Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Misschien rust, en bij Antony ging het allemaal net niet goedErapaz schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:24:
Ik snap helemaal niks van deze dubbele wissel van EtH.
Ik ook niet.Maarten_E schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:24:
Moet zeggen dat ik niet bepaald onder de indruk van deze namaak Borussia Dortmund.
Maar Ajax verdedigt tot nu toe ook goed.
Maar ja Schuurs erin...

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Roda speelt ook in die shirtsMaarten_E schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:24:
Moet zeggen dat ik niet bepaald onder de indruk van deze namaak Borussia Dortmund.
Las ik nu ergens dat dat sinds 2007 geleden is?Quad schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:25:
Feitje, bij winst van Ajax passeert Nederland Rusland op de UEFA coefficientie lijst. Ze worden daarmee 7e, wat verder niks extra's oplevert maar goed.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee dacht even dat Alvarez op de plek van Timber ging staan, maar dat was maar eenmalig
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Had gekund, Alvarez heeft ook vaker op rechtsback gespeeld voordat hij naar Ajax kwamGynnad schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:26:
[...]
Nee dacht even dat Alvarez op de plek van Timber ging staan, maar dat was maar eenmalig
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat kan best. Ajax moet het de laatste jaren vooral zelf doen. Op een incidentele verrassing na presteert de rest structureel ondermaats.carpebios schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:26:
[...]
Las ik nu ergens dat dat sinds 2007 geleden is?
Inderdaad, van mijn club moet je niet te veel punten verwachtenAghanim schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:27:
[...]
Dat kan best. Ajax moet het de laatste jaren vooral zelf doen. Op een incidentele verrassing na presteert de rest structureel ondermaats.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Blij dat hij hem niet naar Valencia heeft laten gaanTyphone schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:28:
Alvarez bazensliding! Wat issie toch bruikbaar de laatste tijd!
Alvarez sterk
En toch... Het had al 3-0 moeten staan
[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 11-03-2021 20:30 ]
Dat paars ziet er niet uit
Tweegroggy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:31:
Er mag er nog wel een bij voor ajax
⏩ PVOutput☀️
...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
:strip_exif()/f/image/4UelzW1b5cJFp7St8qC4qVpR.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 11-03-2021 20:35 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
13:37
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik zit nu rustiger
Hoewel dat YB ook totaal nog niets heeft laten zien
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik was te vroeg!Luxicon schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:35:
Goede wissel. Tadic is niet meer vooruit te branden.
...
Hij wisselt de tegenstander kapot ..
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Inderdaad, heb zo'n gevoel nog nooit gehad bij een Europese wedstrijd van PSV.
Tadic weer de beste imhoHan schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:36:
Kak... Neres er uit, ging toch de meeste dreiging van uit naar mijn mening.
Ajax is beter in het Ajax spel dan LeverkusenTyphone schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:37:
Kun je nagaan hoe goed Leverkusen is.

Ten Hag is het eens. Neres ging eruit. Tadic viel me niet echt op meer.
...
⏩ PVOutput☀️
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dat had ik de afgelopen weken met de Franse competitieTyphone schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:37:
Ik wilde net vragen hoe slecht Leverkusen wel niet geweest moet zijn dat ze hiervan verloren hebben.Typhone schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:37:
Zit iig deze wedstrijd echt 0 voetbal in die ploeg.
Tadic is de beste Ajacied van minstens de afgelopen 10 jaar.
Kijk nou uit, straks leest hij mee.nocalimero schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:38:
Blijft toch een geweldige trainer, die Ten Hag!
Hij wisselt de tegenstander kapot ..
⏩ PVOutput☀️
XXXVI
Nou...Terranova schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:39:
[...]
Niet helemaal mee eens. Scorend vermogen en passing ja, maar dat is niet het enige dat telt.
Misschien hebben die op de middenlijn zitten verdedigenMalfunctions schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:39:
[...]
Ik wilde net vragen hoe slecht Leverkusen wel niet geweest moet zijn dat ze hiervan verloren hebben.
Zit iig deze wedstrijd echt 0 voetbal in die ploeg.
Scheer je weg vlegel! Tadic is the GOAT van de afgelopen 10 jaar!Maarten_E schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:41:
[...]
Nou...
Niet helemaal mee eens. Scorend vermogen en passing ja, maar dat is niet het enige dat telt.
Inderdaad, als je dat niet ziet...Typhone schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:41:
[...]
Scheer je weg vlegel! Tadic is the GOAT van de afgelopen 10 jaar!
Balvastheid, leiderschap, in zet. Geen speler die dat meer heeft gehad de afgelopen jaren.Maarten_E schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:41:
[...]
Nou...
⏩ PVOutput☀️
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Klopt niet helemaal wat je zegt.Typhone schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:41:
[...]
Scheer je weg vlegel! Tadic is the GOAT van de afgelopen 10 jaar!
⏩ PVOutput☀️
Dat betwijfel ik. Als je niet op goal schiet kun je ook niet scorensnmght schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:43:
Klasse pot van Ajax. Ik denk dat iedere andere Nederlandse ploeg gewoon had verloren van deze jonge knapen.
Van mij mag ie vertrekken!

Tsja sinds Suarez denk ik en als ie weg is kunnen we eens bedenken of ie niet groter is/was dan de Uruguayaan.Terranova schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:39:
[...]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 78% gewijzigd door ephymerous op 11-03-2021 20:45 ]
XXXVI
U zegt?OPSLAGHOND schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:44:
Brobbey weer niet gescoord ...

Graag gedaan!!OPSLAGHOND schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:44:
Brobbey weer niet gescoord ...
:strip_exif()/f/image/4UelzW1b5cJFp7St8qC4qVpR.png?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken