[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 90 Laatste
Acties:
  • 138.326 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Vos schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:54:
[...]

Favoriet is wellicht overdreven, maar waarom zou Ajax daar niet kunnen winnen? Kijk naar de kansen verhoudingen deze pot.
Ajax kan daar zeker winnen. Binnen 20 minuten scoren en die Italianen rood , dan heb je een kans. Ik denk namelijk dat ze er thuis wel eentje maken.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Stoffa schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:54:
[...]

Bestaan er überhaupt vrouwelijke streakers dan?
wel toen Kraicjek Wimbledon won

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Joostje123 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:52:
Nee maar Ajax is gewoon veel beter dan dit Roma.
Hoe vaak hebben we dit al niet gehoord wanneer NL ploegen tegen Italiaanse ploegen speelden? Je moet de kansen maken en een fatsoenlijke keeper hebben, anders ben je gewoon kansloos. Qua tactiek zat het best goed, persoonlijke fouten en onzuiver vizier hebben Ajax vandaag de das om gedaan.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Deadsy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:55:
[...]

Ja zekers.
Wimbeldon finale schiet me te binnen.
Dat model op het EK of WK

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:14
[...]

Ja zekers.
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:18
BM schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:47:
[...]

Ja tuurlijk, alles is zijn schuld. Ik geef het je te doen om op dit podium nu in te stappen als jonge keeper.

Als je iemand moet aankijken is het Tadic, maar Scherpen imho niet. Tuurlijk, hij maakt een fout(en), maar dat hoort wel een beetje bij jonge keepers...
Allemaal leuk en aardig, hij heeft een jaar de tijd gehad bijJong Ajax, maar is tot op heden bij elke wedstrijd in het eerste door het ijs gezakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:30
Deadsy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:53:
kunnen ze niet aangeven of de streaker een man of een vrouw is. Dan bleef ik misschien nog kijken
Oordeel zelf. Tegenwoordig weet je het niet meer, maar het heeft een baard. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Stoffa schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:54:
[...]

Bestaan er überhaupt vrouwelijke streakers dan?
In de finale tussen Liverpool en een team waarin we nu maar niet over moeten praten was er ook 1, al had die nog wel badpak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:33
Tja er was geen andere keeper toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15
Harribo schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:54:
[Afbeelding]
Je had toch minimaal gelijk moeten spelen gezien de statistieken
Meh, het was gewoon een bijzonder matige pot, hoop dat ze volgende week (is dan de return?) beter spelen. Vandaag vond ik ik het echt zeer matig. Echt alsof ik een PSV-wedstrijd zit te kijken, dat ben ik bij het Europese Ajax niet gewend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Roma is gewoon Europese middenmoot. Ajax speelt uit volgens mij ook helemaal niet slechter dan thuis dit soort wedstrijden. Durf wel paar tientjes op Ajax te zetten als winnaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
DoeEensGek schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:57:
[...]

Oordeel zelf. Tegenwoordig weet je het niet meer, maar het heeft een baard. ;)
yup, hebben ze jan joost al opgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:34

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:53:
[...]

Alsjeblieft niet.
Je creëert genoeg kansen, maakt ze alleen niet af...
Daarom dat ik het bijna niet durfde te zeggen ;) . Tja, en genoeg kansen? dat vind ik nogal meevallen. Te vaak moet het terug of naar de zijkanten omdat er niemand op het middenveld tussen de linies komt en dat vertraagt het spel zoveel dat Roma zich goed kan positioneren. Als dat opgelost wordt kan je denk ik nog veel meer kansen creëren en dan is Ekkelenkamp een optie O-)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:51

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:55:
[...]

Dat model op het EK of WK
CL finale Spurs-Liverpool

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6klAy8Ag0vS_84mzmSwOvDgGvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o1WvVDYQd8udH7KSgMcVSGUT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 08-04-2021 23:01 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:56

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ja zekers.
Pics or it didn’t happen! Of is dat prehistorie en zien we een mol over het veld rennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:25
Deadsy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:53:
kunnen ze niet aangeven of de streaker een man of een vrouw is. Dan bleef ik misschien nog kijken
Voor de vrouwen miss nog wat te zien :+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndTxY63AG3WPaT7qWhjaaHEf8Ic=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8PdHPC5lvnSYFchbGcQ4ZJLW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Verloren door een slechte keeper en een gemiste pingel. Dan te bedenken dat deze jongen gewoon eerste keus was in Jong Oranje. Denk ook wel dat het na een foutje als deze einde verhaal is voor hem bij Ajax. Heeft sinds zijn komst nog geen enkele keer kunnen overtuigen. Gaat het ook niet redden bij een middenmoter in de Eredivsie.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

toolkist schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:54:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vond Gravenberch helemaal niet slecht spelen
Ga weg.
Gravenberch was een enorme stoorzender, zelfs m'n huisslak is nog sneller dan hem op 't veld.
Stond telkens op de verkeerde positie.
Liep zichzelf niet uit de dekking van een tegenstander.
Speelde op 2 ballen na alleen maar zachte en slechte passes.
Liet de gaten tussen de linies veel te groot.
En zo kan ik wel ff doorgaan.

Ik heb mij kapot geërgerd aan hem.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.guim.co.uk/img/static/sys-images/Books/Pix/covers/2009/6/18/1245347396421/Wimbledon-streaker-001.jpg?width=605&quality=45&auto=format&fit=max&dpr=2&s=4fef8275d219dc473ef018d5239e61b4

deze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Typhone schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:58:
[...]

Pics or it didn’t happen! Of is dat prehistorie en zien we een mol over het veld rennen?
Jaren 90 dacht ik of was het begin 2000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Harribo schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:54:
[Afbeelding]
Je had toch minimaal gelijk moeten spelen gezien de statistieken
En toch verliezen Nederlandse ploegen altijd met dit soort statistieken. Oftewel, heel leuk die statistieken maar uiteindelijk zeggen ze niet heel veel.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:14
Kijk de conclusie van vanavond is dat Scherpen niet scherp was, en Tadic is de mol.

Volgende keer moet het beter.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:44

Qu3st

Pompi schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:51:
[...]

Inderdaad heerlijk ingeschoten, maar mijn inziens doet Scherpen daar wel iets fout. Kijk hoe zwakjes hij naar de bal probeert te gaan en niet kan omdat Diawara gewoon blijft staan. Was daar dan met power naar de bal gegaan of was tegen Diawara opgelopen en je laten vallen zodat er obsctructie op die keeper binnen de 5 minuten was. Hoe hij daar als een klein kind in grote mensen wereld staat is niet goed genoeg in de Europese competities.

[Embed] Je ziet het vooral goed bij het shot van achter het doel aan het eind van het filmpje.
Oke true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

gws24 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:59:
[...]
En toch verliezen Nederlandse ploegen altijd met dit soort statistieken. Oftewel, heel leuk die statistieken maar uiteindelijk zeggen ze niet heel veel.
Valt mee hoor, zo vaak komt dit niet voor? Of mis ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Quad schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:58:
[...]

Ga weg.
Gravenberch was een enorme stoorzender, zelfs m'n huisslak is nog sneller dan hem op 't veld.

Alsof dat het enige probleem was, het liep gewoon voor geen meter, er was geen tempo ook niet als hij niet in de combinatie zat. Ik vind eigenlijk niemand uitzonderlijk minder dan de rest in het veld, maar het liep gewoon voor geen meter. Heb je wel eens, ik vrees alleen op basis van de laatste wedstrijden (ook Europees) van Ajax dat dit het nieuwe nu is en dat ze dit niet zomaar meer kunnen rechtzetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_WcrFLeEL4d_0CYWbKI5X7tYock=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f46JhDCpl9pBXGKbXOe6mmHi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:24

Hupske

AFCA

Het viel allemaal wel mee vanavond. Alleen niet scherp voor de goal. Dat was het probleem. Nederlaag is ingezet na een penalty zonder beleving en dat is overgenomen door de rest van t team

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ach ... Scherpen is een ruwe diamant en moet nog wat (jaren) geslepen worden ... dan zal hij nog scherper Scherpener zijn.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Zo slecht was het toch niet. Toen Tadic die penalty kreeg dacht ik dit wordt makkelijk 3-0. Ajax was vlak na rust zoveel beter.

Van Real verloren ze ook eerst thuis en tegen Juve was het 1-1.

Ik zet vast in op “het wonder van Rome”. Als ze daar gewoon gas geven wordt het ook zomaar 1-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Tsjah als de Brobeast al die eerdere ballen er met wat geluk (zonder ze goed in te schieten) er inschiet en het nu een keer tegenzit, dat kost ze al een xG hier waarschijnlijk. Ik had niet echt het idee dat Ajax zoveel geweldige kansen had eigenlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Je moet daar minstens 2 keer scoren, niet onmogelijk, maar dan moet het nog beter en vooral effectiever

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Erapaz ik heb er een hard hoofd in maar ga graag mee in je positivisme!
1-3 in Rome d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 08-04-2021 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Exocet schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:08:
Je moet daar minstens 2 keer scoren, niet onmogelijk, maar dan moet het nog beter en vooral effectiever
Inderdaad
Maar dat had je nu ook kunnen doen...

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 08-04-2021 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Vos schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:01:
[...]

Valt mee hoor, zo vaak komt dit niet voor? Of mis ik wat?
Oké, altijd is te sterk verwoord maar laten we het dan maar mijn onderbuik noemen ;) . Te vaak heb ik gezien dat een nederlands team het zogenaamd 'betere' spel speelt maar uiteindelijk toch verliest omdat de tegenstander effectiever, meedogenlozer en/of geslepener is en zero fucks geeft om mooi voetbal maar puur op resultaat speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ten Hag kan altijd nog politicus worden; hij ontwijkt de vragen harder dan Neo kogels in The Matrix...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:15:
Ten Hag kan altijd nog politicus worden; hij ontwijkt de vragen harder dan Neo kogels in The Matrix...
En anders net doen of je de 90+ minuten alweer vergeten bent. :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 21:44
Ten Hag: functie elders?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:34

BM

Moderator Spielerij
mad-dog schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:56:
[...]

Allemaal leuk en aardig, hij heeft een jaar de tijd gehad bijJong Ajax, maar is tot op heden bij elke wedstrijd in het eerste door het ijs gezakt.
Ik wijs graag even terug naar het eerste jaar van Onana, die maakte ook genoeg fouten voorgaat is de geliefde keeper werd die hij in nu is (of was)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Erapaz schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:07:
Zo slecht was het toch niet. Toen Tadic die penalty kreeg dacht ik dit wordt makkelijk 3-0. Ajax was vlak na rust zoveel beter.

Van Real verloren ze ook eerst thuis en tegen Juve was het 1-1.

Ik zet vast in op “het wonder van Rome”. Als ze daar gewoon gas geven wordt het ook zomaar 1-3.
Maar wat gebeurde er na die penalty en die 1-1? Het liep lang niet meer zo lekker als daarvoor. Gooide Roma het gewoon op slot of zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Tk55 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:41:
[...]

Maar wat gebeurde er na die penalty en die 1-1? Het liep lang niet meer zo lekker als daarvoor. Gooide Roma het gewoon op slot of zo?
Liep het zo lekker daarvoor? Die 1-0 kwam ook uit de lucht vallen, niet alsof Ajax zo geweldig speelde voor de 1-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:58:
[...]

Ga weg.

Denk je dat de halve wedstrijd gemist hebt, zeker in de 1e helft stond hij continu vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
BM schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:33:
[...]

Ik wijs graag even terug naar het eerste jaar van Onana, die maakte ook genoeg fouten voorgaat is de geliefde keeper werd die hij in nu is (of was)
Maar aan de reddingen die hij toen maakte zag je aan dat de kwaliteit er was. Nu hebben we een houten klaas in de goal die omdat ie lang is wat ballen stopt, niet omdat ie zo goed is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:31

snmght

imho dan he

Erik is aan zet volgende week. Als je een achterstand goed kunt maken in Bernabeu dan kan het volgende week ook. Wel de juiste poppetjes en tactiek, afwezigen zijn geen excuus imho.

Begin eens met Kudus en misschien ook wel met Brobbey, Neres brengt even niet genoeg. Krijgt die het misschien juist weer op zijn heupen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
snmght schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 07:02:
Erik is aan zet volgende week. Als je een achterstand goed kunt maken in Bernabeu dan kan het volgende week ook. Wel de juiste poppetjes en tactiek, afwezigen zijn geen excuus imho.

Begin eens met Kudus en misschien ook wel met Brobbey, Neres brengt even niet genoeg. Krijgt die het misschien juist weer op zijn heupen.
Ik vond Neres inderdaad helemaal niet goed. Maar hij kreeg wel steeds de bal. Toen hij eraf was ging veel meer via Antony die ik veel beter vond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
snmght schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 07:02:

Het meesterbrein heeft alvast aangegeven niet te overwegen met Brobbey te starten. Nu vind ik dat ook een spits van niets, maar die 2 Brazilianen hebben het nu gewoon niet. Dan moet je doorselecteren. Idrissi maar eens starten?

Het is frustrerend dat hij zolang blijft "geloven" in bepaalde spelers. Het is dat die Promes naar Moskou is anders had hij gister gewoon weer mogen aanmodderen. :|

[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 09-04-2021 08:43 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ephymerous schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:41:
[...]

Het meesterbrein heeft alvast aangegeven niet te overwegen met Brobbey te starten. Nu vind ik dat ook een spits van niets, maar die 2 Brazilianen hebben het nu gewoon niet. Dan moet je doorselecteren. Idrissi maar eens starten?
Als hij Idrissi we van kan overtuigen in het teambelang te spelen kan het een optie zijn.

Het niet inzetten van Kudus vind ik gekker, is die geblesseerd vraag ik me ineens af. Hoe kun je hem anders niet laten spelen gisteren?

Ik vrees wel dat hij Schuurs of Alvarez in het centrum gaat zetten. Dan heb ik nog liever Klaiber er in en het centrum behouden. Dat stond op zich prima, al is Timber debet aan de absentie van Rensch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Erapaz schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:07:
Ik vond Neres inderdaad helemaal niet goed. Maar hij kreeg wel steeds de bal. Toen hij eraf was ging veel meer via Antony die ik veel beter vond.
Dat terwijl in de afgelopen weken het juist andersom was. Hopeiijk is het volgende week in Rome een graadje of 10 warmer, dan gaan de Brazilianen wellicht beter renderen :)
Ten Hag kiest volgende week hopelijk voor Brobby als basisspeler, waardoor Tadic naar de flank kan. Dan kan Antony starten en Neres invallen. Waarom Kudus overigens niet speelt is mij een raadsel. Je zag met Brobby dat er meer body kwam in het spel, dat had Kudus op 6 ook kunnen brengen imho. Klaassen moet je overigens gewoon op 10 laten staan, die rendeert daar prima en zorgt voor voldoende gevaar, geen noodzaak om Kudus op 10 te zetten en Klaassen een linie te laten zakken. Ook niet vanwege de beperkte snelheid van Klaassen. Want AS Roma was kanp gevaarlijk in de omschakeling. Tot de 1-0 had ik niet het idee dat Ajax een resultaat zou gaan behalen, AS Roma was veel gevaarlijker. Na de 1-0 had ik er alle vertrouwen in, tot de misser van Scherpen. De 1-1 kwam wat dat betreft net zo uit de lucht vallen als de 1-0 van Ajax. AS Roma kwam er na 30 minuten tot aan de 1-1 niet aan te pas. Echt zonde dat de kansen en helemaal de penalty niet werden benut. Door het missen en niet op 2-0 komen bleven de Italianen in de wedstrijd en hebben dat uitstekend uitgebuit. Met slechts 4 schoten op doel met 1-2 winnen is uiterst effectief.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
snmght schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:45:
[...]

Als hij Idrissi we van kan overtuigen in het teambelang te spelen kan het een optie zijn.

Het niet inzetten van Kudus vind ik gekker, is die geblesseerd vraag ik me ineens af. Hoe kun je hem anders niet laten spelen gisteren?

Ik vrees wel dat hij Schuurs of Alvarez in het centrum gaat zetten. Dan heb ik nog liever Klaiber er in en het centrum behouden. Dat stond op zich prima, al is Timber debet aan de absentie van Rensch.
Ik ben altijd voor zo min mogelijk wijzigingen. Zeker met jonge en onervaren spelers als Timber. Rensch zou ik vervangen met Maza of Klaiber. Hoe matig ik die laatste ook vind.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:24
Ik vraag mij af of het uberhaupt nog goed komt met Mazraoui?
Blijkbaar zichtsverlies aan 1 oog, duurt al behoorlijk lang nu...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:11:
Ik vraag mij af of het uberhaupt nog goed komt met Mazraoui?
Blijkbaar zichtsverlies aan 1 oog, duurt al behoorlijk lang nu...
Stapje voor stapje beter... :)
De Ajax-trainer werd in Friesland tijdens de persconferentie gevraagd naar de situatie van de Marokkaanse international, die lang kampte met verminderd zicht omdat hij op zeer ongelukkige wijze een bal op zijn oog had gehad. 'Er gloort licht in de duisternis', aldus Ten Hag, die eerder nog uitlegde waarom Ajax geen enkel risico nam met de complexe blessure. 'Hij heeft groen licht gehad en is weer in training. Hij heeft de afgelopen week stappen op het veld gezet, dat gaan we deze week uitbreiden. Noussair traint nog niet met de groep mee, maar we hopen dat hij de teamtraining snel weer kan hervatten.'

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
Ben wel blij met eth als coach, die doet tenminste dingen met een goed idee erachter.
Niet Labyad in de basis en zo.
Beter dan de bondscoach die steeds met Babel komt aankakken.

Ben nog wat sip over gisteren.
Verdorie, zoveel kansen en dan 1-2 eraf gaan.
Best zonde als je misschien eruit ligt tegen dit Roma, gewoon onnodig.
Als het nu een Manchester United was of zo.

Van de andere kant, ook wel blij dat de tegenstander geen Granada of Getafe is met hun ziekelijke anti voetbal.

Scherpen is eigenlijk nog steeds niet toe aan dit niveau. Wrs ook onzekerheid en leeftijd. Zou hij een stuk ouder, ervarener en rustiger zijn dan is hij wrs wel klaar. Maar ja er is nu niet anders.

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 09-04-2021 09:58 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Jongste Nederlandse keeper ooit in een kwartfinale EL. Maar goed, het grabbelen is wel vervelend aan het worden. Foute inspeelpass is wat anders maar grabbelen is mehh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:06:
Ach ... Scherpen is een ruwe diamant en moet nog wat (jaren) geslepen worden ... dan zal hij nog scherper Scherpener zijn.
Gebutste kei bedoel je...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgende week gewoon met Traoré beginnen, die is echt niet minder dan Brobbey momenteel.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Dat gebash op Scherpen kan ik niet zo veel mee, het is onze derde (!) keeper die nog amper minuten in Ajax 1 gemaakt heeft. Nee, hij is niet goed genoeg en misschien wordt hij dat inderdaad niet. Maar het is een ongekende luxe dat we er met de schorsing van Onana niet of nauwelijks op achteruit gingen. Dat gaat je niet nog een keer lukken als ook je tweede keeper uitvalt. Geldt voor wel meer clubs lijkt me zo. Oh en ene Neuer liet zeer recent ook een houdbare bal binnengaan dus waar hebben we het over?

Bashen verder prima maar dat zou zich dan op Tadic (had de wedstrijd kunnen killen) of ETH kunnen richten die om onverklaarbare redenen te weinig omzettingen doet. Kudus had moeten komen en gezien de vorm van Neres had je Idrissi ook kunnen proberen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Eens met @snmght. T'is jammer dat Ajax op dit moment zo goed is qua selectie dat een nieuwe keeper wel even ingepast moet worden. Als je een keeper wil gaan kopen die 90% van Onana is dan kunnen we de portemonnee gaan trekken. Aan de andere kant die gast bij Chelsea en enkele jonge keepers bij Duitse clubs die hebben ook geblunderd als gekken. Kepa ofzo van Chelsea herinner ik me nog goed.

Maar we zijn heel goed in Nederland om iedere speler die twee keer een bal hoog houdt en een doelpunt scoort tot nieuwe Messi te bombarderen maar na elke fout is het de grootste koekenbakker die er ooit gelopen heeft. Moeten we wat voorzichtiger mee zijn denk ik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Overigens: lof voor de scheidsrechter wat mij betreft. Ik heb nul discutabele beslissingen genoteerd. Dat dit kan in Europa!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:02:
Oh en ene Neuer liet zeer recent ook een houdbare bal binnengaan dus waar hebben we het over?

Bashen verder prima maar dat zou zich dan op Tadic (had de wedstrijd kunnen killen) of ETH kunnen richten die om onverklaarbare redenen te weinig omzettingen doet. Kudus had moeten komen en gezien de vorm van Neres had je Idrissi ook kunnen proberen.
Zoals ik gisteren al zei, als je ook 100.000 goede reddingen maakt dan heb je meer credits als je een keer een fout maakt als iemand die meer dan 1 fout per wedstrijd maakt tot nu toe (in Ajax 1)
Idem bij Tadic, tuurlijk neemt hij een achterlijke penalty, daar wordt hier ook voldoende over geklaagd en terecht. Maar vergeet niet wat hij verder al bijgedragen heeft (o.a. 31 uit 34 penalty's raak voor Ajax, incl gisteren)
Kudus hoefde voor mij niet te komen, zou niet weten voor wie. En Idrissi mag van mij meteen terug naar Sevilla, die heeft nog helemaal niks laten zien in de wedstrijden die ie gespeeld heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
toolkist schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:10:
[...]

Zoals ik gisteren al zei, als je ook 100.000 goede reddingen maakt dan heb je meer credits als je een keer een fout maakt als iemand die meer dan 1 fout per wedstrijd maakt tot nu toe (in Ajax 1)
Ja, maar je vergeet dat een jonge speler in de regel ook meer krediet krijgt dan een ervaren speler. De Ligt mocht ook zijn blunders maken (zelfs al ging dat ten koste van een kampioenschap en een EK).

Scherpen is derde keeper. Je gaat geen 3 keepers van Europees subtopniveau in je selectie hebben. Een goede keeper die op de bank wil zitten is al een uitdaging laat staan een goede keeper die derde keeper wil zijn. Dat Scherpen (nog) tekort komt voor dit niveau is een gegeven, dus dat moet elders op het veld gecompenseerd worden. Dat dat niet is gebeurd door spelers van wie dat verwacht mag worden is ze meer aan te rekenen.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 09-04-2021 11:27 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:26:
[...]

Ja, maar je vergeet dat een jonge speler in de regel ook meer krediet krijgt dan een ervaren speler. De Ligt mocht ook zijn blunders maken (zelfs al ging dat ten koste van een kampioenschap en een EK).
Spelers komende uit de jeugdopleiding hebben altijd dat streepje voor, of Scherpen daar helemaal onder valt kan over gediscuseerd worden maar het is wel zo dat hij voor de toekomst (niet het traingscomplex :+) is gehaald. Fouten maken hoort er dan wordt dat inderdaad gemakkelijker geaccepteert.

Als keeper erin komen is sowieso lastiger aangezien je vrijwel geen ritme op kan doen met af en toe 15 minuten spelen en dat rustig opbouwen en als "nieuwe" keeper gaan initieel fouten je voornamelijk tekenen zeker omdat een fout een doelpunt is in tegen stelling tot het voorbeeld de Ligt.
Dat Scherpen (nog) tekort komt voor dit niveau is een gegeven, dus dat moet elders op het veld gecompenseerd worden. Dat dat niet is gebeurd door spelers van wie dat verwacht mag worden is ze meer aan te rekenen.
Niet alle fouten zijn te compenseren, zeker in het geval van een keeper. Met een verdediger is dat al gemakkelijker door de tweede CV of de CV's wat meer rugdekking te laten geven maar hoe wil je dat doen bij een keeper? Meer op de aanval spelen met risico op snelle uitbraken? Meer op de verdediging spelen met vaak meer schoten op doel?

De conversie voorin was simpelweg te laag (en een strafschop die er niet in gaat helpt niet meer maar is niet de hele utidaging). Dan krijg je één knullig doelpunt tegen en een doelpunt uit een hoekschop waar 2 man van Roma vrij staan en een aantal man (3/4) lucht of de doelpaal staan te dekken. De eerste kan je hem aanrekenen, de tweede deels maar niet volledig, in beginsel ging daar veel meer mis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
snmght schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:02:
Dat gebash op Scherpen kan ik niet zo veel mee, het is onze derde (!) keeper die nog amper minuten in Ajax 1 gemaakt heeft. Nee, hij is niet goed genoeg en misschien wordt hij dat inderdaad niet. Maar het is een ongekende luxe dat we er met de schorsing van Onana niet of nauwelijks op achteruit gingen. Dat gaat je niet nog een keer lukken als ook je tweede keeper uitvalt. Geldt voor wel meer clubs lijkt me zo. Oh en ene Neuer liet zeer recent ook een houdbare bal binnengaan dus waar hebben we het over?

Scherpen maakt elke wedstrijd fouten hoe zeer ik het die arme jongen ook gun dat hij goed presteert.
Mensen zeggen wat ze zien.
Maar gisteren was het geblunder wel erg eigenlijk en ook nog duur.

Idrissi lijkt me echt te licht, weer zo'n type die graag naar binnen komt.
Dat terwijl Roma juist de vleugelspitsen niet zo goed af kan dekken.

Zo zit ik gisteren ook te kijken naar Antony, man man, als je zo goed kunt voetballen en zo snel bent, ren je tegenstander eens buiten om voorbij.
Elke wedstrijd hetzelfde liedje met hem. Hoewel ik hem trouwens niet heel slecht vond.
Slechtste veldspeler vond ik gravenberch, mag wel wat peper bij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 29
vrijdag20u
Vitesse v ADO Den Haag
-
zaterdag18:45u
Heracles v Willem II
20u
AZ v Sparta
Fortuna Sittard v FC Emmen
21u
PEC Zwolle v FC Twente
-
zondag12:15u
FC Utrecht v Feyenoord
14:30u
FC Groningen v sc Heerenveen
VVV-Venlo v PSV
16:45u
RKC v Ajax

Enjoy *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Hackus schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:00:
Eredivisie speelronde 29
vrijdag20u
Vitesse v ADO Den Haag
-
zaterdag18:45u
Heracles v Willem II
20u
AZ v Sparta
Fortuna Sittard v FC Emmen
21u
PEC Zwolle v FC Twente
-
zondag12:15u
FC Utrecht v Feyenoord
14:30u
FC Groningen v sc Heerenveen
VVV-Venlo v PSV
16:45u
RKC v Ajax

Enjoy *O*
Saai voetbalweekend.

Alleen Utrecht - Feyenoord en Groningen - Heerenveen zijn aansprekende wedstrijden. Gelukkig hebben we wel El Clásico morgenavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

remco112 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:11:
[...]

Saai voetbalweekend.

Alleen Utrecht - Feyenoord en Groningen - Heerenveen zijn aansprekende wedstrijden. Gelukkig hebben we wel El Clásico morgenavond!
Inderdaad ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

remco112 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:11:
[...]

Saai voetbalweekend.

Je vergeet Fortuna - Emmen! ;) De strijd onderin is ook nog wel leuk ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:24
Na een dag diep nadenken kom ik tot de conclusie dat een liggende speler achter een muurtje complete kolder is. Sterker nog, het is nadelig.

Als Klaasen gisteren gewoon in dat gat was wezen staan, dan was er nooit een doelpunt door AS Roma gescoord. En het was niet een klein gaatje, maar de hele muur, inclusief liggende speler stond/lag verkeerd.

Verder maak ik me niet zoveel zorgen over de uitwedstrijd. Ajax is een klasse beter dan AS Roma. Zelfs met een zwaar gehavend elftal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@mavaros eens hoor. Ik las eerder vanmiddag ergens een reactie waar iemand zich afvroeg of procentueel gezien de kans niet groter is op een blessure (iemand landt op / struikelt over de muurligger) dan de kans dat je doelpunten door onder de muur door te schieten voorkomt.

Ik ben misschien wat overbezorgd (zeker nu er wat afwezigen zijn bij Ajax) maar ik denk ook steeds eerst aan mogelijke blessures met een muurligger.

Gisteren vroeg ik me ook af of je het arbitrair gezien niet als obstructie zou moeten zien als spelers van de tegenpartij willen inrennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
wtf vitesse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Die zag ik niet aankomen, dat is wel heel duur puntverlies tegen het slechtste team uit de Eredivisie.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:52
Klere Vitesse....
Nu heb ik zowel niks met Vitesse als met ADO, maar met zulk wanbeleid als bij ADO verdien je het niet om in de Eredivisie te zitten. Jammer dat Vitesse daar dan niet aan meewerkt.

[ Voor 84% gewijzigd door Maarten_E op 09-04-2021 22:02 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Jammer dat ADO een punt pakt. Dit geeft Feyenoord wel de kans om dichterbij plek 4 te komen. En ik gun dat Feyenoord net wat meer dan Vitesse :)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Maarten_E schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:01:
Klere Vitesse....
Nu heb ik zowel niks met Vitesse als met ADO, maar met zulk wanbeleid als bij ADO verdien je het niet om in de Eredivisie te zitten. Jammer dat Vitesse daar dan niet aan meewerkt.
ADO gaat zich echt niet meer veilig spelen hoor, wees gerust ;) (17 + 18 degraderen direct)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
mavaros schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:36:
Na een dag diep nadenken kom ik tot de conclusie dat een liggende speler achter een muurtje complete kolder is. Sterker nog, het is nadelig.

Als Klaasen gisteren gewoon in dat gat was wezen staan, dan was er nooit een doelpunt door AS Roma gescoord. En het was niet een klein gaatje, maar de hele muur, inclusief liggende speler stond/lag verkeerd.

Verder maak ik me niet zoveel zorgen over de uitwedstrijd. Ajax is een klasse beter dan AS Roma. Zelfs met een zwaar gehavend elftal.
Misschien dan gewoon meer mensen in de muur? Liggende speler begrijp ik wel.
Hoe de muur staat is aan de keeper.

Maar eigenlijk ging er niet veel verkeerd.
Het was de blunder van Scherpen waardoor het een doelpunt werd. Hij zat er wel bij.
Maarten_E schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:01:
Klere Vitesse....
Tis inderdaad een zooitje daar bij ADO. De directie oogt als de maffia :) en dan ongeorganiseerd...
Maar ze degraderen wel lijkt me, ze spelen mi het slechtste voetbal.

En toch vind ik het wel jammer. Voor zo'n grote stad die het vertegenwoordigd met veel mensen. Raakt veel mensen die dan niet meer eredivisie hebben.
Dankzij een onkundig management.

Trouwens Vitesse...ze dromen een eind weg en een goed team maar die zie ik toch echt niet van Ajax winnen.

[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 10-04-2021 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Vind het wel mooi dat Cambuur op weg is naar de titel, hebben het na vorig jaar ook wel verdient.

Op andere sites blijf ik mensen zien die een pratto verdedigen. En dit onder andere op basis van het aantal volgers op sociaal media en omdat hij bij het nationale team zat.

Hij speelt al jaren nauwelijks en zeer weinig goals, veel volgers op Facebook etc hebben zegt niet dat je ook goed kunt voetballen.

Heeft maar een handjevol interlands en dat al jaren geleden. Geloof dat dit de periode was waar de bondscoach iets anders wilde proberen.

Dat geld dat je aan hem hebt besteed is trein weggegooid. De persoon die besloot hem te halen mogen ze in de gaten gaan houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:12:
[...]
Trouwens Vitesse...ze dromen een eind weg en een goed team maar die zie ik toch echt niet van Ajax winnen.
Ajax speelt donderdagavond nog in Rome waar ze volle bak moeten om zich te kwalificeren voor de halve finale EL. Dat gaat zeker meewegen in de bekerfinale.

Maar goed, met zeven punten achterstand op plek 3, hoe zouden Feyenoord supporters tegenover bekerwinst van Ajax staan? Dan speelt de nummer 4 namelijk geen play-offs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:57
strafschop schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:49:
[...]

Maar goed, met zeven punten achterstand op plek 3, hoe zouden Feyenoord supporters tegenover bekerwinst van Ajax staan? Dan speelt de nummer 4 namelijk geen play-offs.
Voor mij: "Hup Ajax" zou ik zeggen. Alsof het er wat toe doet. Het verschil in financiën is zo groot en versterkt zichzelf alleen maar. Dus ik richt me puur op Feyenoord wat dat betreft.

De Europese campagne van Ajax of het kampioenschap van de eredivisie zal me ook verder aan m'n reet roesten. Naast Feyenoord interesseert alleen Oranje me wat dat betreft nog, en als meer neutrale kijker het slotstuk van bijvoorbeeld de CL of zoiets als de classico

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
Zit nog even naar de stand onderin te kijken.
FC Emmen mag zich in de handen knijpen dat Ajax destijds zo los is gegaan tegen VVV. Ondanks die 0-13 is het doelsaldo van VVV "slechts" 4 doelpunten minder dan dat van Emmen. (-34 voor VVV, -30 voor Emmen). VVV mag daarentegen een standbeeld voor Giakoumakis opzetten mochten ze erin blijven, want hij is de enige reden dat VVV geen afgrijselijk doelsaldo heeft.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Maarten_E schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:51:
Zit nog even naar de stand onderin te kijken.
FC Emmen mag zich in de handen knijpen dat Ajax destijds zo los is gegaan tegen VVV. Ondanks die 0-13 is het doelsaldo van VVV "slechts" 4 doelpunten minder dan dat van Emmen. (-34 voor VVV, -30 voor Emmen). VVV mag daarentegen een standbeeld voor Giakoumakis opzetten mochten ze erin blijven, want hij is de enige reden dat VVV geen afgrijselijk doelsaldo heeft.
Morgen VVV nog maar eens op 13 tegendoelpunten trakteren dan })

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
ElPaco schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:24:
[...]

Morgen VVV nog maar eens op 13 tegendoelpunten trakteren dan })
En dan krijgt die Griek het op zijn heupen en word het gelijkspel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hop, 0-2! Knappe goal :)

0-1...

Yes 1-2!

[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 10-04-2021 21:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

FC Emmen doet hele goede zaken zo.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
EMMEN VALT NIET TE REMMEN!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Poeh, 5 jaar ouder ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:47
Ik heb mij weer enorm zitten irriteren aan die Stengs, die moet alweer 10 shoppen in z'n hol krijgen.

Knap van Emmen btw! Gewoon 7 potten op rij ongeslagen vanaf de 18de plek. Bizar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Nu nog maar 1 punt achter VVV en Willem II.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Hup Emmen! Vvv mag van mij naar plek 17 :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Tegelijkertijd ga ik kapot mocht PSV morgen puntverlies lijden tegen VVV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 23:00:
Tegelijkertijd ga ik kapot mocht PSV morgen puntverlies lijden tegen VVV.
Dat lijkt me onmogelijk, VVV is de slechtste ploeg van de laatste weken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Blijft apart om die woorden bij jou vandaan te zien komen.. Toch wel een quote waardig :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Wat was er precies bij die eerste penalty aan de hand bij Fortuna - Emmen? Volgens mij een mooie duik van Gladon, maar echt geen overtreding, en dus ook geen rode kaart waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
JanW schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 23:09:
Wat was er precies bij die eerste penalty aan de hand bij Fortuna - Emmen? Volgens mij een mooie duik van Gladon, maar echt geen overtreding, en dus ook geen rode kaart waard.
Pakte zijn arm. Rode kaart was niet nodig wat mij betreft, liep nog een verdediger achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Ik verwacht dat Emmen de rechtstreekse degradatie plek nog wel gaat ontlopen, VVV en Willem II doen het momenteel zo slecht, kan mij niet voorstellen dat die het tij nog kunnen keren.

Mocht VVV degraderen dan zou dat denk ik een uniek iets zijn aangezien ze wellicht ook de topscorer gaan leveren. Is denk ik nog nooit gebeurd?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 20:35

OMX2000

By any means necessary...

Diemers en Fer eraf...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dat is snel, geblesseerd of een extreem vroege wissel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Omdat ze slecht spelen :p Maar ze staan er nog in. Gelukkig voor Feyenoord maakt Gustafson nu ook een eigen goal. Vrij snel eer 1-1 dus.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:44:
Omdat ze slecht spelen :p Maar ze staan er nog in. Gelukkig voor Feyenoord maakt Gustafson nu ook een eigen goal. Vrij snel eer 1-1 dus.
Eigen goal? Die dacht gewoon dat ie nog voor Feyenoord speelde.. Hoe bedenk je het om een bal zo terug te koppen en er nog kracht achter te zetten ook... Ik zou em echt meteen gewisseld hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 11-04-2021 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ElPaco schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:44:
Scoort ie toch nog een keer voor Feyenoord. :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Botteghin geel door een heel erg slechte bal van Berghuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kom maar op VAR... hij trekt em gewoon naar achteren...
Pagina: 1 ... 36 ... 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken