Voor mij is een plukje een paar flufjesAmras schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:16:
Nice! Op hoeveel flufjes staat een plukje tegenwoordig?
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 22-01-2021 15:18 ]
Na de laatste dagen best wat gehandeld te hebben, tig verkeerde trades, orders te vroeg weghalen en hoger inkopen heb ik (wederom

Aan het eind van de rit ietsje winst wat amper noemenswaardig is, dat is een schrale troost.
anderhalf promille winst tov het bedrag dat verhandeld is, is niet een trackrecord om trots op te zijn denk ik
Kraken heeft meer verdiend aan de door mij betaalde trading fees dan dat ik daadwerkelijk in cash winst heb
Zoals al door anderen aangegeven, leuk om een paar ritjes van 2% te pakken, vervolgens stijgt de boel 15% of kleunt 15% naar beneden en verdampt de "ritjeswinst".
Buy and hold dan maar voor jou of stap je helemaal uit?
Die hodl ik nog wel even door.
Dit staken heeft me tot nu toe een mooie winst opgeleverd en geen stress over buy high and sell low
[ Voor 44% gewijzigd door PoKi op 22-01-2021 15:28 ]
Wie, Wat, Waar...
Twijfel of ik nu de switch moet maken van mijn shitcoins naar (in minder mate shitcoin) ETH. Dan zou ik meer ETH hebben dan gisteren toen ik deze verkocht....twijfel...twijfel...
[ Voor 59% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 22-01-2021 15:29 ]
Geen buy and hold want heb geen cash meer online beschikbaar, dus gewoon hold.Martine schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:24:
@ybos Micromanagement, heb ik ook wel eens last van. Er wordt wel wat winst gehaald maar de grote klappers blijven uit door te snel met een beetje winst te verkopen of de positie te sluiten.
Buy and hold dan maar voor jou of stap je helemaal uit?
Ik heb wel, zoals al eerder hier is aangegeven voor mezelf een strategie bepaald.
In euro's is mijn protfolio bijna x3 nu. Als die x3 is aangetikt haal ik mijn inleg eruit zodat ik sowieso geen verlies meer kan maken. Dat laat ik lekker staat tot het bedrag gegroeid is tot een "life changing amount of money". Daar moet ik overigens nog wel over nadenken hoeveel dat daadwerkelijk is
[ Voor 95% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 22-01-2021 15:28 ]
Ik heb gewoon op kopen gedrukt en geen prijs ingevoerd Vd coin gewoon voor zoveel € kopen. Dus niet kopen bij een waarde van.Pelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:42:
[...]
Je order staat te laag? Dus wachten op een dip of order aanpassen denk ik.
Mooie call, dank!Matthias87 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:06:
NANO kan wel eens leuke dingen gaan doen. Eerste lower high doorbroken. Klimt op de 4H EMA 50 omhoog. Resistance op 2.69 net doorbroken.
Voor de lulz een flufje gekocht

Ik ben er al uit, gok dat we vanaf hier al naar 31k-31,5k moeten.Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:35:
ik ben op zoek naar een shortje, hoop dat rond de $32800 invulling te kunnen geven. Zelfde voor ETH, daar wil ik ook wel weer een shortje op doen. Denk wel 't gokje waard, tenzij dit dus geen relief rally is maar een vervolg van de bullmarket/run.. Durf het atm niet te zeggen maar voel mij nog niet geroepen weer in te stappen buiten wat shortposities om.
[Afbeelding]
Hoop dat 't nog ff wat hoger gaatMalarky schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:38:
[...]
Ik ben er al uit, gok dat we vanaf hier al naar 31k-31,5k moeten.

Ik ben weer uitgestapt op 2,79. Als hij 2,83 op eet wil ik nog wel eens verder kijken. In ieder geval weer 5% gepakt.
Als dat eens zou kunnenMaStar schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:43:
Hopelijk helemaal terug naar 10.000$. Mooi inkoopmoment voor de toekomst!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nog geen jaar terug raakten we nog de 3500 aan dus alles kan.
Slux, uit interesse, aangezien jij niet of nauwelijks in TA gelooft, waarop baseer jij je dan? Puur op gevoel?Slux schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:48:
Verkoop ordertjes geplaatst hier, heb er niet echt veel vertrouwen in de komende uurtjes
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
UNOX: The worst operating system
https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-rainbow-chart/
Is dat erg dan? Velen zijn zodanig verblind door winstmaximalisatie (stijging missen) dat ze bereid zijn (te?) grote risico's te nemen.Ballie2210 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:10:
Ik vrees voor wachten op de verdere daling en stijging missen.
Microstrategy just bought 314 more #Bitcoin for $10M.
— Documenting ₿itcoin 📄 (@DocumentingBTC) 22 januari 2021
@michael_saylor bought the dip.
De grote jongens blijven geloven in verdere stijging dusja niks aan de hand denk ik. Het wordt pas problematisch als zij hun tienduizenden bitcoins gaan dumpen. Dan wegwezen
Ik heb maar weer gekocht, fuck shorts en meuk. Why go against the big money?

Moon,lambo.
Naast gevoel, sentiment, media, volumes, order boekjes, marketcap, litecion en als er genoeg TA boys negatief zijn wordt er vaak daar ook naar gehandeld door het gros van de kleine traders, alleen als er een whale voorbij komt heb ik meer aan de eightbal.TomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:51:
[...]
Slux, uit interesse, aangezien jij niet of nauwelijks in TA gelooft, waarop baseer jij je dan? Puur op gevoel?
Het weer en stand van de maan spelen natuurlijk ook nog mee.
Bij mij hetzelfde, long positie staat open, nu uitkijken of deze doorbreekt boven de ~32750$Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:15:
[Embed]
De grote jongens blijven geloven in verdere stijging dusja niks aan de hand denk ik. Het wordt pas problematisch als zij hun tienduizenden bitcoins gaan dumpen. Dan wegwezen![]()
Ik heb maar weer gekocht, fuck shorts en meuk. Why go against the big money?![]()
Moon,lambo.
Hoe zou het zijn om high te zijn op de maan 🤔Ray_ schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:16:
Jullie zitten er allemaal naast. Ik heb een flufje BTC en ETH verkocht, dus het is zo waarschijnlijk in een rechte lijn naar de maan.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Lastig te realiseren want de verbranding komt zo slecht op gang zonder zuurstof.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Hoe zou het zijn om high te zijn op de maan 🤔
(insert nerdy lachje)
fyi, ik denk dat mensen echt nu al vergeten zijn hoe enorm bullish we zijn geweest in de afgelopen tijd.Burn_and_Fire schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:26:
Is nu eindelijk de vrijdagmiddag-dip gestart? Vaak zie je nu wat meer beweging naar beneden. Of komt dat doordat we vannacht al die dip gepakt hebben?
RSI van 96 op de weekly is bizar, in 2017 heeft het letterlijk nooit deze levels bereikt. We zijn momenteel nog steeds overbought dus als iedereen nu een bullmove verwacht is dat mogelijk te optimistisch.
imo is het best case scenario iets als sideways trading
[ Voor 11% gewijzigd door rogier2012 op 22-01-2021 16:32 ]
Niet voor niks dat een spacecake spacecake heet. De makkelijkste manier om buiten onze dampkring high te wordenRay_ schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:27:
[...]
Lastig te realiseren want de verbranding komt zo slecht op gang zonder zuurstof.
(insert nerdy lachje)
Waar moet BTC staan over 1-2 week om enigszins in de normale RSI waarde te komen?rogier2012 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:29:
[...]
fyi, ik denk dat mensen echt nu al vergeten zijn hoe enorm bullish we zijn geweest in de afgelopen tijd.
RSI van 96 op de weekly is bizar, in 2017 heeft het letterlijk nooit deze levels bereikt. We zijn momenteel nog steeds overbought.
En dan de rest van de dag kruimels in je ruimtepak hebben zweven....nee dank je. Ik zou voor een postzegeltje gaan. Op de maan hoef je ook niet bang te zijn dat je per ongeluk van een gebouw afspringt omdat je denkt dat je kunt vliegen.TomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:30:
[...]
Niet voor niks dat een spacecake spacecake heet. De makkelijkste manier om buiten onze dampkring high te worden
When life gives you lemons, start a battery factory
zit op de weekly nu rond de 75. Afhankelijk waar we nu heen gaan met de koers sluiten we zondag hoger of lager. Maar rond deze waarde zou al best mooi zijn om vandaar uit verder te gaan. Onder de 70 zou nog net ff beter zijn icm nog 1 keer down naar 25 a 26kQA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:31:
[...]
Waar moet BTC staan over 1-2 week om enigszins in de normale RSI waarde te komen?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Maar als ie er wel doorheen komt..Malarky schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:35:
Jullie zijn en waren gewaarschuwd voor de 32700 dat wordt een lastige kluif...
klopt.anti elppa schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:34:
[...]
zit op de weekly nu rond de 75. Afhankelijk waar we nu heen gaan met de koers sluiten we zondag hoger of lager. Maar rond deze waarde zou al best mooi zijn om vandaar uit verder te gaan. Onder de 70 zou nog net ff beter zijn icm nog 1 keer down naar 25 a 26k
"normaal" is ergens tussen de 30 en de 70. alles daarbuiten is extreem. Kiopt dat we rond de 75 zitten nu
maargoed, als zaken te extreem bullrun zijn geweest is dat meestal een mooi moment om uit te stappen.
Als rappers er over gaan twitteren en je in je hoofd je price target al met +25% hebt opgeschoven, is t een mooi moment om jezelf te gaan countertraden en te exiten into strenght.
[ Voor 22% gewijzigd door rogier2012 op 22-01-2021 16:40 ]
RSI(70) ligt op de weekly op 30kQA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:31:
Waar moet BTC staan over 1-2 week om enigszins in de normale RSI waarde te komen?
RSI(50) ligt op de weekly op 13k (

RSI(30) ligt op de weekly op -5k (

RSI(70) en hoger is overbought, RSI(30) en lager is overselled en RSI(50) is de middellijn.
Insane.
Hun platform gaat om 17:00u live.
[ Voor 33% gewijzigd door ThijsM op 22-01-2021 16:53 ]
Verwijderd
Ik denk kneitervaag. Ook omdat je met minder zwaartekracht zit en dus heel bizar voortbeweegt.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Hoe zou het zijn om high te zijn op de maan 🤔
Maar dan heb ik gelukkig nog wat zware altcoin bags die het makkelijker zouden maken.
En natuurlijk het feit dat je de aarde ziet als externe planeet. Dat kan 2 kanten op: para of lachkick.
Daarnaast zou het echt vaag zijn als je heel fanatiek een zak chips lostrekt in het ruimteschip en je knetterstoned alle chips door de kabine ziet zweven...
iemand een TLDR? Ik kom het af en toe tegen op Reddit en WSB, maar je ziet daar alleen maar memes.Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:42:
$GME is echt geniaal. Staat nu al op +$46. De veelbesproken "short squeeze" lijkt dus echt te komen!
Insane.
https://www.reddit.com/r/...xplain_the_gme_situation/QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:14:
[...]
iemand een TLDR? Ik kom het af en toe tegen op Reddit en WSB, maar je ziet daar alleen maar memes.
TL;DR iemand heeft aandelen Gamestop gekocht en geroepen dat ze het in 'the next amazon' moeten veranderen, maar het bedrijf wordt flink geshort dus meme investors (MI) springen erop in en drukken de shorters in een positie waarop shorters wel stukken moeten kopen van MI wanneer de short opties expiren.QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:14:
[...]
iemand een TLDR? Ik kom het af en toe tegen op Reddit en WSB, maar je ziet daar alleen maar memes.
En partij die mensen waarschuwt voor hype (Citron) werd continu gehackt en heeft daarom een geplande livestream om mensen te waarschuwen, gecancelled.
[ Voor 12% gewijzigd door Broabander op 22-01-2021 17:22 ]
WSBtards gaan allin op GME en door een soort feedback loop (dankzij heel veel short posities) worden de shorts gedwongen mee te kopen, wat de koers exponentieel kan laten stijgen tegen de expiration date aan?
thanks @Broabander en @PilatuS
[ Voor 4% gewijzigd door QA123 op 22-01-2021 17:23 ]
Vooralsnog is de trend dalend..EXCalibur_EeK schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:00:
ETH gaat nu wel erg sterk omhoog
Het gaat met name om CitronResearchBroabander schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:21:
[...]
TL;DR iemand heeft aandelen Gamestop gekocht en geroepen dat ze het in 'the next amazon' moeten veranderen, maar het bedrijf wordt flink geshort dus meme investors (MI) springen erop in en drukken de shorters in een positie waarop shorters wel stukken moeten kopen van MI wanneer de short opties expiren.
En partij die mensen waarschuwt voor hype (Citron) werd continu gehackt en heeft daarom een geplande livestream om mensen te waarschuwen, gecancelled.
https://www.zerohedge.com...ommitted-multiple-serious
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
1240 lijkt hier een sterke weerstand te worden, volgt niet alleen de dalende peaks, maar ook de weerstand niveaus voorheen. Kan een bepalend moment worden waarbij we mogelijk een vergelijkbaar avondje krijgen zoals gisteren.
Ik zie nu ook mijn rode stippellijn, dat was mijn geplande buy voor gisternacht, echt bijna perfect gehit
/f/image/eI4h2EEsb7LM7QQMgXS9vFvA.png?f=fotoalbum_large)
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zelfde voor mensen die wachten op dip terug naar 15k EUR die maar niet kwam tot aan de jaar wisseling ???TomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:14:
[...]
Is dat erg dan? Velen zijn zodanig verblind door winstmaximalisatie (stijging missen) dat ze bereid zijn (te?) grote risico's te nemen.
Op basis van?EXCalibur_EeK schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:32:
Heb m'n spul verkocht net verkocht. Hopelijk niet te vroeg
Edit:
/f/image/XIKWfWHLqFRM7ZP4BRLHp7iY.png?f=fotoalbum_large)
Als er een moment was om uit ETH te stappen, was het volgens mij echt niet nu net
[ Voor 52% gewijzigd door Matthias87 op 22-01-2021 17:41 ]
Vele mensen die "wachten op de dip om te kopen", durven niet te kopen zodra de dip er is, want dan "daalt het veel te hard"..... voor mij werkt nu in flufjes kopen tijdens een vrije val redelijk goed voor mijn gemoedsrust. Als het omhoog gaat, geen probleem, ik maak winst. Gaat het omlaag, ik het nog fiat over om bij te kopen. Ik zal dus niet optimaal profiteren, maar de ultieme allin gaan op de juiste dip, dat is een utopie.superchanbe schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:31:
[...]
Zelfde voor mensen die wachten op dip terug naar 15k EUR die maar niet kwam tot aan de jaar wisseling ???
Haha, crypto is ook kneitervaag, en vol spanning, dus ben zeer benieuwd. Dat wordt een zwevende lachkick voelbaar op aarde door mijn 40 rovers en alle disbelievers.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:56:
[...]
Ik denk kneitervaag. Ook omdat je met minder zwaartekracht zit en dus heel bizar voortbeweegt.
Maar dan heb ik gelukkig nog wat zware altcoin bags die het makkelijker zouden maken.
En natuurlijk het feit dat je de aarde ziet als externe planeet. Dat kan 2 kanten op: para of lachkick.
Daarnaast zou het echt vaag zijn als je heel fanatiek een zak chips lostrekt in het ruimteschip en je knetterstoned alle chips door de kabine ziet zweven...
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
ene zeg don't catch falling knifeQA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:36:
[...]
Vele mensen die "wachten op de dip om te kopen", durven niet te kopen zodra de dip er is, want dan "daalt het veel te hard"..... voor mij werkt nu in flufjes kopen tijdens een vrije val redelijk goed voor mijn gemoedsrust. Als het omhoog gaat, geen probleem, ik maak winst. Gaat het omlaag, ik het nog fiat over om bij te kopen. Ik zal dus niet optimaal profiteren, maar de ultieme allin gaan op de juiste dip, dat is een utopie.
andere weer niet kopen tijdens een bull runn
andere weer buy low sell high
als iedereen rijk wordt wie zijn dan de verliezers ????
En toen stonden we boven 1250.QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:30:
[...]
1240 lijkt hier een sterke weerstand te worden, volgt niet alleen de dalende peaks, maar ook de weerstand niveaus voorheen. Kan een bepalend moment worden waarbij we mogelijk een vergelijkbaar avondje krijgen zoals gisteren.
Ik zie nu ook mijn rode stippellijn, dat was mijn geplande buy voor gisternacht, echt bijna perfect gehit
[Afbeelding]
Edit: En weer onder 1240. Dat wordt toch een hardnekkig weerstandje.
[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 22-01-2021 17:57 ]
Degene die nog geen $GME shares hebben gekocht.superchanbe schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:41:
[...]
ene zeg don't catch falling knife

MOOOOOOON
edit: wat betreft crypto is het gewoon moeilijk te voorspellen allemaal. Soms win je soms verlies je. Ik ben op 't moment niet perséé bearish. Stel BTC zakt wederom onder de $30k, dan ben ik wel echt bearish en gaan we nog een stuk lager.
[ Voor 23% gewijzigd door Tominatie op 22-01-2021 17:47 ]
Aave zat de hele tijd tegen die 160 euro aan te hikken en zakte iedere keer weer in. Zat een dalende lijn in. Op gevoel mijn winst gepakt.Matthias87 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:36:
[...]
Op basis van?
Edit:
[Afbeelding]
Als er een moment was om uit ETH te stappen, was het volgens mij echt niet nu net
don't catch a falling knife -> ja, ga niet meteen kopen als een weerstand omlaag is doorbroken. Maar wacht niet tot de ultieme dip, maar begin langzamerhand bij te kopen bij verwachte weerstand niveaus.superchanbe schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:41:
[...]
Niet kopen tijdens een bullrun -> volgens insiders zit BTC in een permanente bullrun....
buy low, sell high -> gegarandeerd succes.
Maar iets serieuzer, wie zijn de winnaars en verliezers in dit geheel. Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als je kijkt naar de endgame, dan zijn er 2 opties: BTC wordt de nieuwe defacto mainstream "geld" of BTC wordt waardeloos.
Als BTC echt het nieuwe geld wordt, dan verwacht je uiteindelijk een stabiele koers. Iedereen die zich hiervoor heeft ingekocht is winnaar. Degene die het laatst zijn fiat omzet in BTC is dan de verliezer.
Als BTC waardeloos wordt, dan zijn alle hodlers de verliezers samen met iedereen die zich in de neergaande lijn heeft ingekocht. De winnaars zijn de nu.nl commenters.
-edit-
Als BTC het nieuwe geld wordt dan is BTC de stabiele koers en worden dingen, middelen en diensten op (sub?)sats gewaardeerd ipv sats nu tegen de dollar.
[ Voor 44% gewijzigd door Chris.nl op 22-01-2021 18:15 ]
ik neem aan dat dit een retorische vraag issuperchanbe schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:41:
de verliezers zijn de nocoiners en de doktoren die cryptotraders met hartkwalen behandelen.TomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:11:
[...]
ik neem aan dat dit een retorische vraag is
Voor mij dus ook geen reden om bearish te zijn momenteel & ook waarom ik weer 100% in de BTC ben gaan zitten. Als we weer onder de $30K vallen binnen afzienbare tijd is het even beter een tijdje aan de kant te blijven denk ik. Dan gaan we nog 'n stuk lager testen en een $20K sluit ik dan niet uit [/glazenbol]
Ik heb m'n sellorder iig op $34K ($33994) gezet.
Niet de meest ideale buy-in trouwens, want een drop naar $30K vanaf m'n inkoopprijs betekent ondertussen alweer een -7% wat best een taaie zou zijn. risk it for the biscuit

Verwijderd
De mensen die voor 41949 hebben ingekocht, of alles boven 33k en gehold hebben.superchanbe schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:41:
[...]
De shorters die geliquideerd zijn in de run omhoog.
De longs die geliquideerd zijn in de dips.
Alle mensen die met fomo instappen op alt pumps om dagen later verlies te nemen.
En natuurlijk de mensen die hun Bitcoin naar een DOGE adres sturen.
Ik heb dat helemaal gemist, is dat een soort rage oid? Vooral omdat er ook een Reddit draadje gepost was.Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:24:
Holyshit en $GME blijft gaan, beukt ondertussen tegen de $60.
Insane! Crypto is er niks bij!
Als ik de koers van de afgelopen maanden bekijk snap ik niet goed waarom hij nu zo explosief stijgt
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Een enorme rage die ik al volg sinds $20 ofzo. Het is geniaal. Je hebt een enorme reddit community van zo'n 2 miljoen leden die eigenlijk voor de fun als een malle $GME aandelen zijn gaan kopen.DutchCrownNL schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:32:
[...]
Ik heb dat helemaal gemist, is dat een soort rage oid? Vooral omdat er ook een Reddit draadje gepost was.
Als ik de koers van de afgelopen maanden bekijk snap ik niet goed waarom hij nu zo explosief stijgt
Met hun leuzen als "DIAMOND HANDS, HOLD!!!!", "BUY THE DIP FAGGOT", "GME NEXT TESLA", etc.
pushen ze deze stock kneiter hard naar mars. Er zijn belachelijk veel mensen die ook gewoon kopen voor de meme/om "part of history" te zijn.
Dit komt ook mede omdat er heel grote wallstreet partijen als Melvin capital en dergelijke short waren gegaan op $GME, omdat zij gokte op een faillisement wat gezien de pandemie geen gekke gedachte was.
Daarna kreeg je heel wat memes die het over een short squeeze hadden, zolang iedereen maar bleef kopen!! & dat lijkt nu te gebeuren.
$GME op $65 nu

vind et eigenlijk maar tam allemaal vergeleken bij sommige pump en dump shitcoins back in the daysTominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:36:
[...]
Een enorme rage die ik al volg sinds $20 ofzo. Het is geniaal. Je hebt een enorme reddit community van zo'n 2 miljoen leden die eigenlijk voor de fun als een malle $GME aandelen zijn gaan kopen.
Met hun leuzen als "DIAMOND HANDS, HOLD!!!!", "BUY THE DIP FAGGOT", "GME NEXT TESLA", etc.
pushen ze deze stock kneiter hard naar mars. Er zijn belachelijk veel mensen die ook gewoon kopen voor de meme/om "part of history" te zijn.
Dit komt ook mede omdat er heel grote wallstreet partijen als Melvin capital en dergelijke short waren gegaan op $GME, omdat zij gokte op een faillisement wat gezien de pandemie geen gekke gedachte was.
Daarna kreeg je heel wat memes die het over een short squeeze hadden, zolang iedereen maar bleef kopen!! & dat lijkt nu te gebeuren.
$GME op $65 nu![]()
![]()
Lol, van een bijna failliet bedrijf de stock van $2 naar $70 pushen vind ik vrij lijpanti elppa schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:40:
[...]
vind et eigenlijk maar tam allemaal vergeleken bij sommige pump en dump shitcoins back in the days
Ik zit er ook weleens over te denken om een soort "war budget" gewoon beschikbaar te hebben, bijvoorbeeld 1000 euro. Bij een 10% daling kopen en bij een 10% winst de inleg eruit en de winst laten staan en dat herhalen.QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:36:
[...]
Vele mensen die "wachten op de dip om te kopen", durven niet te kopen zodra de dip er is, want dan "daalt het veel te hard"..... voor mij werkt nu in flufjes kopen tijdens een vrije val redelijk goed voor mijn gemoedsrust. Als het omhoog gaat, geen probleem, ik maak winst. Gaat het omlaag, ik het nog fiat over om bij te kopen. Ik zal dus niet optimaal profiteren, maar de ultieme allin gaan op de juiste dip, dat is een utopie.
zijn shitcoins geweest in 2017 die vele malen meer deden waar niet eens een bedrijf achter zat. Dump is des te mooier na de hand iig. Echt 5000 lichtjaren vandaan blijven of op de voet volgen met de hand boven de sell buttonTominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:41:
[...]
Lol, van een bijna failliet bedrijf de stock van $2 naar $70 pushen vind ik vrij lijp
die robinhood jeugd koopt sowieso alles wat los en vast zit op hypewaves. was in het voorjaar ook met kodak en die car rental toko.
[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 22-01-2021 18:46 ]
Mensen met veel geld verdienen meer geld en zijn geduldig.superchanbe schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:41:
[...]
Mensen met weinig geld zijn ongeduldig, vul zelf verder maar in.
haha ja dat klopt. ETH is bijv. ook een shitcoin die +50000% heeft gedaan in zijn lifetime, wat ook vrij bizar is.anti elppa schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:44:
[...]
zijn shitcoins geweest in 2017 die vele malen meer deden waar niet eens een bedrijf achter zat. Dump is des te mooier na de hand iig. Echt 5000 lichtjaren vandaan blijven of op de voet volgen met de hand boven de sell button
die robinhood jeugd koopt sowieso alles wat los en vast zit op hypewaves. was in het voorjaar ook met kodak en die car rental toko.
Crypto is in dat opzicht misschien nog wel ongekender idd.
Dat zijn dus meestal de mensen die naar al die verschillende roeptoeters luisteren en niet vanuit een eigen plan traden.superchanbe schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:41:
[...]
Kort gezegd maar wat aanklooien.
Ik lul ook zomaar wat
op 73,09Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:22:
Toch wel een V-shape recovery sinds de dip onder $29K. Een mooie bounce dus.
Voor mij dus ook geen reden om bearish te zijn momenteel & ook waarom ik weer 100% in de BTC ben gaan zitten. Als we weer onder de $30K vallen binnen afzienbare tijd is het even beter een tijdje aan de kant te blijven denk ik. Dan gaan we nog 'n stuk lager testen en een $20K sluit ik dan niet uit [/glazenbol]
Ik heb m'n sellorder iig op $34K ($33994) gezet.![]()
Niet de meest ideale buy-in trouwens, want een drop naar $30K vanaf m'n inkoopprijs betekent ondertussen alweer een -7% wat best een taaie zou zijn. risk it for the biscuit

Hodl nog steeds:D!!!!!
IK ga verkopen op 83 euro.
Kweet niet waarom maar toen ik een lijntje snoof uhmmm trok.... heb ik dat bepaald.
Hnt begint nou ook eindelijk wat te lopen vanaf mijn entry van 375 sats, nu Aion nog effe een dippie en dan kan ik me daar ok nog inkopen.
[ Voor 24% gewijzigd door Thommie.nl op 22-01-2021 18:58 ]
Diamond fucking hands! Hodl on fellow retard. Fuck melvin capital, fuck citron en fuck het establishment.Thommie.nl schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:56:
Ik heb 100 aandelen gekocht voor de fun toen ik er lucht van kreeg op 5.50 euro....
Hodl nog steeds:D!!!!!
Ik kan wel een deal met je maken, je mag er 50 hebben van me morgen om 12 uur maar dan voor 50 EUR p/s.;)Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:00:
[...]
Diamond fucking hands! Hodl on fellow retard. Fuck melvin capital, fuck citron en fuck het establishment.
Oh en zou Diamondshands heb ik niet hoor, ik zat constant op Ankr, maar ik heb dus gewoonweg stom de boot gemist, door een paar sats elke keer te snoepen... en ineens boom, zonder dat ik erin zat en nu vertik ik het om me in te kopen...
[ Voor 26% gewijzigd door Thommie.nl op 22-01-2021 19:03 ]
GME tijdelijk trading gestopt: Volatility Trading Pause
Kijken of nu paniek uitbreekt op WSB....
[ Voor 62% gewijzigd door QA123 op 22-01-2021 19:04 ]
Verwijderd
Met memepower en een leger aan autists en retards een stonk compleet naar de vinkentering pumpen alleen om een boomer short met rationele onderbouwing de tyfus in te stampen.
Dat is investeren vandaag de dag.
ik verwacht nu een run op shorts na de trade halt en instant 10% drop. Ik zou short gaan als het konVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:04:
Is toch prachtig?
Met memepower en een leger aan autists en retards een stonk compleet naar de vinkentering pumpen alleen om een boomer short met rationele onderbouwing de tyfus in te stampen.
Neem nu Aion, die heeft nu steevast de donderdag, vrijdag en de zaterdag om 16.00 CET een pomp van 20 procent om daarna in elkaar te donderen....
Kijk maar na afgelopen 3 weken.....
Donderdag ontdekt en met het speelpotje toch al paar honderd euro opgepikt, morgen sta ik er weer....
Wacht alleen nog effe op een dip....
Not one of usQA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:05:
[...]
ik verwacht nu een run op shorts na de trade halt en instant 10% drop. Ik zou short gaan als het kon

Nee idd, net ook al 2 tradingspauzes op $73. Ik weet niet precies waarom ze deze tradings pauzes hebben de heletijd maar wellicht om deze grote fondsen wat tijd te geven om hun handeltje nog te kunnen redden.
Dit gaat om honderden miljoenen.
ze mogen weer.... maar volatiliteit te over. 3 halts in laatste half uur....Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:06:
[...]
Not one of us![]()
![]()
Nee idd, net ook al 2 tradingspauzes op $73. Ik weet niet precies waarom ze deze tradings pauzes hebben de heletijd maar wellicht om deze grote fondsen wat tijd te geven om hun handeltje nog te kunnen redden.
Dit gaat om honderden miljoenen.
/f/image/IoPUdwbeoerfKo7U5hufsiAI.png?f=fotoalbum_large)
1 minute chart, kan iemand een TA tegen aan gooien?
/f/image/eHhbxvxw07fd6FvXUPSvdZ3R.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door QA123 op 22-01-2021 19:09 ]
geweldig omschrevenVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:04:
Is toch prachtig?

QA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:08:
[...]
ze mogen weer.... maar volatiliteit te over. 3 halts in laatste half uur....
[Afbeelding]
1 minute chart, kan iemand een TA tegen aan gooien?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/we4DIqG6RS7oBUkVs13PMhfO.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Qua gains is het niet echt spectaculair maar de gedachte erachter wel.anti elppa schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:40:
[...]
vind et eigenlijk maar tam allemaal vergeleken bij sommige pump en dump shitcoins back in the days
Dit is simpelweg de nieuwe generatie die de gevestigde orde vernederd.
En die WSB jongens en meisjes zitten er veelal niet in met een paar aandelen, die zitten echt wel yolo leveraged op calls.
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!