O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat gaat schmidt na de wedstrijd zeggen?OMX2000 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:15:
Off day voor Nijhuis.
Beste wedstrijd van het seizoen, Sangare en Rosario top
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Balverlies lijden en dan niet terug knokken, heb ik zo’n hekel aan.remco112 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:17:
Haps valt echt schandalig slecht in.
Als Malacia en Kokcu bij PSV zouden spelen ja, maar ja..
En ik ben nu toch echt niet anti Feyenoord want heb graag dat jullie winnen vandaag
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Je bedoelt het moment van Malacia en Dumfries?toolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:18:
[...]
Als Malacia en Kokcu bij PSV zouden spelen ja, maar ja..
En ik ben nu toch echt niet anti Feyenoord want heb graag dat jullie winnen vandaag
Daar was echt helemaal niets aan de hand. Kokcu was geel waard.
FTFYremco112 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:17:
Slappe Hap(s) valt echt schandalig slecht in.
per aspera ad astra
1x wisselen terwijl ze allemaal stuk zitten. Eigenwijze coach he...OMX2000 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:19:
Heb ik wissels aan Feyenoord kant gemist?
XXXVI
Hij viel makkelijk maar bij een andere scheids is dit gewoon geel.remco112 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:19:
[...]
Je bedoelt het moment van Malacia en Dumfries?![]()
Daar was echt helemaal niets aan de hand. Kokcu was geel waard.
Dat is het al, 0 tegenstand.ephymerous schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:20:
Sjonge jonge wat verschrikkelijk slecht voetbal, als Ajax kampioen wordt is het dan kampioen van de armoede?
Ga toch weg! hahahatoolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:20:
[...]
Hij viel makkelijk maar bij een andere scheids is dit gewoon geel.
Ja dat! Kokcu had zekee gewisseld kunnen worden, en breng een spits.Vos schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:20:
[...]
1x wisselen terwijl ze allemaal stuk zitten. Eigenwijze coach he...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit vind ik zo'n onzin, Ajax speelt gewoon goed.ephymerous schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:20:
Sjonge jonge wat verschrikkelijk slecht voetbal, als Ajax kampioen wordt is het dan kampioen van de armoede?
Hoezo? Ajax speelt gewoon fantastisch voetbal de laatste weken, dat de rest zo slecht speelt doet niks af aan de prestatie van ons aller Ajax.ephymerous schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:20:
Dan hebben ze als nog toch geen tegenstand?jaapstobbe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:20:
[...]
Dit vind ik zo'n onzin, Ajax speelt gewoon goed.
En dat ligt aan Ten Hag.jaapstobbe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:20:
[...]
Sure, al drie jaar genieten! Complimenten voor Erik!jaapstobbe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:20:
[...]
XXXVI
Advocaat weet niet hoe dat moet. En sinds Bosvelt voor Robben durft hij niet meer waarschijnlijk. Ik erger me er al maanden dood aan. Waar zijn de coaches gebleven die al na een half uur dachten "nu is het genoeg, ik haal hem eruit" ?OMX2000 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:19:
Heb ik wissels aan Feyenoord kant gemist?
En Nijhuis niet. Ik dacht eerst ook dat het een gele kaart was, totdat ik de herhaling zag. Dumfries viel zó makkelijk.
Ik snapte Haps als noodoplossing op linksbuiten, maar inmiddels is er genoeg keuze. Je had overigens ook prima Malacia met geel op zak er uit kunnen halen en Haps een plekje terug zetten.remco112 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:17:
Haps valt echt schandalig slecht in.
Advocaat speelt gewoon weer eens niet op te winnen, maar om niet te verliezen. Missie geslaagd, seizoen mislukt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Niet gunstig, wel terecht. En daarom is het gunstig dat hij geen gele kaart kreeg of dat er überhaupt gefloten werd voor een overtreding. Dan kan hij achteraf zijn verdiende schorsing uitzitten. Wat een idiote actie.remco112 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:13:
[...]
Hoezo is een schorsing voor Kocku opeens gunstig?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Vier goede wedstrijden maken voor mij niet 16 maanden prutsen goed.Qu3st schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:21:
[...]
Hoezo? Ajax speelt gewoon fantastisch voetbal de laatste weken, dat de rest zo slecht speelt doet niks af aan de prestatie van ons aller Ajax.
XXXVI
Waarschijnlijk had hij daar eerder een graspol gesloopt uit woede en struikelde hij er daarna gewoon overremco112 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:23:
Dumfries viel zó makkelijk.
Makkelijk vallen of niet maakt geen zak uit, Malacia hield vast. Als Dumfries wil legt ie Malacia over de schouder en rent ie nog net zo snel, betekent dat dan dat ie nooit een overtreding mee kan krijgen wegens vasthouden?remco112 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:23:
[...]
En Nijhuis niet. Ik dacht eerst ook dat het een gele kaart was, totdat ik de herhaling zag. Dumfries viel zó makkelijk.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Erger is dat beide ploegen 90 minuten niet vol kunnen houden en geen materiaal op de bank hebben om effectief te kunnen wisselen. Het laatste stuk was dan ook meer strijden op de laatste krachten dan mooi voetbal. Mag nog van geluk spreken dat niemand geblesseerd is geraakt.
Was geel waard, meer was het niet. Gaat toch om de intentie? Ik herinner me nog een bepaalde Mexicaan van Ajax. Dat was dus ook geel waard.snmght schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:24:
[...]
Niet gunstig, wel terecht. En daarom is het gunstig dat hij geen gele kaart kreeg of dat er überhaupt gefloten werd voor een overtreding. Dan kan hij achteraf zijn verdiende schorsing uitzitten. Wat een idiote actie.
Kan niet. Bij geen enkele wedstrijd met VAR.snmght schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:24:
[...]
Niet gunstig, wel terecht. En daarom is het gunstig dat hij geen gele kaart kreeg of dat er überhaupt gefloten werd voor een overtreding. Dan kan hij achteraf zijn verdiende schorsing uitzitten. Wat een idiote actie.
De intentie een elleboog uit te delen, zeker zonder bal in de buurt? Rood dus.remco112 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:26:
[...]
Was geel waard, meer was het niet. Gaat toch om de intentie? Ik herinner me nog een bepaalde Mexicaan van Ajax. Dat was dus ook geel waard.
Geen idee wat een Ajax speler ermee van doen heeft.
Jammer!toolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:26:
[...]
Kan niet. Bij geen enkele wedstrijd met VAR.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heb je Nijhuis als scheids fluit ie niet eens.
Laatste toppers PSV:Maarten_E schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:28:
Heb ik het goed dat PSV geen enkele wedstrijd tegen Ajax/Feyenoord/AZ gewonnen heeft?
Fey (t) 1-1 ↔️
Ajax (u) 3-1 ❌
AZ (u) 1-0 ❌
Ajax (u) 2-0 ❌ Cruijff Schaal
Ajax (t) 1-1 ↔️
AZ (t) 0-4 ❌
Fey (u) 3-1 ❌
Ajax (u) 1-0 ❌
Fey (t) 1-1 ↔️
Ajax (u)2-2 ↔️
AZ (t) 1-3 ❌
Fey (u) 3-1 ❌
Ajax (u) 2-1 ❌ Beker
Ajax (t) 1-1 ↔️
Fey (t) 1-1 ↔️
Formerly known as Ragdoll
Nee.InFamous schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:34:
Is er eigenlijk al bekend wanneer Ajax - FC Utrecht word in gehaald?
Daarmee wachten ze denk ik met hoelang Ajax in de EL actief blijft.InFamous schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:34:
zodra Ajax uit de Europa League is, of anders helemaal aan het eind.InFamous schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:34:
Hahah, ik snap als je de wedstrijd van vanmiddag ziet, dat dat het woord is dat in je opkomt.ephymerous schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:20:
Maar Ajax speelt zeker niet armoedig. Misschien eens een wedstrijd kijken, scheelt een hoop frustratie.
Als het zo door gaat is het niet nodig die wedstrijd nog te spelen.InFamous schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:34:
Voor Utrecht misschien wel.Erapaz schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:50:
[...]
Als het zo door gaat is het niet nodig die wedstrijd nog te spelen.
Ehm, wedstrijd van Ajax kijken? Ik kijk nagenoeg iedere wedstrijdExocet schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:50:
[...]
Hahah, ik snap als je de wedstrijd van vanmiddag ziet, dat dat het woord is dat in je opkomt.
Maar Ajax speelt zeker niet armoedig. Misschien eens een wedstrijd kijken, scheelt een hoop frustratie.
XXXVI
Heeft vannacht bij de vriendin van Neres geslapen.toolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:52:
Lekker geconcentreerd begonnen Rensch....
Ook wel mietige bal van Stekelenburg hoor. Kon meteen strak naar rechts spelen als ie wilde.toolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:52:
Lekker geconcentreerd begonnen Rensch....
Nee, die winnen dan regelementair met 3-0.
Ryan deed vrolijk mee nettoolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:57:
Schuurs maar vast wisselen, wat een drama ballen geeft die gast. Alles moet weer moeilijk of juist achteruit terwijl Neres 9 vd 10 keer gewoon vrij staat.

Dan nog, Rensch had niemand in de buurt dus alle tijdTyphone schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:53:
[...]
Ook wel mietige bal van Stekelenburg hoor. Kon meteen strak naar rechts spelen als ie wilde.
Ow dat mag dus vandaag...
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 14-03-2021 17:00 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nee joh laat maar stil, heb ik liever dan dat gefake.Typhone schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:59:
Regie zet er eens geluid onder. Wat een silencioooo.
Ik krijg in eens een beeld bij jouw relatietoolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:00:
Nee joh laat maar stil, heb ik liever dan dat gefake.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volgens de regel wel. Maar gelukkig niet gegeven.Quad schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:03:
Penalty, toch?!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nah de scheids heeft besloten voorlopig niks voor Ajax te fluitenQuad schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:03:
Penalty, toch?!
Slaat nergens op, het hele seizoen wordt elke handsbal, hoe ongelukkig ook gegeven..Han schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:04:
[...]
Volgens de regel wel. Maar gelukkig niet gegeven.
⏩ PVOutput☀️
#miskoop
Wisselen Erik!!!Typhone schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:09:
Schuurs EZEL probeerde ie nou met zn handen te herstellen!?!? Wisselen!!!!
XXXVI
Er zijn maar weinig spelers die zichzelf uit kunnen spelen....Exocet schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:10:
Waarom hebben ze Schuurs verlengd?
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ah deze kan mooi op een vlag op de volgende Amsterdam Pride
Haha, ik weet nog toen ik voor het eerst de naam van Vennegoor of Hesselink hoorde toen de opstelling werd voorgelezen. Ik dacht toen ook dat de commentator niet zeker wist wie er werd opgesteld.groggy schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:19:
Ik blijf het irritant vinden vitesse bij psv. Net zoals ik vroeger bij de opstelling dacht dat ze bij Twente vroeger bij het indienen van de opstelling nog niet zeker wisten of ze vennegoor of hesselink in de basis lieten starten.
Neem een plastablet ...Han schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:18:
Tuurlijk... ik ga even plassen en Ajax scoort. Zal ik nog een paar keer gaan?
Zeiken deed je anders toch al..Han schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:18:
Tuurlijk... ik ga even plassen en Ajax scoort. Zal ik nog een paar keer gaan?
⏩ PVOutput☀️
Die BAM hoef ik dan weer niet te zienjaapstobbe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:17:
Ah deze kan mooi op een vlag op de volgende Amsterdam Pride
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken