Ja laten we ons daar nu al druk over gaan makenTsurany schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:44:
Zolang we maar niet tientallen posts krijgen over pre-orders bij fysieke winkels die niet op tijd leveren, dat is gewoon 100% je eigen schuld.
Maar wat is anders het punt van topics zoals deze?
"Whoa, ik ga 'm insta preorderen!!!11!!", "Daaaamn, die 4 seconden durende audioleak is echt veeetttt! Can't wait!!". Zulke posts zijn anders ook niet echt erg nieuwswaardig, als we dan toch gaan bepalen welke post interessant is en welke niet.
Eens er effectieve informatie naar buiten gekomen is, en zeker als het spel uitgebracht is, kan je wel een mooie topicstart maken van alle wapenmogelijkheden, maps, whatever, en discussieren over het spel zelf. Maar tot dan zijn speculatietopics echt 'n wasteland en imho een verspilling van DB ruimte
"Whoa, ik ga 'm insta preorderen!!!11!!", "Daaaamn, die 4 seconden durende audioleak is echt veeetttt! Can't wait!!". Zulke posts zijn anders ook niet echt erg nieuwswaardig, als we dan toch gaan bepalen welke post interessant is en welke niet.
Eens er effectieve informatie naar buiten gekomen is, en zeker als het spel uitgebracht is, kan je wel een mooie topicstart maken van alle wapenmogelijkheden, maps, whatever, en discussieren over het spel zelf. Maar tot dan zijn speculatietopics echt 'n wasteland en imho een verspilling van DB ruimte
Aangezien er tot woensdag niet zoveel gaat gebeuren...
NEW: EA has announced that former General Manager of Call of Duty, Byron Beede, has joined EA to become the General Manager of the Battlefield franchise.
— Battlefield News (@bravoINTEL) 2 juni 2021
Former General Manager of Call of Duty joins EA to lead Battlefield franchiseEA tells IGN that Beede joining the team "signals a strategic, long-term commitment to the growth of the franchise".
IGN states that he will work on this year's game and the mobile title, but also focus on the overall future of the franchise.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Oh god.. ik dacht dat ze geleerd hadden en vanaf nu het goed wilden doen..RobinNL schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:09:
Aangezien er tot woensdag niet zoveel gaat gebeuren...
[Twitter]
Als dat maar goed gaat

Zoiets hoeft niet direct te betekenen dat het verkeerd gaatpoor Leno schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:21:
[...]
Oh god.. ik dacht dat ze geleerd hadden en vanaf nu het goed wilden doen..
Als dat maar goed gaat
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
nee maar ik voel me nu toch een beetje vies..RobinNL schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:22:
[...]
Zoiets hoeft niet direct te betekenen dat het verkeerd gaat
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Ik denk dat dit wel een bevestiging is voor een moderne Battlefield. Quantum encryption is nog wel een paar jaar verwijderd, al zal het leger 1 van de eersten zijn om het te implementeren. En die USS boot bestaat (nog) niet.
Misschien een Battlefield 2042?
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 04-06-2021 15:53 ]
Mogelijke tekst:
Some of you want to return home ------ that most human of all instincts. with a heavy heart, I must tell you the truth. -------- The Question we must ask ourselves now is: do we accept our fate? Or do we dare to fight for a better world? If you can fire a gun, if you can tend a wound, if you can cr. Havoc ----- we need you. War is the only way home.
Some of you want to return home ------ that most human of all instincts. with a heavy heart, I must tell you the truth. -------- The Question we must ask ourselves now is: do we accept our fate? Or do we dare to fight for a better world? If you can fire a gun, if you can tend a wound, if you can cr. Havoc ----- we need you. War is the only way home.
Futuristische shooter zie ik persoonlijk niet zitten. Als het richting BF3/BF4 zit, is prima wat mij betreft.
Nouja zo futuristisch is 2042 niet meer hoor.. we zijn al precies op de helft vanaf 2000TheRicolaa10 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:57:
[...]
Futuristische shooter zie ik persoonlijk niet zitten. Als het richting BF3/BF4 zit, is prima wat mij betreft.

Er waren geruchten dat het mogelijk rond 2030 afspeelt. BF4 had met de laatste DLC ook futuristische dingen (hover tank bijvoorbeeld). Eerdere geruchten over de nieuwe Battlefield game:TheRicolaa10 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:57:
[...]
- The game will have drone and robot warfare elements but the game will be overall modern and more grounded to reality.
- The robotic dog in the game which is like Boston Dynamics Mule can run really fast and potentially has a weapon on it. But it looks like it could be a new vehicle type instead of a gadget.
- Gameplay is just like traditional boots on the ground combat with some robots/drones to "assist" you, like they would in real life. No wall running, no laser, no crazy stuff.
- Battlefield is a more accurate representation of 2030's military combat compared to Final Stand. So there will no hover tanks or Rail guns. BATTLEFIELD IS NOT SCI-FI. All weapons included in the game are those which are currently in development/prototype stage.
We wachten het af
Edit:
Dezelfde afbeelding, maar dan met net wat meer tekst
:strip_exif()/f/image/rmRPCVwcDxtFg0FdZNf9Pltm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door RobinNL op 04-06-2021 16:05 ]
Ja daarom. We zitten immers al in 2021 en dan is het nog maar 21 jaar. De ontwikkeling van wapens en voertuigen duurt ook langer dus je zult ook niet veel iteraties zien. De grote ontwikkeling zal vooral drones zijn, maar afhankelijk van wat voor conflict je kiest, kun je best leuke dingen doen.poor Leno schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:59:
[...]
Nouja zo futuristisch is 2042 niet meer hoor.. we zijn al precies op de helft vanaf 2000
Dat zou op zich wel redelijk matchen met wat Tom Henderson had gezegd over de campaign van de game. Je speelt als soort special ops team (noem het Bad Company) uit allemaal verschillende factions. Volgens mij werd er toen gezegd dat de game zelf de US tegen Rusland is, maar dat ze op deze manier ook landen als Japan erbij betrekken.RobinNL schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:55:
Mogelijke tekst:
Maar misschien lees ik er ook wel teveel in zoals ik het wil. Zou in ieder geval wel logisch zijn omdat er al jaren gevraagd wordt om Bad Company 3. Uiteraard met een korrel zout nemen want het zijn maar geruchten.
[ Voor 18% gewijzigd door raiders op 04-06-2021 16:47 ]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Het zou ook kunnen gaan om het achtergrondverhaal van de game. Waar ik zelf naar zit te kijken is de datum. Die 3600 uur... Als het 4 januari is, dan is +3600 uur 3 juni. Is het 1 april, dan is +3600 uur 29 augustus. Iemand keek naar de datum van vandaag en deed er 3600 uur bij en dan kom je uit op 1 november. Of het iets is, geen idee.raiders schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Dat zou op zich wel redelijk matchen met wat Tom Henderson had gezegd over de campaign van de game. Je speelt als soort special ops team (noem het Bad Company) uit allemaal verschillende factions. Uiteraard met een korrel zout nemen.
Havoc = (grote) verwoesting.
De volledige tekst als het goed is.
/f/image/bDjKltKP2HcXyUPSnPf1DHm0.png?f=fotoalbum_large)
Mogelijke screenshots van de nieuwe Battlefield game. Tom Herderson zegt dat ze echt zijn.
:strip_exif()/f/image/tkES7x3SCpTvJ8DbVfQbcwii.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HL7efp1freqktW6FyhHY9L7C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y5QpbUIJYdpTUQanD2vJ4xQO.jpg?f=fotoalbum_large)
Al Thumama Stadium - QATAR
:strip_exif()/f/image/M21s8jMqiK6vj2LNwXrLU4lv.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron: https://twitter.com/ITSABH18/status/1400832261126299653
They are real. #BATTLEFIELD
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) 4 juni 2021
[ Voor 71% gewijzigd door RobinNL op 04-06-2021 18:46 ]
Die eerste twee shots doen me denken aan een map uit BF3 of 4 ik denk dat het 4 was. Daar had je ook zo'n stad aan de kust met wolkenkrabbers. Beetje zelfde look and feel.RobinNL schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:48:
[...]
Het zou ook kunnen gaan om het achtergrondverhaal van de game. Waar ik zelf naar zit te kijken is de datum. Die 3600 uur... Als het 4 januari is, dan is +3600 uur 3 juni. Is het 1 april, dan is +3600 uur 29 augustus. Iemand keek naar de datum van vandaag en deed er 3600 uur bij en dan kom je uit op 1 november. Of het iets is, geen idee.
Havoc = (grote) verwoesting.
De volledige tekst als het goed is.
[Afbeelding]
Mogelijke screenshots van de nieuwe Battlefield game. Tom Herderson zegt dat ze echt zijn.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Al Thumama Stadium - QATAR
[Afbeelding]
Bron: https://twitter.com/ITSABH18/status/1400832261126299653
[Twitter]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat had ik inderdaad ook, ik zat zelf meer op Battlefield 4. Beetje een Dawnbreaker feel.Help!!!! schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:29:
[...]
Die eerste twee shots doen me denken aan een map uit BF3 of 4 ik denk dat het 4 was. Daar had je ook zo'n stad aan de kust met wolkenkrabbers. Beetje zelfde look and feel.
RobinNL schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:34:
[...]
Dat had ik inderdaad ook, ik zat zelf meer op Battlefield 4. Beetje een Dawnbreaker feel.
[YouTube: Dawnbreaker Battlefield 4]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
En weer echte heli's. Wat mis ik die dingen toch in 5.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nog al logisch toch.. In WW2 waren er niet echt heli'sOxigeon schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:20:
Vaak bu'j te bang!
Ik snap dat je dat denkt en ze zijn dan ook *niet echt* gebruikt.. maar het zou je verbazen-tom-562 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:19:
[...]
Nog al logisch toch.. In WW2 waren er niet echt heli's
De marketing is op stoom:
[Twitter: https://twitter.com/jackfrags/status/1401187573914013700]
[Twitter: https://twitter.com/jackfrags/status/1401187573914013700]
Die van levelcap:
Got another DM from @Battlefield pic.twitter.com/BcZucwqB1Z
— LevelCap (@LevelCapGaming) 5 juni 2021
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
New rumor on Reddit claims that Battlefield 6 will be called 'Battlefield 2042'. Rumor is unconfirmed as of now.
— Battlefield News (@bravoINTEL) 5 juni 2021
(via VGC News)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kijk, dit hadden we een aantal weken geleden nodig. Geen stomme tweet van het Twitter account van Battlefield, maar gewoon teasers zoals die van gisteren en vandaag!
Zoiets kan ook best een fanmade ding zijn. De gedachte dat het 2042 wordt is niet zo heel gek, ik had hem ook al in het hoofd, dus om dat er even bij te photoshoppen is 2 seconden werk...
Ja precies.. dit hadden ze al veel langer geleden moeten instartenRobinNL schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:49:
Kijk, dit hadden we een aantal weken geleden nodig. Geen stomme tweet van het Twitter account van Battlefield, maar gewoon teasers zoals die van gisteren en vandaag!

De game hoeft niet per se Battlefield te gaan heten. Net voor de onthulling van Battlefield 1 werd er ook gesproken over de world premiere van Battlefield. Foto via Instagram account van Battlefield.
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze hem een cijfer gaan geven. De echte BF spelers weten wel dat bf1 uitgekomen is voor bf5. Maar de leken zien dalijk door de bomen het bos niet meer indien de nieuwe gewoon Battlefield gaat heten. Ik ga er eigenlijk vanuit dat deze gewoon Battlefield 6 gaat heten. Of weet ik veel Battlefield Modern Combat.RobinNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 01:32:
De game hoeft niet per se Battlefield te gaan heten. Net voor de onthulling van Battlefield 1 werd er ook gesproken over de world premiere van Battlefield. Foto via Instagram account van Battlefield.
Toch zullen ze met een goede show moeten komen wil ik deze game gaan aanschaffen. Sinds bf1 speel ik de game echt minimaal. Nu op het moment van typen denk ik wel weer van... zal ik bf5 nog maar eens instaleren op mijn ps5. Maar dan speel ik weer een aantal matches en dan denk ik van doe.maar weer verwijderen haha.
[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 06-06-2021 07:44 ]
Kutdingen joh, Battlefield 1 & 5 zijn heerlijk omdat er juist geen moderne shit in zit.Oxigeon schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:20:
Nouja.. dat is ieder zijn ding he. Mooie vond ik altijd dat je die dingen mooi als taxi kon gebruikenGT-R schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:00:
[...]
Kutdingen joh, Battlefield 1 & 5 zijn heerlijk omdat er juist geen moderne shit in zit.
Balen van het futuristische thema.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Jumpman schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:27:
Balen van het futuristische thema.
En dát is dus precies niet de bedoeling, en van die typische dingen hoe een team genaaid wordtOxigeon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:23:
[...]
Mooie vond ik altijd dat je die dingen mooi als taxi kon gebruiken
[ Voor 141% gewijzigd door poor Leno op 06-06-2021 10:50 ]
Hoezo genaaid? Waar is anders een heli voor waar 4 man in kunnen?poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 10:24:
[...]
[...]
En dát is dus precies niet de bedoeling, en van die typische dingen hoe een team genaaid wordt
Omdat jij ook wel weet dat 99% van de keren de helicopter gebruikt wordt als 'taxi' om eruit te springen op een geliefd sniperplekje op een dak oid, en vervolgens de helicopter laat crashen, en de rest van het team moet wachten.Oxigeon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:04:
[...]
Hoezo genaaid? Waar is anders een heli voor waar 4 man in kunnen?
De goeie transportpiloten blijven de map cirkelen als spawnpunt.. Maar ik ben zo ontzettend vaak in een heli gespawned om vervolgens te crashen omdat de piloot eruit springt en je verrast wordt en geen tijd hebt om te seatswitchen
Het is vooral frustrerend als op dat moment geen alternatieven zijn.
Dat je dus de game net begonnen bent of dat er geen vlaggen zijn (of in de buurt van waar je wilt zijn) en je ergens instapt en die piloot doet weer iets heel raars of egoïstisch. Je kunt best een heli als taxi gebruiken als dat kan, maar je bent wel een beetje verantwoordelijk voor de mensen die dan in je heli komen zitten. Die moet je wel een kans geven om uit te stappen.
Aan de andere kant moet je soms snel handelen om een vlag terug te pakken of de game om te draaien door een vlag te capturen die op dat moment de aandacht van de tegenstander weghaalt en dan kun je niet met iedereen rekening houden. En als je laag genoeg uitstapt, blijft de heli mogelijk nog heel ook.
Ik hoop dat de game vooral wat meer teamplay ondersteunt en dat men dat ook daadwerkelijk gaat gebruiken. Ik krijg de laatste jaren steeds meer het idee dat het ieder voor zich is en men zich niet echt meer inzet voor het team of de overwinning. Gewoon kills halen en je eigen ding doen, ongeacht of dat goed is voor het potje.
Dat je dus de game net begonnen bent of dat er geen vlaggen zijn (of in de buurt van waar je wilt zijn) en je ergens instapt en die piloot doet weer iets heel raars of egoïstisch. Je kunt best een heli als taxi gebruiken als dat kan, maar je bent wel een beetje verantwoordelijk voor de mensen die dan in je heli komen zitten. Die moet je wel een kans geven om uit te stappen.
Aan de andere kant moet je soms snel handelen om een vlag terug te pakken of de game om te draaien door een vlag te capturen die op dat moment de aandacht van de tegenstander weghaalt en dan kun je niet met iedereen rekening houden. En als je laag genoeg uitstapt, blijft de heli mogelijk nog heel ook.
Ik hoop dat de game vooral wat meer teamplay ondersteunt en dat men dat ook daadwerkelijk gaat gebruiken. Ik krijg de laatste jaren steeds meer het idee dat het ieder voor zich is en men zich niet echt meer inzet voor het team of de overwinning. Gewoon kills halen en je eigen ding doen, ongeacht of dat goed is voor het potje.
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2021 11:34 ]
Ik denk dat het een cijfer gaat worden, geen tekst. Battlefield 6 of misschien wel Battlefield 2042. Dat laatste wordt sinds gisteren veel meer geroepen.Oxigeon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:43:
[...]
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze hem een cijfer gaan geven. De echte BF spelers weten wel dat bf1 uitgekomen is voor bf5. Maar de leken zien dalijk door de bomen het bos niet meer indien de nieuwe gewoon Battlefield gaat heten. Ik ga er eigenlijk vanuit dat deze gewoon Battlefield 6 gaat heten. Of weet ik veel Battlefield Modern Combat.
Afwisseling was ook eens lekker, maar ik verlang zelf wel weer naar heli's in een gameGT-R schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:00:
[...]
Kutdingen joh, Battlefield 1 & 5 zijn heerlijk omdat er juist geen moderne shit in zit.
Heerlijk dat je met een heli snel even ergens kan komen, zolang de piloot niet bang is. Ik had gisteren toevallig een potje in BF4 waar ik als gunner in zat. We vlogen tussen 2 gebouwen door en toen was de piloot opeens foetsie. Je wil de heli redden, maar dat lukte bijna niet meer.
Gewoon de piloot een matige load-out geven. Bij BF1 en BFV hebben ze dit ook al gedaan. Enige wat hij dan kan doen is zichzelf spawnen op de plek van de spawn beacon, kost wel een ticket.poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:12:
[...]
Omdat jij ook wel weet dat 99% van de keren de helicopter gebruikt wordt als 'taxi' om eruit te springen op een geliefd sniperplekje op een dak oid, en vervolgens de helicopter laat crashen, en de rest van het team moet wachten.
De goeie transportpiloten blijven de map cirkelen als spawnpunt.. Maar ik ben zo ontzettend vaak in een heli gespawned om vervolgens te crashen omdat de piloot eruit springt en je verrast wordt en geen tijd hebt om te seatswitchen
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ben wel benieuwd hoe futuristisch het word. 2042 is opzich maar 20 jaar verder in de tijd.
Als ze Cod achtige futuristische dingen gaan doen heb ik er helemaal geen zin in.
Als ze Cod achtige futuristische dingen gaan doen heb ik er helemaal geen zin in.
Ze hebben al aangegeven “geen lasers en wall running” enzo
DICE heeft dat nooit gezegd dacht ik, alleen Tom Henderson. Hij kan ook wel eens iets fout hebbenpoor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:09:
Ze hebben al aangegeven “geen lasers en wall running” enzo
Oh ok, ik dacht EA/Dice zelfRobinNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:15:
[...]
DICE heeft dat nooit gezegd dacht ik, alleen Tom Henderson. Hij kan ook wel eens iets fout hebben
Nee Henderson heeft leuke uitspraken maar geloof m zéker niet met alles wat ie roept..
Voor futuristische dingen hebben ze Titanfall en Apex als merk om eraan te koppelen.Chelseamarre123 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:44:
Ben wel benieuwd hoe futuristisch het word. 2042 is opzich maar 20 jaar verder in de tijd.
EA/DICE hebben nog helemaal niks gezegd.poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:32:
[...]
Oh ok, ik dacht EA/Dice zelf
Nee Henderson heeft leuke uitspraken maar geloof m zéker niet met alles wat ie roept..
Op de teasers na..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ze posten ondertussen ook zelf wazige images en de officiële banners zijn ook veranderd.
Zou dit misschien een referentie zijn naar de 240p trailer die eerder uitgebracht uitgelekt werd
Zou dit misschien een referentie zijn naar de 240p trailer die eerder uitgebracht uitgelekt werd
Wanneer je Battlefield 4 of Battlefield 5 opstart (3 en 1 zijn niet geïnstalleerd dus heb ik niet kunnen checken), krijg je ook een teaser te zien.
Zoals dit: https://www.reddit.com/r/...ld_v_start_up_or_im_just/
Ze lijken ook druk bezig op social media. Afbeeldingen lijken steeds te veranderen per xx minuten.
Zoals dit: https://www.reddit.com/r/...ld_v_start_up_or_im_just/
Ze lijken ook druk bezig op social media. Afbeeldingen lijken steeds te veranderen per xx minuten.
psst nog niet happen, je kunt alvast wachten tot 9 juni
[ Voor 28% gewijzigd door Geronimous op 07-06-2021 20:11 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Na de aankomende onthullings trailer word Donderdagochtend het Topic omgezet naar het
Officiële Battlefield Topic zoals het eerst ook bedoeld was
"Work in progress"
:fill(white):strip_exif()/f/image/gcSGRBKvlf92T53VcERpGsk8.png?f=user_large)
"Work in progress"
:fill(white):strip_exif()/f/image/gcSGRBKvlf92T53VcERpGsk8.png?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Op de store pages van Battlefield 4, 1 en 5 zijn de teasers ook te vinden. Daarnaast begint de beschrijving overal met w̷̸a̶˟߭s̴h̴p̶ӝƊp̷Ѧn̶Ź߈g̷
Ik zat te denken... Is het niet iets in de richting van een EMP?
Ik zat te denken... Is het niet iets in de richting van een EMP?
[ Voor 17% gewijzigd door RobinNL op 07-06-2021 20:24 ]
Krijgen we eigenlijk weer twee aparte topics voor Consoles en PC?G_Dragon schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:13:
Na de aankomende onthullings trailer word Donderdagochtend het Topic omgezet naar het
"Work in progress"
[Afbeelding]
Als jullie dit willen, vind ik het prima!poor Leno schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:38:
[...]
Krijgen we eigenlijk weer twee aparte topics voor Consoles en PC?
Zelf ben ik liever voor 1 topic
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mja voor beiden valt wat te zeggen..G_Dragon schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:39:
[...]
Als jullie dit willen, vind ik het prima!
Zelf ben ik liever voor 1 topic
Het kan handig zijn qua tips en trucs en awesome Only in BF momenten, maar bij de PCs gaat t vaak over fps, graphics instellingen, beste PC etc. En PC ergert zich weer aan console dingen
Maar je zou kunnen beginnen met een gezamelijk topic en evt later splitsen, mocht het niet gaan?
Ik vind het een goed plan, de rest ook?poor Leno schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:45:
[...]
Mja voor beiden valt wat te zeggen..
Het kan handig zijn qua tips en trucs en awesome Only in BF momenten, maar bij de PCs gaat t vaak over fps, graphics instellingen, beste PC etc. En PC ergert zich weer aan console dingen
Maar je zou kunnen beginnen met een gezamelijk topic en evt later splitsen, mocht het niet gaan?
Want het start topic layout is gewoon kopieren en kan later altijd nog worden aangepast naar een PC Topic.
Zoals gebruikelijk zullen we splitsen rond de release.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Misschien 3? Pc, console en problemen topic?Geronimous schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:41:
Zoals gebruikelijk zullen we splitsen rond de release.
Lijkt mij echt compleet overbodig. Wat diversiteit is niet erg en gaat tenslotte om de game. En dat is gewoon het zelfde op elk platform. Dat er zo nu en dan over graphics e.d. gesproken zal worden is in mijn optiek echt geen ramp.G_Dragon schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:49:
[...]
Ik vind het een goed plan, de rest ook?
Want het start topic layout is gewoon kopieren en kan later altijd nog worden aangepast naar een PC Topic.
Tenzij er echt twee verschillende versies zijn, netzoals bij Rust waarbij je echt een specifieke console versie hebt.
Verder zijn verreweg de meeste topics als Multi gecategoriseerd toch…?
[ Voor 15% gewijzigd door Furrr op 07-06-2021 23:17 ]
Jij hebt de eerdere topics niet meegemaakt zeker?Furrr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:13:
[...]
Lijkt mij echt compleet overbodig. Wat diversiteit is niet erg en gaat tenslotte om de game. En dat is gewoon het zelfde op elk platform. Dat er zo nu en dan over graphics e.d. gesproken zal worden is in mijn optiek echt geen ramp.
Jawel hoor.poor Leno schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:31:
[...]
Jij hebt de eerdere topics niet meegemaakt zeker?![]()
Ik game zowel op console als op PC. PC voor de lange grind sessies en console (Series X + LG CX 65” 🙌🏽 )voor chips + bankhang sessies. Maar een discussie over eventuele verschillen in graphics e.d. vind ik juist interessant en is welkom.
Het zijn vooral de Playstation kinderen die voor problemen zorgen….. (Geintje!!!)
Vond het prima bij Cod modern Warfare. 1 topic game specifiek met alle platforms. En 1 voor voornamelijk pc problemen?
Als straks BF6 uit komt is het dan een poosje zonder cheaters te spelen? Weken? Maanden? Of zijn de hacks al weer binnen een paar dagen verkrijgbaar.
Wanneer de game heel goedkoop is zullen de smurfs/cheaters wel weer volkomen. Zo lang de game wel boven de 30 EUR blijft zal dit uiteraard niet heel veel voorkomen, maar er zijn altijd rijke russen (als voorbeeld 😜) die wel 60 euro over hebben voor een dagje cheaten.Hadespuiter schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 00:37:
Als straks BF6 uit komt is het dan een poosje zonder cheaters te spelen? Weken? Maanden? Of zijn de hacks al weer binnen een paar dagen verkrijgbaar.
Maar hoe lang duurt het nou normaliter bij een nieuwe BF eer dat de hacks op de markt beschikbaar komen? Ik verheug me namelijk op een poosje spelen zonder cheaters. In BF5 is dat inmiddels een utopie.Smit260 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 01:59:
[...]
Wanneer de game heel goedkoop is zullen de smurfs/cheaters wel weer volkomen. Zo lang de game wel boven de 30 EUR blijft zal dit uiteraard niet heel veel voorkomen, maar er zijn altijd rijke russen (als voorbeeld 😜) die wel 60 euro over hebben voor een dagje cheaten.
De cheats zijn meestal al wel bij de open beta beschikbaar, ze gebruiken allemaal forks van dezelfde frostbite engine, dus het is niet zo lastig om nieuwe cheats te ontwikkelen.Hadespuiter schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 03:05:
[...]
Maar hoe lang duurt het nou normaliter bij een nieuwe BF eer dat de hacks op de markt beschikbaar komen? Ik verheug me namelijk op een poosje spelen zonder cheaters. In BF5 is dat inmiddels een utopie.
Vraag is hoe ga je er mee om. Met custom servers met fatsoenlijke admin rechten, iets als EasyAnticheat of fair fight en je houdt het wel onder controle. Probleem met BFV is dat er nul komma nul gedaan wordt tegen cheaten, want zal wel nodeloos geld in een bodemloze put gooien zijn.
Verwijderd
Een week, misschien twee.Hadespuiter schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 03:05:
[...]
Maar hoe lang duurt het nou normaliter bij een nieuwe BF eer dat de hacks op de markt beschikbaar komen? Ik verheug me namelijk op een poosje spelen zonder cheaters. In BF5 is dat inmiddels een utopie.
Oh man, dat zou wat zijn. Custom / private serversA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:16:
[...]
Vraag is hoe ga je er mee om. Met custom servers met fatsoenlijke admin rechten, iets als EasyAnticheat of fair fight en je houdt het wel onder controle. Probleem met BFV is dat er nul komma nul gedaan wordt tegen cheaten, want zal wel nodeloos geld in een bodemloze put gooien zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2021 09:52 ]
We zijn nog niet eens bij de reveal en het gaat al over cheaters op PC. Als consolespelers zit ik daar niet echt op te wachten en het gaat vast nog wel even door. Vrijwel elke game op PC heeft last van cheaters en ik snap dat het frustreert, maar dat samen met geneuzel over graphic settings en welke de grootste fps-penis heeft, is gewoon niet interessant. En dat gaat dan vaak vele pagina's door waardoor de rest van de discussies weggedrukt worden. Dát is waarom er altijd een splitsing ontstaat.Furrr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:13:
[...]
Lijkt mij echt compleet overbodig. Wat diversiteit is niet erg en gaat tenslotte om de game. En dat is gewoon het zelfde op elk platform. Dat er zo nu en dan over graphics e.d. gesproken zal worden is in mijn optiek echt geen ramp.
Tenzij er echt twee verschillende versies zijn, netzoals bij Rust waarbij je echt een specifieke console versie hebt.
Verder zijn verreweg de meeste topics als Multi gecategoriseerd toch…?
Voor de goede cheats betaal je per maand meer dan een paar keer de aanschafprijs van een game. Als mensen 150 euro per maand voor een undetected hack betalen is eens in de paar weken een nieuw account kopen uit de store of via een marktplaats geen enkel probleem.Smit260 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 01:59:
[...]
Wanneer de game heel goedkoop is zullen de smurfs/cheaters wel weer volkomen. Zo lang de game wel boven de 30 EUR blijft zal dit uiteraard niet heel veel voorkomen, maar er zijn altijd rijke russen (als voorbeeld 😜) die wel 60 euro over hebben voor een dagje cheaten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Jij bent in de veronderstelling dat er op console niet gecheat wordt?Martinspire schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:59:
[...]
We zijn nog niet eens bij de reveal en het gaat al over cheaters op PC. Als consolespelers zit ik daar niet echt op te wachten en het gaat vast nog wel even door. Vrijwel elke game op PC heeft last van cheaters en ik snap dat het frustreert, maar dat samen met geneuzel over graphic settings en welke de grootste fps-penis heeft, is gewoon niet interessant. En dat gaat dan vaak vele pagina's door waardoor de rest van de discussies weggedrukt worden. Dát is waarom er altijd een splitsing ontstaat.
Check dit aimbot apparaat voor je Playstation:
YouTube: "It's basically aimbot for console"...
Die wordt elke keer aangehaald.. de keren dat ik zoiets ben tegengekomen in de verschillende Battlefields is 0,0 geloof ikHadespuiter schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:08:
[...]
Jij bent in de veronderstelling dat er op console niet gecheat wordt?

Dat kun je niet weten. Velen zullen de aimhulp niet té drastisch aanzetten maar dusdanig dat ze gewoon goede spelers lijken die niet cheaten.poor Leno schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:45:
[...]
Die wordt elke keer aangehaald.. de keren dat ik zoiets ben tegengekomen in de verschillende Battlefields is 0,0 geloof ik
Nouja prima dan tochHadespuiter schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:06:
[...]
Dat kun je niet weten. Velen zullen de aimhulp niet té drastisch aanzetten maar dusdanig dat ze gewoon goede spelers lijken die niet cheaten.
Wij hebben er geen last van en ze lopen de boel niet te verkloten voor anderen.
En die enkeling die dat doet..
Er zijn sws altijd wel hele goede spelers in een server. En als daar dan toevallig zo’n console cheater bij zit die “maar een klein beetje doet en niet opvalt”, tsja dan boeit t echt niet.
De PC cheating daarentegen, is echt funest

Afgezien van het feit dat aimbot wel wat ver gaat en het niet zo makkelijk is, plus 100 euro voor dat ding, is het op console een stuk minder aanwezig. Ik denk dat ik net als Poor leno nog niet iemand met zoiets ben tegengekomen. En het is ook lang niet zo'n verschil als enkele pc cheats. Het feit dat je al geen wallhack hebt, is een stuk beter en het gaat er vooral om dat je efficiënter schiet ipv mensen ook eerder ziet en op het hoofd blijft hangen.Hadespuiter schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:08:
[...]
Jij bent in de veronderstelling dat er op console niet gecheat wordt?
Goed, het is inderdaad frustrerend en het zal vast toenemen, maar het is nog niet zo'n probleem als op PC. Bovendien heb je ook nog de discussie van tooltjes en problemen van de tooltjes die cheats moeten detecteren en whatnot. En dat DICE niet genoeg doet en dat reporten niet goed werkt en whatnot. Die discussie ontbreekt voor consoles volledig omdat het niet van toepassing is. Je kunt altijd mensen reporten voor cheaten en mijn ervaring is dat MS daar daadwerkelijk wat aan doet. Je hebt voor Battlefield sowieso Gold en PS+ nodig, wat de drempel een stuk hoger maakt dan alleen een emailadres of alleen een 06. Je bent voor elke account aardig wat kwijt.
En tenslotte is het niet onmogelijk om die dingen te detecteren. Je kunt ze er al snel uitvissen als ze erg opzichtig bezig zijn. Bovendien helpt elke dev weer om die dingen beter te detecteren, omdat ze allemaal op hetzelfde platform en dezelfde API's zitten. Ze zijn al druk bezig om dit soort dingen te detecteren. Natuurlijk blijft het een gevecht tussen die fabrikant en de consoleboeren, maar het is een stuk makkelijker te winnen dan op de PC markt.
Laat ik het zo zeggen, cheaten is lang niet zo'n probleem en dus ook nooit zo'n lange discussie als bij PC. Ik meen dat bij de beta's van de laatste 3 Battlefield games al gecheat werd, dus dan gaat het rap. En daardoor is een splitsing voor console ook een stuk fijner want dan heb je al die poeha daarvan niet.
Plus al die vragen van "ik heb een 3080, kan ik de game wel op low settings spelen", daar word ik ook een beetje moe van. Kijk mij eens een dure grafische kaart hebben. Pfff.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 08-06-2021 14:24 ]
Zou mooi zijn als Xbox spelers in deze game wel zonder crossplay kunnen spelen en niet zoals bij cod waar enkel Playstation spelers zonder crossplay kunnen spelen.
Die apparaten schijnen wachttijden te hebben van máánden om ze aan te kunnen schaffen, zeer populair dus.
Say whatChelseamarre123 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:19:
Zou mooi zijn als Xbox spelers in deze game wel zonder crossplay kunnen spelen en niet zoals bij cod waar enkel Playstation spelers zonder crossplay kunnen spelen.
Kun je daar met de Xbox niet tegen alleen Xbox spelers?

Nee dat kan niet! Bijvoorbeeld Warzone tegen PC gamers incl. alle cheaters.poor Leno schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:04:
[...]
Say what

Warzone niet.poor Leno schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:04:
[...]
Say what
Normale MP kan wel degelijk met alleen Xbox Only.
Noujaaa zegMick3112 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:31:
[...]
Warzone niet.
Normale MP kan wel degelijk met alleen Xbox Only.
Screenshots from the new Battlefield have leaked early via EA’s Origin PC store https://t.co/as43htclX3
— Battlefield News (@bravoINTEL) 9 juni 2021
More images.
— KAMI (@Okami13_) 9 juni 2021
THIS LOOKS AMAZING!! #BATTLEFIELD pic.twitter.com/nbca6VWlna
:strip_exif()/f/image/a7mRgtQbcy0XT2jM6UY1uPVQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/97AwhhyDF0HRzxVx330Rk8x8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YWdvOxP9aUwlVD0sv4ANWNcz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QuiikXC54kUtodARvq6gjMn9.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind het er wel ontzettend gaaf uitzien! Ik vraag mij af of die flying squirrelpak de parachute vervangt.
"Welcome to A World Transformed"
"U.S.A. and Russia stand at the brink of war. Proxy wars have waged for decades, generating experienced but displaced combat veterans. These Specialists use their skills to shape the future — a future worth fighting for."
"Battlefield 2042 introduces 7 vast maps for up to 128 players. From Seoul’s cities to Egypt’s deserts, every map offers a unique experience based on the natural environment."
"Customize weapons, gadgets and vehicles in-battle to tip the scales in your favor. Summon a robotic dog built for battle, employ a grappling hook or don your very own wingsuit."
"Choose your role on the battlefield and form hand-tailored squads through the new Specialist system. Based on Battlefield’s four Classes, Specialists have one unique Specialty and Trait – but the rest of the loadout is fully customizable."
Three editions: Standard, Gold, Ultimate
"Members can deploy early with Access to the Open Beta, Full Ultimate Edition Game Access on October 15, Monthly Rewards and more"
Release date: October 15
Perks:
"Open Beta early access, Baku ACB-90 melee takedown knife, “Mr. Chompy” Epic Weapon Charm, \"Landfall\" Player Card Background, \"Old Guard\" Tag"
"4 New Specialists (1 per Season of the Year 1 Pass), 4 Battle Passes (1 per Season of the Year 1 Pass), 3 Epic Skin Bundles (”Blistered Earth”, ”Tempest”, and ”Cold Blood”)"
"\"Shadow Stalker\" Legendary Outfit, \"Obsidian\" Legendary Weapon Skin, \"Onyx\" Legendary Vehicle Skin"
"Official Digital Artbook and Exclusive Digital Soundtrack"
Bron: https://www.reddit.com/r/...lot_of_leaks_from_origin/
"U.S.A. and Russia stand at the brink of war. Proxy wars have waged for decades, generating experienced but displaced combat veterans. These Specialists use their skills to shape the future — a future worth fighting for."
"Battlefield 2042 introduces 7 vast maps for up to 128 players. From Seoul’s cities to Egypt’s deserts, every map offers a unique experience based on the natural environment."
"Customize weapons, gadgets and vehicles in-battle to tip the scales in your favor. Summon a robotic dog built for battle, employ a grappling hook or don your very own wingsuit."
"Choose your role on the battlefield and form hand-tailored squads through the new Specialist system. Based on Battlefield’s four Classes, Specialists have one unique Specialty and Trait – but the rest of the loadout is fully customizable."
"Members can deploy early with Access to the Open Beta, Full Ultimate Edition Game Access on October 15, Monthly Rewards and more"
Perks:
"Open Beta early access, Baku ACB-90 melee takedown knife, “Mr. Chompy” Epic Weapon Charm, \"Landfall\" Player Card Background, \"Old Guard\" Tag"
"4 New Specialists (1 per Season of the Year 1 Pass), 4 Battle Passes (1 per Season of the Year 1 Pass), 3 Epic Skin Bundles (”Blistered Earth”, ”Tempest”, and ”Cold Blood”)"
"\"Shadow Stalker\" Legendary Outfit, \"Obsidian\" Legendary Weapon Skin, \"Onyx\" Legendary Vehicle Skin"
Nog een afbeelding (uit de broncode van origin.com)
/f/image/zJU4wRLLUaovy1uPNcXclI6L.png?f=fotoalbum_large)
Edit: nog eentje gevonden
/f/image/zJU4wRLLUaovy1uPNcXclI6L.png?f=fotoalbum_large)
Edit: nog eentje gevonden
:strip_exif()/f/image/9aEeRcvkWWYrDJQMm9d1dMKP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Donool op 09-06-2021 14:35 . Reden: extra foto ]
Komt pas na een halfjaar ofzo. Niet bij release
Het gerucht was dat deze later zou komen. Ik zou even tot vanmiddag wachten als ik jou was
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu alweer afhaak. Waarom is het zo moeilijk voor dev's om gewoon een game te maken, zonder skins, editions, batte passes en weet ik het allemaal.RobinNL schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:11:
Perks:
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Omdat dat al jaren niet meer rendabel is. Daarnaast: je hoeft alles wat je opnoemt niet te kopen.Jeroenneman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:40:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu alweer afhaak. Waarom is het zo moeilijk voor dev's om gewoon een game te maken, zonder skins, editions, batte passes en weet ik het allemaal.
Omdat daar het geld zitJeroenneman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:40:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu alweer afhaak. Waarom is het zo moeilijk voor dev's om gewoon een game te maken, zonder skins, editions, batte passes en weet ik het allemaal.
Eerlijk gezegd had je ook al DLC bij BF3 en BF4, daar kon je ook premium aanschaffen zodat je alle dlc voor een goedkopere prijs had.
Ik heb niet zo veel moeite met skins, of battlepasses of dergelijke, als dit ook zo geimplementeerd wordt als bijvoorbeeld COD Warzone. Daar heb ik ooit een keer een Battlepass aangeschaft en tijdens deze batllepass verdien je genoeg om de volgende Battlepass gratis aan te schaffen.
Waar ik wel problemen mee heb zijn de prijzen voor de skins en dat deze soms echt over de top zijn en de hele look van de game verpesten. Zolang het bij de game past vindt ik het prima, maar om met roze of paarse tanks rond te rijden gaat me wel weer te ver.
Voor de rest heel erg benieuwd naar de trailer, bewegende beelden zeggen veel meer dan paar screenshots, laat maar komen
Ik ben vooral benieuwd wat ze met de skins doen en of ze nu wel een goede live service doen met een goede communicatie. Dat viel bij beide live services van DICE vies tegen (BFV en SW:BF2).
Beter dan een 60 euro season pass in iedet geval, al geeft die wel garantie dat je de content krijgt die beloofd is
Beter dan een 60 euro season pass in iedet geval, al geeft die wel garantie dat je de content krijgt die beloofd is
Klopt, koop gewoon de standard edition als je de game leuk vindt. Verder ben je niks verplichtTijmenn schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:42:
[...]
Omdat dat al jaren niet meer rendabel is. Daarnaast: je hoeft alles wat je opnoemt niet te kopen.
FUCKING HYPED!
Spoiler tags zou wel leuk zijn jongens, thnx 
De echte reveal is nog niet eens geweest

In een geruchten en speculatie topic?poor Leno schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:03:
Spoiler tags zou wel leuk zijn jongens, thnx
Dit lijkt mij juist de plek om alles neer te plempen. Als je niks wilt zien, kun je toch beter wachten op de release en tot die tijd het internet uitzetten?
Met de vorige Battlefield games kregen we gemiddeld zo'n 8-9 mappen met release. Of de mappen goed zijn weten we pas later, als we het zelf kunnen spelenshoombak schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:22:
7 maps, waarvan misschien 1 of 2 goed.
Alsof een game zonder deze zooi niet winstgevend kan zijn, natuurlijk wel. Minder winstgevend, dat wel.Tijmenn schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:42:
[...]
Omdat dat al jaren niet meer rendabel is. Daarnaast: je hoeft alles wat je opnoemt niet te kopen.
Dacht dat de stream om 16.00 uur was?
Nu zie ik de timer nog 1 uur aan geven. 🤔
Er zijn twee streams, eentje is de countdown en de ander is de daadwerkelijke trailer.DoubleDutch schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:55:
Dacht dat de stream om 16.00 uur was?
Let op:
Er is een apart topic voor de PC: [PC] Battlefield 2042
Er is een apart topic voor de PC: [PC] Battlefield 2042