Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdvmark
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 13:30
Je hoeft helemaal niks, je kunt ook een vast contract nemen, nog makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pakhaas
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Vdvmark schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:43:
Je hoeft helemaal niks, je kunt ook een vast contract nemen, nog makkelijker.
Beetje vreemde opmerking in dit topic. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gameboy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:04
Vdvmark schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:40:
Ik zag inderdaad zo snel als eerste 11 mei 13:00 tot 14:00 met beursprijs van -0,35 cent. (Iets van -0,29 cent inclusief belastingen en kosten dan ?)
Volgens mij heb je een komma of een eenheid verkeerd?

-0,35 cent = -0,0035 euro. ;)

Met inkoopvergoeding van € 0,0165 (Zonneplan) = € 0,0130 ofwel 1,3 cent positief. Met BTW wordt dat € 0,0157 ofwel 1,57 cent (positief)...

6x 405 Wp Oost, 6x 405 Wp West | Zonneplan Day-Ahead | 1x Sessy 5 kWh

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Torch1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:33
Pakhaas schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:30:
[...]

Ik zie het inderdaad. Maar dat is dus 3 dagen in het jaar. Daar ga ik niet een heel systeem voor optuigen. Zou het nog handmatig kunnen doen als ik dan thuis ben.
Ja, waren 3 uren op 11 mei, Moederdag. Het nodige gemopper van tweakers die op visite bij (schoon)moeder zaten en thuis niets konden aan of uitzetten of auto laden. _O-
En als je het dan uitrekent wat het, bij de meesten, onder de streep heeft “gekost”, dan vraag je je af, waar maken we ons zo druk over, een biertje op het terras kost meer.
Wil natuurlijk niet zeggen dat dit volgend jaar niet anders is.
Pagina: 1 ... 304 305 Laatste

Let op:
Lees aub eerst de Topic Start voor je een vraag stelt. Onder Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic. staat een rekentool. Kom je er dan niet uit? Stel je vraag!

De energiemarkt is nu turbulent, dit topic is geen generieke chat hierover. Dit topic is strikt voor Day Ahead prijzen, aanbieders en ervaringen. Niet hoe je je P1-poort koppelt aan je domotica zodat je thuisaccu optimaal presteert.

Kijk bij uurprijzen goed of ze wel inclusief alle belastingen zijn, dat voorkomt teleurstellingen.
Zie ook de topic FAQ voor meer daarover en andere valkuilen.

Het vragen naar en aanbieden van referral codes is niet toegestaan. Zie ook de huisregels