Ik heb van PS-Store zelfs nog niets gehoord of een code gekregen.MathieuT schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:47:
Heeft er iemand bij Bol al iets gehoord van de early access codes voor de bèta?
Gewoon op de site van de bol.com kijkenMathieuT schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:47:
Heeft er iemand bij Bol al iets gehoord van de early access codes voor de bèta?
Maar goed, hier is je antwoord:
spoiler:
Wanneer ontvang ik mijn code? Je ontangt jouw code voor toegang tot de open bèta per e-mail op dinsdagochtend 5 oktober als je voor 5 oktober een pre-order hebt geplaatst.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Zal je ook niet krijgen denk ik, vermoedelijk ziet de PS Store dat de game aan jouw account is gekoppeld en kun je de Beta zo uit de Store vissen.Dennisdn schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:55:
[...]
Ik heb van PS-Store zelfs nog niets gehoord of een code gekregen.
Slecht nieuws voor de console gamers onder ons die hem met toetenbord en muis wouden gaan spelen..
Geen toetsenbord ondersteuning op consoles
[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 04-10-2021 13:46 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
My mistakeR-utger schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:56:
[...]
Gewoon op de site van de bol.com kijken![]()
Maar goed, hier is je antwoord:
spoiler:Wanneer ontvang ik mijn code? Je ontangt jouw code voor toegang tot de open bèta per e-mail op dinsdagochtend 5 oktober als je voor 5 oktober een pre-order hebt geplaatst.

Dan is het aangepast sinds de laatste keer dat ik keek
Thanks voor het delen, kan ik BF2042 voorlopig laten voor wat het is.G_Dragon schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:45:
Slecht nieuws voor de console gamers onder ons die hem met toetenbord en muis wouden gaan spelen..

Vind ik persoonlijk geen slechte zaak.G_Dragon schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:45:
Ik persoonlijk ook niet!UnderAVoidSky schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:09:
[...]
Vind ik persoonlijk geen slechte zaak.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Geen dank, waarom? Je haalt toch op een console, kan je eerst wel met een controller spelen of is dat zo'n raar en slecht ideeRacing-Paradise schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:05:
[...]
Thanks voor het delen, kan ik BF2042 voorlopig laten voor wat het is.
Online fps games spelen met een controller werkt voor mij dermate veel frustratie op dat ik er niet meer aan begin. (Lees; ik schiet geen deuk in een pakje boter met een controller en laat niets over van het pakje boter met een muis en toetsenbordG_Dragon schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:27:
[...]
Geen dank, waarom? Je haalt toch op een console, kan je eerst wel met een controller spelen of is dat zo'n raar en slecht idee
Ondanks ik er persoonlijk anders over denk, begrijp ik je wel hierin! Als het je echt niet lukt met een controller na maanden proberen, zou ik het misschien ook overwegenRacing-Paradise schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:47:
[...]
Online fps games spelen met een controller werkt voor mij dermate veel frustratie op dat ik er niet meer aan begin. (Lees; ik schiet geen deuk in een pakje boter met een controller en laat niets over van het pakje boter met een muis en toetsenbord)
Best news ever!G_Dragon schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:45:
Tevens nog geen beta code ontvangen van de MediaMarkt voor mijn BF2042 early access. Zal hoogstwaarschijnlijk morgen wel verstuurd worden
Vanaf morgen te pre-loaden, vanaf woensdag te spelen. Dus ik denk dat de disc editie codes die jullie zouden krijgen via de mail, gewoon morgen verstuurd zullen worden
Update in de button-layout!
Spotten lijkt dus (deels?) te zijn vervangen door Pingen.
[Twitter: https://twitter.com/Battlefield/status/1445041112561881091]

[Twitter: https://twitter.com/Battlefield/status/1445041112561881091]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hmmm dat spotten zoals in BF4 zal wel niet meer terug komen dan? Vind dat pingen in BF:V echt nutteloos eigenlijk

Dat pingen heeft nooit de massa gevonden niemand doet het.Alexknl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:27:
Hmmm dat spotten zoals in BF4 zal wel niet meer terug komen dan? Vind dat pingen in BF:V echt nutteloos eigenlijk
Hopelijk word de zichtbaarheid ook beter, heb er in bfv toch wat problemen mee.
Heerlijk nieuws, hoop dat dit zo blijft.G_Dragon schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:45:

Kak nog steeds grenade op “pijltje omhoog”Geronimous schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:33:
Update in de button-layout!
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Hoop echt dat je dat kan aanpassen, maar gezien het specifieke gedoe van L1/R1, zou het zo maar kunnen van niet

Ben bang dat de granaat nte zoals ene gadget gaat werken: d-pad UP om je granaat te 'selecteren' en dan pas met de R2 knop de granaat gooien/cooken...poor Leno schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:16:
[...]
Kak nog steeds grenade op “pijltje omhoog”
Hoop echt dat je dat kan aanpassen, maar gezien het specifieke gedoe van L1/R1, zou het zo maar kunnen van niet
Hoop het niet natuurlijk, maar ik zie ook niemand de d-pad ingedurkt houden om de granaat te cooken
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik heb inderdaad het gevoel dat ik één van de weinigen ben die actief pingt.Bassbounce schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:55:
[...]
Dat pingen heeft nooit de massa gevonden niemand doet het.
Hopelijk word de zichtbaarheid ook beter, heb er in bfv toch wat problemen mee.
Regelmatig ping ik ook per ongeluk als ik een objective probeer te markeren (nog zoiets dat bijna niemand doet, brengt nochtans veel punten op).
AMD heeft zijn drivers voorzien van een update. Als onderdeel zit er ook officiële support voor de open bèta in.
Ik download de ps5 versie nu uit de store(heb ook pre-order via de store). Maar ik las op twitter dat iedereen, ongeacht pre-order, de beta nu kan binnenhalen.
Ik vraag mij dan af Hoe mijn vrienden dat moeten hebben, die hebben een pre-order via een winkel. wachten op de code? Want die zouden woensdag al mogen spelen, en je wil wel dat je PlayStation dat weet.
Edit. Gewoon via code dus als je hem niet via de store hebt besteld
Ik vraag mij dan af Hoe mijn vrienden dat moeten hebben, die hebben een pre-order via een winkel. wachten op de code? Want die zouden woensdag al mogen spelen, en je wil wel dat je PlayStation dat weet.
Edit. Gewoon via code dus als je hem niet via de store hebt besteld
[ Voor 30% gewijzigd door RawChild op 05-10-2021 09:55 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Je kan vanaf nu pre-loaden. Op de Xbox zijn er twee versies in de store van de open beta. Eentje van 9 gb voor de Xbox One. En eentje van 17 gb voor de Xbox Series.
Xbox Live: Miesjh NL
De FAQ van EA met de links waar je hem per platform kunt downloaden:
https://www.ea.com/games/...2042/faq?isLocalized=true
https://www.ea.com/games/...2042/faq?isLocalized=true
[ Voor 16% gewijzigd door DeWaanzin op 05-10-2021 09:54 ]
XBL: theArthurrrr
How do I unlock Open Beta early access?RawChild schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:48:
Ik download de ps5 versie nu uit de store(heb ook pre-order via de store). Maar ik las op twitter dat iedereen, ongeacht pre-order, de beta nu kan binnenhalen.
You can get access to the Open Beta starting October 6 if you've pre-ordered the game or are a current EA Play member. If you pre-ordered a physical copy of the game, make sure you redeem the pre-order code that the retailer gave you when you purchased it. If you're an EA Play member, be sure you're logged into the correct account to get early access.
Dus als ik het goed begrijp zou je al bij verkoop een code moeten hebben gekregen, of krijg je deze vandaag per mail (zoal sbij bol.com). Kijk eens op de kassabon of goed in het doosje. Zo niet, heb je vandaag nog de tijd om erachter aan te gaan
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Net gedownload maar kom het spel niet in want ik zou geen EA Play subscriber zijn. 
Dat terwijl ik wel lid ben van Xbox Game Pass Ultimate (en dus ook EA Play)
Iedereen krijgt die melding nog als het goed is.polopolo150 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:30:
Net gedownload maar kom het spel niet in want ik zou geen EA Play subscriber zijn.
Ooh de beta start ook morgen dus? 
Was ik helemaal voor niks enthousiast 😂
Vanaf morgenvroeg 9:00 mag je lospolopolo150 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:35:
Ooh de beta start ook morgen dus?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Is dat eigenlijk enkel voor de pre-orders, of ook voor de mensen met gamepass ultimate (met dus ea play)?
Ik heb het spel bij de MM gepre-ordered (disc), maar nog geen code. Andere mensen wel? Ik heb MM maar even een berichtje gestuurd.
BeidenStefmeister schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:09:
[...]
Is dat eigenlijk enkel voor de pre-orders, of ook voor de mensen met gamepass ultimate (met dus ea play)?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Bol.com medewerker:
Ik heb het meteen voor je nagekeken, en je kunt de beta code vandaag nog verwachten. Deze ontvang je per mail. En ik verwacht dat je deze nog vóór 13:00 zult ontvangen.
Ik heb het meteen voor je nagekeken, en je kunt de beta code vandaag nog verwachten. Deze ontvang je per mail. En ik verwacht dat je deze nog vóór 13:00 zult ontvangen.
Vervelend.. dat thuiswerken 😬
Komt er dan nog wat van werken?
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
en, heb je m?timetje100 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:41:
Bol.com medewerker:
Nope.... maar weer een berichtje sturen denk.
Op bol.com site staat wel tegenstrijdige info:
Wanneer ontvang ik mijn code? Je ontangt jouw code voor toegang tot de open bèta per e-mail op dinsdagochtend 5 oktober als je voor 5 oktober een pre-order hebt geplaatst.
Wanneer ontvang ik mijn code? Je ontangt jouw code voor toegang tot de open bèta per e-mail op woensdagochtend 6 oktober als je een pre-order op dinsdag 5 oktober hebt geplaatst.
Ik heb hetzelfde bij de mediamarkt. Over facebook messenger wordt nu gezegd dat ik de code ontvang op 6 of 7 oktober.. terwijl ik het spel een week geleden heb gepre-ordered. Volgens mij snapt ze het zelf niet.timetje100 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:26:
[...]
Wanneer ontvang ik mijn code? Je ontangt jouw code voor toegang tot de open bèta per e-mail op woensdagochtend 6 oktober als je een pre-order op dinsdag 5 oktober hebt geplaatst.
Gesprek:
/f/image/F5qAs0vp4bTDNcQpgB4746DQ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Vizjee op 05-10-2021 13:32 ]
Toch geen tegenstrijdige info?timetje100 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:26:
[...]
Als je een preorder hebt geplaatst voor vandaag, krijg je vandaag een code.
Als je vandaag nog een preorder plaatst krijg je je code morgen.
Los daarvan heb ik zelf ook nog niets ontvangen
Allemaal massaal naar de klantenservice. De kans je dat je iemand treft die weet wat een Battlefield is, laat staan de Closed beta code is kleiner dan dat je gewoon die code vandaag ontvangt zoals de afspraak is.
Ik probeer EA Play te kopen voor een maand via de PS Store maar dit lukt me niet. Krijg een foutmelding 'er is iets fout gegaan'. Ik had al wel 3,99 toegevoegd. Meer mensen die hier problemen mee hebben?
Je kan toch gewoon voor 1 maand EA play kopen?
PSN id: PENo1
Van bol.com games Twitter:
Edit: maar voor alle duidelijkheid, je moet niet op de code wachten om de bèta te downloaden op PS4/5, je kan deze gewoon in de store downloaden.
(Ik vind niet meteen hoe ik op mobile een tweet kan insluiten...)Graag vragen we nog even om geduld, de e-mail met de #BattlefieldBeta code gaat snel de deur uit zodat jullie vanmiddag of vanavond alvast alle #Battlefield2042 software kunnen downloaden voor morgen!
Edit: maar voor alle duidelijkheid, je moet niet op de code wachten om de bèta te downloaden op PS4/5, je kan deze gewoon in de store downloaden.
[ Voor 19% gewijzigd door MathieuT op 05-10-2021 14:06 ]
Ik zie het nu ja, maar dat staat niet op de pagina van Bol.com:MathieuT schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:04:
Van bol.com games Twitter:
[...]
(Ik vind niet meteen hoe ik op mobile een tweet kan insluiten...)
Lekker duidelijkWanneer ontvang ik mijn code? Je ontangt jouw code voor toegang tot de open bèta per e-mail op dinsdagochtend 5 oktober als je voor 5 oktober een pre-order hebt geplaatst.
Ik heb m inmiddels binnen en ingeruild in de store, zie alleen niet waar ik de early access kan downloaden.
https://twitter.com/bravo.../1445357706655801345?s=20Vizjee schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:36:
Ik heb m inmiddels binnen en ingeruild in de store, zie alleen niet waar ik de early access kan downloaden.
Dit kan ook gebruikt worden voor early access
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hoe bedoel je? Iedereen kan de beta downloaden. Alleen early access toegang krijg je middels preorder of EA Play.Buizerd__NL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:39:
[...]
https://twitter.com/bravo.../1445357706655801345?s=20
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Heb je je spam-inbox ook al gechecked?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ja, dat kan. Hoe probeer je deze te kopen? Ook al geprobeerd via de browser?P.E.No.1 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:03:
Ik probeer EA Play te kopen voor een maand via de PS Store maar dit lukt me niet. Krijg een foutmelding 'er is iets fout gegaan'. Ik had al wel 3,99 toegevoegd. Meer mensen die hier problemen mee hebben?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik krijg hier ook een foutmelding "something went wrong" Zou dit met drukte te maken hebben?Buizerd__NL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:39:
[...]
https://twitter.com/bravo.../1445357706655801345?s=20
Ja dat wou ik er ook mee zeggen.Geronimous schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:53:
[...]
Hoe bedoel je? Iedereen kan de beta downloaden. Alleen early access toegang krijg je middels preorder of EA Play.
Ik heb de code net in de mail gehad! Dus je kan het downloaden, maar als je het morgen wilt spelen moet je een code invoeren denk ik.
Ook net mail van bol gehad.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik had net gesproken met Bol.com chat met een klantenservice medewerker die zei dat ik het kreeg van EA en niet van BOL. En 20 minuten later kreeg ik een mail van BOL... met de code... She was wrong!
Ik heb het vandaag via Origin op de pc gedaan en betaald via paypal optie. Geen probleem.P.E.No.1 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:03:
Ook de beta al gepreload.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Zo, beta gedownload...ben benieuwd
PSN: Maichel
Ik vraag mij dan nog steeds af hoe je PlayStation morgen weer dat je hem hebt gepre-orderd bij bol als je al voor je bol code de open beta hebt gedownload. Je zult die code toch een keer ergens moeten invoeren
Hier het zelfde probleem met betaling via Ideal. Krijg net bericht terug van Playstation support dat dit alleen met een creditcard of paypal account gekoppeld kan worden.P.E.No.1 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:03:
Dit doen ze volgens mij voor het automatisch verlengen veilig te stellen.geneeyuss schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:09:
[...]
Hier het zelfde probleem met betaling via Ideal. Krijg net bericht terug van Playstation support dat dit alleen met een creditcard of paypal account gekoppeld kan worden.
wutRawChild schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:03:
[...]
Ik vraag mij dan nog steeds af hoe je PlayStation morgen weer dat je hem hebt gepre-orderd bij bol als je al voor je bol code de open beta hebt gedownload. Je zult die code toch een keer ergens moeten invoeren
Dat is gewoon dezelfde game. Alleen zal ie morgen naar een code vragen/of kun je ergens in t menu invoeren als de boel van slot gaat..
Kan ook gewoon zijn dat je de code in de PS Store moet invoeren, en je dan een 'unlock' krijgt
Beetje vreemd om dan aan te geven dat je 1 maand kan kopen voor € 3,99. Met PS plus kan het toch ook gewoon? Bovendien heb je de mogelijkheid om te kiezen voor portemonnee opwaarderen. Dat heb ik dus gedaan.Alexknl schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:20:
[...]
Dit doen ze volgens mij voor het automatisch verlengen veilig te stellen.
Heel raar dat dit niet duidelijk wordt aangegeven en dat je er dus blijkbaar via PlayStation support achter moet komen.
[ Voor 26% gewijzigd door P.E.No.1 op 05-10-2021 16:56 ]
Code moet je invoeren op ps store, deze staat gekoppeld aan je psn id en met je psn id speel je BF2042.RawChild schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:03:
[...]
ik heb inmiddels een code ontvangen van YGZ; maar geen instructies waar ik hem moet invoeren.. weet iemand dat toevallig? het kan iig niet wanneer ik de beta opstart.
Er is gok ik ergens een aparte site/portal waar dit moet.
psn: HertogJack
Gewoon in de PS store onder "code inwisselen".HertogJack schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:49:
ik heb inmiddels een code ontvangen van YGZ; maar geen instructies waar ik hem moet invoeren.. weet iemand dat toevallig? het kan iig niet wanneer ik de beta opstart.
En de open beta valt gewoon te downloaden in.... de ps store. Even goed zoeken.
Hier ondertussen ook een mail van MediaMarkt gehad, en de code ingewisseld.
Weet iemand vanaf welk tijdstip de beta start?
NVM gevonden:
[ Voor 19% gewijzigd door ScreamGT op 05-10-2021 16:53 ]
hmm ik heb een 16 cijferige code; die kan je niet inwisselen in de store..ScreamGT schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:50:
[...]
Gewoon in de PS store onder "code inwisselen".
NVM gevonden:
[Afbeelding]
zucht
Misschien even wachten totdat morgen het spel van slot gaat?
Ja zou kunnen dat we dan een verwijzing naar een portal krijgen idd.poor Leno schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:01:
[...]
Misschien even wachten totdat morgen het spel van slot gaat?![]()
Vooralsnog zit ik met een 16 cijferige code waarvan ik geen idee heb waar ik hem moet invoeren
Ik kon mijn code van bol.com gewoon invoeren op de PlayStation Store, die code is voor "Battlefield 2042 Beta Early Access for PS4 and PS5".
Met andere woorden is het een soort van unlock die mee geïnstalleerd wordt met de beta, een beetje hetzelfde principe als DLC unlocks.
Wel een goede oplossing, zo kan iedereen al preloaden.
Met andere woorden is het een soort van unlock die mee geïnstalleerd wordt met de beta, een beetje hetzelfde principe als DLC unlocks.
Wel een goede oplossing, zo kan iedereen al preloaden.
Ik heb het al sinds gister in de topicwaarschuwing staanScreamGT schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:50:
[...]
Gewoon in de PS store onder "code inwisselen".
NVM gevonden:
[Afbeelding]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
In de PlayStation store staat bij het logo van BF wel gekocht…. Maar ik kan hem niet downloaden, dan staat er: verwachte datum van automatische download 11-10-2021
Doe ik iets verkeerd?
Doe ik iets verkeerd?
Ja, je moet in de store even zoeken naar Battlefield 2042 Open beta, of je gaat naar een BF 2042 versie in de store en kiest bij 'versie' (het contextmenu (drie puntjes) de Open Beta. Die kun je dan downloaden.Dennisdn schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:45:
In de PlayStation store staat bij het logo van BF wel gekocht…. Maar ik kan hem niet downloaden, dan staat er: verwachte datum van automatische download 11-10-2021
Doe ik iets verkeerd?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik wilde nét gaan plaatsen dat het gelukt is. Inderdaad via de zoekfunctie in de store bleek er een aparte beta te zijn. Vanaf het hoofdscreen krijg je de melding die ik benoemde. Dat ze er een aparte van hebben gemaakt verklaard dan ook dat ie maar zo klein is.Geronimous schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:51:
[...]
Ja, je moet in de store even zoeken naar Battlefield 2042 Open beta, of je gaat naar een BF 2042 versie in de store en kiest bij 'versie' (het contextmenu (drie puntjes) de Open Beta. Die kun je dan downloaden.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 05-10-2021 18:54 ]
Ik heb Xbox ultimate pass dus ik hoef toch niet de game te kopen voor pc? Of kan je met ea play basic niet veel? Snap er even weinig van. Wil ook graag beta morgen al spelen (vraag 2)
Ik heb de Gold Edition gekocht/preorder in de playstation store, neem aan dat ik gewoon morgen de Beta kan spelen? 🤔
Ja, staat ook in de topic warningDoubleDutch schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:03:
Ik heb de Gold Edition gekocht/preorder in de playstation store, neem aan dat ik gewoon morgen de Beta kan spelen? 🤔
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Dat bedoel ik niet,krijg ik ook een code of gaat het van zelf omdat ik hem rechtstreeks uit de store heb?
Gaat vanzelf...DoubleDutch schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:10:
[...]
Dat bedoel ik niet,krijg ik ook een code of gaat het van zelf omdat ik hem rechtstreeks uit de store heb?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Oh oei, foutje..DoubleDutch schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:03:

Dan heb je pas de 7e early access.. de Ultimate versie heeft vanaf de 6e
Je had me bijna. 😜poor Leno schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:34:
[...]
Oh oei, foutje..
Dan heb je pas de 7e early access.. de Ultimate versie heeft vanaf de 6e
Lets go!
[ Voor 78% gewijzigd door Rivanov op 06-10-2021 09:03 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hij telt een paar seconden met het zoeken en stopt dan. Kortom ik kan niet spelen nu 🤪
(Ps5)
(Ps5)
[ Voor 3% gewijzigd door RawChild op 06-10-2021 09:06 ]
Kom er nog niet in. Bij het zoeken naar een game blijf ik Unknown Error krijgen. Xbox Series X.
Heeft iedereen last van.
Heeft iedereen last van.
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 06-10-2021 09:06 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zit in een game hoorRivanov schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:05:
Kom er nog niet in. Bij het zoeken naar een game blijf ik Unknown Error krijgen. Xbox Series X.
Heeft iedereen last van.
Battlefield 3 vibes.
Hij laadt een game nu.
Ik was iets te voorbarig.Rivanov schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:05:
Heeft iedereen last van.
Hier het zelfde probleem.
:strip_exif()/f/image/TLyoOf2YWY1HYB4XDTIkz5xX.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier altijd iets verder….
Matchmaking en dan bij 1 error….
Matchmaking en dan bij 1 error….
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Zit nu al tijdje in een game. Vet hoor!
Ik heb hem ook gepreorded, moest de beta nog wel los 'bestellen'DoubleDutch schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:10:
[...]
https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-2042/faq kiezen voor je console en dan kon ik hem toevoegen.
Series X
20 min aan ‘t proberen maar voortdurend een unknown error melding…
Edit: er lijkt iets te gebeuren!
20 min aan ‘t proberen maar voortdurend een unknown error melding…
Edit: er lijkt iets te gebeuren!
[ Voor 26% gewijzigd door Furrr op 06-10-2021 09:20 ]
Speelt lekker weg! Heerlijk die modern warfare!!
If you've met our friend 'Unknown Error' - Sit Tight.
— Freeman (@PartWelsh) 6 oktober 2021
This isn't on your end, we're just scaling up all of our servers to meet the demand #BattlefieldBeta pic.twitter.com/W2iOmLZlsQ
Mag wel wat aan de UI gesleuteld worden. Veel te groot!
Wil de beta ook even proberen, maar 'unable to connect to the EA servers'..
zucht.
zucht.
Als je Connection Errors krijgt, schakel Cross-Play even uit. Scheelt een hoop.
Dit is boven verwachting hoor.
Wauw!!!
Is de stem welke te horen is niet die van Stone Mountain??
Wauw!!!
Is de stem welke te horen is niet die van Stone Mountain??
[ Voor 43% gewijzigd door Furrr op 06-10-2021 09:40 ]
Let op:
Er is een apart topic voor de PC: [PC] Battlefield 2042
Er is een apart topic voor de PC: [PC] Battlefield 2042