Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 19:42
Hoop op een co-op singleplayer. Heb mij daar erg mee vermaakt in BF3.
Battlefield fan vanaf het eerste uur hier, maar BF:V heeft mij niet kunnen bekoren, ook al keek ik erg uit naar WW2. Hopelijk slaan ze met deze weer het, in mijn ogen, juiste pad in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 08:39
Battlefield:

Schiet enemy 3x in z'n rug, hij draait om en killed je met single shot.
Schiet enemy in zij en gezicht, hij kan ontkomen en regenerate achter rots, poept twee anderen uit, nu 3 vs 1 en knalt jou in 1 schot kapot.

Ben daar wel klaar mee, ook als het er super mooi uitziet.

In BFV is op het moment bijna geen enkel leuk potje te vinden, telkens +60/2 kd's, in eerste minuut spel al 30 kills terwijl rest nog niet eens rond loopt. Mannetje loopt met mach 3 door de map. Sniper schiet je over honderden meters door allerlei foliage headshot bij spawn. Als je potje joint, hele map in bezit enemy en rest team joined en leaved meteen. Zonde van de tijd zo, mijn mening.

Battelfield 6 heeft heeeeeel veeel te repareren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

RobinNL schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:38:
Tom heeft weer een foto op zijn Twitter geplaatst. Dit is een schets van de robot hond.

[Afbeelding]
Indien ze beginnen met deze onzin ben ik weg. Ik hou niet van die scifi setting.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Tom heeft weer een foto op zijn Twitter geplaatst. Dit is een schets van de robot hond.

[Afbeelding]
De V-22 Osprey's konden, maar als het futuristisch wordt, dan ben ik ook weg.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:06:
[...]

Indien ze beginnen met deze onzin ben ik weg. Ik hou niet van die scifi setting.
Deze ook gelezen? :)
  • The game will have drone and robot warfare elements but the game will be overall modern and more grounded to reality.
  • The robotic dog in the game which is like Boston Dynamics Mule can run really fast and potentially has a weapon on it. But it looks like it could be a new vehicle type instead of a gadget.
  • Gameplay is just like traditional boots on the ground combat with some robots/drones to "assist" you, like they would in real life. No wall running, no laser, no crazy stuff.
  • Battlefield is a more accurate representation of 2030's military combat compared to Final Stand. So there will no hover tanks or Rail guns. BATTLEFIELD IS NOT SCI-FI. All weapons included in the game are those which are currently in development/prototype stage.
Zo'n robot hond gebruiken ze op dit moment al in het leger of zijn ze aan het testen voor gebruik.

https://www.ad.nl/buitenl...-robothond-spot~ac1bfb0f/
https://www.kijkmagazine....rkt-aan-nieuwe-robothond/
https://techpulse.be/nieu...se-leger-boston-dynamics/

Battlefield 4 had met de Final Stand DLC hover tanks etc. Zulke dingen hoef je niet te verwachten in de nieuwe Battlefield game.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 04:00
Op zicht valt het wel mee hoe sci-fi dat is. Zover ik weet zijn het nog prototypes maar zijn er al wel van dit soort robot honden. Of die ook in een militaire setting worden gebruikt weet ik niet maar dat is niet ondenkbaar, zeker niet als DICE net als met Battlefield 4 een near future setting doet.
https://www.bostondynamics.com/solutions/inspection

Ik vind het wel grappig als het maar goed gebalanceerd is. Ik zie de vliegtuigen uit Battlefield 1 en 5 al voor me maar dan als kleine drone...

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
JellBro schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:58:
Battlefield:

Schiet enemy 3x in z'n rug, hij draait om en killed je met single shot.
Schiet enemy in zij en gezicht, hij kan ontkomen en regenerate achter rots, poept twee anderen uit, nu 3 vs 1 en knalt jou in 1 schot kapot.

Ben daar wel klaar mee, ook als het er super mooi uitziet.

In BFV is op het moment bijna geen enkel leuk potje te vinden, telkens +60/2 kd's, in eerste minuut spel al 30 kills terwijl rest nog niet eens rond loopt. Mannetje loopt met mach 3 door de map. Sniper schiet je over honderden meters door allerlei foliage headshot bij spawn. Als je potje joint, hele map in bezit enemy en rest team joined en leaved meteen. Zonde van de tijd zo, mijn mening.

Battelfield 6 heeft heeeeeel veeel te repareren.
Dit klinkt niet als de console potjes die ik meemaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Laatst online: 19:51
Jumpman schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:54:
[...]

Op Console word ook niet veel gecheat of helemaal niet. PC hebben wel heel veel cheaters. Daarom hoop ik dat je crossplay uit kan zetten. Zo niet is dat een dealbreaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:54:
[...]

Ik herken dit ook niet echt op PC. Soms heb je misschien een rotte appel tussen zitten, maar zo vaak als het wordt genoemd in ieder geval niet.

Dat op elkaar spawnen. Dat is een Battlefield dingetje, maar niet echt storend dat het tegen je werkt. Ik merk zelf ook dat ik regelmatig niet op squad mates kan spawnen, omdat er een vrij lange cooldown op zit net nadat ze in gevecht zijn geweest.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mwaah, ik wou het hier niet zeggen want de hype voor de nieuwe game is blijkbaar groot (mensen vergeten snel?) maar ondanks dat ik op de console BFV speel, herken ik het wel.

Het cheatgedeelte niet, maar wel dat "ik knal al 2 volle seconden op een enemy, hij gaat niet dood, hij merkt me op, en in 'n halve seconde lig ik dood op de grond" verhaal. Zeeeeer frustrerend. Net zoals dat "ik word beschoten, loop achter een muur, zit wel degelijk achter de muur in full cover, ga toch plots dood na 'n seconde" gedoe. Fix je netcode of verhoog de tickrate of whatever het probleem is, ffs.

En dan los van de gameplay, de uiteraard gare (UI) glitches/bugs (niet kunnen spawnen, onzichtbare menu overlays of zwarte schermen bv.), de irritant lange laadtijden (toegegeven, ligt deels aan de consoles), het gedoe over de TTK, de compleet random assignments (lekker met 'n SMG 20 long range headshot kills liggen maken in objective areas terwijl je pronet), maar vooral het gebrek aan content en de "beloftes" errond. Een WW2-setting willen neerzetten zonder Russen of Normandie bijvoorbeeld, ik krijg het maar niet begrepen :P

Versta me niet verkeerd, ik heb me met het spel uren geamuseerd maar er zat gewoon echt zo veel meer in. Nadat duidelijk werd dat het spel ook FUBAR was verklaard door EA, stonden Reddit en andere communities vol met geroep en "dit pikken we niet langer!" en nu we allemaal wat hebben kunnen geilen en speculeren op twee weinig zeggende screenshots, trekken we weer snel onze portemonnee "omdat het deze keer wél goed zal zijn" :? Gek...

Ik wacht het deze keer rustig af. Fool me once, enzovoort. Ergens denk ik wel dat DICE/EA het begrijpt nu, maar ik ga hen alleszins niet op hun ogen geloven. Gewoon hopen dat er een mooie, complete game wordt neergezet die voldoende aandacht krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het niet eens zo'n probleem dat er futurische elementen in zitten maar het zijn vaak weer van die indirecte wapens die het spel verpesten. Denk aan bijvoorbeeld de mortars die in een aantal iteraties zaten of die UCAV vliegtuigen waarmee je op afstand tanks kon uitschakelen. Je ziet veilig tientallen of honderden meters verwijderd en kan met zo'n utility toch kills maken, dat hoort wat mij betreft niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

-tom-562

Oliesjeik

[Afbeelding]
Nice :D robothond volhangen met C4 :D *O*

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41
RangedNeedles schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:00:
Het cheatgedeelte niet, maar wel dat "ik knal al 2 volle seconden op een enemy, hij gaat niet dood, hij merkt me op, en in 'n halve seconde lig ik dood op de grond" verhaal. Zeeeeer frustrerend. Net zoals dat "ik word beschoten, loop achter een muur, zit wel degelijk achter de muur in full cover, ga toch plots dood na 'n seconde" gedoe. Fix je netcode of verhoog de tickrate of whatever het probleem is, ffs.
Dit is een 'feature' genaamd lag compensation. Als je een te snelle verbinding hebt, bouwt de server extra lag voor jou in om spelers met een hogere/gemiddelde ping niet teveel te benadelen. Dat vertaalt zich in dit soort dingen. Het helpt om je verbinding softwarematig te knijpen maar dit kan ook weer rubberbanding veroorzaken.
Overigens doen heel veel spellen dit maar zoals het DICE betaamd is het in Battlefield heel overdreven aanwezig.

Grappig dat veel mensen denken dat de volgende Battefield anti-cheat gaat hebben. Dat is met BFV namelijk helemaal gestopt. Anti-cheat kost alleen maar geld en levert niets op. Spelers die gebanned zijn kunnen namelijk geen microtransactions doen en dus verbieden de EA aandeelhouders dat. Ja, er is FairFight maar dat is een server-side anti-cheat en dus een wassen neus. Echt elke cheat werkt daar probleemloos omheen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^
EA en DICE blijven K.T met P.ren. Dus ik verwacht totaal niet dat ze met BF6 ineens alle oude bekende zaken, en dat is echt een hele lange lijst, nu wel op orde hebben. Heb alleen nog steeds niet iets beters dus blijf het toch wel spelen. -O-

Het zou al heel wat zijn als ze regio's beter indelen en supporten, server tools geven incl. pingkick >100, anticheat e.d.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ja het is inderdaad ook eerst zien dan geloven. Ik ben wel benieuwd naar de reveal trailer deze week maar dat die er schitterend uit ziet weten we natuurlijk al :P

De eerste gameplay zal wel tijdens E3 zijn en dan nog maar zien wat uiteindelijk de game haalt. Coop en tank armor in Battlefield V duurde een paar maanden extra? Downed teammates kunnen verslepen is nooit gekomen.

Gelukkig geen duiveltje dit jaar om me een pre-order aan te praten. Mijn videokaart gaat de game nooit halen en een nieuwe videokaart zit er niet in :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande heren, eerst zien en dan geloven bij DICE.

De lijst van onnodige technische problemen problemen en rare gameplay beslissingen die elke keer (met name) het eerste jaar na een BF release zich wéér herhalen, is zo verschrikkelijk lang dat het moeilijk is met vertrouwen naar BF6 uit te kijken.

Laat ze nou eerst eens gewoon de basis basis multiplayer op orde hebben bij launch in plaats van allerlei grafische hoogstandjes proberen toe te voegen en bouw daar op voort, zou ik zeggen.

Mijn wenslijst voor een BF is ondertussen echt niet lang meer:

-Beperkt aantal maps en modes die voor de verandering eens op elkaar zijn afgestemd
-Geen indirect fire of explosive spamfest
-Custom servers met veel vrijheid qua settings
-Fatsoenlijke hitdetectie
-Teamwork uitleggen, stimuleren en belonen
-Niet kunnen campen in de uncap

De rest sjeffen we dan zelf wel op custom servers om de boel een beetje te balanceren tussen infantry, ground vehicles en air.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De lekken van de nieuwe Battlefield met de kans dat het in de game komt, volgens Tom Henderson. Hij heeft een verre familielid die bij DICE werkt. Neem niet direct alles aan als bevestigd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OmSyxtDaSQtgJmPa0VXhTCvZaHE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yBosmW3LNwVxR427hyOHpEqW.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzVEos6mnZ2bxqa2SsmUjgKxsc0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SPGgexJyw43wPZ1BkS20YpVj.png?f=fotoalbum_large
Livestream is op dit moment nog bezig, dus er kunnen nog features worden toegevoegd of worden bijgewerkt.

Livestream Tom Henderson: YouTube: COVERING EVERY "BATTLEFIELD 6 LEAK" SO FAR (TO LOOK BACK ON)

[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 05-05-2021 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
RobinNL schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:11:
De lekken van de nieuwe Battlefield met de kans dat het in de game komt, volgens Tom Henderson. Hij heeft een verre familielid die bij DICE werkt. Neem niet direct alles aan als bevestigd.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Livestream is op dit moment nog bezig, dus er kunnen nog features worden toegevoegd of worden bijgewerkt.

Livestream Tom Henderson: YouTube: COVERING EVERY "BATTLEFIELD 6 LEAK" SO FAR (TO LOOK BACK ON)
Dat ziet er goed uit! Als dit waar is dan durf ik best een pre order te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
Jumpman schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:49:
[...]

Dit hoop ik niet (crossplay). Met toetsenbord en muis ben je over het gemeen in het voordeel op de standaard controllers. Tevens kent de PC veel meer cheaters. Dit was voor mij destijds de reden om van PC naar console te wisselen.
Controllers hebben het voordeel boven KM. Die boeven met controllers hebben aim-assist.

De beste combinatie is op een PC spelen met een controller.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:17
Generaal Pep schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:39:
[...]

Controllers hebben het voordeel boven KM. Die boeven met controllers hebben aim-assist.

De beste combinatie is op een PC spelen met een controller.
Eeuwige discussie maar blijf het toch verassend vinden dat er nog steeds mensen nog dit denken 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41
spijkerhoofd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:36:
[...]

Dat ziet er goed uit! Als dit waar is dan durf ik best een pre order te doen.
Mag ik je er aan herinneren dat een aantal van de groots aangekondige en beloofde features voor BFV zoals practice range, co-op mode, battle-royale, vehicle customization, community servers allen op zijn minst zeer teleurstellend waren en bovendien later halfbakken aan de game zijn toegevoegd.

Het tot 2x toe beloven dat er niets aan de TTK/TTD gunplay gedaan wordt omdat dat nou juist één van de sterke punten van BF5 was volgens de community en het dan toch 2x toch doen tegen kerst om zodoende nieuwe spelers aan te trekken.

Dan heb ik het nog niet gehad over de soldier dragging, advanced bullet penetration, 5v5 competitive features en ondersteuning voor mutators die compleet geschrapt zijn.

En natuurlijk niet te vergeten de beloofde "live service" die minimaal een jaar te vroeg is gestopt en de honderden bekende bugs waar gewoon niets aan gedaan wordt. Maar wel elke keer nieuwe skins die je alleen met echt geld kunt kopen. Geld is binnen, handen af.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat deze bedrijfsvoering bij BF6 ineens anders zal zijn.

Echt mensen, stop met pre-orderen want dat is precies wat er mis is met de gaming wereld en bijdraagt aan al deze slechte releases. Zie ook Cyperpunk 2077 waar zoveel content/features geschrapt zijn bij livegang omdat met alleen al de pre-orders het geld binnen was gehaald en CDPR qua reputatie op hun bek is gegaan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 09-09 21:14
Oxigeon schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:06:
[...]

Same, het was juist net weer leuk met de setting van WWI/II.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
RubenDJ schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:03:
[...]

Mag ik je er aan herinneren dat een aantal van de groots aangekondige en beloofde features voor BFV zoals practice range, co-op mode, battle-royale, vehicle customization, community servers allen op zijn minst zeer teleurstellend waren en bovendien later halfbakken aan de game zijn toegevoegd.

Het tot 2x toe beloven dat er niets aan de TTK/TTD gunplay gedaan wordt omdat dat nou juist één van de sterke punten van BF5 was volgens de community en het dan toch 2x toch doen tegen kerst om zodoende nieuwe spelers aan te trekken.

Dan heb ik het nog niet gehad over de soldier dragging, advanced bullet penetration, 5v5 competitive features en ondersteuning voor mutators die compleet geschrapt zijn.

En natuurlijk niet te vergeten de beloofde "live service" die minimaal een jaar te vroeg is gestopt en de honderden bekende bugs waar gewoon niets aan gedaan wordt. Maar wel elke keer nieuwe skins die je alleen met echt geld kunt kopen. Geld is binnen, handen af.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat deze bedrijfsvoering bij BF6 ineens anders zal zijn.

Echt mensen, stop met pre-orderen want dat is precies wat er mis is met de gaming wereld en bijdraagt aan al deze slechte releases. Zie ook Cyperpunk 2077 waar zoveel content/features geschrapt zijn bij livegang omdat met alleen al de pre-orders het geld binnen was gehaald en CDPR qua reputatie op hun bek is gegaan.
Jep, snap die pre-orders ook echt niet. Je weet nog helemaal niets van het spel nu, ook niet als er nog wat meer gelekt wordt of als je tegen de release date aankruipt. Sure, er is een lijst met dingen die "confirmed 100%" zijn, maar volgens mij is het enige dat in het opgedoken lijstje echt 100% zeker is, die Battle Pass is :P Die 3+ (plus!) years of support valt ook nog te bezien. BF5 ging ook lang ondersteund worden :+

Als het spel uitgebracht wordt en objectieve reviews overwegend positief zijn en de community dat ook is, maw, als het genoeg opbrengt volgens de verwachtingen of nog zal opbrengen, dan pas weet je dat er moeite en tijd in het spel gaat gestoken worden. Dat wil dan nog steeds niet zeggen dat je gaat krijgen wat er beloofd is, maar goed, beter dan helemaal niets.

Iedereen doet wat hij of zij wil uiteindelijk, het is mijn geld niet, maar ik vind het persoonlijk echt doodzonde om ditzelfde tafereeltje al jaren te moeten aanschouwen. Als we deze aanpak financieel blijven stimuleren, verandert er niets. De meute vindt het voor een of andere reden perfect okee dat ze 60-70 euro (of zelfs 80 euro met aankomende consoleprijzen) uitgeven aan iets dat niet degelijk werkt en dat de helft bevat van wat beloofd is. Ik kan niet in de toekomst kijken en het kan best dat ze het nu wel degelijk op orde hebben maar een korte blik in het verleden leert ons toch ander dingen met EA/DICE. Iig niet het risico waard om nu al blind te gaan pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop echt op een trailer vandaag of morgen. Kan niet wachten op een nieuwe "true next-gen" Battlefield!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
RubenDJ schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:03:
[...]

Ik heb mij kostelijk vermaakt met BF5, en daarvoor met BF1, 4, 3 enz. Ik wil ze echt nog 1 allerlaatste kans geven. Daarbij dat ze niet alles gedaan hebben wat ze beloofd hadden is te vergeven omdat de dingen die je opnoemt niet super belangrijk zijn. BR heb ik niks mee, same als 5 tegen 5. Daar koop ik BF niet om, daar is COD veel beter in. Voor de rest heb ik BF5 grijs gespeeld, ook al was het voor mij erg teleurstellend dat het ineen keer afgelopen was. Dat vind ik de grootste blunder! Ik vind BF5 voor de rest fijn spelen, ik pak hem er soms gewoon weer lekker bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb eigenlijk vanaf dag 1 bij Battlefield al geen fijn "gun gevoel" gehad. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar de gunplay voelt in deze game erg clunky en het voelt alsof je met een propjesschieter aan het schieten bent. Er lijkt geen "gewicht" in de gun te zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 06-05-2021 15:37 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Rivanov schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:36:
Heb eigenlijk vanaf dag 1 bij Battlefield al geen fijn "gun gevoel" gehad. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar de gunplay voelt in deze game erg clunky en het voelt alsof je met een propjesschieter aan het schieten bent. Er lijkt geen "gewicht" in de gun te zitten.
Dat is herkenbaar, ik vind bij COD MW de gunplay veel beter en het voelt serieuzer. Bij Cold War vind ik teveel arcade. BF zit er tussen in.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:37
Wel grappig dat sommige mensen zich zo druk gaan maken over het feit dat iemand anders wil, of gaat pre-orderen. Hier wordt het ook een instant pre order zodra die knop ergens beschikbaar komt.
Was ik teleurgesteld in bf5? Op sommige vlakken zeker. Heeft dat voor mijn gevoel mijn aanschaf totaal verknalt ? Nee natuurlijk niet.

Genoeg uurtjes genoten. Avondje uit eten of dagje sauna met de vrouw zijn duurder ( en die kunnen al een jaar niet dus genoeg gespaard.. ) Voor die 5 tientjes ga ik het sowieso willen proberen.

Laat iedereen toch doen *;

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Skybullet schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:28:
Wel grappig dat sommige mensen zich zo druk gaan maken over het feit dat iemand anders wil, of gaat pre-orderen. Hier wordt het ook een instant pre order zodra die knop ergens beschikbaar komt.
Was ik teleurgesteld in bf5? Op sommige vlakken zeker. Heeft dat voor mijn gevoel mijn aanschaf totaal verknalt ? Nee natuurlijk niet.

Genoeg uurtjes genoten. Avondje uit eten of dagje sauna met de vrouw zijn duurder ( en die kunnen al een jaar niet dus genoeg gespaard.. ) Voor die 5 tientjes ga ik het sowieso willen proberen.

Laat iedereen toch doen *;
Het gaat er net om dat jouw acties ervoor zorgen dat anderen, waaronder mezelf, mogelijk een minder afgewerkt spel opgeleverd krijgen, cru gezegd. Dat, en het feit dat de userbase mooi zelf serieus aan het klagen was, ‘n jaar of zo geleden. Tot zelfs medewerkers online stalken aan toe. Maar ja, we zien wat “leaks” in de vorm van (hopelijk geen) loze beloftes en kwispelende robothondjes en we vergeten plots alles 8)7

Nu goed, dit alles had ik al aangegeven. Net zoals ik al eerder zei dat ieder met zijn of haar geld lekker doet wat ie wil. Het jammere is gewoon, en da’s mijn punt net, dat je collectief eens wat tegengas moet kunnen en willen geven door niet blindelings je portemonnee te trekken. Zoiets lukt individueel niet. Het ironische is dat iedereen dat altijd roept als het fout gaat maar dit dan nooit ook eens echt doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
RangedNeedles schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 19:00:

Het gaat er net om dat jouw acties ervoor zorgen dat anderen, waaronder mezelf, mogelijk een minder afgewerkt spel opgeleverd krijgen
Nou in dat geval pre-order ik meteen de "digital deluxe editie inclusief battle pass en alle dlc "
Als ik echt zoveel invloed heb met mijn persoonlijke keuze door een spel te kopen van een franchise die ik al heel mijn leven met veel plezier speel lijkt me dat rete tof. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Nou als de long necks niet terug zijn dan kan DICE mijn pre-order sowieso wel vergeten!!1 :+ al is het een bug dus zit het er vast in...

Zonder gekkigheid hopelijk laten ze snel wat zien. Deze leaks heb je ook niks aan ook al is het misschien wel waar. Dinsdag is de nieuwe investors call van EA dus je zou zeggen dat ze daarvoor wat officieel bekend hebben gemaakt?

[ Voor 7% gewijzigd door raiders op 06-05-2021 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:48
Haha ze lopen bewust te trollen. Beter dat ze wat online zetten, die leaks beginnen wel vermoeiend te worden.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheRicolaa10 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:30:
[...]

Haha ze lopen bewust te trollen. Beter dat ze wat online zetten, die leaks beginnen wel vermoeiend te worden.
Aan de ene kant zijn de leaks gewoon goed. Mensen gaan meer over de game praten terwijl je als bedrijf even niks hoeft te doen. Ik zit zelf ook meer te zoeken naar nieuwe nieuwtjes over 'Battlefield 6' dan een tijd terug toen er nog bijna niks was geleaked.

Het meeste is gewoon niks, maar het zoeken naar kleine dingetjes is gewoon leuk :P

offtopic:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/838829823396020259/839936206262239272/E0uWCEeWUAQr7BF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Ik las net dat de BF1 en BFV trailer om 4pm est online stonden. Dus tussen nu en 22.00 kan er nog genoeg gebeuren. Ze zijn opvallend aanwezig vandaag op twitter, dus mijn glazen bol zegt dat er wat komt vandaag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Mijn glazen bol werkt niet zo goed.. Maar.. Het schijnt dat een deel van de audio van de trailer online staat: https://www.reddit.com/r/...the_battlefield_6_reveal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:19:
Mijn glazen bol werkt niet zo goed.. Maar.. Het schijnt dat een deel van de audio van de trailer online staat: https://www.reddit.com/r/...the_battlefield_6_reveal/
Ik durf het echt niet te zeggen. Er zijn meerdere geluiden 'gelekt'. Van sommigen is bekend dat deze fake zijn. Mogelijk zit er wel eentje tussen die echt kan zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Ihkv dripfeeding en continue hypen is een "leak van de audio van een nog te verschijnen releasetrailer zonder gameplay" wel echt een nieuwe low volgensmij.... :X :F -O-

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik snap ook niet zo goed waarom je nu niet gewoon op de release knop drukt. Er zou wel geen reveal event zijn zoals dat met Battlefield V en 1 het geval was dus alles wat nodig is staat vast al klaar.

Klik op de publish knop van Youtube en je blog en je bent klaar zou je zeggen? Nou snap ik ook wel dat je een datum geplanned hebt staan maar alles beter dan wat lage kwaliteit audio clips en screenshots die hier en daar geleaked worden zou ik zeggen 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door raiders op 07-05-2021 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
raiders schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:36:
Ik snap ook niet zo goed waarom je nu niet gewoon op de release knop drukt. Er zou wel geen reveal event zijn zoals dat met Battlefield V en 1 het geval was dus alles wat nodig is staat vast al klaar.

Klik op de publish knop van Youtube en je blog en je bent klaar zou je zeggen? Nou snap ik ook wel dat je een datum geplanned hebt staan maar alles beter dan wat lage kwaliteit audio clips en screenshots die hier en daar geleaked worden zou ik zeggen 8)7
Mensen praten nu over de nieuwe Battlefield game zonder dat EA of DICE zelf iets voor hoeven te doen (mogelijk is iets wel gecontroleerd naar buiten 'ontsnapt', maar dat kan je nooit weten). En dat wil je juist. Laat de mensen maar lekker over je volgende game praten en speculeren en als het tijd is de reveal trailer online gooien, zodat mensen wéér over je game praten.

In de afgelopen dagen zag je vooral dat verschillende media op internet gingen schrijven over de nieuwe Battlefield game, door die twee screenshots die online verschenen.

Ik denk dat het gevaar zit in het te lang wachten met het online gooien van de trailer en de hype die door mensen wordt opgebouwd. Het laatste wat je wil is dat je game / trailer gaat tegenvallen bij het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een edit op 10 mei :)

Mogelijk zit muziek van 2WEI in de trailer van de nieuwe Battlefield. Vorige week dook dit gerucht op. Vandaag plaatste 2WEI deze tweet:

[ Voor 200% gewijzigd door RobinNL op 10-05-2021 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
"Reveal soon" na een week vol leaks betekent bij DICE dus: 2 maanden later in juni...
https://twitter.com/Battlefield/status/1391815555234009093

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/025/543/eca.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
raiders schreef op maandag 10 mei 2021 @ 20:04:
"Reveal soon" na een week vol leaks betekent bij DICE dus: 2 maanden later in juni...
https://twitter.com/Battlefield/status/1391815555234009093

[Afbeelding]
Dat ligt in lijn met EA Play (E3 in LA), dus dat is niet zo gek. Ik verwacht wel op korte termijn een trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheRicolaa10 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 20:06:
[...]

Dat ligt in lijn met EA Play (E3 in LA), dus dat is niet zo gek. Ik verwacht wel op korte termijn een trailer.
Van BF1 en BF5 kwamen de teasers ook in (eind) mei met meer beelden in juni zover ik weet.

Aan de andere kant... Wat rijmt op soon? ... Noon. Ik verwacht het niet, maar you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Nou ja in ieder geval wat meer duidelijkheid over een datum (waarschijnlijk gewoon op EA Play inderdaad). En dan misschien ook direct een keer een reveal met wat gameplay erbij. Cinematic trailer is natuurlijk leuk maar daar heb je niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 09:35
Edit

[ Voor 123% gewijzigd door foxtrot81 op 12-05-2021 19:20 ]

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA Play, het event wat normaal rond de E3 wordt gehouden, vindt plaats op 22 juli. Dus dan krijgen we mogelijk pas de gameplay trailer te zien van de nieuwe Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^
Gelukkig hebben we de audio leak al, dus daar kunnen we makkelijk nog even op teren.... :+ O-)

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RangedNeedles schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:07:
Maar net wat minder goed nieuws voor mij want had deze wel graag nog gespeeld op m'n Xbox One. Een nieuwe console zit er nog niet direct in, dus ik ga 't wat moeten afwachten :P Het is vooral te hopen dat ze serieus uit hun fouten geleerd hebben met BFV. Zo niet, ga ik het niet zo erg vinden dat ik het niet onmiddellijk kan spelen :D
Even om op jouw bericht terug te komen. De nieuwe Battlefield komt ook naar de PlayStation 4 en Xbox One! Dit is gisteren bevestigd.
Yes, this means specifically that Battlefield 6 is poised to release on PlayStation 4 and Xbox One later this year. This information was confirmed by EA's CEO Andrew Wilson during a financial call that the publisher held today going over its upcoming forecast for the current fiscal year. Despite appearing on so many platforms, Wilson said that the game looks excellent no matter where it is being played. That being said, he did specifically point to next-gen iterations on PlayStation 5 and Xbox Series X as being the most impressive of all.
Bron: Battlefield 6 Confirmed to Release on PS4 and Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
RobinNL schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Even om op jouw bericht terug te komen. De nieuwe Battlefield komt ook naar de PlayStation 4 en Xbox One! Dit is gisteren bevestigd.

[...]

Ik ben heel benieuwd of deze dan op aparte servers gaan spelen (met minder mensen tegelijk?). Dit besluit moesten ze wel nemen, omdat de console bouwers nog lang schaarste verwachten. EA wil een game als deze zo breed mogelijk in de markt zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
RobinNL schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:41:
[...]

[...]

Ah.. ik had gehoopt dat dit de eerste echte next gen titel zou zijn na het bericht dat hij misschien niet voor de oude consoles zou komen, want ben erg benieuwd hoe mooi en groot een game word als die next gen only is en niet beperkt word door oude gen :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:53:
[...]

Ah.. ik had gehoopt dat dit de eerste echte next gen titel zou zijn na het bericht dat hij misschien niet voor de oude consoles zou komen, want ben erg benieuwd hoe mooi en groot een game word als die next gen only is en niet beperkt word door oude gen :D
Misschien ontwikkelen ze vooral voor next-gen en schroeven ze een aantal dingen wat terug voor de oudere consoles?
Volgens Wilson is de nieuwe Battlefield echter specifiek met de nieuwe generatie consoles in het achterhoofd ontwikkeld. "Wat we kunnen doen qua hoeveelheid spelers in het spel, de manier waarop de omgevingen kapotgaan, alsmede typische Battlefield-momenten, zijn echte next-gen kansen waar we gebruik van kunnen maken dankzij de toegenomen processorkracht en het geheugen van de nieuwe consoles."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
RobinNL schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:03:
[...]

Misschien ontwikkelen ze vooral voor next-gen en schroeven ze een aantal dingen wat terug voor de oudere consoles?

[...]
Dat zou inderdaad nog een optie zijn :)
Had er zo snel niet bij stilgestaan, thanks!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

RobinNL schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:03:
[...]

[...]
Het aantal snipers in vehicle maps? :+

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
G_Dragon schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:53:
[...]

BF4 is destijds van de PS3 naar de PS4 gegaan waarbij de PS4 versie 64 spelers per map kon huizen terwijl de PS3 versie max 32. Daarbij was de PS4 versie een stuk mooier grafisch gezien dus dat moet wel goed komen. Ik vind het geen gek idee dat BF6 ook naar de 4 en one gaat omdat door de chips tekorten het aantal Next Gen consoles verkopen fors is tegengevallen voor de 3e partij ontwikkelaars dat ze dit misschien wel moeten doen om de verkopen(lees aandeelhouders :+ ) omhoog te pushen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgensmij zijn de verkopen vd Next Gen consoles helemaal niet tegengevallen. Die waren heel goed en alles is uitverkocht. :)

Echter, mede door Corona is er nog veel meer vraag waar vervolgens niet aan voldaan kan worden omdat er ook naar andere producten die chips nodig hebben veel meer vraag is terwijl de chipfabrieken al op max capaciteit draaien.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Hopelijk zal BF6 beter zijn dan 5. Heb 5 niet gespeeld omdat de movement niet zoals BF3 was (beetje CoD achtig) en hoop dat in 6 wel te hebben. Afwachten op de BETA! 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben laatste tijd weer meer into BF5. Kan ook echt niet meer wachten op de nieuwe BF!
Erg benieuwd welke richting ze op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik ben op dit moment bezig met COD modern warfare, Cold war heb ik ook maar kan mij minder bekoren! BF5 heb ik zoveel gespeeld dat ik er klaar mee was en heb daarvoor MW gehaald. Ground War is een leuke spelmodi. Ik hoop dat de nieuwe BF wat elementen overneemt van BF 5 maar ook kritisch gaat kijken naar COD wat ze daar van over kunnen nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Op de Discord van Tom Henderson zijn verschillende frames uit de reveal trailer gisteravond "gelekt":
https://imgur.com/a/XFsgMlo (versie zonder de meme er in)

Reddit post: https://www.reddit.com/r/...ner2yu/new_leaks_dropped/

[ Voor 21% gewijzigd door TheRicolaa10 op 18-05-2021 09:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:17
Als het zo doorgaat met het lekken van screenshots van de trailer staat ie vannacht nog helemaal online :+

https://www.reddit.com/r/...mation_out_of_the_recent/

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Mooie trailers maken en de hypetrain voeden kunnen ze als de beste. Nu nog een technisch solide multiplayer afleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Idd afwachten, hopelijk ook een BR modus er bij :)

[ Voor 111% gewijzigd door PatRamon op 24-05-2021 12:24 ]

**

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Hoop het niet. BR kan me echt gestolen worden in Battlefield. Laat ze lekker focussen op de normale multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:13
Ik hoop echt dat de main focus op regular multiplayer ligt (conquest, etc). Maar ik ben er haast wel zeker van dat ze naast MP ook 'de nieuwe Warzone' willen worden, gezien het succes wat dat heeft gehad en alles wat ze hebben geleerd van Firestorm. Er zijn ook zoveel mensen die graag een nieuwe BR zien.. Zou me eerlijk gezegd verbazen als er geen BR komt. Nogmaals, hier ook liever alleen MP focus zoals elke BF (t/m BF1) gehad heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
De teamplay die in BF4 en de reeksen er voor zaten waren gewoon top.

BF1/V is gewoon 1 grote arcade hall + 1 grote camping voor bepaalde players.
De sweer om een toernooi te doen mist daar wel in en voor de kleine groepering de BR modus.
Spanning wil je hebben tenslotte en niet alleen maar stats/punten voor je "medic/ammo" activiteiten.

Leuk dat ze er mee bezig zijn maar "insta buy on release".. no way.
Altijd fan geweest van deze game maar sinds de laatste 2 releases hebben ze zich zelf zo voor schut gezet met wat voor prut ze hebben afgeleverd.
De 1 vindt het mooi en de ander niet ieder zijn mening uiteraard.

Tevens zal het al een verbetering geven als ze van Orgin verhuizen naar Steam/Epic.
Met name het downloaden en updaten van de game wat een verschikking is bij Origin

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatRamon schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:50:
Tevens zal het al een verbetering geven als ze van Orgin verhuizen naar Steam/Epic.
Met name het downloaden en updaten van de game wat een verschikking is bij Origin
Dan blijf je het verbinden met Origin wel houden. Ik zie niet dat zoiets snel weggaat. Met Star Wars Battlefront 2 (Steam) krijg ik bij het opstarten elke keer de melding dat ik niet verbonden met met Origin. Eén keer oke, maar als je dat bijna elke keer hebt met opstarten, dan wordt dat wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
PatRamon schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:50:
De teamplay die in BF4 en de reeksen er voor zaten waren gewoon top.

BF1/V is gewoon 1 grote arcade hall + 1 grote camping voor bepaalde players.
De sweer om een toernooi te doen mist daar wel in en voor de kleine groepering de BR modus.
Spanning wil je hebben tenslotte en niet alleen maar stats/punten voor je "medic/ammo" activiteiten.
Wat bedoel je met arcadehall voor sommige spelers? Ik kan mij er niet echt in vinden eerlijk gezegd. Ik vind bij COD MW en CW juist veel kleuterspelers met zogenaamd grappig zijn over de mic en alles melee doen bijvoorbeeld. De laatste BFs is voor mij juist een stuk volwassener qua spelers, en bij BF 4 werd er best getrollt door bepaalde spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

spijkerhoofd schreef op maandag 24 mei 2021 @ 17:23:
[...]

Wat bedoel je met arcadehall voor sommige spelers? Ik kan mij er niet echt in vinden eerlijk gezegd. Ik vind bij COD MW en CW juist veel kleuterspelers met zogenaamd grappig zijn over de mic en alles melee doen bijvoorbeeld. De laatste BFs is voor mij juist een stuk volwassener qua spelers, en bij BF 4 werd er best getrollt door bepaalde spelers.
Ligt er aan wat je met 'getroll' bedoelt. Gekloot met voertuigen hoort bij BF.
Ondanks dat ze dat bij BF:V probeerde te hypen 'only in BF', zag ik daar helemaal niks van terug. Daarmee bedoel ik dus voertuigen vol met C4 plempen en daarmee kamikaze acties uitvoeren. Tanks 200 meter de lucht in laten vliegen met C4. achterop een quad een vliegtuig uit de lucht knallen met een RPG. Dat soort (on)gein heb ik in BF:1 (opzich logisch) en BF:V echt niet gezien. Maar dat hoort wel bij BF (vind ik)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-tom-562 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:06:
[...]

Ligt er aan wat je met 'getroll' bedoelt. Gekloot met voertuigen hoort bij BF.
Ondanks dat ze dat bij BF:V probeerde te hypen 'only in BF', zag ik daar helemaal niks van terug. Daarmee bedoel ik dus voertuigen vol met C4 plempen en daarmee kamikaze acties uitvoeren. Tanks 200 meter de lucht in laten vliegen met C4. achterop een quad een vliegtuig uit de lucht knallen met een RPG. Dat soort (on)gein heb ik in BF:1 (opzich logisch) en BF:V echt niet gezien. Maar dat hoort wel bij BF (vind ik)
Ik heb niet echt het gevoel dat ik dat echt heb gemist ofzo. Het was wel geinig in de eerdere Battlefield games. Ik heb zelf het gevoel gehad dat de serie na BF4 (Hardline niet meegerekend) een stuk serieuzer en volwassener werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Op zich zou het natuurlijk wel heel tof zijn als ze een classic Battlefield mode free 2 play maken. Ik snap wel dat ze willen concurreren met Warzone maar moet dat een Battle Royale zijn?

Misschien playlists met maps die elke week of maand roteren of een gamemode als conquest of rush free to play? Het is dan natuurlijk kijken wat de meerwaarde van de volledige game is maar daar is vast genoeg op te bedenken.
RobinNL schreef op maandag 24 mei 2021 @ 16:40:
[...]

Dan blijf je het verbinden met Origin wel houden. Ik zie niet dat zoiets snel weggaat. Met Star Wars Battlefront 2 (Steam) krijg ik bij het opstarten elke keer de melding dat ik niet verbonden met met Origin. Eén keer oke, maar als je dat bijna elke keer hebt met opstarten, dan wordt dat wel vervelend.
Met Apex Legends is dat niet. Je kunt gewoon inloggen met je EA account maar je hebt volgens mij geen Origin nodig op je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
De leaks in deze subreddit blijven komen, deze keer een deel van de trailer inclusief geluid (ik kan het filmpje helaas niet embedden hier):
https://www.reddit.com/r/...field_trailer_leak_tease/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 12:25
Inmiddels is ook de hele trailer te zien helaas met trolface ..
https://www.reddit.com/r/...lpde5/trailer_with_audio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Slechts een kwestie van tijd, gezien het tempo van de leaks. Jammer dat de kwaliteit ruk is en de meme in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Jammer dat DICE zelf niet de trailer in normale kwaliteit kon releasen terwijl er al weken leaks zijn. Inderdaad een kwestie van tijd voordat iemand het in lage kwaliteit zou droppen. Op zich zie ik het nog wel gebeuren dat ze een nieuwe trailer maken alleen maar vanwege de leaks... beetje aan dooddoener als dit de echte trailer is.

Het lijkt wel een vroege versie? De UI in de helicopter is van de screenshot die al eerder uitlekte. Ziet er qua details op het “dashboard” niet echt uit wat we van Battlefield gewend zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door raiders op 26-05-2021 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Zou mij niks verbazen als DICE gewoon achter de leaks zit. Simpele manier om veel reclame te krijgen. En dat hele 'meme' gebeuren ligt er té dik bovenop (als in, dat moet door een hippe marketing afdeling bedacht zijn, het is het 'net niet')

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raiders schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:37:
Op zich zou het natuurlijk wel heel tof zijn als ze een classic Battlefield mode free 2 play maken. Ik snap wel dat ze willen concurreren met Warzone maar moet dat een Battle Royale zijn?

Misschien playlists met maps die elke week of maand roteren of een gamemode als conquest of rush free to play? Het is dan natuurlijk kijken wat de meerwaarde van de volledige game is maar daar is vast genoeg op te bedenken.
Ik denk wel dat de strategie achter Warzone erg goed werkt, je hebt een free to play mode die enorm populair is en die het ontzettend goed doet onder streamers, hierdoor trek je veel mensen naar je franchise en iedereen kan gratis instappen.
Het idee is dan dat veel items enkel te unlocken zijn via het normale spel, door vrijwel onmogelijke eisen en voorwaarden te stellen, waardoor je de Battle Royale only spelers alsnog probeert over te halen het spel zelf te kopen zodat ze ook met al die wapens en unlocks kunnen spelen. Het is een concept dat fantastisch werkt in Warzone, enorm veel spelers kopen de Call of Duty games enkel voor de unlocks in Warzone of ze kopen een wapen/operator blueprint om deze vrij te spelen omdat ze dat niet in de game zelf kunnen.
-tom-562 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:18:
Zou mij niks verbazen als DICE gewoon achter de leaks zit. Simpele manier om veel reclame te krijgen. En dat hele 'meme' gebeuren ligt er té dik bovenop (als in, dat moet door een hippe marketing afdeling bedacht zijn, het is het 'net niet')
Zou me inderdaad niks verbazen, wie zou anders de beelden op deze manier lekken?

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 27-05-2021 10:06 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is nu een gerucht dat dit mogelijk niet de reveal trailer zou zijn en dat DICE bezig is (of was) met een tweede. Of dit waar is weten we volgende maand pas.

Battlefield 6 video meant for internal use at EA leaks online
-tom-562 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:18:
Hier zat ik ook aan te denken. Er zijn gewoon niet normaal veel beelden gelekt, zoveel dat mensen een trailer in elkaar kunnen flansen met deze beelden.

[ Voor 12% gewijzigd door RobinNL op 27-05-2021 19:59 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Na 20 jaar Dice ervaring is mjin advies: Negeer al die bullshit info en trailers. Zodra er er een speelbare beta is kun je pas een enigzins educated positie innemen.

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 19:09

RoyK

Hobby tekenaar

Help!!!! schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:28:
Na 20 jaar Dice ervaring is mjin advies: Negeer al die bullshit info en trailers. Zodra er er een speelbare beta is kun je pas een enigzins educated positie innemen.
Precies!! (en stop met pre-orderen.. laat een game dev nu eerst iets goeds neerzetten wat mensen daarna willen kopen ipv al je geld neer te leggen zonder een seconden gespeeld te hebben)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je uberhaupt pre-orderen. Vaak moet je langer wachten totdat je jouw exemplaar ontvangt, wanneer er winkels al eerder gaan verkopen. En met digital only is er helemaal geen voordeel voor een pre-order. Tenzij er een closed beta aangekoppeld zit o.i.d.
Maar ook daar zijn creatieve oplossingen voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Rivanov schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:31:
Waarom zou je uberhaupt pre-orderen. Vaak moet je langer wachten totdat je jouw exemplaar ontvangt, wanneer er winkels al eerder gaan verkopen. En met digital only is er helemaal geen voordeel voor een pre-order. Tenzij er een closed beta aangekoppeld zit o.i.d.
Het heeft te maken met schaarste en bang zijn om naast te grijpen. Vooral jonge gamers hebben daar last van terwijl ik als 30er de ervaring heb dat zelfs het meest populaire spel om 16 uur nog in de winkels liggen. En anders word het de volgende week ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:06:
[...]

Het heeft te maken met schaarste en bang zijn om naast te grijpen. Vooral jonge gamers hebben daar last van terwijl ik als 30er de ervaring heb dat zelfs het meest populaire spel om 16 uur nog in de winkels liggen. En anders word het de volgende week ofzo.
Kopen in de winkel? Digital download, kan je op tijd preloaden en bij launch meteen aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Tsurany schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:25:
[...]

Kopen in de winkel? Digital download, kan je op tijd preloaden en bij launch meteen aan de slag.
In de PS store zijn games vaker duurder dan in een fysieke winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Je kan toch gewoon een key bij Kinguin o.i.d. kopen. Zo heb ik in het verleden altijd mijn BF games gekocht. De laatste game die ik fysiek heb gekocht was GTA:V op de xbox 360 :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:31:
Nouja soms zitten er leuke extraatjes bij, zoals skins of wapens, soms is het iets goedkoper.

Maar het is ook het gevoel he, dat je m al hebt gekocht :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:09
BF6 koop ik gewoon digitaal. Ik weet toch dat ik daar vele uren in zal steken en dan wil ik geen gedoe met een disc die erin moet zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Mick3112 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:44:
BF6 koop ik gewoon digitaal. Ik weet toch dat ik daar vele uren in zal steken en dan wil ik geen gedoe met een disc die erin moet zitten.
Ik heb BF 5 destijds als disk gekocht omdat er een steel case omheen zat. Ik koop zelden fysiek, maar voor een Steelcase wil ik graag een uitzondering maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Op pc is een fysieke versie sowieso geen ding meer toch? Ik had met Battlefield V nog een Bol.com bon en kreeg gewoon een Origin code in een doosje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybullet
RoyK schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:59:
[...]

Precies!! (en stop met pre-orderen.. laat een game dev nu eerst iets goeds neerzetten wat mensen daarna willen kopen ipv al je geld neer te leggen zonder een seconden gespeeld te hebben)
Krijgen we dit weer. Hebben we het al vaak genoeg over gehad inmiddels toch ?
Dat jij niet gaat pre-orderen is prima, dat iemand anders wel gaat pre-orderen is ook prima
Laat iedereen die keuze voor zichzelf maken aub, ongeacht wat jij er van denkt te moeten vinden.

En "al je geld" is ook wel een beetje heftig of niet ? Die paar tientjes

Hier gaat hij gewoon als pre-order komen, inderdaad nog zonder 1 seconde gespeeld te hebben. En mocht het dan onverhoopt het slechtste spel ooit zijn dat ik heb gekocht dan was het misschien sonde van mijn geld. Maar in het waarschijnlijke geval dat ik er toch een paar leuke uurtjes uit haal op zijn minst dan is dat het voor mij al waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Skybullet schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 03:52:
[...]

Dat jij niet gaat pre-orderen is prima, dat iemand anders wel gaat pre-orderen is ook prima
Laat iedereen die keuze voor zichzelf maken aub, ongeacht wat jij er van denkt te moeten vinden.

Hier gaat hij gewoon als pre-order komen, inderdaad nog zonder 1 seconde gespeeld te hebben. En mocht het dan onverhoopt het slechtste spel ooit zijn dat ik heb gekocht dan was het misschien sonde van mijn geld. Maar in het waarschijnlijke geval dat ik er toch een paar leuke uurtjes uit haal op zijn minst dan is dat het voor mij al waard.
Precies dit! Ik ga hem ook pre orderen omdat ik het qua uren er toch uithaal. BF 5 was helemaal geen slechte game met het content, alleen zijn er wat beloftes gebroken. Voor de rest heb ik mij prima vermaakt met de game net zoals ik mij prima vermaakt heb met BF1 en 4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 19:09

RoyK

Hobby tekenaar

Skybullet schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 03:52:
[...]

Er staat nergens dat je niet mag pre-orderen.

Dit hele pre-order systeem is een rem op goede producten maken. In plaats van dat een bedrijf beloond wordt door iets goeds neer te zetten en marktwerking zijn ding doet, lanceren bedrijven hun product dat voor 80% af is en de gamer opzadelt met honderden bugs die in de eerste weken met patch op patch opgelost moeten worden.

Geld zit al in het la voordat de game op de markt is verschenen. Ik heb hier zelf ook aan meegedaan en had liever achteraf gewacht en de game voor de helft van het geld opgeraapt.

Gelukkig mag ik dit vinden én bespreken. En gelukkig mag jij daar anders over denken en alvast je geld overmaken aan X. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door RoyK op 01-06-2021 10:04 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
RoyK schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 09:30:
[...]

Dit hele pre-order systeem is een rem op goede producten maken. In plaats van dat een bedrijf beloond wordt door iets goeds neer te zetten dat werkt en daardoor veel verkoopt, lanceren bedrijven hun product dat voor 80% af is met honderden bugs. Geld zit al in het la voordat de game op de markt is verschenen door iedereen die het al over de heg heeft gegooid. Ik heb hier zelf ook aan meegedaan en had liever achteraf gewacht en de game voor de helft van het geld opgeraapt.

Gelukkig mag ik dit vinden én bespreken. En gelukkig mag jij daar anders over denken en alvast je geld overmaken aan X. ;)
Bespaar jezelf de moeite. Heb dit probleem ook al meermaals aangehaald in dit topic, een pagina of drie terug. Het gaat 'em er inderdaad niet om dat iemand niet mag kiezen wat hij/zij met z'n geld doet. Het gaat erom dat het aan de maker(s) is om dit keer te laten zien of ze iets degelijks kunnen neerzetten na een eerder absoluut niet-vlekkeloos parcours. En dit zonder ze op voorhand te overladen met geld waardoor je hen niet stimuleert om het product verder te verbeteren. Dit moet gewoon collectief gebeuren.

Wat mij persoonlijk dan nog het meeste stoort, is dat we straks misschien - en ik hoop van niet! - weer met z'n allen gaan lopen zeuren op de bekende channels en gaan verkondigen dat ze BF 7 ergens kunnen steken waar de zon niet schijnt, maar we binnen een jaartje of twee, drie opnieuw geil staan van absoluut nietszeggende "leaks" zoals wat random screenshots en loze audiofragmenten. Rinse and repeat. Er gaan opnieuw dingen zoals "stem met je portefeuille" en "ze luisteren nooit naar de community" gezegd worden. Na het Cyberpunkdebacle dacht ik wel dat we het licht gezien zouden hebben, dat een hypetrein ook maar iets tijdelijks is en het uiteindelijke product telt, maar goed, de gamer vergeet erg snel zo te zien. Ach, we zien wel. Ik leg de popcorn alvast niet te ver weg :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
RoyK schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 09:30:
[...]

Dit hele pre-order systeem is een rem op goede producten maken. In plaats van dat een bedrijf beloond wordt door iets goeds neer te zetten en marktwerking zijn ding doet, lanceren bedrijven hun product dat voor 80% af is en de gamer opzadelt met honderden bugs die in de eerste weken met patch op patch opgelost moeten worden.

Geld zit al in het la voordat de game op de markt is verschenen. Ik heb hier zelf ook aan meegedaan en had liever achteraf gewacht en de game voor de helft van het geld opgeraapt.

Deels ben ik het er mee eens, maar er zijn paar games die ik wel wilt preorderen. Rockstar games is voor mij een instant pre order omdat ik nooit ben teleurgesteld in hun games. BF heb ik ook altijd gepreorderd en ben nog nooit teleurgesteld. Zelfs niet bij BF 5. Ik heb BF 5 ook gewoon grijs gespeeld, mede door gebrek aan beter.

Ik ben echter wel kritisch naar pre orders omdat ik er ook gewoon games zijn die ik niet voor volle prijs wil kopen of pas als er recensies zijn. Slechte recensies laat ik liggen, middelmaat zoals de meeste Ubisoft games haal ik pas als het minstens voor de helft van de prijs verkocht word.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het hoge woord is eruit! Onthulling op woensdag 9 juni!

[Twitter: https://twitter.com/Battlefield/status/1399742535942258691]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RobinNL schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:04:
Het hoge woord is eruit! Onthulling op woensdag 9 juni!

[Twitter]
Om 16:00 onze tijd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang we maar niet tientallen posts krijgen over pre-orders bij fysieke winkels die niet op tijd leveren, dat is gewoon 100% je eigen schuld.

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC: [PC] Battlefield 2042