Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.937 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Taro schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:30:
Zijzelf niets. Hun klanten veel. Maar dat is hetzelfde als zeggen dat veel DeGiro klanten TSLA aandelen hebben gekocht, individueel hebben ze 0,0 invloed en DeGiro als partij heeft ook geen invloed. Het feit dat zo'n partij een ingang tot Bitcoin of cryptocurrency biedt heeft natuurlijk wel gevolgen, maar Grayscale neemt zelf geen besluiten om in te kopen of te verkopen, dat is een optelsom van de onderliggende klantorders.
Is dat zo? Is dat zomaar te vergelijken? Ik dacht dat Grayscale bitcoin aanbood in een of ander fonds, daar stap je toch niet zomaar even in en uit? En je vertrouwt daarbij toch de fondsbeheerder voor de financiële beslissingen (herschikkingen binnen het fonds)?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
TomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:35:
[...]
Is dat zo? Is dat zomaar te vergelijken? Ik dacht dat Grayscale bitcoin aanbood in een of ander fonds, daar stap je toch niet zomaar even in en uit? En je vertrouwt daarbij toch de fondsbeheerder voor de financiële beslissingen (herschikkingen binnen het fonds)?
O.a. pensioenfondsen, maar men kan zelf in- en uitstappen. De klanten bepalen dat, Grayscale niet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Pfff moeilijk man.. zit nog in fiat (helaas overdag de trein gemist) maar zul je zien koop ik nu weer in, gaat hij vannacht weer lekker naar beneden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-10 18:33
keinless schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:43:
Pfff moeilijk man.. zit nog in fiat (helaas overdag de trein gemist) maar zul je zien koop ik nu weer in, gaat hij vannacht weer lekker naar beneden....
Deels instappen kan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Jaa klopt, dat gaat hem denk ik ook worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:30:
[...]

Zijzelf niets. Hun klanten samen veel. Maar dat is hetzelfde als zeggen dat veel DeGiro klanten TSLA aandelen hebben gekocht, individueel hebben ze 0,0 invloed en DeGiro als partij heeft ook geen invloed. Het feit dat zo'n partij een ingang tot Bitcoin of cryptocurrency biedt heeft natuurlijk wel gevolgen, maar Grayscale neemt zelf geen besluiten om in te kopen of te verkopen, dat is een optelsom van de onderliggende klantorders.
Maar ik begrijp het nog steeds niet goed hé. Stel ik ben een big money mothafucka en heb 20K BTC aan GBTC.

GBTC was geloof ik 1 duizendste BTC ofzo hé?
Dus ik ga dan 20000000 GBTC verkopen. Aan wie verkoop je dit?

Duizendste van $33300 is $33.3.
Je verkoopt dus 20000000 * $33.3?

Of hoe zit dat. Want grayscale moet dan die 20K onderliggende BTC nog verkopen en op de huidige prijzen lijkt mij dat vrij lastig. Je dumpt het dan makkelijk 10% of meer.

Hoe doen ze dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
keinless schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:46:
[...]

Jaa klopt, dat gaat hem denk ik ook worden :)
Of even wachten, want ik zie hem zo omlaag vallen...

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

keinless schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:43:
Zitten we ons hele leven al in fiat, met van die klote munten die in de wasmachine zo'n herrie maken....
En dan zit je eindelijk in crypto, en wat doe je? ... In fiat zitten....
8)7

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:50:
[...]

Of even wachten, want ik zie hem zo omlaag vallen...
M'n sellorder is helaas net niet gehit en nu lijkt hij weer onder de $33k te willen.. :(
Twijfel om nu gewoon de winst te pakken en lekker te gaan slapen in fiat.

Lastig :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:00
Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:47:
[...]

Of hoe zit dat. Want grayscale moet dan die 20K onderliggende BTC nog verkopen en op de huidige prijzen lijkt mij dat vrij lastig. Je dumpt het dan makkelijk 10% of meer.

Hoe doen ze dit?
OTC? Daarnaast zie ik zo'n partij er wel voor aan dit te hedgen met andere financiele producten als options/futures - is het weer iemand anders' probleem.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
[...]

Maar ik begrijp het nog steeds niet goed hé. Stel ik ben een big money mothafucka en heb 20K BTC aan GBTC.

Hoe doen ze dit?
Hier staat wel wat
En ze hebben inderdaad aardig wat ingeslagen...

Maar zo te zien was F2POOL ook bezig...de een verkoopt de ander koopt in...hmmm :?

[ Voor 10% gewijzigd door M-v-G op 22-01-2021 23:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

Hoe doen ze dit?
OTC is gok ik op ieder monent genoeg te verkopen voor de juiste prijs. Ze kopen het meeste OTC in en ze kunnen het meeste ook OTC weer verkopen. Nog makkelijker, iemand wil het kopen bij hun en wat iemand wil verkopen komt van een andere klant. Er zit nu genoeg beweging in wat ze kopen dat als iemand wil verkopen het door kan naar iemand die wil kopen. In het uiterste geval kunnen ze op een exchange verkopen, dat kan langzaam met 100BTC per dag of snel, net wat ze willen. Of ze houden zelf even wat vast tot iemand anders weer wil kopen, mogelijkheden genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
[...]

Hoe doen ze dit?
Volgens mij hebben ze ook gewoon voorraad en klopt het wat taro zegt maar half. Ze kopen ook op gunstige punten in en verkopen vervolgens met dikke premium door. Dus niet 1 op 1 doorzetten maar met dikke buffer er tussen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
ETH zou graag een parachute hebben. Gaat eventjes hard nu. Straks kunnen we weer goedkoop instappen. Daarna weer MOON voor een dagje of twee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:33

JT

VETAK y0

Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:52:
[...]

M'n sellorder is helaas net niet gehit en nu lijkt hij weer onder de $33k te willen.. :(
Twijfel om nu gewoon de winst te pakken en lekker te gaan slapen in fiat.

Lastig :/
Ik zit in fiat dus dom als jij dat ook doet :+ Truste :D

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
JT schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:54:
[...]

Ik zit in fiat dus dom als jij dat ook doet :+ Truste :D
Nja, ik denk dat ik gewoon ga verkopen hoor. Ondertussen weer onder de $33k dus ziet er imo niet best uit. Denk niet dat ik durf te gaan slapen nu. :+

Zeker gezien de aziaten straks weer mogen bepalen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Ik vind het Grayscale verhaal nogal vaag. Toegegeven, ik heb nog niet echt veel inspanning gedaan om het uit te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:53:
[...]

Volgens mij hebben ze ook gewoon voorraad en klopt het wat taro zegt maar half. Ze kopen ook op gunstige punten in en verkopen vervolgens met dikke premium door. Dus niet 1 op 1 doorzetten maar met dikke buffer er tussen.
Ja, wat ik gisteren al aangaf: Ze zullen dit wel bundelen en proberen in grote aantallen en laag in te kopen, MAAR, uiteindelijk betaalt de klant toch de instapprijs + premium, dus is dat mooi meegenomen, maar niet per se de insteek. Bij MicroStrategy is dat anders, want die handelen met hun eigen geld.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:33

JT

VETAK y0

Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:55:
[...]

Nja, ik denk dat ik gewoon ga verkopen hoor. Ondertussen weer onder de $33k dus ziet er imo niet best uit. Denk niet dat ik durf te gaan slapen nu. :+

Zeker gezien de aziaten straks weer mogen bepalen. 8)7
Heb een buy order staan voor 28500, ben benieuwd morgenochtend, zal vast mislukt zijn maar dan wacht ik wel :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
Er was 1000 btc aan volume voor nodig, maar we hebben eindelijk weer een richting.

Omlaag met die bak, ik moet nog kopen!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:56:
Ik vind het Grayscale verhaal nogal vaag. Toegegeven, ik heb nog niet echt veel inspanning gedaan om het uit te zoeken.
same.

Ik vind het zelf aan de éne kant wel lijp dat er door 1 zo'n partij heel veel geld in crypto wordt gepompt, aan de andere kant worden we wel heel afhankelijk van die paar enorme fondsen.

Mja, eerder waren we natuurlijk afhankelijk van single entity's die vroegah tienduizenden bitcoins hebben kunnen minen voor noppes.

Dat laatste vind ik overigens wel leuker.

Stel zo'n Grayscale gaat afromen is dat voor iedereen in te zien en ontstaat er ook gelijk een enorme kettingreactie aan paniek. :>

Worden leuke volatiele tijden verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Nu ben ik vooral benieuwd of de 32500 het gaat houden. Zo nee kunnen we nog een trapje omlaag denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Imgnrydrmr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:01:
Nu ben ik vooral benieuwd of de 32500 het gaat houden. Zo nee kunnen we nog een trapje omlaag denk ik...
Zekerweten.

32,5K niet houden is slechte zaak. Gvd ik had net echt moeten verkopen boven de $33k, zal al de heletijd te twijfelen. 8)7

Hopelijk is dit ff een klein dippie en gaan we niet weer het moeras in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mooi stuk over de Tether FUD van Dan Held: Don't fear Tether

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
}) VOOR ALLE FOKKING DOUBTERS, ok zat er 1 candle naast voor mijn peak reversal, maar toch mijn 40x short in een 125% profit geclosed, precies op de support, nu weer gebounced naar 1233 B-) Short traden is easy d:)b

Ik zou hem wel langer aan willen houden, maar wil geen shorts overnight aanhouden. Ik zet wel weer wat buys neer voor de nacht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HWcgFjcX0tjEVYMxwOFbr7gooGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v0kghbmSj8KGyvKZwZwegQ5A.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Tominatie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:02:
[...]

Zekerweten.

32,5K niet houden is slechte zaak. Gvd ik had net echt moeten verkopen boven de $33k, zal al de heletijd te twijfelen. 8)7

Hopelijk is dit ff een klein dippie en gaan we niet weer het moeras in.
Slechte zaak? Doe ff 28k nog eens aantikken en dan moon. Dat is een goede zaak. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:06:
}) VOOR ALLE FOKKING DOUBTERS, ok zat er 1 candle naast voor mijn peak reversal, maar toch mijn 40x short in een 125% profit geclosed, precies op de support, nu weer gebounced naar 1233 B-) Short traden is easy d:)b

Ik zou hem wel langer aan willen houden, maar wil geen shorts overnight aanhouden. Ik zet wel weer wat buys neer voor de nacht.

[Afbeelding]
Congrats pikkenbaas. ETH shorten rond de $1250-1260 was ook een hele goede play. Veel weerstand daar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Ja, want shorten omdat het gisteren op hetzelfde uur ook omlaag ging, dat mag niet in vraag gesteld worden _O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Greyscale investeerders brengen geld in, en hiervoor koopt greyscale bitcoin. Deze bitcoin mogen de eerste 6 maanden niet weer verkocht worden voor de investeerders. De investeerders krijgen hier een percentage voor. Vervolgens worden deze bitcoins in de gbtc trust gestopt, en als aandelen in de trust in de markt verhandelt.

Greyscale kan dus niet zomaar bitcoin verkopen wanneer ze willen. Deze aandelen moeten eerst weer teruggekocht worden uit de trust, en vervolgens kunnen de bitcoin pas verkocht worden. Ook mag dit dus pas na zes maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
TomTorquay schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:09:
[...]
Ja, want shorten omdat het gisteren op hetzelfde uur ook omlaag ging, dat mag niet in vraag gesteld worden _O-
En daarmee was het niet eens de meest slecht onderbouwde trade in deze reeks d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat zou ik niet gaan denken. Ja, vaak genoeg kan je mooie trades maken en is 10 succesvolle trades op rij prima mogelijk, maar altijd blijven opletten en vooral nooit denken dat je het allemaal wel weet en door hebt. Er kan uit het niets een dikke candle omhoog komen waarbij je keihard de lul bent. Dit nog los van een lomp nieuwsbericht. Als Elon over 10 minuten Tweet dat ie voor 100 miljoen aan BTC heeft gekocht er daar 1 miljard van gaat maken is jouw short rekt. Ik snap het wel hoor, maar altijd blijven opletten en nooit denken dat je het allemaal wel weet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QA123
PilatuS schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:12:
[...]

Dat zou ik niet gaan denken. Ja, vaak genoeg kan je mooie trades maken en is 10 succelvolle trades op rij prima mogelijk, maar altijd blijven opletten en voorral nooit denken dat je het allemaal wel weet en door hebt. Er kan uit het niets een dikke candle omhoog komen waarbij je keihard de lul bent. Dit nog los van een lomp nieuwsbericht. Als Elon over 10 minuten Tweet dat ie voor 100 miljoen aan BTC heeft gekocht er daar 1 miljard van gaat maken is jouw short rekt. Ik snap het wel hoor, maar altijd blijven opletten en nooit denken dat je het allemaal wel weet :)
Hopelijk is het duidelijk dat ik niet helemaal serieus was ;) Er waren nog wel wat andere puntjes die de short mijn inziens rechtvaardigen, maar kwam qua tijd even goed uit :P

1250 was een stevige resistance, een lange opgaande lijn, veel twijfel bij de resistance, goede kans op een dipje dacht ik.

[ Voor 6% gewijzigd door QA123 op 23-01-2021 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:14:
[...]

Hopelijk is het duidelijk dat ik niet helemaal serieus was ;) Er waren nog wel wat andere puntjes die de short mijn inziens rechtvaardigen, maar kwam qua tijd even goed uit :P
Wel of niet serieus is soms wat lastig hier met alle verschillende persoonlijkheden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:11:
En daarmee was het niet eens de meest slecht onderbouwde trade in deze reeks d:)b
A win is a win! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Maar even weer serieus, ik ga door met flufjes bijkopen nu we nog steeds bearish zijn. Wat zijn jullie orders?

De nachtelijke orders:
  • BTC op $27k en $24k had ik nog van gisteren staan, maar voeg er een buy op 29k bij.
  • ETH hetzelfde als gisteren, een optimistische €870 en €800. Met veel mazzel gisternacht de €870 gehit, kijken of het vandaag weer gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Voor de mensen die nog TV kijken, nu de beste REKT scene uit Trading Places op RTL7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ik blijf vannacht in USDT. Zie het morgen wel weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Gisteren rond 01.00u de grote dip en nu weer? Azië...

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Belooft weinig goeds voor vannacht, als we onder de 32.5K vallen ga ik eruit en speel ik kiet.
Ga niet riskeren dat'k vannacht helemaal rekt ga terwijl ik in dromenland ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Pelox schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:46:
Gisteren rond 01.00u de grote dip en nu weer? Azië...
Sorry, deze ga ik niet in futures leveraged shorten :P

Alle orders staan voor de nacht nu. Hopelijk word ik morgenochtend wakker en zie ik alle koersen op onveranderd, maar met alle buy orders uitgevoerd tijdens een freak dipje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De 2 uur MA's zijn de laatste tijd erg relevant geweest voor BTC. De 7 en 25 liggen onder de huidige koers, de 99 ligt er boven. Zolang de koers boven de 7 en 25 ligt ben ik niet heel bearish hier.

Verder interessant dat sommige alts meer bullish zijn dan BTC. Iets als DOT en GRT doen geen nieuwe low terwijl BTC dat zojuist wel doet op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
PilatuS schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:50:
De 2 uur MA's zijn de laatste tijd erg relevant geweest voor BTC. De 7 en 25 liggen onder de huidige koers, de 99 ligt er boven. Zolang de koers boven de 7 en 25 ligt ben ik niet heel bearish hier.

Verder interessant dat sommige alts meer bullish zijn dan BTC. Iets als DOT en GRT doen geen nieuwe low terwijl BTC dat zojuist wel doet op korte termijn.
De 7 en 25 lijken inderdaad mooie weerstanden, maar daar zit het nu wel tegenaan en de weg naar boven zit veel weerstand, dan is er niet veel bewegingsruimte. En ik zie een breakdown naar beneden eerder gebeuren dan naar boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:55:
[...]

De 7 en 25 lijken inderdaad mooie weerstanden, maar daar zit het nu wel tegenaan en de weg naar boven zit veel weerstand, dan is er niet veel bewegingsruimte. En ik zie een breakdown naar beneden eerder gebeuren dan naar boven.
Dat de 7 en 25 als support breken kan inderdaad prima. Ze zijn alleen erg relevant geweest, dus zolang ze nog support zijn kan ik niet al te bearish zijn hier. Of de 99 als resistance gaat breken en support kan worden is weer een ander verhaal. Het is ook weer weekend waarbij breakouts en breakdowns vaak fakeouts zijn, dus mogelijk gaan we gewoon sideways de komende 2 dagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
TomTorquay schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:09:
[...]
Even a broken clock is right twice a day

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:38
Wat een gedoe met dat traden hebben jullie toch allemaal, ik zou dik in de stress zitten 7(8)7
Morgen zal ik weer eens kijken wat de koers doet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
elektriekert schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 01:14:
Wat een gedoe met dat traden hebben jullie toch allemaal, ik zou dik in de stress zitten 7(8)7
Morgen zal ik weer eens kijken wat de koers doet.
Geen gedoe, of de koers nou omhoog of omlaag gaat, je kan geld verdienen. Op dagen dat BTC -20% doet kan je al helemaal geld verdienen terwijl andere mensen juist dan in de stress zitten. BTC doet -15% en je verdient 5% is mooi hoor :)

Edit: Wat je ook kan doen als trader is voor de nacht gewoon lekker klaar zijn. OCO of stop losses zetten en gewoon lekker gaan pitten. Of gewoon alles verkopen voor de nacht. Wordt je wakker zie je het wel weer. Mis je eens een flinke run omhoog, ook prima. Je zal in de nacht geen cent verliezen wat de koers ook doet, los van het risico dat je neemt en welke kant het op gaat maakt dan ook niet uit. Genoeg mensen die tot veel te laat zitten te kijken naar de koers of wanneer ze wakker worden gelijk moeten kijken. Als trader heb je genoeg kansen en kan het veel minder stress zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door PilatuS op 23-01-2021 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 14:49
Dikke groene kaarsen bij LTC.... een voorbode?? :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Link gaat ook weer lekker door! Nieuwe ATH vandaag? Toch maar een sell order geplaatst vlakbij, kan 2 kanten op

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Oef, ik zat vannacht veel te laat nog een ascending triangle te tekenen voor link en heb op 22 gekocht. Toch lekker om te zien dat ie nu doorgebroken is 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:55
Firecow schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 06:10:
Link gaat ook weer lekker door! Nieuwe ATH vandaag? Toch maar een sell order geplaatst vlakbij, kan 2 kanten op
Ik vind Link meer een lange termijn hold. Ik probeer deze zelf niet te timen, alleen misschien bijkopen op een grote dip. Zelfde geldt voor PRQ en MKR. Ik doe hetzelfde met aandelen, als ik er vertrouwen in heb houd ik ze gewoon aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Intelcore schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 08:51:
[...]

Ik vind Link meer een lange termijn hold. Ik probeer deze zelf niet te timen, alleen misschien bijkopen op een grote dip. Zelfde geldt voor PRQ en MKR. Ik doe hetzelfde met aandelen, als ik er vertrouwen in heb houd ik ze gewoon aan.
Circulating Supply
402,509,556 LINK
40%

Max Supply
1,000,000,000

Zeker geen LT muntje als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Slux schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 08:54:
[...]

Circulating Supply
402,509,556 LINK
40%

Max Supply
1,000,000,000

Zeker geen LT muntje als je het mij vraagt.
Kan je deze newb uitleggen waarom die cijfers voor jou aangeven dat het niet long term is ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ducksy88 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:08:
[...]

Kan je deze newb uitleggen waarom die cijfers voor jou aangeven dat het niet long term is ??
Ze hebben net 40% van hun totale coins op de markt gedumpt, er komt dus nog 60% bij.

Dat betekend dat er een behoorlijke verwatering bij komt, je euro is straks nog maar 0.60 cent waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Reken maar uit wat de totale marketcap zou moeten zijn als ze alles gedumpt hebben en de prijs hetzelfde of hoger zou zijn.

XRP is er een mooi voorbeeld van, over de laatste +/- 3 jaar hebben ze ruim 5 miljard extra coins op de markt gedumpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
PilatuS schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 01:18:
[...]

Geen gedoe, of de koers nou omhoog of omlaag gaat, je kan geld verdienen. Op dagen dat BTC -20% doet kan je al helemaal geld verdienen terwijl andere mensen juist dan in de stress zitten. BTC doet -15% en je verdient 5% is mooi hoor :)

Edit: Wat je ook kan doen als trader is voor de nacht gewoon lekker klaar zijn. OCO of stop losses zetten en gewoon lekker gaan pitten. Of gewoon alles verkopen voor de nacht. Wordt je wakker zie je het wel weer. Mis je eens een flinke run omhoog, ook prima. Je zal in de nacht geen cent verliezen wat de koers ook doet, los van het risico dat je neemt en welke kant het op gaat maakt dan ook niet uit. Genoeg mensen die tot veel te laat zitten te kijken naar de koers of wanneer ze wakker worden gelijk moeten kijken. Als trader heb je genoeg kansen en kan het veel minder stress zijn.
Natuurlijk is dit helemaal mijn mening,
Voor mij is het gedoe en levert het ontzettend veel stress op. Dat was in 2017 trouwens,
Wat ik wou zeggen dat traden niet voor mij weggelegd is I guess 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Slux schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:20:
[...]

Ze hebben net 40% van hun totale coins op de markt gedumpt, er komt dus nog 60% bij.

Dat betekend dat er een behoorlijke verwatering bij komt, je euro is straks nog maar 0.60 cent waard.
Dilution is op dit moment 2% per jaar? Ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Ook is een deel van die 60% voor partners, operationele kosten etc. En wat is de waarde voor Chainlink als ze zo op de markt dumpen zoals je nu schetst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Kain_niaK schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 10:18:
[...]

Op korte en middellange termijn zeker, op lange termijn niet want het kan zich niet aanpassen aan wijzigende omstandigheden. Adapt or die.
Het duurt wat langer maar aanpassen kan btc wel hoor.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-10 07:57
zijn er hier mensen die zelf in crypto(hedge) fondsen zitten en de ervaring misschien even willen delen? je ziet en leest er heel veel over maar ik zie dat er ook vooral (veel) onbetrouwbare partijen zitten die superrendementen schreeuwen maar hier ben ik dus niet naar op zoek.

ik ben deze optie aan het bekijken om day to day minder met crypto te moeten bezig zijn maar het toch in veilige handen te laten renderen. hierbij ben ik op zoek naar een goed rendement maar niet het maximale door zelf te speculeren of hodlen.

ik hodl'de sinds de 2017 crash en zit nu weer in het groen maar ik wil niet opnieuw voor 2 jaar serieus in de - zitten.

ik zit nu 3 dagen in fiat en elk uur kijken wat ie doet "om de trein niet te missen" brengt nogal (onbewust) wat stress met zich mee voel ik. mocht ik een deel van m'n fiat kunnen in een fonds steken zou dat wat meer rust meebrengen denk ik. misschien nog een "testtradingpotje" overhouden dan.

maar tot ik in die fondsen zit mag het voor mij nog wel wat zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

mathiasc schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 10:25:
zijn er hier mensen die zelf in crypto(hedge) fondsen zitten en de ervaring misschien even willen delen? je ziet en leest er heel veel over maar ik zie dat er ook vooral (veel) onbetrouwbare partijen zitten die superrendementen schreeuwen maar hier ben ik dus niet naar op zoek.

ik ben deze optie aan het bekijken om day to day minder met crypto te moeten bezig zijn maar het toch in veilige handen te laten renderen. hierbij ben ik op zoek naar een goed rendement maar niet het maximale door zelf te speculeren of hodlen.

ik hodl'de sinds de 2017 crash en zit nu weer in het groen maar ik wil niet opnieuw voor 2 jaar serieus in de - zitten.

ik zit nu 3 dagen in fiat en elk uur kijken wat ie doet "om de trein niet te missen" brengt nogal (onbewust) wat stress met zich mee voel ik. mocht ik een deel van m'n fiat kunnen in een fonds steken zou dat wat meer rust meebrengen denk ik. misschien nog een "testtradingpotje" overhouden dan.

maar tot ik in die fondsen zit mag het voor mij nog wel wat zakken :)
Je kan toch gewoon doorgaan met hodlen ? Waarom ben je er nu uit als je al jaren hodled? Dan zou ik ook als de dood zijn dat hij nu gaat raketeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-10 07:57
Aarebe1 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 10:30:
[...]

Je kan toch gewoon doorgaan met hodlen ? Waarom ben je er nu uit als je al jaren hodled? Dan zou ik ook als de dood zijn dat hij nu gaat raketeren..
omdat ik niet meer hetzelfde wens als in 2017 (lees: -80% staan) en de "tekenen" (lees: youtube filmpjes & dit topic & algemeen nieuws) me geen vertrouwen geven dat het niet zou crashen waardoor ik weer serieus in de min zou staan.

als ik nu de boot omhoog ietwat zou missen zou ik dat niet gigantisch erg vinden, omgekeer ook niet want dan koop ik gewoon opnieuw goedkoper in.

maar om bovenstaande te bekomen moet je ermee bezig zijn, en ik weet dat er veel slimmere mensen dan mij zijn die dat veel beter kunnen en kan ik me focussen op andere belangrijke zaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:06:

[Afbeelding]
Mooie short, netjes gedaan. Het was ff spannend maar top dat je er een mooie winst uit hebt gesleept. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kenny_026 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 10:16:
[...]

Dilution is op dit moment 2% per jaar? Ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Ook is een deel van die 60% voor partners, operationele kosten etc. En wat is de waarde voor Chainlink als ze zo op de markt dumpen zoals je nu schetst?
Het maakt niet uit wie wat bezit, er is maar 40% op de markt gedumpt.

Die overige 60% zal echt wel gedumpt worden door de partners enz enz, ze moeten zelf ook een salaris hebben.

Maar goed als mensen denken dat het een goede LT investering is ok ieder zijn ding, zelf zou ik om die reden er nooit aan beginnen.

Er is ook geen enkele pre mined coin geweest waarbij het niet is gebeurt.

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 23-01-2021 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:23
Onder 2658x (BTC/EUR) op H1 verder down??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZmriBQsVV7ZXxaIiDyTutzMzvk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NIvcSjgygMEZaShDEP1Pb6VB.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:De gehele Bitcoin Cash discussie even afgesplitst naar Het Bitcoin Cash topic. Graag daar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Belangrijkere zaken:
Bitcoin ziet er volgens mij nog niet heel rooskleurig uit, de meeste alts gaan weer even lekker maar die zie ik ook wel weer zakken als Bitcoin zakt.
Ben benieuwd wat het weekend brengt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
Vraagje: ik heb gisteren voor het eerst bij de supermarkt afgerekend met mijn Binance card. Werkt prima. Kreeg binnen enkele minuten ook al bericht van Binance dat de betaling geregistreerd was. Op mijn Binance account zie ik de betaling ook staan bij de tranasactiehistorie. De cashback earnings staan echter nog steeds op nul. Duurt dat enige tijd voordat die cashback bijgeschreven wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Viep schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:22:
Vraagje: ik heb gisteren voor het eerst bij de supermarkt afgerekend met mijn Binance card. Werkt prima. Kreeg binnen enkele minuten ook al bericht van Binance dat de betaling geregistreerd was. Op mijn Binance account zie ik de betaling ook staan bij de tranasactiehistorie. De cashback earnings staan echter nog steeds op nul. Duurt dat enige tijd voordat die cashback bijgeschreven wordt?
Ja duurt soms een dag of een paar dagen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 03-10 14:21

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Haha, het sponsorgeld van Gold Republic is op blijkbaar :P

En nu kopen ze vlak in de correctie? Spannend, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Richh schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:33:
[...]

Haha, het sponsorgeld van Gold Republic is op blijkbaar :P

En nu kopen ze vlak in de correctie? Spannend, dat wel.
Het vorige deel was opgenomen ergens eind november. Ik denk dus dat dit deel ergens half december opgenomen is, in dit geval was dit voor de piek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:03:
even een tikkie meer serieus, zoals al eerder aangekondigd/voorspelt door verschillende mensen, we hebben nu de rebound terug omhoog tot de langlopende triangle. Een mogelijk belangrijk moment voor BTC, nu een bounce omlaag zou enorm bearish zijn, dik terug in de triangle gaan kan weer bullish zijn.

[Afbeelding]
en precies de bounce op de triangle...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:52:
[...]

Het vorige deel was opgenomen ergens eind november. Ik denk dus dat dit deel ergens half december opgenomen is, in dit geval was dit voor de piek.
In het begin geven ze aan dat Bitcoin 'op dit moment' 40.000 dollar is, en op het moment dat ze kopen is het €31000 :P

Ik kan niet wachten op de volgende aflevering met een teleurgestelde Jayjay en Madelon die hem een beetje op moet beuren _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Richh schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:59:
[...]

In het begin geven ze aan dat Bitcoin 'op dit moment' 40.000 dollar is, en op het moment dat ze kopen is het €31000 :P

Ik kan niet wachten op de volgende aflevering met een teleurgestelde Jayjay en Madelon die hem een beetje op moet beuren _O-
Dan gaat het even een teleurstelling worden inderdaad :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het programma Bait op NPO verteld over verschillende vormen van oplichting.

In de laatste aflevering, over datingfraude leggen ze uit hoe er geld op grote schaal witgewassen wordt.
En natuurlijk moet bij dit onderdeel even een Bitcoin logo voorbij komen :')

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/SVh98jn/BTC1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
Nog een vraagje over mijn Binance Card: stel ik koop voor € 1.000,- en betaal met mijn kaart. Als mijn cashback 2% is ontvang ik voor € 20,- BNB. Als ik een week later mijn aankoop terugbreng naar de winkel of terugstuur als ik het online heb gekocht en ik krijg mijn geld terug, wordt dan de cashback ook altijd teruggedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Viep schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:17:
Nog een vraagje over mijn Binance Card: stel ik koop voor € 1.000,- en betaal met mijn kaart. Als mijn cashback 2% is ontvang ik voor € 20,- BNB. Als ik een week later mijn aankoop terugbreng naar de winkel of terugstuur als ik het online heb gekocht en ik krijg mijn geld terug, wordt dan de cashback ook altijd teruggedraaid?
Nope, die houd je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ziet er nu toch wel een beetje negatief uit zelfs ltc gaat down slecht teken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
Interessant...... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dus koop elke week een dikke Macbook bij CoolBlue, en stuur deze een dag later terug. Dan kunnen we wel een wedstrijdje doen wie het eerste support op z'n stoep krijgt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:23
MrFX schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:05:
Onder 2658x (BTC/EUR) op H1 verder down??

[Afbeelding]
krak...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Xt1d5iOUhV18dzdjMiwnHShDAQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L9hrIBGxTuzOtyo67EiffpYj.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
* Doe maar niet *

[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 23-01-2021 12:24 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Viep schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:17:
dat kan je 1 of 2 keer doen, daarna heb je grote kans dat je wordt geweerd van de winkel omdat dit hun kapitalen kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:22:
[...]

dat kan je 1 of 2 keer doen, daarna heb je grote kans dat je wordt geweerd van de winkel omdat dit hun kapitalen kost.
Volgens mij valt dit wel mee. Er zijn standaard voorwaarden waaronder artikelen kosteloos geretourneerd mogen worden.

Het is ook niet zo alsof dit voor het handje vol mensen dat een cashback kaart heeft ineens een probleem zal worden in de boekhouding van grote winkels. Neem de kleding industrie waar het al jaren een structureel probleem is dat veel kleren teruggestuurd worden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bizar dat ie zelfs een eigen topic krijgt, tweakers zou zulke mensen gewoon een permaban moeten geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Het lijkt erop dat we een volatiel dagje tegemoet gaan, in tegenstelling tot voorgaande dagen waar de dagen saai waren en waar vooral de bewegingen in de nacht plaatsvonden.

de 2h MA7 en 25 zijn inmiddels al flink doorbroken. We gaan denk ik eerder de ondergrens testen dan de bovengrens vandaag. Op 31,7k ligt wel iets van support, daarna is het door naar de 30,5k voor de ultieme retest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:01

jvp

Vraagje over de Binance kaart. Zojuist geprobeerd online een betaling te doen maar de kaart wordt geweigerd. Onderaan de website staat dat verified by visa kaarten worden geaccepteerd, kan ik hieruit opmaken dat de Binance kaart dat niet is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
jvp schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:43:
Vraagje over de Binance kaart. Zojuist geprobeerd online een betaling te doen maar de kaart wordt geweigerd. Onderaan de website staat dat verified by visa kaarten worden geaccepteerd, kan ik hieruit opmaken dat de Binance kaart dat niet is??
Staat het logo er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:21
Iemand al bekend met Ethanol en/of UniDexGas?
Deze tokens geven 100% cashback op de gas fees die maakt. De dagelijkse max cashback is 2-2.5% van de ethanol/unidexgas waarde die je hold.
Hold je beide dan krijg je 200% gas fee cashback (zelf getest).

Ik vind het het een uikomst.

Zit ook een refferal systeem in. Mocht iemand een link willen dan kan ik je die sturen.

[ Voor 13% gewijzigd door ThijsM op 23-01-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
QA123 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:40:
Het lijkt erop dat we een volatiel dagje tegemoet gaan, in tegenstelling tot voorgaande dagen waar de dagen saai waren en waar vooral de bewegingen in de nacht plaatsvonden.

de 2h MA7 en 25 zijn inmiddels al flink doorbroken. We gaan denk ik eerder de ondergrens testen dan de bovengrens vandaag. Op 31,7k ligt wel iets van support, daarna is het door naar de 30,5k voor de ultieme retest.
Op 30.5k ligt zeker een hoop resistance en de kans is best groot dat het vanaf daar weer goed komt, denk ik.

Maar de ultieme retest? Die ligt op 26k-ish haha :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
jvp schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:43:
Wat ik dan vaak doe is via PayPal de aankoop doen en paypal koppelen aan de binance card. Werkt prima.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i807BrsYSrF15k1g-j0pMVKVyyg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rUSPlDBUuw0QkVYX3HGPZGM2.png?f=fotoalbum_large

Deze tekende ik eergisteren geloof ik en hij volgt wel een sterke neerwaardse trend. Even kijken hoe deze de komende dagen gaat uitspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QA123
Richh schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:48:
[...]

Op 30.5k ligt zeker een hoop resistance en de kans is best groot dat het vanaf daar weer goed komt, denk ik.

Maar de ultieme retest? Die ligt op 26k-ish haha :P
bij het doorzakken van de 30,5k is de volgende stap denk ik ook ergens rond de 26-27k. Ja, dat is dan ook een testje, als we daar doorheen gaan, gaan we echt terug naar historisch lage drama koersen, niet meer gezien sinds half december 2020... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

Ja logo van Visa staat er zeker op... op de 1 of andere manier is het mij nog nooit gelukt op bij een NL website iets met de kaart te betalen. Internationaal gaat dat een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

Pelox schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:50:
[...]

Wat ik dan vaak doe is via PayPal de aankoop doen en paypal koppelen aan de binance card. Werkt prima.
Ik heb wat last van een PayPal allergie... slechte ervaringen mee gehad en gezworen dit nooit meer te gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 09:29
jvp schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 13:09:
[...]

Ja logo van Visa staat er zeker op... op de 1 of andere manier is het mij nog nooit gelukt op bij een NL website iets met de kaart te betalen. Internationaal gaat dat een stuk beter
Het is heel wisselend. Mij is het dan weer nog niet gelukt om in welke supermarkt dan ook hier in de buurt te betalen (ook niet via Curve als tussenstop) maar kan ik hem wel voor sushi, electronica bij Conrad, grutto.com etc prima gebruiken.

Er is trouwens een topic met nog meer info en ervaringen (ook aan het doornemen op deze saaie zaterdag) : Binance Debit Visa - shoppen met crypto

[ Voor 5% gewijzigd door twit op 23-01-2021 13:14 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:24:
[...]Het is ook niet zo alsof dit voor het handje vol mensen dat een cashback kaart heeft ineens een probleem zal worden in de boekhouding van grote winkels. Neem de kleding industrie waar het al jaren een structureel probleem is dat veel kleren teruggestuurd worden
Waar mensen overigens wel degelijk voor geweerd worden; mogen gewoon niet meer shoppen bij Zalando bv omdat hun return rate te hoog was. Afgelopen jaar in de NRC podcast voorbij gekomen dat dit soms heel snel al en redelijk arbitrair gebeurt.
In het geval van cash-back misbruik en de parallel naar kleding industrie zou je dus juist kunnen denken dat je wel degelijk tegen de lamp gaat lopen. Ik heb zelf een Swipe aangevraagd twee weken terug; nog niks gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Mijn kooporders geraakt op Aion, bijna perfect de bodem getimed (toe nu toe afgelopen 12 uurtjes).
Nu wachten op 16:00!!!!! *O* *O* *O*

[ Voor 21% gewijzigd door Thommie.nl op 23-01-2021 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Thommie.nl schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 13:58:
Mijn kooporders geraakt op Aion, bijna perfect de bodem getimed (toe nu toe afgelopen 12 uurtjes).
Nu wachten op 16:00!!!!! *O* *O* *O*
Hey ben je der weer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik hoop hetzelfde als gister en eergister... Toch het gokje wel waard lijkt mij O+
Zo niet dan ben ik weg daar:)/.
Pagina: 1 ... 60 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!