Punt is dat de markt over langere termijn toch omhoog gaat en je op basis van wat pijltjes op een nietszeggende korte termijn grafiek toch ook niet kan oordelen wat de prijs gaat doen.Slonzo schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:04:
[...]
Iedereen hier zit er in voor de technologie. We zijn ook allemaal erg begaan met hoe fiat gedrukt wordt en munten geslagen worden, spectaculaire materie.
Als je over technologie wil praten, er is een Bitcoin topic dat best wat meer leven kan gebruiken
Dat is goed nieuws voor mijn bag NLGlasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:08:
[...]
Punt is dat de markt over langere termijn toch omhoog gaat en je op basis van wat pijltjes op een nietszeggende korte termijn grafiek toch ook niet kan oordelen wat de prijs gaat doen.
Nee ik volg het ook niet, maar heb nu wat spaarcentjes in crypto zitten. Dus, wil ik wel weten wat ze gaan doen/nieuw ontwikkelingen. Het ziet er naar uit dat de adoptie (oa. overheid/banken) van Crypto (als utility/currency) van start is gegaan.Ducksy88 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:13:
[...]
Ik had op 920 de eerste staan, laatste verkoop zat daar ver boven dus ik vind het het prima. Mijn "we zakken door de grond" orders rond 750 en 800 zijn er idd ook niet gekomen
Fluf BTC bijgekocht op 26k euro, had beter gekund maar was aan het werk de hele middag/avond.
Vandaag de ETH orders laten staan en afwachten.
[...]
Ah, is het weer zo verik heb me er nooit in verdiept of iets van gezien/luisterd anders dan een topic bij NOS. Zou vorig jaar voor het event gaan werken maar dat ging niet helemaal door 🙈
Zijn dit soort dingen interessant te volgen voor financieel economische leek, of gaat het altijd meteen heel diep?
Volgens mij gaat het nu echt beginnen, eerst de shake out... en dan Moon..
MarsRover
ik ook. kijken of die neckline wil breken
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je volgt het niet maar gooit er wel een prijsvoorspelling uit?MrMoon schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:10:
[...]
Nee ik volg het ook niet, maar heb nu wat spaarcentjes in crypto zitten. Dus, wil ik wel weten wat ze gaan doen/nieuw ontwikkelingen. Het ziet er naar uit dat de adoptie (oa. overheid/banken) van Crypto (als utility/currency) van start is gegaan.
Volgens mij gaat het nu echt beginnen, eerst de shake out... en dan Moon..
Sta nog steeds op x10 dus vind dit forum heerlijk leedvermaak.
Oeps, nee ik bedoel dat ik het nu wel volgAarebe1 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:13:
[...]
Je volgt het niet maar gooit er wel een prijsvoorspelling uit?![]()
Sta nog steeds op x10 dus vind dit forum heerlijk leedvermaak.
MarsRover
anti elppa schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:12:
[...]
ik ook. kijken of die neckline wil breken
Ik had hem ook al gezien inclusief hammer op de 4h. Zegt alleen weinig.. als er een whale gaat dumpen valt heel het spel om.Pelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 08:44:
Ps.. wel een mooie hammer op de 4h btc trouwens.. en ik zie weer een inverted h&s op de 1h, nu bezig met de tweede schouder. Kan dus best goedkomen nog op korte termijn. Misschien toch nog even blijven zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 22-01-2021 11:16 ]
Zero.
Ik zou me daar niet aan storen als ik jou was. Iedereen heeft andere redenen om in Crypto te zitten. Of dat nou is omdat:lasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:58:
Jullie moeten gewoon niet zo stressen en langer die muntjes vasthouden.
Stoor me onderhand ook een beetje aan het feit dat mensen zich alleen maar focussen op de prijs maar totaal niet kijken wat er op technologisch vlak gebeurt. Dat lijkt allemaal niet relevant te zijn.
Ik heb projecten uitgekozen die ik volg en waarna ik bij bepaalde technische milestones beslis wat ik met het muntje ga doen. Ongeacht de prijs.
- mensen snel rijk willen worden
- mensen een maandelijks extra zakcentje willen hebben
- mensen het leuk vinden om te daytraden
- mensen de technologie een warm hart toedragen
- ... of nog andere redenen
is voor iedereen anders. Daarbij is jouw instelling niet maatgevend voor hoe anderen er in staan. Je eraan storen is alleen maar slecht voor je bloeddruk.
UNOX: The worst operating system
Dat is ook niet relevant en al helemaal niet slim om daar op te traden.lasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:58:
Stoor me onderhand ook een beetje aan het feit dat mensen zich alleen maar focussen op de prijs maar totaal niet kijken wat er op technologisch vlak gebeurt. Dat lijkt allemaal niet relevant te zijn.
Ik heb projecten uitgekozen die ik volg en waarna ik bij bepaalde technische milestones beslis wat ik met het muntje ga doen. Ongeacht de prijs.
Dat dachten de mensen in 2017 ook, de meeste zijn nog bagholders.
Verwijderd
Maar dit is het koers en nieuws topiclasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:58:

Vrij logisch dat de koers daar veelvuldig besproken wordt toch.
Verder wel met je eens hoor.
Maar je kunt je er beter niet aan storen, gewoon van genieten hoe hysterisch iedereen wordt van de prijs en hoe belangrijk deze mensen hun potje fiat vinden.
Mooi toch
Goed; dat is dan het risico om je geld in een project te stoppen wat uiteindelijk niets waard blijkt te zijn. Dat heb je met conventionele aandelen natuurlijk ook.Slux schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:23:
[...]
Dat is ook niet relevant en al helemaal niet slim om daar op te traden.
Dat dachten de mensen in 2017 ook, de meeste zijn nog bagholders.
Kom maar door met die 25K, orders staan klaar.
Dit is wel een ding. 9 van de 10 mensen vinden uiteindelijk de waarde in fiat (euro's of dollars) belangrijker dan crypto.. zegt vooralsnog genoeg over de adoptie van crypto. Nog een hele lange weg te gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:25:
[...]
en hoe belangrijk deze mensen hun potje fiat vinden.
Zero.
Vind het belangrijkste onderwerp nu de schaalbaarheid, met eth 2.0 en sharding als koploper in de race. Store of value boeit mij niet zo veel, ik wil dat de euro en de dollar volledig vervangen gaan worden.
God morks in wysterious ways.
Is ook zo, maar met crypto zijn er zoveel coins die zoveel beter zijn dan bitcoin en die doen niks, neem als voorbeeld een NANO.lasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:26:
[...]
Goed; dat is dan het risico om je geld in een project te stoppen wat uiteindelijk niets waard blijkt te zijn. Dat heb je met conventionele aandelen natuurlijk ook.
Het gaat puur om de hype in crypto, als je voor de LT zou gaan dan zou ik persoonlijk voor crypto bedrijven gaan die gewoon een normaal bedrijf hebben en wachten op een IPO van ze, en dan zonder dat ze coins op CMC hebben staan.
Als bitcoin door het putje gaat gaan alle andere door het riool
Ik verwacht niet dat wij dat ooit gaan meemaken.ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:28:
Vind het belangrijkste onderwerp nu de schaalbaarheid, met eth 2.0 en sharding als koploper in de race. Store of value boeit mij niet zo veel, ik wil dat de euro en de dollar volledig vervangen gaan worden.
Zero.
Verwijderd
Klopt, maar dat is juist ook wel het mooie. Ik kan er echt van genieten als de koers +10% doet of -10% en dat er dan op 15 manieren verklaringen voor komen.Pelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:28:
[...]
Dit is wel een ding. 9 van de 10 mensen vinden uiteindelijk de waarde in fiat (euro's of dollars) belangrijker dan crypto.. zegt vooralsnog genoeg over de adoptie van crypto. Nog een hele lange weg te gaan.
TA, nieuwsberichten, onderliggende technische aspecten, adoptie artikelen, overal wordt houvast gezocht naar de koers of wat de koers gaat doen.
Als het vast zou staan dat Bitcoin over 30 jaar een prominente rol als store of value gaat hebben zou het ook maar saai zijn.
Kortom; niemand weet er volgende week/maand/jaar gaat gebeuren en iedereen doet maar wat, met handelingen die meer of minder blootstellen aan risico, en dat is gewoon prachtig
Mooi, m'n fiat is toegekomen. Zonder telefoontje van de bank deze keer

[ Voor 4% gewijzigd door Imgnrydrmr op 22-01-2021 11:43 ]
Fuck, tijd geleden uitgestapt op 32,8 er weer in toen het een paar k hoger stond en het verder ging stijgen en nu de 28,8k geraakt
Zit te twijfelen of ik er nu uit zal gaan en langer in fiat zal blijven in afwachting van lagere prijzen, of alleen een plukje nog erin voor alts en de rest fiat.
Ik denk dat het nu een beetje fundamenteel is aan crypto. BTC lijkt vooralsnog eerder een store of value. De andere zaken lijken bijna niet in de praktijk gebruikt te worden. Terwijl het er toch al een aantal jaren is. Als al die mensen van de muntjes plannen hebben maar niemand krijgt het voor elkaar om grootschalig te laten adopteren na meerdere jaren en je het eigenlijk praktisch nergens anders tegenkomt dan op exchanges en in de handelswereld...tja, dan zijn de technieken misschien nog zo mooi maar ik ga niet geld uitgeven en mogelijk verlies leiden voor techniek die je toch nergens tegenkomt. Dan ga ik voor de winst.Pelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:28:
[...]
Dit is wel een ding. 9 van de 10 mensen vinden uiteindelijk de waarde in fiat (euro's of dollars) belangrijker dan crypto.. zegt vooralsnog genoeg over de adoptie van crypto. Nog een hele lange weg te gaan.
[ Voor 13% gewijzigd door JT op 22-01-2021 11:46 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Helemaal mee eens. Ik zat ook alleen maar te stressen als de boel omlaag klapt. Laat het los. Koop munten waar je achter staat en DCA lekker.lasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:08:
[...]
Punt is dat de markt over langere termijn toch omhoog gaat en je op basis van wat pijltjes op een nietszeggende korte termijn grafiek toch ook niet kan oordelen wat de prijs gaat doen.
Op korte termijn miljonair worden gaat je nooit lukken. Zeker niet met al die bullshit TA's met support lijnen en weet ik wat. Niemand kan de toekomst voorspellen.
Die zag ik gisteravond ook.
OOOEEEEEEEEH
Amerika gaat bijna opstaan. Rode kaarsen gelijk aan beurs of stimulus checks inwisselen voor btc?
Daar noem je ook gelijk twee van de meest verhandelde currencies op. Maar bekijk het eens vanuit het perspectief vanuit iemand uit Venuzuela of een inwoner uit een Afrikaans land met torenhoge inflatie.Pelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:28:
[...]
Of de USD in dit tempo behouden blijft met een geld printer draaiende 24/7 we gaan het zien.
willem middelkoop The Big Reset is misschien een leuk introductie voor deze materie.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat is het dan ook totaal niet.lasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:58:
Ik snap de theorie en ben het met je eens, maar 99% van de bevolking heeft geen idee.. en al helemaal niet jan modaal uit Venezuela.MrFX schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:50:
[...]
Daar noem je ook gelijk twee van de meest verhandelde currencies op. Maar bekijk het eens vanuit het perspectief vanuit iemand uit Venuzuela of een inwoner uit een Afrikaans land met torenhoge inflatie.
Of de USD in dit tempo behouden blijft met een geld printer draaiende 24/7 we gaan het zien.
willem middelkoop The Big Reset is misschien een leuk introductie voor deze materie.
Zero.
Juan ModaalPelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:57:
[...]
Ik snap de theorie en ben het met je eens, maar 99% van de bevolking heeft geen idee.. en al helemaal niet jan modaal uit Venezuela.
psn drad83
Link trekt zich nergens wat van aan.
God morks in wysterious ways.
Goed, als het om de Hype gaat, waarom zitten allemaal mensen dan zogenaamd die "technische analyseSlux schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:30:
[...]
Is ook zo, maar met crypto zijn er zoveel coins die zoveel beter zijn dan bitcoin en die doen niks, neem als voorbeeld een NANO.
Het gaat puur om de hype in crypto, als je voor de LT zou gaan dan zou ik persoonlijk voor crypto bedrijven gaan die gewoon een normaal bedrijf hebben en wachten op een IPO van ze, en dan zonder dat ze coins op CMC hebben staan.
Als bitcoin door het putje gaat gaan alle andere door het riool
" te doen? Dan kan je toch veel beter gaan kijken naar sentiment analyse en dergelijke?
Nou, daar gaan we weer. Groene dildo incoming? Of gaan we toch nog weer omlaag?
Ondergetekende heeft toch weer wat teruggekocht
Ondergetekende heeft toch weer wat teruggekocht
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik denk dat we ons daar nog in vergissen. Mijn persoonlijke opvatting is dat wanneer mensen met de rug tegen de muur komen te staan er echt dingen kunnen veranderen.Pelox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:57:
[...]
Ik snap de theorie en ben het met je eens, maar 99% van de bevolking heeft geen idee.. en al helemaal niet jan modaal uit Venezuela.
nog wat info:
https://news.bitcoin.com/...nflation-crypto-adoption/
https://www.coindesk.com/bitcoin-adoption-venezuela-research
Klopt een TA in crypto is ook onzin imo, veel te volatiel voor ook.lasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:06:
[...]
Goed, als het om de Hype gaat, waarom zitten allemaal mensen dan zogenaamd die "technische analyse
" te doen? Dan kan je toch veel beter gaan kijken naar sentiment analyse en dergelijke?
Het is wel zo dat hoe meer mensen met een TA spelen hoe meer mensen het gaan volgen, beetje kudde gedrag en daar moet je juist op inspelen
Juan del Pueblo is het blijkbaar haha
Zero.
Het lijkt weer een beetje recht te krabbelen. Normaal gezien zou ik weer kopen nu dus ik vermoed dat het straks weer naar beneden gaat 🥳
Litecoin zegt van nietmrb85 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:10:
Het lijkt weer een beetje recht te krabbelen. Normaal gezien zou ik weer kopen nu dus ik vermoed dat het straks weer naar beneden gaat 🥳
Verwijderd
Het enige wat op dit moment de Dollar overeind houdt is het vertrouwen van de positie als wereldmunt.MrFX schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:50:
[...]
Daar noem je ook gelijk twee van de meest verhandelde currencies op. Maar bekijk het eens vanuit het perspectief vanuit iemand uit Venuzuela of een inwoner uit een Afrikaans land met torenhoge inflatie.
Terwijl de Dollar dat nog maar relatief kort is. (Na 2e wereldoorlog) De GPB is het in de 19e eeuw geweest en daarvoor zelfs de Gulden in de gouden eeuw.
Als USA die positie van wereldmunt kwijtraakt, is het gedaan met de Dollar. Vraag is alleen wat die ondermijning teweeg gaat brengen. Persoonlijk denk ik niet dat USA deze positie zonder geweld op gaat geven.
Eind van de rit is het namelijk niets meer of minder dan een wedstrijdje ver pissen op bizar grote schaal.
Daarom is het ook belangrijk om te beseffen dat je als individu nog minder waard bent voor de staat dan een velletje a4 met je gegevens erop. Als de shit écht de fan hit, hoef je daar niets van te verwachten.
En als er 1 ding is geweest dat Corona heel pijnlijk duidelijk heeft gemaakt is dat hoe ongelooflijk fragiel het huidige economische systeem in elkaar steekt.
Het zijn wat dat betreft op zich best wel interessante maar ook onzekere tijden en ergens is het helemaal niet vreemd dat er als een bezetene wordt gespeculeerd op een asset als Bitcoin.
We zitten aan de goede kant van de kruisingen van de MA's op de 1h, alleen dan moeten we ook de 4u MA7 te boven komen.
Verder is er kans op regenbuien met tussendoor wat zon.
Verder is er kans op regenbuien met tussendoor wat zon.
M'n PF waarde, daily profits en losses. Die ene rode dildo maakt een paar best wel goede trade dagen in één klap ongedaan.
Die van mij is nagenoeg identiek
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Heeft 'ie wel slim gedaan, zowel S2F als S2FX. Als S2FX er even wat minder uit ziet, dan pakken we S2F plaatjes
(overigens heeft ie zeker gelijk, koers is op dit moment in beide gevallen nog zeer prima in de range).
Uit het niets net 4 keer een sell wall van 400 BTC opgetrokken op Binance, 4 opgegeten, en er wordt er direct weer 1 bij geplaats. Iemand met veel BTC heeft een reden om de koers lager te houden, en of te verkopen op 31900.....
Ik heb daarom de boel na wat mooie swingtrades voor nu even verkocht. Want iedereen kan rechts willen maar als het mannetjes met de meeste doekoe linksaf wil, dan gaan we ook links...?
Ik heb daarom de boel na wat mooie swingtrades voor nu even verkocht. Want iedereen kan rechts willen maar als het mannetjes met de meeste doekoe linksaf wil, dan gaan we ook links...?
Voor elke koers is wel een mooi hopium-plaatje! Ik houd me er in ieder geval aan vast hoor.Richh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:38:
[...]
Heeft 'ie wel slim gedaan, zowel S2F als S2FX. Als S2FX er even wat minder uit ziet, dan pakken we S2F plaatjes
(overigens heeft ie zeker gelijk, koers is op dit moment in beide gevallen nog zeer prima in de range).
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
32K passeren vanmorgen al gezegd is een lastige klus, dat is de lijn waar we de hele nacht al moeite mee hebben en dus nu ook. Maar ik voorspel alvast, als we er eindelijk doorheen zijn, gaan we hard ook!
Het S2F geeft toch wat houvast / hopium in dezer tijden 
Ik ga voor de gele fase in periode mei 2021 als sell en donkergroen voor rebuy en hold naar volgende cycle. Althans dat is mn plan
Ik ga voor de gele fase in periode mei 2021 als sell en donkergroen voor rebuy en hold naar volgende cycle. Althans dat is mn plan
De US heeft de dollar slim gepositoneerd (bijna alle commodities worden in USD betaald) en mooi voorbeeld hiervan is het begrip Petrodollar.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:11:
[...]
Het enige wat op dit moment de Dollar overeind houdt is het vertrouwen van de positie als wereldmunt.
Terwijl de Dollar dat nog maar relatief kort is. (Na 2e wereldoorlog) De GPB is het in de 19e eeuw geweest en daarvoor zelfs de Gulden in de gouden eeuw.
Als USA die positie van wereldmunt kwijtraakt, is het gedaan met de Dollar. Vraag is alleen wat die ondermijning teweeg gaat brengen. Persoonlijk denk ik niet dat USA deze positie zonder geweld op gaat geven.
Eind van de rit is het namelijk niets meer of minder dan een wedstrijdje ver pissen op bizar grote schaal.
Daarom is het ook belangrijk om te beseffen dat je als individu nog minder waard bent voor de staat dan een velletje a4 met je gegevens erop. Als de shit écht de fan hit, hoef je daar niets van te verwachten.
En als er 1 ding is geweest dat Corona heel pijnlijk duidelijk heeft gemaakt is dat hoe ongelooflijk fragiel het huidige economische systeem in elkaar steekt.
Het zijn wat dat betreft op zich best wel interessante maar ook onzekere tijden en ergens is het helemaal niet vreemd dat er als een bezetene wordt gespeculeerd op een asset als Bitcoin.
Met de komt van alternatieve brandstoffen (i.t.t. fosiele brandstoffen) zou de Petrodollar onder verdere druk kunnnen komen. Dit gepaard met de als maar groeide economie van China en de geld pers in de US zou willen tot spannende tijden voor de US kunnen zorgen.
De US zal de positie van wereldmunt zeker niet uit handen willen geven zonder geweld de Wolfowitz Doctrine is hier een goed voorbeeld van.
Soms, soms moet je hardop lachen om een opmerking. Hoe eenvoudig ook.
Wat heerluk! Lekkere bounce die wel te verwachten was. Nu is de vraag is dit een dood katje?
Moet wel zeggen de bounce is echt sterk voor een dood katje
Ik moet met het schaamrood op m'n kaken toegeven dat ik nog nooit een dode kat heb proberen te laten stuiteren, maar ik neem het zo van je aan.Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:57:
Wat heerluk! Lekkere bounce die wel te verwachten was. Nu is de vraag is dit een dood katje?
UNOX: The worst operating system
We gaan nog maar is een keer die 32K proberen, het met zo onderhand wel gaan lukken anders vrees ik dat de bulls het opgeven (hoewel, pas 2 pogingen van ver gedaan, valt mee), maar we komen nu van dichtbij (31,5K) met een goede vaart.. ik ben vol goede moed.
[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 22-01-2021 13:01 ]
Ben benieuwd of het nu wel lukt met DOT. Dit punt al menigmaal tegenaan gehikt afgelopen 5-6 dagen.
Edit:
Volgende weerstand 14,5
Edit:
Volgende weerstand 14,5
[ Voor 14% gewijzigd door Matthias87 op 22-01-2021 13:06 ]
Kan nog erger. Gisteren lekker nonchalant de verkeerde token geselecteerd en gekocht op uniswap. Toen ik erachter kwam was ik $1000 lichter
Eigenlijk wel maar dat is best lastig te meten, vaak ben je beperkt aan je eigen bubbel.lasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:06:
[...]
Goed, als het om de Hype gaat, waarom zitten allemaal mensen dan zogenaamd die "technische analyse
Ta's gaan uit van de data op het speelveld waar iedereen op meespeelt.
DOT/BTC rent toch echt naar zijn ATH hoor, dat is al heel wat.Matthias87 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:05:
Ben benieuwd of het nu wel lukt met DOT. Dit punt al menigmaal tegenaan gehikt afgelopen 5-6 dagen.
Edit:
Volgende weerstand 14,5
Nog wel iets meer dan dat gelukkig. Ongeveer +150% afgelopen maand, maar gister dus ook -70% daarvan.
Het zou sneu zijn als hij nu nog verder daalt en ik al mijn winst van de afgelopen maand zie verdampen (de 2 maanden daarvoor was het niet zoveel). Ik gok echter op dat het nog hersteld de komende week dus laat het zitten. Ergens rond de $25k ga ik pas panic sellen.
Ik hoop juist rond de 25k, want dan gaat er zeer zeker bijgekocht worden hahaYpuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:10:
[...]
Nog wel iets meer dan dat gelukkig. Ongeveer +150% afgelopen maand, maar gister dus ook -70% daarvan.
Het zou sneu zijn als hij nu nog verder daalt en ik al mijn winst van de afgelopen maand zie verdampen (de 2 maanden daarvoor was het niet zoveel). Ik gok echter op dat het nog hersteld de komende week dus laat het zitten. Ergens rond de $25k ga ik pas panic sellen.
Ik verwacht dat 25k té diep is. Dat er dan veel mensen definitief uitstappen en teveel mensen eerder winst gaan pakken en het lang duurt voor je weer door de 30k en 35k heen raakt.
Onderbuikgevoelens, je kunt er niets mee.
Klopt ook wel hoor, ik zou graag rond de 27 a 28k ofzo weer in willen stappen, dus dat zou eigk heel mooi zijn als die nog ff komt. Dan zitten we volgensmij nog redelijk goed in de bull trend.Ypuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:15:
Ik verwacht dat 25k té diep is. Dat er dan veel mensen definitief uitstappen en teveel mensen eerder winst gaan pakken en het lang duurt voor je weer door de 30k en 35k heen raakt.
Tijd om CNY te hodlen dus....Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:11:
[...]
Het enige wat op dit moment de Dollar overeind houdt is het vertrouwen van de positie als wereldmunt.
Volgens mij heeft de halve TA wereld buy orders rond dit niveau staankeinless schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:17:
[...]
Klopt ook wel hoor, ik zou graag rond de 27 a 28k ofzo weer in willen stappen, dus dat zou eigk heel mooi zijn als die nog ff komt. Dan zitten we volgensmij nog redelijk goed in de bull trend.
Ja denk ik ook, hopelijk dat we daar dus komen, want heb dan best vertrouwen dat we daarna goed omhoog kunnen gaan. Zeker op lange termijnQA123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:20:
[...]
Volgens mij heeft de halve TA wereld buy orders rond dit niveau staan
Mooi 5% gepakt op DOT. Van de kleine beetjes moet je het hebben.
Jongens ik sluit even men longs hier op 31850. Op 32050 zijn we er weer bij.
Kijk even de kat uit de boom
Verwijderd
Haha ouwe strijder! Lekker bezig jijMalarky schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:35:
Jongens ik sluit even men longs hier op 31850. Op 32050 zijn we er weer bij.
Respect hoor, je zit veel goed de laatste tijd.
Nu kunnen we net als gisteren weer wachten tot $31K gebroken wordt.
Lekker hoor
Was'n mooie bounce trouwens! ETH ook helemaal weer tot aan $1200. Had m'n sellorders veel te laag gezet
Lekker hoor
Was'n mooie bounce trouwens! ETH ook helemaal weer tot aan $1200. Had m'n sellorders veel te laag gezet

blijf jij lekker de muntjes vasthouden en loop vooral niet zo stressen om ons hé.lasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:58:
dat jij nog gelooft dat crypto ooit iets nuttigs gaat voortbrengen is natuurlijk dikke prima.
Technische Analyse doe je ook niet om te voorspellen. Niemand kan voorspellen. Niemand heeft een glazenbol. Iemand die op YT een paar lijnen zet en zegt over 3 maanden staat BTC op 200k is geen technische analyse.lasharor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:06:
[...]
Met technische analyse kijk je naar de prijsactie van nu en uit het verleden om belangrijke punten in de koers te ontdekken. Ik ben zelf een prijsactie trader dus ik werk veel met levels. Hier kun je heel erg goed zien wat een prijs mogelijk in de toekomst gaat doen. Op die manier kun je scenarios schetsen en trades plaatsen zodat je kunt handelen als de koers omhoog OF naar beneden gaat. Beide kanten op valt er geld te verdienen met Crypto. Daarom doe je dit.
Kort gezegd zijn dit dus gewoon handelaren; wat we hier dus in dit topic doen en bespreken. En de meeste handelaren interesseert het geen reet hoe goed een muntje of project is. We speculeren hier op de koers om er beter van te worden. Sterker nog; ik zou juist adviseren niet verliefd te worden op je munten zodat je er ook afscheid van kunt doen als de koers indaalt.
Dus; niet komen klagen in een handelstopic dat mensen hier niet altijd helemaal verliefd zijn op de muntjes. Hier wordt gehandeld. Niet persoonlijk bedoeld verder of lullig bedoeld maar het is wat het is.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Toch bijzonder om te zien.. ik heb over de afgelopen week enkel verlies gedraaid op mijn BTC de rest van mijn hodl portfolio doet het vele malen beter.
Dot dik in de plus
Eth stabiel, geen verlies geen winst
Ada ook een mooie winst
Neo stabiel, geen verlies geen winst
Conclusie. Beter 4 shitcoins in de hodl dan 1 op een exchange.
Dot dik in de plus
Eth stabiel, geen verlies geen winst
Ada ook een mooie winst
Neo stabiel, geen verlies geen winst
Conclusie. Beter 4 shitcoins in de hodl dan 1 op een exchange.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 22-01-2021 14:28 ]
Zero.
Wat zijn in vredesnaam 'de bulls'?Malarky schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:01:
We gaan nog maar is een keer die 32K proberen, het met zo onderhand wel gaan lukken anders vrees ik dat de bulls het opgeven (hoewel, pas 2 pogingen van ver gedaan, valt mee), maar we komen nu van dichtbij (31,5K) met een goede vaart.. ik ben vol goede moed.
Ik zie groen.
Durf m'n PF weer langzaam te openen.
Durf m'n PF weer langzaam te openen.
We zijn er allemaal weer bij hoor, geen zorgen
op naar de 34800
Verwijderd
Je hebt de bulls en de bears.
Bullish = stijgen
Bearish = dalen
Bullmarkt is langere tijd alleen stijgende trend, bearmarkt is langere tijd alleen dalende trend.
De bulls zijn dus de mensen die kopen of long gaan omdat ze denken dat het gaat stijgen.
De bears zijn dus de mensen die verkopen of shorten omdat ze denken dat het gaat dalen.
De charts momenteel, in plaats van deadcatbounce, de wetcatbounce
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FepFNxWa0cC8DXsN4QVxMTZO.gif?f=user_large)
[ Voor 0% gewijzigd door trub op 22-01-2021 14:36 . Reden: typo ]
Ik heb al jaren Binance maar heb me nog nooit met leverage bemoeid. Moet je hiervoor bepaalde tests afleggen o.i.d.?
En kan je dat gewoon met je spot wallet doen of moet je funds overzetten naar een andere speciale wallet?
Edit: moet via margin wallet zie ik?
[ Voor 3% gewijzigd door Chaes op 22-01-2021 14:37 ]
Verwijderd
En als je het nu nog niet snapt, hier een gedetailleerde uitleg over de marktwerking en de term bull.
ClassicVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:38:
[...]
En als je het nu nog niet snapt, hier een gedetailleerde uitleg over de marktwerking en de term bull.
[YouTube: Saylor Bitcoin Bull in 4k UHD]

Als je het nu nog niet snapt.. tja dan weet ik het ook niet meer..
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 22-01-2021 14:40 ]
Zero.
Ik heb vanmorgen geld gestort op Binance via iDeal en een bepaalde coin gekocht, alleen staat het geld vast in lopende orders? Vanaf 09.00 Heeft iemand daar ervaring mee?
Je order staat te laag? Dus wachten op een dip of order aanpassen denk ik.Technofreakz schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:40:
Ik heb vanmorgen geld gestort op Binance via iDeal en een bepaalde coin gekocht, alleen staat het geld vast in lopende orders? Vanaf 09.00 Heeft iemand daar ervaring mee?
Zero.
Haha, ik verkoop een plukje en de koers schiet omhoog. Hoe is het mogelijk. De 2 trades hiervoor viel het als een baksteen omlaag zodra ik iets kocht en volgde 2 dagen van -10% en nu zul je zien dat ik vrijwel op de bodem een deel verkocht heb (ok ok, vannacht stond ie nog een heel stuk lager).
Ik begin het echt kwijt te raken.
Ik ben even sprakeloos op zoveel niveau's...Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:38:
[YouTube: Saylor Bitcoin Bull in 4k UHD]

Dat deze dame nog niet gefeatured werd in 1 van @Verwijderd's k-level bull prentjes, niet te begrijpen.
Gewoon beseffen dat je geen professional bent en bij twijfel HODL of verkopen en niet meer terug inkopen binnen een bandbreedte van x%.Ypuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:46:
Haha, ik verkoop een plukje en de koers schiet omhoog. Hoe is het mogelijk. De 2 trades hiervoor viel het als een baksteen omlaag zodra ik iets kocht en volgde 2 dagen van -10% en nu zul je zien dat ik vrijwel op de bodem verkocht een deel verkocht heb (ok ok, vannacht stond ie nog een heel stuk lager).
3x een succesvolle scalp doet wonderen voor je zelfvertrouwen, maar de 4e keer mis je de boot en ben je terug bij af.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-01-2021 14:50 ]
Verwijderd
Tja het is een leuke dame maar een echte babe vind ik haar helaas niet, al zou ik haar zeker doen zeker eens met haar psychiater willen praten.Slonzo schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:47:
[...]
Ik ben even sprakeloos op zoveel niveau's...
Dat deze dame nog niet gefeatured werd in 1 van @Verwijderd's k-level bull prentjes, niet te begrijpen.
Want deze mevrouw heeft ze duidelijk niet alle 24 in het kratje.
Ik heb geleerd om niet alles in één keer te kopen/verkopen, maar de laatste dip was ik iets te fanatiek met bijkopen (mijn marges liggen normaal gesproken binnen een paar %, dat gaat alleen fout als je in 2.5 dag -24% gaat). Ik had dus ingekocht op ik meen €30k, 29k, 28k en 27k, om hem vervolgens nog door te zien zakken naar €23.685.BTC100K2021 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:49:
[...]
Gewoon beseffen dat je geen professional bent en bij twijfel HODL of verkopen en niet meer terug inkopen binnen een bandbreedte van x%.
3x een succesvolle scalp doet wonderen voor je zelfvertrouwen, maar de 4e keer mis je de boot en ben je terug bij af.
Anyhow, nu bij €26.5k de helft weer even verkocht (met verlies dus) en wat nieuwe buy orders gezet op €25k, 24.5k en 23.8k. Op die manier profiteer ik weer 2 kanten op (stijgt het flink door, dan compenseert dat verlies wel, daalt het, dan heb ik in ieder geval een stuk lagere gemiddelde aanschafprijs).
Ik vind het gevoelsmatig helemaal niets om 100% in BTC of 100% in fiat te zitten.
ik heb die les ook al geleerd paar jaar terug. Ik ga nooit met meer dan met 30% van mij pf naar fiat. Rest hodlYpuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:57:
[...]
Ik heb geleerd om niet alles in één keer te kopen/verkopen, maar de laatste dip was ik toch wel iets te fanatiek met bijkopen (mijn marges liggen normaal gesproken binnen een paar %, dat gaat alleen fout als je in 2.5 dag -24% gaat). Ik had dus ingekocht op ik meen €30k, 29k, 28k en 27k, om hem vervolgens nog door te zien zakken naar €23.685.
Anyhow, nu bij €26.5k de helft weer even verkocht (met verlies dus) en wat nieuwe buy orders gezet op €25k, 24.5k en 23.8k. Op die manier profiteer ik weer 2 kanten op (stijgt het flink door, dan compenseert dat verlies wel, daalt het, dan heb ik in ieder geval een stuk lagere gemiddelde aanschafprijs).
Ik vind het gevoelsmatig helemaal niets om 100% in BTC of 100% in fiat te zitten.
Ik snap niet waarom je dan überhaupt crypto koopt als je het bij een gemiddelde correctie gelijk weer in paniek verkoopt?
Het is niet zo dat je op het hoogtepunt koopt en dat die prijs niet meer bereikt wordt... kwestie van geduld
.
En niet meer beleggen dan wat je kan missen.
Het is niet zo dat je op het hoogtepunt koopt en dat die prijs niet meer bereikt wordt... kwestie van geduld
[ Voor 40% gewijzigd door Chaes op 22-01-2021 15:00 ]
dit is bij mij geen paniek. Dit is een kans op meer btc. ik handel nooit spot in btc totdat btc te ver overextended raakt tov lang lopen de MA's. ik handel dus maar eens in de paar maanden spot. rest beetje alts en leverage BTCChaes schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:59:
Ik snap niet waarom je dan überhaupt crypto koopt als je het bij een gemiddelde correctie gelijk weer in paniek verkoopt?
Het is niet zo dat je op het hoogtepunt koopt en dat die prijs niet meer bereikt wordt... kwestie van geduld.
Omdat ik geen enkel geloof heb in crypto als een serieus iets en gewoon met trades winst probeer te maken (wat overigens prima lukt). Er zijn meer strategieen denkbaar als kopen en hope for the bestChaes schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:59:
Het is niet zo dat je op het hoogtepunt koopt en dat die prijs niet meer bereikt wordt... kwestie van geduld.
NANO kan wel eens leuke dingen gaan doen. Eerste lower high doorbroken. Klimt op de 4H EMA 50 omhoog. Resistance op 2.69 net doorbroken.
Voor de lulz een flufje gekocht
Wie gelooft dat we van hieruit terug naar ATH gaan is naïef. Een bounce naar 35k zit er mogelijk wel in, hoger lijkt me zeer onwaarschijnlijk. 26.5-27k blijft m'n doel.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Het is Bitcoin, niks is onmogelijk.TomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:07:
Wie gelooft dat we van hieruit terug naar ATH gaan is naïef. Een bounce naar 35k zit er mogelijk wel in, hoger lijkt me zeer onwaarschijnlijk. 26.5-27k blijft m'n doel.
Ik zit ook nog niet all-in en daarmee wacht ik tot 36k, al kost me dat wel wat euro's dan. Dat is de gok.
Verwacht zelf ook nog een fallback omlaag, maar in mijn opzicht kan het beide.
Kun je je ff aan de regels houden aubTomTorquay schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:07:
ze staan in het roze vak

[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 22-01-2021 15:15 ]
Hier vanochtend ook een plukje van gekochtMatthias87 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:06:
NANO kan wel eens leuke dingen gaan doen. Eerste lower high doorbroken. Klimt op de 4H EMA 50 omhoog. Resistance op 2.69 net doorbroken.
Nice! Op hoeveel flufjes staat een plukje tegenwoordig?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!