Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[XBOX/PS] Battlefield 2042

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vuvuzela schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:06:
[...]

Er is genoeg leuk aan BF om ook als 100% infanterie je uren lang te vermaken. Ik zeg ook niet dat ik er geen voertuigen in wil hebben. Maar het besturen/campen er mee is dus niet mijn ding, het slopen van tanks of piloten snipen is wel leuk.
Ik ben zeker ook geen echte vehicle held (behalve vliegen in BF1) maar ik vond t altijd juist wel epic om het om je heen te zien allemaal..

En ik maakte altijd er een sport van om juist de voertuigen te jagen! Jeepstuff en Spawn Beacon C4 paradrop FTW! Erg veel voldoening >:) :7

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 10:41
Infantry vond ik ook altijd leuker, geloof dat ik in 2000 uur BF4, misschien 100-150 uur in vehicles heb gezeten, en dan voornamelijk jeeps/quads om zo snel mogelijk van ene capture point naar andere capture point te komen, enige wat telt is de objective. :+

Het ziet er iig interesanter uit als BF1 en BF5, die ik samen nog geen 100 uur heb gespeeld. Maar juist door aantal nieuwe features en 128 man blijf ik wat toch wat terughoudend.

In mijn ogen waren ook bij BF4 soms de maps met 32 man veel leuker dan 64, je had iig nog beetje mogelijkheid om echt wat invloed uit te oefenen met je squad, dat zal met 128 man toch echt bijna 0 zijn.

Daarnaast de mogelijkheid om als elke klasse, elk primary wapen te kunnen gebruiken + het on-the-fly wisselen van attachments ben ik wat terughoudend over. Aantal wapens wat gebruikt gaan worden zal drastisch omlaag gaan en verwacht dat net als CoD nu echt over Meta wapens zal gaan.

En het niet nadeel hebben van je gekozen attachments op sommige delen van map is ook wat jammer, als je attachement keuze in video ziet, kan het natuurlijk best zijn dat je alsnog bij het instellen van je wapens, diverse keuzes moet maken, want gaat natuurlijk onoverzichtelijk worden als je elke attachment via dat quick menu kan kiezen.

Vraag me ook af of het oproepen van vehicle wel enige resticties gaat hebben. Niet dat je opeens tanks boven op de daken hebt staan. Heb ik minder problemen mee als het op de manier van PonyLion gebeurd dat er opeens een tank boven op de skyscraper van Siege of Shanghai staat. :+

Het positiefste nieuws van dit alles, is dat er mss weer Battlefield Friends episodes gaan komen. *O*

• Sebastiaan92
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01-08 19:08
Jammer dat er squads van 4 zijn. Met de 6 persoons versie in BF 2 kon je altijd wat meer uitrichten. Mits er een diversiteit in loadout was.

psn: t-zakje

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
kazuka schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:57:
Wilde net zeggen. een Battlefield zonder tanks, heli's en jets is geen Battlefield meer. Dat ze het slagveld kunnen domineren is een feit maar dat komt ook vaak omdat een gedeelte van een team ergens in de bosjes ligt te snipen de gehele ronde. En ja, er zullen weer gasten zijn die niets anders doen dan in een heli of tank zitten puur om maar een hoge K/D ratio neer te zetten maar die laten de objectives, het cappen van vlaggen, ook vaak links liggen. En daar draait het uiteindelijk juist om.

Daarom hoop ik juist dat met 128 spelers er ook meer spelers geneigd zijn zich ook actief bezig te houden met het counteren van de voertuigen. Er zal neem ik aan weer genoeg auto lock-on spul tussenzitten wat oor infanterie gebruikt kan worden. Hoef je nog niet eens te mikken :P
Fliegerfaust in BFV deed het ook prima hoor, jammer dat daar zo weinig mensen mee rond liepen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:07
Vuvuzela schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:03:
En de nadruk lag vooral op voertuigen, maar als ik ergens een hekel aan heb in BF is dat het wel..
Het is al gezegd hier boven, maar deze reactie lezen was oprechr mijn grootste verbazing van de dag. ( en ik had een hectische dag )

Je hebt een hekel aan voertuigen in een spel wiens slogan letterlijk is : " all out warfare ".
Als in alles.. spelers land, zee, vliegtuigen, gadgets en equipment. Alles in 1 grote cementmolen op een slagveld met destructie en levolution.. voor totale chaos en immersie ( wat de trailer perfect omvatte trouwens )

Ben je dan vrij om infantry als enige speelstijl te hebben ? Ja natuurlijk.. maar als je je dan continu ergert aan voertuigen om je heen speel je echt het verkeerde spel

5800x - B550 - 32gb 3600mhz - 3080 Tuf OC - LG34GN850

Jumpman schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:02:
[...]

Fliegerfaust in BF1 deed het ook prima hoor, jammer dat daar zo weinig mensen mee rond liepen.
Op zich niet zo heel verwonderlijk aangezien de Fliegerfaust uit WW2 kwam :>

en Leno is nog steeds trots op lang op #2 vd wereld op PS gestaan te hebben qua kills met de Fliegerfaust toen ik nog V speelde :7)
PSPfreaky schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:06:
[...]

Had ik laatst inderdaad op Hainan Resort. De eerste vlaggen heb ik veroverd met m'n Little Bird, daarna zaten snipers van de enemy op het dak van het hotel te snipen. Uiteindelijk zo'n 30-35 kills mee kunnen scoren. Zijn toch weer 35 tickets eraf voor de enemy.
35 is aardig, maar een paar vlaggen meer scheelt al meer tickets imo. Al helpt het wel om snipers van het dak bezig te houden, dan dat je ze dood schiet. Hoe meer tijd ze met jou bezig zijn, hoe minder ze met de grond bezig zijn. Maar het is meestal handiger om dan wat mensen op het dak te laten landen om de spawn beacons te pakken.

Ik vraag me wel af of ze daar nog wat dingen aan gaan veranderen. Spawn beacons blijft toch altijd wel wat nep...

Martinspire - PC, PS4, X1

Martinspire schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:36:
[...]

35 is aardig, maar een paar vlaggen meer scheelt al meer tickets imo. Al helpt het wel om snipers van het dak bezig te houden, dan dat je ze dood schiet. Hoe meer tijd ze met jou bezig zijn, hoe minder ze met de grond bezig zijn. Maar het is meestal handiger om dan wat mensen op het dak te laten landen om de spawn beacons te pakken.

Ik vraag me wel af of ze daar nog wat dingen aan gaan veranderen. Spawn beacons blijft toch altijd wel wat nep...
Ze lagen met zeker 6 man daar op het dak, het team was 24-32 man groot. Toch een hoop. Ze bleven ook steeds terugkomen 8)7

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
poor Leno schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:20:
[...]

Op zich niet zo heel verwonderlijk aangezien de Fliegerfaust uit WW2 kwam :>

en Leno is nog steeds trots op lang op #2 vd wereld op PS gestaan te hebben qua kills met de Fliegerfaust toen ik nog V speelde :7)
Klopt was BFV.

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 30-07 16:44

RoyK

Photoshop coach

Geronimous schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:45:
... Battlefield bekritiseren op de aanwezigheid van voertuigen.... :S Wat heeft jullie ooit naar deze games getrokken dan? Dit is juist het vette en het unieke aan Battlefield? All out warfare op grote maps met een flinke range aan voer-, vlieg- en vaartuigen, afgewisseld met infanterie? Als je die voertuigen maar irritant vind zijn er toch zat andere shooters? -O-
Ik zie niemand Battlefield bekritiseren op de aanwezigheid van voertuigen. Wel dat voertuigen in deze minuut aan gameplay er wel heel dik bovenop ligt. Ik hoop dat straks met andere info dat ze wat meer laten zien zonder de overkill knop in te drukken.

Ik ben geen voertuigen persoon en ik heb me in alle delen prima kunnen vermaken door voertuigen te slopen, of gewoon mijn infanterie ding te doen tegen andere soldaten.

Maar laten we wel wezen, er zijn best veel problemen rondom voertuigen in verschillende Battlefied reeksen. Deels door map design met campende tanks die als sniper de hele boel met unlimited ammo konden overzien in BF4, en deels door zwaar OP vliegtuigen en tanks die in BF1 of BF5 met 50/0 rondrijden. Dit gebeurd in bijna alle public games.

Ik herinner me ook nog de helicopters in BF4 geloof ik die door 2 personen kon worden gerepareerd. Een waar vonkenregen door de lucht. Een beetje skilled helicopter die zijn voertuig onder controle had kon zo een hele map terroriseren zonder en schrammetje.

Wat ik wel positief vind is dat het erop gaat lijken dat iedereen een setje anti tank of air mee kan nemen en dat dit niet meer vast zit gekoppeld aan een class. Dat gaat betekenen dat tanks en mobiele voertuigen hun borst nat kunnen gaan maken.

Wat in BF al een tijdje schuin staat zijn de grote verschillen in winst of verlies. Je overloopt de tegenstander of je wordt overlopen. Er zit zelden iets daar tussenin. Wellicht dat dit met de grotere mappen ook veranderd en dat er al snel wat meer evenwicht ontstaat.

Ik had gehoopt op wat meer details bij het samenstellen van je wapen. Iets meer verschillende onderdeeltjes waar je mee kunt priegelen. Ik kan me ook goed voorstellen dat dit een flinke impact heeft op de game als 'ingewikkeld'.

Het gedoe met ammo en health dat je wel of niet kunt oprapen lijkt ook weg te zijn. Het voordeel is dat je daar nu dus niet meer mee bezig hoeft te zijn. Het nadeel is dat het weer iets van 'nadenken' wegneem.

Eén van de redenen dat ik altijd eindig bij HC games in de BF reeksen is omdat er meer nagedacht moet worden over of je over gaat steken of niet. En waar je ammo kunt halen of dat je samen kunt werken.

Over dit laatste hoop ik dat ze iets hebben bedacht om het samenwerken naar een nieuwe hoogte te brengen. Wat mij betreft doe je dit door het weglaten van K/D informatie tijdens het gamen. En beloon spelers met forse credits als ze iets doen wat het team verder helpt, en een klein beetje credits als je iemand uitschakel.

[Voor 7% gewijzigd door RoyK op 14-06-2021 21:26]

Leer Photoshoppen als een baas!

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Nu online

kazuka

Building Better Worlds

RoyK schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:08:
[...]

Over dit laatste hoop ik dat ze iets hebben bedacht om het samenwerken naar een nieuwe hoogte te brengen. Wat mij betreft doe je dit door het weglaten van K/D informatie tijdens het gamen. En beloof je spelers met forse credits als ze iets doen wat het team verder helpt, en een klein beetje credits als je iemand uitschakel.
Hier ben ik ook wel voorstander van. Druk die info naar de achtergrond naar je eigen profile omgeving ofzo. Dat vond ik bij bijvoorbeeld Overwatch ook prettig, je kreeg punten voor het spelen van de objective en niet perse hoeveel kills je had.

Bij BF4 (1 en 5 overgeslagen omdat de WW1 en WW2 setting me niet aanspreken) was het wel grappig dat als je puur focust op het cappen en verdedigen van vlaggen plus het reviven van teammates of repairen van voertuigen je gewoon bovenaan het scorebord kon eindigen met een negative K/D van 1:19 ofzo :P
Breakdown van Jack Frags (Nieuw, niet de stream van gister) :)

• Racing-Paradise
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 30-07 16:53
Is er al iets bekend over muis en toetsenbord ondersteuning op de consoles ? Is dit iets wat bij de BF serie, zoals bij cod, wordt gedaan?
Racing-Paradise schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:07:
Is er al iets bekend over muis en toetsenbord ondersteuning op de consoles ? Is dit iets wat bij de BF serie, zoals bij cod, wordt gedaan?
Zal enkel (misschien) zo zijn als crossplay met PC komt.. en tot nu toe nog niets daarover.

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 30-07 08:39
(jarig!)
Ik kan nog steeds nergens vinden of de Gold edition voor de PS5 ook als fysiek uitkomt, ipv digitaal.

PSN: Maichel

Acties:
  • +3Henk 'm!
Oeh :)

• Srvv93
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 29-07 17:21
poor Leno schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:13:
[...]

Zal enkel (misschien) zo zijn als crossplay met PC komt.. en tot nu toe nog niets daarover.
Ik hoop toch niet dat dat ooit gaat gebeuren zeg (tenzij het optioneel is)... Ben juist blij dat ik op Xbox geen last heb van al die cheaters.

Crossplay tussen PS en Xbox zou wel nice zijn!

[Voor 6% gewijzigd door Srvv93 op 15-06-2021 14:32]

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 01-08 20:16
Ik wilde de game even pre-order doen, maar zie dat ze voor de nieuwe consoles gewoon 15 euro meer vragen. Ik wacht wel even na de lancering of koop alsnog de standaard versie die toch er ook wel op draait :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
Noresponse schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:29:
Ik wilde de game even pre-order doen, maar zie dat ze voor de nieuwe consoles gewoon 15 euro meer vragen. Ik wacht wel even na de lancering of koop alsnog de standaard versie die toch er ook wel op draait :)
Als jij de last-gen versie wilt spelen met kleinere maps, lagere resolutie, framerate én player count (max. 64 spelers) dan houdt niemand je tegen.

• elsympatico
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12:48
Voor 15 euro zou ik men eigen toch niet te kort doen.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:18

Rivanov

Apple freak

Ik wacht nog geduldig af. Ergens voel ik nog een last minute bombshell GamePass release aankomen. ;)

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Rivanov schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:11:
Ik wacht nog geduldig af. Ergens voel ik nog een last minute bombshell GamePass release aankomen. ;)
Is al ontkracht.. je krijgt wel 10% korting geloof ik d:)b

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

poor Leno schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:14:
[...]

Duurt nog even voordat het oktober is. Ome Phil kan nog iets uit z’n hoge hoed toveren.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Rivanov schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:23:
[...]

Duurt nog even voordat het oktober is. Ome Phil kan nog iets uit z’n hoge hoed toveren.
Oh ok, ja geen idee hoe dat bij EA werkt :)

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:39

greatgonzo

schit-te-rend!

poor Leno schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:14:
[...]

en twee weken na release Black Friday deals en gaat er zo maar 30% van af..
greatgonzo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:20:
[...]

en twee weken na release Black Friday deals en gaat er zo maar 30% van af..
Aangezien ie al op 16 Oktober oid. uitkomt (als het goed is) zou het 'zomaar kunnen' misschien.. Black Friday is pas 26 November :)

Tegen Kerst enzo waarschijnlijk sowieso..
Recap van de Battlefield Briefing Livestream gisteren :)

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:39

greatgonzo

schit-te-rend!

poor Leno schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:53:
[...]

Aangezien ie al op 16 Oktober oid. uitkomt (als het goed is) zou het 'zomaar kunnen' misschien.. Black Friday is pas 26 November :)

Tegen Kerst enzo waarschijnlijk sowieso..
Black friday begon dit jaar al 1 september oid, om de drukte bij PostNL voor te zijn :D

• Metian
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:22
Leuk voor de mensen die niet de volle pond willen betalen natuurlijk, hoewel ik de kans klein acht dat het ook daadwerkelijk in de aanbieding gaat.

BattleTag Metian#2962

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 12:12
Ik ga er niet op wachten. Ik heb de versie van 90 euro gekocht. Lijkt me echt een heel toffe game.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Mwa voor mij zal t de gewone versie worden.. maar dat zien we dan wel weer.. ga nu iig nog niets pre-orderen :)

• Maichel
(jarig!)
Iemand al gezien waar je de fysieke Gold edities kan preorderen?

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

• Wowhead
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 13:19
Ik heb wel zin in een nieuwe BF. 2 en 3 zijn mijn favorieten. 4 vond ik al wat minder, BF1 leuk voor heel eventjes, BF5 binnen paar uur weer gerefund.

BF2142 was leuk ivm de titans/ het overnemen van een vijandig schip en die drop pods was leuk gedaan. Ik had gehoopt dat men dit weer eens ging aanrakelen.

Sinds BF4 werd de pacing steeds hoger en meer COD like.
Ik vond BF2/3 nog wat weg hebben van deltaforce maar dan met voertuigen. BF5 was gewoon puur chaos de hele tijd en je beweegt veel sneller zoals in COD. Ik vond wapens en TKO fijner in BF3 dan 4. Het strafen in BF1 vond ik echt belachelijk snel.

Metro in BF3 was een dikke guilty pleasure, en zoeizo bijna alle mappen in BF3 zijn in mijn mening leuker dan BF4 mappen.

Ik weet nog niet of deze game dit ook ga zijn, want dan sla ik hem gelijk over.Ik speel nu nog Heroes and generals, daar voelt de pacing gewoon nog chill en kan ik kiezen wat ik speel zonder gelijk gedipt te worden in een drukke spawn plek en kan ik bijvoorbeeld eerst 10 minuten als een sniper een mooi plekje zoeken zonder dat iemand mij gezien heeft.

[Voor 19% gewijzigd door Wowhead op 18-06-2021 10:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!
De volledige track is inmiddels ook uit van de trailer:

Persoonlijk vind ik hem niet zo heel sterk. Hele opbouw maar nergens echt een payoff of een melodie om te onthouden.

[Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 18-06-2021 14:41]

Acties:
  • +3Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:35:
De volledige track is inmiddels ook uit van de trailer:

[YouTube: 2WEI feat. Ali Christenhusz - Kickstart my Heart (O.S.T. of Battlefield 2042 Reveal Trailer)]

Persoonlijk vind ik hem niet zo heel sterk. Hele opbouw maar nergens echt een payoff of een melodie om te onthouden.
Echt serieus.. wat hebben die lui toch tegen de originele Battlefield tune?? Alleen dat du-du-dumm-dumm-dumm is echt niet genoeg hoor :(

Zoals deze bijvoorbeeld.

Good stuff @ 01:16 *O*

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kazuka
  • Nu online

kazuka

Building Better Worlds

Map sizes lijken wel echt heel flink te worden:

Eronder als vergelijkingsmateriaal maps uit andere BF games.
kazuka schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:48:

[Afbeelding]

Ja had ze gezien.. Ik ben nooit zo'n voorstander van (te) grote maps.. Ben niet van het principe "hoe goter hoe beter" en dat dan leuker moet zijn.. hetzelfde geldt voor 128 man, maar goed.

Zoals het verteld werd, was het mooie praatje: "Ja dan ga je daar vechten en dan spawn je een vehicle en dan ga je met zn allen daarnaartoe, en dan daar vechten en dan daarnaartoe en dan en dan.."

Leno: Ik bijf wel gewoon hier in dit hoekje van de map hangen, geen zin in die halve volksverhuizing :/

(Als t echt te groot en onoverzichtelijk wordt..)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 13:42
kazuka schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:48:

[Afbeelding]

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het spel word met enorme mappen en 128 spelers. Ik hoop dat er veel transporthelikopters, wagens en boten moeten zijn want niemand heeft zin om een half uur te lopen en geen actie tegen te komen. Het zou gaaf zijn als je vanaf een helikopter met robes in een gebouw kan droppen als een echte militair.

Acties:
  • +3Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:52:
[...]
Het zou gaaf zijn als je vanaf een helikopter met robes in een gebouw kan droppen als een echte militair.
Ja, zoals échte militairen :>

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spijkerhoofd
Whoops! Misschien als schotse militairen... :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maichel
(jarig!)
Vraag me wel af hoe je character customizen zal zijn. Als we dalijk in t begin maar 4 specialist hebben, dan lijken alle 128 spelers op elkaar😅

Edit:

Ah lees nu dit op de EA website:
There will be plenty of customization options available to ensure your Specialist doesn’t look the same as other players, and you can expect more details on customization at a later time.

[Voor 46% gewijzigd door Maichel op 20-06-2021 01:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Maichel schreef op zondag 20 juni 2021 @ 01:10:
Vraag me wel af hoe je character customizen zal zijn. Als we dalijk in t begin maar 4 specialist hebben, dan lijken alle 128 spelers op elkaar😅

Edit:

Ah lees nu dit op de EA website:

[...]
There will be 10 specialists at launch, with one new specialist released each season, and four seasons per year, so there'll be 14 specialists in total within a year of launch.
;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Maichel
(jarig!)
Thanks maar dat was niet wat ik bedoelde. Ik bedoel, hoop dat je de classes ook nog wel aardig kan customizen qua looks, want al zouden het er 15 zijn, dan lijkt iedere speler zowat op elkaar :) Maar inmiddels heb ik gezien dat customizen zeker mogelijk is dus komt wel goed.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Maichel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:58:
[...]

Thanks maar dat was niet wat ik bedoelde. Ik bedoel, hoop dat je de classes ook nog wel aardig kan customizen qua looks, want al zouden het er 15 zijn, dan lijkt iedere speler zowat op elkaar :) Maar inmiddels heb ik gezien dat customizen zeker mogelijk is dus komt wel goed.
Hoe meer verschillende specialists je hebt, hoe minder vaak je dezelfde tegenkomt. Als er ook nog goede opties zijn om per specialist te customizen, wordt de kans nog kleiner dat je precies dezelfde specialist tegenkomt ;) Het ging vooral om de combinatie van meer specialists en het customizen hiervan :)

https://twitter.com/_Tom_...tatus/1402950204580638720

Acties:
  • +2Henk 'm!
Nou.. ik gok erop dat van de 14 er 2 straks “het beste” zijn met hun traits en je alleen die maar gaat zien met allerlei custom toeters en bellen.. :/

En vervolgens worden die generfed en stapt iedereen over op een andere OP..

Dat ga je krijgen zolang elke specialist elk wapen kan nemen :N
(En elke specialist kan rpg’s en c4 equippen :X)

De traits/specialties gaan verreweg het belangrijkste zijn..

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 12:12
Op zich ben ik er wel blij mee, mogelijk zouden ze alleen de sniperguns niet voor iedereen beschikbaar moeten maken. Maar verder heb ik er geen problemen mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!
mobygo76 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:31:
Op zich ben ik er wel blij mee, mogelijk zouden ze alleen de sniperguns niet voor iedereen beschikbaar moeten maken. Maar verder heb ik er geen problemen mee.
Ha, gewoon max 4 snipers per team van 64 man en via een Gulach laten uitvechten wie deze ronde de sniper mag zijn :P

poor Leno schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:02:
Nou.. ik gok erop dat van de 14 er 2 straks “het beste” zijn met hun traits en je alleen die maar gaat zien met allerlei custom toeters en bellen.. :/

En vervolgens worden die generfed en stapt iedereen over op een andere OP..

Dat ga je krijgen zolang elke specialist elk wapen kan nemen :N
(En elke specialist kan rpg’s en c4 equippen :X)

De traits/specialties gaan verreweg het belangrijkste zijn..
DICE zei dat we ons hier geen zorgen over hoeven te maken :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LawfulHamster
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 22-06 01:11

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

PSPfreaky schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:23:
[...]

Helaas heeft DICE wel vaker zulke dingen gezegd 😅

Acties:
  • +5Henk 'm!
PSPfreaky schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:23:
[...]

_O-
We hebben nog geen informatie inderdaad, maar ik ga ook niet zomaar roepen dat ze er totaal niet naar gaan luisteren ;) Het is gewoon afwachten en dan kijken wat ze ermee hebben gedaan.

Speel Battlefield al sinds Bad Company 2, Hardline overgeslagen. Tot nu met elke BF vermaakt, of bepaalde dingen nou wel of niet zijn waar gemaakt.

Weer wat 'nieuws' (geruchten) over Battlefield Hub (en Hazard Zone) :)

Tom Henderson:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 06:41

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

Acties:
  • +1Henk 'm!
Laatst was er nieuwe Battlefield info, deze is hier te vinden: PSPfreaky in "[PC] Battlefield 2042"

Dit bericht plaats ik even in dit topic, aangezien het meer impact heeft voor de console gamers. Eerder was het volgende bekend gemaakt:

Cross-play in Battlefield 2042 beyond the Technical Playtest
We are still building cross-play functionality, and the first opportunity for us to test it with a wider, invite-only group will be within the Technical Playtest. Right now, we’d like to give you an understanding of what we’re looking to achieve as final functionality beyond the Technical Playtest, so here is an overview of what you can expect that to look like:
  • PC, Xbox Series X|S, PlayStation®5 consoles. PC and console can opt-out from playing together.
  • Xbox One and PlayStation®4 systems
Vandaag is het volgende bekend geworden: Wanneer je als X|S of PS5 gamer de crossplay optie aanzet, kan je spelen met PC, X|S en PS5 spelers. Wanneer crossplay wordt uitgezet speel je enkel met de spelers van jouw platform. Een optie voor X|S met PS5 zal er niet komen volgens DICE.

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 00:09
Lijkt me misschien handiger om een Multi topic te hebben voor de game eerlijk gezegd, zodat we niet in twee topics andere/dubbele info hebben staan. En dan het PC topic houden voor PC specifieke zaken/problemen? Weet niet hoe andere mensen daarover denken? Ben zelf ook een PC speler maar dat lijkt me toch iets handiger :9
PSPfreaky schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:08:
Laatst was er nieuwe Battlefield info, deze is hier te vinden: PSPfreaky in "[PC] Battlefield 2042"

Dit bericht plaats ik even in dit topic, aangezien het meer impact heeft voor de console gamers. Eerder was het volgende bekend gemaakt:
Uiteraard niks naar jou PSPfreaky, je bent lekker bezig met nieuws posten d:)b
Alexknl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:42:
Lijkt me misschien handiger om een Multi topic te hebben voor de game eerlijk gezegd, zodat we niet in twee topics andere/dubbele info hebben staan. En dan het PC topic houden voor PC specifieke zaken/problemen? Weet niet hoe andere mensen daarover denken? Ben zelf ook een PC speler maar dat lijkt me toch iets handiger :9

[...]

Uiteraard niks naar jou PSPfreaky, je bent lekker bezig met nieuws posten d:)b
Ik ben het volledig met je eens hoor. We hebben nu twee topics, één voor PC en één voor XBOX/PS. Aangezien we nu enkel nieuwtjes krijgen is het handiger om één topic te hebben. Ik ben zelf ook een PC speler, dus alle BF 2042 updates plaats ik dan uiteraard in het PC topic :)

Srry voor de tag @Geronimous. Misschien dat jij hier een oplossing voor kan bedenken? :)

[Voor 5% gewijzigd door PSPfreaky op 17-07-2021 12:49]

• spijkerhoofd
PSPfreaky schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:08:

Cross-play in Battlefield 2042 beyond the Technical Playtest
We are still building cross-play functionality, and the first opportunity for us to test it with a wider, invite-only group will be within the Technical Playtest. Right now, we’d like to give you an understanding of what we’re looking to achieve as final functionality beyond the Technical Playtest, so here is an overview of what you can expect that to look like:
  • PC, Xbox Series X|S, PlayStation®5 consoles. PC and console can opt-out from playing together.
  • Xbox One and PlayStation®4 systems
Vandaag is het volgende bekend geworden: Wanneer je als X|S of PS5 gamer de crossplay optie aanzet, kan je spelen met PC, X|S en PS5 spelers. Wanneer crossplay wordt uitgezet speel je enkel met de spelers van jouw platform. Een optie voor X|S met PS5 zal er niet komen volgens DICE.

[Twitter]
Ik vind het jammer dat je de PC niet kan uitsluiten eerlijk gezegd. Sinds ik crossplay van COD uitgezet hebt gaat een stuk makkelijker voor mijn gevoel, met crossplay stond ik vaker beneden dan zonder crossplay.

Ik vind zelf crossplay meer een gimmick dan werkelijk iets toevoegen, want er zijn veel mensen met een PS5 die BF spelen, dus de servers zullen gewoon goed gevuld zijn in Europa...

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 00:09
spijkerhoofd schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:01:
[...]

Ik vind het jammer dat je de PC niet kan uitsluiten eerlijk gezegd. Sinds ik crossplay van COD uitgezet hebt gaat een stuk makkelijker voor mijn gevoel, met crossplay stond ik vaker beneden dan zonder crossplay.

Ik vind zelf crossplay meer een gimmick dan werkelijk iets toevoegen, want er zijn veel mensen met een PS5 die BF spelen, dus de servers zullen gewoon goed gevuld zijn in Europa...
Je kunt PC gewoon uitsluiten door crossplay uit te zetten, ook op PS5.
Alexknl schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:05:
[...]

Je kunt PC gewoon uitsluiten door crossplay uit te zetten, ook op PS5.
Nee, als je crossplay uitzet sluit je direct PC en X|S uit. Je speelt dan enkel met PS5 gamers. Hetzelfde geldt voor X|S en PC, bij het uitzetten speel je enkel met de spelers op jouw platform.

Hij bedoelt specifiek PC spelers uitsluiten, wat niet mogelijk is.

[Voor 16% gewijzigd door PSPfreaky op 17-07-2021 13:09]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
@PSPfreaky Hebben we het eerder over gehad, normaal hadden we de topics wat later opgesplitst, maar houden ze gewoon gescheiden. Nieuwtjes worden toch wel in beiden gepost, de kans dat je wat mist is nihil.

Voor wie de blogpost in een video samengevat wil zien:

[Voor 33% gewijzigd door Geronimous op 17-07-2021 20:58]

Acties:
  • +3Henk 'm!
Ik ben blij dat je het kunt uitschakelen. Ik verwacht dat ze nog wel een PS+Xbox crossplay setting maken. Ik verwacht dat de meeste consolespelers het niet erg vinden om tegen de andere consolespelers te spelen. Het is vooral PC die je er niet bij wilt hebben. Teveel voordelen in de grafische settings alsmede ook veel cheaters. Als de game een tijdje uit is en het zinvol is om de playerbase samen te voegen, verwacht ik wel zo'n stap. Het hangt er vooral om hoeveel splitsingen de community krijgt en hoe snel je in een server zit met de map en settings die jij wilt spelen. In de eerste weken zal dat op geen enkel platform een probleem zijn, maar daarna misschien wel. Afhankelijk van hoe de game zich verder ontwikkeld.

Ik vind het tof dat ze crossplay erin hebben zitten en ik zal het ook vast wel een keer gebruiken, maar speel toch vooral gewoon op hetzelfde platform want dat blijft toch wel zo eerlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 01-08 11:45
Ik hoop niet dat er rookgranaten in 2042 zitten en als dat wel het geval is moet het gebruik er van beperkt worden. Wordt helemaal gestoord van al die rook die elke keer je zicht belemmert.

Snipers heb ik gemengde gevoelens over want ik hou er zelf niet van om de hele tijd in het gras te niksen maar vind het wel leuk om met die tranch gun in de weer te zijn.

Reviven moet je uit kunnen zetten. Ben er klaar mee dat ik in de vuurlinie gereanimeerd wordt om meteen weer dood te gaan.

[Voor 15% gewijzigd door Lekker Ventje op 18-07-2021 22:13]

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +4Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 13:52

-tom-562

Oliesjeik

Lekker Ventje schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:09:
Ik hoop niet dat er rookgranaten in 2042 zitten en als dat wel het geval is moet het gebruik er van beperkt worden. Wordt helemaal gestoord van al die rook die elke keer je zicht belemmert.

Snipers heb ik gemengde gevoelens over want ik hou er zelf niet van om de hele tijd in het gras te niksen maar vind het wel leuk om met die tranch gun in de weer te zijn.

Reviven moet je uit kunnen zetten. Ben er klaar mee dat ik in de vuurlinie gereanimeerd wordt om meteen weer dood te gaan.
Ik hoop dat er geen geweren in 2042 zitten en al dat wel het geval is moet het gebruik er van beperkt worden. Wordt helemaal gestoord van al die kogels die je elke keer het leven ontnemen :+

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 07:52

Ik acht de kans op rookgranaten 99%. Zeker omdat ze die nieuwe tech willen laten zien qua clouds/rook. Dan is dat natuurlijk een perfect voorbeeld. En zelf lijkt het me leuk om juist dit soort elementen te hebben om creatieve plays te stimuleren. Dat is wat ik zo tof vind aan BF, creativiteit!

• Metian
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:22

Ik heb meer het idee dat Battlefield 2042 niks gaat worden voor je. Juist alle punten gaan hoe dan ook in de game zitten. :X

Juist de rookgranaten zullen je dwingen om tactisch te gaan spelen, als ook het reviven.

BattleTag Metian#2962

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 13:52

-tom-562

Oliesjeik

Ik snap ook niet waarom je geen smoke zou willen. Als je rookgranaten goed toepast kan je er echt veel tactisch voordeel uit halen (zoals veilig reviven in BF:V)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• spijkerhoofd
Ik hoop dat ze net als in COD zowel dodelijke granaten hebben als tactische non lethal dingen hebben zoals een flashbang of rookgranaat. Ik zag dat ze de tactical sprint gaan toepassen zoals in Modern Warfare hebben gedaan. Dat vind ik wel een goede implementatie.

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

• frank131331
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11:23
Best wel hyped! Lijken echt weer een originele sandbox te krijgen 🙌🏻

• Mon0lith
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 29-07 19:03

Mon0lith

Yes Herr Flick

PSN: Von_Smallhausn

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFFGGGGG!!!!! DIT IS PRECIES WAT IK WILDE EN HOOPTE!!!!!!!!! *O* :'( :')

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Echt ongekend. Geweldig gewoon.

• _VooDooMen_
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01-08 21:00
Rivanov schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:17:
Echt ongekend. Geweldig gewoon.
Dit had gewoon de eerste trailer moeten zijn _/-\o_ :9~

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 01-08 11:45
-tom-562 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:58:
Ik snap ook niet waarom je geen smoke zou willen. Als je rookgranaten goed toepast kan je er echt veel tactisch voordeel uit halen (zoals veilig reviven in BF:V)
Ik speel vrijwel alleen death match en er is weinig lol aan als rookgranaten gespammed worden. Ik zie daar het tactische niet van in als je hele scherm telkens vol met rook hangt. Om eerlijk te zien heb ik op al die honderden uren WWII die ik ondertussen heb gezien in documantaires ook nauwelijks rook gezien.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 12:52

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Portal ziet er wel erg gaaf uit!
Ineens boeit heel het WWII authenticiteit niet meer, ha ha.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +7Henk 'm!
DeWaanzin schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:34:
Zucht. Nee want het is geen WW2 spel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• raiders
  • Laatst online: 09:27
Ironisch genoeg kun je met portal een betere WW2 ervaring maken in de 1942 maps dan Battlefield V.

[Voor 5% gewijzigd door raiders op 23-07-2021 15:38]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Soccer98
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 13:53
Wat ongelofelijk vet is Battlefield Portal zeg! Echt een gamechanger voor mij. In één keer moet ik Battlefield 2042 hebben, zonder pre-order uiteraard.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11:35

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ziet er echt ongelooflijk vet uit, had deze game zeker bij release gehaald als ze split-screen hadden toegevoegd. Ik weet dat Battlefield dat nooit heeft gehad en het er ook nooit zal gaan komen, maar een beetje hoop hebben is niet verkeerd toch O-)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
DeWaanzin schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:34:
het is nog altijd authentieker dan BF:V, want BF1942 is geremastered 8)
En wie weet voegen ze veel meer toe aan Portal als de game echt goed loopt. We kunnen alleen maar hopen!

PSPfreaky schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:21:
En wie weet voegen ze veel meer toe aan Portal als de game echt goed loopt. We kunnen alleen maar hopen!
Dat is natuurlijk wel de bedoeling :7

BFVietnam, BF1 etc passen hier makkelijk bij in.

Het leuke is ook dat alle nieuwe dingen/updates die in BF2042 komen, ook gelijk in Portal beschikbaar worden :)

• jopie
  • Laatst online: 11:24
Hulde aan EA, dat ze zoiets vernieuwends in de media gooien zodat de hype train toch op volle toeren gaat rijden.

• Jumpman
  • Nu online
Het konijn uit de hoge hoed zal wel zijn dat je voor Battlefield Portal een maandelijks bedrag gaat betalen.

Hahaha nou, dat hadden ze wel moeten zeggen.. ik denk dat je dan een van de grootste internet rellen ooit gaat krijgen :D

Het zal "misschien" wel zo zijn dat dit gewoon binnen het 'rent a server' programma valt.. Dus dat je wel gewoon kunt mee-gamen op een server, en zelfs gewoon de files kunt creeren die gebruikt kunnen worden voor Portal.

Maar als je zelf een server wil hosten voor multiplayer, met jouw regels, dat je dan moet betalen. (Wat best logisch is natuurlijk). Tegen bots spelen en je eigen game mode testen zal dan wss wel gewoon gratis zijn.
poor Leno schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 19:02:
Hahaha nou, dat hadden ze wel moeten zeggen.. ik denk dat je dan een van de grootste internet rellen ooit gaat krijgen :D

Het zal "misschien" wel zo zijn dat dit gewoon binnen het 'rent a server' programma valt.. Dus dat je wel gewoon kunt mee-gamen op een server, en zelfs gewoon de files kunt creeren die gebruikt kunnen worden voor Portal.

Maar als je zelf een server wil hosten voor multiplayer, met jouw regels, dat je dan moet betalen. (Wat best logisch is natuurlijk). Tegen bots spelen en je eigen game mode testen zal dan wss wel gewoon gratis zijn.
Volgens mij zal het net zo gaan als met de community servers van Battlefield 5 (wat gratis is), maar dan gewoon uitgebreider. Het zal gewoon via de servers van EA gaan. Het enige verschil wat er is, is dat je het kan tweaken naar je eigen smaak.

In BF5 was het bijvoorbeeld mogelijk om een 24/7 Wake Island server te maken met de mode die je wil.

PSPfreaky schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 20:16:
[...]

Volgens mij zal het net zo gaan als met de community servers van Battlefield 5 (wat gratis is), maar dan gewoon uitgebreider. Het zal gewoon via de servers van EA gaan. Het enige verschil wat er is, is dat je het kan tweaken naar je eigen smaak.

In BF5 was het bijvoorbeeld mogelijk om een 24/7 Wake Island server te maken met de mode die je wil.
Ja natuurlijk gaat het via de EA servers :?

Local servers gaat m nooit weer worden.(Daarom moet je 'always online' zijn, zelfs bij full bot SP matches)

Wat ik bedoel is dat ze hier evt geld op kunnen verdienen door de servers met Portal rechten/rules te verhuren, zoals vroeger het geval was. Bij V enzo stelde het niets voor.

Maar goed, we weten nog niet hoe ze hier op gaan verdienen.
Er zal wel ergens een model achter zitten, want twee volle games (2042 én Portal samen) runnen, en ook nog jaren blijven Live updaten en supporten, (wat de bedoeling is) gaan ze niet alleen met skin verkoop kunnen opvangen, denk ik :X

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 31-07 21:18
poor Leno schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 21:49:
[...]
Ja natuurlijk gaat het via de EA servers :?

Local servers gaat m nooit weer worden.(Daarom moet je 'always online' zijn, zelfs bij full bot SP matches)

Wat ik bedoel is dat ze hier evt geld op kunnen verdienen door de servers met Portal rechten/rules te verhuren, zoals vroeger het geval was. Bij V enzo stelde het niets voor.

Maar goed, we weten nog niet hoe ze hier op gaan verdienen.
Er zal wel ergens een model achter zitten, want twee volle games (2042 én Portal samen) runnen, en ook nog jaren blijven Live updaten en supporten, (wat de bedoeling is) gaan ze niet alleen met skin verkoop kunnen opvangen, denk ik :X
Als ze ook maar een kwart op gaan leveren van de verwachtingen die ze nu geschept hebben met Portal, dan gaat dit een gigantisch knalsucces worden. Waar veel spelers zijn, daar is heel veel geld te verdienen.

Sowieso de Play Pro abbo's kunnen fiks aantrekken en battlepasses blijven inkomen genereren zolang mensen blijven spelen. Maar je kan zat andere opties verzinnen, bijvoorbeeld de zichtbaarheid van custom servers in de server browser gaan verkopen.

Custom game logic zal ook gegarandeerd leiden tot nieuwe game modes (of in elk geval ideeën) die ze over kunnen nemen en 'verkopen' een volgende BF of als uitbreiding.

Dat verdienmodel van EA gaat wel goedkomen, of wij daar ook beter van worden is een tweede. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Toch hoop ik niet dat er een smerig verdienmodel de hoek om komt, dat zou dan de zoveelste franchise worden dat EA kapot maakt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

EA is net als politici, eerst zien dan geloven. :+ :)

Op papier klinkt het wel weer aardig allemaal alleen het gaat om de uitwerking. Ze nemen een hoop hooi op hun vork.

Dus ik wacht het wel weer even af. Sowieso denk ik dat het wel weer minimaal een half jaar gaat duren voordat het enigzins getuned is allemaal. :P

Overigens het verschil tussen de pre-order Standaard -en de Gold versie begrijp ik nog niet helemaal. Gold heeft o.a. als extra:

Year 1 Pass Pack
4 New Specialists (1 per Season of the Year 1 Pass),
4 Battle Passes (1 per Season of the Year 1 Pass),
3 Epic Skin Bundles (”Blistered Earth”, ”Tempest”, and ”Cold Blood”)

Betekent dit dat je bij Gold de 4 New Specialists gelijk bij verschijnen ervan krijgt en dat je in de Standard versie deze eerst ingame moet verdienen :?

De 4 Battle Passes zijn toch alleen cosmetics :?

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raiders
  • Laatst online: 09:27
Misschien dat die specialists een beetje werken zoals Rainbow Six Siege? Dat je de characters wel moet unlocken? Dat zou trouwens wel karig zijn, hebben ze dan niet geleerd van de shitstorm die ze hierop kregen in Battlefront 2.

Wel begrijpelijk om nog wat waarde toe te voegen aan de battle pass. Cosmetics kunnen me gestolen worden maar uren grinden terwijl ik af en toe een avondje game zie ik niet zitten.

[Voor 57% gewijzigd door raiders op 25-07-2021 11:44]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

raiders schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:08:
Misschien dat die specialists een beetje werken zoals Rainbow Six Siege? Dat je de characters wel moet unlocken?
Dat vermoeden heb ik maar heb ik ook.

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DirtyDutchman
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 13:30
Na het zien van deze 4 maps in de trailer,ben ik sinds lange tijd geneigd om een preorder te plaatsen, maar het blijft een EA game. :X
Maar het ziet er wel erg mooi uit,als er nog veel meer maps van BFBC2 (Vietnam) en BF3 uit komen met de looks van BF2042 dan gaan er weer veel uurtjes in zitten. _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11:35

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Video laat zien wat de verbeteringen zijn aan de klassieke maps in Battlefield 2042

[Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 27-07-2021 09:27]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Jumpman schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 18:55:
Het konijn uit de hoge hoed zal wel zijn dat je voor Battlefield Portal een maandelijks bedrag gaat betalen.
Inmiddels is dit ook langsgekomen in een interview van VG247 met Ripple Effect Studios:
When you create and launch your experience, it will exist on a dedicated server and live there as long as there’s at least one player in the session. You won’t be asked to pay any server rental fees, regardless of how big or small your creation is. You’ll have control over cross-play functionality, and you’ll get basic admin rights to make it private, kick/ban players, send server-wide messages and so on.
https://www.vg247.com/202...erview-inception-content/

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True