 2.
Kampioenschap > geld
Dat levert niet zoveel op hoor! Champions League zit het geld, niet bij de KNVB.OPSLAGHOND schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:35:
AZ mist een paar centjes, maar Ajax mist een kampioenschap!
Kampioenschap > geld
Geen enkel probleem als dat zo is na 34 potjes.DoeEensGek schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:36:
Zou toch prachtig zijn als Ajax weer op doelsaldo kampioen wordt.
Of PSV tweede op doelsaldo.DoeEensGek schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:36:
Zou toch prachtig zijn als Ajax weer op doelsaldo kampioen wordt.
Van dat geld heeft Ajax Haller gekocht, dat maakt de pijn vast een stuk draaglijkerkrissie100 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:24:
Dat Ajax Champions League in mocht, geen enkel probleem mee. Maar bij een gelijke stand, 10 potjes te spelen al het geld naar Ajax is natuurlijk lachwekkend. Case closed.
Als dat de regels zijn die vooraf afgesproken zijn
Maar iets zegt me dat zoiets nooit doorgevoerd gaat worden
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
FrankDeadsy schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:43:
Bo de Boer? Wie bedenkt zoiets
De Teletubbies ...Deadsy schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:43:
Bo de Boer? Wie bedenkt zoiets
Met z'n huidige niveau zou ie niet eens in aanmerking komen voor Oranje.OPSLAGHOND schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:43:
Lekker Tadic, de schoonzoon van Frank, zo kom je nooit in Oranje ...
Wat speelt die man de laatste wedstrijden slecht
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Daar was de wonderdokter weerAgent47 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:43:
Pijnlijke overtreding van Tadic zeg
Verklaar je nader
Al de tweede keer dat een AZ speler op de grond ligt en een doet voorkomen alsof ie een flinke blessure heeft. Maar na het bezoek van de dokter meteen weer het veld in sprint.
Als we die voetbaldokters in zouden zetten tegen corona zijn we binnen een week van alle maatregelen af! Kan je nagaan, als je die wonderspray wereldwijd beschikbaar kan maken, dan heeft niemand meer pijn!
Ah akkoord. Het gaat laatste weken nergens over. In Europa worden NL clubs ook hard genaaid door dat geschreeuw.Exocet schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:46:
[...]
Al de tweede keer dat een AZ speler op de grond ligt en een doet voorkomen alsof ie een flinke blessure heeft. Maar na het bezoek van de dokter meteen weer het veld in sprint.
Ik zet hem net aan, dus AZ gaat zo scorenDoeEensGek schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:47:
Wie jinxed ff een doelpunt?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hij ziet het niet zo goed neeAghanim schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:49:
Haha dan fluit hij wel. Wat een fopscheids zeg.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken