[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 90 Laatste
Acties:
  • 138.302 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:14:
[...]

Hebben? Laten we hem op de terugweg achter in A'dam.
Daar gaan we weer ... :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Twente gooit er vanmiddag weer een miljoentje bovenop, PSV mag Drommel nu voor 7 miljoen overnemen :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Komt de hattrick van Ihattaren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Dat psv heeft het toch wederom niet. Die Schmidt mag ook wel vertrekken daar 😋

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:32
Van mij mag PSV degraderen, als die trainer en de TD en Toontje vertrekken. Mag die aan z’n boek “hoe ik PSV kapot gemaakt heb” beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 21-03-2021 16:20 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
ElPaco schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:14:
[...]

Hebben? Laten we hem op de terugweg achter in A'dam.
Vond het laats bij het perspraatje van Schmidt wel leuk dat hij doet alsof Mvogo in de zomer terug gaat naar Leipzig omdat Leipzig misschien hun 1e doelman verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
carpebios schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:19:
Van mij mag PSV degraderen, als die trainer en de TD en Toontje vertrekken. Mag die aan z’n boek “hoe ik PSV kapot gemaakt heb” beginnen.
Maar niet gevreesd, volgend seizoen is Bruma terug van zijn verhuurperiode!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zou @Maarten_E z’n fietsbanden al lek gestoken hebben? :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
4 minuten nog. Wat een Lijdensweg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Beginnen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Malen bijna! Bijna.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Wat ben ik blij dat ik volgend weekend niet kan kijken.

Zo spijtig dat PSV eindelijk weer eens een goede helft speelt (op 10 mins na) (de 1e helft dus) en dat het enige wat je daarvoor terugkrijgt een hoop frustratie is.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Ruilen met Emmen qua plek op ranglijst? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
De slogan van Malen dit seizoen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Vos schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:23:
[...]

Ruilen met Emmen qua plek op ranglijst? :p
Ja! Deal. Kunnen we het eindelijk eens over Emmen hebben ipv alsmaar Ajax! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:12
Zullen we anders gewoon de club opheffen?

Ben wel benieuwd waar het al jaren zo fout gaat eigenlijk..

[ Voor 10% gewijzigd door dglavimans op 21-03-2021 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
dglavimans schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:27:
[...]

Zullen we anders gewoon de club opheffen?

Ben wel benieuwd waar het al jaren zo fout gaat eigenlijk..
Boekjes Toon Gerbrands, John de Jong

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Je zou denken dat Koopmeiners na vorig seizoen de regels omtrent doelsaldo wel kent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:00
Lekker man! Rode loper wordt uitgelegd, wat is de grootste voorsprong ooit waarmee Ajax kampioen is geworden? :)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
ephymerous schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:40:
Lekker man! Rode loper wordt uitgelegd, wat is de grootste voorsprong ooit waarmee Ajax kampioen is geworden? :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Nog 9 wedstrijden te spelen voor Ajax, waarin ze 14 punten moeten halen om kampioen te worden (waar PSV/AZ dan alles zal moeten winnen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Niet alleen een clubrecord van Ajax, maar ook een gedeeld Eredivisie record.

2014/15 PSV
2000/01 PSV
1997/98 Ajax
1980/81 AZ * (12 punten in 2 punten systeem)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
Han schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:20:
Zou @Maarten_E z’n fietsbanden al lek gestoken hebben? :+
Zonder dollen, ben eerder huiswaarts gekeerd, stuur had speling gekregen.
Was net zo stuurloos als PSV. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:56

snmght

imho dan he

Het wil een jaartje niet vlotten. Ik denk dat er voldoende kwaliteit in de selectie zit om volgend seizoen beter te presteren. Het lijkt me hooguit een probleem om een geschikte opvolger voor Dumfries neer te zetten, lijkt me dat je er op die positie hoe dan ook op achteruit gaat.

Keeper is een dingetje maar ga er van uit dat het met Drommel rondkomt. Als je dan voor de rest de ploeg een beetje bij elkaar kunt houden en hopelijk Koopmeiners kunt binnenhengelen (lijkt me toch mogelijk, zeker als Dumfries inderdaad gaat) dan heb je al een goede kwaliteitsinjectie.

Ik zou alleen niet weten welke CV ze binnen moeten halen. Dat zou ook Bruma kunnen zijn als je voor een relatief betaalbare en veilige optie wil gaan al is dat natuurlijk ook weer niet een CV waar je de volgende stap mee gaat zetten.

Het zit nu zeker tegen maar als ik sommige reacties hier lees heb ik het idee dat we niet naar dezelfde ploeg kijken.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hopelijk klapt Ajax er vanavond direct op tegen ADO en wordt het geen zaadpot zoals tegen PEC vorige weekend. Nu 3 punten pakken is bijna verplicht, helemaal nu PSV, Vitesse en Feyenoord punten hebben laten liggen.

Net als Peter Bosz overigens, wederom verloren met zijn Bayer Leverkusen, waardoor zijn positie nog verder onder druk komt te staan. Met een beetje geluk kunnen we ten Hag als een toptrainer ergens in de Bundesliga slijten komende zomer en Peter Bosz gratis oppikken. Hoe mooi zou dat zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
snmght schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:33:
[...]

Het wil een jaartje niet vlotten. Ik denk dat er voldoende kwaliteit in de selectie zit om volgend seizoen beter te presteren. Het lijkt me hooguit een probleem om een geschikte opvolger voor Dumfries neer te zetten, lijkt me dat je er op die positie hoe dan ook op achteruit gaat.

Keeper is een dingetje maar ga er van uit dat het met Drommel rondkomt. Als je dan voor de rest de ploeg een beetje bij elkaar kunt houden en hopelijk Koopmeiners kunt binnenhengelen (lijkt me toch mogelijk, zeker als Dumfries inderdaad gaat) dan heb je al een goede kwaliteitsinjectie.

Ik zou alleen niet weten welke CV ze binnen moeten halen. Dat zou ook Bruma kunnen zijn als je voor een relatief betaalbare en veilige optie wil gaan al is dat natuurlijk ook weer niet een CV waar je de volgende stap mee gaat zetten.

Het zit nu zeker tegen maar als ik sommige reacties hier lees heb ik het idee dat we niet naar dezelfde ploeg kijken.
Dat tussenjaar hoor ik al 2/3 jaar. Het is een keer klaar natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Han schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:10:
Hopelijk klapt Ajax er vanavond direct op tegen ADO en wordt het geen zaadpot zoals tegen PEC vorige weekend. Nu 3 punten pakken is bijna verplicht, helemaal nu PSV, Vitesse en Feyenoord punten hebben laten liggen.

Net als Peter Bosz overigens, wederom verloren met zijn Bayer Leverkusen, waardoor zijn positie nog verder onder druk komt te staan. Met een beetje geluk kunnen we ten Hag als een toptrainer ergens in de Bundesliga slijten komende zomer en Peter Bosz gratis oppikken. Hoe mooi zou dat zijn :)
Dat zou verschrikkelijk zijn, met dat kamikaze voetbal destijds, een wonder dat we zover kwamen in de Europa League. Nee laat Ten Hag nog maar lekker een aantal jaar zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:20:
[...]Dat zou verschrikkelijk zijn, met dat kamikaze voetbal destijds, een wonder dat we zover kwamen in de Europa League. Nee laat Ten Hag nog maar lekker een aantal jaar zitten.
Ten Hag heeft te vaak onnodig punten gekost terwijl Bosz het met veel minder materiaal en budget moest doen.
Als Ten Hag vertrekt gaat hier de vlag uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
carpebios schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:18:
[...]

Dat tussenjaar hoor ik al 2/3 jaar. Het is een keer klaar natuurlijk.
Je kan echter (denk ik) niet ontkennen dat het er nu qua spel iig wel wat beter uitziet dan onder v Bommel. Het is lang niet altijd best, maar vooral de laatste wedstrijden waren zo slecht nog niet imo. Alleen als de spitsen de ballen er niet inknallen, nouja, dan doe je daar verder als trainer ook niet zoveel aan.

Wil overigens niet zeggen dat er niet nog genoeg andere verbeterpunten zijn, maar ik vind het eigenlijk allemaal zo enorm slecht nog niet. Onder v Bommel was het spel vaak echt niet om aan te zien (imo) en uiteindelijk waren de resultaten nog een stuk slechter. Hopen alleen dat ze ooit nog eens een hele wedstrijd goed kunnen spelen (maar als dat niet lukt nog altijd beter dan toen).

Maar zo lang zit Schmidt er ook nog niet, het is een raar seizoen en of een andere trainer dat allemaal zomaar gaat oplossen? Ik denk persoonlijk van niet, al zal die wellicht wel een conservatievere speelstijl hanteren. Maar goed, ook dat is geen garantie voor betere resultaten (of beter spel).

Zie ook niet zo snel wie voor PSV haalbaar zou zijn waarvan je zegt, nou dat lijkt me wel een ideale kandidaat (al volg ik uiteraard ook lang niet alles en zullen ze daar bij de club vast meer kijk op hebben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:15
OPSLAGHOND schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:22:
[...]

Ten Hag heeft te vaak onnodig punten gekost terwijl Bosz het met veel minder materiaal en budget moest doen.
Hier ook. Ten Hag is nu weer door blessures op de correcte opstelling gekomen. Zoals wel vaker, als het aan hem gelegen had dan waren Timber/Rensch/Martinez er niet ingekomen. Alvarez misschien wel omdat ie dat in het begin van het seizoen ook al probeerde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:33:
[...]

Hier ook. Ten Hag is nu weer door blessures op de correcte opstelling gekomen. Zoals wel vaker, als het aan hem gelegen had dan waren Timber/Rensch/Martinez er niet ingekomen. Alvarez misschien wel omdat ie dat in het begin van het seizoen ook al probeerde.
Veel minder basisplaatsen voor Labyad was ook meer dan terecht geweest.
Maar nee, die heeft bijna overal gestaan behalve in de verdediging en paste helemaal nergens.
Wat te denken van de fout tegen PSV destijds met Frenkie in de verdediging, alleen een simpele coach zou dat doen (Ja, ik vind Koeman ook geen goede coach).
En de lijst met fouten is gigantisch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 06:26
[...]

Toch knap dat hij de best presterende Ajax trainer in de eerste honderd wedstrijden van Ajax is.

Echt een waardeloze trainer en prestatie :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Exo81 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:38:
[...]Toch knap dat hij de best presterende Ajax trainer in de eerste honderd wedstrijden van Ajax is.

Echt een waardeloze trainer en prestatie :+
Scorebord-journalistiek.
Maar blijf hem vooral verdedigen, ik zie liever vooruitgang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
[...]

Ik denk dat je het teveel romantiseert, Ajax werd dat jaar onder Bosz uitgeschakeld in de play-offs door Rostov, in de beker vlogen we eruit tegen Cambuur en we werden in de competitie 2e achter Feyenoord.

De kwartfinale en halve finale kwamen we met veel geluk door, thuis was het fantastisch, maar in uitwedstrijden waren we kansloos en hingen we telkens aan een zijde draadje.

Onder Ten Hag zit er veel meer zekerheid in de ploeg, iets minder sprankelend misschien, maar wel bijna altijd degelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Meer geluk dan wijsheid, als iedereen kon spelen stonden er bijna altijd een aantal zwakke in terwijl de betere op de bank zaten muv de laatste weken.
En nogmaals het materiaal en budget verschillen enorm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Brobbey in de basis bij Ajax..

De opstelling van Ajax: Stekelenburg; Rensch, Álvarez, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Klaassen, Blind; Neres, Brobbey, Tadic.

De volgende namen beginnen vanaf de bank: Scherpen, Kotarski, Schuurs, Klaiber, Idrissi, Ekkelenkamp, Labyad, Kudus, Traoré.

[ Voor 124% gewijzigd door Gynnad op 21-03-2021 18:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Je zou haast zeggen dat Ten Hag een toekomst in Brobbey ziet bij Ajax.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Voor de winterstop liep het iets minder bij Ajax. Hoe verder ze komen in de EL hoe meer spijtig het is dat ze niet in de CL bleven.

Wat dat betreft profiteert ten Hag nu ook van al die jaren van de Boer en Bosz.
De selectie is nu breed, de jeugdopleiding loopt goed. Als er spelers worden verkocht dan komt er een nieuw talent uit de jeugdopleiding of uit de scouting.

Als de beker, kampioenschap en wellicht de EL wordt gewonnen (een mens mag dromen) dan gaat ten Hag weg als een topclub zich meldt.
Anders als hij blijft zal volgend jaar de CL weer hoog op het prioriteitenlijstje staan.

Een andere trainer krijgt best wel een opgave om dat te evenaren.

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
Het moet wel gezegd worden.
Na het vertrek van Ziyech, Van De Beek, De Ligt en De Jong (vergeet ik nog andere bepalende spelers?) had ik een flinke terugval verwacht bij Ajax, maar het moet gezegd worden dat Ajax door de bank genomen goed op de rit staat, nog altijd. De vertrokken spelers zijn redelijk goed opgevangen (behalve wellicht in de verdediging), en het is gelukt de speelstijl aan te passen, wat toch wel op het conto van Ten Hag geschreven kan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:56:
Het moet wel gezegd worden.
Na het vertrek van Ziyech, Van De Beek, De Ligt en De Jong (vergeet ik nog andere bepalende spelers?) had ik een flinke terugval verwacht bij Ajax, maar het moet gezegd worden dat Ajax door de bank genomen goed op de rit staat, nog altijd. De vertrokken spelers zijn redelijk goed opgevangen (behalve wellicht in de verdediging), en het is gelukt de speelstijl aan te passen, wat toch wel op het conto van Ten Hag geschreven kan worden.
Met dit materiaal tov de rest zou Hendrik de Jongh nog met twee vingers in de neus kampioen moeten worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Ajax heeft het voordeel dat de meeste aankopen iets toevoegen en dat de meeste jeugd spelers die doorschuiven het niveau goed aankunnen.
Daardoor hebben ze kwaliteit op de bank, iets wat bij PSV allemaal flink minder is.

Bij Ajax heb je als aankopen Labyad en Klaiber die niets toevoegen van de aankopen, bij PSV zijn dat er toch wel meer.

En blijf me ook afvragen waarom Schmidt zo vaak met 2 controlerende middenvelders speelt die beide zo zwak zijn aan de bal. Waar PSV denk ik voordeel zou hebben aan een extra middenvelder die iets kan met de bal.

En deze zelfde Schmidt zegt dat dat hij meer voetbal wil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
OPSLAGHOND schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:01:
[...]

Met dit materiaal tov de rest zou Hendrik de Jongh nog met twee vingers in de neus kampioen moeten worden.
Dat klopt, maar je kan ook beargumenteren dat Ajax (en dus mede ook Ten Hag) goed heeft doorgeselecteerd.
Als je spelers als Timber, Gravenberch, Brobbey de kansen niet geeft, dan kan je ook niet zien wat je aan kwaliteit hebt in de doorstroming.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Brobbey is juist een voorbeeld hoe het absoluut niet moet, nu weten jongens dat ze niet bij hoeven te tekenen om te mogen spelen, dat mag je namelijk ook als je dat niet doet.
En degenen die wel een contract en/of toekomst hebben bij Ajax mogen op de bank blijven.
Dat deed Frank de Boer een stuk beter met Boilesen.

[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-03-2021 19:34 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vind Klaiber niet eens zo slecht, een stuk defensiever en fysiek sterker dan Mazraoui of Rensch. Hij mist wel de diepgang die zij dan wel hebben, maar dat boeit mij weer dan niet zo :P

Ik vind voor de opstelling van vandaag het enorm jammer dat Brobbey de voorkeur heeft tov Traore. Ik had dat liever andersom gezien.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:46:
Brobbey in de basis bij Ajax..

[Embed]

[Twitter]

De opstelling van Ajax: Stekelenburg; Rensch, Álvarez, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Klaassen, Blind; Neres, Brobbey, Tadic.

De volgende namen beginnen vanaf de bank: Scherpen, Kotarski, Schuurs, Klaiber, Idrissi, Ekkelenkamp, Labyad, Kudus, Traoré.
Onbegrijpelijk dat Traoré volledig afgeschreven lijkt te zijn. Zeker nu Brobbey niet blijft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:21:
Ik vind Klaiber niet eens zo slecht, een stuk defensiever en fysiek sterker dan Mazraoui of Rensch. Hij mist wel de diepgang die zij dan wel hebben, maar dat boeit mij weer dan niet zo :P

Ik vind voor de opstelling van vandaag het enorm jammer dat Brobbey de voorkeur heeft tov Traore. Ik had dat liever andersom gezien.
Klaiber valt me niet tegen, in die zin dat hij altijd alles zal geven. Wat je bij sommige zelfs opgeleide spelers nog wel eens mist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:33:
[...]

15m vangen voor Dumfries, 8-10 naar Feyenoord overmaken voor Geertruida, klaar. Zo'n bod kan Feyenoord momenteel niet weigeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zomaar een gedachte... Nagelsman gaat weg bij RB Leipzig, Ten Hag wordt zijn opvolger en laat daarom Brobbey gewoon staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Traoré mag volgens mij niet meer uitkomen voor jong-Ajax als hij nog 1 keer meespeelt met Ajax 1.

...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Het adagium de beste speelt prevaleert. Daar is ook iets voor te zeggen dunkt mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
snmght schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:47:
Het adagium de beste speelt prevaleert. Daar is ook iets voor te zeggen dunkt mij.
Daar had Ten Hag veel eerder mee moeten beginnen dan, maar dat deed hij vanaf het begin niet en nu ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:01:
[...]

Onzinnig. Kijk naar 1994/95 en 1995/96. Het beste clubteam van dat moment won in die twee seizoenen 15 competitiewedstrijden niet.. en uiteindelijk speel je maar 2x tegen de concurrent.

Je moet eens opzoeken hoeveel punten voorsprong Bayern Munchen in de Bundesliga heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Trek je sokken omhoog Brobbey, je speelt voor een profclub!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqYx6DKr_6ZlEM0rsT5g1fW8IuE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AEW2Nam3CZMpdGISUd6DH0tO.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hoppa, dat is één. Beetje rommelig begin, maar daar is ie dan, de BAM!
Wat een blunder achterin bij ADO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:26

Quad

Doof

*O* Rensch

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:00
BAM! Lekker hoor :)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Eerste voor hem niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Als dat een hakje was van Neres(niet echt te zien). Dan was het echt geeeeeeeeeeeeeeniaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

In het eerste wel, Jong Ajax heeft hij 3x gescoord (aldus stats).

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Neres heeft een goede nacht gehad zo te zien ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
BAM!

Deze wedstrijd wordt duidelijk dat Ajax geen Haller had hoeven kopen ben ik bang.

[ Voor 93% gewijzigd door Aghanim op 21-03-2021 20:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
Deze wedstrijd is wel klaar..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heerlijk gedaan door Rensch.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zo zeg, die hangt. Wat slecht verdedigd weer. Hopelijk blijven ze doordrukken en krijgen we weer een mooie uitslag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Pfff eindelijk, Traore had er al drie gemaakt en Haller vier. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-03-2021 20:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Waarom is Rensch een verdediger? Aanvallend is hij zó goed.. Echt een verbeterde versie van Mazraoui.

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 21-03-2021 20:28 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Quad schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:28:
Waarom is Rensch een verdediger? Aanvallend is hij zó goed.. Echt een verbeterde versie van Mazraoui.
Ajax he, bijna geen enkele verdediger start als verdediger :+

Al is Rensch eigenlijk een centrale verdediger(de laatste jaren iig)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:09
Quad schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:28:
Rechtsbuiten gescoute spelers worden omgetoverd tot RB, dat is geen grap overigens :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Martinusz schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:31:
[...]

Rechtsbuiten gescoute spelers worden omgetoverd tot RB, dat is geen grap overigens :)
Behalve dat Rensch van CB naar RB is omgezet door Ten Hag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En dat is 3 :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Er staan 11 toeschouwers op het veld..

PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Affluiten en uitrusten.

En graveer die schaal ook maar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 08:43

InFamous

excommunicado

Mooi voor Alvarez zijn zelfvertrouwen

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
En ook het eerste eredivisie doelpunt dit seizoen voor Edson.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een niveauverschil. Ajax speelt op 75% en dan nog gaat het makkelijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 22:28

Qu3st

Gênante vertoning. Maar altijd fijn om die ooievaars weer terug naar huis te sturen met net zoveel als ze zijn gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hoho jongens, onderschat het Haags kwartiertje niet!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:36:
Hoho jongens, onderschat het Haags kwartiertje niet!
Bij dit ADO noemen we dat gewoon de rust ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Scheidsrechter en VAR zitten opzichtig te slapen. :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Daar moeten er 11 rood krijgen. Heeft niets met voetbal te maken. Je hebt een voorbeeldfunctie als prof.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Brobbey lijkt wel op, maar die zal wel een liter red bull achterover tikken in de rust het Haags kwartiertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 08:43

InFamous

excommunicado

snmght schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:41:
Daar moeten er 11 rood krijgen. Heeft niets met voetbal te maken. Je hebt een voorbeeldfunctie als prof.
Voor de niet kijkers? Vertel.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Exocet schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:35:
Wat een niveauverschil. Ajax speelt op 75% en dan nog gaat het makkelijk
Het is ADO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ik dacht die Familia-Castillo die komt mij bekend voor, maar die komt bij Ajax vandaan. Die jongen heeft ook een bizarre transfer geschiedenis:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1-DCpcqAT6nQJ51jpoluquX5hIA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Hmh4kOp1njmAYw8NUENMGIwi.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

InFamous schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:41:
[...]

Voor de niet kijkers? Vertel.
Het niveau van ADO hoort niet op een voetbalveld. Ook niet op kunstgras. Nergens eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:36
OPSLAGHOND schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:41:
Brobbey lijkt wel op, maar die zal wel een liter red bull achterover tikken in de rust het Haags kwartiertje.
In de locker van Onana liggen nog wel pilletjes daarvoor. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
snmght schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:42:
[...]

Het niveau van ADO hoort niet op een voetbalveld. Ook niet op kunstgras. Nergens eigenlijk.
Ik snap wel waarom ze geen uitsupporters willen bij ADO - Ajax.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zo... lekker. 4-0, hoppa :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 22:28

Qu3st

Tadic 🔥

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 12:14

Typhone

Who Dares Wins

Gelukkig wordt er aan het doelsaldo gewerkt. Je weet het maar nooit als puntje bij paaltje komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dat had Brobbey goed gezien en fantastisch afgemaakt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik had niet verwacht dat ADO zó slecht is..

PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Rensch is echt gruwelijk vandaag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:46:
Ik had niet verwacht dat ADO zó slecht is..
Hangt van de tegenstander af. PSV had het er ietsje moeilijker mee

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Aghanim schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:46:
MOTM materiaal! Absoluut on fire.

Volgens mij gaan we die honderd doelpubten ook slechten overigens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:36
Typhone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:45:
Gelukkig wordt er aan het doelsaldo gewerkt. Je weet het maar nooit als puntje bij paaltje komt.
De enige ploeg die vandaag op doelsaldo een plek gaat verspelen is nog wel ADO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Aghanim schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:46:
Hard op weg voor de motm, echt heerlijk bezig. Loopt ook verrekte veel deze wedstrijd.

Gravenberch schijnt ook opgesteld te zijn, heeft iemand hem toevallig gezien?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gravenbergh staat rechtsback gok ik?

Pagina: 1 ... 25 ... 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken