Die had toch minimaal tussen de palen gemoeten Linssen...
Corrected.Typhone schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:36:
FeyenoordPSV moet oppassen vrees ik. PSV Feyenoord snijdt er overal doorheen.
Had de goal van het jaar geweest!toolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:49:
Die had toch minimaal tussen de palen gemoeten Linssen...
Hup Feyenoord!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Neen, dit is geen leuke wedstrijd.
[ Voor 4% gewijzigd door Maarten_E op 14-03-2021 14:50 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hou dit vast Feyenoord! Laat PSV met oog op de poule nog wel even langszij komen aub.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik vind 't prima, voor Ajax het beste resultaat.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vermakelijk potje voetbal om naar te kijken
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bij PSV zit pap in de benen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als Linssen die bal terugkopt op Kokcu heb je een dikke kans. FM stats overzicht: 3/20
Bedoel je Linssen of Viergever?toolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:56:
Rood had ook best gemogen...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Marsman...zijn act gaat weer beginnen hoor!
Zijn er meer mensen die als ze “Sangaré” horen op zoek gaan naar een of andere samurai op het veld? Het klinkt zo...Japans...
Zijn er meer mensen die als ze “Sangaré” horen op zoek gaan naar een of andere samurai op het veld? Het klinkt zo...Japans...
[ Voor 61% gewijzigd door dr.lowtune op 14-03-2021 15:00 ]
Jemig, op de radio blijven ze Senesi gek uitspreken.
SEnesi, SeNEsi, wat is het?!
SEnesi, SeNEsi, wat is het?!
Sjonge als Feyenoord PSV wil terug pakken voor de 10-0 dan is dit de kans!
Hé, hé, hé, PSV is VVV-Venlo niet!DoeEensGek schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:02:
Sjonge als Feyenoord PSV wil terug pakken voor de 10-0 dan is dit de kans!
't is slecht, maar niet zó slecht!
23 man, er is ook nog een scheidsrechter.Qu3st schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:00:
Ik denk niet dat er hier met 22 man geëindigd gaat worden.
Elect a clown, expect a circus.
Advocaat heeft zijn poppetjes erg goed staan tot dusver, slim ook die 5-3-2!
Oh oh..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/4UelzW1b5cJFp7St8qC4qVpR.png?f=user_large)
voor degene die de wedstrijd niet zien wat is er gebeurd?
Elect a clown, expect a circus.
1-1 PSV.Slasher schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:10:
[...]
voor degene die de wedstrijd niet zien wat is er gebeurd?
Even context: Ben PSV'er: BAM = goal, antibam= tegengoal
[ Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 14-03-2021 15:11 ]
Ga maar douchen Linssen ...
en mega uber super bam = doelpunt van het jaar, toch?Maarten_E schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:10:
[...]
1-1 PSV.
Even context: Ben PSV'er: BAM = goal, antibam= tegengoal
Doelpunt van Ajax uiteraardtoolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:17:
en mega uber super bam = doelpunt van het jaar, toch?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Feyenoord had al met 1-5 voor moeten staan. Wat een drama is het weer bij PSV.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die heb ik nog niet gemaakt, die verwacht ik namelijk niet bij PSV.toolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:17:
[...]
en mega uber super bam = doelpunt van het jaar, toch?
Da’s overdreven. Feyenoord komt makkelijker tot kansen, maar PSV maakt verrassendere aanvallen. Geeft een verrekend beeld. 2-3 voor Feyenoord had ik nog wel geloofd.carpebios schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:18:
Feyenoord had al met 1-5 voor moeten staan. Wat een drama is het weer bij PSV.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Feyenoord heeft het verzuimd. PSV gaat nog wel winnen denk ik. Hopen op een gelijkspel.
Als je em gaat maken verwacht ik wel minstens een gifjeMaarten_E schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:20:
[...]
Die heb ik nog niet gemaakt, die verwacht ik namelijk niet bij PSV.
Feyenoord speelt altijd goed tegen PSV (althans resultaat). PSV geeft veel te veel weg achterin.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een gifje van wat? De goal zelf?toolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:22:
[...]
Als je em gaat maken verwacht ik wel minstens een gifje
Kan wel proberen een stopmotion van de goal te maken...
Issie over 3 weken klaar
Nee van deMaarten_E schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:23:
[...]
Een gifje van wat? De goal zelf?
Kan wel proberen een stopmotion van de goal te maken...
Issie over 3 weken klaar
mega
super
uber
bam
natuurlijk
Maarten_E schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:20:
[...]
Die heb ik nog niet gemaakt, die verwacht ik namelijk niet bij PSV.
Heb ik het gemist of is er helemaal geen lijntje getrokken bij die goal van PSV? Was op het randje leek het, tegenwoordig worden dat soort momenten meestal uitgebreid geanalyseerd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De herhalingen maakten het ook onmogelijk om het nog een keer goed te zien.ph4ge schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:30:
Heb ik het gemist of is er helemaal geen lijntje getrokken bij die goal van PSV? Was op het randje leek het, tegenwoordig worden dat soort momenten meestal uitgebreid geanalyseerd.
De 16 meter camera is inderdaad niet getoond...ph4ge schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:30:
Ahh sorry, niet wakker.
Eens kijken wat ik kan doen, je overschat mijn skillzzz
De hoeveelheid die Malen mist dit seizoen kost je echt wedstrijden
Zal ook niet lekker zijn voor zijn marktwaarde.dglavimans schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:37:
De hoeveelheid die Malen mist dit seizoen kost je echt wedstrijden
Tering mazzel
Kwaliteit van Marsman.
Overigens bijna een kopie van de start van de eerste helft.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zoiets...Maarten_E schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:34:
[...]
Ahh sorry, niet wakker.
Eens kijken wat ik kan doen, je overschat mijn skillzzz
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VtanahWDpS9mdKKbIBszJjlC.gif?f=user_large)
Herhaal die overtreding op Linssen nou eens goed. Net als bij de goal van PSV weten we niet of deze beslissing klopt.
Beetje schreeuwen terwijl je duidelijk een overtreding maakt en dan geen gele kaart krijgen ...
Het zou toch leuk zijn als PSV verliest. AZ weet wat winnen is en Vitesse is ook weer in vorm (staan nu met 1-3 voor bij Utrecht), dan ligt de strijd om plek 2 weer echt open.
Nijhuis fluit behoorlijk eenzijdig.......
HA HA leuk.
Is er wel een VAR? Wij krijgen in ieder geval geen fatsoenlijke herhalingen. Malacia werd volgens mij ook gewoon in de 16 neergelegd. Niet eens een VAR check.remco112 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:54:
Nijhuis fluit behoorlijk eenzijdig.......
Je bedoelt het moment dat Malacia een 'overtreding' maakte doordat de PSV-speler bleef staan? Echt een bijzonder vreemde beslissing van Nijhuis.ph4ge schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:56:
[...]
Is er wel een VAR? Wij krijgen in ieder geval geen fatsoenlijke herhalingen. Malacia werd volgens mij ook gewoon in de 16 neergelegd. Niet eens een VAR check.
Op zich wel fijn dat Nijhuis het spel gewoon lekker door laat gaan. Zeker met die huidige regels een verademing.
Wanneer mag het blokkeren van iemand nu wel en wanneer niet qua spelregels?
Dat hangt af van wie de scheidsrechter iscarpebios schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:01:
Wanneer mag het blokkeren van iemand nu wel en wanneer niet qua spelregels?
XXXVI
Kwam die echt tegen z'n hoofd aan?
Eindelijk zien we de herhaling van de 1-1!! Werd tijd.
Nou VAR was duidelijk niet nodig, @ph4ge blij met de herhaling?
Nee, tegen z'n knie.carpebios schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:03:
Kwam die echt tegen z'n hoofd aan?
Goede onderschepping
Die Kokcu die heb ik werkelijk niets zien doen waar ik van onder de indruk ben. Is dat het toptalent Feyenoord?
XXXVI
WTH IS DIT!
En toen gingen we over het randje
Nijhuis heeft z'n eigen set regels weer.. Zelfs de grens was het er niet mee eens... Rest van het seizoen maar thuis laten?
Nou Nijhuis, tijd om te shinen!
Ai Kokcu
Dumfries die heel erg makkelijk ging liggen.carpebios schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:08:
WTH IS DIT!
Dumfries viel wel erg makkelijk. Niets aan de hand dus.
De bal dient alleen maar om een looprichting aan te gevenremco112 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:10:
De bal..... hahahahahah
Nu mag maandag Nijhuis weer trots vertellen wat voor baasje hij is bij VI..
Was die tik van Kokcu zo hard? Maar wel een vage actie van Kokcu...
de VAR en PSV
Tsja als ie niet bestraft wordt is dat eigenlijk gunstig, kunnen ze hem wel achteraf schorsen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
PSV toch?toolkist schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:11:
2 keer goed weggekomen..
Heren, er zijn er hier die niet mee kunnen kijken, beetje duiding aub
Er is een regel dat ze bij PSV niet kijken.Aghanim schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:11:
Waarom doet de VAR hier niks mee?
Napo schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:11:
[...]
Als natrappen zonder kracht geen rood is dan hoef je hier ook geen rood voor te geven
Zorg dat je wel kan kijken..jaapstobbe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:11:
Gele kaart was ok, maar die ‘geeft’ de var niet.Napo schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:11:
[...]
Als natrappen zonder kracht geen rood is dan hoef je hier ook geen rood voor te geven
geen spoiler tags?jaapstobbe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:11:
Hoezo is een schorsing voor Kocku opeens gunstig?snmght schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:11:
Tsja als ie niet bestraft wordt is dat eigenlijk gunstig, kunnen ze hem wel achteraf schorsen.
Dit dus. Ik vind een scheidsrechter die lekker door laat spelen echt prima, maar dit slaat helemaal nergens op. En dan inderdaad bij VI weer lekker ‘duiding’ gaan zitten geven..dglavimans schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:10:
Nu mag maandag Nijhuis weer trots vertellen wat voor baasje hij is bij VI..
per aspera ad astra
Machlas?
Even los van spelregels (actie martinez etc) vind ik dit gewoon rood. Hij loopt langs die psver en geeft heel bewust ene tik, die totaal niet nodig was. Dat is in mijn ogen 100% rood
Mwa, op geen enkele wijze hoort dit gedrag van kökcu op het veld thuis, net zoals natrappen op welke wijze dan ook. Dit toestaan blijft keer op keer een vreemde gewaarwording
Off day voor Nijhuis.
Twee keer geel, dus het valt nog mee. Beetje dom om je tweede te pakken bij een 3-1 voorsprong 5 minuten voor tijd, maar goed, dat Bazoer dom was wisten we natuurlijk al.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken