Mwaah, ik wou het hier niet zeggen want de hype voor de nieuwe game is blijkbaar groot (mensen vergeten snel?) maar ondanks dat ik op de console BFV speel, herken ik het wel.
Het cheatgedeelte niet, maar wel dat "ik knal al 2 volle seconden op een enemy, hij gaat niet dood, hij merkt me op, en in 'n halve seconde lig ik dood op de grond" verhaal. Zeeeeer frustrerend. Net zoals dat "ik word beschoten, loop achter een muur, zit wel degelijk achter de muur in full cover, ga toch plots dood na 'n seconde" gedoe. Fix je netcode of verhoog de tickrate of whatever het probleem is, ffs.
En dan los van de gameplay, de uiteraard gare (UI) glitches/bugs (niet kunnen spawnen, onzichtbare menu overlays of zwarte schermen bv.), de irritant lange laadtijden (toegegeven, ligt deels aan de consoles), het gedoe over de TTK, de compleet random assignments (lekker met 'n SMG 20 long range headshot kills liggen maken in objective areas terwijl je pronet), maar vooral het gebrek aan content en de "beloftes" errond. Een WW2-setting willen neerzetten zonder Russen of Normandie bijvoorbeeld, ik krijg het maar niet begrepen
Versta me niet verkeerd, ik heb me met het spel uren geamuseerd maar er zat gewoon echt zo veel meer in. Nadat duidelijk werd dat het spel ook FUBAR was verklaard door EA, stonden Reddit en andere communities vol met geroep en "dit pikken we niet langer!" en nu we allemaal wat hebben kunnen geilen en speculeren op twee weinig zeggende screenshots, trekken we weer snel onze portemonnee "omdat het deze keer wél goed zal zijn"

Gek...
Ik wacht het deze keer rustig af. Fool me once, enzovoort. Ergens denk ik wel dat DICE/EA het begrijpt nu, maar ik ga hen alleszins niet op hun ogen geloven. Gewoon hopen dat er een mooie, complete game wordt neergezet die voldoende aandacht krijgt