Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En voorin ligt het baltempo te laag om er goed doorheen te komen. Dat moet beter de 2e helft wil je hier winnen. En dat moet je, anders ga je niet door.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Tempo te laag, teveel ballen die niet aankomen, schoten niet tussen de palen, nee dit kan ik echt niet prima noemen.Hupske schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:44:
Ajax speelt prima. Concentreert. Passes komen goed aan.
Het is alleen het gigantische anti voetbal van Young Boys. Het is werkelijk alleen maar de bal naar voren rossen en schiet gebedje doen dat die een keer goed valt. Voor de rest staan ze alleen maar op randje 16, dus amper ruimte om te voetballen.
Zonde dat Ajax eerste 15 min niet al doelpunt had gemaakt. Hopelijk straks na rust weer zo een fase met kansen.
Het is met die 2 gewoon net niet tot nu toe.
Tadic is super belangrijk, loopt overal en is de verbinding.
Mag toch hopen dat het 1-0 of 2-0 wordt en niet dat die paar snelle gasten van YB er 1 maken.
Ben er nog niet gerust op.
Nee hoor, 0-0 thuis en 1-1 uit is prima.Malfunctions schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:45:
Ik vind de backs wel gevaarlijk hoog staan. Bij balverlies is het gelijk 1 tegen 1 achterin.
En voorin ligt het baltempo te laag om er goed doorheen te komen. Dat moet beter de 2e helft wil je hier winnen. En dat moet je, anders ga je niet door.

XXXVI
Heeft ie gelijk in... Een slechteephymerous schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:03:
Och jeetje ik lees nu dat Hag voor de wedstrijd heeft gezegd dat 0-0 een resultaat is. Das weer een uitspraak voor de Erik ten Hag bullshit bingo
[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 11-03-2021 20:06 ]
Al 3 keer krijgt Antony niks mee.Terranova schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:06:
Die scheids beslist even dat hij Ajax moet naaien? Eerst Antony geen vrije trap geven en dan deze gele kaart?
Formerly known as Ragdoll
Ja, ik snap er niets van. Hij floot gewoon prima, maar nu opeens gaat ie dit soort dingen doen
Laat echt veel te veel gaanTerranova schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:09:
[...]
Ja, ik snap er niets van. Hij floot gewoon prima, maar nu opeens gaat ie dit soort dingen doen
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
XXXVI
Kijk jij een andere wedstrijd als dat ik doe? Heeft toch echt een paar mooie voorzetten gegeven en zelfs een mooi schot op doel.Typhone schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:10:
Ik word niet goed van die laffe kutballetjes van Antony de hele tijd.
Formerly known as Ragdoll
Daar denkt mijn vrouw, die nu alleen de kinderen naar bed brengt, anders overMalfunctions schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:11:
Ik moet trouwens zeggen dat dit tijdstip voor de beleving niet top is, maar voor de rest van je avond wel prima is.
Ik heb niet zo'n hoge pet op van idrissiephymerous schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:11:
Toch maar eens Idrissi en Brobbey voor onze heren samba?!
Die van net was naast. De helft van de passjes komt tegen de eerste de beste verdediger aan van hem. Vind hem helemaal niet sterk spelen of beter gezegd: met weinig overtuiging spelen. Hij probeert het wel en is niet ‘slecht’ maar ook zeker niet goed.InFamous schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:11:
[...]
Kijk jij een andere wedstrijd als dat ik doe? Heeft toch echt een paar mooie voorzetten gegeven en zelfs een mooi schot op doel.
70e schat ik in.groggy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:11:
In welke minuut mag die rugbyer erin komen?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik van beiden niet maar Neres en Antony brengen ook niets.
XXXVI
+75 minuten tenzij 0-1 achter, dan na 80-85 minuten.groggy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:11:
In welke minuut mag die rugbyer erin komen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Top van Klaassen
Nu benieuwd hoe YB gaat voetballen
Eens kijken wat young boys nu doet.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die gaan pas iets doen mocht het 2-0 worden of meer. 1-0 kun je thuis nog rechtzettenHarribo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:15:
Yes eindelijk
Top van Klaassen
Nu benieuwd hoe YB gaat voetballen
...
Bij mij niet lijkt het.OPSLAGHOND schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:15:
RTL loopt achter?
⏩ PVOutput☀️
@Maarten_E kijkt naar Schalke las ik in de eerste helft.carpebios schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:16:
Waar is de BAM! Lekker hoor.
Heeft vannacht weer te veel zijn best gedaan thuis denk ik.Harribo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:16:
Neres jonge... Het is weer steeds net niet
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Misschien juist meersnmght schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:17:
Neres moet echt echt echt minder blowen.
Maar dat was ook YB.
Die denkt aan die vriendin van hem, net als ik!snmght schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:17:
Neres moet echt echt echt minder blowen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nou inderdaadMalfunctions schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:17:
Rood kan daar ook.
XXXVI
:strip_exif()/f/image/4UelzW1b5cJFp7St8qC4qVpR.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Iets met mosterd en maaltijden
[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 11-03-2021 20:19 ]
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Hahaha, daar is de BAM!
Is dit dezelfde BAM als bij Emmen?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
nee, Perrgroggy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:19:
Kut schuurs
Ten Hag wil het spannend maken.groggy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:19:
Kut schuurs
Klinkt erg jaloers!Qu3st schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:19:
Klaassen wereldkampioen in 1-0 scoren!
Wij willen ook een wereldkampioen!!!
Met die snelle spitsen zo'n twijfelaar zonder ritme in de verdediging ?
[ Voor 70% gewijzigd door Harribo op 11-03-2021 20:22 ]
De 1-0 verdedigen denk ik, iets anders kan ik niet bedenkenHarribo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:20:
Waarom schuurs?
Denk dat Rensch op is?Harribo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:20:
Waarom schuurs?
Dat zei z'n vriendin gisteren ook.Terranova schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:21:
Nou Neres naar rechts dan, vanaf links issie goed, maar het schieten duurt te lang met z'n slechte rechter
Edit nee dat leek even.
[ Voor 34% gewijzigd door Gynnad op 11-03-2021 20:22 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Timber naar de zijkant.Gynnad schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:22:
Schuurs op het middenveld?
Edit nee dat leek even.
⏩ PVOutput☀️
Dan laat je Rensch staan lijkt me . Sneller en zekerder.groggy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:21:
[...]
De 1-0 verdedigen denk ik, iets anders kan ik niet bedenken
Perr Ongeluk klinkt beter.ephymerous schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:20:
[...]Perr is toch een synoniem voor kut?
Overigens ben ik normaal niet zo snel van het talenten oranje in praten, maar Timber in Oranje als rechtsback vind ik best een aardig idee.
Zo dom kan je niet zijn, dus ik zeg, een retorische vraag!groggy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:22:
[...]
Heb je al een reactie gepost zonder het over de vriendin van neres te hebben?
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken