• RawChild
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:57

RawChild

PSN - RawChild

Kortom, die datum van 22 september zou wel kunnen kloppen

[Voor 16% gewijzigd door RawChild op 03-09-2021 15:40]

PSN: Rawchild

Klik op de tweet voor de video :)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Ok, nu wou ik dat ik dus niet op de video had geklikt...

Gatver, dit is toch geen Battlefield? :r

Prima, enkel Portal dan nog maar :F :N

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 22:30
Dik, ziet er goed uit

edit; volgens mij wel console gameplay aan de buttons te zien.

[Voor 15% gewijzigd door Alexknl op 03-09-2021 18:55]

Ahwwww.. Irish is in t echt overleden ;w

https://nypost.com/2021/0...nd-dead-in-nyc-apartment/

[Voor 43% gewijzigd door poor Leno op 06-09-2021 23:44]

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23:00
Ik las het net ook, wel even schrikken. Ik vond hem vooral in The Wire geweldig.
Benieuwd hoe Dice hier verder mee omgaat.
Nou hier is de hele soundtrack, met de theme als laatste liedje..

@ 41:50 is het stukje dat je zoekt.. denk ik -O-

• DirtyDutchman
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-09 20:03
Heb de vraag nog niet voorbij zien komen, heb ik nog steeds playstation plus nodig om BF2042 te spelen, eerder had je natuurlijk de single player waar je voor betaalde en de PS+ om de MP te spelen, maar nu betaal ik alleen voor een MP game? 🤔
DirtyDutchman schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:17:
Heb de vraag nog niet voorbij zien komen, heb ik nog steeds playstation plus nodig om BF2042 te spelen, eerder had je natuurlijk de single player waar je voor betaalde en de PS+ om de MP te spelen, maar nu betaal ik alleen voor een MP game? 🤔
Goeie vraag.. Ik neem aan dat je Plus moet hebben want zelfs de "SP" matches zijn online tegen 99 bots in een server die je online opstart..

Maar misschien heb je geluk :)
DirtyDutchman schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:17:
Als je PS Plus nodig hebt om iets online te doen (de betaling om online te kunnen, idk hoe dat heet) in een game, dan ja.

[Voor 5% gewijzigd door PSPfreaky op 10-09-2021 11:34]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• DirtyDutchman
We gaan het zien,zou wel een stunt zijn als het zonder kon. :*)

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

Wat blijft het toch stil rond deze game. Nog een dikke maand tot de pre-release.
Rondom de beta blijft het ook stil..

Ik word wat ongeduldig merk ik. Maar ik kijk hier ook echt enorm naar uit.. wordt weer ouderwets met vrienden (die nu allemaal een next gen console hebben) in de avond uren knallen met in het weekend een drankje erbij. Dice, please, laat dit weer een hele vette battlefield zijn 😬

• Stefmeister
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 15:00
RawChild schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:39:
Wat blijft het toch stil rond deze game. Nog een dikke maand tot de pre-release.

Ik word wat ongeduldig merk ik. Maar ik kijk hier ook echt enorm naar uit.. wordt weer ouderwets met vrienden (die nu allemaal een next gen console hebben) in de avond uren knallen met in het weekend een drankje erbij. Dice, please, laat dit weer een hele vette battlefield zijn 😬
Klopt!, ik zit in aanloop naar de release geregeld dit topic in de gaten te houden voor updates maar het is echt heel "rustig" qua nieuws zo vlak voor de (open)beta!

• PepieNL
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 21:32
-verkeerd topic-

[Voor 89% gewijzigd door PepieNL op 14-09-2021 12:51]

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-09 13:22

Klopt, 0 hype ja. Zelfde geldt beetje voor de nieuwe FIFA, daar is ook niet echt hype voor zoals voorgaande jaren.

Ach, komt vast nog :)

PSN: Maichel

Als het goed is zouden we ergens deze week meer informatie moeten krijgen over de beta, die nog steeds ergens deze maand moet plaatsvinden. Vanaf 20 september zouden we meer beelden moeten krijgen. Het is afwachten...

Op dit moment gaan er geruchten rond dat we pas iets over Hazard Zone horen na de open beta.

Maar qua marketing scoren ze nu een dikke onvoldoende...

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:29
Ik kijk ook wel eens op het BF 2042 subreddit, wat een azijn zeikers zijn dat zeg. 0 vertrouwen in de game, constant speculatie op uitstel, ragen op DICE omdat de soundtrack ruk zou zijn.

Vanaf nu blijf ik daar gewoon weg.

[Voor 46% gewijzigd door Poulske op 15-09-2021 08:13]

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21-09 15:22
Zou me niks verbazen dat er een dikke delay aan komt..je hoort en ziet zo weinig over de game...

Soundcloud!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:20

Rivanov

Apple freak

Poulske schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:13:
Ik kijk ook wel eens op het BF 2042 subreddit, wat een azijn zeikers zijn dat zeg. 0 vertrouwen in de game, constant speculatie op uitstel, ragen op DICE omdat de soundtrack ruk zou zijn.

Vanaf nu blijf ik daar gewoon weg.
Welcome to Reddit. :+

Daar moet je gewoon doorheen kijken af en toe.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 00:44

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga er eigenlijk echt wel vanuit dat de game gewoon released volgende maand. Hij komt al uit over 4 weken. Enig uitstel hadden ze dan wel allang bekend gemaakt lijkt mij.

Voorheen hebben ze echter wel eens een game mode geschrapt meen ik en deze laterna toegevoegd in de game.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:29
Natuurlijk komt ie uit, EA doet niet aan uitstel. :+

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 20-09 20:17
Gold edition, digitaal. Laat maar komen, ben bf5 al een tijdje aardig zat!

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

https://www.gamingbible.c...__twitter_impression=true

Hier staat omschreven waar alle geruchten weg komen..

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:39
Ik word hier niet blij van. Wat is er mis met met allemaal gelijke soldaten tegen elkaar ten strijde te trekken?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Ik zie nu ook wel vaker voorbij komen dat Battlefield 2042 mogelijk een delay zal krijgen. De een roept 2022, de ander zegt weer eind november (en dat hij niks over 2022 heeft gehoord).

We gaan het zien :)

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

Geen idee hoe je een tweet visueel in de reacties krijgt dus maar een screenshot. Maar deze man is wel redelijk betrouwbaar als het om inside information gaat.

RawChild schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:20:
[Afbeelding]

Geen idee hoe je een tweet visueel in de reacties krijgt dus maar een screenshot. Maar deze man is wel redelijk betrouwbaar als het om inside information gaat.
Met bepaalde dingen had Tom het aan het juiste eind, met andere dingen weer niet. Al denk ik zelf dat we dit wel kunnen verwachten, ook aangezien we nog niet zo heel veel hebben gezien.

Dat doe je zo: ;)
code:
1
[embed]https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438096679220170760[/embed]

Resulteert in:

[Voor 5% gewijzigd door PSPfreaky op 15-09-2021 13:23]

• CHKYBSTRD
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21:04
Ach ja... niks nieuws... altijd hetzelfde gezeik!

i9 10850-K | AMD-6900XT | TRIDENT-Z-32GB | NZXT-Z73 | STRIX-Z490 | SAMSUNG-G7

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-09 16:35

greatgonzo

schit-te-rend!

Denk dat ze geleerd hebben van vorige release.. Te vroeg uitbrengen.. recensenten spugen op de game, en nog niet overtuigde kopers haken af.

Of ze zijn bang voor COD Vanguard :D

• Sleeon
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21-09 11:25
Kunnen we nog even sparen!
Echt fckng belachelijk.. halverwege dit jaar was het nog "we lopen ruim voor op schema, geen delays etc etc bla bla" :(

Maar er zaten zeker nog niet genoeg Fornite heroes of CoD gameplay elementen of microtransactie zooi in :F

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

Het is helaas officieel

😅

• Jeroenvde89
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23:33
spoiler:
Haha je had mij goed te pakken gvd >:) mooie inspect-element _/-\o_

MacBook Pro (15-inch 2019): 2,6 GHz Intel i7 - 16 GB - 256 GB SSD - Radeon Pro 555X 4 GB | iPhone 11 Pro Midnight Green - 64GB | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA

• DirtyDutchman
Schiet niet op met de Beta. 😔

• Texarkanian1819
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 19-09 14:07
Als ze maar genoeg tijd nemen om een BF4 release te voorkomen.
Vandaag en gisteren weer eens 4, 1 en V geïnstalleerd.
Kon nog wat volle servers vinden ook nog haha.
EA heeft vanavond gemeld dat Battlefield 2042 "later dit jaar" verschijnt. Er wordt niks gezegd over de releasedatum van 15-22 oktober, maar ook niks over een mogelijke delay.

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

Deze is wel echt, net op Twitter geplaatst

• destroye
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 21-09 16:47
RawChild schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:06:
[Afbeelding]

Deze is wel echt, net op Twitter geplaatst
Ik vind het alleen maar goed dat ze dit doen. Liever een complete game en geen game met alleen maar bugs etc.
Hmm.. een maandje.

Niet veel, maar blijft toch een delay..
destroye schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:08:
[...]

Ik vind het alleen maar goed dat ze dit doen. Liever een complete game en geen game met alleen maar bugs etc.
Een maandje gaat de boel echt niet magisch helpen als het nu een clusterfuck is.

Reken maar dat er nog echt wel bugs in zitten en geen probleemloze launch gaat zijn..

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 22:30
Jammer, gelukkig is het maar een maandje
Deze slide werd vandaag getoond tijdens een call / conferentie van EA. De tweede afbeelding onder lijkt op iets van lava. Daarnaast staat 'MASSIVE REAL-TIME DYNAMIC WORLD EVENTS & DISASTERS'.

• Chelseamarre123
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 02:38
destroye schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:08:
[...]

Toch weer beetje schaamtelijk hoor voor zo'n grote studio. De game nog is zo lopen promoten paar maandjes terug en dan de launch date niet halen.
Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:09:
[...]

Toch weer beetje schaamtelijk hoor voor zo'n grote studio. De game nog is zo lopen promoten paar maandjes terug en dan de launch date niet halen.
Andere grote studio's hebben hun games ook wel eens uitgesteld. Je laat net klinken dat DICE de enige is. Denk ook aan GTA V voor PS5 en Xbox Series X|S, Dying Light 2, Halo Infinite, Skull 'n Bones, Horizon Zero Dawn etc.

Ze geven COVID-19 als reden op, wat ik wel kan begrijpen. Je werkt met honderden(?) aan een game, misschien allemaal apart van elkaar. Dat werkt toch net wat anders dan wanneer je met elkaar op kantoor werkt, vooral met overleg etc. Dat gaat daar toch soepeler dan ieder achter z'n PC thuis.

En qua promoten van de game viel het nog erg mee hoor ;) Dit is een van de Battlefield games waar we het minst van gezien hebben tot zover.

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

Eerder zeiden ze nog dat ze voor op schema lagen, dus ergens vind ik het ook wel wat een raar verhaal.
Anyway, het is maar een maand.. maar toch een beetje teleurgesteld.

Ik heb overigens de gold versie, met dus eerder toegang, ik mag hopen dat ik hem dan alsnog ongeveer rond 12 november kan spelen.

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20:18

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Jammer van dat maandje, maar ik hou me ondertussen lekker bezig met BF4. Ben ik pas sinds afgelopen juni serieus gaan spelen, en vermaak me er goed mee.

XBL: theArthurrrr

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

Is te verwachten als je kijkt naar de laatste zin in de post van de delay ;)

PSPfreaky schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:31:
[...]

Is te verwachten als je kijkt naar de laatste zin in de post van de delay ;)
Ja alles was te verwachten.

Het is gewoon een algemene Battlefield-zucht over al het gekloot van de afgelopen jaren :/

Ik hoop echt dat Portal de boel kan redden, want ik zie het 2042 niet echt doen.

Maar goed, ik sta nog steeds open voor een positieve verrassing. Nog. Wel.
Early Access zal op 12 november zijn (Gold en Ultimate). Volgende week horen we meer over de beta data.

• RangedNeedles
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
PSPfreaky schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:11:
Lekker sarcastisch met dat "deeply appreciated" en dat emoji hartje! >:)

[Voor 16% gewijzigd door RangedNeedles op 16-09-2021 15:07]

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

Haha ja beetje geslijm. Ze hadden wat mij betreft wel mogen aangeven dat ze het wat verprutst hebben nadat ze eerder aangaven dat ze voor op schema lagen en begin september met die meme over de beta kwamen in september. Nu ineens geen beta september en release moeten verschuiven.. ik vind het een fail.

En nee, ik ben niet tegen het uitstellen, ik heb liever een betere game, maar nadat je zo hoog van de toren blaast vind ik het wat zwak waar ze nu mee komen.

• Reintji
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 14:14

Reintji

(2 x dad)²

Ach, wat in het vat zit verzuurd niet. Was BF3 destijds niet vol bugs na de release? Kijk er wel weer naar uit iig Heb nog even extra tijd om een Series X op de kop te tikken.

Nintendo speler sinds '94.

• DirtyDutchman
We weten natuurlijk niet wat er uit het Alpha testen is gekomen, misschien wel te veel bugs en problemen om alsnog de Beta uit te stellen.
Als bedrijf wil je op het moment niet hetzelfde doen als CD Projekt Red met hun Cyberpunk 2077, heb mij destijds geërgerd aan de release van BF3 en BF4, vind het prima dat ze de tijd nemen al stellen ze het nog 6 maand uit.

• Snakefoodjah
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 00:32
Spijtig dat het uitgesteld is maar dan kan ik nog beetje oefenen in battlefield V.

Zo kan ik van complete noob naar iets minder noob gaan 😂🤪.

Ik snap niet hoe iedereen zo goed kan zijn en ik zo slecht 😂

Al zal het natuurlijk veel uitmaken dat ik pas 6maand geleden ben begonnen met spelen.

Iemand nog goede links naar paginas/ youtube filmpjes met tips?

Als ik zelf zoek zijn er natuurlijk genoeg te vinden maar wie volgen jullie bvb op youtube?
Snakefoodjah schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:00:
Spijtig dat het uitgesteld is maar dan kan ik nog beetje oefenen in battlefield V. Zo kan ik van complete noob naar iets minder noob gaan 😂🤪. Ik snap niet hoe iedereen zo goed kan zijn en ik zo slecht 😂 Al zal het natuurlijk veel uitmaken dat ik pas 6maand geleden ben begonnen met spelen. Iemand nog goede links naar paginas/ youtube filmpjes met tips? Als ik zelf zoek zijn er natuurlijk genoeg te vinden maar wie volgen jullie bvb op youtube?
Ik denk dat het gewoon spelen is. PTFO (hoe ze dat zeggen) met je team en killen. Ik denk niet echt dat je met een video beter zal worden.

• Snakefoodjah
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 00:32
PSPfreaky schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:27:
[...]

Ik denk dat het gewoon spelen is. PTFO (hoe ze dat zeggen) met je team en killen. Ik denk niet echt dat je met een video beter zal worden.
Nee maar sommige instellingen maken wel een verschil natuurlijk….

Maar probeer meestal wel gewoon te doen wat best is voor het team :-).

Blijft wel irritant dat sommige mensen u ni reviven terwijl ze vlak naast u staan en er geen directe dreiging is om neergeschoten te worden…
Zeker als je ze 5 min ervoor zelf hebt revived

• Dannyvld
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 19:33
Werving is niet toegestaan, net als dubbel,triple-quadrupleposten

[Voor 90% gewijzigd door BM op 21-09-2021 07:12]

• RadiQal
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21-09 15:02
Ik ga met BF2042 weer de draad oppakken! :*)

Ik heb even geprobeerd te zoeken binnen dit topic maar kan het niet vinden. Is er nog een actieve BF community vanuit GoT op console (Xbox)? Heb een tijdje met wat mensen van hier gespeeld, was leuk destijds. Battlefield GoT Discord is dood en alleen voor PC volgens mij.
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee