Voor een club als Arsenal hoeven we ook niet echt te vrezenR0w!N schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:20:
Ajax tegen Kiev of Praag zal wel een heerlijke loting zijn!
Drie keer de juiste beslissing volgens de reglementen.Erapaz schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:14:
Ajax wel zeer matig hoor ten opzichte van de vorige wedstrijd, wordt ff 3 keer op rij gematst hier, geen penalty tegen, wel voor en nu die goal afgekeurd. Ja je staat voor, maar kan het wat scherper?
Kiev gaat alleen niet door.R0w!N schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:20:
Ajax tegen Kiev of Praag zal wel een heerlijke loting zijn!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die kunnen het wel op hun heupen krijgen en dat is nasty als dat precies op het verkeerde moment gebeurt.mad-dog schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:21:
[...]
Voor een club als Arsenal hoeven we ook niet echt te vrezen
Wacht, de eerste keeper mag de kleurenkeuzes maken van de keeper outfits? Nooit geweten.Terranova schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:21:
[...]
Tja, dit is de keuze van Onana geweest en dat staat em nog ook
Ajax en Engelse ploegen zijn ook niet echt een gelukkig huwelijk.. Kijk naar de Spurs destijdsmad-dog schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:21:
[...]
Voor een club als Arsenal hoeven we ook niet echt te vrezen

Balans in Europa herstellen? Dan wint Ajax dit seizoen de EL en volgend seizoen de CL... man wat heeft Ajax het afgelopen decennium veel tegen gehad.jaapstobbe schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:12:
Ja leuk dit, maar hoe gaat de balans in het universum straks hersteld worden? 4 rode kaarten voor ajax volgende wedstrijd?
XXXVI
Die liggen er echter wel uit nu 😋R0w!N schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:23:
[...]
Ajax en Engelse ploegen zijn ook niet echt een gelukkig huwelijk.. Kijk naar de Spurs destijds
Het zegt wel veel over de wedstrijd als het hier meer over randzaken en dergelijke dingen gaat dan over het spel. Zegt ook genoeg over het kwaliteitsverschil tussen beide ploegen.
Ik dacht dat je als keeper meerdere outfits mocht kiezen?Terranova schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:21:
[...]
Tja, dit is de keuze van Onana geweest en dat staat em nog ook
Ja zijn standaard Adidas shirtjes he. Maar dat keepers zelf de kleuren kiezen is niet nieuw? Deed Menzo vroeger ook alPompi schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:23:
[...]
Wacht, de eerste keeper mag de kleurenkeuzes maken van de keeper outfits? Nooit geweten.
Is de vriendin van Neres al ter sprake gekomen?Pompi schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:24:
Het zegt wel veel over de wedstrijd als het hier meer over randzaken en dergelijke dingen gaat dan over het spel. Zegt ook genoeg over het kwaliteitsverschil tussen beide ploegen.
XXXVI
Kudus kan ook zo vreselijk goed worden met een aantal jaar. Het gaat 'm soms zo makkelijk af.
⏩ PVOutput☀️
Heeft ze niet al een apart topic op Got?ephymerous schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:25:
[...]
Is de vriendin van Neres al ter sprake gekomen?
Ja, maar Onana heeft alleen maar felle kleuren. Speelt ook vaak in fel geel of knal oranjeAghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:25:
[...]
Ik dacht dat je als keeper meerdere outfits mocht kiezen?
@Aghanim go!ephymerous schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:25:
[...]
Kom op zeg, dat Ajax nu vrij makkelijk door gaat, ligt ook wel een beetje aan Young Boys. Die missen voorin toch wat kwaliteit om kansen te creëren en af te maken.
De volgende tegenstander zal hwrs beter zijn.
Die scheids is echt niet goed...
De schande van ten Hag verschijnt weer op het veld

XXXVI
Ik snap het ook niet, Rensch was eerder bij de bal en speelde de bal.Exocet schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:30:
Dat was natuurlijk geen geel
Formerly known as Ragdoll
Toch maakten ze er genoeg tegen LeverkusenHarribo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:29:
Kom op zeg, dat Ajax nu vrij makkelijk door gaat, ligt ook wel een beetje aan Young Boys. Die missen voorin toch wat kwaliteit om kansen te creëren en af te maken.
Nog slapper in aanvallen getuige het gebrek aan goals
En staan er ook niet zo goed meer voor als in het begin vh seizoen
Haal Rensch er ook uit zou ik zeggen.
...
En dat was geen overtreding op Kudus?
⏩ PVOutput☀️
Die sparen ze voor jong ajax - nac op 02-04....
Hahahaha toch schuurs
Formerly known as Ragdoll
Ontspannen einde ...
Hoe moeten we hiermee omgaan?
Ongekend!
Ongekend!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De ultieme vernedering voor Young Boys, Perretke mag opdraven.
XXXVI
Spannend zat anders.OPSLAGHOND schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:35:
Ontspannen einde ...
Ongekend!
⏩ PVOutput☀️
Die zit hier gewoon rustig op de bank. No worries.ephymerous schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:25:
[...]

Aghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:36:
[...]
Die zit hier gewoon rustig op de bank. No worries.

waarom Brobbey en niet Traore?
Het gaat nergens meer om en Traore zal er volgend jaar ook nog zijn
Oei daar is Brobbey. Dalijk scoort ie!
Schuurs staat wel op scherp, prima pak maar een gele kaart jong.
⏩ PVOutput☀️
Brobbey een betere speler is en hoger rendement?Deadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:36:
waarom Brobbey en niet Traore?
Haha, kreeg de scheids ff de bal tegen zijn Young Boys!

Tegen deze Rangers speler zal Ajax iig niet komen mochten ze Rangers loten(en Rangers door gaat)...
Ben jij limburger?Quad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:36:
Schuurs staat wel op scherp, prima pak maar een gele kaart jong.
Tegen die keeper ook niet denk ik....Terranova schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:38:
[Afbeelding]
Tegen deze Rangers speler zal Ajax iig niet komen mochten ze Rangers loten(en Rangers door gaat)...
De foto is een beetje vreemd. Je schopt de keeper knock out en krijgt zelf de bal op je achterhoofd....
[ Voor 11% gewijzigd door Aghanim op 18-03-2021 22:39 ]
2x rood inmiddels en 0-2 achter.Terranova schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:38:
[Afbeelding]
smerige kopstootTerranova schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:38:
[Afbeelding]
Zo, das een onvervalste Nigel de JongetjeTerranova schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:38:
[Afbeelding]
Vandaag alleen even doorheen gereden, zo besmettelijk is 't daar.
⏩ PVOutput☀️
Misschien een DVDtje naar een paar Nederlandse clubs sturenHarribo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:37:
Zelden zo'n relaxte Europacup wedstrijd gezien van een Nederlands team..
Wel ff quarantaine héQuad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:39:
[...]
Vandaag alleen even doorheen gereden, zo besmettelijk is 't daar.
Stuur maar naar de lampjesDeadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:40:
[...]
Misschien een DVDtje naar een paar Nederlandse clubs sturen
Vandaagdedag is hands gewoon hands. En hands mag dus niet. Ook niet per ongeluk.gws24 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:10:
Grote verschil met handsbal van Alvarez is dat hier de arm niet langs het lichaam is en dat het daarom nu wel een penal is denk ik. Daarnaast speelde denk ik ook dat akkefietje met Antony mee bij het niet geven bij Alvarez.
Maar goed, allemaal zwaar slecht die regels bij hands!
Het is een regel waar elke voetballiefhebber een schurfthekel aan heeft, maar als de UEFA/FIFA goddelijke krachten hebben, gaat dit niet veranderen. Goden kunnen het immers nooit verkeerd inzien.
Wij hadden vroeger aangeschoten hands. Dat is wel hands, maar je kan er niet echt iets tegen doen. (Dat deed die scheidsrechter wat eerder, maar het mag nu niet. Wel een held.)
Het voetbal moet weer een beetje terug naar "vroeger". De scheidsrechter bepaalt of een handsbal wel of niet expres is. Dan kan de VAR bij wanfluiten altijd nog ingrijpen. Dat voorkomt ook, dat scheidsrechters na de wedstrijd, met een broodrooster of scheerapparaat met een grote glimlach uit het stadion komen, en uitkijken naar hun volgende schnabbeltje.
oh, waarom?Terranova schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:38:
[Afbeelding]
PSN: DutchTrickle PVoutput
die vriendin van Neres ook?Aghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:41:
Idrissi wil heel graag, daar kan de gemiddelde vrouw een voorbeeld aan nemen
Volgens mij heeft ie rood, weet ook niet waarom
Ligt dat niet gewoon aan jouAghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:41:
Hahaha Klaiber...
⏩ PVOutput☀️
De stervende zwaan die hard terug rentQuad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:44:
Hahaha Klaiber...

Ik krijg er een beetje Berghuis-bij-oranje-vibes van.Aghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:41:
Vind dat de Rangers wel zeer ver gekomen zijn voor een ploeg die niet kan voetballen
Zijn toch weer voor het eerst in jaren met afstand kampioen in Schotland..Deadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:45:
Vind dat de Rangers wel zeer ver gekomen zijn voor een ploeg die niet kan voetballen
Lekkere tekst op die tribune trouwens: “wankdorf”... 👊💦
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 18-03-2021 22:47 ]
Hand van Gerrard denken ze.Deadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:45:
⏩ PVOutput☀️
Ging bijna mis daar, ze zijn nogal gefrustreerd ...Deadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:45:
Young Boys in een WankdorfTyphone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:46:
Lekkere tekst op die tribune trouwens: “wankdorf”... 👊💦
Als je ziet van waar ze komen, jaar of 4/5 geleden pas gepromoveerd.R0w!N schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:46:
[...]
Zijn toch weer voor het eerst in jaren met afstand kampioen in Schotland..
Zegt natuurlijk ook veel over de competitie
Hohoho praat voor jezelf! Ik hoop dat de vaatwasser zo is uitgeruimd!!mad-dog schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:47:
Fluit gewoon af man, dit heeft toch geen zin
Is ook waarom ze de club daar YB noemen.Aghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:48:
[...]
Als je dat Googelt slaap je vannacht op een plastic matrasje.
We Love Young Boys, werkt niet echt lekker
Zegt toch ook genoeg over onze Nederlandse competitie waarin bijna jaar in jaar uit Ajax kampioen word. Inmiddels zoveel begroting heeft van bijna alle ploegen in de eredivisie gezamenlijk.Deadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:48:
[...]
Als je ziet van waar ze komen, jaar of 4/5 geleden pas gepromoveerd.
Zegt natuurlijk ook veel over de competitie

Don't worry, er is nog een samenvatting van alle wedstrijden die ook boeiend zijnOPSLAGHOND schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:48:
[...]
Hohoho praat voor jezelf! Ik hoop dat de vaatwasser zo is uitgeruimd!!

Vorig jaar niet, daarvoor wel, drie jaar daarvoor niet.R0w!N schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:49:
[...]
Zegt toch ook genoeg over onze Nederlandse competitie waarin bijna jaar in jaar uit Ajax kampioen word. Inmiddels zoveel begroting heeft van bijna alle ploegen in de eredivisie gezamenlijk.

⏩ PVOutput☀️
Coëfficiënten zijn weer in de pocket! Pot 1 lonkt.
Kan Ajax niet gewoon zeggen dat niemand naar de interlands mag vanwege een corona geval in de selectie?
Labyad ofzo
Labyad ofzo
Klopt, alleen was die inzet winst van een eerdere Toto dus an sich daarop niets verloren.R0w!N schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:51:
[...]
Vond Klaassen wel weer tegenvallen voor je TOTO
Geen slechte avond, 29 inzet 64 binnen.
⏩ PVOutput☀️
Nee, die moet juist naar de nationale ploegDeadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:52:
Kan Ajax niet gewoon zeggen dat niemand naar de interlands mag vanwege een corona geval in de selectie?
Labyad ofzo
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ze zoomden net ff in op de keeper, die gaat het nog wel even voelen ...Terranova schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:38:
[Afbeelding]
Nee, want die heeft corona en dus moet iedereen in Amsterdam blijvenMaverick schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:53:
[...]
Nee, die moet juist naar de nationale ploeg
Franse clubs weigeren hun spelers aan Aferikaanse landen af te staan, kan Ajax volgens mij ook doen voor spelers die moeten gaan spelen in landen waar veel corona gevallen zijn.Deadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:52:
Labyad ofzo
Moet wel zeggen, Stekelenburg is toch wel de ideale reservekeeper. Krijgt ook niet zoveel te doen, maar doet het toch erg goed zou ik zeggen. Zou bij elke andere club gewoon 1e keeper zijn waarsch.
Vond die Faivre op zich ook geen slechte 2de keeper, kon weinig doen aan de goals en heeft wel aantal reddingen gehad.Snowdog schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:54:
Moet wel zeggen, Stekelenburg is toch wel de ideale reservekeeper. Krijgt ook niet zoveel te doen, maar doet het toch erg goed zou ik zeggen. Zou bij elke andere club gewoon 1e keeper zijn waarsch.
gewoon niet door laten gaan.Pompi schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:54:
[...]
Franse clubs weigeren hun spelers aan Aferikaanse landen af te staan, kan Ajax volgens mij ook doen voor spelers die moeten gaan spelen in landen waar veel corona gevallen zijn.
Speel je tegen een ploeg waar iemand corona heeft, dag erna gaan alle spelers terug naar hun 15 verschillende clubs.
Zo help je de verspreiding gewoon.
En als je als club straks na de interlands diverse spelers terug krijgt met corona en welke dan dus in 2 weken lang in een hotel moeten zitten heb je volgens de bond gewoon pech en moet je toch spelen ook zonder deze spelers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken