[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 90 Laatste
Acties:
  • 138.328 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:31:
[...]

Van 38 wedstrijden in de PL, als degradatie kandidaat, leer je meer dan een stuk of 8 wedstrijden EL2 tegen teams uit Noorwegen enzo ;)
En Cilessen zie ik volgend seizoen best in de Arena rondlopen. En zo niet krijg je Drommel nog die bij PSV wel 1e keeper zal worden.
Maar goed hopelijk valt Stekelenburg dan weg, of door een nieuwe keeper bij Ajax of schorsing Onana verkort ;)
Aha, als het maar geen keeper van Feyenoord is dus, duidelijk. :) Feyenoord speelt te gelijkertijd te laag want wellicht geen Europees voetbal maar te hoog want geen degradatiekandidaat...

Het lijkt er echt op dat er maar gezocht wordt naar excuses om hem geen kans te geven. Hij keept gewoon ijzersterk daar gaat het om. Eerst laat hij het niet lang genoeg zien, dan heeft hij te weinig Europese ervaring, dan is hij vaak geblesseerd en als zelfs dat excuus wegvalt dan zeggen we maar gewoon plat dat hij niet bij Ajax keept.

Een eventuele nieuwe keeper van Ajax (of PSV of wie dan ook) moet zich ook gewoon bewijzen in plaats van keepen bij Oranje omdat hij bij Ajax zit.

Het kan je kennelijk geen reet schelen wat Bijlow op het veld laat zien...

[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 11-04-2021 15:42 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Harribo schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:17:
Padt maakt de ene top redding na de andere...
Maar ja
Maarjah, geen Ajax verleden...dus wordt niet opgeroepen.

Ow wacht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Lachertje als dit in een 1-1 eindigt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:41
Quad schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:43:
Lachertje als dit in een 1-1 eindigt.
O ik was in slaap gevallen, ze zijn alweer begonnen!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 16:52
OPSLAGHOND schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:09:
@Maarten_E Druk met het repareren van je BAM-machine?
Voor maar één goal repareer ik hem niet. :+

*Pakt de accuboormachine*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Maarten_E op 11-04-2021 15:46 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:45:
[...]

O ik was in slaap gevallen, ze zijn alweer begonnen!
Net op tijd.
Maarten_E schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:46:
[...]

Voor maar één goal repareer ik hem niet. :+

*Pakt de accuboormachine*

[Afbeelding]
Wel voor twee?

Edit: Ja dus. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Doe het maar!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Buitenspel?

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-04-2021 15:47 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ja, ze spelen buiten inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 16:52
Blijkbaar niet.
Nog maar 11 goals, kom op PSV!!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Daar leek het wel op vanuit een minder duidelijke hoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:21
Wait, dat leek toch echt ruim buitenspel of zie ik wazig? :D
Ah duidelijk op één lijn :+

[ Voor 21% gewijzigd door krissie100 op 11-04-2021 15:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Het ruikt er sterk na.

Ook bijzonder hoe de VAR acteert, blijkbaar goedkeuren maar dan nog verder controleren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Tuurlijk Malen, met jouw kwaliteit vanaf daar proberen te schieten terwijl er 3 collega's meelopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:49:
Tuurlijk Malen, met jouw kwaliteit vanaf daar proberen te schieten terwijl er 3 collega's meelopen.
Van mij mag ie, het liefst over of naast.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Quad schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:51:
[...]

Van mij mag ie, het liefst over of naast.
Dat weten we ondertussen wel, dat je vooral anti-PSV post momenteel. Moet je eigen club nog?
Zeer christelijk wel, de ander niets gunnen.

[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 11-04-2021 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hup PSV, paar doelpunten erbij. Goed voor Emmen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
Penalty Heerenveen

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:52:
[...]

Dat weten we ondertussen wel, dat je vooral anti-PSV post momenteel. Moet je eigen club nog?
Zeer christelijk wel, de ander niets gunnen.
Ik gun PSV alles, behalve een kampioenschap.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Quad schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:55:
[...]

Ik gun PSV alles, behalve een kampioenschap.
Nou, die krijgen ze dit jaar sowieso niet, dus vanaf nu ben je dus voor PSV of Emmen natuurlijk!? :+

[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 11-04-2021 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
0-1 voor Heerenveen, penalty feiloos binnen geschoten door Henk Veerman.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Gaat Robben nog komen?!! Enige reden dat ik deze wedstrijd nu kijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:33:
[...]

Aha, als het maar geen keeper van Feyenoord is dus, duidelijk. :) Feyenoord speelt te gelijkertijd te laag want wellicht geen Europees voetbal maar te hoog want geen degradatiekandidaat...

Het lijkt er echt op dat er maar gezocht wordt naar excuses om hem geen kans te geven. Hij keept gewoon ijzersterk daar gaat het om. Eerst laat hij het niet lang genoeg zien, dan heeft hij te weinig Europese ervaring, dan is hij vaak geblesseerd en als zelfs dat excuus wegvalt dan zeggen we maar gewoon plat dat hij niet bij Ajax keept.

Een eventuele nieuwe keeper van Ajax (of PSV of wie dan ook) moet zich ook gewoon bewijzen in plaats van keepen bij Oranje omdat hij bij Ajax zit.

Het kan je kennelijk geen reet schelen wat Bijlow op het veld laat zien...
Het heeft niet zoveel zin om posts van Opslaghond en mij te combineren en daar 1 samenraapsel van te maken als zijnde zogenaamd mijn standpunt.

Bijlow speelt veel te weinig, daar ben je het zelf hopelijk toch ook mee eens (34% van de potentieel gespeelde minuten in de Eredivisie dit seizoen). De Boer heeft al vaker aangegeven daar een probleem mee te hebben. Zo lang dat niet verandert zie ik ook niet snel een verandering in zijn situatie bij Oranje, dan gaat hij het gewoon lastig krijgen als Drommel wel in de basis staat bij PSV. kun je leuk vinden of niet, gaat wel de praktijk zijn.
Spelen Krul, Stekelenburg en Drommel wel alles, mag je raden hoe vaak Bijlow bij de selectie van Oranje gaat zitten... Niet.
Valt Stekelenburg weg (ivm nieuwe keeper Ajax, of Onana terug), dan opent zich daar een plek voor Bijlow.

En ik mag toch hopen dat je wel doorhebt dat je in de PL heel wat meer lastige ballen op je af krijgt dan in de Eredivisie. Niveautje Aguero/Salah/Kane, of Michael de Leeuw van Emmen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

remco112 schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:59:
Gaat Robben nog komen?!! Enige reden dat ik deze wedstrijd nu kijk
Nee. Hij valt zo uit tijdens het warmlopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Die Malen, wat een spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:03:
[...]

Nee. Hij valt zo uit tijdens het warmlopen ;)
Idd, zo de wedstrijd in!
Hij is back. :)

Ik ben bij PSV weggezapt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:27
Slechte voorzet van Max bedoel je? Die bal kwam achter Malen, dan is het vrij lastig.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

?

Nog steeds 0-2 zie ik. Dikke misser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:00:
[...]
Bijlow speelt veel te weinig, daar ben je het zelf hopelijk toch ook mee eens (34% van de potentieel gespeelde minuten in de Eredivisie dit seizoen). De Boer heeft al vaker aangegeven daar een probleem mee te hebben.
En hoeveel procent van de potentiële minuten heeft Stekelenburg gekeept voordat hij werd opgeroepen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Vos schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:04:
[...]

?

Ja, het was sarcastisch. Die moet ze op een presenteerblad krijgen met een dikke pijl met de hoek erbij en dan scoort die mogelijk eens uit 50 kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Vos schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:04:
[...]

?

Kreeg uit een voorzet van Max de bal achter zich, en miste daardoor.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Napo schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:48:
[...]

Het ruikt er sterk na.

Ook bijzonder hoe de VAR acteert, blijkbaar goedkeuren maar dan nog verder controleren?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/myaQ3ka.jpg
Al met neig ik nog steeds meer naar buitenspel dan niet, hoewel het niet bijzonder goed te zien is. In ieder geval positief dat bij twijfel doorgang nu wel wordt gehanteerd maar ook hier nog steeds consistentie is van belang (en het gebrek aan additionele cameras in Venlo helpt niet bij een uniforme toepassing/controle.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Nu Obispo in het veld is gekomen staan er 3 heren uit 1999 in het veld die heel de jeugdopleiding van PSV hebben doorlopen. Mooie lichting :)

Gakpo, Teze en Obispo

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
Echt 0 amusement bij PSV. Niemand lijkt er zin in te hebben, en het lijkt iedere week dramatischer te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Robben moet er lekker mee stoppen joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Napo schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:12:
[...]

[Afbeelding]
Al met neig ik nog steeds meer naar buitenspel dan niet, hoewel het niet bijzonder goed te zien is. In ieder geval positief dat bij twijfel doorgang nu wel wordt gehanteerd maar ook hier nog steeds consistentie is van belang (en het gebrek aan additionele cameras in Venlo helpt niet bij een uniforme toepassing/controle.)
Tijd voor van die cameras die mee kunnen rijden over rails, zoals bij het schaatsen. Die moeten dan altijd op de hoogte van de voorste aanvallende speler. Dan heb je altijd een perfect perspectief.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15
carpebios schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:14:
Echt 0 amusement bij PSV. Niemand lijkt er zin in te hebben, en het lijkt iedere week dramatischer te worden.
Deze wedstrijd is/was wel de allerslechtste/-saaiste in lange tijd (imo). Zelden zo'n saaie wedstrijd gekeken. Kan normaal nog wel positieve puntjes vinden, maar da's vandaag toch echt wel heel lastig. Maar goed, iig 3 punten I guess, da's wel belangrijk in deze fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17
Na de wissels van Buijs laat Groningen het opeens helemaal afweten.
Er wordt geen druk meer gezet en Heerenveen kan vrijuit voetballen. Tis niet anders. 0-2.

Groningen heeft toch weinig te verliezen of winnen. Play-offs worden het. Dus whatever

Lichtpuntje is wel dat Robben er weer is!
En... Hij is nog steeds heel en deed een paar leuke dingen.
Heel fijn :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:15:
[...]

Tijd voor van die cameras die mee kunnen rijden over rails, zoals bij het schaatsen. Die moeten dan altijd op de hoogte van de voorste aanvallende speler. Dan heb je altijd een perfect perspectief.
Schoenen met zo'n hawkeye chip. Geen gezever meer met een oor, knie of schouder die buitenspel kan staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:20:
[...]

Schoenen met zo'n hawkeye chip. Geen gezever meer met een oor, knie of schouder die buitenspel kan staan.
Schijn je corona van te krijgen, gaat via 5G!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:20:
[...]

Dan is zo'n camera goedkoper lijkt me. Mja, de puristen zullen dat wel weer afbraak vinden doen aan het spel, dat buitenspel iets binair wordt wat altijd nauwkeurig te controleren is.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:21:
[...]

Dan is zo'n camera goedkoper lijkt me. Mja, de puristen zullen dat wel weer afbraak vinden doen aan het spel, dat buitenspel iets binair wordt wat altijd nauwkeurig te controleren is.
Alleen is zo'n camera systeem niet waterdicht.. Moet van jou bij de verste aanvaller staan... Wat nou als er 1 aanvaller ruim buitenspel staat en 1 randje... Heb je nog kromme beelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:21:
[...]

Dat zou ik niet zo durven te stellen. Met een sensor in de bal zou je in ieder geval goed vast moeten kunnen stellen wat het moment van passen is, dat is met een camera al wat lastiger. eenzelfde geldt voor de uiteindes, een sensor in de schoen, om de borst of waar dan ook op de speler is daarin consistent.

De camera's hebben nog interpretaties nodig, een sensor zou daar absoluut in moeten zijn.
toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:24:
[...]

Alleen is zo'n camera systeem niet waterdicht.. Moet van jou bij de verste aanvaller staan... Wat nou als er 1 aanvaller ruim buitenspel staat en 1 randje... Heb je nog kromme beelden.
En dan nog de vraag of een speler wel of niet deel neemt aan een spel, dan zet je een speler statisch voorin die de camera daar behoudt :+

[ Voor 24% gewijzigd door Napo op 11-04-2021 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik hoor het al, sensors zijn beter :p ik had er blijkbaar niet heel goed over nagedacht. Maar wat mij betreft meteen volgend seizoen invoeren.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:25:
[...]

Dat zou ik niet zo durven te stellen. Met een sensor in de bal zou je in ieder geval goed vast moeten kunnen stellen wat het moment van passen is, dat is met een camera al wat lastiger. eenzelfde geldt voor de uiteindes, een sensor in de schoen, om de borst of waar dan ook op de speler is daarin consistent.
1 sensor in de neus (zal merendeel voor aanvallend voetbal zijn) en 1 in de hak.

Blijkbaar had PSV dus een penalty tegen moeten krijgen. Hoera voor de VAR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:29:
[...]

1 sensor in de neus (zal merendeel voor aanvallend voetbal zijn) en 1 in de hak.
Gewoon 1 in het midden van de schoen. Niet complexer maken dan nodig is, ja als aanvaller heb je dan soms voordeel en als verdediger nadeel (en vice versa afhankelijk van de looprichting) maar dat kan je prima als marge zien.

Anders moet je er ook een aantal op de schouders plaatsen vanwege het overhangen van het lichaam, wellicht nog één op het voor- en achterhoofd en zo kan je een speler helemaal volplakken, dit niveau is wellicht de ideaal :+

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/kH7msPLVW_k/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:35:
[...]

Gewoon 1 in het midden van de schoen. Niet complexer maken dan nodig is, ja als aanvaller heb je dan soms voordeel en als verdediger nadeel (en vice versa afhankelijk van de looprichting) maar dat kan je prima als marge zien.

Anders moet je er ook een aantal op de schouders plaatsen vanwege het overhangen van het lichaam, wellicht nog één op het voor- en achterhoofd en zo kan je een speler helemaal volplakken, dit niveau is wellicht de ideaal :+

[Afbeelding]
Daarom stelde ik meteen voor buitenspel alleen op basis van de voet te bepalen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
Ajax RKC wordt een doelpuntrijke wedstrijd. Scherpen en Lamprou in dezelfde wedstrijd :o

De Eredivisiewedstrijd met het minste keepers talent op het veld?

/edit
Gravenberch begint alvast goed. Mijn God...

[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 11-04-2021 16:46 ]

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mooi, geen Leo Driessen!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Een goed begin.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Goede keepersactie van Lamprou!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
De bal niet over Lamprou krijgen ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
OPSLAGHOND schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:57:
De bal niet over Lamprou krijgen ...
Dan schiet je dus gewoon veel te laag...

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Knappe goal!

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wow lekkere goal! Ik had alles afgescheurd haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Lekker doelpuntje Haller.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BAM! Knappe goal van Haller :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zlatan-goal!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is echt klasse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Vos schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:00:
Wow lekkere goal! Ik had alles afgescheurd haha.
Ik was pas 10 minuten later op die plek geweest :P

Maar ook zeker hulde voor de voorzet van Tadic :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 17:44

Qu3st

Go go gadget uitschuifbeen!

[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 11-04-2021 17:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Scherpen tot dusver dik voldoende.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Han schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:02:
[...]

Ik was pas 10 minuten later op die plek geweest :P

Maar ook zeker hulde voor de voorzet van Tadic :)
Het is efficiënter om alleen te melden dat de assist niet van Tadic is

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Haller heeft zijn rekoefeningen goed gedaan, ik zou mijn hamstring finaal afscheuren bij zo'n actie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LIu7Bf0g-rthX6AYOSjgrQnr0o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UwVfzVlps4SM0inAI6LkqCvM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Exocet schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:05:
Het is efficiënter om alleen te melden dat de assist niet van Tadic is
Snap hem even niet... voorzet kwam toch van Tadic?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Han schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:07:
[...]

Snap hem even niet... voorzet kwam toch van Tadic?
Klopt, maar dat is dus meestal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Buiten de 16, dus geen VAR helaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou dat had rood voor Alvarez moeten wezen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Bizar dat dit nog steeds puur een gele kaart is :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoe rood wil je hem hebben?

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Komt Alvarez goed weg, had zo maar rood kunnen (moeten?) zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 20-09 14:30
Sloeg helemaal nergens op. Als ten Hag ballen heeft plukt ie hem van het veld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Bizarre actie van Álvarez, slaat nergens op! (Oke wel op Daneels)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Rood - aanstellerig gedrag (2x) = geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Niet hard genoeg? :+
Nog steeds tragisch dat die regel zo is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
DoeEensGek schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:27:
Sloeg helemaal nergens op. Als ten Hag ballen heeft plukt ie hem van het veld.
Dat is nou net het probleem, het sloeg wel ergens op.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 15:34

gws24

Thinking is hard!

Dit had gewoon rood moeten zijn voor Alvarez.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Niet (helaas), want niet ernstig gemeen o.i.d..
Van mij mag Ten Hag em er meteen af halen en vertellen dat dat not done is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 18-09 14:21
De VAR is vrij vandaag zeker?
Of valt dit onder de natrappen is geel regel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Zou de VAR een weekendje weg zijn bij wijze van experiment?

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Scheids stond er met neus op, geel is prima ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:28:
Zou de VAR een weekendje weg zijn bij wijze van experiment?
Nee dit zijn helaas de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 21:44
Het is wel RKC waar ze tegen spelen, dan moeten ze tot het gaatje...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Punt is dat als je het terug doet wel rood krijgt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat was toch 10x niks? Klein tikje in de zin van ‘kap eens met dat drama gedrag’. En wederom de schreeuw en het theater waardoor het erger lijkt dan het is. Nee, het is niet slim, maar in mijn ogen zelfs geen geel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Hoe heeft die actie ook maar iets met voetbal te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als ik zie wat bij de andere wedstrijden wel mocht en dan zou dit niet mogen?
knip

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 11-04-2021 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:29:
Punt is dat als je het terug doet wel rood krijgt
Mag hopen dat ie dan wat harder terug mept dan dit tikje ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Dit moet je eens bij Tadic doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:31:
Dan krijg je ook geel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Of bij Dumfries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Han schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:29:
Dat was toch 10x niks? Klein tikje in de zin van ‘kap eens met dat drama gedrag’. En wederom de schreeuw en het theater waardoor het erger lijkt dan het is. Nee, het is niet slim, maar in mijn ogen zelfs geen geel waard.
Hij moet zulk gedrag niet vertonen! Was echt nergens voor nodig, hoe theatraal die tegenstander is. Rood had gewoon gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Napo schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:30:
Hoe heeft die actie ook maar iets met voetbal te maken?
Niets... net als dat theater van die Daneels continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Die is bijna net zo erg ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Daneels is ook geen lieverdje. Deelt ook zat uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Als je maar niks over zijn moeder zegt erna maakt het niet veel uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Han schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:31:
[...]

Niets... net als het goed is theater van die Daneels continue.
En zelfs dan heb je als speler daar niets aan te doen, je bent geen scheidsrechter.
Pagina: 1 ... 38 ... 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken