Typhone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:45:
Gelukkig wordt er aan het doelsaldo gewerkt. Je weet het maar nooit als puntje bij paaltje komt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kUnFknj8Zy7YYtQ6cgCRnxxj.png?f=user_large)
Nog 3 en dan is het doelsaldo gelijk aan het aantal punten

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Typhone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:45:
Gelukkig wordt er aan het doelsaldo gewerkt. Je weet het maar nooit als puntje bij paaltje komt.
En aan dat van ADO. Zo komt Emmen boven hun.Typhone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:45:
Ajax kan zo over de 100 doelpunten gaan dit seizoen.Typhone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:45:
...
Emmen staat nu boven ADO met deze stand.Deadsy schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:49:
[...]
En aan dat van ADO. Zo komt Emmen boven hun.
Niet dat het veel uit maakt maar het maakt de kans wel groter dat ze naar de KKD gaan
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
~ 2.25 doelpunt per wedstrijd rest van het seizoen. Het kan maar wordt misschien kielekiele.Luxicon schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:50:
[...]
Ajax kan zo over de 100 doelpunten gaan dit seizoen.
⏩ PVOutput☀️
Is dat met of zonder de 9-0 van vandaag?Quad schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:52:
[...]
~ 2.25 doelpunt per wedstrijd rest van het seizoen. Het kan maar wordt misschien kielekiele.
Met huidige stand als eindstand. Maar als ADO zó mak over de slachtbank gaat, prikt Ajax er idd nog 5 bij, en dan gaat het hard.
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Klopt, na de rode kaart van Kum in de 50e minuut ging het los. 4 goals in 5 minuten.OPSLAGHOND schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:55:
Tegen VVV was het ook 0 - 4 bij rust toch?
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 21-03-2021 20:58 ]
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
Tja Emmen staat ook op degraderen en het ziet er niet florissant uit voor ze. 7 punten verschil met een nacompetitieplek.Maarten_E schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:00:
Lekker Ajax, gewoon nog een paar erin om ADO helemaal de verdoemenis in te spele . (Sorry, pro Emmen hier).
Zit hij aan de medicatie?
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 21-03-2021 21:04 ]
Het zou wellicht kunnen, VVV verliest de laatste wedstrijden ook alles. De laatste ronde kon wel eens de belangrijkste van het seizoen worden voor beide clubs, VVV - Emmen.PolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:01:
[...]
Tja Emmen staat ook op degraderen en het ziet er niet florissant uit voor ze. 7 punten verschil met een nacompetitieplek.
⏩ PVOutput☀️
Klopt, maar dan in ieder geval niet als laatste.PolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:01:
[...]
Tja Emmen staat ook op degraderen en het ziet er niet florissant uit voor ze. 7 punten verschil met een nacompetitieplek.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik teken alvast. Dat VVV vind ik 399x niks. Emmen vind ik wel een guitig ploegje.Quad schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:04:
[...]
Het zou wellicht kunnen, VVV verliest de laatste wedstrijden ook alles. De laatste ronde kon wel eens de belangrijkste van het seizoen worden voor beide clubs, VVV - Emmen.
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Helemaal van het padje, dat kan ik wel waarderen!Deadsy schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:09:
https://twitter.com/johnvanzweden
Wow het zit echt niet goed bij John
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Mocht hij ooit ADO kopen dan hoop ik dat de KNVB een regel door gaat voeren zoals ze in de PL ook hebben.snmght schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:10:
[...]
Helemaal van het padje, dat kan ik wel waarderen!
⏩ PVOutput☀️
Verwacht het wel. Ik vind het wel jammer want hij heeft best potentie. De Ligt 1op1 vervangen is nagenoeg niet te doen, maar ook die maakte fouten.PolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:13:
[...]
Zelfs Schuurs kan dit niveau met twee vingers in de neus aan.
⏩ PVOutput☀️
Ohja? Noem ze alle 0.Quad schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:15:
[...]
De Ligt 1op1 vervangen is nagenoeg niet te doen, maar ook die maakte fouten.
⏩ PVOutput☀️
1] Hij ging weg bij Ajax.
Ik meen mij wat foutjes te herinneren in het Nederlands Elftal en geloof ook uit tegen PSV in de kampioenswedstrijd.
Nja ik kan net zo min van Schuurs uit m'n hoofd opnoemen dan van de Ligt. Alleen is de Ligt wel veel verder dan Schuurs, terwijl ze even oud zijn.
⏩ PVOutput☀️
Dat heb ik nooit een fout van De Ligt gevonden tegen Bulgarije. Domme keeper die niet communiceerde maar weet niet meer wie dat was. Krul denk ik.Maarten_E schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:18:
[...]
Ik meen mij wat foutjes te herinneren in het Nederlands Elftal en geloof ook uit tegen PSV in de kampioenswedstrijd.
Voor het vergelijk moet je dan ook het aantal punten van nr 2 erbij zettenPolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:19:
[Afbeelding]
Dit ondanks Ten Hag uiteraard @OPSLAGHOND![]()
28%, 2 schoten waarvan 0 op doel.Typhone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:22:
ADO heeft niet eens balbezit lijkt het wel.
⏩ PVOutput☀️
Bij de aftrap en her-aftrapTyphone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:22:
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Als je de bal niet hebt kun je hem ook niet verliezenTyphone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:22:
2017/15: PSV (1e) met 68 punten (10 voorsprong)cverkooyen schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:21:
[...]
Voor het vergelijk moet je dan ook het aantal punten van nr 2 erbij moeten zetten
XXXVI
Die zetten we bij @ElPaco in de achtertuin!ephymerous schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:25:
Had die Schuurs en Labyad nou in Zwitserland achtergelaten. Nu lopen ze hier weer in de weg.
Dus eigenlijk is Ajax helemaal niet zo goed, maar vooral PSV (en de rest) zo slecht.PolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:25:
[...]
2017/15: PSV (1e) met 68 punten (10 voorsprong)
2018/19: PSV (1e) met 67 punten
2019/20: Sars-Cov-1
2020/21: PSV 55 punten (11 achterstand)
Ik riep laatst al kampioen van de armoede maar daar was niet iedereen het mee eensErapaz schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:27:
[...]
Dus eigenlijk is Ajax helemaal niet zo goed, maar vooral PSV (en de rest) zo slecht.
XXXVI
[ Voor 42% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-03-2021 21:30 ]
In Januari was ik het daar wel mee eens. Maar inmiddels is Ajax ook redelijk gaan voetballen.ephymerous schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:28:
[...]
Ik riep laatst al kampioen van de armoede maar daar was niet iedereen het mee eens
Inderdaad, gauw overstappen naar de Bundesliga, de eredivisie zijn ze echt ontgroeid.snmght schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:28:
Ik zie ook niets dat een langer verblijf in de eredivisie rechtvaardigt.
2x tegen PSV en Ten Hag zag het licht, zou dat toeval zijn?Erapaz schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:30:
[...]In Januari was ik het daar wel mee eens. Maar inmiddels is Ajax ook redelijk gaan voetballen.
3x toch? Waarvan 2 potjes eigenlijk niet super waren. Als je ziet dat Feyenoord en AZ daar wel gewoon van winnen.OPSLAGHOND schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:31:
[...]
2x tegen PSV en Ten Hag zag het licht, zou dat toeval zijn?
[ Voor 34% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-03-2021 21:34 ]
Als je helemaal geen vertrouwen krijgt werkt het ook niet echt mee.OPSLAGHOND schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:33:
Ik begin de basisplaats van Brobbey toch steeds meer te begrijpen ...
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad de beste optie voor Ajax, België is ook te klein.Erapaz schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:31:
[...]
Inderdaad, gauw overstappen naar de Bundesliga, de eredivisie zijn ze echt ontgroeid.
XXXVI
Ajax 1 Cape Town lijkt mij wel wat voor hem, maar ja dat bestaat niet meer.Typhone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:39:
Als Labyad na de zomer nog in Ajax 1 speelt mag de hele directie opzouten van mij. Wat een aanfluiting die gast.
Doe eens niet, straks scoort ie nogTyphone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:39:
Als Labyad na de zomer nog in Ajax 1 speelt mag de hele directie opzouten van mij. Wat een aanfluiting die gast.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax Fanshop dan maar?PolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:40:
[...]
Ajax 1 Cape Town lijkt mij wel wat voor hem, maar ja dat bestaat niet meer.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
Zo kan Traore natuurlijk nooit scoren, dit is al de tweede keer dat hij als spits vrij staat om hem in te tikken en er collega's voor eigen gewin gaan (en falen).Typhone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:42:
Hoe kun je die nou niet geven???
Sinds de B garnituur er staat is er niet meer gescoord. Waarom speelt Klaiber eigenlijk niet?Han schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:41:
Idrissi, doe maar wisselen jochie
Het correcte(re) antwoord zou zijn: waarom wel?Erapaz schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:43:
[...]
Sinds de B garnituur er staat is er niet meer gescoord. Waarom speelt Klaiber eigenlijk niet?
...
Promest heeft in 4 wedstrijden 2 goals en 2 assist gegeven bij Spartak. Geen idee wat je met die kennis moet maar het is meer dan Idrissi in zijn wedstrijden bij Ajax heeft gedaan.OPSLAGHOND schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:42:
Idrissi is de opvolger van Promes toch?
Echt uitstekend gaat dat ook niet ...
Had je liever Ekkelenkamp gehad dan?Erapaz schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:43:
[...]
Sinds de B garnituur er staat is er niet meer gescoord. Waarom speelt Klaiber eigenlijk niet?
⏩ PVOutput☀️
Die sparen ze voor de wedstrijd tegen Utrecht, dan kunnen de interviewers daarna vragen waarom hij ondanks zijn uitspraken bij Utrecht nu toch in een Ajax shirt speelt.Erapaz schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:43:
[...]Sinds de B garnituur er staat is er niet meer gescoord. Waarom speelt Klaiber eigenlijk niet?
Bizar, is die Russische competitie nou zo slecht of is hij ineens uit zijn vormdip?PolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:44:
[...]
Promest heeft in 4 wedstrijden 2 goals en 2 assist gegeven bij Spartak. Geen idee wat je met die kennis moet maar het is meer dan Idrissi in zijn wedstrijden bij Ajax heeft gedaan.
XXXVI
Het was tegen Krasnador en Ural. FWIW.ephymerous schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:47:
[...]
Bizar, is die Russische competitie nou zo slecht of is hij ineens uit zijn vormdip?
Hij is naar een acupuncturist gegaan vanwege aanhoudende druk, 1 prikje en het was weg.ephymerous schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:47:
[...]Bizar, is die Russische competitie nou zo slecht of is hij ineens uit zijn vormdip?
⏩ PVOutput☀️
Het is ook meer dan dat ie zelf bij Ajax heeft gedaanPolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:44:
[...]
Promest heeft in 4 wedstrijden 2 goals en 2 assist gegeven bij Spartak. Geen idee wat je met die kennis moet maar het is meer dan Idrissi in zijn wedstrijden bij Ajax heeft gedaan.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Toch nog 6 doelpunten waaronder een belangrijke tegen PSV en Vitesse.Martinusz schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:50:
[...]
Het is ook meer dan dat ie zelf bij Ajax heeft gedaan
Oh shit die hebben we ook nog ja. Ik had liever wat echte jongelingen gezien. Indrissi , Labyad, Klaiber heb je helemaal niks aan. Ook niet om ritme op te doen. Dan liever wat jonge honden die wel voor 10-0 willen gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Erapaz op 21-03-2021 21:56 ]
En was eerder in de CL nog een fijn tandem met Tadic. Sinds dat incident was 't gebeurt met presteren.PolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:52:
[...]
Toch nog 6 doelpunten waaronder een belangrijke tegen PSV en Vitesse.
⏩ PVOutput☀️
Kan me die tegen Vitesse even niet meer herinneren, maar die tegen PSV was wel echt zon bal die iedereen wel gemaakt had. Moet je er natuurlijk nog wel staan, maar toch. Vond hem ook niet echt meevallen en hij moet toch wel vele malen beter kunnen.PolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:52:
[...]
Toch nog 6 doelpunten waaronder een belangrijke tegen PSV en Vitesse.
Precies. En zoals Erapaz al zegt had ik ook liever een paar echte jongelingen gezien inplaats van Idrissi.tweakduke schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:53:
Ach 5 bammetjes en wat andere jongens die speeltijd hebben gekregen.
Ado staat nu officieel laatste.
Zijn beide niet klaar voor Ajax 1, er loopt nu eigenlijk niemand in jong die nog door kan naar het eerste dit seizoen.Deadsy schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:56:
[...]
Precies. En zoals Erapaz al zegt had ik ook liever een paar echte jongelingen gezien inplaats van Idrissi.
Hansen? Unavar?
Spelen in Ajax 1 helpt ook met de ervaring natuurlijk. De namen die er nu stonden zijn ook niet klaar “meer” voor het Ajax 1 van nu. De ploeg is echt verder gegroeid dan niveau Schuurs, Idrissi, Labyad etc. Je staat 5-0 voor, thuis tegen de degradatie kandidaat. Dat geeft zelfs jong Ajax niet meer weg.PolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:58:
[...]
Zijn beide niet klaar voor Ajax 1, er loopt nu eigenlijk niemand in jong die nog door kan naar het eerste dit seizoen.
heb het niet over klaar zijn, maar over wat jonge spelers laten snuffelen bij een 5-0 stand.PolarBear schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:58:
[...]
Zijn beide niet klaar voor Ajax 1, er loopt nu eigenlijk niemand in jong die nog door kan naar het eerste dit seizoen.
Dat is alweer een tijdje geleden, ze hebben volgens mij beide blessures gehad en zijn verre van in vorm.Deadsy schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:02:
[...]
heb het niet over klaar zijn, maar over wat jonge spelers laten snuffelen bij een 5-0 stand.
Ze hebben al vaker op de bank gezeten geloof ik
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq