Nee de VAR die niks moet doen vernaait het weer. Op alle normale shots is er niet veel aan de hand zelfs dan is de bal dichtbij het lichaam. Bal achter de lijn is dan weer geen goal haha. Ongelofelijk.
Komen we overigens goed weg met de penalty. Gezien de verhouding kansen uiteraard terecht, maar het wil gewoon echt niet lukken bij PSV.
Hoezo zit de scheidsrechter hier fout? Welke regel past hij niet goed toe?Superkiwi schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:10:
[...]
Fair enough.
Beslissing ligt uiteraard bij de scheids. En die zit hier fout.
Nee arbitrage kan je weinig aan rekenen.
Het zijn de kromme regels van de knvb die het spel keer op keer verzieken.
Nou Psv heeft dankzij die regels zijn overwinning binnen.
Nu heeft Groningen tot nu toe ook nergens recht op, ze spelen aanvallend echt slecht.
Nu heeft Groningen tot nu toe ook nergens recht op, ze spelen aanvallend echt slecht.
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 24-04-2021 20:12 ]
Zijn UEFA regels? Of zelfs FIFA denk ik?Harribo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:11:
Nee arbitrage kan je weinig aan rekenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 24-04-2021 20:12 ]
Dat lijkt op meer plaatsen het geval sinds de interlandbreak.ElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:10:
Komen we overigens goed weg met de penalty. Gezien de verhouding kansen uiteraard terecht, maar het wil gewoon echt niet lukken bij PSV.
Dus er is blijkbaar een beeld waarin duidelijk te zien is dat het hands is, de VAR constateert dat dankzij extra beelden en neemt daarin het besluit om de scheidsrechter ook te laten kijken. Dit is exact hetgeen waar de VAR er voor is.Typhone schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:10:
Nee de VAR die niks moet doen vernaait het weer. Op alle normale shots is er niet veel aan de hand zelfs dan is de bal dichtbij het lichaam.
Sparta op 2-0, van mij mag dat VVV een treedje lager gaan voetballen en Emmen erin houden!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Femke achter de knoppen toch?Exocet schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:11:
De VAR wil de competitie nog langer spannend houden
XXXVI
EensMartinusz schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:11:
Sparta op 2-0, van mij mag dat VVV een treedje lager gaan voetballen en Emmen erin houden!
Maar Willem II pakte ook punten, dus Emmen, als ze punten pakken, spelen wrs nacompetitie.
Ga er maar aan staan... Das geen makkie
Kan ook. Hoe het ook zij, ze zijn spel verziekend en niet logisch.
Tja Groningen kan nu niet meer verdedigen dankzij die penalty, dus Psv kan nu uitbouwen.
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 24-04-2021 20:15 ]
Ik zie de bal van zijn borst kaatsen en daarna niet de arm raken. Het perpectief van de camera kan anders doen vermoeden maar met 100% zekerheid zeggen dat de bal de arm raakt? Ik denk van niet.Napo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:10:
[...]
Hoezo zit de scheidsrechter hier fout? Welke regel past hij niet goed toe?
Die heb ik dan even gemist, excuus.Napo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:11:
[...]
Dus er is blijkbaar een beeld waarin duidelijk te zien is dat het hands is
In dat geval een terechte penalty.
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 24-04-2021 20:16 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mooie pre-assist 
Wel dik verdiend natuurlijk.
Denk met de schouder buitenspel.
Wel dik verdiend natuurlijk.
Denk met de schouder buitenspel.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 24-04-2021 20:15 ]
Pfffft... Joehoe.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
VAR check
Tevens vraag ik mij af of er niet een geluidsband bij onder zit. Het klinkt alsof het stadion vol zit, maar dat is het niet. Het fluiten is dan wel echt.
Goal afgekeurd het is nog niet gespeeld denk ik.
Tevens vraag ik mij af of er niet een geluidsband bij onder zit. Het klinkt alsof het stadion vol zit, maar dat is het niet. Het fluiten is dan wel echt.
Goal afgekeurd het is nog niet gespeeld denk ik.
Ja gvd. Nou, Groningen had zonder een VAR dus met 2-0 achtergestaan (goal die achter was bij Dumfries en deze).
Beetje zuur want Malen en Gakpo deden het prima.
Nee hoor, 1-0ElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:16:
Ja gvd. Nou, Groningen had zonder een VAR dus met 2-0 achtergestaan (goal die achter was bij Dumfries en deze).
Zijn toch gewoon terecht afgekeurd? Zeker die achterbal, die had de assistent ook moeten zien.ElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:16:
De VAR heeft 2 doelpunten van PSV afgekeurd en een penalty toegekend. Zonder VAR zou het dus 2-0 zijn geweest.
Ik vind de VAR een geweldige toevoeging.
Regels voor het geven van penalty's zijn alleen soms mank vind ik.
Joh geen VAR... Zagen we toch laatst bij een EL van Ajax? Ik miste het meteen..
Die had hij zeker moeten zien, maar dat deed hij niet. De VAR is degene die ingreep.PolarBear schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:17:
[...]
Zijn toch gewoon terecht afgekeurd? Zeker die achterbal, die had de assistent ook moeten zien.
Mooie is nu wel dat Groningen nu moet voetballen.
Gele kaart voor Cruz, want de regels zeggen dat.
Kan scheidsrechter Manschot weinig verwijten
Gele kaart voor Cruz, want de regels zeggen dat.
Kan scheidsrechter Manschot weinig verwijten
Ik ben ook blij dat de VAR er is, onder de streep aan het eind van het seizoen is het er eerlijker door geworden. Neemt niet weg dat het frustrerend kan zijnHarribo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:18:
Malen moet echt nog leren dat hij niet te lang met de bal moet door lopen
Exact, in deze wedstrijd genoeg fouten van de scheidsrechter hersteld, spijtig dat de regels suboptimaal zijn.Harribo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:18:
Oh Gakpo, waarom geef je die bal niet af??
Tis geen flesje schieten Gakpo, krijg je geen punten voor.
Top die Gakpo.
Ihattaren moet maar eens goed kijken hoe Gakpo dat doet
Top die Gakpo.
Ihattaren moet maar eens goed kijken hoe Gakpo dat doet
Vanuit een bepaalde hoek is zelfs een bal op de borst ogenschijnlijk hands dus dat is niet zo interessant.Napo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:11:
[...]
Dus er is blijkbaar een beeld waarin duidelijk te zien is dat het hands is, de VAR constateert dat dankzij extra beelden en neemt daarin het besluit om de scheidsrechter ook te laten kijken. Dit is exact hetgeen waar de VAR er voor is.
Ik denk omdat hij te druk bezig was met overeind blijven staanSuperkiwi schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:22:
Oh Gakpo, waarom geef je die bal niet af??
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De regel voor het niet opzettelijk hands in de zestien gaf teveel ruimte voor interpretatie van de arbitrage, maar ja als iemand er echt niks aan kan doen en toch een penalty tegen krijgt dat blijft een kromme regel.
De gele kaart is begrijpelijk dat die wordt gegeven, ik kan het ook niet eens zijn met de commentator. Die loopt maar te zeuren op de arbitrage, maar Groningen als PSV spelen niet geweldig.
De gele kaart is begrijpelijk dat die wordt gegeven, ik kan het ook niet eens zijn met de commentator. Die loopt maar te zeuren op de arbitrage, maar Groningen als PSV spelen niet geweldig.
Als er een beeld is die blijkbaar overduidelijk is dat het hands is is dat afdoende toch? Dat er beelden zijn waar het ogenschijnlijk de borst is doet daar weinig aan af.Typhone schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:23:
[...]
Vanuit een bepaalde hoek is zelfs een bal op de borst ogenschijnlijk hands dus dat is niet zo interessant.
Volgens mij is er een regel dat wanneer je als verdediger de bal tegen je eigen hand krijgt via een lichaamsdeel wat wel mag (dus in dit geval via borst tegen arm) dat het dan geen overtreding is.Napo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:24:
[...]
Als er een beeld is die blijkbaar overduidelijk is dat het hands is is dat afdoende toch? Dat er beelden zijn waar het ogenschijnlijk de borst is doet daar weinig aan af.
Jammer dat "mijn" Groningen verliest maar Psv speelt een betere tweede helft en Groningen verdient eigenlijk ook niks gezien het matige aanvallende spel.
Zolang PSV geen 2e scoort die telt heeft Groningen nog niet verloren.Harribo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:26:
Jammer dat "mijn" Groningen verliest maar Psv speelt een betere tweede helft en Groningen verdient eigenlijk ook niks gezien het matige aanvallende spel.
2-0, maar weer de vlag omhoog.
Op het randje hoor.
Op het randje hoor.
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 24-04-2021 20:30 ]
Als Groningen kansen krijgt, gaan ze hoog over.ElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:28:
[...]
Zolang PSV geen 2e scoort die telt heeft Groningen nog niet verloren.
Op trainingsveld van Groningen hebben ze doelen van 5 meter hoog geloof ik
Tis wel leuker nu
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 24-04-2021 20:30 ]
Bal in ’t daip!Harribo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:30:
[...]
Als Groningen kansen krijgt, gaan ze hoog over.
Tis wel leuker nu
Voetbal'wet'technisch maakt Groningen nog 2 onverdiende doelpunten zoHarribo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:26:
Ik wil de lijntjes wel eens zien.
Wow, 1-0 is wel een heel geflatteerde uitslag.
Wel terecht buitenspel, maar tsjonge wat een pech.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hier worden de doelpunten tenminste terecht afgekeurdElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:30:
En nummer 3 die afgekeurd gaat worden. Man man man, het zit ook niet mee.
Pech? Of net te scherp?Maarten_E schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:31:
Wow, 1-0 is wel een heel geflatteerde uitslag.
Laten we het hopenPolarBear schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:30:
[...]
Voetbal'wet'technisch maakt Groningen nog 2 onverdiende doelpunten zo
Man man man voetbal intelligentie kan je die Cruz ook niet verwijten he.... Hij hoeft alleen maar diep te lopen om een goede bal te krijgen maar blijft gewoon dom staan kijken...
Prof voetbal... Zucht
Prof voetbal... Zucht
Gakpo deed volgens mij voor hoe ze dat dan bij Groningen doen als ik je goed begrijpHarribo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:30:
[...]
Als Groningen kansen krijgt, gaan ze hoog over.
Tis wel leuker nu
7 minuten erbij.
PSV kan nog 2x scoren dus.
PSV kan nog 2x scoren dus.
Nog 7 minuten extra hotsen knotsen voetbalElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:34:
7 mins extra, wtf
Dat krijg je als je tijdens de wedstrijd zo vaak tv gaat kijkenElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:34:
7 mins extra, wtf
El Hankouri de beste man bij Groningen, kwam 2x een man voorbij
Lijkt mij opzich wel de borst en dan heel iets de arm / hand.
https://streamja.com/jnVPO
[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 24-04-2021 20:39 ]
...
Beetje meer oefenen op koppen @Padt!
Nou mogen ze hopen dat Ajax morgen van AZ gaat winnen
Zou niet de eerste keer zijn dat een keeper in de laatste minuten op miraculeuze wijze scoort tegen PSV. Heb nog steeds nachtmerries van die ADO-keeper.Superkiwi schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:39:
Beetje meer oefenen op koppen @Padt!
Zelfs met nog 1 minuut verlengd. Heb het niet eerder gezien dat in de blessuretijd de blessuretijd officieel verlengd wordt.ElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:34:
7 mins extra, wtf
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vanuit één hoek (linksachter van de speler die schiet) lijkt het meer op arm dan borst maar op alle overige beelden zou ik die uitspraak zeker niet doen.Luxicon schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:39:
Terechte overwinning.
Benieuwd hoe AZ morgen met de druk om te móeten winnen omgaat.
Ja voor de zoveelste keer een vage strafschop gegeven.ElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:42:
4x scoren en winnen door een discutabele penalty. Wat een wedstrijd!
Psv wel beter dan Groningen dus ach ja tis prima dan zo.
Ik moet dit wel even verwerken...
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 24-04-2021 20:44 ]
Die bal had meters over gegaan.Luxicon schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:39:

Bij de herhaling van 3/4 van die video zie je dat duidelijk. Dus wel een soort van hands.Napo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:43:
[...]
Vanuit één hoek (linksachter van de speler die schiet) lijkt het meer op arm dan borst maar op alle overige beelden zou ik die uitspraak zeker niet doen.
...
Ja dit ken ik ook niet. Wist niet dat de extra tijd verlengd kon worden tijdens die extra tijd. Is dat een nieuwe regel?Quad schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:43:
[...]
Zelfs met nog 1 minuut verlengd. Heb het niet eerder gezien dat in de blessuretijd de blessuretijd officieel verlengd wordt.
AZ heeft wel veel te winnen. Als Ajax niet iets meer urgentie gaat tonen dan de afgelopen weken, maken ze goede kansSuperkiwi schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:43:
Terechte overwinning.
Het is ook een minimale extra tijd, die mag door de scheidsrechter worden verlengd maar niet ingekort.ElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:44:
[...]
Ja dit ken ik ook niet. Wist niet dat de extra tijd verlengd kon worden tijdens die extra tijd. Is dat een nieuwe regel?
Klopt, wat ik dus dacht.Vos schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:43:
Als je dit leest was de penalty dus onterecht?
[Afbeelding]
@Napo bij de beelden na de wedstrijd zie ik het ook ja; bal komt inderdaad tegen de arm.
Maar heb je het op tv ooit bijgewerkt zien worden? Er stond eerst +7, later werd dit +8.Napo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:45:
[...]
Het is ook een minimale extra tijd, die mag door de scheidsrechter worden verlengd maar niet ingekort.
Oh nee, dat niet. Kan ook niet zeggen dat het nu was opgevallenElPaco schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:46:
[...]
Maar heb je het op tv ooit bijgewerkt zien worden? Er stond eerst +7, later werd dit +8.
Als AZ er volle bak tegen aan gaat zie ik Ajax wel met de winst er vandoor gaan. Als AZ gewoon de Roma taktiek toepast vallen ze bij Ajax gewoon over hun eigen veters. 2x uitbreken en je bent er als AZ'ers.Superkiwi schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:43:
Terechte overwinning.
Je moet bij dit soort beslissingen onderscheid maken tussen het gezonde verstand en de regels.Luxicon schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:44:
[...]
Bij de herhaling van 3/4 van die video zie dat duidelijk. Dus wel een soort van hands.
De regels zijn namelijk niet altijd gebaseerd op gezond verstand. Maar ze worden wel toegepast.
Het blijft altijd lastig in dit soort zaken. Regels moeten wat dat betreft zwart/wit zijn omdat er een risico is tot willekeur (tussen scheidsrechters) indien er ruimte voor interpretatie is. Het spijtige gevolg is dan dat je dit soort situaties krijgt.Harribo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:49:
[...]
Je moet bij dit soort beslissingen onderscheid maken tussen het gezonde verstand en de regels.
De regels zijn namelijk niet altijd gebaseerd op gezond verstand. Maar ze worden wel toegepast.
Enerzijds blij dat de VAR doet wat de VAR behoort te doen, de scheidsrechter dat volgt en ook zelf concludeert dat het conform de regels goed is. De regels zijn wat dit betreft het gehele probleem, hier zie ik liever geen strafschop voor gegeven worden, een speler kan simpelweg zijn armen niet wegtoveren.
Maar dat is dus niet zo. Gaat via de borst tegen de arm.Napo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:58:
[...]
Het blijft altijd lastig in dit soort zaken. Regels moeten wat dat betreft zwart/wit zijn omdat er een risico is tot willekeur (tussen scheidsrechters) indien er ruimte voor interpretatie is. Het spijtige gevolg is dan dat je dit soort situaties krijgt.
Enerzijds blij dat de VAR doet wat de VAR behoort te doen, de scheidsrechter dat volgt en ook zelf concludeert dat het conform de regels goed is. De regels zijn wat dit betreft het gehele probleem, hier zie ik liever geen strafschop voor gegeven worden, een speler kan simpelweg zijn armen niet wegtoveren.
De arm was erbuiten, dus nooit geen penalty.
De goal van Malen daarentegen leek toch echt geen buitenspel.
De goal van Malen daarentegen leek toch echt geen buitenspel.
Bij FC Groningen denken ze daar zo te zien eveneens iets anders over:Vos schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:01:
[...]
Maar dat is dus niet zo. Gaat via de borst tegen de arm.
Bijvoorbeeld bij Dammers. 'Hij schiet de bal vanaf twee meter tegen mijn hand aan. Ik vind het echt onbegrijpelijk, zo'n cruciaal moment. Ik vind het onzin met die regels. Ik maak een lopende beweging, ik ga niet met mijn arm naar de bal. Ik vind het ontzettend zuur dat de VAR op deze manier ingrijpt. En dan ook nog een gele kaart.'
Ook Buijs had zijn twijfels bij de penalty. 'Hij komt op z'n hand, dat is zichtbaar. Maar hij steekt zijn hand niet uit en het is ook nog de vraag of het er binnen is. Maar dat is heel knap dat Kevin en Jeroen dit hebben waargenomen. Dat ze alles drie keer kunnen terugzien, is ook geen garantie dat ze altijd de juiste beslissingen nemen.'
Dat de regels niet bij iedereen duidelijk zijn is bekend. Ook in de studio niet bij de analisten. En bij mij ook nietNapo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:14:
[...]
Bij FC Groningen denken ze daar zo te zien eveneens iets anders over:
[...]
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 24-04-2021 22:33 ]
Zelfs met die beelden ben ik niet overtuigd dat de bal eerst via de borst gaat juist door het beeld van links achter de speler die schietVos schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:32:
[...]
Dat de regels niet bij iedereen duidelijk zijn is bekend. Ook in de studio niet bij de analisten. En bij mij ook niet. Op de beelden zie je de bal via de borst gaan. En in mijn eerder geposte screenshot staat de regel. Wat ElPaco al eerder zei
Tering zeg ik zit naar de herhaling van PSV-Groningen te krijgen. Wat heeft die Blom gesnoven?
Eerst een volstrekt onterechte penalty, dan om het goed te maken een onterechte buitenspel (voor buitenspel geldt ieder lichaamsdeel waarmee je mag scoren dus niet de arm)
Eerst een volstrekt onterechte penalty, dan om het goed te maken een onterechte buitenspel (voor buitenspel geldt ieder lichaamsdeel waarmee je mag scoren dus niet de arm)
alles kan off-topic
Zo sneltest gedaan, negatief, en QR ticket binnen. Zo naar de Johan Cruijff Arena. Zin in. Ben wel bang voor een kleine telleurstelling, de laatste competitie wedstrijd waar ik bij kon zijn was ook Ajax - AZ dat liep niet goed af.
Fijne middag en juich voor mij ook evenPolarBear schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:01:
Zo sneltest gedaan, negatief, en QR ticket binnen. Zo naar de Johan Cruijff Arena. Zin in. Ben wel bang voor een kleine telleurstelling, de laatste competitie wedstrijd waar ik bij kon zijn was ook Ajax - AZ dat liep niet goed af.

Veel plezier!PolarBear schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:01:
Zo sneltest gedaan, negatief, en QR ticket binnen. Zo naar de Johan Cruijff Arena.
Neem een megafoon mee zodat we weten dat jij het bent
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 25-04-2021 12:10 ]
Jouw schuld als het misgaatPolarBear schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:01:
Dat kon ik ook wel vertellen, dat je negatief bent!PolarBear schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:01:
Veel plezier man. Hopelijk heb je een fijne middag.
PolarBear schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:12:
[...]
Sowieso, heb bij Ajax-AZ (en ook omgekeerd) geen best trackrecord de afgelopen 2 jaar

Er staan ook 11 spelers op het veld he
Maar voor de statistieken:
31 januari 2021 won Ajax (eredivisie) 3-0, geen publiek
20 januari 2021 won Ajax (beker) 1-0, geen publiek
1 maart 2020 verloor Ajax thuis (eredivisie) 2-0, laatste wedstrijd met publiek
15 december 2019 verloor Ajax uit (eredivisie) 1-0, was ik niet bij
17 maart 2019 verloor Ajax uit (eredivisie) 1-0, was ik wel bij
7 oktober 2018 won Ajax thuis (eredivisie) 5-0, was ik ook bij.
Beetje hit and miss dus deze wedstrijd.
Op welke positie speel je? Want ik heb twijfels bij jouw invloed op het resultaat.PolarBear schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:19:
[...]
Er staan ook 11 spelers op het veld he![]()
Maar voor de statistieken:
31 januari 2021 won Ajax (eredivisie) 3-0, geen publiek
20 januari 2021 won Ajax (beker) 1-0, geen publiek
1 maart 2020 verloor Ajax thuis (eredivisie) 2-0, laatste wedstrijd met publiek
15 december 2019 verloor Ajax uit (eredivisie) 1-0, was ik niet bij
17 maart 2019 verloor Ajax uit (eredivisie) 1-0, was ik wel bij
7 oktober 2018 won Ajax thuis (eredivisie) 5-0, was ik ook bij.
Beetje hit and miss dus deze wedstrijd.
Ik weet niet of mijn tiksel ergens in een van de vele subsecties hoort, maar dat merk ik wel.
Ik ben al klaar met die test van maar 2000 supporters. Weg ermee!
Ik was eindelijk gewend aan lege stadions en een soort lachband. Niet ideaal, maar je went eraan. Nu kijk je naar een soort wedstrijd uit de diepe binnenlanden van de Balkan of een of andere wedstrijd in een zandbak. Het ziet er treurig uit, wanneer er maar een handvol publiek in het stadion mag zitten. Zelfs een loep gebruiken als hulpmiddel werkt niet lekker.
Het is niet OK om 2000 mensen in een Johan Cruijjf Arena te zetten. Kies dan voor de Toekomst. Dat past beter met 2000 mensen. Dan heeft het ook zin om de scheidsrechter uit te schelden, zonder dat iedereen het hoort in een galmende bak.
En ja, ik weet dat de corona ons allemaal in een soort gekke greep houdt.
Ik ben al klaar met die test van maar 2000 supporters. Weg ermee!
Ik was eindelijk gewend aan lege stadions en een soort lachband. Niet ideaal, maar je went eraan. Nu kijk je naar een soort wedstrijd uit de diepe binnenlanden van de Balkan of een of andere wedstrijd in een zandbak. Het ziet er treurig uit, wanneer er maar een handvol publiek in het stadion mag zitten. Zelfs een loep gebruiken als hulpmiddel werkt niet lekker.
Het is niet OK om 2000 mensen in een Johan Cruijjf Arena te zetten. Kies dan voor de Toekomst. Dat past beter met 2000 mensen. Dan heeft het ook zin om de scheidsrechter uit te schelden, zonder dat iedereen het hoort in een galmende bak.
En ja, ik weet dat de corona ons allemaal in een soort gekke greep houdt.
Het gaat er juist om dat je maar een x% (ik geloof rond de 10) van het stadion mag vullen. Daarom mogen er meer man naar Ajax dan naar Sparta bijvoorbeeld. Op de toekomst zou je dan 250 man mogen hebbenmavaros schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:27:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken