[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 90 Laatste
Acties:
  • 138.228 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:19
Typhone schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:16:
[...]

KNVB zou een mooie neutrale voetbaltempel moeten bouwen een beetje Wembley stijl. Alle wedstrijden van Oranje daar, finales daar, JC schaal klaar is kees. Ben je van dat gezeur af en is goed voor de economie :+
dat idee was volgens mij onderdeel van het WK2022 bid. Daar zou dan de finale gespeeld gaan worden, en het zou fungeren als wembley-achtig stadion voor finales en concerten.

Maar de fifa besloot in al haar wijsheid het WK in Qatar te spelen, daarbij broodnodige werkgelegenheid creeërende voor diverse zuid-oost-aziatische landen én Amnesty International.

Ik denk tot er weer een eindtoernooi in NL is (een échte, niet dat rond-tour EK dat er aan komt), is dat geen optie, al is het maar omdat er toch ook al een nieuw stadion in Rotterdam lijkt te komen.

Wel eens overigens: Zou geweldig zijn als er een nationaal stadion is (maar anderzijds: van mijn belastingcenten hoeft het dan ook weer niet...)

[ Voor 6% gewijzigd door KingKoning op 23-03-2021 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55
Zo de inhaalwedstrijd is gespeeld, we staan 14 punten los nu neem ik aan. :)

Opstelling Ajax: Raatsie; Klaiber, Rensch (46. Kasanwirjo), Martinez (83. Musampa), Baas; Regeer, Taylor, Fitz-Jim (66. Q. Timber); Neres (83. Unuvar), Hansen (23. Martha), Idrissi.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:28:
Zo de inhaalwedstrijd is gespeeld, we staan 14 punten los nu neem ik aan. :)

Opstelling Ajax: Raatsie; Klaiber, Rensch (46. Kasanwirjo), Martinez (83. Musampa), Baas; Regeer, Taylor, Fitz-Jim (66. Q. Timber); Neres (83. Unuvar), Hansen (23. Martha), Idrissi.

[Embed]
Totale fantasie opstelling :) Maar goed als die al van Utrecht kunnen winnen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door PolarBear op 24-03-2021 16:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
En we hebben een datum voor Ajax - Utrecht, donderdag 22 april 20:00. Daarmee kan Ajax kampioen worden in de wedstrijd tegen AZ op zondag 25 april (als de top3 alles blijft winnen).

En de KNVB heeft ook wat andere wijzigingen doorgevoerd (mede op verzoek van ESPN).
  • Ajax – AZ gaat van zaterdag 24 april naar zondag 25 april, 20:00.
  • PSV - FC Groningen gaat naar 24 april (zelfde dag) naar 20:00.
  • Sparta Rotterdam - VVV-Venlo gaat naar 24 april (zelfde dag) naar 18:45.
  • FC Twente - FC Utrecht gaat naar 25 april (zelfde dag) naar 16:45.
  • FC Emmen - Heracles gaat naar 25 april (zelfde dag) naar 12:15.
Het programma van Ajax is daarmee:
  • zo 4 april, 16:45, Heerenveen uit, ere
  • do 8 april, 21:00, AS Roma thuis, uel
  • zo 11 april, 16:45, RKC uit, ere
  • do 15 april, 21:00, AS Roma uit, uel
  • zo 18 april, 18:00, Vitesse thuis, beker
  • do 22 april, 20:00, Utrecht thuis, ere
  • zo 25 april, 20:00, AZ thuis, ere
  • do 29 april, uel halve finale
  • zo 2 mei, 14:30, FC Emen thuis, ere
  • do 6 mei, uel halve finale
  • zo 9 mei, 14:30, Feyenoord uit, ere
  • do 13 mei, 14:30, VVV thuis, ere (Hemelvaartsdag)
  • zo 16 mei, 14:30, Vitesse uit, ere
  • wo 26 mei, uel finale :9
  • wo 11 aug, uefa Super cup :P

[ Voor 33% gewijzigd door PolarBear op 25-03-2021 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
PolarBear schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:40:
En we hebben een datum voor Ajax - Utrecht, donderdag 22 april 20:00.
Dat die wedstrijd in die week gespeeld zou worden lag voor de hand. Dat Ajax zelf gekozen heeft om op de donderdag te spelen is dan weer een verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
strafschop schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:15:
[...]

Dat die wedstrijd in die week gespeeld zou worden lag voor de hand. Dat Ajax zelf gekozen heeft om op de donderdag te spelen is dan weer een verrassing.
Wellicht om de zo/do cadens er in te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Misschien. Een dagje extra rust na Roma uit en een bekerfinale is zo gek nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@ph4ge @D-e-n @PWM @LZ86 iemand van jullie die hier al wat meer over weet?

https://www.vi.nl/nieuws/...0-miljoen-naast-zich-neer

Dit klinkt haast te goed om waar te zijn, en derhalve onbegrijpelijk dat het geweigerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 22:55
toolkist schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:15:

Dit klinkt haast te goed om waar te zijn, en derhalve onbegrijpelijk dat het geweigerd is?
Het is nieuws voor mij. Geen idee wat ik er van moet vinden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-08 20:15
toolkist schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:15:

Geen idee, ik weet wel dat er achter de schermen een halve revolutie gaande is, maar nog geen vorderingen gelezen verder.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ph4ge
LZ86 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:29:
[...]

Geen idee, ik weet wel dat er achter de schermen een halve revolutie gaande is, maar nog geen vorderingen gelezen verder.
Op het AD staat een uitgebreider verhaal. Van Herk heeft in ieder geval ook z'n eigen belangen. Is een keiharde zakenman.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:08
Leuk om te horen allemaal als Feijenoordsupporter. Wel bedelen om geld van de supporters, maar een kapitale injectie weigeren omdat ze koste wat het kost dat megalomane plan met het nieuwe stadion willen doorzetten. Het plan dat Feijenoord nog wel eens de kop zou kunnen gaan kosten.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Ajax moet snel om de tafel omtrent contract verlengen van Rensch en Gravenberch .
Rensch is 18 geworden en heeft een jeugdcontract van 2 jaar en staat er al goed op bij Juventus.
Gravenberch ligt ook nog maar 2 jaar vast, verleng je niet dam zal je hem moeten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mark31 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:02:
Ajax moet snel om de tafel omtrent contract verlengen van Rensch en Gravenberch .
Rensch is 18 geworden en heeft een jeugdcontract van 2 jaar en staat er al goed op bij Juventus.
Gravenberch ligt ook nog maar 2 jaar vast, verleng je niet dam zal je hem moeten verkopen.
Gravenberch wordt nog wel een lastig verhaal, die zullen ze een flinke opwaardering moeten geven om überhaupt te verlengen. Maar een gevalletje Brobbey ligt ook op de loer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 07:20
ph4ge schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 22:49:
[...]

Op het AD staat een uitgebreider verhaal. Van Herk heeft in ieder geval ook z'n eigen belangen. Is een keiharde zakenman.
Interessant artikel. Kan het Tymoschuk verhaal me nog goed herinneren. Grappig dat er nu 15 jaar na dato toch nieuwe details naar boven komen.
Maar als ik het goed begrijp heeft deze man dus toegezegd de transfer te financieren, haakt hij vervolgens zelf af en voelt zich vervolgens belazerd door de club? Als het echt zo gegaan is, is deze man blijkbaar ook totaal niet te vertrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Exocet schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:10:
[...]

Gravenberch wordt nog wel een lastig verhaal, die zullen ze een flinke opwaardering moeten geven om überhaupt te verlengen. Maar een gevalletje Brobbey ligt ook op de loer.
Gravenberch mag ook flink verdienen van mij, is een van onze beste spelers.
Maar zelfs dan is het moeilijk met Raiola.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 17:59
Wel grappig altijd van die mensen die dan doen alsof ze het beste voor hebben met Feyenoord zoals die van Herk, uiteindelijk gaat het gewoon weer om zijn centjes omdat hij het bedrijventerrein naast de Kuip bezit.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 22:49:
[...]

Lijkt dus op een investering om de waarde van z'n eigen vastgoed te beschermen/verhogen?
Lastige keuze...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

PolarBear schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:40:
Het programma van Ajax is daarmee:
[insert lange lijst]
Jeetje :D
Ik weet dat het topsporters zijn maar dit is wel écht een druk programma.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Mark31 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:45:
[...]

Gravenberch mag ook flink verdienen van mij, is een van onze beste spelers.
Maar zelfs dan is het moeilijk met Raiola.
Met Gravenberch komt het wel goed, die is vrijwel onbetwist basis speler bij Ajax. Raiola weet ook wat dat oplevert, zie Frenkie, zie Mathijs. En Gravenberch zit naar mijn indruk ook echt anders in de wedstrijd. Misschien scheelt het dat hij een oudere broer heeft die ook in het voetbal zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-08 17:27
Superkiwi schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:52:
[...]

Kijk, PSV pakt dat een stuk beter aan.
Gewoon niet thuisgeven in belangrijke wedstrijden, loop je ook niet aan tegen overbelaste spelers.

Oh wacht.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Superkiwi schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:52:
[...]

De KNVB zei eerst dat de wedstrijd tegen Utrecht pas ingepland zou worden als Ajax Europees uitgeschakeld is.
Nu gaan ze toch ertussen gooien wat negatief kan zijn voor Ajax in Europa want meer kans op blessures.
Ik vind het niet handig van de KNVB.
Je weet dat Ajax kans heeft tegen Roma en daartegen nog punten kan pakken.
Je weet ook dat de halve finale tegen United de kans zeer klein is dat ze doorgaan.
Wacht dan de kwartfinales af en plan die wedstrijd later in.
Maar nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mark31 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:57:
[...]

De KNVB zei eerst dat de wedstrijd tegen Utrecht pas ingepland zou worden als Ajax Europees uitgeschakeld is.
Nu gaan ze toch ertussen gooien wat negatief kan zijn voor Ajax in Europa want meer kans op blessures.
Je weet ook dat de halve finale tegen United de kans zeer klein is dat ze doorgaan.
Maar nee...
Ach wat maakt die ene wedstrijd nou uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
PolarBear schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:57:
[...]

Met Gravenberch komt het wel goed, die is vrijwel onbetwist basis speler bij Ajax. Raiola weet ook wat dat oplevert, zie Frenkie, zie Mathijs. En Gravenberch zit naar mijn indruk ook echt anders in de wedstrijd. Misschien scheelt het dat hij een oudere broer heeft die ook in het voetbal zit.
Ik denk dat Gravenberch een stap wil gaan maken, anders had hij wel langer verlengd dan 3 jaar afgelopen zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
toolkist schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:58:
[...]

Ach wat maakt die ene wedstrijd nou uit...
Het verschil tussen 1 x in een maand tijd geen wedstrijd door de weeks of heel de maand dubbele programma?
Dat scheelt veel, dan kunnen de spelers in die 1e week herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Mark31 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:57:
[...]

Maar nee...
Er is vrijwel geen andere mogelijkheid om de wedstrijd in te halen. En Ajax kan volgens mij niet in de halve finale komen tegen Man U, en zowel heeft een prima kans.

/edit
Ik was in de war met Arsenal, Man U of Granada zou inderdaad de halve finalist zijn tegen Ajax (als ze doorgaan).

[ Voor 7% gewijzigd door PolarBear op 27-03-2021 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
PolarBear schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:00:
[...]

Er is vrijwel geen andere mogelijkheid om de wedstrijd in te halen. En Ajax kan volgens mij niet in de halve finale komen tegen Man U, en zowel heeft een prima kans.
Tuurlijk kan dat wel, je kan de wedstrijd ook na de kwartfinales plannen.
En hoe groot acht je de kansen dat United word uitgeschakeld door Granada , ?
Ik acht de kans zeer klein, PSV won ook van Granada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Nu zal je zien dat Ajax in de competitie gewoon met een B elftal gaat aantreden , tegen Heerenveen en RKC zal dat genoeg zijn maar Utrecht en AZ kunnen daarvan profiteren.
Ook een soort competities vervalsing aangezien AZ dan tegen een zwakkeren Ajax mag aantreden dan PSV.
Had de KNVB allemaal kunnen voorkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Mark31 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:09:
[...]
Tuurlijk kan dat wel, je kan de wedstrijd ook na de kwartfinales plannen.
Heb je het schema wel bekeken?

Woensdag 20 mei beginnen de play-offs voor Europees voetbal en donderdag 21 mei speelt de nummer 16 degradatie play-offs.

De enige andere mogelijkheid was het weekend na deze interlandbreak. Dan had Ajax een vrijdag en maandag wedstrijd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Mark31 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:11:
Nu zal je zien dat Ajax in de competitie gewoon met een B elftal gaat aantreden , tegen Heerenveen en RKC zal dat genoeg zijn maar Utrecht en AZ kunnen daarvan profiteren.
Ook een soort competities vervalsing aangezien AZ dan tegen een zwakkeren Ajax mag aantreden dan PSV.
Had de KNVB allemaal kunnen voorkomen.
Als Ajax doorgaat dan loopt het, dan gaat Ten Hag (en elke andere verstandige trainer, want B teams werken werkelijk nooit) niet heel veel wisselen hoor. Heeft hij ook niet grootschalig gedaan twee seizoenen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
strafschop schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:24:
[...]

Heb je het schema wel bekeken?

Woensdag 20 mei beginnen de play-offs voor Europees voetbal en donderdag 21 mei speelt de nummer 16 degradatie play-offs.

De enige andere mogelijkheid was het weekend na deze interlandbreak. Dan had Ajax een vrijdag en maandag wedstrijd gekregen.
Ajax hoeft geen play offs te spelen, Heerenveen en Utrecht wel, RKC ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Mark31 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:32:
[...]

Ajax hoeft geen play offs te spelen, Heerenveen en Utrecht wel, RKC ook niet.
Goed, ik speel mee.

Het is donderdag 15 april, Ajax gaat naar de halve finale EL. Geen Utrecht thuis op donderdag 22 april. Hoe wil je schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
strafschop schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:46:
[...]

Goed, ik speel mee.

Het is donderdag 15 april, Ajax gaat naar de halve finale EL. Geen Utrecht thuis op donderdag 22 april. Hoe wil je schuiven?
Dan zou ik eerder 22 april zetten, want de kans dat je wint van United is echt veel kleiner dan As Roma, dus help je Ajax in Europa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Mark31 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:50:
[...]
Dan zou ik eerder 22 april zetten, want de kans dat je wint van United is echt veel kleiner dan As Roma, dus help je Ajax in Europa.
???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:17

gws24

Thinking is hard!

PolarBear schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:57:
[...]

Brobbey heeft 3 oudere broers die prof voetballer zijn ;) . Dat kan misschien juist een reden voor hem geweest zijn om zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld te verdienen want de loopbaan van die drie is nou niet bepaald succesvol te noemen en dat kan altijd gebeuren bij jonge spelers.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 20:07
Mark31 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:59:
[...]

Ik denk dat Gravenberch een stap wil gaan maken, anders had hij wel langer verlengd dan 3 jaar afgelopen zomer.
Hij staat nu op 48 wedstrijden in het eerste. Zeg dat hij dit jaar op 55 uitkomt en eind volgend jaar rond de 100 staat. Met KKD potjes er bij heeft hij dan al bijna 150 profwedstrijden in de benen met krap 20 jaar. Er van uit gaande dat Gravenberch met 1 jaar contract te gaan vertrekt (dus zomer 2022) lijkt hij mij ook wel grotendeels uitgeleerd bij Ajax, in ieder geval naar moderne maatstaven. Getuigd hoe dan ook van een meer weloverwogen carriereplanning dan Brobbey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Exocet schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:10:
[...]

Gravenberch moeten ze gewoon het salaris geven dat Blind en Tadic ook krijgen. Leeftijd speelt wat mij betreft niet mee bij een jonge speler die al bewezen heeft tot de beste spelers van de selectie te behoren. Zou ook een mooi voorbeeld zijn voor de 'vertrekkende' jeugd. Als je langere tijd goed speelt bij Ajax als jonge speler kan je ook miljoenen per jaar binnenharken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-08 13:06

snmght

imho dan he

Nou Blind speelt niet meer bij Ajax dit seizoen denk ik.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:04:
Vooral slecht nieuws voor de Europa League, die ga je enorm missen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:00
Het lijkt om de enkel te gaan en mogelijk valt het mee.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
ElPaco schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:13:
Het lijkt om de enkel te gaan en mogelijk valt het mee.
Ook met een enkel kun je aardig zoet zijn ;) gescheurde enkelbanden bijvoorbeeld is ook geen pretje en lig je er ook tijd uit (been there done that :'( )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

snmght schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:04:
Het is gewoon enorm zuur als je door zo’n situatie geblesseerd raakt en (een deel van) de rest van het seizoen moet missen.

Sowieso kunstgras ... :|

En dan de scheids die die Barr niet al meteen à la minute geel geeft bij de eerste lompe charge, maar toestaat dat deze gewoon potentieel 2 à 3 spelers zwaar blesseert.

Die charge op Berghuis en later die op Krul, dat was gewoon minstens 2x geel.

Lompe hork.

Iets anders, hij raakte dan wel geblesseerd, maar ik ben benieuwd of de scouts hebben zitten opletten, die Coleing was een partij goed aan het keepen, de eerste helft... :D

[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 31-03-2021 09:31 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Martinusz schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:59:
[...]

Ook met een enkel kun je aardig zoet zijn ;) gescheurde enkelbanden bijvoorbeeld is ook geen pretje en lig je er ook tijd uit (been there done that :'( )
Absoluut waar, maar het zag er uit alsof het de knie was en dan was het denk ik einde seizoen geweest, en met wat pech einde carrière.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:28

Typhone

Who Dares Wins

1 september 2021 gaat dat verschrikkelijke interlandvoetbal pas weer lopen gelukkig.
EK dan ligt de competitie stil dus dat tel ik gemakshalve even niet mee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-08 21:41
Bedankt Frank de Boer, een speler die net terug is van een blessure 3x in zes dagen laten opdraven tegen nietszeggende tegenstanders :(

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:19
ephymerous schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:50:
Bedankt Frank de Boer, een speler die net terug is van een blessure 3x in zes dagen laten opdraven tegen nietszeggende tegenstanders :(
tja, ik geeft eerder de schuld aan dat ku(ns)tgras veld daar. Maar je kan je inderdaad afvragen of je in die gibraltar pot hem wel nodig had gehad.

Hoe dan ook balen dit: Blessures kunnen altijd, maar dan weer net in zon nietszeggende wedstrijd tegen halve amateurs, en niet eens bij ajax zelf. In nederland geloof ik het wel, de dubbel moet ook zonder blind kunnen, in Europa gaat hij echt gemist worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
Vooral de drukke kalender zal ervoor zorgen dat we hem gaan missen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:03:
Vooral de drukke kalender zal ervoor zorgen dat we hem gaan missen
Met name Europees absoluut een groot gemis met de ervaring die hij meebrengt en de mogelijkheid het spel open te breken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0w!N
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:16
https://nos.nl/artikel/23...orbij-ek-op-de-tocht.html

Enkelband gescheurd. Zo te lezen niet afgescheurd. Seizoen voorbij maar toch hoop houden op EK?
Ik zou als ik Blnd was deze zomer toch de rust pakken en hoop zetten naar volgend seizoen met eventueel WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 16:34
Tja die hoop kan je houden maar als het einde seizoen is hoef je hem komende zomer ook niet mee te nemen, al weet je het maar nooit met De Boer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:49:
Tja die hoop kan je houden maar als het einde seizoen is hoef je hem komende zomer ook niet mee te nemen, al weet je het maar nooit met De Boer.
Ik zou het alleen doen als je echt geen andere optie hebt (bv andere spelers zijn helemaal niet beschikbaar).

v Marwijk heeft toen ook Afellay meegenomen naar een toernooi terwijl hij een flinke blessure had.
Had nul wedstrijd ritme maar omdat hij het liefje van Bert was mocht hij elke wedstrijd spelen.

En hij was absurd traag en hielp elke aanval om zeep.

Dat moet je een speler niet aandoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Deadsy schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:52:
[...]

Ik zou het alleen doen als je echt geen andere optie hebt (bv andere spelers zijn helemaal niet beschikbaar).
Als De Vrij en De Ligt beschikbaar zijn heb je hem wat mij betreft centraal achterin in elk geval niet nodig. Hij kan natuurlijk wel overal spelen, ook als bijvoorbeeld Frenkie de Jong of Wijndal niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 16:11

Vos

AFCA

D-e-n schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:01:
[...]

Als De Vrij en De Ligt beschikbaar zijn heb je hem wat mij betreft centraal achterin in elk geval niet nodig. Hij kan natuurlijk wel overal spelen, ook als bijvoorbeeld Frenkie de Jong of Wijndal niet kunnen spelen.
Inderdaad. Een prima 12e man imo voor het NL elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
D-e-n schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:01:
[...]

Zeker niet als Van Dijk straks weer fit is. Als ik het zo lees zal dat ongeveer tegelijk met Blind zijn.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
R0w!N schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:30:
https://nos.nl/artikel/23...orbij-ek-op-de-tocht.html

Enkelband gescheurd. Zo te lezen niet afgescheurd. Seizoen voorbij maar toch hoop houden op EK?
Ik zou als ik Blnd was deze zomer toch de rust pakken en hoop zetten naar volgend seizoen met eventueel WK.
Nederland moet nog maar het volgende WK zien te halen, en tegen die tijd is de kans aanwezig dat Blind zn rol nog kleiner (Ooijer rol) of helemaal uitgespeeld. Hij is al niet de snelste, heeft een hartprobleem en is tegen die tijd 33 jaar oud. Ik zou daar niet op gokken als het niet hoeft. 2021 zou zomaar het enige EK van zn carrière kunnen zijn. Ik kan me voorstellen dat je daar een risicootje voor neemt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-08 11:29

Qu3st

Feyenoord mist door corona 4 spelers, om welke spelers het gaat is voor nu nog niet bekend. Voor het eerst weer sinds oktober. Zou het 1 van de interland spelers zijn geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 15:09
Qu3st schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:18:
Feyenoord mist door corona 4 spelers, om welke spelers het gaat is voor nu nog niet bekend. Voor het eerst weer sinds oktober. Zou het 1 van de interland spelers zijn geweest?
Bij de NOS wordt gesproken over een routine test van "eerder deze week", volgens mij zijn de meeste spelers pas na woensdag terug gekomen. Dus dan lijkt het niet om een interland speler te gaan. Ook omdat deze speler symptomen had en je die minimaal 2 dagen na besmetting krijgt, dan zou je al eerder hebben gehoord dat er een international naar huis was gestuurd met klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
ph4ge schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:15:
[...]

Nederland moet nog maar het volgende WK zien te halen, en tegen die tijd is de kans aanwezig dat Blind zn rol nog kleiner (Ooijer rol) of helemaal uitgespeeld. Hij is al niet de snelste, heeft een hartprobleem en is tegen die tijd 33 jaar oud. Ik zou daar niet op gokken als het niet hoeft. 2021 zou zomaar het enige EK van zn carrière kunnen zijn. Ik kan me voorstellen dat je daar een risicootje voor neemt.
Blijkbaar zit de UEFA ook te denken aan het vergroten van de selecties van 23 naar 25/26 spelers, dus dan zou je een van Dijk en Blind nog als gokje meenemen kunnen nemen aangezien het dan niet echt ten koste gaat van een volledig fitte speler

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Pompi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:34:
[...]

Blijkbaar zit de UEFA ook te denken aan het vergroten van de selecties van 23 naar 25/26 spelers, dus dan zou je een van Dijk en Blind nog als gokje meenemen kunnen nemen aangezien het dan niet echt ten koste gaat van een volledig fitte speler
Dat hoop ik toch écht van niet. EK worden we toch niet en daarna begint dat wat telt weer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
@Hackus Heb je nog zo'n mooi schemaatje voor ons? Kan ik mijn weekend inplannen. Alvast bedankt! :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 28
Zaterdag 18:45u
VVV-Venlo v FC Groningen
20u
FC Twente v Vitesse
Willem II v AZ
21:00u
Sparta v PEC Zwolle

Zondag 12:15u
Feyenoord v Fortuna Sittard
14:30u
ADO Den Haag v FC Utrecht
PSV v Heracles
FC Emmen v RKC
16:45u
sc Heerenveen v Ajax

Weinig spektakel, jammer voor Feyenoord met de corona positieven.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Inmiddels zijn het er 7 aldus de NOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Opgelopen in 2 vrije dagen, maar de speler(s) weten niet precies waar/hoe, maar ze zijn wel bij elkaar in de buurt geweest :? Corona feestje gehad zeker....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ik zal er aan moeten denken om zondag nog mijn score aan te passen voor Feyenoord. Want denk dat Fortuna zomaar een kans kan hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Martinusz schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:25:
Opgelopen in 2 vrije dagen, maar de speler(s) weten niet precies waar/hoe, maar ze zijn wel bij elkaar in de buurt geweest :? Corona feestje gehad zeker....
Ik weet niet hoe Feyenoord het heeft geregeld, maar ik keek laatst verbaasd op toen ik Klaassen 2 dagen voor een EL wedstrijd rustig zijn eigen boodschappen zag doen in de supermarkt. In Engeland hebben veel clubs geregeld dat de koks alle spelers een box met eten sturen omdat de clubs alle risico op besmetting zo minimaal willen hebben. Dus bestellen de clubs liever zelf om daarna dus het eten aan de spelers, zodat ze alleen nog maar hoeven te koken.
Kan helaas het Engelse artikel er niet meer over vinden, is ook al tijdje geleden dat ik er over had gelezen.

Als het echt een feestje is geweest mogen ze van mij net zoals de Juventus spelers gestraft worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0w!N
Pompi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:50:
[...]

Ik weet niet hoe Feyenoord het heeft geregeld, maar ik keek laatst verbaasd op toen ik Klaassen 2 dagen voor een EL wedstrijd rustig zijn eigen boodschappen zag doen in de supermarkt. In Engeland hebben veel clubs geregeld dat de koks alle spelers een box met eten sturen omdat de clubs alle risico op besmetting zo minimaal willen hebben. Dus bestellen de clubs liever zelf om daarna dus het eten aan de spelers, zodat ze alleen nog maar hoeven te koken.
Kan helaas het Engelse artikel er niet meer over vinden, is ook al tijdje geleden dat ik er over had gelezen.

Als het echt een feestje is geweest mogen ze van mij net zoals de Juventus spelers gestraft worden.
Ik denk dat je Engeland en Nederland natuurlijk niet kunt vergelijken. Daar zit toch wel wat stapjes verschil in salaris en hadden ze ook niet een tijdje terug die strenge bubble/lockdown (thans nog zwaarder dan hier).
Hier weet ik dat ze wel koks/voedingsdeskundigen bij voetbalclubs hebben, maar je staat natuurlijk thuis nog steeds vrij om te doen wat je doet en daar hoort net zoals bijna elke Nederlander ook boodschappen bij.

24/7 opsluiten is volgens mij voor een ieder taboe. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel ontzettend zuur voor Feyenoord is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
R0w!N schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:25:
[...]

Ik denk dat je Engeland en Nederland natuurlijk niet kunt vergelijken. Daar zit toch wel wat stapjes verschil in salaris en hadden ze ook niet een tijdje terug die strenge bubble/lockdown (thans nog zwaarder dan hier).
Hier weet ik dat ze wel koks/voedingsdeskundigen bij voetbalclubs hebben, maar je staat natuurlijk thuis nog steeds vrij om te doen wat je doet en daar hoort net zoals bijna elke Nederlander ook boodschappen bij.

24/7 opsluiten is volgens mij voor een ieder taboe. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel ontzettend zuur voor Feyenoord is.
Klopt. Maar wanneer je als voetballer nu naar feestjes of zo gaat dan geeft dat toch wel aan dat je niet met je beroep bezig bent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
In aanloop naar Fortuna is er veel positiviteit bij Feyenoord, das wel eens anders geweest.
Deadsy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:43:
[...]

Ik zal er aan moeten denken om zondag nog mijn score aan te passen voor Feyenoord. Want denk dat Fortuna zomaar een kans kan hebben
Fortuna heeft tegen dit Feyenoord imho altijd een kans. Feyenoord haalt hoge pieken en zakt tot erg diepe dalen.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En nu weer 5, en 2 "gewoon" geblesseerden.
Wordt weer een flinke puzzle voor Avocaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Feyenoord mist door corona 4 spelers, om welke spelers het gaat is voor nu nog niet bekend.
*zet Feyenoord-Fortuna nog snel even op gelijkspel :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Superkiwi schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 13:38:
[...]

*zet Feyenoord-Fortuna nog snel even op gelijkspel :+
‘Met de kennis van nu’ ... :X

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08 21:03
Nou lekker, nog geen 20 minuten gespeeld en Nijhuis stuurt Matisuwa van Groningen weg met 2 gele kaarten.
Tja...

Dank Nijhuis, wedstrijd dood

Edit : schijnt wel terecht te zijn, net ff gemist

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 03-04-2021 19:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Harribo schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:09:
Nou lekker, nog geen 20 minuten gespeeld en Nijhuis stuurt Matisuwa van Groningen weg met 2 gele kaarten.
Tja...

Dank Nijhuis, wedstrijd dood

Edit : schijnt wel terecht te zijn, net ff gemist
Nijhuis die überhaupt fluit en dan 2x geel, dan was het waarschijnlijk eigenlijk 2x roos geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Martinusz schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:19:
[...]

Nijhuis die überhaupt fluit en dan 2x geel, dan was het waarschijnlijk eigenlijk 2x roos geweest :p
Ja
Dom van Matisuwa

Maar ja Groningen was oppermachtig maar door die kaart is vvv in het zadel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
Geen Pasveer bij Vitesse is toch ook wel een aderlating voor ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verschrikkelijk dat fluiten in Nederland.
Elke val, elke duw, het wordt afgefloten.
Dus elke speler valt en schreeuwt eventueel ook bij elke aanraking.
Zo krijg je geen voetbal meer te zien maar rondtikkerij totdat er een duel komt, dan ligt het spel stil.

En dan kijk ik nog naar Nijhuis die daar niet eens bekend om staat.

Hoewel hij wel meer voor vvv fluit dan voor Groningen. Maar dat maakt voor de wedstrijd weinig uit.
Vvv kan momenteel niet beter en fc Groningen is met die rode kaart wat gehandicapt.
Leuke wedstrijd... Not...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 10:25
AZ gaat op deze manier ook weer punten cadeau geven... Koopmeiners zit niet bepaald in z'n beste fase...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
krissie100 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:08:
AZ gaat op deze manier ook weer punten cadeau geven... Koopmeiners zit niet bepaald in z'n beste fase...
Die gaat de wedstrijd met Ajax iig missen indien hij twee duels schorsing krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Gynnad schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:24:
[...]

Die gaat de wedstrijd met Ajax iig missen indien hij twee duels schorsing krijgt.
Ik vermoed inderdaad dat dit 3 waarvan één voorwaardelijk gaat worden ja... Het is niet anders

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 16:11

Vos

AFCA

Bah VVV rode kaart mee, Willem 2 rode kaart mee. Al zie ik W2 niet meer als concurrent voor Emmen.

Kom op Grunn!

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 03-04-2021 20:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Ik word echt ziek van Nijhuis.
Fluit elke duwtje van Groningen af, fluit niet voor elke schop of smerige duw van vvv venlo.

Ik begin meneer Schmit van Psv wel wat te begrijpen als ik eerlijk ben en dit zo zie.

Groningen met mazzel op 1-0.
En Nijhuis trekt er nog ff 6 minuten bij... Veel te veel. Zelfs commentator zegt dat.
Je zou bijna denken dat Nijhuis omgekocht is.
Niet dat Groningen wat verdiend trouwens.

Edit : afgelopen. Pech voor vvv.
Vreselijke wedstrijd. Groningen gelukkig 3 punten.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 03-04-2021 20:47 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-08 19:27
Gynnad schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:24:
[...]

Voor wie hem net als mijn persoontje niet gezien had.
https://streamable.com/a2e4a9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:53:
[...]

Voor wie hem net als mijn persoontje niet gezien had.
[Streamable]https://streamable.com/a2e4a9
Auw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:38:
Ik word echt ziek van Nijhuis.
Fluit elke duwtje van Groningen af, fluit niet voor elke schop of smerige duw van vvv venlo.

Ik begin meneer Schmit van Psv wel wat te begrijpen als ik eerlijk ben en dit zo zie.

Groningen met mazzel op 1-0.
En Nijhuis trekt er nog ff 6 minuten bij... Veel te veel. Zelfs commentator zegt dat.
Je zou bijna denken dat Nijhuis omgekocht is.
Niet dat Groningen wat verdiend trouwens.

Edit : afgelopen. Pech voor vvv.
Vreselijke wedstrijd. Groningen gelukkig 3 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Godver, zit ook weer niet mee, wel terecht zoals ik het zag, bal leek echt achter de lijn in zijn geheel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
Haha wat een penalty voor Vitesse, ik snap niet dat de VAR dit niet terugdraait?

XXXVI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-08 22:49
Wat een focking grap die VAR, ongekend dat ze hier een penal voor geven in blessuretijd

Twente komt eraan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
Wat worden de penalties makkelijk gegeven zeg, bij Twente - Vitesse.

Snapte de vorige al niet, maar deze slaat helemaal nergens op.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Ga je toch wel afvragen hoeveel geld de scheids/VAR op winst Vitesse had staan.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-08 19:27
Sjoh, hoe simpel wil je hem krijgen. Echt soms denken de scheidsrechters dat ze Sinterklaas zijn. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-08 22:49
En tuurlijk was Twente hopeloos slecht. Dat staat vast.. maar dat we dan op zo’n manier genaaid worden. De tandjes zeg

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-08 17:27
Leefbaar denkt dat grootste investeerder is afgehaakt

Robert Simons, de nieuwe fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam, handhaaft zijn verzoek om komende donderdag tijdens de gemeenteraadsvergadering de actuele situatie rond het nieuwe Feyenoord-stadion te kunnen bespreken. De griffie had het om voor hem onbegrijpelijke reden afgeraden. Simons zegt dat de behandeling wel dringend is. Hij heeft namelijk uit twee betrouwbare bronnen vernomen dat de grootste investeerder in het nieuwe Feyenoord Stadion – Sequoia Capital, een Amerikaanse private équity partij – deze week is afgehaakt. Het gaat om 70 miljoen.

‘’Als dat waar is betekent dit: einde verhaal nieuwe stadion. Daar wil ik met wethouder Van Gils een debat over. En dat kan de griffie niet tegenhouden, want dan lijkt het net alsof het zich als een loopjongen van het college laat gebruiken. Alleen de raad kan dit debat weigeren.’’

Ook wil Simons weten waarom de gemeenteraad niet op de hoogte is gesteld van het tegenovergestelde van het Amerikaanse bericht, namelijk dat ‘’de afronding van de businesscase van het nieuwe stadion dichtbij is.’’ Simons las die furore op vrijdag 26 maart op het twitter-account van wethouder Wijbenga.

‘’Op diezelfde dag, maar dan in de avonduren, vernemen wij dat er enorm veel achter de schermen gebeurd is. Feyenoord zou namelijk in mei 2020 vijftig miljoen euro aangeboden hebben gekregen van vastgoedmagnaat Aat van Herk. Dat bedrag zou deels bestemd zijn voor vernieuwing van de huidige Kuip. Dat roept ook de nodige vragen op’’, aldus Simons, die zich beseft dat – als de coalitiepartijen het onderwerp niet willen behandelen – zij dit kunnen tegenhouden. De coalitie vertegenwoordigt 23 stemmen in de raad. De oppositie heeft er 22.

Binnen de coalitie heeft tot nu toe alleen de Partij van de Arbeid zich kritisch durven uitlaten over de financiële toekomst van de tak betaald voetbal bij Feyenoord.
https://dagblad010.nl/rot...investeerder-is-afgehaakt

Wellicht niet de meest credible bron, maar schijnbaar zit de financiering van Feyenoord City nu redelijk serieus in de problemen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 09:18

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Wat een incompetente klungels hebben we in NL toch als scheidsrechter en VAR.
Mogen van mij op strafkamp in Siberie voor minimaal 1 jaar.

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Maarten_E schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:07:
[...]

https://dagblad010.nl/rot...investeerder-is-afgehaakt

Wellicht niet de meest credible bron, maar schijnbaar zit de financiering van Feyenoord City nu redelijk serieus in de problemen.
Heel veel woorden over dat nieuwe stadion, maar geen daden... met zoveel potentie is het een kunst opzich er zo’n puinhoop van te maken als het nu is.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mag toch hopen dat het gerucht dat Senesi voor 15m verkocht wordt aan Napoli (ook) niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
964C2 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:18:
Wat een incompetente klungels hebben we in NL toch als scheidsrechter en VAR.
Mogen van mij op strafkamp in Siberie voor minimaal 1 jaar.
Probleem is dat de regels gewoon wat raar zijn.
Dat ligt niet aan de scheidsrechters. Die voeren gewoon die rare regels uit.

Ik heb vanavond penalty's en kaarten zien geven voor situaties waarbij de gestrafte speler absoluut geen bewuste actie maakte met zijn hand of voet.
En elke buiteling en of schreeuw schijnt ook al snel een prent te zijn.

Je hoeft als team soms niet eens heel goed te voetballen, 1 lullig moment is genoeg om op voorsprong te komen.

Mietjes competitie is dit geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
JoteW schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:53:
Wat een focking grap die VAR, ongekend dat ze hier een penal voor geven in blessuretijd
Ik kan de uitleg van Van Boekel wel volgen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gynnad
Oei Pratto is een van de spelers die in quarantaine moet, als dat maar goed komt vanmiddag..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-08 11:29

Qu3st

Gynnad schreef op zondag 4 april 2021 @ 11:09:
Oei Pratto is een van de spelers die in quarantaine moet, als dat maar goed komt vanmiddag..
Nu haal ik de 1-1 weg en zet in op 0-2 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ja ik achteraf ook wel.
Jans moet niet zeuren.

Tis voor Twente te hopen dat Cerny weer fit wordt en blijft, dat maakt een groot verschil voor hun.
Danilo is zonder Cerny een heel stuk minder om maar wat te noemen.
Pagina: 1 ... 28 ... 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken