Die zouden, wanneer er geld zou zijn geweest, niet spelen. Dat is gewoon uit armoede geboren.ph4ge schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:33:
[...] Overigens spelen er ondanks Advocaat behoorlijk wat jeugdspelers.
Dat er nu jeugd doorstroomt is één, maar er vloeit veel minder kwaliteit uit voort dan eerder het geval was, het staat niet stil maar hobbelt zelfs achteruit. De jeugdopleiding van Feyenoord was het paradepaardje maar daar is weinig van over. Ik ken de beste man (Brand) niet maar een geweldige eerste indruk geeft hij niet. Los van het verkeerd versturen van de e-mail en het als nog bellen van de andere twee trainer, de redenen die hij aandraagt is te droevig voor woorden en zo ver ik het kan beoordelen is juist zijn beleid niet het beleid wat je zou willen voeren wanneer er positieve veranderingen moeten worden doorgevoerd. Maar goed, zoals ik al aangaf, ik weet niet van de hoed en de rand en baseer mijn mening op basis van ik nu her en der lees en hoor
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.