Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Formerly known as Ragdoll
Float like a butterfly, sting like a bee.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
:strip_exif()/f/image/4UelzW1b5cJFp7St8qC4qVpR.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat jij zeiKingKoning schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:15:
Die storm gaat wel liggen. Countertje erin en dan is de wedstrijd dood
Edit: was ie al bijna!
Ik voelde zoiets ook aankomen
Tada! Fijne goal
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Heerlijk als ie dan ook echt valt!Harribo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:21:
[...]
Wat jij zei![]()
Ik voelde zoiets ook aankomen
Tada! Fijne goal
Nu gaan die koppies neer, wedstrijd gespeeld
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
Dat is niet des Ajax, laat ze maar lekker blijven aanvallen en druk zetten dat kan YB niet hebben.Han schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:23:
Lekker rustig uitspelen nu... laat ze maar komen, een paar counters benutten en dan met 0-3 de rust in.
[ Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 18-03-2021 21:24 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tegen dynamo Zagreb... Wat een afgang. Doe die maar volgende ronde, zit die knipoog kroaat daar nog?Typhone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:22:
Tottenham 3-0 achter! Lekker lekker lekker!
Is voor Unibet.Maarten_E schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:24:
Hangt er nou een accesspoint naast de trainersbank bij YB?
...
Had ze graag een pak op de broek gegeven met Ajax. En ja ik ben rancuneus. Ultra rancuneus.KingKoning schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:24:
[...]
Tegen dynamo Zagreb... Wat een afgang. Doe die maar volgende ronde, zit die knipoog kroaat daar nog?
Ik wil jouw reactie niet weten als Tottenham Ajax opnieuw had uitgeschakeld..Typhone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:25:
[...]
Had ze graag een pak op de broek gegeven met Ajax. En ja ik ben rancuneus. Ultra rancuneus.
Bij Tottenham werden ze al bang en die hebben zichzelf alvast uitgeschakeld.
De knipoogkroaat speelde bij Zagreb. Dus die kunnen we dan ook nog eens extra pakken tochTyphone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:25:
[...]
Had ze graag een pak op de broek gegeven met Ajax. En ja ik ben rancuneus. Ultra rancuneus.
Maarten_E schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Ik wil jouw reactie niet weten als Tottenham Ajax opnieuw had uitgeschakeld..

Gister hebben ze er getraind terwijl het sneeuwde, apart dat het dan nu gladder is dan met vallende sneeuw dat smelt.Han schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:27:
Bal stuitert vreemd en speler glijden vaak weg... lekker dat plastic daar.
Nico ‘El Chapo’ Tagliafico.Aghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:30:
Wat een slager is het ook
Die passeer je niet gratis.
speelde de bal tochAghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:30:
Was wel link, verkeerd neerkomen en 't was afzwaaien met rood.Aghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:30:
⏩ PVOutput☀️
“Bal inleveren of been er af”Typhone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:31:
[...]
Nico ‘El Chapo’ Tagliafico.
Die passeer je niet gratis.
Vreselijk kunstgrasHan schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:27:
Bal stuitert vreemd en speler glijden vaak weg... lekker dat plastic daar.
Alvarez speelt tot nu toe echt solide, heerlijk
Atalanta uitgeschakeld, Atlético en nu zeer waarschijnlijk ook Young Boys. Daar gaat je sponsoring.
⏩ PVOutput☀️
Mooi, dan kan ik switchen naar Milan - UnitedAghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:33:
Tijd voor Labyad en Ekkelenkamp.
Edit: daar komt de pingel aan. Huh?
[ Voor 20% gewijzigd door Aghanim op 18-03-2021 21:37 ]
Werkt wat op mijn lachspieren
⏩ PVOutput☀️
Wtf? Dit klopt niet.Quad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:37:
Strafschop.. Kan niet anders.
⏩ PVOutput☀️
Bijzonder ditDeadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:37:
ugh dat word een penal
Is dit de Nijhuis van de EL?
In Nederland draven we door
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 18-03-2021 21:38 ]
De VAR..
⏩ PVOutput☀️
Toepassing daarvan doen we blijkbaar alleen in de ed
Ik vind dit overigens liever ook geen pingel, maar wees nou is consequent
[ Voor 23% gewijzigd door KingKoning op 18-03-2021 21:38 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dont know, dont carenocalimero schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:38:
Hoezo is dit geen strafschop?
⏩ PVOutput☀️
Ja snel zijn ze, die Elia en NSame.Quad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:39:
Die Elia is me toch snel..
Maar missen tot nu toe best wel veel voetballend vermogen
Maar net zoals de "echte" Elia kan ie verder niet echt voetballenQuad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:39:
Die Elia is me toch snel..
XXXVI
Labyad er gratis bij voor de snelle beslissersephymerous schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:41:
Ik vind Schuurs wel een goede speler voor Young Boys. Als Overmars m nou verkoopt in de rust dan hoeft ie morgen niet mee terug te reizen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Aan twee kanten had het al een penalty moeten zijn. Fluit nog voor minder dan BN.
Scherpen mag er ook nog wel bij voor 1 euroSempy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:42:
[...]
Labyad er gratis bij voor de snelle beslissers
Ook voor de trage, benut elke mogelijkheidSempy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:42:
[...]
Labyad er gratis bij voor de snelle beslissers
Kan ook al snel..Maarten_E schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:43:
YB heeft al meer kansen gehad dan de vorige keer in de hele wedstrijd.
⏩ PVOutput☀️
Minder kansen werd ook een lastig verhaalMaarten_E schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:43:
YB heeft al meer kansen gehad dan de vorige keer in de hele wedstrijd.
⏩ PVOutput☀️
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Alsof die ene goal er toe doetsnmght schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:47:
Was wel een penalty. Kud nu kunnen de haters weer roepen dat Ajax goed weg komt.
Nico eruit die staat op scherp. Net als blind.R0w!N schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:47:
Nou zal zo wel een saaie 2e helft worden ben ik bang.. Blind denk ik er wel uit net als Rensch.. Die heeft vandaag niet zen beste dag. Alvarez daarin tegen doet het perfect achterin
Eventueel neres (ook op scherp).
Verder maakt het niet veel uit denk ik. Tadic rust geven misschien
Van mij mogen Blind en Neres en Tagliafico er in de rust af gezien ze op scherp staan.Exocet schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:48:
Zet Idrissi er maar in
Dan maar Schuurs, Idrissi en Ekkelenkamp.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nouja, die worstelpartij met Anthony was ook wel een penalty denk ik? Geen herhaling gezien though.snmght schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:47:
Was wel een penalty. Kud nu kunnen de haters weer roepen dat Ajax goed weg komt.
Maar ze hebben iig de 1e 20 minuten ofzo laten zien dat ze wel een beetje kunnen voetballen, als het dan even meezit, dan kan ik me ook wel een beetje indenken dat ze kunnen winnen van een Leverkusen (maar alsnog wel een schande natuurlijk).
Ik ken wel n goede toko die Enfes heet, maar daar hebben ze geen pizza. Wel shoarmaTyphone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:34:
Sulejmani zal wel denken: “als ik vroeger minder pizza’s had gekocht bij Eethuis Enfes had ik m’n carrière wellicht niet op kunstgras hoeven afsluiten”...
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Voor mij wel. Toto quotering van 4.5 namelijk.
⏩ PVOutput☀️
Goed plan. Geen onnodig risico dat Neres geel krijgt en de volgende keer geschorst is,Exocet schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:48:
Zet Idrissi er maar in
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken