[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 90 Laatste
Acties:
  • 138.288 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:33:
[...] Overigens spelen er ondanks Advocaat behoorlijk wat jeugdspelers.
Die zouden, wanneer er geld zou zijn geweest, niet spelen. Dat is gewoon uit armoede geboren.

Dat er nu jeugd doorstroomt is één, maar er vloeit veel minder kwaliteit uit voort dan eerder het geval was, het staat niet stil maar hobbelt zelfs achteruit. De jeugdopleiding van Feyenoord was het paradepaardje maar daar is weinig van over. Ik ken de beste man (Brand) niet maar een geweldige eerste indruk geeft hij niet. Los van het verkeerd versturen van de e-mail en het als nog bellen van de andere twee trainer, de redenen die hij aandraagt is te droevig voor woorden en zo ver ik het kan beoordelen is juist zijn beleid niet het beleid wat je zou willen voeren wanneer er positieve veranderingen moeten worden doorgevoerd. Maar goed, zoals ik al aangaf, ik weet niet van de hoed en de rand en baseer mijn mening op basis van ik nu her en der lees en hoor :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zou Clasie al bezig zijn met een reclamespotje voor Toto samen met Andy en Renee? Of zou dat niet mogen?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Han schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:46:
[...]

Dat er nu jeugd doorstroomt is één, maar er vloeit veel minder kwaliteit uit voort dan eerder het geval was, het staat niet stil maar hobbelt zelfs achteruit. De jeugdopleiding van Feyenoord was het paradepaardje maar daar is weinig van over. :)
Valt allemaal hartstikke mee, het grootste probleem is juist de doorstroming, niet per sé de jeugdopleiding zelf. We hebben echt de plank misgeslagen door niet deel te nemen aan de KKD als Jong Feyenoord zijnde. Hendriks maakt nu echt gigantische stappen door wekelijks bij NAC te spelen.

Zitten echt behoorlijk wat leuke talenten tussen die een contract hebben ondertekend. Grote talenten als Mike Kleijn en Antoni Milambo spelen met hun 15(!!!) jaar in de onder 18. Jaden Slory (ja, de zoon van Andwele) speelt op zijn 15e in de onder 17. En talenten als Shiloh 't Zand, Giuliany Ben-David dos Santos, Mimeirhel Benita besloten allemaal een contract te ondertekenen terwijl er van meerdere clubs interesse was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:26
remco112 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:55:
[...]

Valt allemaal hartstikke mee, het grootste probleem is juist de doorstroming, niet per sé de jeugdopleiding zelf. We hebben echt de plank misgeslagen door niet deel te nemen aan de KKD als Jong Feyenoord zijnde. Hendriks maakt nu echt gigantische stappen door wekelijks bij NAC te spelen.

Zitten echt behoorlijk wat leuke talenten tussen die een contract hebben ondertekend. Grote talenten als Mike Kleijn en Antoni Milambo spelen met hun 15(!!!) jaar in de onder 18. Jaden Slory (ja, de zoon van Andwele) speelt op zijn 15e in de onder 17. En talenten als Shiloh 't Zand, Giuliany Ben-David dos Santos, Mimeirhel Benita besloten allemaal een contract te ondertekenen terwijl er van meerdere clubs interesse was.
Maar gaan die talenten niet tegen hetzelfde probleem aanlopen straks?
Dan bedoel ik het gat van deze jeugdteams naar het 1ste elftal waarbij het Jong Elftal eigenlijk een springplank moet zijn als tussenstap, maar die tussenstap is niet zo best op dit moment?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Han schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:46:
[...]

Die zouden, wanneer er geld zou zijn geweest, niet spelen. Dat is gewoon uit armoede geboren.

Dat er nu jeugd doorstroomt is één, maar er vloeit veel minder kwaliteit uit voort dan eerder het geval was, het staat niet stil maar hobbelt zelfs achteruit. De jeugdopleiding van Feyenoord was het paradepaardje maar daar is weinig van over. Ik ken de beste man (Brand) niet maar een geweldige eerste indruk geeft hij niet. Los van het verkeerd versturen van de e-mail en het als nog bellen van de andere twee trainer, de redenen die hij aandraagt is te droevig voor woorden en zo ver ik het kan beoordelen is juist zijn beleid niet het beleid wat je zou willen voeren wanneer er positieve veranderingen moeten worden doorgevoerd. Maar goed, zoals ik al aangaf, ik weet niet van de hoed en de rand en baseer mijn mening op basis van ik nu her en der lees en hoor :)
Ik vind de kwaliteit wel meevallen. De hype is bij Feyenoord nooit zo snel groot, maar Kokcu, Bijlow, Geertruida en Malacia hebben allemaal de potentie om International te worden. Kokcu speelt bijvoorbeeld 2 aankopen van de huidige trainer uit het elftal, dat is dus geen pure armoede dat hij er in staat. Malacia en Bijlow hebben ook spelers die (dicht) bij Oranje zaten uit de basis gespeeld. Juist de lichting De Vrij stond er in bij gebrek aan beter.

Kan altijd beter, dat zeker. Dat alle elftallen behalve het eerste al een jaar geen bijna geen wedstrijden spelen helpt wat dat aan gaat niet mee.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 17-03-2021 13:07 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Martinusz schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:02:
[...]

Maar gaan die talenten niet tegen hetzelfde probleem aanlopen straks?
Dan bedoel ik het gat van deze jeugdteams naar het 1ste elftal waarbij het Jong Elftal eigenlijk een springplank moet zijn als tussenstap, maar die tussenstap is niet zo best op dit moment?
Ja! Daar ben ik dus ook het meest bang voor. Je ziet wel dat er stappen zijn gemaakt door verschillende spelers te verhuren aan KKD-clubs. Maar ik zie liever gewoon een Jong Feyenoord acteren in de KKD.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
remco112 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:10:
[...]

Ja! Daar ben ik dus ook het meest bang voor. Je ziet wel dat er stappen zijn gemaakt door verschillende spelers te verhuren aan KKD-clubs. Maar ik zie liever gewoon een Jong Feyenoord acteren in de KKD.
Dat is iets waarvan ik vind dat men het v Geel zeer kwalijk mag nemen. Dat er toen hij er was niet uigebreide deals met KKD clubs gemaakt zijn om spelers te verhuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
ph4ge schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:06:
[...]
Ik vind de kwaliteit wel meevallen. De hype is bij Feyenoord nooit zo snel groot, maar Kokcu, Bijlow, Geertruida en Malacia hebben allemaal de potentie om International te worden. Kokcu speelt bijvoorbeeld 2 aankopen van de huidige trainer uit het elftal, dat is dus geen pure armoede dat hij er in staat. Malacia en Bijlow hebben ook spelers die (dicht) bij Oranje zaten uit de basis gespeeld. Juist de lichting De Vrij stond er in bij gebrek aan beter.

Kan altijd beter, dat zeker. Dat alle elftallen behalve het eerste al een jaar geen bijna geen wedstrijden spelen helpt wat dat aan gaat niet mee.
Dat Kokcu er twee aankopen uitspeelt zegt meer over het aankoopbeleid dan zan zijn potentie om international te worden. Die aankopen zijn ook wel heel matig. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Heb de hele dag het gevoel dat het donderdag is, dus was me een beetje aan het verheugen op Ajax....kijk ik hoe laat de wedstrijd begint, maar nee het is woensdag.

Weer van die flut CL wedstrijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
6,5 miljoen voor een doorsnee keeper als Drommel? Serieus Twente?
Vind de helft al veel.
Twente zal wel weer noodlijdend zijn...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Harribo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:39:
Vind de helft al veel.
Geef ze eens ongelijk. Nederlandse keepers die potentie vertonen zijn schaars. Daarnaast kan Twente schermen met mogelijke interesse van Ajax voor Drommel, het is niks anders dan een spelletje die wel vaker gespeeld wordt. Twente hoopt gewoon op meer dan wat PSV tot nu toe heeft geboden (ca. 3,5 miljoen). PSV weet echter dat Twente al een vervanger heeft vastgelegd en Twente weet hun beurt dat PSV twijfels heeft over Mvogo en dat Drommel en PSV er onderling al uit zijn. Het zal wel ergens tussen de 4 en 4,5 miljoen uitkomen verwacht ik, die transfer gaat er wel komen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Tjonge wat een hoop geld voor een keeper als Drommel.
Ajax hoor je niet meer, die hebben wrs wel door dat een Drommel dat niet waard is.
Psv niet, die zijn wel vaker de boot in gegaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:02

Typhone

Who Dares Wins

Vind de helft al veel.
Tja zodra ze hopen dat Ajax zich nog gaat melden geloven alle clubs opeens in sinterklaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:19
Ik zou Drommel ook geen doorsnee-keeper noemen. Hij is goed op de lijn en heeft een bovengemiddeld goede voortzetting. 6.5 miljoen slaat natuurlijk nergens op, maar dat geldt imho voor wel meer transfers tegenwoordig. 20+ miljoen voor Haller kan ik met mijn kop ook niet bij. Voor Drommel hoop ik dat Ajax nog een optie wordt. Ik heb het idee dat de keepersbegeleiding daar in Nederland het beste voor elkaar is.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 11:22
De transferbedragen lopen gewoon nog steeds op. Als een speler een beetje een hype is zoals Drommel nu dan gaat het hard. Ik denk dat beide partijen met 5M plus een beetje doorverkoop genoegen nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 18-03-2021 09:13 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
T-MOB schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:11:
Voor Drommel hoop ik dat Ajax nog een optie wordt. Ik heb het idee dat de keepersbegeleiding daar in Nederland het beste voor elkaar is.
Nou....al jaren gekochte keepers, geen 1 uit de opleiding :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

T-MOB schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:11:
Ik zou Drommel ook geen doorsnee-keeper noemen. Hij is goed op de lijn en heeft een bovengemiddeld goede voortzetting. 6.5 miljoen slaat natuurlijk nergens op, maar dat geldt imho voor wel meer transfers tegenwoordig. 20+ miljoen voor Haller kan ik met mijn kop ook niet bij. Voor Drommel hoop ik dat Ajax nog een optie wordt. Ik heb het idee dat de keepersbegeleiding daar in Nederland het beste voor elkaar is.
Gelukkig is de waarde van Haller een slordige 30 miljoen euro dus dat is goed onderhandeld door Marc Netto ;).

6.5 miljoen voor een keeper als Drommel vind ik in de huidige tijd niet zo vreemd. Speelt al 3 jaar op rij alle wedstrijden bij FC Twente dus heeft genoeg ervaring in de Eredivisie en is klaar voor de volgende stap (op hoog niveau in de Eredivisie).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
Martinusz schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:15:
[...]

Nou....al jaren gekochte keepers, geen 1 uit de opleiding :P
Ik schreef dan ook begeleiding, niet opleiding. Ajax-keepers als Cillissen, Stekelenburg, Vermeer, Onana zijn naar mijn idee allemaal beter geworden in hun periode bij Ajax. Onana is afwachten door zijn pilletjes, maar die had daarvoor prima carriereperspectieven. Maar Cillessen en Stekelenburg zijn prima doorgestroomd. Bij PSV is Gomes denk ik de laatste die een stap omhoog gezet heeft na PSV.
Typhone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Gelukkig is de waarde van Haller een slordige 30 miljoen euro dus dat is goed onderhandeld door Marc Netto ;).

6.5 miljoen voor een keeper als Drommel vind ik in de huidige tijd niet zo vreemd. Speelt al 3 jaar op rij alle wedstrijden bij FC Twente dus heeft genoeg ervaring in de Eredivisie en is klaar voor de volgende stap (op hoog niveau in de Eredivisie).
Ja dat is ongeveer mijn punt. Met mijn domme verstand kan ik er niet bij dat dit soort bedragen betaalt worden, maar in de voetballerij is het kennelijk de norm. En in die context is 6.5 miljoen geen gek bedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Vind de helft al veel.
Ja, vraagprijs... of ze dat krijgen valt nog te bezien. Ik denk dat 6.5M veel geld is voor PSV in deze tijd, met name nu ze niet op de CL miljoenen kunnen rekenen (en dat pas in augustus zullen weten).

voor Ajax is het minder geld, maar 6.5M voor drommel lijkt mij inderdaad teveel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
Harribo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:02:
Tjonge wat een hoop geld voor een keeper als Drommel.
Ajax hoor je niet meer, die hebben wrs wel door dat een Drommel dat niet waard is.
Psv niet, die zijn wel vaker de boot in gegaan
Dit zijn tegenwoordig marktconforme prijzen, PSV betaalde ook veel meer voor spelers als Baumgartl en Bruma die op hun positie minder hebben laten zien dan Drommel op de zijne. Om nog maar te zwijgen voor de bedragen waarvoor buitenlandse clubs bij Ajax en PSV komen shoppen.

Ajax wacht eerst de situatie af met Onana, gaat die verlengen en/of wordt die schorsing ingekort. Zonde om een groot bedrag aan een bankzitter te spenderen terwijl Stekelenburg ter overbrugging het prima doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sempy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:41:
[...]

Dit zijn tegenwoordig marktconforme prijzen, PSV betaalde ook veel meer voor spelers als Baumgartl en Bruma die op hun positie minder hebben laten zien dan Drommel op de zijne. Om nog maar te zwijgen voor de bedragen waarvoor buitenlandse clubs bij Ajax en PSV komen shoppen.

Ajax wacht eerst de situatie af met Onana, gaat die verlengen en/of wordt die schorsing ingekort. Zonde om een groot bedrag aan een bankzitter te spenderen terwijl Stekelenburg ter overbrugging het prima doet.
Daar ben ik het mee eens. Ik zie voor korte termijn niet in dat Drommel door Ajax gehaald zou moeten worden als Stekelenburg het prima doet.

Ik zou het zonde vinden als Unnerstal niet de kans krijgt om 1e keeper te worden bij PSV, want die is daar goed genoeg voor (ik schat hem hoger in dan Mvogo op termijn). Drommel zou misschien beter een jaar kunnen blijven bij Twente, dan zullen de kaarten beter geschud zijn.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Outerspace schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:36:
[...]

Daar ben ik het mee eens. Ik zie voor korte termijn niet in dat Drommel door Ajax gehaald zou moeten worden als Stekelenburg het prima doet.

Ik zou het zonde vinden als Unnerstal niet de kans krijgt om 1e keeper te worden bij PSV, want die is daar goed genoeg voor (ik schat hem hoger in dan Mvogo op termijn). Drommel zou misschien beter een jaar kunnen blijven bij Twente, dan zullen de kaarten beter geschud zijn.
Unnerstal gaat al naar Twente ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

Eens, ik snapte de ‘van Unnerstal afstappen’ actie na terugkomst van blessure totaal niet. Zeker bij een nota bene Duitse coach... 8)7

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
[...]

Markt conform is natuurlijk ook maar een kreet om iets te verkopen.
Het is nog altijd een vraag en aanbod kwestie.
En ik vind Drommel nu niet zo'n geweldige keeper, gewoon gewoon. En daarom vind ik die prijs ook te veel hoog.
Een keeper moet meer zijn dan zijn reflexen.

En Psv is een slecht voorbeeld, die bieden wel vaker te hoog voor matige spelers.

Nee Twente doet heeeele goede zaken. Mogen dan hun handjes dichtknijpen.
Komt bij dat ik Unnerstall al allround beter vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
[...]

Unnerstal is al naar Twente verkast. Drommel "moet" dit jaar verkocht worden om er wat aan over te houden. Twente en Drommel hebben vorig jaar al een deal gesloten (jaar bijgetekend, Drommel krijgt een deel van de transfersom).
Bij Ajax hangt alles af van de zaak rond Onana, als die wordt vrijgesproken dan zal Onana deze zomer hoogtswaarschijnlijk vertrekken als er een goede club langskomt. Als Onana geschorst blijft kan het twee kanten op: of Ajax neemt het verlies en gaat alsnog op zoek naar een andere keeper. Of ze verlengen Onana, overbruggen het halve seizoen nog met Stekelenburg en gaan volgende zomer of het jaar erop verder kijken. Wie weet is Scherpen dan op niveau, of wordt er toch elders een goeie keeper gekocht.
Harribo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:50:
[...]
En ik vind Drommel nu niet zo'n geweldige keeper, gewoon gewoon. En daarom vind ik die prijs ook te veel hoog.
Een keeper moet meer zijn dan zijn reflexen.
Dat is juist het ding. Drommel zet met regelmaat een spits vrij voor de keeper. Qua traptechniek is het een van de betere (zo niet de beste) in de eredivisie. Ik denk dat je antipathie voor de club waar hij speelt je beoordeling wat in de weg zit.

[ Voor 17% gewijzigd door T-MOB op 18-03-2021 11:57 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

T-MOB schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:52:
Ik denk dat je antipathie voor de club waar hij speelt je beoordeling wat in de weg zit.
Dat... of wellicht heeft @Harribo er niet heel erg veel kijk op;
Harribo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:40:
Padt is de beste Nederlandse keeper die er nu is.
I rest my case :P

geintje @Harribo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
[...]
Dit zijn tegenwoordig marktconforme prijzen, PSV betaalde ook veel meer voor spelers als Baumgartl en Bruma die op hun positie minder hebben laten zien dan Drommel op de zijne.
Marktconform. Ik kan op transfermarkt welgeteld één keeperstransfer vinden boven de 5 miljoen euro door een club van buiten de top 5 landen in de laatste 5 seizoenen.

De aankoop van Mignolet door Club Brugge voor 7 miljoen euro van Liverpool.

Zoals het nu staat heeft Fc Twente op 1 juli twee eerste keepers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Han schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:11:
[...]

Dat... of wellicht heeft @Harribo er niet heel erg veel kijk op;
[...]

I rest my case :P

geintje @Harribo :+
:)

Padt vind ik beter maar enfin.
Maar gun Drommel en Twente natuurlijk het beste!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Harribo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:15:
Maar gun Drommel en Twente natuurlijk het beste!
Drommel gaat ook gewoon naar PSV. Ik denk echt dat dit stoere gedrag van Twente zinloos is. Drommel heeft nog een contract voor één seizoen, hem nu niet verkopen kost hun veel geld en dat hebben ze keihard nodig. Ajax gaat ook niet komen, die hebben al andere lijnen uitgegooid, dat weet PSV ook. Ik schat in dat Twente volgende week maandag een bod van 4 miljoen plus bonussen gaat accepteren, ze kunnen weinig anders :)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ajax is 121!
𝟯𝟰𝘅 Dutch Championship
🏆
𝟭𝟵𝘅 Dutch Cup
🏆
𝟵𝘅 Dutch Super Cup
🏆
𝟰𝘅 Champions League
🏆
𝟯𝘅 UEFA Super Cup
🏆
𝟮𝘅 Intercontinental Cup
🏆
𝟭𝘅 UEFA Cup
🏆
𝟭𝘅 Cup Winners' Cup
Dat 122 er maar zo uit moge zien:
35𝘅 Dutch Championship
🏆
20𝘅 Dutch Cup
🏆
10x Dutch Super Cup
🏆
4x Champions League
🏆
4x UEFA Super Cup
🏆
2x Intercontinental Cup
🏆
2𝘅 UEFA Cup
🏆
1x Cup Winners' Cup

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
De vraag is: Hoe goed kan Drommel meevoetballen? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-03-2021 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59

snmght

imho dan he

Han schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:04:
[...]

Drommel gaat ook gewoon naar PSV. Ik denk echt dat dit stoere gedrag van Twente zinloos is. Drommel heeft nog een contract voor één seizoen, hem nu niet verkopen kost hun veel geld en dat hebben ze keihard nodig. Ajax gaat ook niet komen, die hebben al andere lijnen uitgegooid, dat weet PSV ook. Ik schat in dat Twente volgende week maandag een bod van 4 miljoen plus bonussen gaat accepteren, ze kunnen weinig anders :)
Well stoere gedrag van Twente? Las vanmiddag een heel nuchtere reactie van hun technische staf en dat zij dit bedrag niet de media in hebben geslingerd.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

strafschop schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:12:
[...]

Marktconform. Ik kan op transfermarkt welgeteld één keeperstransfer vinden boven de 5 miljoen euro door een club van buiten de top 5 landen in de laatste 5 seizoenen.

De aankoop van Mignolet door Club Brugge voor 7 miljoen euro van Liverpool.

Zoals het nu staat heeft Fc Twente op 1 juli twee eerste keepers...
Het is wel een kunst om selectief te zoeken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:24
Twente vraagt iets meer voor Drommel, want een gedeelte van de transfer gaat al naar Drommel (volgens VI)

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:32:
[...]
Het is wel een kunst om selectief te zoeken natuurlijk.
Ik had het ook anders op kunnen schrijven. Keepertransfers van boven de vijf miljoen euro vinden nagenoeg uitsluitend plaats in de grote competities.
bregweb schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:01:
Twente vraagt iets meer voor Drommel, want een gedeelte van de transfer gaat al naar Drommel (volgens VI)
Jouw bron heeft het over meerdere tonnen. Niet echt schokkend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

strafschop schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:22:
[...]

Ik had het ook anders op kunnen schrijven. Keepertransfers van boven de vijf miljoen euro vinden nagenoeg uitsluitend plaats in de grote competities.

[...]

Jouw bron heeft het over meerdere tonnen. Niet echt schokkend.
Tot voor kort vonden er ook geen inkomende transfers naar de eredivisie plaats van meer dan 20 miljoen.

Over de gehele linie stijgen de prijzen. Dat een jonge talentvolle keeper van een eredivisieclub voor meer dan 5 miljoen van club wisselt is vooral een kwestie van tijd lijkt me.

Overigens gingen Cillessen en Stekelenburg toch ook wel voor hogere bedragen weg denk ik, en Gomez van PSV?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:28:
[...]
Overigens gingen Cillessen en Stekelenburg toch ook wel voor hogere bedragen weg denk ik, en Gomez van PSV?
Aankopen van clubs in de grote competities. Clubs buiten de top 5 landen kopen blijkbaar zelden keepers voor meer 5 miljoen euro.

Voor een Sergio Rico (26), met 170 wedstrijden voor Sevilla, betaalde PSG afgelopen zomer 6 miljoen euro.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:36

Superkiwi

Hoi doei

Na dagen van onbelangrijke bijzaken (lees: debatten, verkiezingen, corona etc) vanavond eindelijk weer iets wat er écht toe doet: Ajax in Europa!
Al is ook hier de uitkomst op voorhand al redelijk te voorspellen :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 14:51

ST10©DE

Dus.............

strafschop schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:42:
[...]

Aankopen van clubs in de grote competities. Clubs buiten de top 5 landen kopen blijkbaar zelden keepers voor meer 5 miljoen euro.

Voor een Sergio Rico (26), met 170 wedstrijden voor Sevilla, betaalde PSG afgelopen zomer 6 miljoen euro.
En dat is de vaste keeper van PSG?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• T-MOB
Superkiwi schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:53:
Al is ook hier de uitkomst op voorhand al redelijk te voorspellen :+
Ajax op 0-1 voor, in de tweede helft twee onbegrijpelijke rode kaarten en een pingel tegen. Sulejmani schiet in 90+3 de 5-1 binnen.

* T-MOB heeft vaker naar Ajax in Europa gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
T-MOB schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:25:
[...]

Ajax op 0-1 voor, in de tweede helft twee onbegrijpelijke rode kaarten en een pingel tegen. Sulejmani schiet in 90+3 de 5-1 binnen.

* T-MOB heeft vaker naar Ajax in Europa gekeken
Dan staat het toch 5-5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
Het was 3-0 in Amsterdam :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Ajax moet gewoon zakelijk uitspelen met weinig energie verlies. En de volgende ronde knallen, dan zijn de tegenstanders echt weligers sterker.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Blind in de basis straks

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwyE8DPWgAUU5aD?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:04

InFamous

excommunicado

Gelukkig geen Schuurs in de basis

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alvarez achterin en Blind op het middenveld wellicht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weer een heerlijke avond Europees voetbal. Ik voorspel een vertrouwd wedstrijdverloop:
- vroeg op 1-0 achterstand
- een penalty tegen door een domme actie
- 40 minuten billenknijpen
- door naar de volgende ronde

Ah @T-MOB was me voor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Aghanim op 18-03-2021 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Exocet schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:43:
Alvarez achterin en Blind op het middenveld wellicht?
Het zou wat zijn...mooi vooral!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
Iemand Arsenal aan het kijken?
Wat een treurigheid zeg. Dat is gewoon Arsenal onwaardig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:15

Quad

Doof

Aghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:31:
Weer een heerlijke avond Europees voetbal. Ik voorspel een vertrouwd wedstrijdverloop:
- vroeg op 1-0 achterstand
- een penalty tegen door een domme actie
- 40 minuten billenknijpen
- door naar de volgende ronde

Ah @T-MOB was me voor :)
Kopgoal door Klaassen niet te vergeten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:53
Mosin schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:34:
Zagreb komt ook terug tegen de Spurs nu. 2-2 over 2 wedstrijden.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mosin schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:34:
Wel Tottenham. Lekker voor ze! Go Zagreb. Loot ze allebei graag maar liever Tottenham. Die bloedhonden lusten we.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:41:
[...]

Lucas wacht tot de 93e minuut....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Aghanim schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:45:
[...]

Lucas wacht tot de 93e minuut....
96e!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
Maarten_E schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:41:
[...]

Gaat ook daar lekker dus :/
Mourinho zal het daar toch ook niet lang uithouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Er zitten in elk geval nog genoeg te kloppen clubs in voor de volgende ronde. Met een beetje geluk in de loting en pieken op het goede moment kun je zo weer richting finale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Typhone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:45:
[...]

Wel Tottenham. Lekker voor ze! Go Zagreb. Loot ze allebei graag maar liever Tottenham. Die bloedhonden lusten we.
Liever dit Arsenal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
Typhone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:45:
[...]

Haha, het vuurtje brand nog steeds van binnen.
Snap het wel hoor. Zou mooi zijn om ze eruit te knikkeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mosin schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:48:
[...]

Haha, het vuurtje brand nog steeds van binnen.
Snap het wel hoor. Zou mooi zijn om ze eruit te knikkeren.
In de finale zou mooi zijn. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Quad schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:50:
[...]

In de finale zou mooi zijn. :Y
Dat zou wel extra lekker zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Young Boys vs Ajax
Winst Ajax
Winst Young Boys
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403471&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Kunstgras :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

0-2 / 0-3 zou fijn zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gehele linker flank heeft geel... is dat slim? Grote kans dat YB nu over rechts gaat aanvallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Als je wakker gemaakt wordt door de vrouw des huizes omdat ze toevallig langs de voetbal zapt, dan weet je wel weer hoelaat het is. Hopelijk houdt ik de eerste helft nog vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Veel plezier iedereen!
Verwacht een kleine overwinning, gaat goedkomen denk ik zo.

En nee, ik maak geen grap over Wankdorf.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:59:
Gehele linker flank heeft geel... is dat slim? Grote kans dat YB nu over rechts gaat aanvallen.
Dan doen wij hetzelfde 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:00:
Veel plezier iedereen!
Verwacht een kleine overwinning, gaat goedkomen denk ik zo.

En nee, ik maak geen grap over Wankdorf.
Als die naam een letterlijke hint is dan is het maar goed dat de tribune leeg is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deadsy
Sulejmani, Elia....alsof je naar een oude Eredisivie wedstrijd zit te luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Mooie grasmat wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
Dacht altijd dat we dat alleen in NL deden. Voelt toch goed dit, een soort gedeelde smart

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
Deadsy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:04:
Sulejmani, Elia....alsof je naar een oude Eredisivie wedstrijd zit te luisteren
Stekelenburg, Blind... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Nee toch? Is toch vervangen door gras? Tenminste dat las ik net op wikipedia.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:56

Qu3st

InFamous schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:05:
[...]

Nee toch? Is toch vervangen door gras? Tenminste dat las ik net op wikipedia.
Nope is kunstgras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat is dit voor gekkigheid, YB al 2 hoekschoppen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
de boys spelen gretiger dan de vorige keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als Ajax met 4-0 verliest kunnen ze altijd het gras nog de schuld geven. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 15:48
Meh maakt toch niet uit. Ajax is zo goed als ongeslagen op kunstgras, dat ligt ze wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Terranova schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:09:
[...]

Meh maakt toch niet uit. Ajax is zo goed als ongeslagen op kunstgras, dat ligt ze wel
Heracles uit laatste 2 jaar viel toch tegen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Dat tenue van Stekelenburg is wel een van de lelijkste keepertenues die ik ooit gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat plastic veld bevalt goed zo te zien, kuch kuch. :)

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Typhone schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:09:
[...]

Heracles uit laatste 2 jaar viel toch tegen :P
Vandaar zo goed als ongeslagen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Het staat nog niet echt geweldig... wordt maar half druk gezet waardoor er best een hoop ruimte tussen de linies van Ajax valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ST10©DE schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:10:
Dat tenue van Stekelenburg is wel een van de lelijkste keepertenues die ik ooit gezien heb.
Onana vond hem mooi haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik ben er nog niet echt gerust op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gravenberch slap tot nu toe
YB zijn greterig..

Waarom gaat een Neres of Antony niet diep in balbezit...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
Die storm gaat wel liggen. Countertje erin en dan is de wedstrijd dood

Edit: was ie al bijna!

[ Voor 15% gewijzigd door KingKoning op 18-03-2021 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hotsenknotsenvoetbal :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Laat ze maar aanvallen die YBoys. Staat het zo 0-2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Was dit net geen pingel voor Antony trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Voor hetzelfde geld legt die scheids 'm op de stip.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Timber wake up vriend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57
Terranova schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:17:
Was dit net geen pingel voor Antony trouwens?
Nou idd... gaat toch nergens over zo vastpakken:?

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dat is Rensch.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

De scheidsrechter is ook scheidsrechter bij judo en vond dit een prachtige ippon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Voor wie rtl7 kijkt.
https://www.gelderlander....ven-ontwikkelen~a0cde34a/

Tot nu toe prima te teren die commentator. Hopelijk volgen er wat meer nieuwelingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
ST10©DE schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:10:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-JfrRhTWxvhBDA9rH1d7vQnVOGQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L5JRlIfnSBw3yMw8eudWlRYP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 19:00
Volgend seizoen elke club dat op kunstgras speelt, uitsluiten van Europees voetbal. Het is geen verbetering en de ballen maken rare acties, die op een echt grasveld de geschiedenisboeken in zou gaan.

Als je als UEFA zo verschrikkelijk hamert op fairplay, dan zou er toch een hotemetoot moeten kunnen opstaan om een verplicht echt voetbalveld door de directie te kunnen loodsen.

Ajax doet het op dit veld gewoon prima, zoals ze altijd doen. Lekker ballen en straks doorgaan naar de kwartfinale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Typhone wake up vriend 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Respect voor YB dat ze er vol op gaan.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 18 ... 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken