Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:57
Tk55 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:32:
[...]

Alsof een game zonder deze zooi niet winstgevend kan zijn, natuurlijk wel. Minder winstgevend, dat wel.
En waarom zou een bedrijf inclusief alle investeerders kiezen voor de minder winstgevende optie ?

Ja laten we inderdaad een gouden berg een mogelijke inkomsten links liggen omdat anders een paar van onze oude fans boos op ons worden :')

Ik heb zelf nog nooit skins gekocht voor een spel, dat interesseert me niet. Maar het hoort nu eenmaal wel bij de game wereld of je het nu leuk vind of niet. De nieuwe generatie vraagt hier om.

5800x - B550 - 32gb 3600mhz - 3080 Tuf OC - LG34GN850

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14-06 11:05

spartacusNLD

This is Sparta!!

DirtyDutchman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:55:
Dacht dat de stream om 16.00 uur was?
Nu zie ik de timer nog 1 uur aan geven. 🤔

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23:51

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
DirtyDutchman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:55:
Dacht dat de stream om 16.00 uur was?
Nu zie ik de timer nog 1 uur aan geven. 🤔
Hier ook, vet vaag...

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21:32

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ja.. countdown is wel stom hoor :/

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
spartacusNLD schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:03:
[...]

Ja.. countdown is wel stom hoor :/
Nou echt he, zeg dan niet dat de reveal of livestream om 16:00 is en start vervolgens een countdown...

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
A countdown inside a countdown :')

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

G_Dragon schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:04:
[...]

Nou echt he, zeg dan niet dat de reveal of livestream om 16:00 is en start vervolgens een countdown...
Om de zoveel tijd komen er achter de countdown wat teasers voorbij.. maarjah

• Andyk125
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 15-06 13:46
Tjah, goede marketing... Allemaal mensen die nu op social media gaan klagen dat men nog een uur moet wachten :)

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bij Dice/EA weten ze wel hoe ze vrienden maken.... |:( 8)7

Die lui leren het nooit. Ik blijf sceptisch tot ze het tegendeel bewijzen :)

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
spartacusNLD schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:05:
[...]

Om de zoveel tijd komen er achter de countdown wat teasers voorbij.. maarjah
Oeh ben benieuwd, heb naast de countdown nog niks gezien op het scherm :p

dehardstyler schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:09:
[...]

In een geruchten en speculatie topic? :P
Ja inderdaad, het heet niet geruchten en speculaties en spoiler topic :F

Geruchten en speculaties en evt misschien wat dingetjes die eventueel indien misschien "het zouden kunnen zijn", prima.

Maar dit zijn gewoon echte keiharde leaks van de game/trailer etc. Dus als je het topic opent krijg je ze gewoon voor je smoel.

Is het zo moeilijk om even [ spoiler] [/ spoiler] erbij te zetten?

Ik heb gelukkig bijna niets gezien en snel weggeklikt, maar zou niet moeten. Niet op reveal day.

[Voor 45% gewijzigd door poor Leno op 09-06-2021 16:10]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

LOL.. je kan de playback speed naar 2 zetten.. dan gaat de stream en coundown wat sneller lopen. na een tijdje schiet het weer naar normaal

• Dr.Fer
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 23:19
Moet lijken op transmissies uit de toekomst? 😛 Duurt lang!

• dehardstyler
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15-06 15:20
poor Leno schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:06:
[...]

Ja inderdaad, het heet niet geruchten en speculaties en spoiler topic :F
Ik kom voor al deze zaken naar dit topic. Dit is toch onderdeel van de geruchten? Voor mij in ieder geval wel en kijkende naar het like ratio, ligt het niet aan mij. ;)

edit: ik zie dat je je reactie nog aangepast hebt.

Het is zeker een kleine moeite om het even in spoiler tags te zetten, dat klopt. Maar ik snap gewoon niet dat iemand in een speculatie en geruchten topic kan gaan zitten, maar dan geen spoilers wil zien. Voor mij rijmt het niet, dus ik snap dat iemand er niet eens aan denkt om het in spoiler tags te zetten.

[Voor 32% gewijzigd door dehardstyler op 09-06-2021 16:14]

• Andyk125
spartacusNLD schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:07:
LOL.. je kan de playback speed naar 2 zetten.. dan gaat de stream en coundown wat sneller lopen. na een tijdje schiet het weer naar normaal
Als je op volgende video klikt, kom je bij de reveal trailer, dit is blijkbaar alleen de countdown en dan wordt je doorgestuurd.

Oh er zouden wel hint komen in de countdown.. alsof ik 60 min daarna ga kijken en luisteren 8)7

[Voor 11% gewijzigd door Andyk125 op 09-06-2021 16:19]

dehardstyler schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:10:
[...]

Ik kom voor al deze zaken naar dit topic. Dit is toch onderdeel van de geruchten? Voor mij in ieder geval wel en kijkende naar het like ratio, ligt het niet aan mij. ;)
Het is toch logisch dat sommigen dat nog niet willen zien? Dus zet het in spoiler tags, dan kunnen degenen die het wel willen zien erop klikken en degenen die het niet willen zien, niet.

Iedereen blij.

Ook nog een edit naar aanleiding van jouw edit;

Dat komt omdat er imo. weldegelijk een verschil zit in een beetje keuvelen over wat er evt zou kunnen en vage eventuele leaks.
En dus niet "echte dingen", een uurtje voor de reveal.
Met spoiler tags, helemaal prima, dan is de keuze aan mij.

Als dit was gebeurd met een TloU of Horizon 2 of wat dan ook, dan was t topic te klein geweest denk ik ;)

That's all

[Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 09-06-2021 16:23]

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:40

RoyK

Photoshop coach

Dit hebben ze briljant gedaan. Ik geef het nu al een dikke voldoende qua marketing en looks.

Er zullen ongetwijfeld diverse berichten zitten in dit uur wachten via glitches of stukjes die je aan elkaar moet plakken.

"I like the setting" tot nu toe!

In vorige berichten waren ze ook met een "signal lost" idee bezig. Ik vermoed dat er iets echt verkeerd is gegaan in de wereld waardoor communicatie zoals we gewend zijn niet meer live is.

Leer Photoshoppen als een baas!

• dehardstyler
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15-06 15:20
poor Leno schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:18:
[...]

Het is toch logisch dat sommigen dat nog niet willen zien? Dus zet het in spoiler tags, dan kunnen degenen die het wel willen zien erop klikken en degenen die het niet willen zien, niet.

Iedereen blij.
Zoals ik zeg in mijn edit: voor mij is het totaal onlogisch. Het zou geen enkel moment in mij opgekomen zijn dat iemand in een topic als deze niet alle info wil zien.

Maar je hebt gelijk: met spoiler tags is iedereen blij. Je kunt vragen of een modje het in een topic warning wil zetten. :)

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:54
Haha, ik moet denken aan de BF1 trailer. Waar iedereen ook helemaal hyped was.

Vervolgens was het echt een enorm matige game waar ik nou niemand meer over hoor.
hmmmmmmmmmpffff schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:24:

Vervolgens was het echt een enorm matige game waar ik nou niemand meer over hoor.
:?

Nou dan kijk je denk ik op de verkeerde plekken, want het wordt heel veel gespeeld nog en wordt gezien als 1 vd betere en origineelste BF's :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dit zou wel klote zijn:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Classes zijn juist een heel sterk element in de battlefield serie. Maakt het meer tactisch en legt meer focus op je squad.

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:54
poor Leno schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:26:
[...]

:?

Nou dan kijk je denk ik op de verkeerde plekken, want het wordt heel veel gespeeld nog en wordt gezien als 1 vd betere en origineelste BF's :D
Vraag mij af waar je dat vandaan haalt, als ik de player stats zo eens bekijk lijken er nou niet zoveel mensen nog BF1 te spelen. Ook op Twitch is er nagenoeg niemand die de game laat zien, wat toch wel vaak een graadmeter is hoe populair het spel nog is.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Is het uur van de countdown al bijna om? Dan start ik die stream weer op haha

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Net zojuist een radio message in de countdown ''the worlds first cat 6 hurricane is going..'' en daarna iets met dat het richting america trekt.

Lijkt dus te kloppen dat het zich afspeelt in een wereld die er zeer slecht aan toe is door klimaat verandering.

Komen ook steeds meer stemmen door :)

[Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2021 16:36]

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:00
spartacusNLD schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:34:
Net zojuist een radio message in de countdown ''the worlds first cat 6 hurricane is going..'' en daarna iets met dat het richting america trekt.

Lijkt dus te kloppen dat het zich afspeelt in een wereld die er zeer slecht aan toe is door klimaat verandering.
Dat zou ik wel een heel sterk scenario vinden! Realistisch dat er dus inderdaad natuur effecten zijn die desastreus kunnen zijn maar ook vooral de geopolitieke spanningen die dat met zich meebrengt. Wellicht nog een ondergelopen New York en Nederland erin? Gevechten in Egypte om het water uit de Nijl en gevechten met China voor de laatste hoeveelheden zeldzame metalen!

• RoyK

RoyK

Photoshop coach

spartacusNLD schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:34:

Ai.. gaan ze dan weer woke net als BF5?

Misschien is het klimaat verstoord door kernexplosies. Of een EMP, wat misschien signal lost kan verklaren. Ik vind het echt tof gedaan.. zit gewoon mee te luisteren terwijl ik werk en af en toe komen er stukjes data door :D

Oef.. mijn woke meter gaat omhoog. Rising sealevels.....

[Voor 4% gewijzigd door RoyK op 09-06-2021 16:37]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

walletje-w schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:36:
[...]

Dat zou ik wel een heel sterk scenario vinden! Realistisch dat er dus inderdaad natuur effecten zijn die desastreus kunnen zijn maar ook vooral de geopolitieke spanningen die dat met zich meebrengt. Wellicht nog een ondergelopen New York en Nederland erin? Gevechten in Egypte om het water uit de Nijl en gevechten met China voor de laatste hoeveelheden zeldzame metalen!
Dat is precies het scenario wat al uitgelekt is..

zojuist weer wat audio over ''global foodsupply very low bla bla''

Lijkt me het meeste logische scenario dat WW3 over grondstoffen zal gaan. En dat gaan ze dus in deze BF game proberen weer te geven.
RoyK schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:37:
[...]

Ai.. gaan ze dan weer woke net als BF5?

Misschien is het klimaat verstoord door kernexplosies. Of een EMP, wat misschien signal lost kan verklaren. Ik vind het echt tof gedaan.. zit gewoon mee te luisteren terwijl ik werk en af en toe komen er stukjes data door :D

Oef.. mijn woke meter gaat omhoog. Rising sealevels.....
Wat is er woke aan ''rising sealevels''?

[Voor 33% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2021 16:39]

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 00:04

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
hmmmmmmmmmpffff schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:24:

Battlefield 1 was alles behalve een matige Battlefield. Dat de setting wat minder mensen aansprak kan DICE niks aan doen. Qua gameplay, het 'analoge' was erg goed uitgewerkt. Ik vind het grafisch ook nog altijd de meerdere van BF:V.

• walletje-w
spartacusNLD schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:37:
[...]

Lijkt me het meeste logische scenario dat WW3 over grondstoffen zal gaan. En dat gaan ze dus in deze BF game proberen weer te geven.

[...]

Ik ben wat later op de hypetrain gesprongen dus voor mij was dit nieuw :+
Geen classes in Battlefield lijkt me echt heel heel heeeeeel stug :/

• Ultimo
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20:52

Ultimo

De enige f*cking echte!

Nog een berichtje over: One failed state will lead to another.

In de chats van de countdown komt er vaak het jaartal 2042 voorbij, en mogelijk dus een BF die zich enkel in USA af speelt.

• RoyK

RoyK

Photoshop coach

spartacusNLD schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:37:
[...]

[...]

Ik ben een beetje moe van de climate change woke hysterie waar je ook kennelijk niet meer mag aan ontspannen in een potje gamen :P

In BF5 gingen ze politiek correct de geschiedenis even veranderen. Remember?

Maargoed.. trailer verder tot nu toe top. Maar mijn 'woke meter' staat al in het rood haha

• Tk55
  • Niet online
Ik hoop op (deels) computergegenereerde maps :) Evt aan de hand van weerseffecten oid.

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 21:19
poor Leno schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:43:
[...]

Geen classes in Battlefield lijkt me echt heel heel heeeeeel stug :/
Dan krijg je denk ik meer wat je in COD hebt. Zelf wapenscombi's kiezen, zelf je perks kiezen en zelf je granaattypers selecteren. Ik vind het wel fijn idee eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Andyk125
RoyK schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:45:
[...]

Ik ben een beetje moe van de climate change woke hysterie waar je ook kennelijk niet meer mag aan ontspannen in een potje gamen :P

Maargoed.. trailer verder tot nu toe top. Maar mijn 'woke meter' staat al in het rood haha
Ga er maar vanuit dat dat alles wel politiek correct is ;)

Gelukkig speelt de game zich in de toekomst af dus hebben ze ook meer ruimte voor hun eigen interpretatie.

• RoyK

RoyK

Photoshop coach

Andyk125 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:47:
[...]

Ga er maar vanuit dat dat alles wel politiek correct ;)

Gelukkig speelt de game zich in de toekomst af dus hebben ze ook meer ruimte voor hun eigen interpretatie.
Yep, dat hadden ze met BF5 ook gewoon moeten doen. WW2 met een kleine twitch. Bijvoorbeeld steampunk onderdelen erin.. klein beetje alternatief. Dan hadden ze alles kunnen doen wat ze willen en had niemand er naar gezeverd.

Dat ze de toekomst ingaan geeft ruimte tot wat meer fanatasie. En dat is wel leuk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ultimo
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20:52

Ultimo

De enige f*cking echte!

Ik hoorde iets met activisten, natural disaster blabla.

Oke ik ben semihyped :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:47:
[...]

Dan krijg je denk ik meer wat je in COD hebt. Zelf wapenscombi's kiezen, zelf je perks kiezen en zelf je granaattypers selecteren. Ik vind het wel fijn idee eerlijk gezegd.
Ik vind dat persoonlijk minder.. niet alleen vanwege het 'non-Battlefield' gehalte, maar ook omdat je dan volgens mij veel minder samenwerking krijgt van classes die elkaar kunnen helpen.

En wss speelt iedereen dan dezelfde loadout/type dat het beste is.

Wat jij nu opnoemt kan over het algemeen, tot op zekere hoogte, gewoon hoor. Alleen zitten er bij classes bepaalde dingen die 'vast staan'. En dat maakt het juist uniek en bevorderlijk voor de teamplay. (En dat is toch wat BF zo goed maakt)

Maar goed, we zullen zien :)
Andyk125 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:47:
[...]

Ga er maar vanuit dat dat alles wel politiek correct is ;)

Precies. En bij zo'n spel maakt dat totaal niet uit :)

Maar van WW2 blijf je gewoon af. En dat hebben ze nu wel doorgehad.

[Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 09-06-2021 16:55]

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-06 10:52
We gaan het meemaken, ik hou m'n hart vast en vrees het ergste. Hero's, skins, battle royale.... Het zou me niets verbazen.
Geronimous schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:39:
[...]

Battlefield 1 was alles behalve een matige Battlefield. Dat de setting wat minder mensen aansprak kan DICE niks aan doen. Qua gameplay, het 'analoge' was erg goed uitgewerkt. Ik vind het grafisch ook nog altijd de meerdere van BF:V.
Nou dat heeft anders ook een dik jaar geduurd. Tot de ttk 2.0 patch was het een wel heel platgeslagen jip en janneke shooter, nul komma nul gunplay, alleen beetje afstandsmanagement en explosive spam.
RoyK schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:45:
[...]

Dat hele woke/anti-woke moet je gewoon loslaten, toch zonde om je over op te winden. BFV was al met al een waardeloos spel, ook zonder dat politiek correcte meer dan genoeg reden om niet te spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:24

Rivanov

Apple freak

Geen 4K trailer? Meh.
Althans, de countdown is 1080p

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• walletje-w
poor Leno schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:52:
[...]
Ik vind dat persoonlijk minder.. niet alleen vanwege het 'non-Battlefield' gehalte, maar ook omdat je dan volgens mij veel minder samenwerking krijgt van classes die elkaar kunnen helpen.

En wss speelt iedereen dan dezelfde loadout/type die het beste is.

Dat is een goed punt. De classes bevorderen samenwerking lijkt me en maakt ook dat er minder gedoe is rondom de nieuwe meta. Of in ieder geval ga je een meta krijgen voor class A, B, C etc. En als dan de balans nog een beetje in orde is heb je al snel 2 samenstellingen per class die competitief zijn en heb je dus gelijk een mooie distributie qua players en wapens.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

''highly trained soldiers with no country left to fight for.''

er bestaat geen USA meer denk ik..

Zul je zien, is het een trailer van 1 minuut met als bericht "over een x dagen meer".

EA Play Live is 22 juli pas trouwens, EA doet niet mee met een presentatie bij de E3 zelf...

[Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2021 17:00]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Tk55
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:59:
Zul je zien, is het een trailer van 1 minuut met als bericht "over een x dagen meer".
Dat sowieso :+ Nieuwe manier van marketing...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

We krijgen Rick Ashley zometeen.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Tk55
  • Niet online
Nog een countdown, LOL
Tk55 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:59:
[...]

Dat sowieso :+ Nieuwe manier van marketing...
Mja EA Play Live is 22 juli pas, dus het lijkt me sterk dat ze helemaal gaan wachten met allerlei andere content

• Tk55
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:00:
[...]

Mja EA Play Live is 22 juli pas, dus het lijkt me sterk dat ze helemaal gaan wachten met allerlei andere content
Dit is toch pas de reveal? Dan volstaat een minuutlange trailer toch? Toch??

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

HERE WE GO!

• TheRicolaa10
Here we go!!

• DirtyDutchman
  • Laatst online: 15-06 12:25
In fight with Russia over the last resources. Duidelijk WW3.
Tk55 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:01:
[...]

Dit is toch pas de reveal? Dan volstaat een minuutlange trailer toch? Toch??
Het is geen teaser, het is een reveal. De BF1 en BF5 reveal was wel langer dacht ik

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

HERE WE ALMOST GO! :+

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 21:19
poor Leno schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:52:
[...]

En wss speelt iedereen dan dezelfde loadout/type dat het beste is.

Wat jij nu opnoemt kan over het algemeen, tot op zekere hoogte, gewoon hoor. Alleen zitten er bij classes bepaalde dingen die 'vast staan'. En dat maakt het juist uniek en bevorderlijk voor de teamplay. (En dat is toch wat BF zo goed maakt)

Ik vond de samenwerking niet je van het met de laatste 2 BF's. BF5 vond ik de samenwerking soms gewoon ronduit slecht. Nauwelijks gerevived, soms geen ammo in de buurt gedropt enz.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

LOL. Weer een uur?

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Shipment van COD. :+

• Tk55
  • Niet online
Hallo Battlefield 3/4 REMASTER! :+

• TheRicolaa10
Holy shit wat een trailer

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Holy shit

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

13 juni gameplay

• walletje-w
Wauw! All out warfare!
2042, called it haha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:43
Pfff, erg overdreven…

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ben benieuwd naar de gameplay en meer informatie!
Ziet er veelbelovend uit! :)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Vette shit hoor. Die tornado leek wel een Battle Royale “closing ring”?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15-06 13:22

Cordon

Zus van je buurman

Hoeveel explosies?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:57
Nou waar is de pre-order knop.

5800x - B550 - 32gb 3600mhz - 3080 Tuf OC - LG34GN850

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

en die ''uit het vliegtuig springen voor de rocket kill meme'' is geweldig

lekkere callback naar oude viral bf video's

[Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2021 17:08]

• PSPfreaky
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:33
Holy.... Dat was een toffe reveal trailer zeg!

Het komt zeker over als een vervolg op BF4. Tog tags, Only in Battlefield momenten die we toen hadden. Ik wil meer zien!!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

13 juni zijn deze shows:
  • Xbox/Bethesda
  • Square Enix
  • Warner Bros
  • PC Gaming Show
  • Future Games Show
Dus ik neem aan dat we hem bij Xbox zien.

[Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2021 17:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• walletje-w
spartacusNLD schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:08:
en die ''uit het vliegtuig springen voor de rocket kill meme'' is geweldig

lekkere callback naar oude viral bf video's
Ja idd, moest ik ook gelijk aan denken! Zo tof om die terug te zien komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Beetje op safe -veel BF4 elementen - maar wel vet!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Dit is dus BF4 met opgepoetse graphics, was niks nieuws of bijzonders aan.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Andyk125
Haha grappig, laatst beetje weer oude muziek geluisterd en de muziek in de trailer kwam mij zo bekent voor, ze hebben een leuk tintje gegeven aan Kickstart my heart van Motley Crue..

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Geronimous schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:09:
Na BF1 / 5 MOET dit een cashcow worden.. anders is het RIP BF

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Geronimous schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:09:
LOLLL. Iedereen roept; bring back BF4!!

En dan lijkt het op BF4..

“Meh, wel veel BF4 elementen, wel beetje safe”

WTF? :+

• DirtyDutchman
  • Laatst online: 15-06 12:25
Eindelijk modern setting, heeft wat weg van Bf3/4.
Stukje waar ze de glazen gebouwen met het plein in het midden laten zien heeft wat weg van Killzone Shadow Fall. 🤔
Hele vette trailer :D

Maar zo te zien wel heeeel veel verschillende soldier types/uniformen (tegelijk).. dus misschien toch geen classes? :/

En anders wordt het (hopelijk niet) misschien weer zo'n kakofonie aan verschillende stijlen, waarbij je vanaf afstand niet meer kunt zien met welke class je te maken hebt..

Acties:
  • +1Henk 'm!
Aardige trailer. Setting is tof, maps zien er wel aardig uit, maar toch wat opmerkingen:

Wat staat iedereen dichtbij elkaar. Alsof er op een plein 20 man op 2 meter van elkaar gaat staan schieten elke keer. Al is het wel weer realistisch dat niemand de vijand ziet en de helft van je team al dood is voor men de eerste kogel terug schoot haha.

Ik mis verder nog een beetje verhaal over de teams en de reden dat het uit de hand loopt. Het is alleen maar wat chaos met enigszins overdreven situaties (tornado, vallende heli, etc)

Rendezook (of hoe je dat typt) was gaaf met die jet. Veel voertuigen, veel verschillende loadouts. Paar robots. Ik had eigenlijk wel meer drones verwacht. We gaan het zien.

[Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2021 17:12]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

https://www.theverge.com/...e-trailer-ps4-ps5-xbox-pc

Battlefield 2042 features giant 128-player battles and devastating tornadoes
The next Battlefield is launching in October

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Dice says that the maps have been built with next-gen hardware in mind, and the biggest change appears to be the sheer number of players. In the main mode, “all-out warfare” matches will feature 128 players if you’re playing on PC, PS5, or Xbox Series X. For older consoles, that number will shrink down to a more standard 64. Outside of that mode, 2042 will also have a squad-based mode called “hazard zone” (which, Dice stresses, will not be a battle royale), as well as a third, yet-to-be-announced multiplayer mode. The game won’t feature a traditional single-player campaign.

Goeie "leak" trouwens

'WE'VE SEEN 80% OF THE TRAILER!!!1"

_O-

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Acties:
  • +1Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:12:
Goeie "leak" trouwens

'WE'VE SEEN 80% OF THE TRAILER!!!1"

_O-
Mja en ook al die andere dingen die men zogenaamd wist, allemaal fake of het halve verhaal. Ofwel, gewoon lekker bij de feiten blijven :P

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Rivanov schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:10:
[...]

Heb je MIJ dit ooit horen roepen?
Nice dat de oude consoles een iets goedkopere prijs krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Geronimous schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:13:
[...]

Heb je MIJ dit ooit horen roepen?
Was gewoon in het algemeen. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kazuka
  • Laatst online: 23:05

kazuka

Building Better Worlds

Grappig, sommige stukjes leken wel uit Damavand Peak te komen aan het begin als ze van die berg afspringen en dat stukje met die heli's leek wel Dawnbreaker.

De scout heli die met een quad wordt gesloopt en de jet-rpg-jet scene zijn wel echt typische 'only in Battlefield' momenten, dat hebben ze leuk in de trailer verwerkt.

Iemand die weet of die wingsuits echt een ding zijn in het militaire wereldje? Als in, worden die dingen al geprototyped?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

veel info op de ea page (de setting bijvoorbeeld): https://www.ea.com/games/...ield-2042/how-we-got-here

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Rivanov schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:10:
[...]

Iedereen roept al langer "bring back 2142". Nu zijn ze weer een extra deel van de community kwijt.

Die waren ze anders toch al kwijt op PC zonder Punkbuster.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• TheRicolaa10
Hmm.. Ik pak denk ik gewoon de standard, die extra skins enzo hoef ik niet en ik heb BFV nog in gedachten.

Hier nog de Xbox site:

https://www.xbox.com/en-US/games/battlefield-2042

Battlefield™ 2042
Available October 22, 2021

PRE-ORDER NOW
Optimized for Series X|S logo
Platforms:

Xbox Series X|S ● Xbox One
ADAPT IN A WORLD TRANSFORMED BY DISORDER
Battlefield™ 2042 is a first-person shooter that marks the return to the iconic all-out warfare of the franchise. In a near-future world transformed by disorder, adapt and overcome dynamically-changing battlegrounds with the help of your squad and a cutting-edge arsenal.

Game features
Welcome to a world transformed
U.S.A. and Russia stand at the brink of war. Proxy wars have waged for decades, generating experienced but displaced combat veterans. These Specialists use their skills to shape the future — a future worth fighting for.

Multiple flying vehicles circle tall skyscrapers with a large dust cloud blocking visibility.
Battle through changing battlegrounds
Battlefield 2042 introduces 7 vast maps for up to 128* players. From Seoul’s cities to Egypt’s deserts, every map offers a unique experience based on the natural environment.

Two characters with wingsuits jump out of a jet above the city caught in war.
Employ a cutting-edge arsenal
Customize weapons, gadgets and vehicles in-battle to tip the scales in your favor. Summon a robotic dog built for battle, employ a grappling hook or don your very own wingsuit.

Men in helicopters shoot at the roof of a building with explosions all around.
Specialists
Choose your role on the battlefield and form custom-made squads through the new Specialist system. Based on Battlefield's four Classes, Specialists have one unique Specialty and Trait – but the rest of the loadout is fully customizable.

A man in a wingsuit flies near a tornado sucking up debris and helicopters
Cubed rain falls from the sky
Additional information

Rating Pending

Release date
Gold/Ultimate Edition: October 15, 2021
Standard Edition: October 22, 2021

Battlefield™ 2042 Ultimate Edition Xbox One & Xbox Series X|S

Pre-order the digital Battlefield™ 2042 Ultimate Edition now and get:

Early Access to Open Beta
Baku ACB-90 melee takedown knife
“Mr. Chompy” Epic Weapon Charm
"Landfall" Player Card Background + "Old Guard" Tag
The digital Battlefield™ 2042 Ultimate Edition contains:

Early access to game launch on October 15
Year 1 Pass: 4 New Specialists (1 per Season), 4 Battle Passes (1 per Season), and 3 Epic Skin Bundles (”Blistered”, ”Tempest”, and ”Cold Blood”)
Midnight Ultimate Bundle ("Shadow Stalker" Legendary Outfit, "Obsidian" Legendary Weapon Skin, "Onyx" Legendary Vehicle Skin)
Official Digital Artbook
Exclusive Digital Soundtrack
Cross-Gen Bundle
Dual Entitlement includes Xbox One and Xbox Series X|S games.

$119.99

• Tk55
  • Niet online
Deze trailer laat wel zien dat men bij EA/DICE alle fans van BF3 en BF4 weer terug wil halen. Ik zie niet veel bijzondere nieuwe elementen, met uitzondering van de tornado. Zo'n wingsuit had van mij ook niet gehoeven, maar goed.

Ik ben heel benieuwd of de gameplay wél interessant is.
Specialists is overigens gewoon hetzelfde in BF5 volgens mij, daar heb je ook 2 slots voor elke class die bepaalde perks hebben. Al heeft 90% van de spelers daar nooit echt iets mee gedaan, volgens mij :P

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True