On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Uit protest is iedereen thuis gebleven..hoevenpe schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:40:
Voordeel is wel dat het publiek niet voortijdig naar huis kan...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Welke punt?Agent47 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:41:
Die Italianen komen hier gewoon voor een punt
⏩ PVOutput☀️
Dat was vanaf minuut 1 al wel duidelijkAgent47 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:41:
Die Italianen komen hier gewoon voor een punt
Volgende week gaan we precies het zelfde zien. Want in principe is Ajax op dit moment ‘uitgeschakeld’.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat afdoen als rood is gewoon haterij. Kijk het eens terug op normale speelsnelheid. Ja het is geel, maar zeker geen rood.PWM schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:38:
Het was gewoon rood. Er is ook echt 0.00% kans dat hij het per ongeluk deed.
Maakt verder niks uit, gun Roma helemaal niks. Maar dit als foutje af doen is wel erg naïef of koppig.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hier kan je gewoon rood voor geven. Heb ze voor minder gezien.Vos schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:42:
[...]
Dat afdoen als rood is gewoon haterij. Kijk het eens terug op normale speelsnelheid. Ja het is geel, maar zeker geen rood.
Nederlands commentaar is al jaren ruk!!remco112 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:43:
Zaaddodend commentaar op RTL 7 trouwens.
Prima. Dan hebben we iedere pot 3x rood minstens.Agent47 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:43:
[...]
Hier kan je gewoon rood voor geven. Heb ze voor minder gezien.
Kijk de belg, Sporza!remco112 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:43:
Wat een pegel zeg!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zelfs in slomo was de bal niet waar hij zijn voet plantte. Het is gewoon een signature move van hem.Vos schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:42:
[...]
Dat afdoen als rood is gewoon haterij. Kijk het eens terug op normale speelsnelheid. Ja het is geel, maar zeker geen rood.
Bij AZ ging er nog iemand af na 3 minuten voor minder.
Sorrygroggy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:43:
Zal je zien scoren die lui nog een keer
XXXVI
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Knappe goal, Ajax krijgt even te zien hoe corners genomen worden.
⏩ PVOutput☀️
Beter dan Leo Driessen of Sierd.remco112 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:43:
Kak, mooie tegengoal
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee doh, in slomo lijkt hij 2 seconden te laat. Maar ik ga deze discussie niet aanPWM schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:44:
[...]
Zelfs in slomo was de bal niet waar hij zijn voet plantte. Het is gewoon een signature move van hem.
Bij AZ ging er nog iemand af na 3 minuten voor minder.
:strip_exif()/f/image/6S2lCe8aIvk91BOS16X4qrQc.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Deze opmerkingen voegen helemaal niks toe en valt onder trollen.
[ Voor 74% gewijzigd door tweakduke op 08-04-2021 22:51 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Als klaasen hem gewoon wegkopt is het gewoon net zo beroerde corner als van AjaxQuad schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:44:
Over Klaiber, hij is geen technisch begaafde speler, maar zal wel altijd maximaal geven itt sommige spelers (Gravenberch) op dit moment.
Knappe goal, Ajax krijgt even te zien hoe corners genomen worden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bijna iedere andere keeper in de Eredivisie had je vandaag de nul mee gehouden.964C2 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:45:
Onana of Drommel had die bal wel gehad
XXXVI
Ja volgende week veteraan Kotarski onder de lat.ephymerous schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:44:
Haha met dank aan Scherpen... nooihooit meer opstellen.
Zelfs vertraagd in de herhaling niet...964C2 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:45:
Onana of Drommel had die bal wel gehad
Ja tuurlijk, alles is zijn schuld. Ik geef het je te doen om op dit podium nu in te stappen als jonge keeper.ephymerous schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:44:
Haha met dank aan Scherpen... nooihooit meer opstellen.
Als je iemand moet aankijken is het Tadic, maar Scherpen imho niet. Tuurlijk, hij maakt een fout(en), maar dat hoort wel een beetje bij jonge keepers...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Waardeloze en waarheidsloze comment mijn beste medetweaker.Exocet schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:46:
Dit is dus klaar, volgende week een formaliteit
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad, de misser van Tadic kan je hem veel meer aanrekenen.BM schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:47:
[...]
Ja tuurlijk, alles is zijn schuld. Ik geef het je te doen om op dit podium nu in te stappen als jonge keeper.
Als je iemand moet aankijken is het Tadic, maar Scherpen imho niet. Tuurlijk, hij maakt een fout(en), maar dat hoort wel een beetje bij jonge keepers...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Niet mee eens. Een penalty kan je een keer missen. Zijn statistieken zijn uitstekend. Die kut keeper blundert.ph4ge schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:48:
[...]
Inderdaad, de misser van Tadic kan je hem veel meer aanrekenen.
[ Voor 45% gewijzigd door ephymerous op 08-04-2021 22:49 ]
XXXVI
Vind het niet Scherpen zijn fout.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 08-04-2021 22:49 ]
Al toveren ze Stanley Menzo ergens vandaan, alles beter dan dit.snmght schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:46:
[...]
Ja volgende week veteraan Kotarski onder de lat.
Een 2m lange keeper die bij geen enkele hoge bal ook maar in de buurt komt...
Ze missen teveel kansen
Ik hoop dat Roma degradeerd.Polycom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:49:
Ik hoop dat Man United Roma van de mat speelt.
Stop eens met het trollenjaapstobbe schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:47:
Ik zeg het niet graag, maar Tadic heeft t verknald vandaag. Met 2-0 had je ze kunnen breken.
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 08-04-2021 22:53 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Agreedjaapstobbe schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:47:
Ik zeg het niet graag, maar Tadic heeft t verknald vandaag. Met 2-0 had je ze kunnen breken.
Nou nou nou...Polycom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:49:
Ik hoop dat Man United Roma van de mat speelt.
Beter dan geen kans en er zo af gaan. Oftewel nog prima kansen volgende week.Tk55 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:46:
Wel een lesje in efficiëntie. Ajax flink wat kansen, Roma staat voor.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:35
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jammer is die eerste goal, voor zijn ervaring is dit een prima en harde les wellicht. Tadic had inderdaad zijn kansen moeten maken. Normaal heeft Ajax wel het rendement, maar ja vanavond niet het einde van het seizoen begint er wellicht in te hakken.BM schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:47:
[...]
Ja tuurlijk, alles is zijn schuld. Ik geef het je te doen om op dit podium nu in te stappen als jonge keeper.
Met Schuurs, Scherpen en Klaiber? Geloof ik niets van.Vos schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:50:
[...]
Beter dan geen kans en er zo af gaan. Oftewel nog prima kansen volgende week.
XXXVI
Inderdaad heerlijk ingeschoten, maar mijn inziens doet Scherpen daar wel iets fout. Kijk hoe zwakjes hij naar de bal probeert te gaan en niet kan omdat Diawara gewoon blijft staan. Was daar dan met power naar de bal gegaan of was tegen Diawara opgelopen en je laten vallen zodat er obsctructie op die keeper binnen de 5 minuten was. Hoe hij daar als een klein kind in grote mensen wereld staat is niet goed genoeg in de Europese competities.Qu3st schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:46:
Gewoon een prachtig doelpunt. Die bal hadden Onana en Stekelenburg ook alleen maar uit het netje kunnen grabbelen
[Embed: https://streamja.com/akvlB] Je ziet het vooral goed bij het shot van achter het doel aan het eind van het filmpje.
[ Voor 5% gewijzigd door Pompi op 08-04-2021 22:51 ]
Een rake penalty en de uitgangspositie had heel anders geweest.ephymerous schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:48:
Met dank aan Erik en Kjell zijn we nagenoeg uitgeschakeld. Waarom niet ingrijpen? Waarom dat pauper middenveld laten staan? Waarom die explosie van onkunde genaamd Klaiber inbrengen?
Ben het wel eens vwb de fout van scherpen en het inbrengen van Klaiber.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Van mij mag ook jij los hoor.Sempy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:51:
Volgens mij hebben sommigen hier een glaasje azijn ipv een biertje in de hand zeg.
Ja. En Feyenoord wordt nog landskampioenJoostje123 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:50:
Ajax is gewoon volgende week favoriet. Om door te gaan. Als je zelfde wedstrijd speelt win je daar zeker wel met 0-2
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Waarom zouden die 3 spelen? Steek is bijna weer fit, dan zou het wellicht 1 van die 3 zijn. Of misschien is Mazraoui er wel bij.ephymerous schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:51:
[...]
Met Schuurs, Scherpen en Klaiber? Geloof ik niets van.
Als een boer met kiespijn.Exocet schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:51:
Roma gaat heel hard lachen over hoe ze hier wegkomen
Want als ze thuis ook zo spelen dan moeten ze echt oppassen
Eens, totootje zetten.Joostje123 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:50:
Ajax is gewoon volgende week favoriet. Om door te gaan. Als je zelfde wedstrijd speelt win je daar zeker wel met 0-2
Kjell ookHarribo schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:52:
Gravenberch mag wel wissel volgende week
Nee maar Ajax is gewoon veel beter dan dit Roma. Dit gaat volgende week niet nog een keer gebeuren dus gewoon dik winnen daar.
Feyenoord is fucking slecht
Formerly known as Ragdoll
Alsjeblieft niet.gws24 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:52:
Het gemis van Blind is overduidelijk, de opbouw is gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend. Een grote factor daarin is het middenveld waar Alvarez gewoon zijn ding doet maar Gravenberch niet thuis geeft en Klaassen staat bijna altijd gewoon spits. Ik durf het bijna niet te zeggen maar Ekkelenkamp zou nog wel eens kunnen helpen in de return
Je creëert genoeg kansen, maakt ze alleen niet af...
Je wint daar niet dik.Joostje123 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:52:
[...]
Nee maar Ajax is gewoon veel beter dan dit Roma. Dit gaat volgende week niet nog een keer gebeuren dus gewoon dik winnen daar.
...
Deadsy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:53:
kunnen ze niet aangeven of de streaker een man of een vrouw is. Dan bleef ik misschien nog kijken
Je bent beter, maar je verliest. Uiteindelijk is dat het belangrijkste.Joostje123 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:52:
[...]
En mondje dicht over Feyenoord hè!
Favoriet is wellicht overdreven, maar waarom zou Ajax daar niet kunnen winnen? Kijk naar de kansen verhoudingen deze pot.
Dan weet ik genoegtoolkist schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:54:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vond Gravenberch helemaal niet slecht spelen
ps waar was Jan Joost vandaag?
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 08-04-2021 22:54 ]
Bestaan er überhaupt vrouwelijke streakers dan?Deadsy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:53:
kunnen ze niet aangeven of de streaker een man of een vrouw is. Dan bleef ik misschien nog kijken

Je had toch minimaal gelijk moeten spelen gezien de statistieken
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 08-04-2021 22:55 ]
Ja zekers.Stoffa schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:54:
[...]
Bestaan er überhaupt vrouwelijke streakers dan?
Wimbeldon finale schiet me te binnen.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken