Dit was volgens mij ook gewoon een pingel. Komt Feyenoord goed weg!toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:55:
Kom maar op VAR... hij trekt em gewoon naar achteren...
Lekker doorgaan op de speler.
Er mag veel vandaag.
Er mag veel vandaag.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dit had ook zomaar z'n 2e kunnen zijn...
Na herhaling: moeten zijn.
Na herhaling: moeten zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 11-04-2021 13:02 ]
Ik kwam even hier om te kijken of ik de enige was die een elleboog zag
Wiedemeijer kan vanavond een hele uitzending vullen met dubieuze (oftewel foute) beslissingen van Makkelie...
Gefeliciteerd!sNielz123 schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:04:
En nee, je was niet de enige.
Iedereen behalve de scheids VAR.sNielz123 schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:04:
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Thnx, er staat een taartje bij zie ik 😀
Wat een slechte partij. Haal die botteghin en Diemers er sws maar uit. Blij dat die botteghin weg gaat. In en in triest die speler.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De enkels zijn nog heel?
Makkelie scoort zwaar onvoldoende vanmiddag.
Makkelie scoort zwaar onvoldoende vanmiddag.
Kerk wil ik wel bij Feyenoord.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
In godsnaam ... Kerk? Die is allejezus slecht.
🤪OPSLAGHOND schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:40:
In godsnaam ... Kerk? Die is allejezus slecht.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Van harte! En dat Ajax maar mag winnen vandaag.sNielz123 schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:06:
Thnx, er staat een taartje bij zie ik 😀
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heeft Utrecht Klaiber gekloond?
Is om ritme op te doen, ook op een andere positie (CB).OPSLAGHOND schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:46:
Heeft Utrecht Klaiber gekloond?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Slagveld.
Nou, Bijlow weer een paar weekjes op de bank
Wat lult die commentator nou?
Ik zie Bijlow niet zomaar bij Oranje in de basis, zeker niet na nog een blessure.
Robben 2.0 onder de lat.
Vette pech of gewoon erg dom?
Ik zie Bijlow niet zomaar bij Oranje in de basis, zeker niet na nog een blessure.
Robben 2.0 onder de lat.
Tja hij had alweer 3 wedstrijden gespeeld, dus zat eraan te komen. Wil ie echt doorbreken zal ie toch daar vanaf moeten.dr.lowtune schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:07:
Nou, Bijlow weer een paar weekjes op de bank
Gaf die verdediger van Feyenoord nou net nog even een duw voordat de aanvaller van Utrecht bij de bal was? Nou weten we dat de VAR Feyenoord deze wedstrijd geen penalty tegen gaat geven, maar ik zou toch uitkijken met dat soort dingen.
Dit is toch gewoon pech? Die Kerk loopt gewoon op hem door.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:10:
Robben 2.0 onder de lat.
Bijlow heeft vandaag wel weer laten zien dat de blessures en al het gebash wat daar kennelijk bij hoort niets doen met z'n vorm. Cilessen is ook steeds geblesseerd cq speelt niet. Er is geen duidelijke eerste keeper bij Oranje. Als de blessure meevalt is het goed denkbaar dat Bijlow mee gaat naar het EK en misschien ook wel speelt.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 11-04-2021 14:14 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bij Jong Oranje wellicht, want daar zit om welke reden dan ook Scherpen op dit moment zelfs nog voor hem.
[ Voor 61% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-04-2021 14:17 ]
Speelt of heeft geen verleden bij Ajax hè.ph4ge schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:13:
[...]
Als de blessure meevalt is het goed denkbaar dat Bijlow mee gaat naar het EK en misschien ook wel speelt.
Toevallig mis je overtreding op Senesi die daaraan vooraf ging even zeker?!ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:12:
Gaf die verdediger van Feyenoord nou net nog even een duw voordat de aanvaller van Utrecht bij de bal was? Nou weten we dat de VAR Feyenoord deze wedstrijd geen penalty tegen gaat geven, maar ik zou toch uitkijken met dat soort dingen.
Kerk loopt gewoon op hem door hoor?vOPSLAGHOND schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:10:
Robben 2.0 onder de lat.
Dat was vanwege een blessure.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:16:
Bij Jong Oranje wellicht, want daar zit om welke reden dan ook Scherpen op dit moment zelfs nog voor hem.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja omdat Bijlow nog wedstrijd fit moest worden. Scherpen keepte donderdag ook lekker bij die 1-1OPSLAGHOND schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:16:
Bijlow was veel eerder bij de bal. Snap echt niet waarom Kerk op Bijlow ingaat. Hij kon makkelijk over Bijlow heem springen omdat die duidelijk veelste laat bij de bal was. Maar nee, gaat gewoon door. En daardoor is Bijlow geblesseerd geraakt.
Doet toch niks af aan het feit dat het niet heel handig is van die Feyenoord verdediger?remco112 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:18:
[...]
Toevallig mis je overtreding op Senesi die daaraan vooraf ging even zeker?!
Hoe Utrecht even daarvoor aan de bal kwam was inderdaad opmerkelijk, maar was geen potentiële penalty situatie.
Ik denk dat Feyenoord heel blij kan zijn met deze overwinning. Gelijkspel was meer een uitslag geweest die bij de wedstrijd paste.
Ja, die had gewoon moeten/kunnen springen over Bijlow heen. Heel vreemd hoe de commentator de schuld in de schoenen van Bijlow schuift.
Waar was iedereen in de 1e helft, met die 100% 2e gele kaart voor Botteghin.. Of die 100% penalty wegensremco112 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:18:
[...]
Toevallig mis je overtreding op Senesi die daaraan vooraf ging even zeker?!
naar achteren trekken. Ik zou Makkelie heel erg hartelijk bedanken voor deze 3 cadeau punten en vooral niet zeuren over de scheids.
Geloof je dat echt? Iemand mee op toernooi die nog geen 4 wedstrijden achter elkaar kan spelen?ph4ge schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:13:
Als de blessure meevalt is het goed denkbaar dat Bijlow mee gaat naar het EK en misschien ook wel speelt.
Bijlow kan zichzelf toch ook leren beschermen?
Dit is volgens mij ook niet de eerste keer dat hij bij een actie als deze geblesseerd het veld moet verlaten?
Kerk was zeker te laat, maar denk ook als keeper aan jezelf.
Dit is volgens mij ook niet de eerste keer dat hij bij een actie als deze geblesseerd het veld moet verlaten?
Kerk was zeker te laat, maar denk ook als keeper aan jezelf.
Het was letterlijk de situatie net voordat Kerk door kon lopen, als je zeurt over de VAR, doe het dan niet zo selectief als nu.ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:23:
[...]
Doet toch niks af aan het feit dat het niet heel handig is van die Feyenoord verdediger?
Hoe Utrecht even daarvoor aan de bal kwam was inderdaad opmerkelijk, maar was geen potentiële penalty situatie.
Ik denk dat Feyenoord heel blij kan zijn met deze overwinning. Gelijkspel was meer een uitslag geweest die bij de wedstrijd paste.
Wat ben jij zuur!toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:28:
[...]
Waar was iedereen in de 1e helft, met die 100% 2e gele kaart voor Botteghin.. Of die 100% penalty wegens
naar achteren trekken. Ik zou Makkelie heel erg hartelijk bedanken voor deze 3 cadeau punten en vooral niet zeuren over de scheids.
Overtreding op Sinisterra vergeet je heel toevallig?
100% penalty, laat me niet lachen haha
[ Voor 13% gewijzigd door remco112 op 11-04-2021 14:31 ]
Maar Stekelenburg die weer topfit is, die gaat wel natuurlijk mee!toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:28:
[...]
Waar was iedereen in de 1e helft, met die 100% 2e gele kaart voor Botteghin.. Of die 100% penalty wegens
[...]
Geloof je dat echt? Iemand mee op toernooi die nog geen 4 wedstrijden achter elkaar kan spelen?
Het was geen situatie die om een rode kaart, penalty of goal ging toch? Dan mag de VAR niet ingrijpen.remco112 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:28:
[...]
Het was letterlijk de situatie net voordat Kerk door kon lopen, als je zeurt over de VAR, doe het dan niet zo selectief als nu.
Feyenoord heeft vandaag een paar keer mazzel gehad met de VAR en mede daarom gewonnen. Hebben andere ploegen ook wel eens. Gewoon blij mee zijn en door naar de volgende wedstrijd toch?
Zuur niet, maar laten we zeggen dat ik het volledig zou begrijpen als Utrecht een klacht in zou dienen tegen Makkelie.
[edit]en overtreding op Senesi, in de 1e helft? Moet je me even helpen herinneren.
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 11-04-2021 14:32 ]
Doe eens niet zo overdreven alsjeblieft. Botteghin had twee keer geel kunnen krijgen. Voor de rest was het van beide kanten gewoon slecht.toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:31:
[...]
Zuur niet, maar laten we zeggen dat ik het volledig zou begrijpen als Utrecht een klacht in zou dienen tegen Makkelie.
Een klacht indienen tegen Makkelie
VAR had ook die speler van Utrecht rood kunnen geven voor die overtreding op de enkel van Sinisterra. Idd gewoon door naar volgende wedstrijd.ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:31:
[...]
Het was geen situatie die om een rode kaart, penalty of goal ging toch? Dan mag de VAR niet ingrijpen.
Feyenoord heeft vandaag een paar keer mazzel gehad met de VAR en mede daarom gewonnen. Hebben andere ploegen ook wel eens. Gewoon blij mee zijn en door naar de volgende wedstrijd toch?
Een penalty erbij en Feyenoord met 10 een helft lang... Maakt nogal een verschil he?remco112 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:32:
[...]
Doe eens niet zo overdreven alsjeblieft. Botteghin had twee keer geel kunnen krijgen. Voor de rest was het van beide kanten gewoon slecht.
Een klacht indienen tegen Makkelie
Advocaat had ook wel door dat Botteghin op 1,99 gele kaart stond, die wist niet hoe snel ie em moest wisselen...
Was in de 2e helft, net voordat de Kerk en Bijlow botsten.toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:31:
[...]
en overtreding op Senesi, in de 1e helft? Moet je me even helpen herinneren.
toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:31:
[...]
[edit]en overtreding op Senesi, in de 1e helft? Moet je me even helpen herinneren.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P0VfY9th3EXJKGSmoVPKdL7u.jpg?f=user_large)
Welke penalty heb je het in hemelsnaam constant over?toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:34:
[...]
Een penalty erbij en Feyenoord met 10 een helft lang... Maakt nogal een verschil he?
Advocaat had ook wel door dat Botteghin op 1,99 gele kaart stond, die wist niet hoe snel ie em moest wisselen...
2e helft niet aan gehad, dus geen oordeel.remco112 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:34:
[...]
Was in de 2e helft, net voordat de Kerk en Bijlow botsten.
De VAR was duidelijk nog niet wakker. Heel de wedstrijd was wat dat betreft rommeligAgent47 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:33:
[...]
VAR had ook die speler van Utrecht rood kunnen geven voor die overtreding op de enkel van Sinisterra. Idd gewoon door naar volgende wedstrijd.
Voorzet van rechts, Gustavson in de 16 krijgt een arm op z'n schouder (Spajic of Senesi) die hem naar achteren trekt.remco112 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:34:
[...]
Welke penalty heb je het in hemelsnaam constant over?
Commentator was ook overtuigd van een penalty, VAR keek niet eens...
Ik vermoed degene dat die speler van Utrecht naar achteren wordt getrokken en daardoor niet goed bij de bal kan om op doel te schieten.remco112 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:34:
[...]
Welke penalty heb je het in hemelsnaam constant over?
De goede VAR scheidsrechter liep dan ook op het veld.. Waar ie vele malen minder is.ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:35:
[...]
De VAR was duidelijk nog niet wakker. Heel de wedstrijd was wat dat betreft rommelig
Als de VAR vandaag goed was geweest was de wedstrijd gestaakt volgens mij.
Dus omdat de commentator (die er vaker naast zat vandaag) er van overtuigd is, maar de VAR (die er voor dit soort situaties is) geen penalty geeft, is het een penalty?!toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:36:
[...]
Voorzet van rechts, Gustavson in de 16 krijgt een arm op z'n schouder (Spajic of Senesi) die hem naar achteren trekt.
Bijzondere denkwijze
Die was wel heel erg licht hoor. Als je die geeft dan moet je er elke wedstrijd 2 geven.toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:36:
[...]
Voorzet van rechts, Gustavson in de 16 krijgt een arm op z'n schouder (Spajic of Senesi) die hem naar achteren trekt.
Nee, omdat ik dat zelf vind en omdat het de regels zijn.remco112 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:38:
[...]
Dus omdat de commentator (die er vaker naast zat vandaag) er van overtuigd is, maar de VAR (die er voor dit soort situaties is) geen penalty geeft, is het een penalty?!
Bijzondere denkwijze
De VAR keek niet eens, die was een bak koffie halen ofzo. Als ze die beelden vanavond aan Wiedemeijer laten zien weet ik het antwoord wel. Idem voor de overtreding van Botteghin waar ie mee weg kwam.
Nou ja, gewoon doen inderdaad, leren ze het snel genoeg af. Wat dat betreft zouden ze het ook moeten doen bij geel geven voor klagen. Meteen en consistent doen, dan houdt het gezeur vanzelf op.Agent47 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:39:
[...]
Die was wel heel erg licht hoor. Als je die geeft dan moet je er elke wedstrijd 2 geven.
Of je moet gewoon je handen thuishouden. Een uitgestoken arm....Als je naast elkaar staat kan ik me er nog 'iets' bij voorstellen, niet in deze situatie.Agent47 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:39:
[...]
Die was wel heel erg licht hoor. Als je die geeft dan moet je er elke wedstrijd 2 geven.
@ElPaco 0 - 13 gaat het niet worden gok ik.
Wel grappig om te zien dat paar ajax supporters hier loopt te klagen over een eventuele VAR die niet ingrijpt, maar de handjes mogen dicht knijpen met Tagliafico die er om de wedstrijd vaak één door midden schopt en er mee weg komt.
PSV op voorsprong. Alles heeft het om een grote uitslag te krijgen. > 0-5?
⏩ PVOutput☀️
Misschien met 45 minuten extra tijd?ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:44:
[...]
Oh nee?
De steekpass es zijn wel echt lekker vandaag. Was een kwestie van tijd.
Ik was ook altijd op mijn best tijdens de derde helft.
[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-04-2021 14:46 ]
Hahaha toch altijd grappig die mensen die komen wijzen op dingen waar Ajacieden ook gewoon een bloedhekel aan hebben, maar selectief gaan lezen, zodat ze als Ajacieden gaan wijzen op iets, zij terug kunnen wijzen: "MAAR JULLIE NICO DANNNNN!!!"Agent47 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:44:
Wel grappig om te zien dat paar ajax supporters hier loopt te klagen over een eventuele VAR die niet ingrijpt, maar de handjes mogen dicht knijpen met Tagliafico die er om de wedstrijd vaak één door midden schopt en er mee weg komt.

En dat veroordelen we net zo goed. Jammer voor je, mislukte poging...Agent47 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:44:
Heel die IFAB met z'n spelregelfiguren zijn totaal de weg kwijt mbt de spelregels. 25 varianten en uitzonderingen op hands, natrappen wat per se hard moet zijn om rode kaart waardig te zijn, vol op een scheenbeen staan 1 wedstrijd schorsing, maar oh wee als je je neushaar niet gesnoeid hebt en daardoor 1cm buitenspel staat... Dat moet en zal uitgezocht worden al kost het 5 minuten.
linkjehttps://wwwvoetbal.nl/ext...en_en_onbehoorlijk_gedragEen directe vrije schop wordt ook toegekend aan de tegenpartij, indien een speler één van de hieronder volgende overtredingen begaat:
opzettelijk de bal met de hand of arm speelt (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied);
een tegenstander vasthoudt;
en ja, een directe vrije schop binnen de 16 betekent penalty.
Plaatselijke rode mist... Psv toch wat fans meegenomen.
En het affluiten voor flauwekul overtredingen gaat weer verder... Van Kaam zou van bergen vast gehouden hebben stelt Higler... Tjonge jonge...
Gebeurt tegenwoordig overal elke wedstrijd, het mag van mij wel wat mannelijker, zo creëer je mietjes
Edit :en weer... Een aai met een hand en er wordt afgefloten
Hoop dat Robben nog ff erin komt!
Gebeurt tegenwoordig overal elke wedstrijd, het mag van mij wel wat mannelijker, zo creëer je mietjes
Edit :en weer... Een aai met een hand en er wordt afgefloten
Hoop dat Robben nog ff erin komt!
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 11-04-2021 15:01 ]
Je hebt vasthouden en je hebt vasthouden. Het feit dat zowel de scheidsrechter als de VAR het geen penalty vonden, vind ik genoeg zeggen.toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:57:
[...]
[...]
linkjehttps://wwwvoetbal.nl/ext...en_en_onbehoorlijk_gedrag
en ja, een directe vrije schop binnen de 16 betekent penalty.
Net in Utrecht mocht het gewoon, nu weer niet. Heerlijk die consequente scheidsrechtersHarribo schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:58:
En het affluiten voor flauwekul overtredingen gaat weer verder... Van Kaam zou van bergen vast gehouden hebben stelt Higler... Tjonge jonge...
Het zit je echt dwars he?toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:00:
[...]
Net in Utrecht mocht het gewoon, nu weer niet. Heerlijk die consequente scheidsrechters
Het kutte hierin is dat de ene scheids en var echt alleen bij overduidelijk vasthouden ingrijpen. Maar de andere scheids al fluit als de speler het al denkt. Van mij mag die grens ook wat hoger liggen maar het is en blijft mensen werk waar veel wisselvalligheid in zit.remco112 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:59:
[...]
Je hebt vasthouden en je hebt vasthouden. Het feit dat zowel de scheidsrechter als de VAR het geen penalty vonden, vind ik genoeg zeggen.
Als het goed is zit de inconsequentie van scheidsrechters altijd dwars. Dat zorgt er namelijk voor dat je als speler niet weet waar je aan toe bent. De regels zouden eenduidig moeten zijn en ook als zodanig moeten worden geïnterpreteerd door de scheidsrechters.
Feyenoord had mazzel dat Botteghin mocht blijven staan, maar verder werd er beide kanten op veel toegelaten ipv dat het werd doodgefloten.
Niet dat het tegen Feyenoord wel of niet gebeurt, wel hoe in het algemeen toegepast wordt. En dan vooral de totaal verkeerde focus qua regelgeving. Ga eens dingen bestraffen die schadelijk zijn voor het voetbal, dus gemeen spel, kansen voorkomen dmv overtredingen, schwalbes, bal weggooien, etc.
De belachelijke keuzes die de regelmakers daar nemen haalt voor mij een heel stuk van het kijkplezier weg.
Ben ik helemaal met je eens. Het is gewoon zo inconsistent als de neten vaak. Ik zag een aantal spelers van Utrecht ook een paar schwalbes maken, waar gewoon direct geel gegeven voor zou moeten worden.toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:04:
[...]
Niet dat het tegen Feyenoord wel of niet gebeurt, wel hoe in het algemeen toegepast wordt. En dan vooral de totaal verkeerde focus qua regelgeving. Ga eens dingen bestraffen die schadelijk zijn voor het voetbal, dus gemeen spel, kansen voorkomen dmv overtredingen, schwalbes, bal weggooien, etc.
De belachelijke keuzes die de regelmakers daar nemen haalt voor mij een heel stuk van het kijkplezier weg.
Er zijn wel meer spelers die hoge pieken bereikten tussen vele blessures door, bovendien is de concurrentie ook veelvuldig geblesseerd/gepasseerd.toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:28:
Geloof je dat echt? Iemand mee op toernooi die nog geen 4 wedstrijden achter elkaar kan spelen?
Vandaag liet hij ook weer zien dat hij mits fit een puntenpakker is. Deze actie van de aanvaller had elke andere keeper ook geblesseerd.
Als de blessure meevalt en Bijlow keept nog een paar wedstrijden zoals hij al meer dan een jaar doet zou je gek zijn om hem geen serieuze kans te geven.
Verschillende regels voor verschillende wedstrijden zit me zeker dwars ja.
En we zullen zien hoe jij reageert als Nico ergens in mei op het veld mag blijven staan ipv z'n 2e geel krijgt, of Feyenoord geen penalty krijgt na vasthouden
@Maarten_E Druk met het repareren van je BAM-machine?
Ik denk toch echt dat deze blessure niks moet blijken te zijn en hij vervolgens elke wedstrijd moet spelen tot einde seizoen, wil ie een kans hebben om mee te gaan.ph4ge schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:07:
[...]
Er zijn wel meer spelers die hoge pieken bereikten tussen vele blessures door, bovendien is de concurrentie ook veelvuldig geblesseerd/gepasseerd.
Vandaag liet hij ook weer zien dat hij mits fit een puntenpakker is. Deze actie van de aanvaller had elke andere keeper ook geblesseerd.
Als de blessure meevalt en Bijlow keept nog een paar wedstrijden zoals hij al meer dan een jaar doet zou je gek zijn om hem geen serieuze kans te geven.
Maak je geen zorgen, de verwachting is dat hij er de volgende wedstrijd weer bij is.toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:11:
[...]
Ik denk toch echt dat deze blessure niks moet blijken te zijn en hij vervolgens elke wedstrijd moet spelen tot einde seizoen, wil ie een kans hebben om mee te gaan.
Ik gun het hem, ik hoop van harte dat hij mee kan. Heeft echt wel potentie.ph4ge schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:12:
[...]
Maak je geen zorgen, de verwachting is dat hij er de volgende wedstrijd weer bij is.
Padt maakt de ene top redding na de andere...
Maar ja
Maar ja
0-1 .... zoals bij PSV wel vaker, weinig doelpunten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Potentie heeft hij zeker.ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:14:
[...]Ik gun het hem, ik hoop van harte dat hij mee kan. Heeft echt wel potentie.
Ik denk alleen dat hij bij Feyenoord niet veel verder kan/zal groeien.
En dan valt het toch tegen dat het maar 0-1 staat.. Het begon tot de 0-1 juist dikke prima, daarna is het spel stuk minder geworden.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk het wel. Als jonge keeper uit de jeugd krijgt hij vertrouwen maar ondertussen is de druk vrijwel nergens groter, in combinatie met dat hij elke wedstrijd de kans krijgt om punten te pakken.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:17:
[...]
Potentie heeft hij zeker.
Ik denk alleen dat hij bij Feyenoord niet veel verder kan/zal groeien.
Europees voetbal is dan wel een must.
Ach, dat spelen Krul en Cilissen volgend seizoen ook niet, en ook in de rest van de carrière niet super veel. Krul heeft in heel zn carrière maar 2 Europese wedstrijden meer gespeeld dan Bijlow, maar alleen bij Bijlow is dat kennelijk een criterium.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:21:
Europees voetbal is dan wel een must.
[ Voor 32% gewijzigd door ph4ge op 11-04-2021 15:29 ]
Ik bedoel dan ook dat Bijlow dat bij Feyenoord nodig heeft om te kunnen groeien, zonder Europees voetbal zie ik hem namelijk niet (genoeg) groeien bij Feyenoord.ph4ge schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:24:
[...]Ach, dat spelen Krul en Cilissen volgend seizoen ook niet, en ook in de rest van de carrière niet super veel. Krul heeft in heel zn carrière maar 2 Europese wedstrijden meer gespeeld dan Bijlow.
Van 38 wedstrijden in de PL, als degradatie kandidaat, leer je meer dan een stuk of 8 wedstrijden EL2 tegen teams uit Noorwegen enzoph4ge schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:24:
[...]
Ach, dat spelen Krul en Cilissen volgend seizoen ook niet, en ook in de rest van de carrière niet super veel.
En Cilessen zie ik volgend seizoen best in de Arena rondlopen. En zo niet krijg je Drommel nog die bij PSV wel 1e keeper zal worden.
Maar goed hopelijk valt Stekelenburg dan weg, of door een nieuwe keeper bij Ajax of schorsing Onana verkort
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken