RobinNL schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:57:
[...]
Renewal is de volgende map en de wijzigingen zouden we met Season 2 moeten krijgen. Maar of ze er echt 8 maanden over hebben gedaan met Kaleidoscope... Ik denk het niet. In maart 2022 konden we feedback geven over de maps. Ik denk dat de werkzaamheden pas in april (of eventueel mei) zijn gestart. Dan nog is het vrij lang, maar niet die 8 maanden die worden genoemd.
ik denk ook niet dat ze 8 maanden over die paar verbeteringen hebben gedaan, maar wat ik probeerde aan te geven is dat we nu al 8 maanden wachten op verbeteringen en nieuwe content.
De status tot nu toe na 8 maanden ellende:
- 1 nieuwe map
- 1 bijgewerkte map
- een praktisch compleet verdwenen playerbase (het is echt niet leuk om de game te starten en simpelweg geen spelers te vinden).
Dat is nou niet bepaald een prestatie na 8 maanden wat hierboven staat.
Ter vergelijk bij BF4 hadden we na 8 maanden al 16 nieuwe maps !!!
Dan kun je toch niet zeggen dat het hier in deze game nou bepaald goed gaat. Daar komt bij dat de 2 nieuwe portal maps per season op magische wijze verdwenen zijn in alle communicatie vanaf dice, wat de content echt compleet onvoldoende maakt.
Overigens ben ik er niet echt boos over, ik heb de game genoeg gespeeld om de aanschaf het waard te maken, maar ik had er gewoon veel van verwacht, zeker op basis van hoe deze game gepositioneerd is (de portal mode was toch een ode aan alle battlefield fans?). Dus ik ben wel enorm teleurgesteld over hoe mijn favoriete shooter serie compleet om zeep is geholpen door greed en wanbeleid.
Want zonder echte spelers is er echt niet veel aan, zelfs niet in die paar maps die er wel in zitten. En om elke keer maar weer die bot mode te activeren is ook niet wat ik vooraf verwacht had.