Zet Traoré er maar in en Tadic naar linksCanaria schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:51:
[...]
Goed plan. Geen onnodig risico dat Neres geel krijgt en de volgende keer geschorst is,
Brobbey!!toolkist schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:51:
[...]
Zet Traoré er maar in en Tadic naar links
Dat jij met deze avond nog durft te spelen. Kiev doorgaan was wel een goeie oddQuad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:50:
[...]
Voor mij wel. Toto quotering van 4.5 namelijk.
mag ook wel eens gezegd worden: Teun de Boer is een prettige commentator.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Singles op winst Ajax, geen tegengoal en kopgoal Klaassen, al is die laatste meer vanwege de quotering.R0w!N schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:53:
[...]
Dat jij met deze avond nog durft te spelen. Kiev doorgaan was wel een goeie odd![]()
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die mag niet meer spelen van een paar supporters Deze opmerking had niet gehoeven
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 19-03-2021 10:42 ]
Dat zijn ook idd de slimste figurenmad-dog schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:56:
[...]
Die mag niet meer spelen van een paar supporters <knip>
Totdat ie in de finale ook een winnende erin tikt
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 19-03-2021 10:43 . Reden: Quote aangepast ]
Zie geen reden om hem in deze wedstrijd de voorkeur te geven boven Traore.mad-dog schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:56:
[...]
Die mag niet meer spelen van een paar supporters <knip>
Tenzij Young Boys er opeens nog 4 gaat maken
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 19-03-2021 10:43 . Reden: Quote aangepast ]
Reken maar dat ze Lahmacun hebben!Malfunctions schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:50:
[...]
Ik ken wel n goede toko die Enfes heet, maar daar hebben ze geen pizza. Wel shoarma
Klaassen is toch meer de man voor de 1-0
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zo kennen we je weer Erik met deze wissels. Alle tijd voor rust de komende weken
Strafschop toch?
⏩ PVOutput☀️
Klaassen wacht op een kopgoal speciaal voor @Quad
Bam!
⏩ PVOutput☀️
Hij geeft hem gewoon
Formerly known as Ragdoll
Goedkope pingel.
@mad-dog noem je mij een mongool?
Even goedkoop scoren maar inhoudelijk de discussie niet volgen of überhaupt bereid zijn daaraan deel te nemen? Ik ben er eentje van namelijk die Brobbey niet meer hoeft te zien dus verklaar je nader. Als je andere meningen moeilijk kunt hebben kun je rustig beargumenteerd daar wat tegenover stellen zonder koddig te gaan lopen doen.
Even goedkoop scoren maar inhoudelijk de discussie niet volgen of überhaupt bereid zijn daaraan deel te nemen? Ik ben er eentje van namelijk die Brobbey niet meer hoeft te zien dus verklaar je nader. Als je andere meningen moeilijk kunt hebben kun je rustig beargumenteerd daar wat tegenover stellen zonder koddig te gaan lopen doen.
[ Voor 53% gewijzigd door Typhone op 18-03-2021 22:06 ]
Bammerdebam!
⏩ PVOutput☀️
Blind.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Niet eerlijk deze, maar we nemen hem
Knowledge reigns supreme over nearly anything
:strip_exif()/f/image/4UelzW1b5cJFp7St8qC4qVpR.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bijzonder maar ieder geval weer punten in Europa!
Hopelijk mag haller voortaan de pingels wel nemen tadic schiet ze toch echt niet met dezelfde garantie als haller ze erin schiet
Hopelijk mag haller voortaan de pingels wel nemen tadic schiet ze toch echt niet met dezelfde garantie als haller ze erin schiet
Als je op deze manier communiceert weet je het antwoord denk ik welTyphone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:05:
Goedkope pingel.
Even goedkoop scoren maar inhoudelijk de discussie niet volgen?
Wat een aanfluiting zeg. Dit is ook een scheids die er met een suffe rode kaart voor kan zorgen dat je volgende wedstrijd geschorst wordt.
De keeper van Young Boys zag je felgroene bam aankomen!!
Desondanks mist Tadic zelden.Joostje123 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:05:
Bijzonder maar ieder geval weer punten in Europa!
⏩ PVOutput☀️
Verdomme wat is dit, al mn spaargeld op Young Boys gezet
Die eerste kans had wel gewoon de kopgoal van Klaasen kunnen zijn though, als ie daar ff een goeie snoekduik had gemaakt laag bij de grond. Jammer voor Quad I guess.
Vorige week miste die gewoon. Dat die overgenomen mocht worden doet daar niet vanaf die was gewoon mis.
Zelden. Daarvoor waren de laatste 10 raak ofzo..Joostje123 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:07:
[...]
Vorige week miste die gewoon. Dat die overgenomen mocht worden doet daar niet vanaf die was gewoon mis.
⏩ PVOutput☀️
Rustig maar, dit gaat gewoon om het gezever van de F-side...Typhone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:05:
Goedkope pingel.
Geen pizza dus

Knowledge reigns supreme over nearly anything
zijn bankrekening welAghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:07:
Haha en Peter Bosz dacht dat hij promotie gemaakt had
Nee hoor, die telt gewoon niet wat betreft de statistiekenJoostje123 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:07:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 18-03-2021 22:09 ]
Verklaar je nader. Ik wacht. Zoek je meteen ook even de reden erbij waarom ik vind dat Brobbey niet meer hoort te spelen. Nee Ajax moet weer Europees en opeens komt er weer eentje met 2 reacties per jaar wijs doen.mad-dog schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:06:
[...]
Als je op deze manier communiceert weet je het antwoord denk ik wel
@toolkist dat heb ik niet gevolgd maar ik behoor wel tot de groep die Brobbey is out steunt. Ofja groep, dat vind ik
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 18-03-2021 22:09 ]
14 zelfs maar haller schiet ze gewoon erin omdat hij met de keeper speeltQuad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:07:
[...]
Zelden. Daarvoor waren de laatste 10 raak ofzo..
Tadic schiet blind vaak met precisie maar als keeper gewoon vol overtuiging gokt heeft die altijd een kans bij tadic.
Bij haller wordt je gewoon altijd de verkeerde hoek in gestuurd
Klopt ik kijk daarom ook verder dan statistieken ook deze was raak maar scheelt niksExocet schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:08:
[...]
Nee hoor, die telt gewoon niet wat betreft de statistieken
:strip_exif()/f/image/DoQpBzc5YtnEK03VN2r4wKtw.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hè verrek, 1 kan ik al afschrijven.
⏩ PVOutput☀️
Grote verschil met handsbal van Alvarez is dat hier de arm niet langs het lichaam is en dat het daarom nu wel een penal is denk ik. Daarnaast speelde denk ik ook dat akkefietje met Antony mee bij het niet geven bij Alvarez.
Maar goed, allemaal zwaar slecht die regels bij hands!
Maar goed, allemaal zwaar slecht die regels bij hands!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Buitenspel!
Dat was de eerste in tijden. Niet genoeg om hem ze te ontzeggen.Joostje123 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:07:
[...]
Zeker niet omdat het een signaal is en in de EL moet ie ze toch echt blijven nemen.
Hahahahahaa wtf is dit dan
Formerly known as Ragdoll
Wtf, scheidsrechter... 
Dank!

Dank!

⏩ PVOutput☀️
anti-antibam dus.
Deadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:11:
die zag ik niet aankomen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gsCI4j17xdiO1MKocJVkV9qg.jpg?f=user_large)
Normaal is het Ajax dat door de scheids genaaid word.
Komt het door de VAR dat het eens niet zo is?
Komt het door de VAR dat het eens niet zo is?
De buurjongen van de scheids zal wel een tientje op Ajax ingezet hebben
Oké. Wat heeft overmars voor transfer gedaan? Welke scheidsrechter is er dus gekocht.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Haha die zag je niet aankomen hèMaarten_E schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:11:
anti-antibam dus.
⏩ PVOutput☀️
Is ons artibrale geluk hierbij meteen op voor de rest van het jaar?
gadver weer die k*t var
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ja leuk dit, maar hoe gaat de balans in het universum straks hersteld worden? 4 rode kaarten voor ajax volgende wedstrijd?
Je moet gewoon niet zo moeilijk doen. Vergeet niet dat hij Ajax gered heeft tegen Lille.Typhone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:08:
[...]
Verklaar je nader. Ik wacht. Zoek je meteen ook even de reden erbij waarom ik vind dat Brobbey niet meer hoort te spelen. Nee Ajax moet weer Europees en opeens komt er weer eentje met 2 reacties per jaar wijs doen.
Hij maakt mijns inziens een ongelooflijk domme keus door naar Leipzig te gaan, maar zolang hij zich inzet voor Ajax is er niks aan de hand. Dat emotionele gedoe is nergens voor nodig
Deze VAR wil alle fouten van de afgelopen jaren tegen Ajax in 1x goedmaken?
Dit is toch gewoon terecht afgekeurd? Of zijn de regels veranderd?
[ Voor 7% gewijzigd door Exocet op 18-03-2021 22:13 ]
Het was zeker terecht!Exocet schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:13:
Maar dat wil niet altijd wat zeggen helaas.
Ajax wel zeer matig hoor ten opzichte van de vorige wedstrijd, wordt ff 3 keer op rij gematst hier, geen penalty tegen, wel voor en nu die goal afgekeurd. Ja je staat voor, maar kan het wat scherper?
Tja de speler die buitenspel staat hindert wel de speler van Ajax ook al had hij niet echt kunnen ingrijpen. Maar regels zijn idd dat wanneer je hinderlijk buitenspel staat en deelneemt aan het spel door bijvoorbeeld een duel is het strafbaar. (Spreekt hier een KNVB scheids)Exocet schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:13:
Als Klaassen met 't hoofd een eigen goal zou scoren, zou dat ook tellen?
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/stCWfoODrdRMA5R7vse1ie0U.png?f=user_large)
Oh jawel.
Nja. YB moet 6 goals maken. Ajax doet het duidelijk al een tijd rustig aan. Dan kan je kansen verwachten voor YB.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Over het algemeen worden eigen goals niet geteld als goal score en betwijfel dan ook als kopgoal. Maar wie weet kan de TOTO en Klaassen je verassenQuad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:14:
Die hebben een verklaring gepubliceerd dat ze vinden dat hij een verrader is, niet meer opgesteld mag worden, etc..Typhone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:08:
[...]
Verklaar je nader. Ik wacht. Zoek je meteen ook even de reden erbij waarom ik vind dat Brobbey niet meer hoort te spelen. Nee Ajax moet weer Europees en opeens komt er weer eentje met 2 reacties per jaar wijs doen.
@toolkist dat heb ik niet gevolgd maar ik behoor wel tot de groep die Brobbey is out steunt. Ofja groep, dat vind ik
Aan die chromosoompjes werd gerefereerd, niet aan jou (of je moet die verklaring zelf mee ondertekend hebben)
Als ie steeds achter het muurtje gaat liggen bij een vrije trap dan is dat slechts een kwestie van tijd.Quad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:14:
Ik vind het prima dat hij naar Leipzig gaat en gun hem alle succes maar hij had in z’n verhaal moeten zeggen dat ie gewoon geld wilde en niet achteraf gaan zeggen dat er geen kansen waren bij Ajax. Toen ie ze kreeg pakte ie ze niet, toen het te laat was pakte ie ze wel maar was Haller al gearriveerd in een tijd dat het er nog niet zo rooskleurig uitzag voor Ajax.mad-dog schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:12:
[...]
Je moet gewoon niet zo moeilijk doen. Vergeet niet dat hij Ajax gered heeft tegen Lille.
Hij maakt mijns inziens een ongelooflijk domme keus door naar Leipzig te gaan, maar zolang hij zich inzet voor Ajax is er niks aan de hand. Dat emotionele gedoe is nergens voor nodig
Door die schijnheiligheid ben ik klaar met hem en hoeft ie wat mij betreft niet meer te spelen. Ajax verdient er niks extra’s mee en juist Brobbey zijn ze hard mee aan de slag gegaan om te zorgen dat hij conditioneel in elk geval 75 minuten mee kon.
Verder, peace
Cremeren doen ze niet als je nog leeft.R0w!N schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:15:
[...]Over het algemeen worden eigen goals niet geteld als goal score en betwijfel dan ook als kopgoal. Maar wie weet kan de TOTO en Klaassen je verassen
Dat Stekelenburg dat pakje aantrekt. Dan ben je een kerel van bijna 40 en zie je er uit als een Power Ranger....
Oh nee daar val ik al sinds 2010 niet meer onder dus no worriestoolkist schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:15:
[...]
Die hebben een verklaring gepubliceerd dat ze vinden dat hij een verrader is, niet meer opgesteld mag worden, etc..
Aan die chromosoompjes werd gerefereerd, niet aan jou (of je moet die verklaring zelf mee ondertekend hebben)
Die trap van net heeft wel wat weg van een Power Ranger ja.Aghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:18:
Dat Stekelenburg dat pakje aantrekt. Dan ben je een kerel van bijna 40 en zie je er uit als een Power Ranger....
...
Ik moest denken aan de buggy van Clarkson in TGT.Aghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:18:

Morgen 13:00Deadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:19:
Wanneer is de loting?
Ik neem aan morgenDeadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:19:
Wanneer is de loting?
Tja, dit is de keuze van Onana geweest en dat staat em nog ookAghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:18:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken