Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Prima, de Roermondse VV zal je dankbaar zijn! Hoe bevalt Mvogo trouwens? Geloof dat die vandaag in de Arena ook wel de 0 had kunnen houden he?OPSLAGHOND schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Die zetten we bij @ElPaco in de achtertuin!
Er zat een vlinder op de lijn die heeft het doel schoongehouden.ElPaco schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:55:
[...]Prima, de Roermondse VV zal je dankbaar zijn! Hoe bevalt Mvogo trouwens? Geloof dat die vandaag in de Arena ook wel de 0 had kunnen houden he?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
In het laatste deel van een wedstrijd waarin je qua score goed staat druk zetten bij de achterlijn van de tegenstander (Spurs)

Taylor zou best wat minuten kunnen maken in het 1ePolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:58:
[...]
Zijn beide niet klaar voor Ajax 1, er loopt nu eigenlijk niemand in jong die nog door kan naar het eerste dit seizoen.
Daarom ook doorselecteren aanstaande zomer. Traoré, Ekkelenkamp, Labyad, Klaiber, Idrissi en Kotarski laten vertrekken. Inkomsten daarvan + CL inkomsten investeren in een nieuwe talentvolle spits, Ihatarren en een keeper die op termijn Onana kan vervangen. Verder selectie aanvullen met jeugd zoals Taylor, Q. Timber en wellicht Ünüvar (doet het de laatste paar weken erg goed).toolkist schreef op maandag 22 maart 2021 @ 00:31:
[...]
Taylor zou best wat minuten kunnen maken in het 1e
Verder verwacht ik eigenlijk niet veel veranderingen in de selectie van Ajax. Wellicht dat Tagliafico nog vertrekt?
Ajax lijkt redelijk vroeg kampioen te worden, nee ik wil het niet jinxen, waardoor we vroeg kunnen schakelen en spelers aan kunnen trekken en degene die geen toekomst hebben van de hand te doen.VDS91 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:39:
[...]
Daarom ook doorselecteren aanstaande zomer. Traoré, Ekkelenkamp, Labyad, Klaiber, Idrissi en Kotarski laten vertrekken. Inkomsten daarvan + CL inkomsten investeren in een nieuwe talentvolle spits, Ihatarren en een keeper die op termijn Onana kan vervangen. Verder selectie aanvullen met jeugd zoals Taylor, Q. Timber en wellicht Ünüvar (doet het de laatste paar weken erg goed).
Verder verwacht ik eigenlijk niet veel veranderingen in de selectie van Ajax. Wellicht dat Tagliafico nog vertrekt?
De spelers die je benoemd lijken mij inderdaad allemaal spelers die in de toekomst niet in aanmerking komen voor een basisplaats. Idrissi had ik nog wat hoop op, maar vind hem zeker niet beter dan een Antony of Neres. Volgens mij is hij ook redelijk duur om te kopen komende zomer, dat kunnen we beter niet doen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Op basis van 2 goals in een wedstrijd? Tegen PSG werd hij aardig zoek gespeeld.Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:24:
Ajax heeft Dest iets te goedkoop van de hand gedaan vrees ik
Nee op basis van de hype in de mediadutchgio schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:24:
[...]
Op basis van 2 goals in een wedstrijd? Tegen PSG werd hij aardig zoek gespeeld.
Als je daar van kunt profiteren moet je er van profiteren denk ik maar zo
Labyad heeft wederom mooi de 0 gehouden: €50,-?Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:25:
[...]Nee op basis van de hype in de media.
Als je daar van kunt profiteren moet je er van profiteren denk ik maar zo
Idrissi is gehuurd zonder koopoptie dus die gaat sowieso weg. Traoré is wmb te vroeg om al weg te doen, voor de winterstop en blessure deed hij het beter dan nu, dus daar zit nog wel wat potentie.VDS91 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:39:
[...]
Daarom ook doorselecteren aanstaande zomer. Traoré, Ekkelenkamp, Labyad, Klaiber, Idrissi en Kotarski laten vertrekken. Inkomsten daarvan + CL inkomsten investeren in een nieuwe talentvolle spits, Ihatarren en een keeper die op termijn Onana kan vervangen. Verder selectie aanvullen met jeugd zoals Taylor, Q. Timber en wellicht Ünüvar (doet het de laatste paar weken erg goed).
Verder span ik je wensenlijstje niet. Wat moet Ajax met Ihattaren? Een keeper lijkt mij sowieso nodig.
Op de bank zetten omdat hij het niet waarmaaktPolarBear schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:15:
[...]
Verder span ik je wensenlijstje niet. Wat moet Ajax met Ihattaren? Een keeper lijkt mij sowieso nodig.

Klaiber is wat mij betreft een prima backup als rechtsback. Verzaakt niet, doet nog geen gekke dingen, geeft op z'n tijd best prima voorzetten, nee die mag van mij best blijven eigenlijk.VDS91 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:39:
[...]
1) geen topsportmentaliteit
2) niet zelfkritisch (type Tannane, Bazoer)
3) dan ga je veel kwaad bloed zetten bij PSV + aanhang
Om meerdere redenen is het wel verstandig:
1) wij zijn Ajax, wij zijn de beste dus toptalenten moeten bij Ajax hebben gespeeld. Als iedereen je het Bayern van Nederland noemt moet je je ook als Bayern gedragen toch?
2) Ihattaren komt in een nieuwe omgeving terecht die wellicht beter bij hem past
3) als je een dergelijke groeibriljant aan het voetballen krijgt komt hij weliswaar niet uit eigen jeugd maar schijnt hij wel (wishful thinking) op het CL podium en levert hij Ajax mogelijk een bom duiten op die we met Brobbey zijn misgelopen
Ekkelenkamp -> exit
Labyad -> exit
Idrissi -> zie ik geen toegevoegde waarde in
Idrissi zou ik ook zeker nooit doen, zeker geen slechte speler, maar ook niet geweldig. Als je dan meer dan 10 miljoen moet gaan betalen, kun je wellicht beter voor Sulemana gaan.Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:26:
..
Ekkelenkamp -> exit
Labyad -> exit
Idrissi -> zie ik geen toegevoegde waarde in
Daar zal het bij Ihattaren uiteindelijk wel op uitdraaien gezien zijn mentaliteitsprobleem. Alleen kan hij beter op de bank van PSV blijven en het ongetwijfeld niet misselijke bedrag van de transfersom op de bank van Ajax.ElPaco schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:18:
[...]
Op de bank zetten omdat hij het niet waarmaakt![]()
Boeiend? Absoluut geen reden om hem niet te halen...Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:26:
Zo denken ze daar er niet over. Krijg je weer dat geneuzel over alles wat er wel/niet goed gaat en gentlemens agreement en weet ik het wat. Dat werkt mét publiek in de stadions tegen jetoolkist schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:18:
[...]
Boeiend? Absoluut geen reden om hem niet te halen...
Punt 3 is irrelevant natuurlijk. De band is nu toch al niet geweldig dus hoeveel slechter zal het er van worden?Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:26:
Ihattaren halen is om meerdere redenen onverstandig:
1) geen topsportmentaliteit
2) niet zelfkritisch (type Tannane, Bazoer)
Punt 1 & 2 zijn wat dat betreft het grootste probleem. Hij is door de media flink opgehemeld en wellicht heeft dat invloed op zijn vermeende status. Dat hij een moeilijke persoonlijke periode heeft gehad is een feit maar ook daar moet hij - als hij door wil breken - overheen stappen.
Met betrekking tot punt 2 past hij inderdaad in het lijstje Bazoer, Labyad & Bakkali en dan eigenlijk vooral Bakkali en Bazoer. In de huidige voetbalwereld en met zijn prestaties wellicht te groot voor een servet maar te klein voor een tafellaken.
.
Het siert je niet om andere clubs nu al op zo'n manier weg te zettenTyphone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:19:
[...]
Zo denken ze daar er niet over. Krijg je weer dat geneuzel over alles wat er wel/niet goed gaat en gentlemens agreement en weet ik het wat. Dat werkt mét publiek in de stadions tegen je
[ Voor 17% gewijzigd door Napo op 22-03-2021 11:21 ]
Niet de clubs wel de beleidsmakers. Of dat nu AZ, PSV, Feyenoord of wie dan ook is maakt niks uit. Als Ajax met de buidel gaat rammelen gaan ze op Eredvisie niveau kunnen kopen wie ze willen. Vanwege de hoge coëfficiënten komt er volgend jaar nog eens 3.7 miljoen euro extra.Napo schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:20:
[...]
Het siert je niet om andere clubs nu al op zo'n manier weg te zetten
Zodra Ihattaren naar Ajax gaat is het shit hits the fan. Dan komen ze allemaal hun gal spugen van links naar rechts. Getuige de eensgezindheid vorig jaar na het stopzetten van de competitie en de haat en nijd van die NOW-regeling weet ik wel hoe er vanaf dan tegen Ajax aangekeken wordt. Moet je niet willen.
Zolang eredivisiespelers van clubs als AZ, Feyenoord en PSV nog steeds voornamelijk naar het buitenland gaan en je vaker bedragen van > €10m gaat zien zie ik Ajax niet heel snel in de Eredivisie kopen.Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:23:
[...]
Niet de clubs wel de beleidsmakers. Of dat nu AZ, PSV, Feyenoord of wie dan ook is maakt niks uit. Als Ajax met de buidel gaat rammelen gaan ze op Eredvisie niveau kunnen kopen wie ze willen. Vanwege de hoge coëfficiënten komt er volgend jaar nog eens 3.7 miljoen euro extra.
Het dikgedrukte is bijzonder. Er is vanuit de clubs wat onenigdheid geweest over het proces rond het stopzetten en dat mag wel geevalueerd woren. Haat en nijd en galspuwen zou ik het niet noemen, dat is wat dat betreft meer een defensieve positie die je nu inneemt terwijl dat niet nodig is. de NOW-regeling daarin betrekken is eveneens bijzonder omdat je daar weinig over hoort buiten een terugbetaling van een bonus.Zodra Ihattaren naar Ajax gaat is het shit hits the fan. Dan komen ze allemaal hun gal spugen van links naar rechts. Getuige de eensgezindheid vorig jaar na het stopzetten van de competitie en de haat en nijd van die NOW-regeling weet ik wel hoe er vanaf dan tegen Ajax aangekeken wordt. Moet je niet willen.
Wil je aub niet de zogenaamde slachtoffer in het theater gaan spelen? Daarnaast druipt de arrogantie er vanaf, die sfeer willen we juist hier niet zienTyphone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:23:
[...]Zodra Ihattaren naar Ajax gaat is het shit hits the fan. Dan komen ze allemaal hun gal spugen van links naar rechts. Getuige de eensgezindheid vorig jaar na het stopzetten van de competitie en de haat en nijd van die NOW-regeling weet ik wel hoe er vanaf dan tegen Ajax aangekeken wordt. Moet je niet willen.
[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 22-03-2021 21:26 ]
Je snapt mijn punt niet. Het gaat om de antipathie waar Ajax mee te maken gaat krijgen. Rond de clubs is wat onenigheid geweest die als Ajax verder mocht komen in Europa opnieuw gaat spelen i.v.m. competitieschema. Zie maar wanneer Ajax tegen AZ, Feyenoord én Vitesse nog moet!Napo schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:29:
[...]
Het dikgedrukte is bijzonder. Er is vanuit de clubs wat onenigdheid geweest over het proces rond het stopzetten en dat mag wel geevalueerd woren. Haat en nijd en galspuwen zou ik het niet noemen, dat is wat dat betreft meer een defensieve positie die je nu inneemt terwijl dat niet nodig is. de NOW-regeling daarin betrekken is eveneens bijzonder omdat je daar weinig over hoort buiten een terugbetaling van een bonus.
- Jeugdspelers vs herenakkoord
- Ihattaren vs herenakkoord
- AZ vs wij doen geen zaken met Ajax
- Ajax vraagt NOW aan en heel Nederland valt erover
- Ajax krijgt CL geld en houdt eigenhandig de coëfficiëntenrace in stand vs Ajax moet sinterklaas spelen want de rest is zielig (gechargeerd gezegd maar je begrijpt m'n punt).
- Ajax loopt weg van de rest (bron ranglijst) terwijl Ajax niet zozeer wegloopt maar de rest veel zwakker is (zie vorige seizoenen puntenaantallen van de teams op plek 1/2/3
Al met al lijkt het mij nooit verstandig dat Ajax een Ihattaren gaat ophalen. 8 mei 2016 was er ook een nationaal volksfeest in Nederland wat niet zozeer met het kampioenschap van PSV te maken als wel met de antipathie tegen Ajax.
[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 22-03-2021 13:07 ]
Zelfs al snap ik je punt zeker gaat het voornamelijk om de verongelijkheid die niet helemaal past maar ik zal daar even op in gaanTyphone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:05:
[...]
Je snapt mijn punt niet. Het gaat om de antipathie waar Ajax mee te maken gaat krijgen. Rond de clubs is wat onenigheid geweest die als Ajax verder mocht komen in Europa opnieuw gaat spelen i.v.m. competitieschema. Zie maar wanneer Ajax tegen AZ, Feyenoord én Vitesse nog moet!
Ihattaren doet er niet toe aangezien het herenakkoord gaat over overname van speler uit de jeugdopleiding. Speler in de selectie van de clubs staan daar los van. Als je als club uitspreekt om deel te nemen aan een akkoord is het terecht dat er kritiek komt van de overige deelnemers als je er niet aan houdt. Je doet mee of doet het niet, daar vrij snel op terugkomen is niet heel netjes te noemen..- Jeugdspelers vs herenakkoord
- Ihattaren vs herenakkoord
- AZ vs wij doen geen zaken met Ajax
- Ajax vraagt NOW aan en heel Nederland valt erover
- Ajax krijgt CL geld en houdt eigenhandig de coëfficiëntenrace in stand vs Ajax moet sinterklaas spelen want de rest is zielig (gechargeerd gezegd maar je begrijpt m'n punt).
- Ajax loopt weg van de rest (bron ranglijst) terwijl Ajax niet zozeer wegloopt maar de rest veel zwakker is (zie vorige seizoenen puntenaantallen van de teams op plek 1/2/3
edit: ze zijn er niet op terug gekomen, enkel in het artikel wat onenigheid over voor de ingang ervan wat spelers aantrekken. Feitelijk weinig mis mee.
Zelf ben ik geen fan van een herenakkoord, als club moet je de condities creeeren om jeudspelers te binden. Het beperken van de vrijheid is daar een bijzonder slecht middel voor.
Dat Nederland valt over de NOW-regeling en Ajax is mij enigszins ontgaan buiten de combinatie bonus voor directie en het krijgen van de NOW-regeling, iets wat prima ter discussie valt te stellen, zeker in combinatie met boekwinsten dankzij transfers.
De CL gelden is het ophalen van een oude disucssie over de manier waarop ze de CL gelden verkregen hebben. die discussie wil ik prima herhallen en dat bestempelen als "sinterklaar spelen" doet geen recht aan de situatie. De onenigheid over het verplaatsen van wedstrijden om meer Europese coeficientiepunten te behalen ligt daar in het verlengde van. Regels aanpassen tijdens een competitie is bijzonder onhandig en moet wat mij betreft voorkomen worden. Die discussie is prima te herhalen maar met regelmaat wordt te onpas wat context weggelaten.
Ajax doet het overigens meer dan prima en significant beter dan de overige teams in de Eredivisie, daar verdienen ze dan ook lof voor.
Dat clubs buiten PSV destijds blij waren met geen kampioenschap voor Ajax is wellicht zo. Dat bestempelen als nationaal volksfeest gaat vrij ver. het is voor mij te ver weg om het voor de geest te halen.Al met al lijkt het mij nooit verstandig dat Ajax een Ihattaren gaat ophalen. 8 mei 2016 was er ook een nationaal volksfeest in Nederland wat niet zozeer met het kampioenschap van PSV te maken als wel met de antipathie tegen Ajax.
Jouw laatste alinea wil ik wel even aanstippen met feiten:
Punten Ajax na 26 speelrondes:
Punten PSV na 27 speelrondes:2011/12: 52
2012/13: 54
2013/14: 57
2014/15: 56
2015/16: 64
2016/17: 62
2017/18: 58
2018/19: 62
2019/20: Corona
2020/21: 66*
Het is niet zozeer dat Ajax zo ver wegloopt maar meer dat de rest zo ver inkakt. Alleen het is makkelijker om te zeggen dat Ajax 22,5 miljoen neertelt voor Haller en zo het kampioenschap koopt of dat Ajax profiteert van de riante CL inkomsten. Dat verklaart niet waarom PSV 3 en 4 jaar geleden nota bene nog meer punten had dan Ajax nu (give or take 1 wedstrijd correctie tegen Utrecht).2011/12: 51
2012/13: 56
2013/14: 47
2014/15: 70
2015/16: 66
2016/17: 61
2017/18: 68
2018/19: 67
2019/20: Corona
2020/21: 55
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 22-03-2021 13:48 ]
Het probleem in de voetballerij is dat men nogal vaak conclusies trekt op halve waarheden waardoor een zin in een prima genuanceerde publicatie uit context wordt gehaald en de perceptie beinvloed wordt.Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:43:
Ik probeer alleen even het anti-sentement aan te stippen met enkele voorbeelden.
In een aantal punten die je haalt zit een kern van waarheid maar door ze op zo'n manier te presenteren doet het geen enkel recht aan de feitelijke situatie. Dat heeft niet enkel met anti-sentiment te maken maar ook met de positie waarin een supporter de club in een slachtofferrol poogt te plaatsen.
Eén club wordt niet direct zoveel beter door één speler noch door veel geld uit te geven. Helpt het bij het succes dat ze behalen? Zeer waarschijnlijk wel maar het is inderdaad meer dan dat. Een topsportklimat creeeren, spelers weten te binden en lang te behouden en zo nog een flink aantal facetten. Ajax staat op de plek (ondanks dat het niet altijd overtuigend was) waar ze behoren te staan dankzij de kwaliteiten in hun team. Dit jaar is voor meeredere teams tragisch door de matige prestaties, Feyenoord valt ver terug, PSV is bijzonder matig. Zeker in dat perspectief moet je concluderen dat Ajax het goed gedaan heeft door vrijwel onbeschadigd door een mindere periode te komen terwijl overige clubs dat simpelweg niet lukt.Jouw laatste alinea wil ik wel even aanstippen met feiten:
[...]
Punten PSV na 27 speelrondes:
[...]
Het is niet zozeer dat Ajax zo ver wegloopt maar meer dat de rest zo ver inkakt. Alleen het is makkelijker om te zeggen dat Ajax 22,5 miljoen neertelt voor Haller en zo het kampioenschap koopt of dat Ajax profiteert van de riante CL inkomsten. Dat verklaart niet waarom PSV 3 en 4 jaar geleden nota bene nog meer punten had dan Ajax nu (give or take 1 wedstrijd correctie tegen Utrecht).
De ondergrens van Ajax is veel hoger dan bij overige clubs en daar win je uiteindelijk het kampioenschap mee. De bovengrens overigens ook, het team is veel completer dan de concurentie en heeft meer potentie.
Tja dat jouw vriendin dat niet leuk vindt en jij daar last van hebt ok... Maar verder?Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:19:
[...]
Zo denken ze daar er niet over. Krijg je weer dat geneuzel over alles wat er wel/niet goed gaat en gentlemens agreement en weet ik het wat. Dat werkt mét publiek in de stadions tegen je
Scroll eens terug in de vorige topics zou ik zeggen. Ik heb er geen last van. Integendeel juist. Hoe meer gezeur hoe beter het gaat met Ajax in de regel. Overigens is de stelregel in huis na gisteren: "PSV hoef ik dit jaar niet meer te zien, Ajax wordt toch de komende 30 jaar kampioen".toolkist schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:15:
[...]
Tja dat jouw vriendin dat niet leuk vindt en jij daar last van hebt ok... Maar verder?
[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 22-03-2021 15:35 ]
Vergelijk je nu de stand van Ajax na 26 wedstrijden met die van PSV na 27? Want als je Ajax na 26 wedstrijden neemt en er even vanuit gaat dat de 27e wedstrijd gewonnen wordt, dan is er maar één seizoen waarin PSV na 27 wedstrijden méér punten had dan Ajax nu. Bovendien is dit seizoen er één waarin de (verwachte toppers) zoveel mogelijk in januari zijn gespeeld. Als je dan nu op 69 uit 27 staat, dan is dat toch ook gewoon méér dan prima? Uitzonderlijk? Nee, dat niet. Aan de andere kant, een paar potjes verliezen/gelijkspelen gebeurt eigenlijk altijd wel, er wordt vrijwel nooit iemand kampioen zonder puntverlies, ongeacht hoeveel sterker je bent dan de rest. Ik verwacht van een groot financieel verschil dan ook vooral dat je gewoon heel vaak kampioen wordt, niet zozeer dat je elk seizoen 34x met 5-0 of méér wint...Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:43:
Of het waar is of niet, of ik het er mee eens ben of niet of dat jij het er niet mee eens bent of niet maakt niet zoveel uit hè. Ik probeer alleen even het anti-sentement aan te stippen met enkele voorbeelden. Sentiment is een gevoel, niet tastbaar, niet heel meetbaar dus moeilijk feitelijk te overleggen. De punten waar de afgelopen jaren kritiek op is geweest heb ik even neergeschreven.
Jouw laatste alinea wil ik wel even aanstippen met feiten:
[...]
Punten PSV na 27 speelrondes:
[...]
Het is niet zozeer dat Ajax zo ver wegloopt maar meer dat de rest zo ver inkakt. Alleen het is makkelijker om te zeggen dat Ajax 22,5 miljoen neertelt voor Haller en zo het kampioenschap koopt of dat Ajax profiteert van de riante CL inkomsten. Dat verklaart niet waarom PSV 3 en 4 jaar geleden nota bene nog meer punten had dan Ajax nu (give or take 1 wedstrijd correctie tegen Utrecht).
Ik kan niet anders. Er is immers geen 27e wedstrijd gespeeld door Ajax vanwege het uitstel van Ajax-FC Utrecht. Vergelijking komt overigens van Michel Abbink a.k.a. Sportzeloot die reageerde dat het niet zozeer Ajax is wat dominant is maar meer de nummers 2 t/m 5 die niet thuisgeven en normaliter veel dichter bij hadden gestaan met het oog op de titelrace.Jorizzz schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:38:
[...]
Vergelijk je nu de stand van Ajax na 26 wedstrijden met die van PSV na 27? Want als je Ajax na 26 wedstrijden neemt en er even vanuit gaat dat de 27e wedstrijd gewonnen wordt, dan is er maar één seizoen waarin PSV na 27 wedstrijden méér punten had dan Ajax nu. Bovendien is dit seizoen er één waarin de (verwachte toppers) zoveel mogelijk in januari zijn gespeeld. Als je dan nu op 69 uit 27 staat, dan is dat toch ook gewoon méér dan prima? Uitzonderlijk? Nee, dat niet. Aan de andere kant, een paar potjes verliezen/gelijkspelen gebeurt eigenlijk altijd wel, er wordt vrijwel nooit iemand kampioen zonder puntverlies, ongeacht hoeveel sterker je bent dan de rest. Ik verwacht van een groot financieel verschil dan ook vooral dat je gewoon heel vaak kampioen wordt, niet zozeer dat je elk seizoen 34x met 5-0 of méér wint...
Oké, maar waarom dan niet vergelijken met PSV na 26 rondes? Dit is echt compleet onlogisch wat mij betreft.Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:40:
[...]
Ik kan niet anders. Er is immers geen 27e wedstrijd gespeeld door Ajax vanwege het uitstel van Ajax-FC Utrecht. Vergelijking komt overigens van Michel Abbink a.k.a. Sportzeloot die reageerde dat het niet zozeer Ajax is wat dominant is maar meer de nummers 2 t/m 5 die niet thuisgeven en normaliter veel dichter bij hadden gestaan met het oog op de titelrace.
https://www.telegraaf.nl/...lsnog-bijtekenen-bij-ajax
„Na die wedstrijd kwam directeur voetbalzaken Marc Overmars naar me toe en zijn we nog een keer om de tafel gaan zitten”, aldus Brobbey, over wie Ajax eerder naar buiten had gebracht dat de spits de Amsterdamse club in de zomer zou gaan verlaten.
„In dat gesprek met Overmars heb ik gezegd ja, ik teken”, vertelt Brobbey. Dat was voor Overmars het signaal dat de directeur voetbalzaken er toch weer vertrouwen in kreeg dat de Amsterdammers de spits langer zouden konden binden. Overmars reisde zelfs af naar Monaco om met Brobbeys zaakwaarnemer Mino Raiola te onderhandelen.
„Maar daarin liep er iets niet zo goed”, aldus Brobbey, die niet veel later zijn vertrek naar RB Leipzig wereldkundig maakte. De geboren Amsterdammer kwam dit seizoen dertien officiële duels in actie voor Ajax 1, waarin hij vijf keer scoorde.
Goede diepgang van Brobbey:PolarBear schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:43:
Dit werpt wel wat licht op de Brobbey saga:
[...]
Vragen...vragen...vragen...Maar daarin liep er iets niet zo goed
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Waar kan ik tekenen? Voor Brobbey natuurlijk ideaal als hij nadenkt en zichzelf even gaat marketen:
- Sportsdrank
- Proteïnepoeder
- Fitness reclames
- Instagram posts/stories
- Fitnesskleding merk gericht op voetballers
Ik noem maar wat dwarsstraten die allemaal binnen handbereik liggen van Brobbey om neveninkomsten te genereren.
BrobBeast Ultra High Quality Pure Whey
BobBeast PowerShake Ultra Chocolate
BrobBeast TankTop XL
Get the idea?
[ Voor 63% gewijzigd door Typhone op 22-03-2021 15:57 ]
'Iets niet goed' = 'te weinig geld'PolarBear schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:43:
Dit werpt wel wat licht op de Brobbey saga:
[...]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Raiola kon natuurlijk meer verdienen als Brobby naar RB ging natuurlijk, wat zou het anders moeten zijn?Typhone schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:48:
[...]
Goede diepgang van Brobbey:
[...]
Vragen...vragen...vragen...
Elect a clown, expect a circus.
Raiola heeft natuurlijk nog nooit iemand gedwongen om tegen z'n zin ergens te tekenen, anders zouden al die spelers niet met hem weglopen...Slasher schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:57:
[...]
Raiola kon natuurlijk meer verdienen als Brobby naar RB ging natuurlijk, wat zou het anders moeten zijn?
Formerly known as Ragdoll
Die leek me gisteravond ook ineens flink gegroeid, maar dan wel in positieve zin en niet zoals Ihattaren.
Traore was altijd al fors hoor, althans toen ik hem in Jong Ajax zag voetballen op de Toekomst zag hij er niet uit als iemand waar je graag tegenover staat als verdediger. Ook niet als je op je 34e met al je ervaring nog voor FC Den Bosch of zo uitkomt. Brobbey was wel nog een tikje steviger.OPSLAGHOND schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:32:
En sindsdien krijgt Traore de voeding van Brobbey?
Die leek me gisteravond ook ineens flink gegroeid, maar dan wel in positieve zin en niet zoals Ihattaren.
Het probleem is, is dat er altijd wel een buitenlandse club is die geld over heeft voor een jong talent. Raiola kan dus altijd wel iemand ergens slijten en strijkt daarmee zijn provisie op. Hij wordt per transactie beter en zijn jonge spelers vaak alleen maar slechter omdat ze niet aan spelen toekomen terwijl juist de vlieguren aan de bal op niveau zo belangrijk zijn. Hoeveel jonge talenten zijn na een veel belovende toekomst bij Ajax, Feyenoord of PSV helemaal afgegleden naar subtop niveau van onze competitie na een kortstondig avontuur in het buitenland. Je herkend die jongens gewoon niet meer terug.toolkist schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:13:
[...]
Raiola heeft natuurlijk nog nooit iemand gedwongen om tegen z'n zin ergens te tekenen, anders zouden al die spelers niet met hem weglopen...
Ihattaren
Brobbey
Van Gelderen (Jong Ajax)
Boadu
Bakker
de Ligt
Kluivert
Wijndal
Malen
Stengs
Dumfries
Rosario
Sandler
Tete
Luckassen
Dit zijn volgens transfermarkt alle Nederlandse spelers t/m 25 jaar die bij Raiola zitten.
Weinig bankzitters. Raiola schijnt tegenwoordig voornamelijk in te zetten op transferclausules. In zin van als een speler minder dan x% speelt dan mag hij voor bedrag y weg. Ik kan mij best voorstellen dat daar een deal met Overmars over Brobbey op stuk is gelopen.
Wat Brobbey hier zegt is lulkoek, hij loopt te liegen!
— Joost (@JoostvD11) 22 maart 2021
De wedstrijd in Lille was op 18 februari. De foto’s van de presentatie van Brobbey bij RB Leipzig zijn al genomen op 12 februari. Dit kan ik haast met zekerheid zeggen omdat de datum in het linkadres van de foto’s staat. pic.twitter.com/D7eM7pMxUt
Walgelijke gast Brobbey als het klopt. Meteen moven met z’n goedkoop zieltjes winnen. Schande voor het Ajax shirt zo’n kwal.
:fill(white):strip_exif()/f/image/1yOXi7iAI6JHiE8FONvg9nMI.png?f=user_large)
https://twitter.com/peterwolbers/status/1374076338483642372
Ajax krijgt natuurlijk de plek van Man U. en er zitten nog wel een aantal vraagtekens in, maar het volgende seizoen begint aan de horizon. Hopelijk affiches waarbij ik gewoon in de Arena kan zitten.
Bij Ajax zou een potentiële aankoop wel gespot zijn.
https://twitter.com/JimmyDriessen/status/1374082898530295815Exocet schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:36:
Zijn er niet ergens Leipzig watchers die weten wanneer die presentatie is geweest?
Bij Ajax zou een potentiële aankoop wel gespot zijn.
/f/image/WzZW2IYmJSUQzzTM5MAixz25.png?f=fotoalbum_large)
8 maart dus
[ Voor 0% gewijzigd door ElPaco op 23-03-2021 10:28 . Reden: Typo ]
NeeElPaco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:23:
Bosz is ontslagen, nou wil iedereen bij Aajx hem zeker hebben ipv Ten Hag?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Uitgeschakeld door Young Boys, als je ze tegen Ajax hebt gezien is dat wel erg matig.
In de competitie staan ze op plek 6 achter Bayern, Leipzig, Wolfsburg, Frankfurt en Dortmund.
Op een goed presterend Wolfsburg en Frankfurt na is dat toch wel redelijk waar ze zouden moeten staan.
Bij Oranje ipv De Boer zou ik wel voor tekenen denk ik. Mja, die zit er net, die heeft nog niet kunnen laten zien te falen met het beschikbare materiaal, dus daar zullen we nog even op moeten wachten.dutchgio schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:27:
Of in plaats van De Boer bij Oranje, of in plaats van Schmidt bij PSV.
Uitgeschakeld door Young Boys, als je ze tegen Ajax hebt gezien is dat wel erg matig.
In de competitie staan ze op plek 6 achter Bayern, Leipzig, Wolfsburg, Frankfurt en Dortmund.
Op een goed presterend Wolfsburg en Frankfurt na is dat toch wel redelijk waar ze zouden moeten staan.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Op zijn rare opstelling met Sangare en Raosario na lijkt het spel wel steeds beter te worden onder Schmidt. Of dat dankzij of ondanks Schmidt is laat ik in het midden, maar zo'n vormdip als Malen bijvoorbeeld heeft, tja, had iemand anders er dan meer uit kunnen halen? Het grootste probleem wat PSV nu heeft is het afmaken van kansen, iets wat ze in de 1e seizoenshelft nog wel deden, maar nu amper meer. Kijk die kans van Gotze voor open doel tegen AZ. Als dat soort ballen er al niet in gaan wordt winnen heel lastig.snmght schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:31:
Lijkt me overigens wel een verbetering ten opzichte van Schmidt maar ik heb niet het idee dat in Eindhoven iemand hem weg wil hebben.
Dit seizoen weerspiegelt volgens mij prima hoe PSV dit seizoen speelt. Kwa resultaat 1 aardige helft (de 1e seizoenshelft) en dan daarna een dramatische (de 2e seizoenshelft).
yes pleaseElPaco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:23:
Bosz is ontslagen, nou wil iedereen bij Ajax hem zeker hebben ipv Ten Hag?
Was te verwachten, maar vind het bijzonder jammer (en treurig)
Kunnen ze er niet gewoon ff wat anders voor hangenremco112 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:41:
Spandoeken uitverkocht, maar verdwijnen voor bekerfinale
Of weer doorverkopen?Martinusz schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:39:
Kunnen ze er niet gewoon ff wat anders voor hangen
Voor bijvoorbeeld 15 miljoen? Ik noem maar lukraak een bedrag
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nee uitwedstrijden die gewonnen worden vind ik ook wel eens prettig.
Denk dat dat ook in de duizenden zo niet tienduizenden euro's gaat kosten. Niet reëel lijkt mij. En Feyenoord zal de inkomsten van de stadion verhuur goed kunnen gebruiken lijkt mij.Martinusz schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:39:
[...]
Kunnen ze er niet gewoon ff wat anders voor hangen
Ja, heel erg jammer! Vond het er super uitzien. Veel beter dan leeg of geprojecteerd publiek. Wat mij betreft hadden ze gewoon blijven hangen en pas weer (plaatselijk) weggehaald als er supporters zouden komen.remco112 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:41:
Ik zeg dit als niet Feyenoord fan overigens.
Ik snap niet dat de KNVB nu per se in de Kuip wil spelen terwijl er geen supporters bij zijn. Het TOP Oss stadion is nu ook groot genoeg, bij wijze van (ligt wel plastic dus geen optie natuurlijk)remco112 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:41:
De finale kan nu prima in een kleiner stadion gespeeld worden, kunnen de spandoeken blijven liggen en bespaart de KNVB nog een miljoen of meer ook.
De Kuip heeft geloof ik een contract met de KNVB.toolkist schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:40:
[...]
Ik snap niet dat de KNVB nu per se in de Kuip wil spelen terwijl er geen supporters bij zijn. Het TOP Oss stadion is nu ook groot genoeg, bij wijze van (ligt wel plastic dus geen optie natuurlijk)
De finale kan nu prima in een kleiner stadion gespeeld worden, kunnen de spandoeken blijven liggen en bespaart de KNVB nog een miljoen of meer ook.
Ze kunnen natuurlijk ook op het Feyenoord equivalent van "de Toekomst" spelen, maakt allemaal geen bal uit. Zolang er maar gras ligt.Deadsy schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:51:
[...]
De Kuip heeft geloof ik een contract met de KNVB.
Feyenoord is geen eigenaar van de Kuip.PolarBear schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:20:
[...]
Denk dat dat ook in de duizenden zo niet tienduizenden euro's gaat kosten. Niet reëel lijkt mij. En Feyenoord zal de inkomsten van de stadion verhuur goed kunnen gebruiken lijkt mij.
Dat vond ik dus het slimme aan de CL-wedstrijd van Real vorige week.Erapaz schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:53:
[...]
Ze kunnen natuurlijk ook op het Feyenoord equivalent van "de Toekomst" spelen, maakt allemaal geen bal uit. Zolang er maar gras ligt.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het stadion hoort neutraal te worden opgeleverd <knip>remco112 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:41:
Nergens maar dan ook echt nergens voor nodig.
Verder willen beide supportersgroepen een sfeeractie doen in de bekerfinale, wat niet kan als er doeken hangen van een andere club die niet deelneemt aan deze finale. Wat mij betreft is dit de enige juist oplossing.
[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 23-03-2021 13:45 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Heeft dat niet te maken met de renovatie van Santiago Bernabéu?Ramzzz schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:12:
[...]
Dat vond ik dus het slimme aan de CL-wedstrijd van Real vorige week.
Ah dat wist ik niet.
dat is vorig jaar ook geopperd, maar was toen ook geen optie. Wees blij dat de finale nu wel wordt gespeeld.toolkist schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:40:
[...]
Ik snap niet dat de KNVB nu per se in de Kuip wil spelen terwijl er geen supporters bij zijn. Het TOP Oss stadion is nu ook groot genoeg, bij wijze van (ligt wel plastic dus geen optie natuurlijk)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoe durf je deze aanname zomaar te maken?! Sorry, maar je slaat de plank echt volledig mis. Er is een behoorlijk strenge controle op de doeken die gemaakt worden, van elk doek wordt bijvoorbeeld een foto gemaakt.Gynnad schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:22:
[...]
Het stadion hoort neutraal te worden opgeleverd.
<knip>
Verder willen beide supportersgroepen een sfeeractie doen in de bekerfinale, wat niet kan als er doeken hangen van een andere club die niet deelneemt aan deze finale. Wat mij betreft is dit de enige juist oplossing.
[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 23-03-2021 13:46 ]
precies dit. we kunnnen heel sentimenteel doen, ik vind het ook een mooie actie van Feyenoord en haar supporters, maar Feyenoord speelt die wedstrijd niet: het is op dat moment niet hun stadion.Gynnad schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:22:
[...]
Het stadion hoort neutraal te worden opgeleverd,
Als Feyenoord hem wel speelde had misschien de helft kunnen blijven hangen, maar dat is nu niet im frage.
Is dit wel zo? Ik meende dat PSV juist een bovengemiddeld aantal punten pakte (in de 1e helft van het seizoen) kijkende naar de kansen. Via de hier al vaker besproken expected goals theorieElPaco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:35:
[...]
Op zijn rare opstelling met Sangare en Raosario na lijkt het spel wel steeds beter te worden onder Schmidt. Of dat dankzij of ondanks Schmidt is laat ik in het midden, maar zo'n vormdip als Malen bijvoorbeeld heeft, tja, had iemand anders er dan meer uit kunnen halen? Het grootste probleem wat PSV nu heeft is het afmaken van kansen, iets wat ze in de 1e seizoenshelft nog wel deden, maar nu amper meer. Kijk die kans van Gotze voor open doel tegen AZ. Als dat soort ballen er al niet in gaan wordt winnen heel lastig.
Dit seizoen weerspiegelt volgens mij prima hoe PSV dit seizoen speelt. Kwa resultaat 1 aardige helft (de 1e seizoenshelft) en dan daarna een dramatische (de 2e seizoenshelft).
@strafschop Heb jij hier bepaalde cijfers bij?
Zie hier PSV wel 2e staan qua xG's: https://footystats.org/netherlands/eredivisie/xg. Maar dat is overall.
Denk dat dit het was, een winterstop update: https://www.voetbalprimeu...-toe-eredivisie-data.html
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 23-03-2021 14:28 ]
AZ - PSV (2-0)Vos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:23:
[...]
Is dit wel zo? Ik meende dat PSV juist een bovengemiddeld aantal punten pakte (in de 1e helft van het seizoen) kijkende naar de kansen. Via de hier al vaker besproken expected goals theorie
0,49 - 1,66
PSV - Feyenoord (1-1)
1,28 - 0,71
ADO - PSV (2-2)
0,68 - 5,38
Om eens even 3 recente wedstrijden er bij te pakken
[ Voor 1% gewijzigd door ElPaco op 23-03-2021 14:26 . Reden: Scores toegevoegd ]
Die kloppen helemaal jaElPaco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:26:
[...]
AZ - PSV (2-0)
0,49 - 1,66
PSV - Feyenoord (1-1)
1,28 - 0,71
ADO - PSV (2-2)
0,68 - 5,38
Ah ik zie het nu ja. het is vooral na de winterstop mis gegaan bij PSV, wat dus inderdaad in de statistieken (en mijn gevoel) terug te zien is.Vos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:28:
[...]
Die kloppen helemaal ja. Ik heb een edit gedaan met een link naar een winterstop artikel.
Waarbij zowel tegen AZ als Ado PSV echt meer goals had moeten maken en er ook echt (minimaal) 1 hele goal verschil in Expected goals zat. Tegen Feyenoord, dat kan gebeuren als je zelf net boven de 1 zit en de ander op (zegge) 3/4 van de 1. Beiden afgerond 1 goal zeg maar.ElPaco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:26:
[...]
AZ - PSV (2-0)
0,49 - 1,66
PSV - Feyenoord (1-1)
1,28 - 0,71
ADO - PSV (2-2)
0,68 - 5,38
Maar AZ had nog niet eens 1 goal tegen PSV volgens Expected goals en scoort er 2, terwijl PSV (afgerond) op 2 zou komen en scoort er 0.
Over Ado gaan we het maar helemaal niet hebben, dat is bijna zielig te noemen...
https://footystats.org/netherlands/eredivisie/xg
Ja haal de 7,5 ofzo tegen VVV weg en dan is het verschil ook zo goed als wegMartinusz schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:46:
Opvallend overigens dat Ajax een hogere xG heeft uit dan thuis
https://footystats.org/netherlands/eredivisie/xg
Waarom weghalen? Iedereen speelt toch een keer VVV uitElPaco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:54:
[...]
Ja haal de 7,5 ofzo tegen VVV weg en dan is het verschil ook zo goed als weg
Vorig jaar mocht er niet gespeeld worden, noch in Rotterdam Amsterdam Zuid Limburg Zuid-West Zeeland of Noord-Oost Groningen, heeft hier dus niks mee te makenph4ge schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:38:
[...]
dat is vorig jaar ook geopperd, maar was toen ook geen optie. Wees blij dat de finale nu wel wordt gespeeld.
Dan verleng je dat contract met een jaar, of geef je ze nu een tegemoetkoming, dan nog bespaar je enorm veel kosten.Deadsy schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:51:
[...]
De Kuip heeft geloof ik een contract met de KNVB.
Of je rekent er nog 7.5 bij voor de thuiswedstrijd die nog moet komenElPaco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:54:
[...]
Ja haal de 7,5 ofzo tegen VVV weg en dan is het verschil ook zo goed als weg
Maar dan is het al een stukje minder opvallend dat hij uit wat hoger is dan thuisMartinusz schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:56:
[...]
Waarom weghalen? Iedereen speelt toch een keer VVV uit
@toolkist dat kan natuurlijk ook, succes met dat voor elkaar krijgen
Omdat de clubs vroegen om deze duidelijkheid, en niet gevraagd hebben om een uitzondering voor de bekerfinale. Ook had de finale makkelijk later gespeeld kunnen worden.toolkist schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:06:
[...]
Vorig jaar mocht er niet gespeeld worden, noch in Rotterdam Amsterdam Zuid Limburg Zuid-West Zeeland of Noord-Oost Groningen, heeft hier dus niks mee te maken
De cijfers waren een stuk rooskleuriger dan nu, dus nogmaals, wees blij dat de finale wel gespeeld lijkt te gaan worden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wees blij? Cancel de finale maar dan zijn we ook van dat gedoe over vorig jaar af. Dan pas ben ik blij.ph4ge schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:13:
[...]
Omdat de clubs vroegen om deze duidelijkheid, en niet gevraagd hebben om een uitzondering voor de bekerfinale. Ook had de finale makkelijk later gespeeld kunnen worden.
De cijfers waren een stuk rooskleuriger dan nu, dus nogmaals, wees blij dat de finale wel gespeeld lijkt te gaan worden.
KNVB zou een mooie neutrale voetbaltempel moeten bouwen een beetje Wembley stijl. Alle wedstrijden van Oranje daar, finales daar, JC schaal klaar is kees. Ben je van dat gezeur af en is goed voor de economieKingKoning schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:53:
[...]
precies dit. we kunnnen heel sentimenteel doen, ik vind het ook een mooie actie van Feyenoord en haar supporters, maar Feyenoord speelt die wedstrijd niet: het is op dat moment niet hun stadion.
Als Feyenoord hem wel speelde had misschien de helft kunnen blijven hangen, maar dat is nu niet im frage.
En de KNVB failliet.Typhone schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:16:
[...]
KNVB zou een mooie neutrale voetbaltempel moeten bouwen een beetje Wembley stijl. Alle wedstrijden van Oranje daar, finales daar, JC schaal klaar is kees. Ben je van dat gezeur af en is goed voor de economie
110.000 toeschouwers, 3 ringen. Ergens centraal in Nederland (FlevolandTyphone schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:16:
[...]
KNVB zou een mooie neutrale voetbaltempel moeten bouwen een beetje Wembley stijl. Alle wedstrijden van Oranje daar, finales daar, JC schaal klaar is kees. Ben je van dat gezeur af en is goed voor de economie

Maar zie eerst maar eens een nieuw stadion in Rotterdam te realiseren.
Zolang het zonder publiek moet kan het in het Olympisch stadion. Die hebben het geld hard nodig en is een mooie voetbaltempel.Typhone schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:16:
[...]
Rot en oud als kaf!Erapaz schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:25:
[...]
Zolang het zonder publiek moet kan het in het Olympisch stadion. Die hebben het geld hard nodig en is een mooie voetbaltempel.

Ik kijk er elke dag tegenaan, is wel echt mooi om te zien hoor. In 2019 nog Ajax Panathinaikos wezen bekijken, blijft een mooi stadion.
Neres trainde daar trouwens toen hij geblesseerd was, de Ajax Fysio zit ernaast namelijk.
:strip_exif()/f/image/CnQYM4qoLeo3jUb7dPO55ryS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Erapaz op 23-03-2021 15:57 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken