Wat gisteren gebeurde op x tijdstip maakt niet echt uit voor wat er nu gaat gebeuren hé.QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:33:
maar in de laatste dagen om 20:30, 6 van de 7 keer een scherpe reversal, tijd voor een 40x short?:
Het enige wat je zeker weet: wanneer de Aziaten weer wakker worden dumpen we.
Bitcoin probeert trouwens nu wat te doen.. #spannend.
Kan dit keer zomaar omhoog schieten. 40x long?QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:33:
Trek je eigen conclusie, maar in de laatste dagen om 20:30, 6 van de 7 keer een scherpe reversal, tijd voor een 40x short?:
[Afbeelding]
Zero.
ga jij voor de long, ga ik voor de short, kan in ieder geval iemand hierna karma farmen.Pelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:45:
[...]
Kan dit keer zomaar omhoog schieten. 40x long?
Verwijderd
Ik hou het bij 1 long.Pelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:45:
[...]
Kan dit keer zomaar omhoog schieten. 40x long?
Die andere heb ik toch echt nodig om te ademen.
We gaan weer op weg omhoog naar ATHRay_ schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:46:
Heu, wat doen we opeens daar bij 33K? Ik sta anderhalf K lager nog met mijn winkelmandje te wachten op de aanbiedingen van vandaag.
Ik zat ook serieus aan iets anders te denken dan je daadwerkelijke longVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:46:
[...]
Ik hou het bij 1 long.
Die andere heb ik toch echt nodig om te ademen.
Time to go
The rocket up in GME and other commonly shorted stocks was a margin call on a fund that was short. By being margin called on gme, they had to buy back the shares sending the price skyrocketing, triggering the halt because of the 10% up in 5 mins rule.
Buying back their gme shares then triggers their other short positions in a chain reaction of short covering. So why did it go down? They closed their short position, that means those shares are shortable again, and you can bet you ass there was a broker calling a short fund during the stop asking if they wanted the position.
Nothing has changed, that was the first of many short fund margin calls as gme continues to experience buy pressure based on the renewed business model under daddy Cohen.
Precies op 33k $ gaat het weer los.
De arme robotjes raken ervan in de war.
https://aggr.trade/
[ Voor 7% gewijzigd door HoppyF op 22-01-2021 19:56 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Gaandeweg de dag verder ingestapt, maar ik blijf wel voorzichtig richting de 34.2k, ga rond de 33.8k toch iets terugschalen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik heb haar gemist.
Weer een long erbij!
Gaan met die banaan!
Ja, die plaatjes toen we omlaag gingen probeer ik nog steeds van me netvlies te krabben.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Nou ben benieuwd!QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:33:
Trek je eigen conclusie, maar in de laatste dagen om 20:30, 6 van de 7 keer een scherpe reversal, tijd voor een 40x short?:
[Afbeelding]
zitten nu in de 20:00 30m bar, dus volgende bar gaat rekt, dus mooi op tijd..... mark my words.
Succes, tof dat je de daad bij het woord voegt. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken aangezien ik zelf denk dat we nog even door gaan stijgen.
V1 release.
Moet zeggen dat het mij prima bevalt. Simpele UI. Is gewoon een werkend en overzichtelijk product. Ga dit de komende tijd in de gaten houden cq gebruiken.

Denk voor de lange termijn ook gewoon heel goed om support te kweken in de $20K regio. Het grootste deel van de bitcoins die Grayscale in bezit heeft is gekocht op <$25K. Namelijk 498.000 bitcoins is geaccumuleerd onder de $25K en dan kan je ook denken aan prijzen als $3K, $6K etc.
We houden het gewoon lekker in de gaten en hopelijk wordt m'n sellordertje vandaag nog geraakt. Dan kijk ik weer ff hoe het zich verder gaat manifesteren.
Ik hou mijn vinger op de sell knop
mijn... zei ik toch....Misprinter schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:18:
[...]
Welke alts lopen leeg? Ik zie toch vooral heel veel groen momenteel.

[ Voor 78% gewijzigd door Thommie.nl op 22-01-2021 20:19 ]
Nu nog wel kleine winst in btc en weer ingestapt voor een ritje naar 35k, daar maar weer zien wat er gaat gebeuren.
Welke alts lopen leeg? Ik zie toch vooral heel veel groen momenteel.Thommie.nl schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:15:
Mijn alts lopen wel ineens leeg, vaak wel een teken.....
Ik hou mijn vinger op de sell knop
Proost!
Ik quote dit voor als je je post achteraf edit.QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:06:
[...]
zitten nu in de 20:00 30m bar, dus volgende bar gaat rekt, dus mooi op tijd..... mark my words.
Maare, ik help het je hopen!
voorlopig ROE -30% en liquidation komt in zichtRay_ schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:26:
[...]
Ik quote dit voor als je je post achteraf edit.
Maare, ik help het je hopen!

Gelukkig zit je op eth, die blijft aardig hangen.. kan nog steeds.QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:28:
[...]
voorlopig ROE -30% en liquidation komt in zichtMaar het is nog geen 20:30....
Zero.
[ Voor 16% gewijzigd door juiced01 op 22-01-2021 20:30 ]
het is 20:30, topje van de achtbaan is nu bereikt, down we go!!!!!!!!!!!!!!Pelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:29:
[...]
Gelukkig zit je op eth, die blijft aardig hangen.. kan nog steeds.
edit: en meteen 24uur high gehit
[ Voor 7% gewijzigd door QA123 op 22-01-2021 20:31 ]
Nee nee... up we go! Het is weekend en het hopium stroomt weer volop uit de tap! Pak er zelf ook snel 1 en enjoy the tripQA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:31:
[...]
het is 20:30, topje van de achtbaan is nu bereikt, down we go!!!!!!!!!!!!!!
edit: en meteen 24uur high gehit
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Respect. Mijn buy orders waren te greedy vanaf 28.1k in stapjes omhoog en zelfs de laagste niet gehitTaro schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:57:
Die aankoop op 30.200 gisteravond voelt nog steeds goed
Gaandeweg de dag verder ingestapt, maar ik blijf wel voorzichtig richting de 34.2k, ga rond de 33.8k toch iets terugschalen.

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik vannacht niet perse druk was met het hopen dat mijn buy orders zouden hitten maar ook al lang blij was als hij uberhaupt zou bouncen met 80% van mn pf nog ' gewoon in btc' sinds de 41k. Achteraf had ik er toch graag bij gezeten zoals jij nu. Luxe van zowel een mooie ride up en ondertussen nog steeds een hoop pf in fiat om eerder dan het uitstap moment (36.3 ofzo zei je toch) weer in te stappen. Ach ja hopelijk wordt het allemaal gedoe in de marge ooit als BTC vrolijk richting de 100k verder stijgt
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ze zoeken het maar uit wellicht heb ik het mis, prima.
Ik heb geleerd van 2017.
Het is natuurlijk makkelijk achteraf praten, maar heb je nu echt geshort op basis van de vaststelling dat het de vorige dagen om 20:30 reverste? Denk dat je een wijze les geleerd hebtQA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:33:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
- Taro
- Niet online
30m candle begint nu net rood te kleuren....TomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:44:
[...]
Het is natuurlijk makkelijk achteraf praten, maar heb je nu echt geshort op basis van de vaststelling dat het de vorige dagen om 20:30 reverste? Denk dat je een wijze les geleerd hebt
:fill(white):strip_exif()/f/image/K3SoQkEyenyI1OUX8KiRL19X.png?f=user_large)
edit: en zat natuurlijk ook een sterke opgaande lijn vandaag, een flinke hapering, dicht bij de dalende toppen, dus een gecalculeerd gokje
[ Voor 16% gewijzigd door QA123 op 22-01-2021 20:48 ]
Succes iedereen, Buy low sell high.... Kijk nie tnaar 3 weken terug koers, reken nu.. Money in tha Bank is voer voor later s6!!!!
Een voor een verlaten ze de raket.Thommie.nl schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:47:
Ik wilde net verkopen voor 896 hahaha kwam er een buy order van 1, BTC op 910 te staan, haha en vol was die LMAO.
Succes iedereen, Buy low sell high.... Kijk nie tnaar 3 weken terug koers, reken nu.. Money in tha Bank is voer voor later s6!!!!
Ik denk dat we snel weer gaan moonen

Ik heb jou niet gezien in 2017 maat....Aarebe1 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:48:
[...]
Een voor een verlaten ze de raket.
Ik denk dat we snel weer gaan moonen![]()
Ik heb verkocht op de 24 H High na een flinke daling, ik ben blij met mijn kaarten voor nu en wens degene die rustig blijft zitten het beste, ik kijk morgen wel weer of ik instap en waar, er zijn altijd kansen en munten die laag liggen die moet je picken:D!
Ik zet lekker een achtelijk lage buy order vanuit me USDt en zie het morgenochtend wel:D
hoef ik ook niet om 3 uur eruit om de koers te checken haha, herkenbaar denk ik voor volk hier hihihiihihihihi
[ Voor 16% gewijzigd door Thommie.nl op 22-01-2021 20:51 ]
Zeg ik ergens dat ik al op dit forum actief was in 2017?Thommie.nl schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:50:
[...]
Ik heb jou niet gezien in 2017 maat....
Ik heb verkocht op de 24 H High na een flinke daling, ik ben blij met mijn kaarten voor nu en wens degene die rustig blijft zitten het beste, ik kijk morgen wel weer of ik instap en waar, er zijn altijd kansen en munten die laag liggen die moet je picken:D!
Ik proef je rancune.
OT:
Net de Bitcoin Show gekeken, de Bert Slagter was weer lekker op dreef.
Precies dat dusPalindrome schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:51:
2de kans om uit te stappen als je dat gister vergeten was.
[ Voor 34% gewijzigd door Ypuh op 22-01-2021 20:54 ]
Die eerste en laatste zijn wel erg sterk!Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:52:
Hodl. Dit is de toekomst waarop gespeculeerd wordt.
Kostbare technologie.
[Afbeelding]
Bitcoin is de toekomst! De mempool enzo.
[Afbeelding]
Maar toch:
[Afbeelding]
Want anders:
[Afbeelding]

Laat mijn vrouw dit maar niet lezen
Op naar de 34500-35500 dead cat bounce top :d en dan als de sodemieter allemaal short. Imho
WAT heb je verkocht?Ypuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:53:
Toch maar weer een mooie hap verkocht. Een kleine 8% verloren t.o.v. 2 dagen geleden, maar daarmee wel de winst van de afgelopen 2 weken grotendeels veiliggesteld. You win some, you lose some.
[...]
Precies dat dus
Ging je short dan?Ypuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:58:
[...]
BTC. Zo'n beetje de enige shitcoin waar ik afgelopen 3 maanden verlies op gemaakt heb.
Buy high sell low?
$ alias cd='rm -rf'
40x of mag het ook 1x zijn?Malarky schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:55:
Ik zei toch dat sommigen hier weer ATH gingen roepen haha
Op naar de 34500-35500 dead cat bounce top :d en dan als de sodemieter allemaal short. Imho
Zero.
Ik zie het al voor me, Forrest Gump deel 2...na zijn megasuccessen met appels en garnalen, stond hij naast Satoshi toen bitcoin werd ontwikkeld, heeft hij het medegefinancierd en is nu een whaleVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:52:
Hodl. Dit is de toekomst waarop gespeculeerd wordt.
Kostbare technologie.
[Afbeelding]
Bitcoin is de toekomst! De mempool enzo.
[Afbeelding]
Maar toch:
[Afbeelding]
Want anders:
[Afbeelding]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Edit: en up!
Edit 2: well that escalated quickly
[ Voor 14% gewijzigd door jvp op 22-01-2021 21:03 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 5% gewijzigd door dogtagz op 22-01-2021 21:03 ]
$ alias cd='rm -rf'
Verwijderd
Dat zou een mooie zijnAli Baba 1001 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:00:
[...]
Ik zie het al voor me, Forrest Gump deel 2...na zijn megasuccessen met appels en garnalen, stond hij naast Satoshi toen bitcoin werd ontwikkeld, heeft hij het medegefinancierd en is nu een whale
- Taro
- Niet online
Edit: Tot 34.350 blijf ik de short vergroten. Daarboven kijk ik het aan en geef ik mij mogelijk over
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 22-01-2021 21:30 ]
Klein stukje dus, dat verklaartTaro schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:03:
@Richh Ik heb de short geopend voordat ik Bitcoin heb verkocht, maar daar inmiddels ook uitgestapt. Als Bitcoin verder stijgt vergroot ik de short. En ik verwacht rond 32.750 weer deels in te stappen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Ik zou het niet durven veronderstellen of typen vandaag de dag.
1. Niet toegestaan volgens de regels.
2. Je bent compleet newbie of iemand die totaal geen trading inzicht heeft als je dit denkt.
3. Fuck it, moon!
Suckers rally?Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:35:
Moon? ATH soon?
2. Je bent compleet newbie of iemand die totaal geen trading inzicht heeft als je dit denkt.
3. Fuck it, moon!
Moon.
Rich snapt je al geloof ik, ik nog niet. Je hebt eerst een bijv 3x short geopend met entry 337xx , iets daarna ook een deel van je hold stack in de deur uitgedaan om lager in te kopen maar als we nog lager gaan ga je je juist je short vergroten? Tot zover snap ik je, denk ikTaro schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:03:
@Richh Ik heb de short geopend voordat ik Bitcoin heb verkocht, maar daar inmiddels ook uitgestapt. Als Bitcoin verder stijgt vergroot ik de short. En ik verwacht rond 32.750 weer deels in te stappen.
As always, ik probeer gewoon te leren! Geen verwijten of kritiek uiteraard!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Goed plan dit. Klinkt ook als een beter plan dan "fuckit yolo short x40 please dump it"Taro schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:03:
Edit: Tot 34.350 blijf ik de short vergroten. Daarboven kijk ik het aan en geef ik mij mogelijk over
[ Voor 26% gewijzigd door rogier2012 op 22-01-2021 21:39 ]
Het was al wel een halfuur stil in dit topic dus van mij mag je.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:35:
Moon? ATH soon?
3. Fuck it, moon!
Moon!
Je gouden ei valt een beetje tegen tot dusver hé?QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:33:
[Afbeelding]

- Taro
- Niet online
:fill(white):strip_exif()/f/image/8R8re0FKucVpZTJRWf8dPQfY.png?f=user_large)
Bitcoin sell order:
:fill(white):strip_exif()/f/image/IBuotdIihC08TkqQ2RqRytzy.png?f=user_large)
Ik heb dus de short geopend voordat ik Bitcoin heb verkocht. Puur omdat je nooit het juiste moment kunt timen. Ik zit overigens nog in DOT, LINK, ADA en REN.
Mijn buy orders zijn inmiddels verhoogd naar 32.850 en 32.950 (3 minute MA99 +een beetje).
Richting de 34.300-400 vergroot ik de short verder. Dit omdat de 4H MA25 en 1D MA25 daar ongeveer zitten. De kans dat dat de top is is dus redelijk groot.
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 22-01-2021 21:54 ]
dikste rode 30m candle sinds vanochtend 9 uur..... en sta nu in het groen...Ypuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:42:
[...]
Je gouden ei valt een beetje tegen tot dusver hé?
/f/image/GoTbsC9rufl4nelADDfbttie.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door QA123 op 22-01-2021 21:49 ]
/f/image/55hIOq7N2Yx5O4E9B1miaCTW.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door QA123 op 22-01-2021 22:03 ]
Dank weer man! Duidelijker nu inderdaad. Ik neem aan dat je als je met die klimmende MA buy orders dusdanig dicht in de buurt komt van de levels waarop je je short geopend hebt wat posities gaat sluiten? Anders zit het elkaar min of meer in de weg. Of probeer je leveraged shorts/longs enigzins los te zien van de momenten waarop je met je non-leveraged BTC positie instapt en/of juist weer naar fiat gaat?Taro schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:43:
@twit Momenten waarop ik de short heb geopend en vergroot:
[Afbeelding]
Bitcoin sell order:
[Afbeelding]
Ik heb dus de short geopend voordat ik Bitcoin heb verkocht. Puur omdat je nooit het juiste moment kunt timen. Ik zit overigens nog in DOT, LINK, ADA en REN.
Mijn buy orders zijn inmiddels verhoogd naar 32.850 en 32.950 (3 minute MA99 +een beetje).
Richting de 34.300-400 vergroot ik de short verder. Dit omdat de 4H MA25 en 1D MA25 daar ongeveer zitten. De kans dat dat de top is is dus redelijk groot.
Ik heb hier eerder al eens gepost dat ik dat soms (qua mindset) nog wat lastig vind. Je hebt zeg maar 70% van je pf in hw wallet zitten, met 30% ben je enigzins aan het traden (in mijn geval). En toch lijkt het soms of je trade shorts dan bijna een bet tegen je hodl stack in zijn of andersom. Al gaat het inmiddels beter , uiteindelijk probeer ik maar gewoon voor iedere trade de 2e trade als de close van die trade te zien en bekijk ik hem maar even in isolement: winst is winst
- Taro
- Niet online
Als uitstappunt en instappunt erg dicht bij elkaar komen kijk ik naar de lange termijn trend en besluit ik alsnog in te stappen, of in USDT te blijven.twit schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:08:
[...]
Dank weer man! Duidelijker nu inderdaad. Ik neem aan dat je als je met die klimmende MA buy orders dusdanig dicht in de buurt komt van de levels waarop je je short geopend hebt wat posities gaat sluiten? Anders zit het elkaar min of meer in de weg.
Wat betreft het ingaan tegen je eigen hodl stack: Als je met je eigen positie invloed kunt uitoefenen op de globale koers, dan zou ik ermee oppassen. Anders is het gewoon een kwestie van het beste uit de markt te halen en dan zou ik daar dus niet teveel mee bezig zijn.
Verwijderd
This website used to give you 5 bitcoin for just entering the CAPTCHA. pic.twitter.com/L1e9QJY05e
— Documenting ₿itcoin 📄 (@DocumentingBTC) 22 januari 2021
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BoUcBQdAfseN902KbtK3XqRA.jpg?f=user_large)
Waar was ik ooit mee bezig toen dit soort dingen gebeurde?
Laten we afspreken dat als ik ooit trades maak waarbij dat een reëel risico is we hier eerst een mooi feestje vieren met jou, Jaapio's, Rich, MrWilliams en vele anderen die ik nu vergeetTaro schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:12:
[...]
Wat betreft het ingaan tegen je eigen hodl stack: Als je met je eigen positie invloed kunt uitoefenen op de globale koers, dan zou ik ermee oppassen. Anders is het gewoon een kwestie van het beste uit de markt te halen en dan zou ik daar dus niet teveel mee bezig zijn.
750 Bitcoin available.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:12:
[Twitter]
[Afbeelding]
Meer dan 225 miljoen USD.
Als je toch een glazen bol had gehad joh...
Ha die is makkelijk, ik was gewoon op pornhub en dergelijken “bezig”Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:12:
[Twitter]
[Afbeelding]
doei
Toen kreeg je waarschijnlijk een fruitvliegje in je oog tijdens het pepersnijden of iets anders onbenulligs.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:12:
[Twitter]
[Afbeelding]
Artikel uit de oude doos.
Sommige delen kunnen nog rechtstreeks hier in de topicstart toegevoegd worden volgens mij
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
- Taro
- Niet online
Iets houdt mij tegen, maar ik weet niet wat. Ik denk het ontbreken van Michael zijn baard.Ypuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:01:
Is hier vandaag al eerder gepost, maar dit is toch gewoon goud? Waarom staan dit soort pareltjes niet in de startpost?!
[YouTube: Saylor Bitcoin Bull in 4k UHD]

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 22-01-2021 23:05 ]
dit is zo fucking randomYpuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:01:
Is hier vandaag al eerder gepost, maar dit is toch gewoon goud? Waarom staan dit soort pareltjes niet in de startpost?!
[YouTube: Saylor Bitcoin Bull in 4k UHD]
Kan aan mij liggen maar dat rode lijntje op de top zou toch hoger moeten liggen ?
Lijkt nu alsof de top op 38k lag.. Hij lijkt een beetje uit vorm..
Teveel bier op
No fud overigens
- Taro
- Niet online
Grayscale adds 3,544 BTC over the past 24 hours, worth $118 million. Over the past 7 days, Grayscale has added 29,598 #Bitcoin worth close to $1 billion. pic.twitter.com/l0ATzaFSZo
— Bloqport (@Bloqport) 22 januari 2021
Edit: Inmiddels in een long, met stop loss.
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 22-01-2021 23:20 ]
Ik koop gewoon 50K Pundi X per dag.... maar daar hebben ze het verder niet over!Taro schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:16:
Steady...
[Twitter]
Edit: Inmiddels in een long, met stop loss.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hoeveel % van de markt hebben die intussen in handen?
Ik weet niet wat ik van zo'n berichten moet denken.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
3 tot 4% las ik onlangs...TomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:27:
[...]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
- Taro
- Niet online
Zijzelf niets. Hun klanten samen veel. Maar dat is hetzelfde als zeggen dat veel DeGiro klanten TSLA aandelen hebben gekocht, individueel hebben ze 0,0 invloed en DeGiro als partij heeft ook geen invloed. Het feit dat zo'n partij een ingang tot Bitcoin of cryptocurrency biedt heeft natuurlijk wel gevolgen, maar Grayscale neemt zelf geen besluiten om in te kopen of te verkopen, dat is een optelsom van de onderliggende klantorders.TomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:27:
[...]
Een aantal, tig of nog meer BTC hebben is 1 ding. Het vasthouden tot nu iets heel anders.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:12:
[Twitter]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qI1ysyfNJWcq6uYWC5ivIinx.jpg?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!